Šī gada Ženēvas Starptautiskajā auto izstādē FORD demonstrēja jauno kompakto piecvietīgo Focus C-Max minivenu. C-Max ir veidots uz nākamās paaudzes Focus bāzes, piedāvājot tādas pat dinamikas braukšanas iespējas, kā populārais Focus vieglais auto.
C-Max aprīkojumā būs pieejami trīs jaunākās paaudzes dzinēji, no kuriem progresīvākais ir divu litru 135 ZS common-rail dīzeļdzinējs, tā vidējais degvielas patēriņš ir 5.9 litri uz 100 kilometriem, 0-100 km/h paātrinājumu sasniedzot 9.6 sekundēs. Otrs dīzeļdzinējs, kas tiks izmantots C-MAX modeļos, būs 1.6 litru 16V 100 ZS, kas līdzīgi kā 2.0 litru dzinējs ir izstrādāts sadarbībā ar PSA Peugeot Citroen. Pircējiem būs pieejams arī C-Max ar 1.8 litru Duratec benzīna dzinēju. Jaunais C-MAX būs aprīkots ar sešpakāpju manuālo ātrumkārbu, elektronisko rokas bremzi, ka arī sešiem drošības spilveniem, kas atbilst modernākajiem drošības standartiem. C-MAX būs aprīkots ar visu riteņu disku bremzēm, kā arī ar standarta ABS. Plānots, ka jaunais FORD Focus C-Max pārdošanā Latvijā būs pieejams jau šā gada rudenī. FORD FOCUS RS – žurnāla TOP GEAR gada auto Lielbritānijas auto žurnāls “Top Gear” par ikgadējās žurnālistu aptaujas uzvarētāju nosaucis FORD Focus RS. Izmēģinājumu braucienu laikā žurnālisti veica vairākus tūkstošus kilometru, testējot aptuveni 300 jaunu auto modeļu, nosaucot uzvarētājus vairākās automašīnu klasēs. FORD Focus RS tika atzīts par gada auto, kā arī par “Driver’s car 2002”. Sagatavoja: Agrita Lapinska, Baltic Motors- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas diizeļdzineejs izklausaas tieshaam sakariigs, bet pats Focus gan taads pakroplaaks izskataas... Njaaa, iisteniibaa ko gan var gribeet no ne-RS'a :)