Papildinātā i30 jaunās paaudzes saime Ženēvas autosalonā 1

 
29.februāris 2012 9:58

Jaunās paaudzes i30 universālis parādījās pirms savas debijas Ženēvas autosalonā 2012.gadā. Šis auto ir otrs jaunā i30 saimes loceklis, papildinot piecdurvju hetčbeku un paplašinot Hyundai piedāvājumu diapazonu C segmentā.

Elegantais universālis, dzinējus un ritošo daļu pārņemot no iepriekš sevi rekomendējošā jaunās paaudzes piecdurvju i30, ieguvis pagarinātu virsbūvi, kas ļauj būtiski palielināt bagāžas nodalījuma ietilpību, nezaudējot šī modeļa dinamisko stilu.

• Jaunais universālis apvieno sevī ietilpīgu salonu ar elegantu iekšējo interjeru
• Kravnesība palielināta uz pagarinātās riteņa bāzes un daudz ietilpīgāka bagāžas nodalījuma rēķina
• Izstrādāts, projektēts un izgatavots Eiropā, Eiropas tirgum

Kopējais automobiļa garums, salīdzinājumā ar tā piecdurvju radinieku, palielināts par 185 mm un sastāda 4485 mm, kas to padara par vienu no visērtākajām automašīnām Eiropas segmentā C (par 10 mm garāku no sākotnējā universāļa i30).

Salīdzinājumā ar piecdurvjnieku, universālim ir palielināts bagāžas nodalījuma tilpums no 378 litriem līdz 528 litriem - lielākajām savā klasē, un ar grīdā ielokāmiem pasažieru aizmugurējiem sēdekļiem kravnesība palielinās vairāk nekā trīs reizēs – līdz 1642 litriem.

Tāpat kā viņa radinieks – hetčbeks, jaunās paaudzes i30 universālis ir izstrādāts un projektēts Hyundai Motor Europe Tehniskajā centrā Rāselhaimā, Vācijā, speciāli Eiropas tirgum. Šis universālis tika izstrādāts paralēli ar hetčbeku, kas dizaineriem ļāva radīt harmonisku ārējo izskatu, kam ir liela līdzība ar Hyundai plūstošo formu valodu.

Tāpat kā piecdurvju variantam, priekšpusi izceļ sešstūrainas formas Hyundai radiatora režģis un dimantveida priekšējie lukturi, bet virsbūves aizmugurējā daļa, sākot no centrālā statņa, būtiski atšķiras. Jumta līnija tiecas uz leju virs universālās pasažieru un bagāžas nodalījuma telpas, ar šādu slīpumu automobiļa “statnim” piešķirot dinamismu un iemieso plūstošo formu ideju – stāvoša mašīna šķiet braucam.

Vēl vairāk pastiprinot universāļa dinamisko ārieni, izteiksmīgā iespiestā līnija iet horizontāli gar virsbūves sāniem, paceļoties pie aizmugurējiem lukturiem. Aizmugurējais stikls aptver aizmugurējos statņus, palielinot salona apgaismojumu un uzlabojot redzamību. Iedziļinātās aizmugurējās durvis automobilim piešķir koptu izskatu un atveras bampera līmenī, atvieglojot iekraušanu.

Jaunās paaudzes i30 universālis tiks piedāvāts ar tādiem pašiem, kā piecdurviniekam, benzīna dzinējiem ar tiešo iešprici un trīs dīzeļa dzinējiem, kuri attīsta jaudu no 95 līdz 135 z.s.

Jaunās paaudzes i30 universāļa pircēji vinnēs no Five Year Triple Care piedāvātās trīskāršās piecu gadu garantijas apkopes, kas sevī iekļauj piecu gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma, piecu gadu auto palīdzību uz ceļiem un piecu gadu automobiļa tehniskā stāvokļa pārbaudi.

Alans Rašforts, Hyundai Motor Europe vecākais viceprezidents un galvenais rīkotājdirektors atzīmējis: “Jaunās paaudzes i30 ir ieguvis plašu atzinību, pateicoties savam stilam, kvalitātei un vērtībai. Mūsu jaunais universālis piedāvā visas šīs īpašības plus paaugstinātu kravnesību. Mēs sagaidām atsauksmes no tiem, kuri meklē sev stilīgu un universālu praktiskumu, sevišķi no aktīvām ģimenēm“.
 

 
Visi komentāri
 
285566. viesis 29.februāris 2012 16:07
0 0 Atbildēt

Domāju, ka konceptuali tas auto daudz neatšķiras no iepriekšējā modeļa. Toties, tas ir kļuvis stipri līdzīgs jaunajam i40. Īpašu sajūsmu šis auto manī neizraisa - tomār traucē izteikti t.s. "aziatiskie vaibsti", kas manāmi auto dizainā. Pat neskatoties uz to, ka tā dizains ir dzimis ES. Vizuali man oprojām labāk patīk manējā sonata(2006.g.), kas ir saglabājusi tipiska eiropas auto klasisko formu. Protams, katram cilvēkam gaumes sajūta ir individula lieta, daudziem kosmisko formu tradiciju iezīmes ir tuvas jau kopš gagarina un apollo laikiem...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti