Vairāk kā 120 000 žurnāla „Auto Bild Allrad” lasītāju atdeva balsis par saviem šā gada favorītiem pilnpiedziņas automobiļu klasē. Titulu „Gada pilnpiedziņas auto 2012” ieguva divi Volkswagen modeļi – Passat Alltrack un Touareg Hybrid.
Eiropas labāk pārdotais autonozares žurnāls par pilnpiedziņas automobiļiem paziņoja šā gada lasītāju aptaujas laureātus. Jaunais Passat Alltrack uzvarēja kategorijā ‘Pilnpiedziņas krossovers’, bet Touareg Hybrid ieguva kāroto titulu ‘Gada pilnpiedziņas auto 2012’ klasē ‘Pilnpiedziņas hibrīdautomobiļi’.
Passat Alltrack ir daudzpusīga, ar apvidus automobiļu īpašībām apveltīta un ļoti plaša Passat versija. Šis modelis ir iespaidīgs arī ar tā bezceļu braukšanas programmu, kas līdz šim bija rezervēta tādiem SUV automobiļiem kā Tiguan un Touareg, izturīgu apakšdaļas aizsargu, kā arī bezceļu braukšanai piemērotu rampas pārbraukšanas un uzbraukšanas leņķi. Vizuāli Passat Alltrack ar tā matēta hroma logu līstēm, ārējo atpakaļskata spoguļu ietvariem un radiatora režģi arī ievieš jaunas tendences. Tā izskatu uzlabo arī ‘Valley’ 17 collu vieglmetāla diski, sudrabkrāsas jumta reliņi un ‘Alltrack’ logo priekšā un aizmugurē.
Kopš Touareg Hybrid laišanas tirdzniecībā pirms aptuveni diviem gadiem, tas ir piedāvājis novatoriskas tehnoloģijas un mūsdienīgas īpašības. Touareg Hybrid uzstāda standartus ar benzīna dzinējiem darbināto SUV automobiļu vidū, jo tā degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir vien 8,2 l/100 km. Vienlaikus Touareg hibrīda versija ir lieliski piemērota piekabju vilkšanai, jo tās vilktspēja ir 3,5 tonnas.
Touareg Hybrid piedziņas daļa sastāv no 245 kW / 333 ZS jaudas V6 TSI dzinēja ar turbokompresoru, 8-pakāpju automātiskās transmisijas, kas īpaši pielāgota lietošanai hibrīdrežīmā un bezceļu braukšanai, un elektriskā dzinēja (34,3 kW / 46 ZS). Tikai elektriskā režīmā ar niķeļa metālhibrīda akumulatorā (NiMH) uzglabāto enerģiju pietiek, lai Touareg varētu nobraukt aptuveni divus kilometrus ar ātrumu līdz pat 50 km/h.
Nu jau, nu jau salielījuši Alltrack :D
"... un ļoti plaša Passat versija" - no citiem avotiem 1:1 salona izmēros ar donoru - t.i. Parasto passat...
Kā arī mēģināt, ar 3cm augstāku klīrensu kā standarta Passat, iestumt viņu starp Tuareg un Tiguan...
Krievi viņu pozicionē "ja Outbeck liekas pārāk banāls, bet Volvo pārāk dārgs, tad Alltrack ir ideāli piemērots"
un
"bezceļa īpašības pietiek, lai šturmētu izdauzītus lauku ceļus...."