Kaimiņzemes paradokss 14

 
14.marts 2003 10:17

Krievijā tiek izstrādāts jauns turbo dīzelis, kura jauda būs 200 Zs un vērā ņemams 314 Nm griezes moments, attiecībā pret tilpumu 2.3l! Diemžēl Krievijas auto rūpnīcas nevar pieņemt šo jauno izstrādājumu, jo visas līdz šim ražotās a/m nav paredzētas tādai jaudai.

Līdz šim jaudīgākie motori, kurus izmantoja UAZ un GAZ agregātiem, bija ar jaudu 110 Zs un 245 Nm griezes momenta, un šī jauda jau izmanto 100% transmisijas resursus. Jaunā motora izveidē piedalās ASV kompānijas Francijas filiāle “Garret” un Čehijas turbokompresoru rūpnīca “Turbo” . Diemžēl ražotāji atdzīst to, ka pagaidām Krievijā neražo tādas automašīnas, kuru uzbūve un mezgli spētu izturēt šādu jaudu. Neskatoties uz to tiks saražoti šādi motori nelielos daudzumos speciāli tūninga modeļiem. Par vairāk veiksmīgu izstrādājumu tiek uzskatīts jaunais ZMZ – 514 turbo dīzelis, kurš tika izstrādāts sadarbībā ar “Siemens”. Tieši “Siemens” common rail sistēma “atļauj” šim motoram sasniegt jaudu 130 Zs (šis pats motors ar parasto barošanas sistēmu attīstīja 98 Zs). Turklāt ZMZ – 514 atbilst Euro II atgāzu tīrības normām un ir taupīgāks par 20 % Komentārs: Vai esat dzirdējuši šādu teicienu: “Ja Sahāra būtu Krievijā, arī smiltis būtu deficīts!” Krievijā aizvien lielākā daļa ( ~60 %) sauszemes transporta sastāda NVS ražotās a/m, galvenais iemesls – lētās rezerves daļas un pieejamā a/m cena. Un tieši šī iemesla dēļ netiek izstrādāti jauni modeļi un motori, parastais iedzīvotājs to nevar atļauties nopirkt, bet ja tomēr var – tad viņš iegādāsies ārzemēs ražotu auto… Visā pasaulē auto ražotāji sacenšas jaudīgāku motoru ražošanā, saglabājot motora darba resursu un ekonomiju, bet Krievijā kā vienmēr viss ir otrādi… TIGER Tulkots no www. gazeta.ru
 
Visi komentāri
 
69712. viesis 14.marts 2003 10:27
0 0 Atbildēt

Nu tas jau nav nekads lielais brinums, ka krieviem nav kur likt tik lielu jaudas diesel power motoru, jo vini veljoprojam izstrada savas transmisijas pec 60-to gadu standartiem. Tad varat spriest pasi.

69715. viesis 14.marts 2003 10:29
0 0 Atbildēt

gan jau pie degvielas piedevaam ir jaapieskaita arī kāda šņabja pile

69717. viesis 14.marts 2003 10:34
0 0 Atbildēt

Esmu laimīgs, ka esmu latvietis un dzīvoju Latvijā! Kāda sūda pēc viņi tomēr tos džinējus ražos, ja nebūs kur tos likt? Un tā sadarbība jau arī nav lēts process izstrādājot šādus motorus. Vai tas atmaksāsies?

69718. viesis 14.marts 2003 10:34
0 0 Atbildēt

Kā vienmēr Krievija domā ar pēcpusi!

69720. viesis 14.marts 2003 10:39
0 0 Atbildēt

Piebilde:

Krivijā nav dīzelis, tur ir SOĻARKA

69728. viesis 14.marts 2003 10:48
0 0 Atbildēt

LARRY:

labs :D

69910. viesis 14.marts 2003 14:39
0 0 Atbildēt

:-) Vispaar jau transmisijai jauda ir pie kaajas - transmisijas projektee GRIEZES MOMENTAM, tas ir buutisk. Nu a paareejais ir pareizi, galu galaa taam pashaam volgaam, kam tjuuneri turpat N-Novgorodaa kraamee iekshaa , piemeeram, Toyota 3ltr 6cyl dzineejus, protams, liek arii taas pashas toijotas paarnesumkaarbas. Ar taam paarnesumkaarbaam vispaar allazh ir bijis jautri - atminu, ka tam pasham moskvicham (pakaljpievadam) bija izstraadaata un valsts komisijas pienjemta 5gangju kaarba, patieshaam laba konstrukcija, teicams liimenis , da vinju taa arii nomarineeja 15 gadus un taa arii nesaaka razhot ...Veel jau vinjiem ir izeja - pirkt licenci kaadas jau esoshas kaarbas razhoshanai, varbuut pat vairaaku dazhaadu kaarbu, normaala prakse pasaulee, kaapeec ne?

69921. viesis 14.marts 2003 14:55
0 0 Atbildēt

Krievzemē gan jau izeju atradīs - nevis nopirks licenci kādas kārbas razjosjanai, bet nopirks kādu kārbu izjaukšanai, izpētīšanai un ražošanai :)))

69970. viesis 14.marts 2003 16:22
0 0 Atbildēt

haha, njirga naak. motors ir, a kur likt nav. pisec :)

69995. viesis 14.marts 2003 17:19
0 0 Atbildēt

NJu ja tieshaam labs motors, tad jau kur likt noteikti atradiisies, kaut vai pavecaakos aarzemju auto, kam dzineeja resusrss tavo, bet hadene OK, un kuriem protams taadu verkji varees iemaaniiit iekshaa.

70091. viesis 15.marts 2003 16:51
0 0 Atbildēt

kaarteejo reizi krievi izceljaas ar savu aspraatiibu, he he:)

70111. viesis 16.marts 2003 8:51
0 0 Atbildēt

nu afigeģ var motorīc ir bet nav kur iebāzt tādu

man ir ieteikums - bija kādreiz tādi mopēdi kā GAUJA / RĪGA - nu ta šitajos varētu stellēt iekšā tos bīdeļus un sanāktu baigi laps braucamas, nu ideāli būtu

70113. viesis 16.marts 2003 10:23
0 0 Atbildēt

Es varētu savā Žigulītī iebāzt, būtu tāds monstrs

128528. viesis 28.maijs 2004 11:46
0 0 Atbildēt

GAN JAU IEBĀZĪS KAUT KĀDĀ AUTOBUSĀ UIN BŪS MIERS. VAR JAU TRANSMISIJU DETAĻAS IZTAISĪT NO LABĀKA MATERIĀLA PIEMĒRAM AR VISA'DIEM VOLFRAMIEM, MOLIBDEŅIEM UN CITU MILITĀRO PRIPRAVU.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti