Opel Ampera – visvairāk pārdotais pasažieru elektriskais auto Eiropā 12

27.jūnijs 2012 13:32

Balstoties uz pārdošanas datiem par maija mēnesi, Opel revolucionārā elektriskā automašīna Ampera ir visvairāk pārdotā pasažieru elektriskā automašīna Eiropā. Pateicoties 20 % tirgus daļas, Ampera modelis ir apsteidzis visus savus konkurentus.

„Mēs esam lepni, ka esam pirmie Eiropā. Mūsu pārdošanas dati un pircēju viedokļi apstiprina to, ka mēs ar Ampera modeli pavisam noteikti atrodamies uz pareizā ceļa,” atzīmē Enno Fukss (Enno Fuchs), Opel e-mobilitātes vadītājs. „It īpaši mums ir veicies tādos tirgos kā, piemēram, Nīderlande, kur ir jūtama valdības iniciatīva šajā jomā.”

Nīderlandē Ampera modelis maijā ir ieguvis 77 % pasažieru elektrisko automašīnu tirgus daļas, padarot sevi par neapstrīdamu segmenta līderi ar milzīgu pārsvaru pār tuvākajiem sekotājiem, kuru daļas mērāmas tikai viencipara procentu izteiksmē. Ampera modeļa Nīderlandes tirgus daļas vidējais lielums, no gada sākuma līdz šim brīdim, ir vairāk nekā 50 procenti, tādejādi iespējams uzsvērt tā pieaugošo popularitāti šajā valstī. Balstoties uz jaunākajiem pieejamajiem datiem, Ampera ir visvairāk pārdotā elektriskā automašīna arī Vācijā, kur tai pieder vairāk nekā trešā daļa tirgus, bet Šveicē – 44 procenti.

Ampera modelis ir izcīnījis virs 50 dažādiem vietējiem un starptautiskiem apbalvojumiem, kuru skaitā ir „Gada Auto 2012” un „Pasaules Zaļākais auto 2011”. Atzinību izpelnījušies arī tā sasniegumi drošības jomā, kas apbalvoti ar Euro NCAP piecu zvaigžņu maksimālo novērtējumu.

16 kWh litija jonu baterija darbina Ampera modeļa 111 kW/150 ZS jaudīgo elektrisko motoru. Atkarībā no ceļa seguma, braukšanas tehnikas un temperatūras, 40 līdz 80 km var veikt izmantojot tikai elektrisko motoru un neradot kaitīgās emisijas. Veicamās distances palielinājuma režīms aktivizējas brīdī, kad baterija ir gandrīz izlādējusies, nemanāmi sāk strādāt 1,4 litru 63 kW/86 ZS benzīna motors un darbina elektrisko ģeneratoru, kas tālāk apgādā bateriju, nodrošinot iespēju veikt vairāk nekā 500 km lielu distanci bez vajadzības uzpildīties.
 

 
Visi komentāri
 
286413. viesis 28.jūnijs 2012 12:06
0 0 Atbildēt

Labs jau nu ir - mani vāczemē kolēģis docents ar tādu jau izvizināja. Tiešām, īsts elektroauto. Nevis kaut kāds tur apšaubāms standarta hibrids. Domāju, ka turpimoties attīstīties tehnoloģijām, kādas jau ir amperai, pašreizējie ķipa hibridveidīgie vispār izzzudīs kā bezjēdžigs veidojums.

Interesanti, cik tā Ampera maksās pie mums ? Varbūt, būtu vērts nākotnē par tādu vēl padomāt?

286416. viesis 28.jūnijs 2012 23:17
0 0 Atbildēt

IV,Tu smagi kļūdies!Ampera ir vistīrākais hibrīds.Ja ir luste,palasi krievu Avtorevju-nesen bija kārtīgs apskats par šo auto(=Chevrolet Volt).

286417. viesis 29.jūnijs 2012 0:03
0 0 Atbildēt
286418. viesis 29.jūnijs 2012 11:34
0 0 Atbildēt

Vienīgais man zināmais normāliem pilsoņiem piemērotais (atskaitot visus tos mazos, supermazos utt.) elektroauto, kas ir 100% elektro un veidots tam mērķim (nevis atvasināts no iekšdedzes auto) ir Nissan Leaf. Nu jā, vēl Tesla laikam bija, bet tam līdz mumsīm vēl garš ceļš ejams.

Par Amperu runājot, šorīt, braucot uz darbu, vienu redzēju - tā bija viena dīlera, nepaspēju apskatīt, kura, demo mašīna.

286420. viesis 29.jūnijs 2012 15:14
0 0 Atbildēt

UUSA, nevaru tev piekrist, jo Amperas piedziņa ir elektriska un dzinējs ir tikai lai uzladētu akumulatorus. Nav īsti hibrīds. Benzīns ir tikai kā backup, nevis pamatdegviela.

286421. viesis 29.jūnijs 2012 17:33
0 0 Atbildēt

Man vari nepiekrist,286420,bet tomēr palasi ekspertu viedokli.Un neticu,ka IV būtu sajūsmā par elektroauto,kurš bez uzlādes spēj nobraukt knapi 50km.

286426. viesis 1.jūlijs 2012 20:46
0 0 Atbildēt

Lai vidējais mietpilsonis aizbrauktu uz darbu vai veikalu, vajag vairāk?

286427. viesis 2.jūlijs 2012 1:50
0 0 Atbildēt

Lai pie reizes uzsildītu pakaļu vajag krietni vairāk, citādi paliks 20km no darba.

286428. viesis 2.jūlijs 2012 9:48
0 0 Atbildēt

Ja tas nav audi80, tad tas vispār nav auto!!! Autobūves sasniegumu virsotne ir audi80 un viss pārējais sūkā!

286441. viesis 4.jūlijs 2012 15:27
0 0 Atbildēt

videji jau vairaak par 50km dienaa nemaz tik daudz nenobrauc... Un normalie eletroauto nobrauc ap 100km mierigi. Ar ko arii pietiekas. Zhel ka mums nelauj pashiem parbuveet parastos auto, labprat to izdariitu pats lai vnk braukatu tikai pa pilsetu. Gatavo risinajumu cenas ir tadas, ka pagaidam nav ekonomiski izdeviigi. Tapat nav izdeviigi kadam citam uzticet pa naudu parbuvi... Bet pasha spekiem jau ir izdeviigi, nebutu tikai musu CSDD nezheliigaa pretestiiba shaadai velmei.

286443. viesis 4.jūlijs 2012 17:50
0 0 Atbildēt

Kaut kur lasīju,ka tepat,LV entuziasti par 3000eiro pārbūvējot.

286453. viesis 5.jūlijs 2012 19:32
0 0 Atbildēt

Es gan amperas reklamas prospektos lasīju, ka ar elektrību tā nobraucot vismaz 400 km...Pēc tam, var ierubīt parasto dvižoku, un braukt tālāk. Nesan bija iespēja pa Rīgu pabraukt ar jaunu hibrid-lexusu - elektro režims tam reali ieslēdzās tikai sastrēgumos un krustojumos. Pārējā brauciena laikā viss tikai ar dvižoku. Kāda jēga no tāda hibrida - nu nekāda.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 2

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 6

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk