Jaunais Opel Mokka: veikls, bet ekonomisks 1

 
4.septembris 2012 15:54

Jaunais Opel Mokka SUV tiek piedāvāts ar pieciem veikliem un efektīviem dzinējiem, kas apvieno spēcīgu veiktspēju un ir vieni no ekonomiskākajiem SUV B segmentā. Gan benzīna, gan dīzeļdzinēji rūpējas par to, lai vācu izstrādātie SUV uz ceļa nodrošinātu ne vien braukšanas dinamiku un jaudu, bet arī efektivitāti.

Mokka modelis ar 1,7 litru CDTI (96 kW/130 ZS) dzinēju, sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu un priekšpiedziņu izdala vien 120 g/km CO2 un patērē 4,5 litrus dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem. Dīzeļdzinējs, kura maksimālais griezes moments ir 300 Nm, degvielas patēriņa ziņā ir viens no visefektīvākajiem SUV segmentā. Turklāt unikāli visam segmentam, pircēji var izvēlēties arī priekšpiedziņas (FWD) variantu ar automātisko pārnesumkārbu un dīzeļdzinēju. Šī versija patērē 5,3 l/100 km un izdala 139 g/km CO2. Pieejama ir arī Mokka modeļa pilnpiedziņas versija ar 1,7 litru CDTI dzinēju.

1,4 litru benzīna turbodzinēja Mokka variants ar 103 kW/140 ZS jaudu, sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu un AWD jau standartaprīkojumā patērē vien 6,4 litrus uz 100 km un izdala 149 g/km CO2, tādējādi degvielas ekonomija saglabājas augsta. 200 Nm griezes moments nodrošina to, ka 1,4 litru dzinējs ir atsaucīgs un veikls.

Visi Mokka modeļi, izņemot variantu ar 1,7 litru CDTI dzinēju un automātisko transmisiju, ir ekipēti ar degvielu ekonomējošo Start/Stop tehnoloģiju. Tādā veidā degvielas efektivitāte tiek garantēta arī pilsētas satiksmē, pat tad, kad Mokka atrodas sastrēgumā. Pircējiem, kuri vēlas iegādāties Mokka modeli ar stabilu bāzes līmeņa dzinēju, ir pieejams 85 kW/115 ZS 1,6 litru benzīna variants.

Pieprasījums pēc pilnpiedziņas un izsmalcinātas šasijas

Neatkarīgi no priekšējo riteņu piedziņas, Mokka modelim var tikt pielāgota pilnpiedziņa (AWD), kas nodrošina vēl labāku vilkmi un vadāmību. AWD tehnoloģija ir efektīva, pārdomāta un tiek aktivizēta tikai nepieciešamības gadījumā. Zemas ceļa saķeres apstākļos griezes moments nemanāmi var tikt sadalīts no 100 – 0 uz 50 – 50. Kopumā vadītājs tikai iegūst no šīs sistēmas, kas automātiski pielāgojas attiecīgajiem ceļa apstākļiem, tādējādi, pat zemas ceļa saķeres gadījumā, automašīna saglabā stabilitāti.

Mokka modeļa šasija pat uz slikta ceļa nodrošina lieliskas braukšanas īpašības un maksimāli labu vadāmību. Priekšējā tilta Makfersona piekari Opel inženieri ir uzlabojuši vēl vairāk, savukārt aizmugurējam tiltam tie pievienojuši U veida caurules formas vērpstieni, kas novietots priekšā aizmugurējiem riteņiem. Mokka vērpstienis ir ticis veidots speciāli, lai tas spētu atbilst gan priekšpiedziņas, gan pilnpiedziņas variantiem. Tas vadītājam visās automobiļa versijās ļauj izbaudīt labāko iespējamo vadāmību un kontroli.

Jaunais Mokka modelis paplašina kompānijas produktu portfolio, padarot Opel par pirmo vācu autoražotāju, kas dodas strauji augošajā subkompakto SUV segmentā. Par spīti tikai 4,28 metru garumam, Mokka modelī pavisam brīvi var justies pieci cilvēki. Modelis tur Opel doto solījumu apvienot pievilcīgu dizainu, inovatīvas tehnoloģijas un augstvērtīgas funkcijas par plašam pircēju lokam pieejamu cenu. 

 
Visi komentāri
 
286892. viesis 6.septembris 2012 11:19
0 0 Atbildēt

"Jaunais Opel Mokka SUV tiek piedāvāts ar pieciem veikliem un efektīviem dzinējiem..." - ar četriem dzinējiem arī piedāvā? Kautkā nejūtu vajadzību pēc atsevišķa dzinēja rezerves ritenim.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti