Šīs bīstamās luksofora gaismas! 109

16.augusts 2012 7:44

Kā izrādās, Latvijas Valsts ceļi ir atbildīgi ne tikai par dramatisko ceļu stāvokli, bet nodarbojas arī ar autovadītāju sodīšanu...

Tikai tā var saprast LVC pārstāvju viedokli, ka inovatīvais luksofors ar „radara” funkcijām, kurš uzstādīts uz šosejas Rīga – Jelgava pie Olaines, ir sava veida sods satiksmes dalībniekiem, kuri neievēro ātruma ierobežojumu.

Vērtējot pēc analoģijas, iespējams, ka drīzumā mūsu valsts sabrukušajos ceļos varēsim satikt ceļu policistus, lejam asfaltu?

Jau šobrīd ne viens vien autovadītājs ir pamanījis satiksmes negadījumus minētā inovatīvā luksofora tuvumā vai arī tikko izvairījies no avārijas, strauji iedegoties sarkanajai gaismai. Vēlme disciplinēt autovadītājus ir izraisījusi palielinātu apdraudējumu gājējiem uz pārejas, strauji bremzējot automašīnai. Pie kam jāņem vērā, ka tuvojas rudens un ziema, kad nokritušās lapas, ledus un sniegs vēl vairāk pagarinās bremzēšanas ceļu, savukārt ceļu tīrīšanas tradīcijas Latvijā mēs labi zinām.

Kopumā ES valstīs šādi luksofori tiek uzstādīti apdzīvotās vietās, kur ir neliels braukšanas ātrums, kaut vai dažkārt pieminētajā Babītē, kur darbojas līdzīgs inovatīvs luksofors, atļautais braukšanas ātrums ir 50 km/h. Olaines gadījumā inovatīvais luksofors ir uz starppilsētu šosejas, kur standarta braukšanas ātrums ir 90 km/h un tikai konkrētajā posmā samazināts līdz 70 km/h. Pirms šāda inovatīva luksofora nepietiek ar ierasto informatīvo zīmi par fotoradaru, jo tā autovadītājiem ir klaji maldinoša. Nepieciešama informācija tieši par šādu inovatīvu luksoforu un negaidītas sarkanās gaismas iedegšanās iespēju, lai gan labi zināms, ka šāda zīme šobrīd normatīvajos aktos nav paredzēta, tātad jāmaina normatīvie akti. Tāpat nav korekti, ja viena „skrējēja” dēļ laiks jāzaudē un pie luksofora jāstāv visiem pārējiem autovadītājiem, kuri ātruma ierobežojumus ir ievērojuši. Līdzīga situācija būtu, ja viens autovadītājs nebūtu ieslēdzis tuvās gaismas, uz 20 sekundēm tiktu apturēti visi autovadītāji noteiktā ceļa posmā.

Cits jautājums ir jauninājumu sasaiste ar konkrētiem normatīviem aktiem, kuri reglamentē to esamību un funkcijas. Kad Autoklubs LAMB nosūtīja vēstuli LR Satiksmes ministrijai, kurā aicināja ieviest īpašas labā pagrieziena plāksnītes pie luksoforiem, viena no atrunām bija atbilstošu normatīvo aktu trūkums. Kādi normatīvie akti nosaka inovatīvo luksoforu – „radaru” uzstādīšanu? Vai šāda attieksme neliecina par amatpersonu vēlmi pielāgot normatīvos aktus savā labā?

Ņemot vērā, ka šādi inovatīvi luksofori ir novitāte Latvijas satiksmē, svarīgi ir pirms to izvietošanas informēt autovadītājus par to atrašanās vietu, sensora darbības attālumu, sniedzot informāciju arī publiskajā telpā, lai autovadītājus sagatavotu savlaicīgi, nevis pēc vairākām avārijām un riskantām situācijām. Policijas pārliecība, ka šoferi pieradīs pie minētā luksofora ir apsveicama, tomēr vai tam jānotiek pēc satiksmes negadījumiem? Autoklubs LAMB ir gatavs palīdzēt informācijas izplatīšanā par inovatīvajiem luksoforiem – „fotoradariem” gan savu biedru, gan plašākas autovadītāju sabiedrības vidū, ja uzstādītāji ar to netiek galā.

Autoklubam LAMB kā sabiedriskai organizācijai ir 20 gadu pieredze satiksmes drošības procesu analīzē. Dalība Starptautiskajā automobiļu federācijā (FIA), kurā ir miljoniem biedru 132 pasaules valstīs, sniedz zināšanas par satiksmes drošības aktualitātēm piecos kontinentos, tādējādi paverot iespēju salīdzinājumiem un labākās prakses meklējumiem Latvijas satiksmes drošībai.

Juris Zvirbulis,
Autokluba LAMB prezidents,
Ceļu satiksmes drošības padomes loceklis

 
Visi komentāri
 
286632. viesis 16.augusts 2012 7:56
0 0 Atbildēt

Eu, Zvirbuli, beidz gaudot līdzi katram ļetrakam :D:D ŠItais pepiņš tak nekad neko sakarīgu nav varējis izdarīt, tikai runāt. Tukša vieta.

Eu, galvenais tak ir GĀZT !!!! GĀZT, GĀZT un vēlreiz GĀZT !!! Maucam visiem garām, *******, kas un kā, bet GĀZT !!! Cīruli, GĀZ !!!

286633. viesis 16.augusts 2012 8:25
0 0 Atbildēt

Mjā - Zvirbulītim toč viss nav labi.

Tur nevis lusofors rada problēmas, bet zīmes, ātrumu un DISTANCI neievērojoši pedāļi šķiļ savas mašīnas, dauzot mašīnas tiem, kas cenšas ievērot CSN.

Ja zvirbulim ir citas, idejas, kuras budžets var atļauties vai viņš ir gatavs uzstātīt ĒRTI LIETOJAMU tuneli vai gājēju tiltu pār šoseju - uz priekšu!

Bet tas ka zīmes tur milzums cilvēku neievēro - šis pedālis nezkāpēc nemana...

286635. viesis 16.augusts 2012 8:33
0 0 Atbildēt

Tāpēc,ka Zvirbulis čivina pa spalvai lielajam zvirbuļu baram, kuram šis grib uzmesties par labo zvirbuli. Nekas vairāk jau par čivināšanu no viņa nenāk.

286637. viesis 16.augusts 2012 8:55
0 0 Atbildēt

"...strauji iedegoties sarkanajai gaismai..."

Izrādās gaismas ātrums ir regulējams!!!!!!!!!!!!!! Jabaķ, tas taču ir ģēnijs putns....

286638. viesis 16.augusts 2012 9:21
0 0 Atbildēt

Eu jūs *******ēji Paladnieki un Deksteri ūberie satiksmes noteikumu ievērotāji, taisnības cīnītāji. Jums laikam ir kaut kāda alerģija pret Zvirbuli. Jūs pat nespējat loģiski priest par to situāciju, kas ir aprakstīta un kas atbilst patiesībai. Ja jūs divi loši brauktu pa to šoseju, tad saprastu, ka tas inovatīvais risinājums rada REĀLUS draudus kā pareizajiem braucējiem, tā gājējiem, kuri tur cenšas tikt pāri. Ja jūs savā seklajā satiksmes noteikumu izpratnē neredzat pāri satiksmes noteikumu grāmatiņas malai, tad izlasiet rakstu vēlreiz un sapratīsiet, ka runa ie par SABIEDRĪBAS INFORMĒŠANU PIRMS inovatīvā risinājuma ieviešanas, lai netiktu dauzītas mašīnas un notriekti gājēji. Jā ir nelieši, kas pārkāpj noteikumus, bet tas nenozīmē, ka LVC ir jāsēž krūmos un jāķiķina, kā kārtējais nezinātājs sadauza mašīnu, jo pilna fūre braucot uz 70 nepaspēj nomest pa mēmajiem, kad priekšā vieglais apstājas kā miets. Tieši tādu avāriju es pats redzēju. Un kā teica Derksters te vienā rakstā. Iekaliet savā paurī, ka es neesmu par noteikumu pārkāpšanu, bet par SATIKSMES DROŠĪBU, kas šajā konkrētajā gadījumā tikai pasliktinās.

286639. viesis 16.augusts 2012 9:23
0 0 Atbildēt

Dažreiz, lasot jūsu komentārus, gribas jautāt vai jums ir tiesības un vai jūs tās izmantojat arī ikdienā, braucot ar automašīnu? :D

286640. viesis 16.augusts 2012 9:41
0 0 Atbildēt

286638. viesis pirms 19 minūtēm

Tad, cik es saprotu, anonīmais pārkāpēju aizstāvi, pārkāpt ātrumu ir pareizi, neievērot distanci ir pareizi,ja?

286641. viesis 16.augusts 2012 9:43
0 0 Atbildēt

Tā vietā, lai iestātos par satiksmes drošību, noteikumu ievērošanu, automobilistu biuedrības šefiņš iestājas par to, lai būtu bardaks.

Redz, apdzīvotā vietā ir 50, tur vajagot ievērot. Bet ārpus apdzīvotas vietas, kur jābrauc uz 70, tur var neievērot.

Zvirbuli, tevi vanags izknābājis dziļi ?

286644. viesis 16.augusts 2012 10:14
0 0 Atbildēt

klausies losi Nr. 286638.

Luksofors ir un paliek luksofors VISUR!

Ātruma ierobežojumi ir ātrma ierobežojumi VISUR!

Sanāk ka tāpēc, ka kādam pie zīmes 70 labpatīkās vilkt 150 - tagad luksofors vainīgs??? Brauc pēc noteikumiem un neiedegsies saļā gaisma un nenāksies bremzēt.

pie kam CSN grāmatiņā ir skaidri un gaiši rakstītas vairtākas lietas - ikvienam satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatī, ka pārējie arī ievēros šos noteikumus, kā arī distancei jāatbilst apstāšanās ceļa garumam.

Kas te nesaprotams? Kāpēc katram braucējam pirms palaist gājēju pie zebras vai stājoties pie sarkanā ir jāpārliecinās vai tūliņ "ānī" neielidos kāds īblis-lidotājs? Kāpēc, cenšoties izvairīties no kāda lidotāja CSN rupji pārkāpjošā lidojuma draudošās avārijas pašam ir jāpārkāpj noteikumi - jābrauc virsū gājējam uz zebras vai jāšķērso stoplīnija pie luksofora, kurā deg sarkanā gaisma?

Es domāju tāds lidotājs ir peklnījis ne tikai sodu pēc pilnas programmas, bet arī pa muti no cietušajiem

286645. viesis 16.augusts 2012 10:15
0 0 Atbildēt

ups erors

ir: "Brauc pēc noteikumiem un neiedegsies saļā gaisma un nenāksies bremzēt. "

vajag: "Brauc pēc noteikumiem un neiedegsies sarkanā gaisma un nenāksies bremzēt."

286646. viesis 16.augusts 2012 10:34
0 0 Atbildēt

Ir jau pareizi arī ''sāļā gaisma'' :D

286647. viesis 16.augusts 2012 10:45
0 0 Atbildēt

Diemžēl tur nepiestāda rēķinu.

Moš vajag tā - nepiestāda rēķinu par ātrumu, bet par krusta šķērsošanu pie sarkanā...

Ja tādus reģistratorus uzstādīs - atkal būš simtiem gaudotāju...

Jo piem mums ir daļā vaģilu, kas bezmaz cīnās par tiesībām sūķa stundā iebraukt krustā un tur paliekot pilnībā nobloķējot auto kustību tiem, kam zaļais...

286648. viesis 16.augusts 2012 11:15
0 0 Atbildēt

Tāpēc vajag kameru, kura filmēt sāk tad, kad iedegas sarkanais, vai, pareizāk sakot, kad sāk nodzist zaļais. Un tad tiem smuki piestāda rēķinus. Gan jau sataisīs arī to.

PS. Protams,protams, cilvēktiesības paŗkāpējiem un rallistiem,protams. Šitās šausmas, nedrīkst atvilkt nesodīti :D

286649. viesis 16.augusts 2012 14:04
0 0 Atbildēt

Skatos, ka ar jums nav jēgas diskutēt. Jūs neesat sapratuši ne raksta jēgu, ne mana komentāra jēgu, tādēļ tālāk nemaz necentīšos skaidrot. Varu atkārtot tikai vienu. Mēģiniet vēlreiz saprast, ka NE raksts, NE mans komentārs nav par noteikumu pārkāpšanas atbalstīšanu un pārkāpēju aizstāvēšanu. Bet, ja pat to jūs nespējat saprast, tad skat. šī komentāra sākumu.

P.S. Starp citu kameras tur jau ir.

286650. viesis 16.augusts 2012 14:08
0 0 Atbildēt

Nu nedzīvojam mēs ideālā sabiedrībā, kur visi visu ievēro (kaut es to ļoti vēlētos). Tādēļ galvenais šobrīd ir aizsargāt nevainīgus cilvēkus. Bet šis luksofors BEZ sabiedrības informēšanas, nevis palielina satiksmes drošību, bet rada draudus tiem, kuri nav vainīgi. Tur pat ir redzēti tādi atsaldeņi, kas pie sarkanā velk visiem pa labo pusi garām. Paldies dievam tur negāja gājējs tajā brīdī. Nu un tagad pasakiet, kur tad ir tā satiksmes drošība šajā gadījumā??

286651. viesis 16.augusts 2012 14:44
0 0 Atbildēt

VAIRĀK tādus luksoforus. Bet, labāk gan tikai 50km/h ātruma zonās. Uz Jelgavenes tas nav labākais risinājums. Tur līdz "vagoniņiem" reizēm glābj tikai brīnums. (IV)

286654. viesis 16.augusts 2012 14:58
0 0 Atbildēt

klau 286650. un 286649. viesi

kā savādāk grasatiers piespiest cilvēkus IEVĒROT noteikumus?

Ir kādi humānāki un iedarbīgāki varianti?

Palaist pašplūsmā nozīmē piebērt raugu anarhijas katliņā.

Sakat - gājēju tiltu vai tuneli taisīt.

A naudas jums ir? Un ja esiet vecāks cilvēks, kam grūi staigāt - paši izmantotu?

286656. viesis 16.augusts 2012 15:36
0 0 Atbildēt

Kaut kā ir sabraukts grāvī.

Noteikumi pēc savas būtības nav tikai tāpēc, ka kādam ierēdnim tā gribas, bet tāpēc, lai pasargātu sabiedrību no dažu indivīdu traucējošas rīcības.

Ejot galējībās - ja kādā sabiedrībā "traucējošie" elementi sastāda 90%, tad faktiski šie traucējošie elementi sāk veidot sabiedrību un noteikumi jāpielāgo šiem 90%. Pārējie 10% (it kā pareizie) šajā gadījumā pārvēršas par "traucējošiem" elementiem ;)

Patreiz situācija ir aplama - dažu cilvēku grupa ar mērķi ierobežot dažus lidotājus izdomā lietas, kas apgrūtina dzīvi lielākajai daļai braucēju. Un šajā gadījumā faktiskie cietēji nav pārkāpēji (kā jau minēts - daži lidotāji pārlido pāri pie sarkanā), bet gan pārējie, kam:

1) nākas 20s gaidīt pie sarkanā (no kā šādās vietās izvairīties gan nesanāks);

2) nākas riskēt sasist auto vai nu pašam ieskrienot kādam pakaļā vai saņemot sitienu no aizmugurējā (pašam ir minivens, kam bremzēšanas ceļš loģiski ir garāks, tāpēc zinu to debilo sajūtu, ka priekšā kāds vieglais nomet pa mēmajiem).

Zvirbulis mēģina pateikt sekojošo: luksoforam nav ne vainas, izdomājam un uzliekam vienkāršu brīdinošo zīmi. Šis nav gadījums, kad FR ir apvienots ar kases aparātu, un šāda zīme kādam lieks iekasēt lieku peso. Šeit brīdinošā zīme reāli palīdzētu satiksmes drošībai, jo visi - gan pārkāpēji, gan pārējie zinātu, ka pastāv liela varbūtība dabūt sarkano arī uzreiz pēc zaļā iedegšanās, un ievērotu gan ātrumu, gan arī distanci.

Zvirbuļa retorika par normatīvajiem aktu neesamību nebija ar mērķi novākt luksaforu, bet komentēt zaļo bultu neatļaušanu, jo neesot atbilstošu aktu.

P.S. Bet Dex un Palaidniex jau vienmēr lamājas uz visiem, kas runā pretī viņu sapnim par komunismu (kur visiem ir pienākumi, kas akli jāievēro, un tiesības nav nekādas) :)

286658. viesis 16.augusts 2012 16:47
0 0 Atbildēt

Sava taisnība Zvirbulim ir. Jēdzīgus ierosinājumus ierēdņi noraida, jo redz likumā tas neesot paredzēts, bet uzlikt maldinošu fotoradara? zīmi pirms luksofora, kam ar fotoradaru nav nekāda sakara gan ir pēkšņi atbilstoši.

Lai gan kāda starpība, kas ieslēdz sarkano, jo tikpat labi gājējs nospiežot pogu "strauji" pārslēgs gaismas. Tomēr gājēja klātbūtne vismaz ļauj sagatavoties, tā kā specifisku zīmi tomēr vajag.

286659. viesis 16.augusts 2012 16:51
0 0 Atbildēt

Ja strikti ievērojam CSN tad zīme 846. - Fotoradars nenozīmē neko. Latvijā fotoradaru nav ir lāzerradari, jeb korekti saucot fotoladari. LADAR - Laser Detection and Ranging

286661. viesis 16.augusts 2012 17:02
0 0 Atbildēt

bet ja pofigisti neredz ne zīmes, ne lusoforus, tad moš vajag izbīdāmos guļošos policistus? :D

286663. viesis 16.augusts 2012 17:44
0 0 Atbildēt

Pēc Tavas loģikas sanāk, ka visi, kam rodas probēmas šajā vietā (neievēro 70 vai neievēro distanci) ir pofigisti.

Tad nu palasi savus un dex memuārus attiecībā uz kļūdīšanos - ne visi no šiem ir pofigisti - lielākā daļa ir cilvēki, kas cilvēcīgi kļūdās un kuriem šajā vietā nekļūdīties palīdzētu attiecīga brīdinoša zīme.

286664. viesis 16.augusts 2012 17:48
0 0 Atbildēt

kādu vēl zīmi tur vajag? tur ir zīme "fotoradars" , zīme "70", zīme "Gājēju pāreja" . Ir luksofors jau pa gabalu redzams augšā virs ceļa.

286665. viesis 16.augusts 2012 18:05
0 0 Atbildēt

tā kā es tur braucu reizi gadā, tad varu atļauties ierosināt zīmes 70 vietā zīmi 50 ... no 50 ir vieglāk nolikt pēkšņi mierā :D:D:D

Bet ja nopietni - līdzīga situācija ir Berģos - gājēju pāreja 70 zonā, tikai bez FR. Dažas sekundes pirms zaļā beigām sāk mirgot brīdinoši dzeltenie, kas ir metrus piecdesmit pirms luksofora.

Arī Olainē varētu līdzīgi - FR mērījumu zona ir savlaicīga (labu gabalu pirms luksofora), ja nostrādā FR tad ieslēdzas dzeltenais mirgojošais un pēc pāris sekundēm nostrādā luksofors.

286666. viesis 16.augusts 2012 19:39
0 0 Atbildēt

Ar gājējiem tas pats - ja gājējs nospiež pogu, un laika relejs atļauj dot gājējam zaļo, tad no sākuma sāk mirgot brīdinošie dzeltenie, un gājējs zaļo dabon tikai pēc sekundēm piecām.

286667. viesis 16.augusts 2012 20:49
0 0 Atbildēt

Slikti ir jebkas, kas kaut kā mēģina ierobežot pārkāpējus, to es jau sen esmu sapratis.

PS. Un KSI atruna, ka viņa minivens slikti bremzējas, ir dīvaina.

286671. viesis 17.augusts 2012 0:15
0 0 Atbildēt

juus visi neko nerubiijat no politikas un savu sheemu lobeeshanas :D

1 - uzliekam sitaadus radarluksafora suudu

2 - saakam blaut presee, ka banaanrepublikaa rupjaakais paarkaapums ir krustaforu skeersosanan pie sarkanaas gaismas

3 - privaatie onkuli saliek sarkano gaismu neieveerotaaju foto sodiisanas kameras

biznesssssssss - vitonic2

4 - samazinam dzeltenaa signaala degsanas laiku zem 2 sekundeem

286672. viesis 17.augusts 2012 8:10
0 0 Atbildēt

286671. viesis pirms 8 stundām

Tu savu stulbo sazverestības teoriju izdrukā un iebāz sev ...padusē. Un sāc mācīties braukt pēc noteikumiem,āzi.

286674. viesis 17.augusts 2012 8:31
0 0 Atbildēt

DeksterFF - tieši pretēji. Tu neko neesi sapratis.

286677. viesis 17.augusts 2012 10:27
0 0 Atbildēt

klau 286674... izlasio šito:

anonimikis 1257 [?] pirms 17 stundām

kādu vēl zīmi tur vajag? tur ir zīme "fotoradars", zīme "70", zīme "Gājēju pāreja". Ir luksofors jau pa gabalu redzams augšā virs ceļa.

lasi, kamēr nelabi paliek

286681. viesis 17.augusts 2012 12:41
0 0 Atbildēt

Nu johaidī - brīžiem tiešām šķiet, ka šie abi Dex un Palaidniex nedomā līdzi topikam, bet ķer kaifu rakstot muļķības un īpaši izbauda katru brīdi, kad kāds nopietni cenšas oponēt viņu muļķībām.

Viņi abi domā, ka normālam autovadītājam ir nevis normāli relaksēti jāpārvietojas satiksmes plūsmā, bet nepārtrauktā stresā jālūr spidometrā (lai nesanāk FR liktenīgie +5), kā arī jāmeklē, vai «pa gabalu augšā virs ceļa» nav kāds luksofors, kā arī jābūt gatavam momentā no 70 nomest pa mēmajiem, jo šī luksofora darbība ir neprognozējama.

Dex īpašu baudu gūst savā traktorā brīžos, kas viņam priekšā kāds mazizmēra mazulis (piemēram - Fiesta) nomet no 70 uz nulli. Dex uzbudina jeburš no iespējamiem scenārijiem - pašam izlīmēties pa traktora vējstiklu vai pārbaudīt drošības jostu un paša ribu izturību (ja izdodas noreaģēt un nobremzēt), vai dziļi paņemt no aizmugures Fiestu (ja pats tajā brīdī ir izdomājis pavērot luksoforu un ir palaidis garām divas sekundes simdaļas no Fiestas bremzēšanas sākuma).

Īpaši viņam patīk atcerēties tos dīvainos fizikas likumus, ka masa ir inerces mērs, un ka mašīnām ar lielāku masu ir lielāks bremzēšanas ceļš.

Savādāk es nesaprotu viņu centienus pretoties ikvienam ierosinājumam uzlabot satiksmes drošību. Neviens jau neprasa amputēt to luksoforu, vajag tikai nedaudz uzlabot.

286682. viesis 17.augusts 2012 13:25
0 0 Atbildēt

KSI - un kā piedāvā to uzlabot?

Nu tā konkrēti! :)

286685. viesis 17.augusts 2012 13:35
0 0 Atbildēt

KSI 350 [?] pirms 19 stundām

...

Bet ja nopietni - līdzīga situācija ir Berģos - gājēju pāreja 70 zonā, tikai bez FR. Dažas sekundes pirms zaļā beigām sāk mirgot brīdinoši dzeltenie, kas ir metrus piecdesmit pirms luksofora.

Arī Olainē varētu līdzīgi - FR mērījumu zona ir savlaicīga (labu gabalu pirms luksofora), ja nostrādā FR tad ieslēdzas dzeltenais mirgojošais un pēc pāris sekundēm nostrādā luksofors.

...

Ar gājējiem tas pats - ja gājējs nospiež pogu, un laika relejs atļauj dot gājējam zaļo, tad no sākuma sāk mirgot brīdinošie dzeltenie, un gājējs zaļo dabon tikai pēc sekundēm piecām.

...

286686. viesis 17.augusts 2012 13:42
0 0 Atbildēt

Problēma ir tajā, ka FR ir iebūvēts luksoforā. FR darbības rādiuss ir nepietiekošs, lai pēc FR nostrādāšanas varētu savlaicīgi un droši apturēt satiksmi, kas iet ar vismaz 70.

Dex vai kurš jau te apņirdza to, kas teica - problēma tajā, ka sarkanais iedegas PĒKŠŅI. Neapzinīgākie (un 90% no pārkāpējiem) mauc pāri, apzinīgākie bremzē un riskē saņemt pakaļā.

Ja FR mērījuma punkts būtu lielāku gabalu pirms luksafora, tad mierīgi varētu iedarbināt savlaicīgos mirgojošos dzeltenos (Berģu variants) un ieslēgt sarkano bez stresa.

Bet daļa taisnības ir tajā, ka Zvirbuļa piesauktās speciālās zīmes šādā luksoforā iebūvēta FR gadījumā maz ko atrisinātu ...

286687. viesis 17.augusts 2012 13:46
0 0 Atbildēt

Palaidniex - paliec tak pie sava viedokļa par to zīmi "70" un gājēju pāreju. Es mēģināju pateikt pavisam kaut ko citu. Labi, ka KSI saprot ka raksts ir par satiksmes drošības uzlabošanu :D

286688. viesis 17.augusts 2012 15:11
0 0 Atbildēt

KSI, nu tev baigā pasaciņa sanāca ar to aprakstu par manu braukšanu. Kur tu ko tādu esi redzējis? Tev uz ielas vajadzētu nerādīties, ja tev ''pēkšņi'' uz ceļa parādās luksofors, tu esi bīstams.

286689. viesis 17.augusts 2012 15:45
0 0 Atbildēt

Dex - tā bija atbilde uz to, ka Tev šita dīvaini, ka minivens slikti bremzējas.

Nav stāsts par slikti / labi - man apskatēs ar bremzēm vienmēr viss Ok. Ir auto ar dažādu masu un dažādiem smaguma centra izvietojumiem, kā arī jāņem vērā piekares īpatnības.

Viens no galvenajiem normālas satiksmes kritērijiem ir vienmērīga plūsma. Un ne velti - jo par vienu un to pašu ceļu pārvietojas gan VW Up, gan miniveni, gan fūres un traktori. Kādreiz turēšanās plūsmā bija svarīgs nosacījums - ja plūsma gāja ar +20, tad neviens CP nevienu neaiztika. Turēja drīzāk tos, kas brauca neadekvāti lēni vai pārāk ātri.

Ja uz šosejas, kur atļautais 70, parādās neprognozējams luksofors, ir jānodrošina, lai viss notiek mierīgi un bez straujas bremzēšanas. Par neprognozējamu saucu tāpēc, ka šāds var arī pēc pāris sekunžu zaļā ieslēgt atpakaļ sarkano, kas nav normāls luksofora režīms. Ja es, braucot pa gabalu redzu, ka tikko ir iededzies zaļais, es pieņemu, ka kādu saprātīgu laiku tas arī zaļš degs.

286691. viesis 17.augusts 2012 16:09
0 0 Atbildēt

ksi - kā tu bremzē pilsētā pie luksofora, kas uzstādīs pie krusta līdz kuram drīkst ar 70?

286697. viesis 17.augusts 2012 16:48
0 0 Atbildēt

palaidniex - ja Tev patīk arī uz šosejas braukt tāpat kā pilsētā, Tev neviens to neliedz.

Ja pie kāda objekta, neatkarīgi - pilsētā vai ārpus tās - regulāri rodas avārijas situācijas un/vai avārijas, ir jāmaina kaut kas uz vietas, nevis jāskalo smadzenes šoferiem. Visiem tāpat tās neizskalosi, un visiem arī būs labāk, ja bīstamību novērsīs pašā saknē.

P.S. šis pēdējais Palaidniex komentārs atkal ir no viņam tik raksturīgās destruktīvās piepiš@anās sērijas. Ceru, ka viņš, lasot manu atbildi, nenošpricē klavieri un ekrānu, jo es, lohs, atkal esmu uzķēries uz viņa provokācijas un mēģinājis ko atbildēt :D

286699. viesis 17.augusts 2012 21:28
0 0 Atbildēt

Visa šī diskusija labi parāda, cik daudz mums ir cilvēku, kuri vēlas anarhiju un visatļautību.

286702. viesis 17.augusts 2012 21:36
0 0 Atbildēt

Klau - KSI - TUR IR CILVĒKI kuri grib tikt DROŠI PĀRI CEĻAM!

Kāda starpība - to luksoforu ieslēdz cilvēks ar pogu vai *******, kas neievēro ceļa zīmes? Ja tas ******* brauc ar 150 - cik km iepriekš tas ir jābremzē ar brīdinošiem karodziņiem? Moš vēl ruporu uzlikt kas bļauj ua ātruma apmāto šoferi???

Vēl joprojām nespēju aptvert, no kurienes rodas tik daudz debilisma?

Gribi teikt, ka valstij ir nauda tur būvēt tuneļus (kā tas realizējams vismaz 2 gadus nesačakarējot ceļa caurlaidību ar tuneli vai tilts, kas sačakarēs satiksmi uz pusi mazākā periodā un tad iedomājies sevi pensīša ādā, kā ir kāpt pa trepēm augšā vai pa trepēm lejā tunelī...

286705. viesis 18.augusts 2012 1:52
0 0 Atbildēt

Uhhhhhhh .................................

Tiešām jūs abi (Dex un Palaidniex) paši demonstrējat īpašu debilisma pakāpi !!!

LAI TAK IR TAS LUKSOFORS TUR !!!

LAI TAK TIE CILVĒKI STAIGĀ TUR DROŠI PĀRI !!! (ja izlasīji rakstu, tad stāsts nav par gājēju luksoforu, bet gājēju luksoforu ar radara papildfunkciju. Ja rakstu izlasīji un nesaprati, tad izlasi vēlreiz. Varbūt ar reizi 10 pieleks)

Un patiesībā LAI SLĒDZ SARKANO PIE KATRA LIDOTĀJA !!!

Tikai izdaram tā, lai radars nav 100m pirms luksofora, un izdaram tā, lai 50m garā posmā NAV JĀNOMET NO 70 uz 0 !!!

Tas ir elementāri izdarāms, ja galvu izmanto ne tikai cepures nēsāšanai.

286707. viesis 18.augusts 2012 11:29
0 0 Atbildēt

Padomā pats "mazliet tālāk" - Nu - noliksi to radaru 400 m pirms luksofora... Un?

Zīmējam situāciju:

Viens jau pieripinājis 50 m pirms luksofora ar tur atļautajiem 70, bet zemais lidotājs (vidēji statistiskai vaģila uz Latvijas ceļiem) ar domu, ka vēl līdz gaismām tālu - atlaiž gāzi savam 110 km/h lidojumam ~ 450 m attālumā. Luksofors nostrādā, bet tam, kurš ir nu jau ir 40 m pirms luksofora tāpat momentā iedegas sarkanais un ir jānomet no atļautajiem 70 uz 0.

Un kāda starpība??? vienīgā atšķirība - reāli garākā gabalā ir jābrauc uz 70. Īdētājiem vēl nepatīkamāka situācija...

Un tas kašķis par to kādā attālumā jāliek radaru nekad nebeigsies. Da kaut no pašiem Ozolniekiem velkoties uz 70 atradīsies kāds, kam kaut kas nepatīk...

286710. viesis 18.augusts 2012 14:07
0 0 Atbildēt

Šitā suga ( ksi veidīgie) aizbrauc uz Angliju,Vāciju utt, kuru no šejienes zīmē par baigi pareizām vietām, un tad,izrādās, viņiem arī tur nav viss labi :D:D:D

Šitā ir tāda vienmēr galvā drāzto kategorija.

Saucas ''aļņi'' vai arī peduardi.

286712. viesis 18.augusts 2012 21:41
0 0 Atbildēt

nav jau vairs problēmu cik pēdējās dienas braucu. ir gan drusku cita - velkās visi uz 60 pie tā krusta.

286713. viesis 18.augusts 2012 23:47
0 0 Atbildēt

Palaidniek, tur jau tā lieta, ka, ja radars būtu nedaudz lielākā attālumā, tad varētu organizēt gaismas/brīdinājumus tā, lai sarkanais NEiedegas momentā, bet ļautu saprātīgi nobremzēt.. Un, pa lielam pofig, ka uz 70 veicamais attālums ir nevis 200, bet 400m (tiesa, ja ļautu palaidniekam likt zīmes, šis uzliktu 4km iepriekš. Ar tekstu - jūs tak teicāt - tālāk).

Bet izskatās, ka Tev patīk situācija, kur vari dabūt kādu pakaļā. :)

286714. viesis 19.augusts 2012 10:21
0 0 Atbildēt

eu umņik Nr. 286713. pēc cik sekundēm tam ir jāiedegas? Pirms iedegšanās jāatskaņo mega taures? Kas jādara - nu tā konkrēti. Attālumi, reakcijas laiki, lai nihilistiem "patiktu"?

Tam, kas tuvojas ar lielu ātrumu ir jāvicina īpašie ceļazīmjuneredzētāju karodziņi, lai tas bremzējas??? Jāatskaņo viņa radioaparātā pavēle - strauji sabremzēties marš??? Kādā attālumā - nu ta konkrēti metros!

Un ko darīt tiem, kas piebraukuši pie paša krusta - kādam no tiem sarkanais šā kā tā iedegsies pārāk tuvu pie luksofora, atliek tik nelaikā parādīties dajebkādam lidotājam, it īpaši intensīvā satiksmē.

Ja netici - tad vari izdarīt sekojoši. Atver MS excel un saliec formulas kurās vari ielikt ātrumus 2 braucējiem, attālumu līdz luksoforam, un, piemēram, luksofora, pārslēgšanās aizturi sekundēs, laiku, kas nepieciešams sasniegt luksoforu dalot attālumu ar ātrumu.... Parēķini un paeksperimentē, kamēr sapratīsi, ka liec kādas aiztures gribi un radaru kādā vien attālumā gribi - parādoties kādam deģenerātam ar 150 km/h viss ir kaķim zem astes. Bet vilkties uz 70 km/h vairākus kilometrus - pirmkārt ir bezjēdzīgi, otrkārt - par tālu izvietojot lidot gribētāji no radara vietas, liekot mīksto uz zīmēm, var pagūt atkal uzcelt savus "neatņemamos" 120 km/h un tad nu nāksies dzēsties 50 metros no tikko uzceltiem 120...

Vienkārši ievērojam zīmēs norādīto ātrumu tajā PIETIEKAMI ĪSAJĀ (ne pārāk garajā) posmā un viss būš labi. KUR PROBLĒMA?

286725. viesis 20.augusts 2012 0:16
0 0 Atbildēt

:)

Daži necenšas saprast...

Daži ir tik stulbi, ka nepielec, pat ja cenšas...

Man visu laiku likās, ka Dex un Palaidniex pieder pie pirmajiem, kaut gan brīžiem šķiet, ka diemžēl ir otrais variants :D

286726. viesis 20.augusts 2012 8:17
0 0 Atbildēt

ksi - ja visi sāks par sīkumiem viens otram sist pa muti, durt un salktēt, tad krimināllikums rŗī jāpamaina un lāpalabo par labu nospiedošajam vairākumam cilvēku, kas strīdus risina ar slaktiņiem un jāatceļ kriminālatbildība par dusmu lēkmē padarīto? Ko tu PĪPĒ???

Autovadītājam mazliet piebremzējot dažsimts metrus garā posmā gabals nenokritīs - tas sava lidojuma augstuma maiņas dēļ pazaudēs dažas sekundes, kuras tik pat labi vēl vairāk var pakāst pie kāda krusta trāpot uz sarkano gabalu tālāk - Rīgā...

286727. viesis 20.augusts 2012 8:44
0 0 Atbildēt

Palaidniekam un Deksteram izskatās īpašu kaifu sagādā d!rsties ar visiem te. Un nav jau brīnums, ja paskatās uz to cik daudz komentāru viņi te jau pierakstījuši. Viņiem nepielec ne raksta jēga, ne tas ko pārējie cenšas pateikt. Ieņēmuši galvā vienu domu un kā auni pozā nostājušies, pat nespēdami un necensdamies paskatīties uz to no citas puses. Un NĒ - cita puse NAV noteikumu pārkāpēju puse, kā jūsu šaurajā redzes lokā liekas un pat 50 komentāru laikā tas nav pielecis. Lai arī kā KSI un pārējie censtos ... Bēdīgi :(

286728. viesis 20.augusts 2012 8:52
0 0 Atbildēt

Un kam tur mums jāpielec??? Valstī ir pieņemti CSN. Konkrētājā vietā ir šiem CSN pakļauts ceļš, ir CSN atrunāta gājēju pāreja, ir CSN norādīas ceļa zīmes kas nosaka kā uz ceļa jābrauc.

Ir uzparikte, kas saskaņā ar CSN saucās Luksofors, kas "traucē" izpildīties "lidotājiem" izpildīties. Secinājums - sliktie nevis ir "lidotāji", bet konkrētajā gadījumā ceļa zīmes, luksofori un gājēji...

Nešķiet "mazliet" stulbi? Eu anonīmais ar nr. 286727 ?

Vai tiešām, ir jāuzstāda kaut kas šāds - www.youtube.com/watch?v=fUJQk2UHfu4- par godu lidotājiem, lai tiem sāktu pielekt, ka CSN ir rakstīti VISIEM!

Nevis tā, ka gājeji var pagaidīt, CSN ievērotāji - lohi, bet par godu "lidotājiem" jāveic izmaiņas...

286729. viesis 20.augusts 2012 11:26
0 0 Atbildēt

Palaidniex un Dex ideālākais transports būtu zirgu pajūgi un satiksmes regulators ar koka nūju - ātruma nekāda, bīstamības Dex mistiskajai ģimenei nekādas, viss prognozējami un gandrīz absolūti droši.

Jūs - lohi abi - tiešām nesaprotat, ka tehnoloģijas attīstās tāpēc, lai cilvēkiem būtu ērtāk dzīvot un pārvietoties. Pie tam šeit nav strīda par to, kurš svarīgāks - kājāmgājējs vai autobraucējs, neviens neliek kājāmgājējiem lieki pagaidīt. Ja mākam iemontēt luksoforā radaru, iemācamies atrisināt arī otru pasākuma pusi.

286730. viesis 20.augusts 2012 11:36
0 0 Atbildēt

KSI - es jau Tev reiz jautāju - kā tieši vajag saregulēt to luksoforu, lai lidotāji ievērotu 70? Un nebūtu avārijas situāciju dēļ viņiem... Nu tā konkrēti - kas, kā cik sekundes, cik metrus pirms, pēc...

Nu tā - lai bez jautājumiem viss būtu super un pareizi.

Citādi es lasu tikai vienu - ka tā kā ir esot SLIKTI, bet konkrēti kā būtu labi nekur nevaru atrast.

P.S.

Padomā pats - ja 400 metrus 100 km/h vietā brauc ar 65 km/h - tad tajā posmā "lidotāji" zaudē 7,75 sekundes - proti vājprātīgi lielu laiku, kas noved tos pie tūlītējas nāves... Viņi mirst. Kāda netaisnība...

286732. viesis 20.augusts 2012 14:25
0 0 Atbildēt

Piekusis esmu vairākas reizes Tev skaidrot, ja esi nespējīgs izdarīt divas darbības reizēt - lasīt un domāt.

P.S. re kur video par to, kas notiek vietās, kur 50m posmā jāstājas no 70: ejuz.lv/v949t

:D

286733. viesis 20.augusts 2012 14:29
0 0 Atbildēt

es Tev neprasu, kas notiekot kad no 50 jārauj uz 0, pie kam piemēra video ar luksoforu NAV NEKĀDA SAKARA, kā arī mopēdistam pelnīts rāviens uz mutes, par zemu lidošanu! :D

Es Tev prasu kā tieši jāsaregulē radars, lai visi pagūu sabremzēties un lidotāji nelidotu kadam pakaļa... Nu tā apstāsti cik m attālumā jābū radaram, kā tam Tavuprāt jāstrādā, cik sekundēs jāmaina gaisma utt... Davai pastāsti, pirms atkal kaut ko beztēmā muldi.

286734. viesis 20.augusts 2012 14:29
0 0 Atbildēt

P.P.S. uzreiz precizēju - tas VAR notikt. Savādāk šie abi sāks dzīt demagoģiju, ka šādi notiek tikai pie 120 un pie 70 šādi nekad nenotiks.

286735. viesis 20.augusts 2012 14:31
0 0 Atbildēt

Tu slims palaidniek esi vai kā.

Neviens te beztēmā nemuld.

Izlasi manus postus pie šī paša raksta vai arī aizbrauc pavēro Berģos, kā šāda lieta strādā reālajā dzīvē. Ja ar to nebūs skaidrs - piedod - neviens Tev nepalīdzēs.

286736. viesis 20.augusts 2012 14:35
0 0 Atbildēt

« ... video ar luksoforu NAV NEKĀDA SAKARA ... »

Kā nav sakara - gribi teikt, ka mums šādu lidotāju nav !?!?!?!!!!!!!

Jeb gribi teikt, ka gājējam, kurš stāv pie savas gājēju pārejas un ir tikko saņēmis savu momentāno zaļo, ir vienalga, vai viņam lido virsū šādas moto-donora atlūzas???

Jeb gribi teikt ka Tev, godīgi stāvot blakus rindā, ir vienalga, ka šāds moto-donors ar visām savām moča atlūzām ielido Tava auto salonā pa aizmugurējo logu?

Jeb Tu esi aizņēmies no Dex traktoru, un Tev pilnīgi pie pakaļas, kas apkārt notiek - galvenais, ka gājējam pirmajā sekundē pēc pogas nospiešanas ir zaļā gaisma...

286737. viesis 20.augusts 2012 14:54
0 0 Atbildēt

tas, ka uz šosejas ir sarkanais, nenozīmē, ka gājējam uzreiz ir zaļais. varbūt vajag vispirms pavērot un tad spriedelēt?

286738. viesis 20.augusts 2012 14:57
0 0 Atbildēt

Klau KSI. Motobraucējs rupji pārkāpis ātrumu un uzlicis mīksto uz distanci. Lūk rezultāts. Pat mazliet žēl ka tik labi tas viņam beidzās.

Un, kā tad panāksi to, ka lidotāji uz Jelgavas šosejas redzot mirgojošo dzelteno pirms luksofora nesāk dot ručkā, lai pagūtu, tā vietā, lai stātos?

Un - pārkāpējs pāri luksoforam, bet godīgie apturēti. Baigi godīgi un "audzinoši", ne?

Un kā panākt, ka "lidotājs" nenomet ātrumu tikai uz radara vietu, kura izlikta "savlaicīgi pirms", lai pēc tam nedotu ručkā, kad pabraucis garām radara zonai.

Vai tiešām tik grūti ir tos 400m ievērot ātruma ierobežojumu? Nozaudēt kritiskās 7,75 sekundes? Gabals nokritīs?

286739. viesis 20.augusts 2012 15:18
0 0 Atbildēt

Pēc saprašanas līmeņa šķiet, ka Palaidniex patisībā ir kašķīgs vectētiņš, kurš atcerās savas jaunības dienas un tāpēc sevi dēvē šādā iesaukā :D

Nu un kas, ka video ir rupjš pārkāpums? Atkārtošu - Tev tiešām šķiet, ka uz mūsu ceļiem nav šādu pārkāpēju? Ja nav, tad kāpēc fotoradars? Visi tak visu ievēro un neviens taču šādi nelido ... :D:D

Par dzelteno - protams, ka būs lidotāji, kas pie dzeltenā vēl iedos ručkā. Bet noteikti daļa no lidotājiem savlaicīgi sabremzēsies. Ja kaut viens no 10 sabremzēsies, būs jau labi. Negribēsi tak apgalvot, ka dzeltenais palielinās lidotāju skaitu :D

Par pārējiem jautājumiem - man nav laika te galvā-nespējīgajiem n-tās reizes skaidrot elementāras lietas. Aizbrauc uz Berģiem, pastāvi kādu stundu, galvenais padomā, un ja tad vēl būs jautājumi - welcome :D

286741. viesis 20.augusts 2012 15:23
0 0 Atbildēt

KSI - es katru rītu un vakaru novēroju cik daudz ir ručkādevēju pie mirgojošā dzeltenā Berģos.

Un, tikai tāpēc, ka ir lidotāji ir jāamputē sarkanā gaisma, kas ieslēdzās uz pārkāpēju?

Moš tiem toč audzinošos nolūkos ceļā uzstādīt izbīdāmos guļošos poličus, vai labāk - stabiņus?

286742. viesis 20.augusts 2012 15:33
0 0 Atbildēt

tā jau laikam ir - nost ar radaru! Beet - izbūvējam 3 guļošos policistus visā brauktuves platumā pirms gājēju pārejas - gribi-negribi VISI bremzēs! :D

Rezultāts panākts - visi, bez izņēmuma ir sabremzēti!

VOILA! Kolosāls risinājums, applausi mums, applausi jums! :D

286743. viesis 20.augusts 2012 15:55
0 0 Atbildēt

Paņemam no otras puses - Tev tik ļoooti skauž, ka kāds ******* pārskrien pie sarkanā, ka esi gatavs atbalstīt pārējo ekstrēmu bremzēšanu ar regulāriem izdupsēšanas gadījumiem?

Tik ļoti skauž, ka pat esi gatavs ar putām uz lūpām censties pierādīt (vai iestāstīt), ka ekstrēma bremzēšana nemaz nav ekstrēma bremzēšana :D

286744. viesis 20.augusts 2012 16:12
0 0 Atbildēt

Palaidniek, pie Berģiem mirgojošais dzeltenais ir ATSEVIŠĶĀ luksoforā 100m pirms gājēju luksofora. Kāda tur došana ručkā?

286745. viesis 20.augusts 2012 16:15
0 0 Atbildēt

KSI - davai vaše atceļam noteikumus - Lai luksofori rāda ko grib - ja kādam vairāk vajag - lai tad arī tas brauc. Nu baigi steidžas, nevarēja vai negribēja sabremzēties. Popig! Kam smagāka mašīna vai vairāk vajag, lai lien krustā pie dajebkādas gaismas nebremzējot un ne uz ko neskatoties... Avārījā strīdus risinam ar spēka metodēm... :D

Jo lūk kaut MAZLIET ievērot CSN , da kaut vai censties ievērot ir zemāk par godu. KSI vienkārši gabals nolūzīs... :D

Davai visu nachren atceļam un braucam kā ienāk prātā, jo nū viņ napig tos CSN!

ALLELUJA!

Ta taču būs labāk! :D

Čalītim te 7 sekundes dzīves ietaupīsies un pofig ka visi visur velk pie sarkanā - vēl dažas sekundes ietaupīsi. Starp citu piebremzējot pakāsīsi daudz mazāk sekunšu nekā vajag, lai izlsaītu tavu ģeniālo pēdējo postu... :D

286746. viesis 20.augusts 2012 16:24
0 0 Atbildēt

744. Tie, kas tur brauc Berģos regulāri labi zina, ka tad kad tas mēsls sāk mirgot var vai nu dot ručkā vai atlaist gāzi. Viss atkarīgs no tā, kas ir priekšā - ja priekšā tukšs dod ručkā kā zili dūmi, ja priekš a kāds ir - esmu redzējis, ka arī ekstremāli kopjās, jo kads no "pirmrindniekiem" pārdomājis vilkt un tomēr izlemj bremzēt...

Un ir būtiska atsķirība - tur to gaismu ieslēdz nevis radars, kas reaģē iz KSIveidīgo lidoni pofigistu, bet gājējs. Un tā gaisma tur ieslēdzās, kad ieslēdzās, jo tai nav paredzēts nevienu īpaši žiperīgo lidoni sabremzēt...

286747. viesis 20.augusts 2012 16:34
0 0 Atbildēt

Palaidniex - pēc būtības neatbildēji, tikai mētājies ar vispārīgiem pārspīlējumiem.

Un kas - Tev pašam gabals nokrīt no tā, ka pēc dzeltenā "visi" dod ručkā, lai paspētu uz zaļo? Skauž? Labāk, lai visi nemaņā bremzē un dauza bleķus, pa ceļam aizķerot arī mierīgi gaidošo gājēju?

Ja Tev un Tev līdzīgiem šī it kā "došana ručkā" tik ļoti traucē dzīvot, lai uzliek FR aiz pārējas, kas iekasē no šiem ručkā devējiem. Šādā vietā FR ir pat ļoti atbalstāms.

No savas pieredzes zinu - ja esi pie Berģu dzeltenā, kad šamējais sāk mirgot, var mierīgi paspēt uz zaļo ar atļautajiem 70 neko ručkā nedodot. Ja līdz dzeltenajam, kad tas sāk mirgot, vēl jābrauc, labāk uzreiz mest nost jo paspēt nevar.

Domāju, ka Palaidniex ir piefiksējis vienu vai trīs ručkā devējus, saķēris kreņķi ka pašam nesanāk, un tagad te taisa ziloni no mušas ... :D

286748. viesis 20.augusts 2012 16:41
0 0 Atbildēt

Nubet pie Olaines arī pagaidām ir tikai daži pakaļā stūmēji. Kaut kā vairāk neviens tur baigi nesitās...

Gan tur, gan Berģos ir zīme 70... Neredzu atšķirības - tikai Berģos nezkāpēc +/- jāievēro tie 70, bet uz Jelgavenes zemāk par godu ievērot tos pašus 70... :D

P.S. Ne vienā ne otrā gadījumā gājējiem zaļais neiedegās momentā, kā iededzies sarkanais. Un kāds sakars gājēju drošībai ar mirkli, ja sarkanais iedegas dēļ KSI? Tad iespējams tur VISPĀR nav gājēju...

P.P.S.

Un jā - KSI labāk saņem radara maksas bildes ar to, kā neatmetot čaļi velk pāri pie sarkanā spēlējot ķagļus ar gājējiem, nevis bez ķegļu spēlēšanās un bez maksas tiek apstādināti...

286749. viesis 20.augusts 2012 16:48
0 0 Atbildēt

Šādi luksofori rada vairāk problēmu, nekā reālo ieguvumu.

Divi scenāriji:

A: "Skrējējs" nolemj, ka paspēs nobremzēt un strauji bremzē, apdraudot citus satiksmes dalībniekus. Pēc luksofora strauji uzņem ātrumu un cenšas atgūt iekavēto laiku.

B: "Skrējējs" nolemj, ka nepaspēs nobremzēt un izbrauc cauri luksoforam degot dzeltenajam vai sarkanajam signālam. Pārējie satiksmes dalībnieki dabū ārpus kārtas pastāvēt pie luksofora.

Nav skaidrs, kāds ir bijis motīvs šim luksoforam - brīdināt vai sodīt. Abos gadījumos bija jāizmanto citi risinājumi - tablo ar brīdinājumu par ātruma pārsniegšanu vai fotoradars. Luksofors var būt inteliģents, ja braucējs uz ceļa ir viens pats - attiecīgi ieslēdzot zaļo vai sarkano signālu. Taču pārējās situācijās tam jādarbojas pilnīgi regulāri un paredzami.

286750. viesis 20.augusts 2012 16:55
0 0 Atbildēt

Palaidniex - ja jau gājējiem zaļs vēlāk un tie uzreiz neiet, tad kādi ķegļi - sajēdz, cik šķērsām muldi?

Un Berģos sarkano slēdz tikai gājēji. Tev, īpaši tupam, pastāstīšu sīkumos - gājējs pienāk un nospiež pogu, kura parasti atrodas uz luksofora staba. Luksofora stabs parasti atrodas pie brauktuves malas. Kad gājējs nospiedis pogu, atkarībā no laika releja (cik sen ir bijis iepriekšējais gājējs), sākas gaismu maiņas process. Neatkarīgi no tā, vai gājējiem zaļais un braucējiem sarkanais iedegas vienlaicīgi, gājējs STĀV PIE BRAUKTUVES MALAS un GAIDA SAVU ZAĻO.

Un tagad pastāsti - ja nāks tāds moto-donors un pēc kraša izveiks tādu lidojumu, kā tajā video - kāda ir varbūtība gājējam palikt dzīvam?

Ja Deksters, braucot ar savu traktoru pa malējo joslu un nespēdams nobremzēt aiz Fiestas, instinktīvi parauj malā un nones gan luksaforu, gan gājēju?

Domāt vajag, idiot, nevis pi$t smadzenes par ķegļiem un ručķā devējiem. Labāk 80 nesodīti (vai sodīti) ručkā devēji, nekā 1 līķis. Un vienalga, kāds līķis - vai no lidojoša izšķaidīta motocikla, vai refleksus valdīt nespējoša Kamaza šofera.

286751. viesis 20.augusts 2012 16:59
0 0 Atbildēt

Jā, jā KSI un citi anarhisti - vvisā Eiropā, kuru tik bieži piesauciet šādi luksofori ir un BRĪNIŠĶĪGI strādā, bet ne jau mūšu anarhistiem tādu vajag, jo tas traucē izpildīies. Un vispār atceļam CSN, jo neko tālāk par savām vajadzībām un sava dranduļeta pārākajām vajadzīām pār citiem - neredzam!

286752. viesis 20.augusts 2012 16:59
0 0 Atbildēt

(C) Palaidniex

« ... P.P.S.

Un jā - KSI labāk saņem radara maksas bildes ar to, kā neatmetot čaļi velk pāri pie sarkanā spēlējot ķagļus ar gājējiem, nevis bez ķegļu spēlēšanās un bez maksas tiek apstādināti...»

Viens lohs vienā postā var sarakstīt tik daudz muļķības, ka grūti komentēt :D:D:D

«...bez ķegļu spēlēšanās un bez maksas tiek apstādināti...»

Tev tiešām šķiet, ka tos, kas ir gatavi maukt zem FR un šķaidīt gājējus, apturēs PĒKŠŅI IEDEGUSIES SARKANĀ GAISMA :D:D:D:D:D:D

286753. viesis 20.augusts 2012 17:05
0 0 Atbildēt

Un - moš tad tomēr vajag toz izbīdāmos stabus - daži mēneši un nihilisti ar KSI priekšgalā būs apsitušies un tad varēs mierīģi braukt neuztraucoties par imbaciļiem? :D

Tak to postu man nācās uzģenerēt spriežot pēc tava pasaules labākā risinājuma - uzlikt maksas fotoaparātu un neslēgt luksoforu...

Pareizāk novākt būtu luksoforu vaše, lai gājēji KSIveidīgo ūbersvarīgās lidotvajadzības dēļ kaut teportējas pāri ceļam.

286754. viesis 20.augusts 2012 17:06
0 0 Atbildēt

Parādi vienu vietu civilizētā Eiropā, kur tik īsā posmā jānomet no 70 uz nulli. Vot parādi!!! Esmu gatavs publiski atvainoties un uzsaukt alus kasti ... :D

P.S. Un ņem vērā, ka nav stāsts ar luksoforu ar radaru kā tādu. Protams, ka tādi ir, tie ir atbilstoši izbūvēti un ideāli pilda funkciju. Iedod piemēru, kur ir paredzēts tik īss bremzēšanas ceļš no atļautā ātruma, kas ir virs 50km/h.

286755. viesis 20.augusts 2012 17:09
0 0 Atbildēt

« ... nihilisti ar KSI priekšgalā būs apsitušies ... »

Tu laikam lasi tikai tos vārdus, ko gribi.

Vai arī tikai tos, ko saproti :D:D:D

Jo neesi sapratis neko no tā, ko cenšos pateikt ...

286756. viesis 20.augusts 2012 17:09
0 0 Atbildēt

Un - Berģos - nav no 70 jāsadzēšas līdz nullei? Ir regulāri asiņaini kreši?

Vācijā no 90 reizēm uz mazām šnēlštrāsēm ir jāsadzēšās uz nulli, jo tāds luksofors ir metrus 50 aiz apdzīvotas vietas sākuma. Un?

286757. viesis 20.augusts 2012 17:13
0 0 Atbildēt

Garkanlē, Vangažos arī nav jāsadzēšās līdz nullei...

286758. viesis 20.augusts 2012 17:14
0 0 Atbildēt

a nah tad vispār menti uz ceļiem vajadzīgi un luksofori?

286759. viesis 20.augusts 2012 17:14
0 0 Atbildēt

ĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kur tāds zāāāābaks ....

Berģos tak pirms tam ir atsevišķs stabs ar dzelteno, kas savlaicīgi brīdina ...

Jau nedēļu plēšamies, taču viņš pat nesaprot par ko :D:D:D:D:D

286760. viesis 20.augusts 2012 17:16
0 0 Atbildēt

Posms tur galīgi nav īss. Ja no Rīgas brauc, tad puskilometrs no iepriekšējā krusta uz 70 jāvelk. No Jelgavas puses arī zīme ir izvilkta no krūmiem un pārlikta tālāk no luksofora.

286761. viesis 20.augusts 2012 17:20
0 0 Atbildēt

2Anonimikis:

Jāvērtē satiksmes intensitāte.

Ja esi viens vai esat daži uz ceļa, tad sadzēsties līdz nullei nav tik bīstami, jo tehniski nav neviena, kas ieliek pakaļā. Tad paliek uz paša sirdsapziņas - vai bremzēt, vai maukt pāri pie sarkanā.

Kaut kādi brīdinājumi ir pirms visiem luksoforiem, kas dzēšas no ātruma virs 70.

Uz apvedceļa, Garkalnē, Vangažos pirms luksaforiem ir vienkārši dzeltenie luksofori, kas mirgo 24/7.

Labums no šādiem ir daudz mazāks, nekā no tāda Berģu varianta. Jo nonstopā mirgojošs dzeltenais pievērš uzmanību, kas arī ir daudz.

Berģu variants ir advancētāks, jo - ja tas sāk mirgot, tad tas gan pievērš uzmanību, gan zinātājiem dod ziņu, ka jāsāk bremzēt. Kā saka - divi vienā :)

286762. viesis 20.augusts 2012 17:21
0 0 Atbildēt

Labojums pie iepriekšējā - kas dzēšas no ātruma virs 50 (nevis 70).

286763. viesis 20.augusts 2012 17:24
0 0 Atbildēt

anonimikis ... Posms tur galīgi nav īss. Ja no Rīgas brauc, tad puskilometrs no iepriekšējā krusta uz 70 jāvelk....

Par to pat pašreiz nav strīds.

Tiek pieņemts, ka problēma ir godīgajiem, kam no atļautajiem 70 pēķšņi jānodzēšas, ja gadās kāds ar ātrumu, kas nav atļauts.

286764. viesis 20.augusts 2012 17:45
0 0 Atbildēt

Nu bet tālāk pie Dalbes ir tieši tāds pats luksofors tikai uz mazliet cita principa. Arī jādzēšas no 70, ja no sāniem sarodas autosi (tur kaut kāds siltuma sensors vai tml).

286765. viesis 20.augusts 2012 18:58
0 0 Atbildēt

Tur jau tā nelaime, ka katrs pagasts un katrs apsaimniekotājs izdomā savus principus, kā darboties šādiem luksoforiem.

Būtu visiem vieglāk, ja visā valstī visi šie luksofori strādātu pēc vienāda principa.

286766. viesis 20.augusts 2012 18:59
0 0 Atbildēt

KSI - bet ja ir zīme ar 70, kāpēc naivi tici, ka dajebkā un pēc dajebkāda algoritma mirgojošu dzelteno vairāk pamanīs?

Ja ir po - tad ir uz visu, kā jau lielākajai daļai vaģilu-čuģilu uz burtu M. Galvenais, cik no tevis sapratu - lai tik ļauj pārkāpt un braukt pēc iespējas bez noteikumiem. Jo uz dažsimts metriem sadzēsties ir mega sarežģīti... Krāns nokaltīs... :D

Klau - KSI - neesi kaut ko mazliet sajaucis?

286767. viesis 20.augusts 2012 19:01
0 0 Atbildēt

KSI 375 [?] pirms 2 minūtēm

Tur jau tā nelaime, ka katrs pagasts un katrs apsaimniekotājs izdomā savus principus, kā darboties šādiem luksoforiem.

Būtu visiem vieglāk, ja visā valstī visi šie luksofori strādātu pēc vienāda principa.

------------------

un tad KSI aizbrauc uz ārzemēm un TUR izrādās viss strādā pēc MAZLIET citiem principiem un momentā ir avārija ar KSI kā galveno varoni, jo lūk savādāk pieradis... :D

286769. viesis 20.augusts 2012 20:30
0 0 Atbildēt

es nesaprota kādā sakarā te tas mirgojošais dzeltenais minēts? Uz jelgavas šosejas pirms tā aprunātā luksofora IR mirgojošie dzeltenie luksofori. Kādus 50m pirms galvenā luksofora uz abām pusēm.

286770. viesis 20.augusts 2012 23:40
0 0 Atbildēt

Viss ir nepareizi. Viss. Vot TUR, TUR viss ir pareizi.

Viss ir nepareizi, jo neatļauj darīt kā gribās. Nav gadījumā tā, ka KSI ir bērnībā izlaists puišelis, kuram paps atļāva visu, ko zeņķim sagribējās??

286775. viesis 21.augusts 2012 8:43
0 0 Atbildēt

Tupi ir braukt virsū KSI, kā to dara Dex un Palaidniex. Jūs čaļi pat necenšaties saprast, ko viņš saka.

Ja jau jūs esat komunisma cīnītāji un tik gudri, tad paskaidrojiet, kas tas par jaunu principu, kad viena gāzēja dēļ stāv 20 automašīnas?

Tas ir kaut kāds jauns demokrātijas paveids Latvijā? Akcija "Sodu izcietīsim kopā"?

Piemēram šodien no rīta braucu uz 70 godīgi. Protams kāds ieslēdz sarkano. Visi apstājas. gaida 20 sekundes. Ieslēdzas zaļais un pēc 3!!!!! sekundēm atkal ieslēdzas sarkanais, jo kāds to atkal ieslēdza (gājēju tur nebija pat tuvumā). Es, protams, kā muļķis stāvu tālāk, jo pie 3 sekunžu zaļā paspēja aizbraukt 5 automašīnas.

Un tagad paskaidrojiet kāda velna pēc es tur stāvu?

Tas man kaut kāds jauns pienākums ir uzlikts, meklēt to, kurš ieslēdz sarkano un stāstīt, ka jāievēro noteikumi? To vairs nedara atbildīgie dienesti, bet tie muļķi, kuri stāv kopā ar pārkāpēju, piem. es? Varbūt piemērojam tādu pašu principu arī zādzībām. Nu lai jau godīgi, tad sēž gan zaglis, gan apzagtais kopā.

286776. viesis 21.augusts 2012 9:20
0 0 Atbildēt

TO EcoA

Tā ir .

Es pirmoriz izbraucu šo vietu sestdien (ap 11 oo un 18.oo) , tas bariņš 3-4 auto vilkāmies uz 65 . Viens ar Lietuvas numuru tā žiperīgāk brauca , bet tomēr pirms luksafora sabremzējās . Bij pa zaļo gan turp gan atpakaļ .

Redzēs kā būs kad sākšu braukāt savā tradicionālajā laikā pēc 9.oo

286777. viesis 21.augusts 2012 9:21
0 0 Atbildēt

Tikai apsveicami. Nav ko skriet, nebūs jāstāv. Es šito polijā izbaudīju trijos naktī. Visi luksofori mirgo dzelteni. Kā mēs tuvojamies, tā sarkans. Tikko apstājies - zaļš. Dusmas pa ausīm līda ārā - kas pa debīliem luksoforiem?!?!! Kad atbraucām atpakaļ, pēc kāda mēneša netīšām uzzināju joka būtību - riktīgi ierēcu!!!!! :D

Vairāk mums te tādus vajag! Katrā krustā!

286778. viesis 21.augusts 2012 9:31
0 0 Atbildēt

Runājot par Berģu luksaforu - ir gadījies, kad, tuvojoties tam ar mierīgajiem 75-80 kmh ieraugu dzeltenos - pārmetu no piektā trešajā un gāzi grīdā - pagūstu pa zaļo, bet gar loksoforu ātrums ir 100-110. Šādi nedarīt mani motivētu fotoradars/aparāts, kas soda par braukšanu pie sarkanā.

286779. viesis 21.augusts 2012 9:58
0 0 Atbildēt

Vēl piedāvāju risinājumu - ieviest jēdzienus "agrs sarkanais" un "dziļš sarkanais" - pie pirmā deg viens sarkanais lukturis, pie otrā - trīs - esošajam abās malās piekabinam vēl pa vienam!!! :O

Nosakam, ka pie agra sarkanā vēl pa fikso drīkst pārbraukt, saņemot par to tikai nosodījumu - brīdinājumu, jeb labāk automātisku, taustāmu sodu, piemēram automātu, kas pārkāpēja auto apmētā ar putnu mēsliem!

286781. viesis 21.augusts 2012 13:59
0 0 Atbildēt

@777. Kas tur apsveicams, ka tevis dēļ, stāv visi 20? Tu vari stāvēt 3 naktī, ja viens esi uzrāvies uz tā luksofora, bet citiem kādēļ jāstāv?

286783. viesis 21.augusts 2012 18:41
0 0 Atbildēt

Regulārie Jelgava Rīga braucēji atzīmē situācijas uzlabošanos , jau krietni retāk pie tukšas pārejas ir sarkanais nu jau šoferīši pieraduši . Bet ņemot vērā šis šosejas tranzīt nozīmi , daudzi caurbarucēji stopēs .

286784. viesis 21.augusts 2012 20:03
0 0 Atbildēt

bet piekritīsiet - ir stulbi jaunievedumus un CSN pakārtot skrējēju vajadzībām.

Lai ir tādi luksofori un vairāk tādus!

286790. viesis 22.augusts 2012 14:20
0 0 Atbildēt

« .... 286777. viesis

Tikai apsveicami. Nav ko skriet, nebūs jāstāv. Es šito polijā izbaudīju trijos naktī. Visi luksofori mirgo dzelteni. Kā mēs tuvojamies, tā sarkans. Tikko apstājies - zaļš. Dusmas pa ausīm līda ārā - kas pa debīliem luksoforiem?! ?! ! ... »

Skrējējus ķert vajag, bet vai šādā "kolektīvā" veidā ...

Par Polijas luksoforiem - viņiem tāda dīvaina sistēma naktīs strādā - ja pa galveno ceļu neviens nebrauc, tad galvenajam deg sarkanie un mazākas nozīmes ceļiem - zaļais. Ja pa galveno tuvojas auto, tad automātiski pārslēdz zaļo un mazajam ceļam sarkano. Iemesls - elementārs un loģisks (taču, kā izrādās, pilnīgi nesprotams dažiem mūsu atsaldeņiem dex un palaidniex) - braucējs pa galveno ceļu ir JĀPASARGĀ NO NEPIECIEŠAMĪBAS STRAUJI BREMZĒT, jādara viss, lai braucēji pa galveno ceļu var mierīgi cruisēt BEZ LIEKAS APSTĀJAS.

Ja pa galveno neviens nebrauc - mazie ceļi zaļi un viss notiek, ja pa galveno kāds tuvojas - mazajam jāmet mierā, jo - galvenajam ceļam priekšroka. Un ne jau tāpēc, ka kāds boss pa to brauc, bet tāpēc, ka uz galvenā satiksmes intensitāte ir lielāka un pēkšņa bremzēšana nav droša satiksmei. Pat poļiem tas ir skaidrs :D:D:D

P.S. es arī sākumā pie katra sarkanā savlaicīgi bremzēju, vēlāk sapratu, ka nav jāraustās un jābrauc - dīvaina tā sajūta ir, ka tuvojies sarkanam pilnā gaitā, kurš tikai pēdējā brīdī pārslēdz zaļo. Zaļais pēdējā brīdī padodas tāpēc, ka laiku prasa savlaicīga sarkanā iedošana mazajam ceļam un kādu laiku abiem deg sarkans.

P.P.S domāju, ka viesis ir pārpratis un šim pasākumam nav nekāda sakara ar radariem un nevajadzīgu satiksmes bremzēšanu. Savāds ir teksts par mirgojošiem dzeltenajiem - nezinu - varbūt kāda papildus opcija ...

286791. viesis 22.augusts 2012 14:23
0 0 Atbildēt

« ... sarashkins

Runājot par Berģu luksaforu - ir gadījies, kad, tuvojoties tam ar mierīgajiem 75-80 kmh ieraugu dzeltenos - pārmetu no piektā trešajā un gāzi grīdā - pagūstu pa zaļo, bet gar loksoforu ātrums ir 100-110. Šādi nedarīt mani motivētu fotoradars/aparāts, kas soda par braukšanu pie sarkanā. »

Domāju, ka Tevi pietiekoši motivētu šādi nedarīt arī FR bilde par +30 +40 apdzīvotā teritorijā. Par sankciju samērīgumu nemāku teikt, taču FR var tur uzlikt jau šodien. Foto pie sarkanā vēl jāskaņo ar likumiem, kas pie mums ilgst gadiem :)

286792. viesis 22.augusts 2012 14:30
0 0 Atbildēt

« anonimikis: es nesaprota kādā sakarā te tas mirgojošais dzeltenais minēts? Uz jelgavas šosejas pirms tā aprunātā luksofora IR mirgojošie dzeltenie luksofori. Kādus 50m pirms galvenā luksofora uz abām pusēm »

Tiešām :D:D:D:D:D

Labi, ka uzstādītājs tomēr draudzējas ar galvu, nevis kā daži šejienes "aktīvisti" (kuriem galvenais ir ar putām uz lūpām strīdēties pret elementāru un pašsaprotamu lietu - kāpēc dzelteno, visiem jābūt gataviem nomesties no 70 bez brīdinājuma, utt :D )

P.S. Ja mirgo nonstopā 24/7, tad pastāv iespēja situāciju vēl uzlabot, bet arī nonstop dzeltenais ir daudz...

286793. viesis 22.augusts 2012 15:16
0 0 Atbildēt

ksi kā vienmēr fļūtī par lietām, ko pats nav apskatījis, bet ir jau viedoklis, redzējis nav, bet stāsta, kas jāuzlabo, kad kāds prasa, kas tieši jāuzlabo - turpina apvainot tādus kā Deksters un palaidnieks, bet uzlabojumi jau tur reāli eksistē...

Tā turēt čalīt.! :D

286794. viesis 22.augusts 2012 15:44
0 0 Atbildēt

Anonīmais viesi: attiecībā uz fļūtīšanu un apvainošanu - palasi visus postus, pirms fļūtī - sapratīsi, ka lielākā smaka nāk no šiem abiem :D

Ja uz vietas uzlabojumi jau eksistē, tad viss kulē.

Bezjēdzīgais strīds ar Dex un Palaidniex bija par to, vai šādi dzeltenie vajadzīgi vispār kā suga - viņu pretošanās elementāri saprotamu lietu pielietojumam bija smieklīga.

P.S. Jau pašā topika sākumā darīju zināmu, ka konkrēto lokāciju ikdienā neizmantoju. Nav jābūt klāt, lai atšķirtu pareizo no nepareizā :D

286795. viesis 22.augusts 2012 15:52
0 0 Atbildēt

lasīju un sapratu, ka tie abi čaļi moš ir muldoņas, bet toetis runā par tēmu un uzdod pareizus jautājumus, toties Tu kaut cepies un spazmo pat nezinot reālo situāciju uz ceļa un nespēj atbildēt uz pamatotiem jautājumiem.

Secinājums - tie abi ir reāli fļūtīzeri, bet pa ģēlu, bet Tu vienkārši tukšfļūtis...

286796. viesis 22.augusts 2012 16:03
0 0 Atbildēt

Viņu "jautājumi" parasti ir destruktīvi un provokatīvi :D ļoti attālā sakarā ar topiku. Un šie ''jautājumi" parasti uzpeld tad, kad pa tēmu vairs atbildēt šie abi neko nespēj :D:D:D

Ja viņu jautājumi likās pareizi, tad esi sveicināts pulciņā D&P - drīz šeit paliks tikai tādi kā jūs, jo ar šādiem "diskutēt" ir reāls time-killers.

286797. viesis 22.augusts 2012 16:24
0 0 Atbildēt

Un ko tad tādu pseidopamatotu provokatīvu viņi uzprasīja? :D

Neesi gadījumā vēl lielāks spazmeris? - Bez nevajadzīga "pēdējā vārda" nevarēji palikt? Obligāti jāsaka pēdējais vārds lai vai cik stubs tas nebūtu??? - Kā kārtīgam ar pieri sienā skrējējam? Tie čaļi sen nomierinājušies un sapratuši, ka pret stulbeņiem labāk ar ignore...

Pats pie daktera esi bijis?

286798. viesis 22.augusts 2012 16:37
0 0 Atbildēt

:D:D:D vēl viens mācītājs :D

Labi - ņemu vērā «pret stulbeņiem labāk ar ignore» un aizveros.

286799. viesis 22.augusts 2012 22:28
0 0 Atbildēt
286801. viesis 23.augusts 2012 9:47
0 0 Atbildēt

šonedēļ katru rītu nākas apstāties pie šī luksofora. Tikai nevis skrējēju, bet gan gājēju dēļ!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 2

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 6

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk