Crashtest vēsture 12

 
10.marts 2003 0:01

iAuto lasītājs atsūtīja vēsturisku fotogrāfiju, kā kādreiz RAF veica savu automobiļu crash testus. Diezgan primitīvi...

Arnis, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
68465. viesis 10.marts 2003 0:42
0 0 Atbildēt

droshi vien sasita paaris autinjus tiiri zinjkaariibas peec, lai zinaatu vai pie 50 kmh buus trupaks vai nee :)

68481. viesis 10.marts 2003 8:43
0 0 Atbildēt

Vispār jau visā padomijā autoražotāji veca crashtest, lai varētu tirgot auto arī eiropā. :)

68488. viesis 10.marts 2003 8:58
0 0 Atbildēt

nu ja... to gan preciizaak vareetu Kolenvals apraxtiit bet veel shobaltdien paargudro robotu vietaa meedz arii seedinaat kabiinees trupakus :) skats patiikams kad taa jau veseliiga skata pilsoni veel vairaak izsmeeree ieksh crashtesta...

kindzulis

68520. viesis 10.marts 2003 9:31
0 0 Atbildēt

Mikrobā "Latvija" cietušie parasti bija priekšā sēdošie. Pat nelielās sadursmēs kāju sakropļojumi bija ļoti smagi. Studiju gados pats "piehalturēju" ātrajos par sanitāru, esmu avārijās ne vienu vien vilcis laukā no "latvijas" priekšējiem benķiem . Tad vēl pažarnieku pienākumos tas neietilpa. Arī ĀP dakteri neviens vien ir situšies uz ĀP mašīnām, par šoferiem nemaz nerunājot. Rietumu ārvalstīs "latvijas" nebija bieži sastopamas. 80-tajos gados tiku tās redzējis tikai Prāgā.

68542. viesis 10.marts 2003 9:43
0 0 Atbildēt

pasakiet vēl, ka šos testus ieviesa vakareiropa iekš USSR.... :)

68548. viesis 10.marts 2003 9:53
0 0 Atbildēt

Shitaa bilde atgaadina NAMI poligonu Dmitrovaa taa pirmsaakumos, kad veel nebija uzcelta "krashtestu" halle. Un klucis, kuraa trieca iekshaa arii veel bija t.s. nedeformeejamaa tipa. Tagad EuroNCAP programma paredz citas tehnologjijas, arii Dmitrovaa jau sen, gadus 20 straadaa pilnaa saskanjaa ar visaa Eiropaa/pasulee pienjemtajiem standartiem. Starp citu, padomju laikos viens otrs Rietumu autorazhotaajs straadaaja Dmitrovas poligonaa - sakaraa ar taa apsardzi un atrashanos "Maskavas aizsardziibas zonaa" tur fotograafs vis nevareeja pa kruumiem shpijoneet jaunaakos modeljus :-)

Ikdiens Viesim pilniiga taisniiba attieciibaa uz avaariju statistiku, taada pat taa bija arii UAZ mikrinjiem un JerAZiem (vecajaam latvijaam). A eksporteetas vinjas tika vieniigi uz soclaagera valstiim un pamataa snjitarkas - uz Poliju, Chehoslovaakiju drusku, Bulgaariju, Rumaaniju ...

68728. viesis 10.marts 2003 14:40
0 0 Atbildēt

Nu krievu mashiinas ir ljoti biistamas. Par droshiibu tur vispaar netiek domaats. Laikam shtuks taads k apadomju cilveeks maak braukt un avaarijas nebuus.

68733. viesis 10.marts 2003 14:49
0 0 Atbildēt

mjā.... bet varēja Arnis pastāstīt, ar kādu ātrumu to pārbaudi veica?

hm.... 'vadītājam šitādā vāģī nav cerību palikt dzīvam....

68919. viesis 10.marts 2003 21:38
0 0 Atbildēt

sitaja autinja 20cm lidz navei. Domaju, ka tie crash testi tapat neko nemainija, jo taja laika gakvenais bija uzlikt masinu uz konveijera, nedomajot par sekam. Tie kuriem ir krievu masinas pasi zin ka tas ir.

prieks, ka tagad VAZaa sak domat nopietni par crash testiem. ZR bija aprakstits tests ar 5 zigsi. Tika sadauziti divi -viens jauns un viens pirms perestroikas.

Tad luk vecakais bija izturigaks par jauno, tikai jaunajam sedeklis bija nedaudz atluzis no vietas.

69170. viesis 11.marts 2003 15:48
0 0 Atbildēt

Mainiija mainiija, RAFi , ko razhoja 80. gadu otrajaa pusee bija pavisam cita lieta, tai bildee jau ir veel taa sauktais tehnologjiskais paraugs, uz kura sishanas baazes virsbuuvi modificee taalaak, arii paareejo. Nu bet skaraa ar toreizeejaam normaam un pofigistisko attieksmi pret cilveeku veseliibaam/dziiviibaam, daudzipadomju auto bij zaarki ...

VAZ starp citu pilniibaa atbilda visaam toreizeejaam, arii Eiropas normaam, Volga neatbilst veeltagad, arii jaunaakais modelis :-)

69491. viesis 12.marts 2003 23:22
0 0 Atbildēt

Nu taalaakai uz kurieni Rafiki tika suutiiti bija Kuba. Bet visaa visuma tas auto bija padomju IDOTISMA UN PRAKTICISMA IEMIESOJUMS. Savaak no GAZiem Rafu:))

Pasham ir naacies 1989 gada jaunus no Jelgavas dziit. Murgs. It sevisshch, ka durvis veeraas visas un tikai braucot viss nepiemeerotaakajaa briidii valjaa.

Beediigi, ka toreizeeja 90 gadu valdiiba ateica Mersim buuveet Jelgavaa MB100D busus. Toreizeejie RAFa lilveederi teica, ka ar savu RAF STILS apsteigushi GM par 5 !!! gadiem. Veeleek kaadaa no RAF drbinieku intervijaam uzzinaaju, ka lai iedabuutu salonaa frotaalo paneli - vechi pa pliko ar paneli zobos sutinaajaas pirtii lai plastiks pienjemtu vajadziigo formu. Vot taa- 5 gadi.......

82889. viesis 15.jūnijs 2003 19:06
0 0 Atbildēt

mazda6

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti