Vai tas ir pārkāpums? 37

 
4.aprīlis 2003 0:09

Aizvakar Mākslas muzeja pagalmā K.Valdemāra ielā visām automašīnām, kuras stāvēja aiz ceļazīmes "P" ar papildplāksnīti "tikai ar atļaujām", bija uzlīmētas PP dzeltenās soda kvītis...

Palasot CSN, es kaut kā nevaru saskatīt apstāšanās vai stāvēšanas noteikumu pārkāpumu, jo XI nodaļā, kas regulē apstāšanos un stāvēšanu, nekas nav teikt, ka pie šādas zīmju kombinācijas būtu aizliegts stāvēt. "P" ir norādījuma zīme, kas pati par sevi ir informatīva rakstura zīme un neko neaizliedz. Papildplāksnīte "tikai ar atļaujām" (nav saprotams kādām?) - vai tas uzreiz automātiski norāda, ka citi bez šim mistiskām atļaujām tur nevar stāvēt? Domāju, ka nē, bet par šo jautājumu varētu padiskutēt. iAuto lasītājs Redakcijas komentārs: mūsuprāt, lasītājam ir 95% taisnība, jo šajā vietā labāk būtu nepieciešams uzstādīt ceļazīmi "Apstāties aizliegts" ar papildus plāksnīti "Izņemot ar atļaujām Nr.xx-yy". Būtu jāpieļauj situācija, ka autovadītājs var rēķināties tikai ar vispārīgi saprotamām ceļa zīmēm, ja viņš nesaprot uz papilduszīmēm rakstīto. Tā ir stulba situācija, ja zīme kaut ko atļauj un āpakšā tiek papildināts - kam tas ir atļauts. Ceļu Satiksmes Noteikumos nekas par šādas situācijas iespējamību nav rakstīts.
 
Visi komentāri
 
73476. viesis 4.aprīlis 2003 0:17
0 0 Atbildēt

Su x siem muņikiem atkal vieglā maizīte.Diez kam tad tie autiņi bij uzkāpuši uz varžacīm,ka tajā vietā muņiki tika atsaukti,vai tiešām citur pārkāpēji beigušies ka jāsāk pa pagalmiem vazāties.

73479. viesis 4.aprīlis 2003 2:10
0 0 Atbildēt

Pec CSN pareizak, protams, uzstadit 326. cela zimi ar papildplakstniti "Iznemot ar atjaujam", tacu masinu var vadit arzemnieks, kur redz zimi "P" vai "X" un nevar izlasit tekstu apaksa.

73482. viesis 4.aprīlis 2003 8:33
0 0 Atbildēt

iesaku doties un pārsūdzēt šo soda uzlikšanas likumību, 10 dienu laikā tas ir iespējams

73487. viesis 4.aprīlis 2003 8:56
0 0 Atbildēt

stulbums...

73490. viesis 4.aprīlis 2003 9:07
0 0 Atbildēt

Vienīgais, kur CSN pieminēta šī papildplāksnīte, ir tās aprakstā:

CSN punkts 239.26. - 842.papildzīme "Pārējā papildinformācija". Norāda informāciju, ko nesatur pārējās papildzīmes (atceļ apstāšanās un stāvēšanas aizliegumu 326., 327., 328. un 329.zīmes darbības zonā transportlīdzekļiem ar speciālām atļaujām, norāda laikposmu, kurā atļauts iekraut un izkraut kravu u.tml.);

Taču ir kaut kādi RD noteikumi, par mašīnas novietošanu šādu zīmju zonā (kaut kas par caurlaižu režīma neievērošanu). Taču par to nevar sodīt ar "dzeltenajām lapiņām".

73505. viesis 4.aprīlis 2003 9:50
0 0 Atbildēt

Lai džeki sūdz tiesā. Šaubu gadījumā šo situāciju tiesa tulkos par labu indivīdam (iespējamajam pārkāpējam). Temīda gan jau palīdzēs.

73507. viesis 4.aprīlis 2003 9:53
0 0 Atbildēt

C/z "P" ar papildplaksniiti "tikai ..." (nevis "X" ar plaksniiti "iznjemot ...") izmanto taapeec, ka nevar ar c/z "X" izmantot plaksniites, kuras noraada KAA var staveet (uz trotuaaraa ar vienu riteni, vai ar visiem, utt.).

Runaajot par vispaareejo c/z "P" ar plaksniiteem "tikai..." ir stulba, jo 1) tieshaam NEKUR nav rakstiits, ka pareejiem ir aizliegts staaveet; 2) aarzemnieki nemaz nesaprot latvieshu valodu!

73511. viesis 4.aprīlis 2003 10:04
0 0 Atbildēt

Varbūt tur pietiek ar mutisku atljauju :)

73520. viesis 4.aprīlis 2003 10:11
0 0 Atbildēt

Ja pieņemam, ka vajag, lai šajā vietā drīkstētu apstāties tikai resnie,

loģiskāka zīmju kombinācija šādā situācijā būtu - "Apstāties aizliegts" +

papildplāksnīte "izņemot resnos". Tad arī ārzemniekiem nebūtu problēmu.

73522. viesis 4.aprīlis 2003 10:24
0 0 Atbildēt

atļauja. Bet, manuprāt, CSN nav paredzēts ceļa zīmes uzstādīt PAGALMOS. Tāpēc jāsāk ar to, cik likumīgi vispār šī ceļa zīme ir uzstādīta pagalmā.

73523. viesis 4.aprīlis 2003 10:25
0 0 Atbildēt

Nu jaalsa CSN, pamatojuties uz kura CSN punkta paarkaapumu tad ir iedots tas plaaksteris?

73526. viesis 4.aprīlis 2003 10:33
0 0 Atbildēt

REBUSS, staba galā ceļa zīme P, zem tās plāksnīte , kas norāda, ka autiņš jāliek perpendikulāri trotuāram, zem tās plāksnīte ar tekstu "izņemot ar atļaujām", zem tās plāksnīte ar 8.00- 18.00!

Es saprotu tā - Stāvvieta izņemot tos, kuriem IR atļaujas.Tālāk skaidrs - jāliek perpendikulāri un stāvvieta darbojas no 8.00 - 18.00. Otrs variants - Stāvvieta, jāliek perpendikulāri, bet laikā no 8.00 - 18.00 nevar stāvēt tie, kuriem ir atļaujas. Kas vairāk un skaidrāk?

73528. viesis 4.aprīlis 2003 10:46
0 0 Atbildēt

Nav taču teikts ar kādām atļaujām, pats sev arī atļauju var izrakstīt.

73540. viesis 4.aprīlis 2003 11:01
0 0 Atbildēt

Es kautkaa vienmeer esmu licis "miiksto" uz taadaam ziimeem, ja nav noraadiits ar kaadaam tieshi atljaujaam.

73550. viesis 4.aprīlis 2003 11:48
0 0 Atbildēt

Autoram viennozīmīgi ir taisnība. Iespējams par P uzstādīsanu jāmaksā mazāk nekā par X un kāds tādejādi mēģina ietaupīt. Principā līdzīga situācija ir pie Ķīpsalas izstāžu zāles izstāžu laikā džeki stāv iekasē naudu par stāvēšanu uz koplietošanas ceļa tur nav pat zīmes un auto jānovietot zālē kas pats par sevi ir pārkāpums. Interesanti kāpēc tur municipāļi nelīmē kaut gan visas tiesības.

73552. viesis 4.aprīlis 2003 11:59
0 0 Atbildēt

Labu laiku atpakaļ bija brēka par zīmēm X izņemot ar tādu un tādu

atļauju, brēkas ideja bija ka atļauja ir ar stiprāku likuma spēku kā

CSN, resp, ja pastāv atļauja uzlikt zīmei X paši zinat ko, tad ir iespējams precedents ar atļauju uzlikt citiem CSN punktiem to pašu.

Tāpēc visas X nomainīja uz P

73555. viesis 4.aprīlis 2003 12:10
0 0 Atbildēt

Risinaajums ir, tur uzstaadiit taadu ziimi, kaa uz Briiviibas ielas pie Siemens veikala, kur ir gan P, gan X un ar paildplaaksneem, beigaas iedziljinoties var saprast, ka darbadienaas no-liidz nevar tur staaveet, iznjemot Stuura(Stabu) maajas polichi. Pats vienreiz 6-dienaa biju tur noparkojies, un devos peetiit ziimi, jo garaam braucot, paaraak daudz infas, lai uzreiz saprastu!

73556. viesis 4.aprīlis 2003 12:14
0 0 Atbildēt

Te Duke:

es vakar gaaju caur sho pagalmu. Pie iebrauktuves uz muzeju ir ziimes apstaties aizliegts un tikai talak ir zimes par staveshanu ar atljaujam. Uzlimets bija automashinam kuras staveja pirms ziimes par atljauto staaveeshanu...

73567. viesis 4.aprīlis 2003 13:30
0 0 Atbildēt

Shis jautaajums ir vairaakkaart diskuteets satdepa maajlapaa. Taisniiba ir tiem komenteetaajiem, kas saka, ka aarzemnieki var neprast latvieshu valodu, un shaada kombinaacija arii citiem var buut maldinosha. Shai sakaraa Satdeps jau pasen sludina, ka visaas shaadaas vietaas ziimes P ar atljaujaam nomainiis ar (x) iznjemot ar atljaujaam - lai buutu pavisam skaidrs, kas un kaa. Slikti tikai tas, ka pie ziimes (x) nevar noraadiit staaveeshanas veidu, ja tas nav paraleeli ietvei, kaa defaultaa.

Bet, kaut arii ziime konkreetajaa vietaa nav nomainiita, tomeer, uzmaniigi palasot CSN, ir skaidrs, ka kombinaacija P un papildplaaksniite "tikai ar atljaujaam" konkreetajaa vietaa ljauj staaveet tikai tiem, kam ir atljaujas. palasiet papildplaaksniishu aprakstu CSN 239.p. "Papildzīmes tiek lietotas kopā ar citām zīmēm un precizē vai ierobežo attiecīgo zīmju darbību". Kas te veel nav skaidrs? - ir ziime P, taatad staavvieta un ir papildplaaksne "tikai ar atljaujaam", taatad papildplaaksne ierobezho ziimes P darbiibu un citi (kam nav atljauju) tur nedriikst staaveet.

Attieciigi, raksta autoram nav taisniiba un tiesaa vinjam nav, ko mekleet.

JanisPuu

73568. viesis 4.aprīlis 2003 13:38
0 0 Atbildēt

> viesis 13:30 nu ja papildplāksnīte norāda ka stāvieta šeit ir caurlaidēm no 1 - 5 (kā informācija) bet caurlaide 6 šeit vienkārši apstājas jo nav zīmes kas to aizliegtu.

73569. viesis 4.aprīlis 2003 13:49
0 0 Atbildēt

viesis 13:38 - rakstu veelreiz, kombinaacija P un "tikai ar atljaujaam 1-5" ir tas pats, kas kombinaacija (x) un "iznjemot ar atljaujaam 1-5". un caurlaide 6 ne vienaa, ne otraa variantaa tur nedriikst staaveet.

Shis jautaajums patieshaam ir vairaakkaart izdiskuteets un ir nonaakts pie shaada secinaajuma. ja netici un gribi izmeegjinaat, karogs rokaa! :D

JanisPuu

73570. viesis 4.aprīlis 2003 13:55
0 0 Atbildēt

To: viesis 04.04.2003 13:30

239. punkta 16. apakšpunktā ir to papildplāksnīšu uzskaitījums, kuras uzstāda kopā ar [P] zīmi, bet starp tām nav 842. plāksnītes (izņemot ar atļaujām).

Par 842. plāksnīti ir rakstīts 26. apakšpunktā - to uzstāda kopā ar (X) veida zīmēm.

73572. viesis 4.aprīlis 2003 13:57
0 0 Atbildēt

JaanisPuu: Tur jau nav rakstīts ar kādām atļaujām var stāvēt! Līdz ar to šīs zīmes ir apsurdas. Man varbūt čoms atļāva stāvēt? Vai ielieku logā lapiņu ar uzrakstu "ATĻAUJA" un stāvu!

73580. viesis 4.aprīlis 2003 14:37
0 0 Atbildēt

Jaanis Puu: Ja jau Tu tik gudrs, tad kāpēc nepaskaidro, kas tās par atļaujām, kas tādas izdod un kur jāgriežas, lai tādas saņemtu. Pretējā gadījumā taisnība viesim, ka pats var uzrakstīt un ielikt logā.

73581. viesis 4.aprīlis 2003 14:51
0 0 Atbildēt

Tās izklausās pēc spekulācijām gan no raxta autora, gan redakcijas puses. Ko nozīmē apgalvojums - P zīme ar papildzīmi n e n o z ī m ē, ka automašīnas bez autļaujām tur nedrīkst stāvēt? Tas taču ir absurds secinājums!

Ko tad šī zīmju kombinācija nozīmē?

Un pareizi, ka visiem bez caurlaidēm bija salīmētas dzeltenās lapiņas. Bardaks.

73582. viesis 4.aprīlis 2003 14:56
0 0 Atbildēt

Jaa iet uz Kaleeju ielu ciktur, un jaameegjina zoliidi striideeties. Peec pieredzes tur seezh tiiri sakariigi ljaudis.

73587. viesis 4.aprīlis 2003 15:51
0 0 Atbildēt

///Jautājums///

ķieģelis + izņemot ar speciālām atļaujām. Kam prasīt atļaujas? RD, Pašvaldībai, CP, Pašvaldīpas P., kam? ar ko jāsaskaņo?!?

73596. viesis 4.aprīlis 2003 16:46
0 0 Atbildēt

To JānisPū

Diskutēts par šo jau tika sen.

Varbūt kombinējot vairākus CSN punktus var pierādīt, ka šāda zīmju kombinācija (P+) aizliedz stāvēt.

Bet CSN nav rakstīti juristiem, CSN ir rakstīti tautai, un ceļu zīmēm jābūt skaidrām jebkuram aunam vai blondīnei.

Tāpēc es piekrītu viedoklim - kas nav aizliegts, ir atļauts.

Zīme X tur nav.

Viss.

Legacy

73599. viesis 4.aprīlis 2003 17:03
0 0 Atbildēt

peedeejie komenti mani sajuusmina :D taapeec noleemu veel ko uzrakstiit.

viesis 14:37 "Jaanis Puu: Ja jau Tu tik gudrs, tad kāpēc nepaskaidro, kas tās par atļaujām, kas tādas izdod un kur jāgriežas, lai tādas saņemtu. Pretējā gadījumā taisnība viesim, ka pats var uzrakstīt un ielikt logā."

Es jau neteicu, ka taa nevar dariit (tb., ka nevar pats uzziimeet to atljauju), es rakstiiju tikai par principu - ko noziimee P ar papildplaaksni. Ja Tev vai kaadam citam ir veeleeshanaas izmeegjinaat taadu variantu ar pashziimetu atljauju, kas Jums to liedz? Es taa pienjemu, ka sho atljauju izdod vai nu RD vai konkreetaa iipashuma iipashnieks/paarvaldnieks.

73600. viesis 4.aprīlis 2003 17:04
0 0 Atbildēt

Ups, aizmirsu beigaas parakstiities - 17:03 koments ir mans. JanisPuu

73603. viesis 4.aprīlis 2003 17:40
0 0 Atbildēt

Piekrītu VPP 04.04.2003 11:59

Tev ir loģisks pamatojums, ka X nedrīkstētu lietot ar papildus plāksnīti "ar ... atļaujām", jo tas būtu tiešā pretrunā ar normatīvo aktu, kuram ir augstāks juridiskais spēks, proti, - "Ceļu satiksmes likuma" 45. panta 1. daļu - "Aizliegts izsniegt speciālas atļaujas, kas dod tiesības atkāpties no šā likuma un Ceļu satiksmes noteikumu prasībām". Tādēļ, lai formāli izvairītos no "Ceļu satiksmes likuma" pārkāpšanas , papildus plāksnītes "ar ... atļaujām", kas dod iespēju stāvēt ierobežotam personu lokam, liek tikai pie P zīmēm.

73604. viesis 4.aprīlis 2003 17:55
0 0 Atbildēt

A ko varētu nozīmēt zīme P,zem kuras uz papildplāksnītes

attēlots uz sievietes guļošs vīrietis?

73606. viesis 4.aprīlis 2003 18:32
1 0 Atbildēt

Ja tev nav atļaujas un tu nezini kur tās dabūt tad NAV KO TUR LĪST

fix

73617. viesis 4.aprīlis 2003 23:09
0 0 Atbildēt

73618. viesis 4.aprīlis 2003 23:11
0 0 Atbildēt

Kā vienmēr atrodas kāds, kas kaut ko nesaprot, tā ir mūsu valsts lielākā problēma, ka likumi tiek tulkoti nevis pēc būtības, bet burtiski, iesaku par to padomāt arī gudreļiem no iauto!

73637. viesis 5.aprīlis 2003 13:20
0 0 Atbildēt

KAS JUS BAIGIE LOSI ESAT ES PAT GUDRAKS

73651. viesis 5.aprīlis 2003 20:24
0 0 Atbildēt

To akis

Tas nozīmē, ka Tu beidzot esi atradis savu īsto vietu...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti