Renault Scenic - vēl dinamiskāki, ekonomiskāki un ērtāki

 
28.aprīlis 2012 8:39

Renault Scénic un Grand Scénic, Eiropas vadošie modeļi kompakto MPV segmentā, 2012.gadā piedāvās atjauninātās versijas.

Jaunās dinamiskās līnijas, uzlabotā darbība un degvielas patēriņa efektivitāte (CO2 emisijas tikai 105g/km), pateicoties divu jauno ‘Energy’ dzinēju ieviešanai.

Jaunākās tehnoloģijas uzņēmējiem un ikdienas braucējiem: Visio sistēma, automaģistrāles režīma indikatori un Autoparka vadības sistēma (Fleet Management System).

Jaunais klāsts var lepoties ar uzlabotu aprīkojumu. Cena Renault Scénic 2012.gada kolekcijai ir sākot no 10 928 LVL. Bose® ierobežotās versijas 2011.gadā panākumi ir veicinājuši aprīkojuma izvēli, kāda tā ir šobrīd.

Vēl pašpārliecinātāka personība, lai iegūtu klientu uzticību

Spēcīgās, plūstošās, dinamiskās 2012.gada Renault Scénic un Grand Scénic modeļu līnijas ļaus autovadītājiem priecāties par plašo salonu un pievilcīgo, dinamisko dizainu. Pārstrādātais modeļa priekšpuses dizains ir moderns un stabils, savukārt Scénic jaunās aizmugurējās gaismas piešķir dinamiskumu. Papildus tam tagad pieejams arī LED dienasgaismas, hromētas detaļas (gan priekšpusē, gan aizmugurē) un spīdīgi melni apdares elementi, kā arī alumīnija riteņi. Grand Scénic vairāk horizontālais priekšpuses nobeigums piešķir modelim iespaidīgumu. Šis klāsts piedāvā arī jaunas virsbūves krāsas sarkanos un zilos toņos.

Katalogam pievienoti divi jauni salona dekorējumi (bēšas krāsas apdare Expression un Privilège/Initiale aprīkojuma līmeņiem, kā arī tumšas ogles krāsas apdare Privilège/Initiale versijām), turklāt pieejami arī vairākas jaunas apdares.

Tajā pašā laikā, pateicoties Bose® ierobežotā daudzumā pieejamās Scénic versijas un Grand Scénic versijas, kas bija pieejama 2011.gadā, panākumiem, tās aprīkojums kļuvis par realitāti jaunajai kolekcijai, apvienojot sportisko eleganci ar unikālu audio pieredzi.

Jaunie ‘Energy’ dzinēji uzlabotai darbībai un degvielas patēriņa efektivitātei

Divi jaunie ‘Energy’ dzinēji, ar ko tiks aprīkoti 2012.gada kolekcijas Renault Scénic un Grand Scénic modeļu versijas, nodrošina vēl lielāku braukšanas baudu un degvielas ekonomiju, pateicoties vairākām no Formula 1 atvasinātām tehnoloģijām (Stop&Start sistēma, bremzēšanas/ ātruma samazināšanas enerģijas atjaunošanas sistēma u.c.).

Sākot no 2012.gada, Scénic un Grand Scénic būs pirmie Renault modeļi, kas pieejami ar jauno Energy dCi 110 dīzeļdzinēju, kas apvieno zemas CO2 emisijas (105g/km), 12 procentu degvielas patēriņa ietaupījumu (samazināts līdz 4.1 litrs/100km) un lielāku griezes momentu (260Nm pie 1,750 apgr./min; papildus 20Nm), salīdzinot ar eksistējošo 1.5 dCi 110 dzinēju.

Pieejams būs arī dīzeļdzinējs Energy dCi 130 (114g/km, 4.4 litri/100km, 20 procentu degvielas ekonomija, salīdzinot ar 1.9 dCi 130 dzinēju), tādējādi piedāvājot un Grand Scénic ar diviem savas klases labākajiem dzinējiem, lai nodrošinātu maksimālu braukšanas baudu un zemāko degvielas patēriņu tirgū.

Pateicoties šiem dzinējiem, Renault Scénic un Grand Scénic modeļiem būs liela nozīme Renault mērķa sasniegšanā – kļūt par Eiropas vadošo autoražotāju ar zemākajām CO2 emisijām, saglabājot kvalitatīvu izpildījumu.

Pieejamas tehnoloģijas lielākam komfortam un pārliecinošam braucienam

Ikdienas drošības veicināšana, autovadītāju dzīves atvieglošana un pasažieru labsajūtas paaugstināšana vēl joprojām ir Renault prioritātes.

Scénic un Grand Scénic būs pirmie Renault modeļi, kas aprīkoti ar Visio sistēmu, kas paredzēta autovadītāja modrības uzturēšanai nakts laikā, pateicoties divām galvenajām funkcijām: braukšanas joslas šķērsošanas brīdina sistēma (kamera nosaka, vai vadītājs nešķērso braukšanas joslu, ja tā – atskan signāls) un automātiskā tuvo gaismu funkcija (tā pati kamera nosaka tuvumā esošās automašīnas ar ieslēgtām gaismām un pilsētas apgaismojumu, automātiski pārslēdzot tālā gaismas uz tuvajām un otrādi).

Braukšanas un ceļošanas komforts palielināts, papildinot aprīkojuma klāstu ar jaunām tehnoloģijām, kas tagad tiek piedāvātas standartaprīkojumā. Kalnā braukt uzsākšanas atbalsta sistēma pasargā automašīnu no slīdēšanas atpakaļ, braucot augšup, savukārt automaģistrāles režīma indikatori brīdina vadītāju, ja tas gatavojas mainīt braukšanas joslu.

Arī 2012.gada kolekcijas Scénic un Grand Scénic modeļi aprīkoti ar tehnoloģijām, kas ļāvušas šiem modeļiem iegūt klientu atzinību jau iepriekš, sākot ar Bose® audio sistēmu līdz Carminat TomTom® navigācijas sistēmai un LIVE pakalpojumiem (HD Traffic u.c.).

Nav aizmirsti arī biznesa klienti, jo Renault ir atvieglojis darbu ar ilgtermiņa līzinga kompānijām un autoparka dispečeriem atsevišķos tirgos, pateicoties Autoparka vadības sistēmai (Fleet Asset Management). Šis unikālais pēc izvēles pieejamais pakalpojums nodrošina klientiem apmēram 30 dažāda veida datus katru dienu (veiktā distance, degvielas patēriņš, eļļas līmenis utt.), lai palīdzētu optimizēt autoparku un izmaksu vadību.

Renault Scénic un Grand Scénic: numur viens savā segmentā Eiropā

Scénic un Grand Scéni tiek ražoti Duē (Douai), Francijas ziemeļos, kur tiek nodrošināti augstākie ražošanas standarti un garantēta augstākā līmeņa kvalitāte. Kopā Scénic un Grand Scénic modeļi ir līderi savā segmentā Eiropā ar pārdošanas apjomu, kas pārsniedz 400 000 vienības, kopš šī brīža paaudzes modeļu ražošanas uzsākšanas 2009.gada nogalē. Kopš Scénic nonākšanas tirgū 1996.gadā pārdotas vairāk kā 3,9 miljoni vienības.

2012.gada kolekcijas Scénic un Grand Scénic versijas pārdošanā pakāpeniski Eiropā nonākušas, sākot no 2012.gada janvāra. Šīs versijas būs pieejamas dažādos pasaules tirgos (Turcija, Izraēla, Maroka, Alžīrija, Tunisija, Dienvidāfrika, Krievija un Ķīna) 2012.gada laikā.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti