Bet es gribu! 6

 
16.novembris 2012 20:08

Večiem patīk „perfekta vadāmība”, veči pēc tehnisku datu studijām un dinamikas eksperimentiem jau ir izvēlējušies. Bet tad atnāk Viņa un saka – bet es gribu to balto!

 Tā nu tas ir – ja runa par personīgo, par ģimenes auto, nez vai pirkums būs iespējams bez Viņas piekrišanas. Kā smejies – „pēdējais vārds”, protams, pieder kungam. Bet bieži tas sakan – jā, dārgā! Tieši tādēļ Latvijas Gada auto žūrijā jau kopš pirmā konkursa ir arī dāmas. Un, ja arī viņu dotie punkti gala balsojuma rezultātu nez vai izšķir (80 procenti žūrijas tomēr veči), mēs ieklausāmies. Mēs mācamies nebūt pārāk ātri, tehniski un racionāli.

Evija Kukuvasa, SIA „Transfer Europe” direktore


Kopš bērnībā pamanīju, ka ar automašīnu var viegli un ērti nokļūt no punkta A punktā B, es sāku pievērst uzmanību tam, ka dažādās automašīnās to var izdarīt dažādi. To var izdarīt smieklīgi, to var izdarīt eleganti, to var izdarīt seksīgi un to var izdarīt jautri. Tas ir viens no iemesliem kāpēc no gada uz gadu ar nepacietību gaidu ar ko atkal pārsteigs auto industrija. Laikā, kad izdevu žurnālus “Sieviete” un “A-ZET”, automašīnas bija tikai mans hobijs, bet kopš vadu Balitjas lielāko VIP transfera servisu, auto industrijas jaunumiem sekoju ar profesionālu interesi. Gada Auto žūrijā esmu kopš 2002. gada.


- Šī gada pārsteigums, personīgi man, ir Fiat 500L. Iekams šī automašīna tika prezentēta kā Gada Auto 2013 pretendents, biju to pamanījusi Rīgas ielās un vairākas reizes atskatījusies kā uz ko jaunu un interesantu. Sākumā pat nodomāju – ļoti līdzīgs BMW Mini Cooper.
Vizuāli man tajā uzrunāja pilnīgi viss. Automašīnas dizainā ir jūtams plašums, gaisīgums, kičīgums, modernu detaļu izvēle un, protams, Itālijas saule. Šī mašīna šķiet lieliski piemērota pilsētas ceļiem, un kā tās īpašniekus redzu gan jauniešus, gan jaunas ģimenes, gan omes, kas var izvadāt savus mazbērnus uz skolu un pulciņiem. Savdabīgs interjera elements šīs klases automašīnai ir pasažiera sēdeklis, kas aprīkots ar „galdu”. Tai ir ļoti plašs bagāžnieks, kurā izskatās, var ļoti daudz ievietot ne tikai koferus, bet arī bērnu ratus.
Varbūt neliels trūkums: skaņas izolācija automašīnas salonā, kas komplektā ar ziemas riepām ir diezgan skaļi.
Bet tomēr, ir vērst padomāt! Šī ir mašīna ar odziņu!

 
Visi komentāri
 
287953. viesis 17.novembris 2012 11:02
0 0 Atbildēt

Večiem patīk „perfekta sieviete”, veči pēc parametru datu studijām un dinamikas eksperimentiem jau ir izvēlējušies. Bet tad atnāk Viņš un saka – bet es gribu to ar līko degunu!

287957. viesis 17.novembris 2012 16:26
0 0 Atbildēt

Gribēt un mīlēt nav viens un tas pats, moš viss pārējais tai ar līko degunu ir nepārspējams...

287992. viesis 21.novembris 2012 1:21
0 0 Atbildēt

Tāpat jau veči aiz tiem parametriem un dinamikas salīdzinājumiem mēģina noslēpt to, ka patiesībā izvēle ir emocionāla. Lai cik labs pēc parametriem auto tomēr tam ir arī jāpatīk, lai kā negribētos to atzīt. Zemapziņa izsver un pieņem lēmumu 5sek pirms vēl pats zini atbildi, tā tikai liekas ka visu pats esi izdomājis.

288138. viesis 27.novembris 2012 15:41
0 0 Atbildēt

Reti kuram vecim ir patikuši mazauto. Izņēmumi, protams, pastāv - joprojām ir sastopami "veči", kuriem stilīgi liekas braukt ar BMW-mini vai bīnauto. Bet, tādi ir mazākumā. Varbūt, tikai studentu un hudožņiku aprindās. Es savulaik pabraucu ar golf2,(esmu 192/130) un īpaši laimīgs gan nejutos - likās, ka citi autovadītāji mani apsmej.... Domāju, ka mazauto daudz labāk piestāv jaunām meitenēm. Lai gan, pēdējā laikā jaunās meitenes labprātāk izvēlas parketdžipus vai volviķi s-80.... (IV)

288184. viesis 28.novembris 2012 14:55
0 0 Atbildēt

mazajiem auto lielākais minuss ir nedrošiba CSN gadijumā. pat airbagi nebūs glābēji. mana družka savulaik sasitās pat nelielā sadursmē braucot ar ar Vw polo - tagad viņa brauc ar daudz drošāko volviķi s-60 un domā ,ka džipiņš būty vēl labāks...

288216. viesis 29.novembris 2012 17:57
0 0 Atbildēt

Nu es taču teicu, ka veči auto izvēlas pēc emocijām , jo redz mazauto esot sieviešu auto tāpēc tādu ni ni :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti