Aston Martin V8 7

17.oktobris 2001 12:14

Savā 21 gadu ilgajā karjerā Aston Martin V8 tika būvēts dažādos variantos.Viljama Tauna veidotais modelis sakausējuma ietērpā pirmo reizi tika parādīts 1967. gadā kā DBS, tikai ar veco 4 litru sešcilindru motoru, jo V8 vēl nebija gatavs ražošanai.

Ar savu jauno DeDion pakaļējo balstiekārtu platais, “ķīļveidīgais”, četrvietīgais DBS bija labi vadāms, taču nedaudz smagnējs savam motoram, it īpaši – kombinācijā ar enerģiju tērējošo automātisko pārnesumu kārbu. Stāvokli nedaudz uzlaboja Vantage variants ar Weber karburātoru, taču sešcilindru autombīļi tā arī neieguva lielu popularitāti. Tādēļ atzinīgi tika uzņemta jaunā 375 ZS V8 motora ar četrām sadales vārpstām parādīšanās 1969.gadā. Tas palielināja maksimālo ātrumu līdz Ferrari izaicinošam augstumam – 257 km/h, lai gan sākotnējās bažas par drošumu – galvenokārt par Lucas degvielas iesmidzes sistēmu – lika 1973.gadā pāriet uz Weber karburātoriem. Tajā laikā forma jau bija mainījusies – bija jau režģis un viena lukturs katrā pusē. Manuālā piecpakāpju transmisija bija standarts, taču daudzi autombīļi tika izlaisti ar Chrysler automātisko pārnesumukārbu. V8 Vantage variants ar maksimālo ātrumu 257 km/h un satriecošu paātrinājumu padarīja Aston par favorītu superauto klasē. Tomēr elegantais Volante kabriolets bija šīs angļu firmas populārākais ražojums. 1976.gada dramatiskais Lagonda četrdurvju modelis bija trīs Aston V8, un tas ļoti patika arābu naftas karaļiem. Pēdējais V8 tika izgatavots 1990.gadā. Tad motors jau bija pārveidots par iesmidzes motoru. Lielais “rijīgais”, ļoti dārgais un ātrais V8 tika uzskatīts par dinozauru, taču tam bija liela pievilcība kā tradicionālam ātrgaitas ekspresim. Tā gars vēl tagad dzīvo Virage modelī. Aston Martin (1969 - 1990) Motors V8 Darba tilpums 5340 cm3 Jauda 340 - 436 ZS Transmisija manuālā četrpakāpju Maksimālais ātrums 257km/h Izgatavoto auto apmērām 1600 skaits Ostops, iAuto
 
Visi komentāri
 
2731. viesis 17.oktobris 2001 13:43
0 0 Atbildēt

uhh

2952. viesis 22.oktobris 2001 14:43
0 0 Atbildēt

Es tādu gribu!!!!!!!!!!!

2960. viesis 22.oktobris 2001 17:37
0 0 Atbildēt

Izskatās pēc dauņa.

2992. viesis 23.oktobris 2001 12:40
0 0 Atbildēt

Ar šādu autiņu var arī pavizināties!!!!!!!!!!!!!!

2997. viesis 23.oktobris 2001 13:38
0 0 Atbildēt

p----c kas par autinu.man ir volga 21 1958g.ziniet ,sava lidziba ir-tikai cilindri ta cetri.. kabestans@e-apollo.lv

3899. viesis 7.novembris 2001 15:07
0 0 Atbildēt

18063. viesis 25.marts 2002 19:21
0 0 Atbildēt

Ja kas ir tāda grāmata COOL CARS iekš Jāņa rozes Grāmatnīcas, iesaku palasīt

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nitiša komandas biedrs pretendē uz DTM titulu (+ foto)

Reiņa Nitiša komandas biedrs Matiass Ekstrēms pretendē uz DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) titulu. Lasīt vairāk

 

Līdz nākamā gada vidum Latvijā plānots uzstādīt 70 elektromobiļu uzlādes staciju 2

Līdz 2018.gada vidum Latvijā plānots uzstādīt 70 elektromobiļu uzlādes staciju, aģentūrai LETA pastāstīja Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) pārstāvis Rolands Rumba. Lasīt vairāk

 

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 15

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Oktobrī Latvijā sāks darboties automātiskā ceļu satiksmes negadījumu zvanu sistēma 4

Iekšlietu ministrija un mobilo sakaru operatori veikuši nepieciešamos priekšdarbus, lai no 1.oktobra Latvijā varētu sākt darboties avārijas zvanu automātiska "eZvana" sistēma, aģentūru LETA informēja Iekšlietu ministrijas pārstāve Gunta Skrebele. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti