Atlīdzība pie sava apdrošinātāja

3.oktobris 2012 15:02

Kā liecina Latvijā lielākās apdrošināšanas sabiedrības BALTA (RSA Grupa) jaunākie dati, septembrī ir saņemti pirmie OCTA polises ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja pieteikumi.

 Pateicoties apdrošinātāju operatīvajai rīcībai, pirmie atlīdzību gadījumi jau ir izskatīti, atlīdzība klientiem izmaksāta, ļaujot pārliecināties, ka ieviestais jauninājums ir klientiem ērts un izdevīgs.

 
Negadījuma reģistrēšanai visi klienti izmantoja BALTA piedāvāto iespēju atlīdzību pieteikt pa tālruni, turklāt piecu darba dienu laikā pēc klientu pieteikuma apdrošinātājs jau apstiprinājis remonta darbu uzsākšanu. Tas liecina, ka autovadītājiem šis ir daudz ērtāks process, kas ļauj netērēt laiku liekai birokrātijai, kā tas bija iepriekš, kad cietušais bija spiests doties pie vainīgās personas apdrošinātāja.
 
„Jau pirmā BALTA pieredze ar OCTA polisēm ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja rāda, ka lielākais tiešās zaudējumu regulēšanas sistēmas un paplašinātās OCTA polises sniegtais ieguvums ir ērtība un operativitāte. Tiešo zaudējumu regulēšanas sistēma nosaka norēķinu kārtību, dokumentu plūsmu un regresa risinājumus starp apdrošinātājiem, taču klientiem par to vairs nav jāuztraucas, jo visu nokārto savs apdrošinātājs. Tāpat iepriecina fakts, ka klienti ir iepazinušies ar BALTA piedāvāto pakalpojumu un, jau zvanot mums par atlīdzības pieteikumu, min to, ka viņi labprāt to izmantos,” norāda BALTA atlīdzību direktors Ingus Savickis.
 
Apdrošinātāja BALTA piedāvātais pakalpojums OCTA ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja klientiem ir pieejams kopš 9.augusta. Pirmie septembrī saņemtie pieteikumi ir saistīti ar ceļu satiksmes negadījumiem, ko izraisījušas sadursmes ar citiem transportlīdzekļiem. Kopējā pieteikto atlīdzību summa ir teju 1700 latu. Šo atlīdzības pieteikumu gadījumos BALTA apmaksās transportlīdzekļa remonta izmaksas.
 
BALTA pakalpojums OCTA ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja nodrošina klientiem tiešās zaudējumu regulēšanas principus praksē. Tas nozīmē, ka ceļu satiksmes negadījumā cietusī persona, kas pie apdrošinātāja BALTA ir noformējusi jauno OCTA polisi ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja, var saņemt atlīdzību turpat BALTA, nevis pēc negadījuma doties pie vainīgā apdrošinātāja, kā tas bija līdz šim. Klientiem ir iespējams pieteikt visus atlīdzības gadījumus pa tālruni, pat nedodoties uz filiāli, kā arī nepieciešamības gadījumā saņemt konsultācijas un iesniegt dokumentus kādā no plašā filiāļu tīkla vietām. Tāpat BALTA klientiem ir pieejams plašs remontu sadarbības partneru loks ar servisa garantiju. 
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Rīgā divu stundu laikā policisti pieķer 40 šoferus par telefona lietošanu pie stūres 5

Valsts policija (VP) šodien reidā Rīgā par telefona lietošanu pie stūres pieķērusi 40 autovadītājus, aģentūru LETA informēja VP. Lasīt vairāk

 

Lielākajā daļā ceļu satiksmes gadījumu vainojama autovadītāja neuzmanība vai nevērība 5

Pēc Ceļu satiksmes drošības padomes (CSDP) veiktā pasūtījuma, Latvijā pirmo reizi tika padziļināti analizēti Rīgas reģionā 2016. gadā notikušo smago ceļu satiksmes negadījumu iemesli, kas atklāja jaunas iespējas, kā uzlabot drošību uz ceļiem. Lasīt vairāk

 

Jaunākie EuroNCAP testi – divi bez augstākās atzīmes (+ VIDEO)

Jaunākajos EuroNCAP drošības testos pārbaudīti četri jauni auto modeļi, divi no tiem palikuši bez augstākās atzīmes. Lasīt vairāk

 

Skāde pārsniedz miljonu - Maskavā notikusi vairāku supermašīnu sadursme (+ VIDEO) 8

Vakar, 17.septembrī, Maskavas centrā notikusi smaga autoavārija, kurā iesaistīti vairāki elitāri superauto, ieskaitot Lamborghini, Maybach un Bentley. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti