Jaunais modelis parādīsies eiropas tigū jau šā gada jūlijā, bet versija ar labo stūri - septembrī. Pirmajiem modeļiem tiks uzstādīti 2,0 un 3,0 litru benzīna, kā arī 3,0 litru dīzeļdzinēji.
Pēc mēneša parādīsies arī 2,5 litru un 4,4 litru versijas. Jaunā 6 pakāpju transmisija tika radīta speciāli 3 litru benzīna un dīzeļdzinējiem. Piekare, kas izgatavota no alumīnija, kā arī šī paša materiāla auto virsbūves priekšējā daļa ļāva samazināt masu par 65 kg.
Jaunajai pieciniecei izmantota otrās paaudzes iDrive sistēma ar vienkāršotu menu, regulējamām lampām un bremžu spēka indikatoru. Kā opcija iespējama stūres dinamiskā vadība un aktīvā kruīza kontroles sistēma.
BMW 5-series salons kļuvis plašāks, arī bagāžas nodalījums ir lielāks. Dinamiskās kustības stabilitātes sistēma (DSC) nodrošina vadītājam un pasažieriem maksimālu komfortu. Uz katras ass atrodas divi stabilizatori, kas savienoti ar Optional Dynamic Drive sistēmu un palīdz reaģēt uz ceļa nelīdzenumiem. Aktīvā kruīza kontroles sistēma, kas pirmo reizi tika uzstādīta uz 7 sērijas modeļiem, darbojas ar radara palīdzību, kas izmēra attālumu līdz priekšā braucošajam auto. Vadītājs pats var izlemt, kādu distanci viņš grib ievērot un tieši tādā attālumā arī mašīna tiks turēta. Pašregulējošās lampas spēj pagriezties līdz 15° lenķim pa labi vai pa kreisi. Brake Force Display dod iespēju aizmugurē braucošajam vadītājam redzēt, cik stipri tiek bremzēts un adekvāti reaģēt - pie lielākas bremzēšanas stopsignāli deg košāk, nekā pie vājas bremzēšanas.
Kā opcija tiek piedāvāts jauns displejs - visa vadītājam nepieciešamā informācija tiek parādīta tieši uz priekšējā stikla, vadītājs var izlemt, ko viņš vēlas tur redzēt. Instrumentu panelis, kas stipri atšķiras no iepriekšējās versijas, apvieno sevī dažas 7 sērijas un Z4 iezīmes. iDrive sistēma tagad atrodas tuvāk ātruma pārslēga svirai. Jau bāzes versijā ietilpst adaptīvā gaisa kondicionēšanas sistēma, kas spēj likvidēt "sausā gaisa" problēmu.
iAuto // www.autonews.ru
Nu neko, jauks japāņveidīgs auto. He he