Apdzīšana. III daļa. 96

 
30.novembris 2012 22:10

Tūlīt būsim atpakaļ savā joslā. Apdzinuši. Vai dudināsim joprojām mierīgi turpat aiz smagā... Lēmumu pieņem katrs pats.

Ar šo ieskatu vienā no „Auto akadēmijas” nodarbībām beigsim.


Pirmkārt – atbildam vienam no 2. daļas komentētājiem, kurš teica:
„Kāda jēga griezt to motoru, ja apdzenot jāievēro atļautais ātrums??? Lai no 80 pāātrinātos uz 90 nevajag zināt nekādas līknes!!!”


Nav tiesa. Pat ātruma izmaiņa par 10 – 15 km/h atkarībā no auto iespēju izmantošanas vai neizmantošanas var aizņemt pusotru sekundi vai trīs-piecas. Starpība attālumā 60 – 100 metri. Tas nav sīkums. Tā ir nevajadzīga atrašanās teritorijā, kas nav tava. Turklāt – „AA” nemāca un neaģitē pārsniegt limitus. Katrs savu braucienu vada un par sekām atbild pats. Taču „Akadēmija” neslēpj, ka uzskata limitu īslaicīgu pārkāpšanu apdzenot par Latvijas apstākļos nepieciešamu toleranci, kura diemžēl mūsu noteikumos un likumos nav atrunāta.


Un nu par stratēģiju. Attēla divās daļās redzama ļoti izplatīta nepareiza un diemžēl retāk sastopama pareiza apdzinēja rīcība. Straujais izlēciens no savas joslas (kreisā bilde) ir aplams trīskārt. 1. – pārredzamā zona maza, priekšābraucēja aizsegta. 2. – Apdzenošais izbrauc kreisajā joslā ar to pašu ātrumu, kādā kustas līderis un tikai tad sāk paātrinājumu. 3. – pastāv risks spogulī neieraudzīt krietni ātrāko (tam nospļauties par limitiem) trešo situācijas dalībnieku un nonākt konfliktā ar to. Trešā situācija pie lielām ātrumu starpībām nepieradušiem tūristiem bieži gadās uz Vācijas „bāņiem”, kur pa kreiso joslu kāds var nākt pat ar 250 km/h. Latvijā retāk, bet arī iespējams.


Labējā bildītē (starts no lielākas distances) ceļa pārredzamība uz priekšu labāka. Akselerācija sākta agrāk. Arī pārredzamība uz atpakaļ labāka un iebraukšana iespējamā agresora trajektorijā nav tik asa un bīstama. Brauksim šādi!


Un visbeidzot. Skaisti, ātri, droši apdzīt var un vajag iemācīties. Taču nevajadzētu gan kļūt no šīs baudas un prieka atkarīgam. Pārāk daudz mūsu ceļos ir tādu, kam šis manevrs kļuvis par pašmērķi. Kā saka – mazvērtības kompleksi un lieluma mānija sadzīvo. Nekur es neesmu pirmais. Darbā „drāž” visi, kam nav slinkums, mājās grauž sieva un neklausa bērni, bet te – es māku, es varu, es esmu pirmais, es esmu karalis, vidējais pirksts jums!


Kā no šīs kaites izsargāties? „AA” recepte vienkārša – NEKAD NEAPDZEN, JA NEGATAVOJIES BRAUKT BŪTISKI ĀTRĀK KĀ TO PAŠLAIK DARA PRIEKŠĒJAIS! Nav runa par limitiem. Runa par to, ka nav nekādas jēgas (izņemot pieminēto slimīgo tieksmju apmierināšanu) tērēt savus spēkus, aizskart kolēģa pašcieņu, ja, garām pabraucis, tu turpat viņa deguna priekšā vien maisīsies.
 

 
Visi komentāri
 
288228. viesis 1.decembris 2012 10:31
1 0 Atbildēt

Āmen.

Punkts nr.3 par spoguli-tos laikam liela daļa uzskata par nevajadzīgiem krāmiem un salonā esošo savas sejas aplūkošanai paredzētus,tikai ne aiz sevis notiekošā kontrolei.

288229. viesis 1.decembris 2012 14:58
0 0 Atbildēt

Atkal kačājam reitingus!!!

Lai labāk tie "akadēmiķi" izrēķina pēc cik metriem ir jāatgriežas savā joslā - gar degunu, pēc 10 vai 30 vai cik? Vai aizmest stiklus apdzenamajam pieder pie "akadēmiķu" drošās braukšanas stila vai kā?

288230. viesis 1.decembris 2012 15:02
1 0 Atbildēt

U kā ir jārīkojas situācijā, piemēram, beidzās apdzīvota vieta (ir intensīva satiksme), sāku paātrināties (pabraucot garām apdzīvotās vietas zīmei, nevis pirms tās), bet tajā brīdī ļoti steidzīgie (principā - pārkāpēji) sāk mani apdzīt. Ko darīt? Man turpināt paātrināties riskējot izraisīt avāriju vai turpināt braukt uz 60 čakarējot citiem braukšanu?

288231. viesis 1.decembris 2012 15:07
0 0 Atbildēt

Tas nozīmē, ka man pie 80 ir jāiemet trešajā vai otrajā un jālauž motors, lai sasniegtu 90????

Iela nav sacīkšu trase, biedri "akadēmiķi" !

p.s. pat Zasada savā gudrajā grāmatā raksta, ka auto bojā tieši dinamiska braukšana, nevis ātra braukšana. Tad kakova kuja man būtu jālauž auto, ja paātrināties un apdzīt varu tajā pašā piektajā, neizmantojot "labo" līknes daļu!

288232. viesis 1.decembris 2012 15:15
0 0 Atbildēt

Ko ko?? Ko bojā? Nopērc sev ķerru.

288233. viesis 1.decembris 2012 18:29
1 0 Atbildēt

Tieši braukšana piektajā un ar gāzi grīdā bojā motoru vairāk, jo ir palielināta slodze uz kloķeni un gultņiem.

288236. viesis 1.decembris 2012 22:33
0 0 Atbildēt

Nu jā,bojā gultņus,nodilst slotiņas,bet spogulī var nejauši ieraudzīt vellu.Jabrauc ir pārliecinoši,lai netraucē citiem ,bet lielai daļai tas nav saprotams.

288238. viesis 2.decembris 2012 10:29
0 0 Atbildēt

Jābrauc ir atbilstoši CSN! Ja neesi paŗliecināts, nesteidzies....

288242. viesis 2.decembris 2012 13:16
0 0 Atbildēt

Jā, jābrauc gan pēc CSN. Un tur ir teikts, ka aizliegts braukt lēni bez vajadzības.

288244. viesis 2.decembris 2012 17:49
0 0 Atbildēt

Tur ir rakstīts, ka ir aizliegts braukt paŗāk lēni, traucējot satiksmi. Bet nav norādīts, cik km/h ir lēni.

Tai pat laikā ir punkts, ka ja brauc lēnāk par 30 km.h, tad ir jānobrauc no ceļa un jāpalaiž garām ātrāk braucošie.

Tātad, ja es braucu ar 31 km/h, tad viss ir bumbās. Vismaz pēc CSN.

288245. viesis 2.decembris 2012 18:15
0 0 Atbildēt

Šitādu deģenerātu mums pietiek, kuri ar savu dīvaino uztveri jāj citiem prātu. Aizej un nodod tiesības CSDD vai sakurini kamīnā, uz 31 braucēj.

288248. viesis 2.decembris 2012 18:37
1 0 Atbildēt

Visvērtīgākā ir pēdējā rindkopa. Tiešām nevajag apdzīt ar 86 km/h braucošu auto, ja pats pēc tam brauksi ar 89 km/h.

288249. viesis 2.decembris 2012 22:37
0 0 Atbildēt

Ja pats turpināsi braukt ātrāk, tad ir vērts. Nav vērts, ja apdzen apdzīšanas pēc un turpina braukt pa priekšu ar tādu pat ātrumu, kā tikko apdzītajam. 89 ir vairāk par 86

288252. viesis 3.decembris 2012 8:13
1 0 Atbildēt

Šeit atkal viss ir pareizi uzrakstīts. Smiekli nāk dažreiz redzot 1.varianta apdzinējus, kā tie izlec uz sāniem ļoti plati, līdz pretējas jolas ceļa malai, it kā apdzenamais varētu no sāniem viņiem uzgāzties virsū :) Un tad tikai spiež to akelerat. pedāli, kau gan jau pirms tam vajadzēja :)

288254. viesis 3.decembris 2012 8:39
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka akadēmija kačā reitingus pirms pašvaldības vēlēšanām. Vai tik kāds no viņiem nekandidē?

288255. viesis 3.decembris 2012 8:53
0 0 Atbildēt

tā patiešām ir elementāra un reizē akadēmiska apdzīšanas ābece, bez kuras teorētiskas un praktiskas apgūšanas ar apdzīšanām labāk nenodarboties

288256. viesis 3.decembris 2012 9:00
0 0 Atbildēt

no martini, no party - bez kārtīgas degvielas šļukas motoram nav kārtīgas apdzīšanas, un bez kārtīgiem apgriezieniem motors sāk nīkuļot un neiet, pat zasada ieteica braukt ar 3/4 no maksimālajiem apgriezieniem

288258. viesis 3.decembris 2012 9:33
0 0 Atbildēt

Neapdzīsi uzreiz, nekas traģisks nenotiks. Apdzīsi vēlāk. Izbrauc 5 min ātrāk un var iztikt vispār bez apdzīšanām.

288262. viesis 3.decembris 2012 11:14
0 0 Atbildēt

Piekrītu rakstam un pats tā daru.

Diemžēl pie mums ir ļoti daudz stulbu autovadītāju, kas paši nejēdz braukt un čakarē dzīvi citiem. Šķiet ka starp komentētājiem arī tādu netrūkst.

Piemērs: Es braucu aiz fūres, ievērojot saprātīgu distanci un gaidot iespēju apdzīt. Tad no aizmugures parādās kāds debiloīds džigits, kurš redzot ka starp mani un fūri ir distance, metas mani apdzīt. Protams ka apdzīt fūri viņš tajā brīdī nevar. Tad šis subjekts (kurš stap citu ir nozadzis manu distanci pats brauc aiz fūres. Kā likums viņš ir pielīmējies pie fūres pakaļas. Pats neko priekšā neredz, Fūri apdzīt nevar pat brīžos kad situācija to atļautu, raustās man priekšā.

Man tagad ir vai nu jāapdzen abi divi (kas protams, ka prasa lielāku "spraugu", pie tam jācer ka tas āksts skatās arī spoguļos) vai arī jāgaida, kad viņš beidzot spēs apdzīt.

288263. viesis 3.decembris 2012 11:17
0 0 Atbildēt

288258. viesim

Bieži vien jāizbrauc nevis 5 min, bet gan vismaz pusstundu iepriekš.

Ja Tavs maršruts ir 3 km, tad vari droši vilkties arī ar 30km/h - nekur nenokavēsi.

Ja man jānobrauc vairāki simti km, tad tomēr ir savādāk.

288264. viesis 3.decembris 2012 11:36
0 0 Atbildēt

Nu jā, tad ir savādāk, tad jāmaina darbs...

288266. viesis 3.decembris 2012 11:42
0 0 Atbildēt

man arī jāpiekrīt viesa 262. viedoklim...

288267. viesis 3.decembris 2012 11:50
0 0 Atbildēt

288262

Nu tad neļauj viņam sevi apdzīt, nelaid priekšā!

288268. viesis 3.decembris 2012 11:53
0 0 Atbildēt

288262

Var būt arī tas "debiloīdais" uzskata tevi par tādu pašu, kas velkās aiz fūres un palielina viņa apdzīšanas ceļu.

Vecā patiesība - Tāds tādu atrod! joprojām darbojās.

288274. viesis 3.decembris 2012 13:17
0 0 Atbildēt

Kā raksta tas pats Zasada - nav vīrieša, kurš uzskatītu sevi par sliktu autobraucēju un sliktu mīlnieku. Domāju, ka galvenais ir vēss prāts un lojāla attieksme pat pret tā saucamajiem džigitiem un citiem bemberistiem:) Jo lielākoties visi viņi ir vīrieši, kas domā tā pat kā jūs, ja esat vīrieši. Un būsim toleranti pret tiem, kuru domas par savām spējām ir nedaudz nereālas:) Tā teikt - ar cieņu pret impotentiem, kuru vienīgā iespēja pierādīt, ka esi vecis, ir lēnāk braucošo tiesību ignorēšana.

288275. viesis 3.decembris 2012 14:26
0 0 Atbildēt

galvenais ir pēc iespējas ātrāk viens otram iet garām un neveidot garus zosu vilcienus, jo braukt izretināti, tā kā katram labāk patīk, ir drošāk, nekā visiem vienā lielā čupā visu laiku nepārtraukti raustīties vienam aiz otra atkarībā no priekšā braucošā lēnā divplākšņa braukšanas manieres

288277. viesis 3.decembris 2012 14:34
0 0 Atbildēt

jāapdzen ir vienmēr, kur vien tas iespējams, visi, kuri brauc lēnāk un kavē raitu satiksmi

288278. viesis 3.decembris 2012 14:34
0 0 Atbildēt

Nevis pēc iespējas ātrāk, bet pārliecinoši, novērtējot ne tikai situāciju uz ceļa, bet arī tā malās. Ātrumam jābūt tādam, lai pēkšņu problēmu gadījumā paspētu noreaģēt.

288279. viesis 3.decembris 2012 14:36
0 0 Atbildēt

288277.

Ja Tu brauc ātri, tas nenozīmē, ka tavējā ir tā "raitā" satiksme. Ja brauc nosacīta kolonna uz 80, tad izlecējs esi Tu, nevis kolonna.

288281. viesis 3.decembris 2012 14:54
0 0 Atbildēt

Chankaishi, potentajiem lēnāk braucošajiem ir tikai tiesības pēc iespējas ātrāk palaist garām ātrāk braucošos, lai neviens ātrāk braucošais impotents nekad šīs viņu tiesības neignorētu

288282. viesis 3.decembris 2012 14:58
0 0 Atbildēt

288279, bet es taču tai zosu kolonnai netraucēju vilkties, ja tā reiz to tik ļoti vēlas, nu tad lai arī kolonna netraucē man to apdzīt, un turpina vien tikpat raiti vilkties uz priekšu aiz manis

288283. viesis 3.decembris 2012 15:02
0 0 Atbildēt

Ai, da ko tur ņemties! Mēs taču dzīvojam Latvijā, te uz ceļa notiek viss tas pats, kas jebkurā vietā, kaut vai lielveikalā. Vienmēr kāds gribēs ātrāk tikt pie vajadzīgā plaukta, gāzīs riņķi stendus, lai tikai tiktu tiem diviem penšiem garām. Bāzīsies ar savu desas luņķi pie kases, jo redz viņam tikai viens, liels un ciets, un nauda arī precīza. Ir cilvēki, kuri atnāk uz veikalu pēc paikas, ir kuri atnāk kā uz izstādi.

288284. viesis 3.decembris 2012 15:03
0 0 Atbildēt

288282. viesis

Nu ja neviens no kolonnā braucošajiem tevis dēļ nav spiests bremzēt, tad ok. Tad esi meistars...

288285. viesis 3.decembris 2012 15:17
0 0 Atbildēt

288284, mūsu tik garajās un blīvajās kolonnās reizēm patiešām grūti ir iespraukties, taču vienmēr esmu pateicīgs bremzētājiem, kuri palaiž, par sapratni, ka paši vien par mazu to distanci ir ieturējuši

288286. viesis 3.decembris 2012 15:39
0 0 Atbildēt

288283. viesis pirms 36 minūtēm

Ai, da ko tur ņemties! Mēs taču dzīvojam Latvijā, te uz ceļa notiek viss tas pats, kas jebkurā vietā, kaut vai lielveikalā. Vienmēr kāds gribēs ātrāk tikt pie vajadzīgā plaukta, gāzīs riņķi stendus, lai tikai tiktu tiem diviem penšiem garām. Bāzīsies ar savu desas luņķi pie kases, jo redz viņam tikai viens, liels un ciets, un nauda arī precīza. Ir cilvēki, kuri atnāk uz veikalu pēc paikas, ir kuri atnāk kā uz izstādi.

--------------------------------------------------------------------

Kādā čuhņā tu dzīvo, kur tā notiek?? Dīvaina te dažiem pieredze, man kaut kā nekas tāds nav jāpiedzīvo, ka ar cietu desu kāds lien garām.

288288. viesis 3.decembris 2012 15:44
0 0 Atbildēt

vai tad tevi dex neviens nekad nekur nav apdzinis ar vai bez desas?

288289. viesis 3.decembris 2012 15:52
0 0 Atbildēt

Aizbrauc uz Alfu darba dienu vakaros, ne to vien redzēsi...

288290. viesis 3.decembris 2012 15:56
0 0 Atbildēt

tik dārgas desas, kā alfā, es nepērku

288291. viesis 3.decembris 2012 15:58
0 0 Atbildēt

Nortel, skaidrs, ka tu esi no tiem pašiem debiloīdiem, kas nemāk ne apdzīt, no normālu distanci ievērot.

Tavs ieteikums nelaist garām kādu, kurš uzsācis manevru, liecina, ka tu esi bīstams sabiedzībai un tev nekavējoties jāatņem tiesības (ja kāds, kļūdas dēļ tev tādas ir pārdevis).

262-ais

288292. viesis 3.decembris 2012 16:06
0 0 Atbildēt

apdzīt ir bīstami, bet vēl bīstamāk ir traucēt apdzīšanu; ar kādām riepām ir drošāk apdzīt ziemā un ar kādām vasarā?

288293. viesis 3.decembris 2012 16:14
0 0 Atbildēt

288292, zinu faktu, ka apdzenošais aizgāja pa pieskari, apdzenot ziemā uz ledus ar pilnīgi jaunām kaut kādām tur japānietēm ar 10 mm protektoru

288294. viesis 3.decembris 2012 16:19
0 0 Atbildēt

tad kāda nozīme ir riepas protektora dziļumam uz ledus, ja pa sniegu var pabraukt (neapdzenot) arī ar žiguļa vasarenēm?

288295. viesis 3.decembris 2012 16:31
0 0 Atbildēt

mans paziņa, kurš tagad nekad nebrauc ātrāk par 90 km/h, un apdzenot nekad vairāk par 120 km/h, pērk tikai lētākās riepas, un saka, ka nejūt nekādu atsķirību no kādreiz pirktajām dārgajām riepām, un nesaprot, kāpēc pārmaksāt par to pašu, bet tikai cita ražojuma dosju?

288296. viesis 3.decembris 2012 16:39
0 0 Atbildēt

VAi tas, ka kādam paziņa kaut ko neizjūt vai kāds idiots ar jaunām riepām no

sķiļas, kaut ko nozīmē?

288297. viesis 3.decembris 2012 17:25
0 0 Atbildēt

atšķirība ir kaut vai troksnī. lētākās parasti (bet ne vienmēr!) ir daudz skaļākas.

288299. viesis 3.decembris 2012 20:40
0 0 Atbildēt

Es arī atbalsu nelaišanu atpakaļ joslā, ja apdzinējs neizrāda pienācīgu cieņu vai cenšās ielīst tur, kur viņam nav vietas. Sevišķi uz bremzēšanu korķos, tur ar garantiju neviens netiks priekšā.

288303. viesis 3.decembris 2012 23:34
0 0 Atbildēt

288262. viesim ,a tev ko,grūti nedaudz piebremzēt un palaist.Parasti tas tiek darīts,ja priekšā ilgi muļļājās un neapdzen,neesi lohs.Kas līdzīgs attiecināms uz dauņiem kam grūti nedaudz pakārtoties drošības labad pa labi,jo,visiem beigās drošāka braukšana,bet nē mauc bezmaz pa sadalošo joslu.Tukša iršana ir šīs tēmas,kas brauca brauks,bet kas rāpo un velkas tas ar to darīs.

288304. viesis 4.decembris 2012 8:06
0 0 Atbildēt

->viesis 288299 : es vienmēr tieku joslā, laiž mani vai nelaiž. Vēl nekad nav bijusi situācija, kad netieku :) Nelaidējs dažreiz nobrauc pa grāvi, bet es pa joslu vienmēr :)

288305. viesis 4.decembris 2012 8:11
0 0 Atbildēt

Man mēģinātāji spiest grāvī jau divas reizes ir izmaksājuši. Videoreģistrators ir laba manta!

288306. viesis 4.decembris 2012 8:59
0 0 Atbildēt

Nu re kur viens viesis 288305 uzrāvās. Tipisks konfliktētājs. Patiesībā es izmetu makšķeri uz tādiem konfliktētājiem. Protams, ka nevienu grāvī neesmu iestūmis, tā tikai vēl trūka :) vienmēr mani vai nu palaiž, vai es palaižu, viss ir ar sapratni. Bet Tu uzliec arī aizmugurē vēl kādu reģistrētāju, jo izskatās, ka Tev ir liela vajadzība :) regulāri jācīnās ar nospiedējiem :)

288307. viesis 4.decembris 2012 8:59
0 0 Atbildēt

lai nenotiktu avārija, šorīt nācās bremzēt un palaist sev priekšā kādu super nekaunīgu volvo jeepu, kurš daudziem gāja garām pāri nepārtrauktajai līnijai un tad līda rindā, lai nedabūtu purnā no pretimbraucēja; kā akadēmiķi ieteiktu rīkoties šādā situācijā?

288308. viesis 4.decembris 2012 9:09
0 0 Atbildēt

288305. viesis pirms 56 minūtēm

Man mēģinātāji spiest grāvī jau divas reizes ir izmaksājuši. Videoreģistrators ir laba manta!

------------------------------------------------------------

Patrāpīsies tev vienreiz viens cilvēks, kurš pārzina likumdošanu un varēsi savu reģistratoru stumt pakaļā. Sev,protams.

288309. viesis 4.decembris 2012 9:19
0 0 Atbildēt

DekstersFF

VAi tas, ka kādam paziņa kaut ko neizjūt vai kāds idiots ar jaunām riepām no

sķiļas, kaut ko nozīmē?

tomēr nesaprotami dex - kā vienam izdodas nošķilties ar pilnīgi jaunām un krutām riepām, kamēr otrs mierīgi apdzen ar vecām kalašām bez problēmām? vai tas tomēr neko nenozīmē?

288310. viesis 4.decembris 2012 9:27
0 0 Atbildēt

DekstersFF 4591 [?] pirms 15 minūtēm

Diemžēl tā nu ir sanācis, ka es pats to likumdošanu pat pārāk labi pārzinu :)

288311. viesis 4.decembris 2012 9:41
0 0 Atbildēt

Vārda "likumdošana" lietošana vien jau norāda uz "labo pārzināšanu".

288312. viesis 4.decembris 2012 9:46
0 0 Atbildēt

Aigarcix - vāl vien daunis Norteļa drauģelis?

Parasti šotie smerdeļi, kuri uzskata ka prieķšā atstātā distance ir paredzēta, lai tur ielīstu ar savu lūzni arī ir vislielākie lohi, kuri paši apdzīt nejēdz (galviņa smaga, ūdens daudz, smadzeņu maz). Šie paši smerdeļi arī ir lielākie "nelaidēji".

Ja Tev interesē, es Tev varētu matemātiski pierādīt, ka attēlā pa labi redzamajā situācijā apdzīšana aizņem gandrīz 2x mazāk laika. Bet ko nu tur. jums jau galviņa priekš tādām lietām pārāk smaga.

Turpiniet braukt ar degunu fūres pakaļā un nevienu nelaist garām...

262-ais

288313. viesis 4.decembris 2012 9:52
0 0 Atbildēt

288312. viesis pirms 3 minūtēm

Tu sev priekšā atstāj distanci, lai tur ielīstu ar savu lūzni!!!! Tev kautkāda personības dalīšanās??????? Ķājas aizskrien galvai pa priekšu????

Nē nu tādus točna ir jāstumj grāvī...

288314. viesis 4.decembris 2012 10:04
0 0 Atbildēt

šorīt viens pasāts izlīda no ielas malas tieši priekšā un sāka sildīt motoru braucot uz 20 km/h, kad to izdevās apdzīt, šim motors uzreiz jau bija uzsilis tā, ka varēja tūlīt pat jau uz 70 km/h turēt līdzi un pat neveiksmīgi mēģināja iet garām, tā ka reizēm tās apdzīšanas ir pat ļoti interesanta padarīšana, ja vien nebūtu tik bīstamas tumsā un slidenos laika apstākļos...

288315. viesis 4.decembris 2012 10:04
0 0 Atbildēt

Abi attēli pēc būtības ir nepareizi, jo aicina autovadītājus čakarēt apdzīšanu citam, aicinot "izlekt" priekšā!

Tas varbūt ir normāli sacensībās, bet ne koplietošanas satiksmē.

Jo vai tad CSN nav punkts, ka pirms apdzīšanas uzsākšanas nav jāpārliecinās vai kāds cits jau to nav uzsācis??? Varbūt kautkā savādāk definēts.

p.s. es jau sen esmu pārliecinājies, ka šito "akadēmiķu" pamācības neder ielas braukšanai. Kad pirmajā nodarbībā sāk zīmēt "ideālās" trajektorijas koplietošanas ceļos, tad kāda tur "drošā braukšana"!!! Širmovā sacīkšu braukšana, nekas vairāk...

288316. viesis 4.decembris 2012 10:15
0 0 Atbildēt

nu kādreiz pārzināt sacīkšu cīņas paņēmienus arī uz ielas nemaz nenāk par ļaunu

288317. viesis 4.decembris 2012 10:20
0 0 Atbildēt

Nez kāpēc stulbākos komentārus raksta tieši anonīmie ?

288318. viesis 4.decembris 2012 10:21
0 0 Atbildēt

agresija izsauc un vairo tikai agresiju, arī apdzenot, tāpēc labāk agresiju ir neizraisīt

288319. viesis 4.decembris 2012 10:28
0 0 Atbildēt

visums un cilvēku stulbums ir neizmērojami, taču par pirmo gan einšteins nebija tik pārliecināts; tomēr katrā, pat anonīmā un stulbā jokā, var slēpties arī patiesa gudrība, ko ne visiem gan lemts ir saskatīt, dex

288320. viesis 4.decembris 2012 10:34
0 0 Atbildēt

Tiem, kuriem te ir liellopu tiesības- es arī mēdzu pasniegt labas braukšanas prakses pamācības stundas kropļiem morālajiem.

Uz ceļa palīdz čujs, ņuhs un poņa. Ja reiz sēdi fūrei pakaļā ilgstoši un nejēdz apdzīt, tad sēdi ar tādu distanci, kurā droši var iebīdīties kāds, kurš prot un spēj apdzīt. Ka nu reiz esi pietuvojies un tūliņ, pēc ceļa pretējās joslas atbrīvošanās apdzīsi, tad nevienam svimpim deģenerētajam NAV jālien garām pirmajam, viņam IR jāpagaida.

Uz ceļiem ir daudz dažādu situāciju un nisnšu, tās ir jājūt un jāpriot saprast citi. Gatavu recepti korektai braukšanai uzreiz neviens neiedos, tā ir jāizprot un jāiegūst pašam. Citiem tas nav lemts,diemžēl. Cilvēkiem cepurēs, deģenerātiem treņņušķās utt. Tiem šad tad vieta jāparāda. Un visādiem pārgudriem juristeļiem ( advokaķiškām) arī ar viņu pārgudrajām kameriņām.

288321. viesis 4.decembris 2012 10:36
0 0 Atbildēt

288318. viesis pirms 14 minūtēm

agresija izsauc un vairo tikai agresiju, arī apdzenot, tāpēc labāk agresiju ir neizraisīt

--------------------------------------------------------------

Var jau dzīvot ar zilā pazemīgā ezīša būtību..

288322. viesis 4.decembris 2012 10:40
0 0 Atbildēt

Latvieši nav agresīvi, nekad tādi nav bijuši. Kalpi nedrīkst būt agresīvi...

288323. viesis 4.decembris 2012 10:45
0 0 Atbildēt

stulbi anonīmi komentāri vēl nav tā lielākā bēda, situācijas uz ceļa mēdz būt vēl stulbākas un anonīmākas, tad jau labāk tomēr ar stulbumu apmainīties komentāros, nevis realitātē uz ceļa, pa kuru tie paši anonīmie stulbeņi vien maisās, vismaz pēc komentāriem var kaut necik nojaust un prognozēt viņu izraisītās neparedzamās situācijas

288325. viesis 4.decembris 2012 10:48
0 0 Atbildēt

Oi... Kādu laiku nebiju te ienācis... Un ko es redzu... :D

Deksters jau ir meties aizstāvēt manu viedokli. Tik ļoti sailgojies, ka esi gatavs cīnīties pats pret savu pārliecību? Vai tomēr tava vienīgā pārliecība ir strīdēšanās ar kādu? Un jo rupjāk un nesaturīgāk, jo labāk... :D

288327. viesis 4.decembris 2012 10:54
0 0 Atbildēt

viss plūst un mainās, arī pārliecība, jo pastāvēs, kas pārmainīsies

288329. viesis 4.decembris 2012 10:57
0 0 Atbildēt

ātrums ir nāvīgi viltīgs, apdzīšana izmaina pat apziņu

288330. viesis 4.decembris 2012 11:02
0 0 Atbildēt

Bet cik ļoti tie "reģistrētie" pavelkās uz anonīmo stulbībām, pilnīgi prieks lasīt. Ieraksti kautko no zila gaisa paķertu un sākās. Ar putām uz lūpām strīdēsies, neēdīs pusdienas, lai tikai uzspiestu savu viedokli.

Atkarība tā saucās, mīļie draugi, ATKARĪBA!!!!

p.s. tūlīt iemetīšu nākamo domu graudu, lai norautu vēl kādam pusdienas...

288331. viesis 4.decembris 2012 11:04
0 0 Atbildēt

A deksters jau tāds kā hameleons ir, tikai bez mugurkaula. Pielāgosies visiem apstākļiem, vienalga kāds gadījums... hetero, bisex, gomosex vai zoo...

288332. viesis 4.decembris 2012 11:12
0 0 Atbildēt

tāds nepazudīs, pat pēc pasaules gala, kad atkal no jauna vajadzēs sākt vairoties

288333. viesis 4.decembris 2012 11:17
0 0 Atbildēt

Tā jau ir, smadzenēm aukstums ir kaitīgs, bet ūdenim nē...

288334. viesis 4.decembris 2012 11:18
0 0 Atbildēt

izrādās, ka arī apdzīšana tomēr var būt pat tik seksuāla

288335. viesis 4.decembris 2012 11:23
0 0 Atbildēt

vai tad apdzīšanu neizraisa dzimumdziņa?

288336. viesis 4.decembris 2012 11:47
0 0 Atbildēt

Šakāļi, VAU ! :D:D

288337. viesis 4.decembris 2012 12:01
0 0 Atbildēt

Ir tāda iAUto apmeklētāju kategorija, kuriem galvenais mērķis šeit ienākšanai ir Deksters. Un tad ir liela laime kaut ko viņam veltīt. Anonīmi gan, jo cilvēki viņi ir mīzalas po žizņi, bet nu tomēr anonīmi kaut ko pateikt var :D:D Acīs nevar, jo trīc viss, kas var trīcēt.

Uz veselību, zaķlūpas ;)

288338. viesis 4.decembris 2012 12:01
0 0 Atbildēt

288313. viesim

Ieskrien stabā un nosities!

Vēlams to izdari viens un nesabojā stabu!

262-ais

P. S. atkārtoju īpašu debilajiem!!!

Braucu aiz fūres. turu NORMĀLU!!!!! distanci.

Tiklīdz pretīm atbrīvojas sprauga, es apdzenu. izdaru to ātri un bez problēmām.

Taču atrodas īpaši stulbi dauņi. tā ti kā tu, kas uzskata, ka par katru cenu jāielien stap mani un fūri. Protams, ka man ir iespēja izmanto tavu padomu un tajā brīdī pāatrināties, lai neielaistu. Ja zināšu ka braucējs esi tu, tad tiešām iestumši tevi bretimbraucošajam purnā un priecāšos, kā tavu mažo smadzenīšu atliekas izsmērejas pa ceļu....

288339. viesis 4.decembris 2012 12:02
0 0 Atbildēt

Deksterīt un tu pats neesi anonīms?

Un kas būs, ja kāds rakstīs piem. ar niku "pļeksters"? Tev paliks labāk?

288340. viesis 4.decembris 2012 12:26
0 0 Atbildēt

Šaubos, vai spēsi iestum 40 tonnas... 262

Bet izskatās ka tu esi tāds pats kā deksters, ka tikko atbrīvojās sprauga, tā ielien... un vienalga kāda, ka tik smird...

p.s. netā NEVIENS nav anonīms, visi ir reģistrēti... Tas, ka tu esi atpogājis pārdesmit saņķikus no priekšapmaksas kartes, kuru pēc tam izmetis, nenozīmē, ka esi kautkāds īpašais. Ja nu tikai norādi, ka esi īpaši atkarīgs...

288341. viesis 4.decembris 2012 12:34
0 0 Atbildēt

288340-ajam

Tie kas brauc ar 40 tonnām kā reiz nelien kur nevajag (varbūt vienīgi izņemot deksteru)

Un pirms smirdēšanas par līšanu jekburā spraugā, izlasi vēlreiz, ko rakstu es un ko citi.

Izlasi vēlreiz.

Izlasi vēlreiz....

262-ais

P.S. Man tiesības vairāk kā 20 gadu.

Avārijas neesmu izraisījis.

Neesmu braucis ar 40t, bet ar 20t esmu gan...

288342. viesis 4.decembris 2012 12:41
0 0 Atbildēt

Tad jau tu tāds švabraks ar krīzes laikā iegūtām pravām (visticamāk - pirktām). Tāpēc jau velk uz spraugām... smirdīgām...

Pamācies jaunos CSN, tur spraugas jau sen ir izņemtas ārā...

288343. viesis 4.decembris 2012 13:43
0 0 Atbildēt

Anonīmajam pļeksterim- tev būtu jāzin, ka deksters nav nekas anonīms, puišel.

288344. viesis 4.decembris 2012 13:57
0 0 Atbildēt

Nu tāds idiņš, protams, navar palikt anonīms!!! Kurš tad deksteru nezin??? Smaka jau pa gabalu jūtama.

Ar ko beidzās tie tavi mēģinājumi klātienē diskutēt, var lasīt humora sadaļā...

288345. viesis 4.decembris 2012 15:52
0 0 Atbildēt

deksteram tā vēlme nebūt anonīmam ir vēl no laika, kad viņu izmeta no anonīmajiem atkarībniekiem. Tāpēc viņš ir gatavs pat uz pieres rakstīt niku, lai tikai viņu nepieskaita pie anonīmajiem.

288347. viesis 4.decembris 2012 17:46
0 0 Atbildēt

Par Latviju arī ir šitādi video:

www.youtube.com/watch?v=snv4P4yH6D4

288348. viesis 4.decembris 2012 17:49
0 0 Atbildēt

4.17 min tur ir arī iEdgars iekšā.

288351. viesis 5.decembris 2012 7:58
0 0 Atbildēt

Vakar vakarā ap 21. Jūrmalas apvedceļš, virziens no Varkaļu kanāla uz Rīgu. Ar kravas autopanāku kolonnu no vieglajiem, kuras ātrums ir 60-70 km/h. Ceļš sauss, redzamība izcila. Pa priekšu mīcās kaut kāds minivens ( aļa VWfans ar savu stulbo ekobraukšanu) , aiz tā tuaregs, tad BMW un vēl kaut kādi 2 auto. 2 saņēmās apdzīt, trīs palika. Es ar smago netieku garām, jo rinda pagara un ik pa laikam pretī kāds brauc, ar sava auto garumu ielīst distancēs starp tiem idiņiem būs nereāli... tā arī ik pa laikam uz 60, tad uz 70 ( ne ātrāk) nobraucām līdz daudzjoslu Jūrmalas šosejai, uz kuras izbraucot, tuaregs un bmw celi ieņēma uzreiz otro joslu un turpināja braukt nu jau gan uz 80.... bembis tuaregu saņēmās apdzīt un brauca uz varenajiem 85... Par laimi idiņš no pašas priekšas pirms tam nogriezās Jūrmalas virzienā. Nu kur tādi ībļveidīgi stulbeņi sadzimst???

Tā nu es cēli ar saviem 90 , kuri smagajam ir sertificētais max ātrums, pa pirmo joslu pabraucu visiem garām.

KRE TĪ NI.

288352. viesis 5.decembris 2012 7:59
0 0 Atbildēt

AK jā, aizmirsu piebilst,ka tie droši vien bija šeit komentējošie anonīmie idiņi.

288353. viesis 5.decembris 2012 8:51
0 0 Atbildēt

Dekster, es tur braucu katru dienu. Pec V-pils šosejas remonta tada sajūta, ka vadītāju ir apmāti. Ja pirms tam , nu, vismaz uz 90 pa visām bedrēm brauca visi, tad tagad tā, ka Tu raksti, ir katru dienu. Visa kustība ap 80, reizēm nedaudz zem grozās. Un lepni, jaudīgi vāģi sēž astēs tādiem busiem nu opjiem pa 5 km, nebrauc garām, kur spraugas brīžiem ir ļoti garas. Tagad braukt uz atļautajiem 90 ir nereāli, reti kopējā plūsma tā iet, tikai, kad galīgi maz braucēju.

288355. viesis 5.decembris 2012 9:59
0 0 Atbildēt

apdzeniet vai atstājiet normālas spraugas apdzītgribētājiem, ja paši negribiet apdzīt, bet neveidojiet blīvu un citiem neapdzenamu plūsmu

288356. viesis 5.decembris 2012 10:06
0 0 Atbildēt

patiess prieks vienmēr ir bijis par tiem lēnajiem braucējiem, kuri pie katras izdevības padod signālus ar labo virzienrādītāju aizmugurē ātrāk braucošajiem par drošu iespēju viņus apdzīt, kuriem pēc tam vienmēr ar pateicību atmirkšķinu

288366. viesis 5.decembris 2012 12:48
0 0 Atbildēt

Tagadējiem rekonstruētajiem ceļiem ir tādi grāvji malās, ka nemaz negribās skriet.

jānis286 3.oktobris 2013 22:43
0 0 Atbildēt

ar to apdzīšanu katrs apdzen kā ir ērtāk tuvāk vai tālāk bet pārsvarā ir braukšanas stāž nu man vel nav bet tikai būs ,man jau patīk apdzīt kad esmu tuvāk pretējai mašīnai nezinu kā jums bet braucu bez tiesībām ceru ka jums visiem tās ir.

iAuto 4.oktobris 2013 6:59
0 0 Atbildēt

Braukt bez tiesībām nav labi!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti