Večiem patīk „perfekta vadāmība”, veči pēc tehnisku datu studijām un dinamikas eksperimentiem jau ir izvēlējušies. Bet tad atnāk Viņa un saka – bet es gribu to balto!
Tā nu tas ir – ja runa par personīgo, par ģimenes auto, nez vai pirkums būs iespējams bez Viņas piekrišanas. Kā smejies – „pēdējais vārds”, protams, pieder kungam. Bet bieži tas sakan – jā, dārgā! Tieši tādēļ Latvijas Gada auto žūrijā jau kopš pirmā konkursa ir arī dāmas. Un, ja arī viņu dotie punkti gala balsojuma rezultātu nez vai izšķir (80 procenti žūrijas tomēr veči), mēs ieklausāmies. Mēs mācamies nebūt pārāk ātri, tehniski un racionāli.
Evija Kukuvasa, SIA „Transfer Europe” direktore
Kopš bērnībā pamanīju, ka ar automašīnu var viegli un ērti nokļūt no punkta A punktā B, es sāku pievērst uzmanību tam, ka dažādās automašīnās to var izdarīt dažādi. To var izdarīt smieklīgi, to var izdarīt eleganti, to var izdarīt seksīgi un to var izdarīt jautri. Tas ir viens no iemesliem kāpēc no gada uz gadu ar nepacietību gaidu ar ko atkal pārsteigs auto industrija. Laikā, kad izdevu žurnālus “Sieviete” un “A-ZET”, automašīnas bija tikai mans hobijs, bet kopš vadu Balitjas lielāko VIP transfera servisu, auto industrijas jaunumiem sekoju ar profesionālu interesi. Gada Auto žūrijā esmu kopš 2002. gada.
- Šī gada pārsteigums, personīgi man, ir Fiat 500L. Iekams šī automašīna tika prezentēta kā Gada Auto 2013 pretendents, biju to pamanījusi Rīgas ielās un vairākas reizes atskatījusies kā uz ko jaunu un interesantu. Sākumā pat nodomāju – ļoti līdzīgs BMW Mini Cooper.
Vizuāli man tajā uzrunāja pilnīgi viss. Automašīnas dizainā ir jūtams plašums, gaisīgums, kičīgums, modernu detaļu izvēle un, protams, Itālijas saule. Šī mašīna šķiet lieliski piemērota pilsētas ceļiem, un kā tās īpašniekus redzu gan jauniešus, gan jaunas ģimenes, gan omes, kas var izvadāt savus mazbērnus uz skolu un pulciņiem. Savdabīgs interjera elements šīs klases automašīnai ir pasažiera sēdeklis, kas aprīkots ar „galdu”. Tai ir ļoti plašs bagāžnieks, kurā izskatās, var ļoti daudz ievietot ne tikai koferus, bet arī bērnu ratus.
Varbūt neliels trūkums: skaņas izolācija automašīnas salonā, kas komplektā ar ziemas riepām ir diezgan skaļi.
Bet tomēr, ir vērst padomāt! Šī ir mašīna ar odziņu!
Večiem patīk „perfekta sieviete”, veči pēc parametru datu studijām un dinamikas eksperimentiem jau ir izvēlējušies. Bet tad atnāk Viņš un saka – bet es gribu to ar līko degunu!