VW gatavo 600Zs Phaeton 32

 
25.marts 2003 0:19

Šobrīd pašu jaudīgāko sedanu klasē, ko pārstāv Mercedes-Benz S600 ar 500Zs biturbo un BMW 760i ar 445Zs mašīnas, Volkswagen gatavojas pievienot savu Phaeton...

phaeton.jpg

Volkswagen gatavojas uzstādīt savam Phaeton modelim W12 dzinēju, bet ne to, kas tam ir pašreiz - tagad  dzinēju ar 600Zs jaudu aizņemsies no Bentley Continental GT.

Šis solis tiek sperts, jo šobrīd Volkswagen zaudē "bruņošanās cīņā" - līdz šim Phaeton ir tikai jaudīgākais dīzeļdzinējs - V10 ar 313 Zs.

iAuto // www.autonews.ru

 
Visi komentāri
 
71858. viesis 25.marts 2003 4:32
0 0 Atbildēt

Atkal kaut kaadu lokomatiivi uztjuuneejushi. Kaads tolks no tiem zirgiem ja vinsh sver vairaak kaa kaapurkjeezhu traktors? Man laikam nesaprast kaapeec taadus taisa...

71859. viesis 25.marts 2003 5:49
0 0 Atbildēt

Ja atpūšās, tad jau rakstus nevajadzētu tulkot :))))

"ko pārstāv Mercedes-Benz S600 ar 500Zs biturbo un BMW 460i ar 445Zs mašīnas"

71871. viesis 25.marts 2003 8:35
0 0 Atbildēt

Tad jau labāk uzreiz ŗeaktīvo piedziņu un aiziet kosmosā

71873. viesis 25.marts 2003 8:44
0 0 Atbildēt

BMW 460i???

Njaa, buutu labaak Audim to motori ielikushi, mosh kaads arii pirktu... a VW ir un paliek tikai VW... :P

71875. viesis 25.marts 2003 9:20
0 0 Atbildēt

Njaaa, tas BMW460, liekas interesants :).

Bet ja nopietni, tad man skiet sie autini reali domati lai kompleksu makti lautini tikusi pie pikja meritos ar cibriku garumu...

Un nedomaju, ka Bentley dzineja izmantosana tautas vagi naks par labu Bentley prestizam...

71886. viesis 25.marts 2003 9:37
0 0 Atbildēt

Čota palidojuši tie sērijveida auto zirgi. Vēl pavisam nesen retais sērijveida (ne ielas sporta) auto pārsniedza 300Zs robežu. Tie paši, kā likums, bija exkluzīvākie no exkluzīvākajiem. Tagad jau atrodas ļauži, kuri uzskata, ka NORMĀLAM vidējās klases auto jābūt vismaz 200Zs. Un attiecīgi augstākās klases sedanam vairs vajag visus 300, nē 400, tpfū 500, da ko tur - visus 600Zs.

Tā viš i. Lai tā līgani uzceltu 100kmh 4 s, 200kmh zem 10s un pēc kādām 15s nostrādātu ātruma ierobežotājs pie 250kmh. Un to visu tepat Rīgā pa Ulmaņa gatvi.

71891. viesis 25.marts 2003 9:43
0 0 Atbildēt

Nafig taads vajadziigs?

Ja zirgus vajag tad jaapeerk Volvo Globertroters vismaz no taa kaada jeega ir.

71896. viesis 25.marts 2003 9:50
0 0 Atbildēt

nu bljin mosntri... kursh taadu var atljaut pieliet? laikam jaapieder kaadam DUS......

71899. viesis 25.marts 2003 9:55
0 0 Atbildēt

VW ir mazvertibas komplekss, tapec ari nemas...

Sadam

71903. viesis 25.marts 2003 10:09
0 0 Atbildēt

Neiebraucu shitajaa teikumaa - varbuut kaads var paskaidrot???

"Volkswagen gatavojas uzstādīt savam Phaeton modelim W12 dzinēju, bet no to, kas tam ir pašreiz - tagad dzinēju ar 600Zs jaudu aizņemsies no Bentley Continetal GT."

71911. viesis 25.marts 2003 10:22
0 0 Atbildēt

Nu šitais norulz gandrīz jebkuru audi un audi jau nav tas par kuru teikt, ka tajā to dzinēju būtu bāzt prātīgāk... Tas jums nav mersis, bembis

71930. viesis 25.marts 2003 11:33
0 0 Atbildēt

Super, varēšu pa brīvdienām dragreisā piedalīties!

72007. viesis 25.marts 2003 16:41
0 0 Atbildēt

VW izcirtiis BMW un Mersi taa ka maz nelieksies. Shie ostiis 600 Zs duumus!

72032. viesis 25.marts 2003 18:24
0 0 Atbildēt

piekrītu Gasjs...agrāk močīja ar žikiem (cik tur bij...60-75 zs ??) un normāli grieza, a tagad jau braucot nedomā, spiež tik grīdā ar pārgrieztām acīm :)

nu es domāju ka luxus kāriem tie zs ir tāds pats krutuma elements kā firmennijs peņa pagarinātājs, ko dīleris izsniedz respektējam auto pircējam. Nujā, un tā, tonnām uz priekšu arī ir jākust....

72045. viesis 25.marts 2003 21:09
0 0 Atbildēt

šitā zs ekspansija laikam ir beigu sākums - māk uztaisīt kādu motoru grib, bet tad tam zūd subjektīvā vērtība. Līdzīgi kā datoru GHz un GB.

Tām mašīnām nav nekā sava, īpaša, kā tas bija katram no 360 porsche 911 turbo zirgspēkiem, vai katram rāvienam ko deva neliels bet ass pieskāriens alfa spider karburatornieka akseleratoram.

Bet visas firmas jau sen cītīgi izstrādā FuelCell sistēmas.

Tādēļ jau laikus jāsadabū savs svētdienas auto ar, piem., labu M30B35 motoru.

72055. viesis 25.marts 2003 22:18
0 0 Atbildēt

Muusu gjimenee no 1983. liidz 1995. gadam bija Moskvich-2140 ar 68 zirgspeekiem. Tas arii tiiri labi ripoja (kad bija saremonteets), uz 65-70 km/h vareeja braukt tiiri normaali.

72056. viesis 25.marts 2003 22:18
0 0 Atbildēt

Muusu gjimenee no 1983. liidz 1995. gadam bija Moskvich-2140 ar 68 zirgspeekiem. Tas arii tiiri labi ripoja (kad bija saremonteets), uz 65-70 km/h vareeja braukt tiiri normaali.

72062. viesis 25.marts 2003 22:40
0 0 Atbildēt

Volkswagen-phaeton ir auto, kuru vadiitaajiem manaas aciis ir daudz labaaka reputaacija nekaa BMW jaajeejiem.

72070. viesis 25.marts 2003 23:04
0 0 Atbildēt

:) Kad uz ielas parādīsies Latvijā kāds W12 ar 600ZS, droshvien tā reputācija vēl kritīsies! :)

72074. viesis 25.marts 2003 23:29
0 0 Atbildēt

Kas to lai zin, tas buus atkariigs no Phaeton naakamo vadiitaaju godapraata un moraalaas staajas...

72075. viesis 25.marts 2003 23:31
0 0 Atbildēt

Jā, cerams viņi nenesīsies uz 60km/h pa Akmens tiltu, kā visādi "skrējēji"! :)

72076. viesis 25.marts 2003 23:34
0 0 Atbildēt

Ar Phaetonu pieklaatos braukt taa liigani, bez asiem manevriem...

72077. viesis 25.marts 2003 23:46
0 0 Atbildēt

kaut vai 1000 Zs tik un taa bmw ne tiks liidz

72078. viesis 26.marts 2003 0:15
0 0 Atbildēt

viesis gribēja teikt, kautvai VW 1.8 monoindzhektors tik un tā BMW netiks līdzi, jo BMW ir tik ļoti, ļoti lēns... :)

72185. viesis 26.marts 2003 14:30
0 0 Atbildēt

Man par Phaeton ir labs priekshtats. Protams S600 vai 760Li ir tehniski paaraaki, bet dizainiski un tagad arii jaudas zinjaa Phaeton ir laba izveele. Laigan nedomaaju, ka kaads no tiem pro-BMW kliedzeejiem un M-Power propogandeetaajiem jebkad kaut numura ziimi tam Phaeton izlasii paspees, nemaz nerunaajot par nopirkshanu.

72203. viesis 26.marts 2003 16:18
0 0 Atbildēt

Naakamais solis uzstaadiit zem kapota atomreaktoru!

72206. viesis 26.marts 2003 16:27
0 0 Atbildēt

nē, nākamais solis ir uzstādīt dubultriteņus, kā 30. gadu auto unionam :)

72225. viesis 26.marts 2003 18:42
0 0 Atbildēt

Phaeton - auto dizaina shedevrs!

72254. viesis 27.marts 2003 9:50
0 0 Atbildēt

Tengizs) WAP 26.03.2003 18:42

Gandriz tikpat liels cik VW Vento :) :) :)

72603. viesis 31.marts 2003 0:10
0 0 Atbildēt

kam nauda tas taisa....(patiesiibaa ieintereseets ir kaads cits....)

75830. viesis 25.aprīlis 2003 18:26
0 0 Atbildēt

pizgjeeeeeeeeec. kur ta ar tadu var braukt, prom uz limuzinu DRAGREISU.

90218. viesis 31.jūlijs 2003 10:11
0 0 Atbildēt

Teikts ir ka VW tikai gatavojas uzstaadiit savu Bently shedevru. Sazin pec cik ilga laika to izdariis

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti