Palīdziet izbraukt no apļa! 56

 
7.aprīlis 2003 0:13

Vēlētos uzzināt sekojošu lietu – KĀ PAREIZI IZBRAUKT NO APĻA? Runa ir par apli zem Salu tilta. Ik rītus asu izjūtu cienītāji var mēģināt, piemēram, apbraukt aplim uz riņķi. Jums būs paveicies, ja neviens netaranēs, piemēram, pie tilta uzbrauktuves (virzienā uz centru). Vadītāji uzbraucienu veic gan no labās, gan no kreisās joslas.

Vēlos uzzināt, vai izbraukt no apļa drīkst arī no ārējās joslas? Būšu ļoti priecīga par atbildi. iAuto lasītāja Redakcijas komentārs: šī vieta zem Salu tilta ir iecienīta apdrošināšanas gadījumu vieta. Viens ar auto brauc pa pirmo joslu un gaida, kad kāds no iekšējās joslas "ieliks sānos". Protams, izbraukt no apļa, ja vien nav īpašas zīmes, drīkst tikai no ārējās malas.
 
Visi komentāri
 
73679. viesis 7.aprīlis 2003 8:43
0 0 Atbildēt

Uhhh, shis temats un aplis, bet tikai preteejaa vieta pretim Arkolat, jau tika apspriests rudenii! Es nepaarstaaju briiniities, kaa cilveeks bez tik elementaaraam zinaashanaam, brauceeju izkaartojumam uz brauktuves, ir ticis pie tiesiibaam....

73682. viesis 7.aprīlis 2003 8:59
0 0 Atbildēt

nabaga tantuks a tev nevajag paliidzeet putna kaku no jumta nokasiit.

73688. viesis 7.aprīlis 2003 9:13
0 0 Atbildēt

iauto vidusmeera rakstiitaaju cieniigi komentaari ..

-----

iauto lasiitaaja

73689. viesis 7.aprīlis 2003 9:13
0 0 Atbildēt

Kur tiesiibas nopirki? Deelj taadaam kaa juus kas nejeedz izbraukt pa apli arii rodas bardaks palasi CSN un buus viss skaidrs.

73690. viesis 7.aprīlis 2003 9:15
0 0 Atbildēt

PS cik es zinu braukshanu pa ielaam regulee CSN nevis ieteikumi

73691. viesis 7.aprīlis 2003 9:17
0 0 Atbildēt

Tikai no ārējās joslas. Vispār jau idiotu netrūkst - Slāvu aplī, šķiet, katrs trešais apli šķērso pēc iespējas taisnā līnijā, tātad apli atstāj bieži vien no pašas apļa centram tuvākās joslas. Pie tam visu laiku rādot kreiso pagriezienu. BTW kādēļ "iauto lasītāja" nevarētu aiziet uz CSDD mājas lapu un iepazīties ar CSN? Tur visam vajadzētu būt rakstītam.

73699. viesis 7.aprīlis 2003 9:36
0 0 Atbildēt

uz Salu tilta aplja esmu redzeejis vairaakas autoskolas mashiinas kas izbrauc apli nepareizi, taa kaa nebriinaties, ka taadi jautaajumi te atskan...

73718. viesis 7.aprīlis 2003 10:12
0 0 Atbildēt

principā stulbi, ka cilvēkam ar Vadītāja apliecību rodas tāds jautājums. No otras puses prieks, ka vismaz ir vēlme to noskaidrot.

73724. viesis 7.aprīlis 2003 10:28
0 0 Atbildēt

Peec virsraxta noprotams,ka "lasiitaaja" veel arvien atrodas aplii:) Nu tad lai veicas rinjkjoshanaa (incanti kursh aplis iet?:))

73726. viesis 7.aprīlis 2003 10:35
0 0 Atbildēt

Es nesapratu jautājumu - vai no apļa var izbraukt ARĪ no ārējās joslas!!!!!!!! :) Izbraukt var TIKAI no ārējās joslas, ja nav citādi norādīts ceļa zīmēs.

73729. viesis 7.aprīlis 2003 10:43
0 0 Atbildēt

73731. viesis 7.aprīlis 2003 10:46
0 0 Atbildēt

Bet no ārējās joslas drīkst arī neizbraukt un turpināt riņķot līdz nākamai izbrauktuvei, tas manuprāt ir loģiskais iemesls, kādēļ no otrās un tālākām joslām NEDRĪKST izbraukt, ja nav speciāli norādīts.

JB

73736. viesis 7.aprīlis 2003 10:54
0 0 Atbildēt

cilvēki gan ir ļoti attapīgi - it kā apļveida krustojums nebūtu krustojums, bet krustojumā pa labi var nogriezties tikai no labās joslas, ja zīmē nav norādīts savādāk.

73738. viesis 7.aprīlis 2003 11:04
0 0 Atbildēt

Cien. lasītāja! Tas velns nebūs tik melns, ja ievērosi vienu elementāru patiesību - "riņķošanai" ir paredzēta TIKAI iekšējā, t.i. kreisā josla. Labajā būtu vērts rādīties vienīgi, ja plānots pie pirmās iespējas no apļa atvadīties. Salu tilts - tās jau bērnu spēlītes, īstā jārēšanās iet vaļā Slāvu tilta aplī:)

73741. viesis 7.aprīlis 2003 11:25
0 0 Atbildēt

Reto, es nepiekriitu Tavai gudriibai!:) Ja satiksme ir intensiiva, tad, skaties, kas notiek: aplii tu iebrauc, protams, no labaas joslas, ja izbraukshana nav paredzeeta uzreiz, tu stumdies un gaidi, kameer ieksheejie rinjkjotaji tevi palaidiis ieksheejaa aplii (kreisajaa joslaa), tikmeer tiek kaveeta gan labaas joslas satiksme, gan arii kreisaas, jo tu tur centies iekjiileeties. labi, iekjiileejies, brauc, pienaak jau driiz tava izbraukshana no aplja, vai, tagad jaatiek aaraa! jaadod celjsh visiem, kas brauc pa labeejo joslu, atkal kavee satiksmi, iekjiileejies, nogriez celju tam, kas nedomaa no aareejas joslas tagad griezties, un laimiigi esi ticis aaraa. Ir redzeets, kaa dazhi gudriishi veido shadas sheemas paarpildiitaa aplii ... zheel...

73749. viesis 7.aprīlis 2003 11:48
0 0 Atbildēt

Reto - riņķot pa apli var pa kuru joslu patīk un ir ērtāk.

73751. viesis 7.aprīlis 2003 11:51
0 0 Atbildēt

saskaņa ar CSN riņķot var pa abām joslām...

73752. viesis 7.aprīlis 2003 12:00
0 0 Atbildēt

jenny

Salu tilta aplis - pārpildīts?!? Varbūt reizi vai divas gadā ko līdzīgu esmu novērojis (katru dienu braucot), bet tas nu tā.

Viss Tavs texts ir mokpilna TEORIJA. Praksē visbiežāk ir tā, ka šie megaprātīgie braucēji veido garumgaras rindas pirmajā joslā (jo "drīz" taču būs jābrauc no apļa ārā), kamēr otrā un trešā ir gandrīz tukšas.

Un tā jau nemaz nav mana gudrība. Valstīs, kurās CSN sastādītāji domā ar galvu, shēma "3.josla-taisni, 2.taisni un pa labi, 1.tikai pa labi" darbojas perfekti. Tu ļoti labi pateici - ja satixme ir intensīva! Šī shēma ir radīta tieši intensīvai satixmei, nevis mākslīgi radītu korķu nosūkšanai.

73753. viesis 7.aprīlis 2003 12:01
0 0 Atbildēt

Autorei gan būtu ieteicams pagaidām tālāk par sētu nebraukt. Tā vieta pie Salu tilta jau nu gan nav sarežģīta. Arī mašīnu ne pārāk daudz.

Gribētu gan arī instruktoriem ieteikt mācīt savus klientus nebraukt visu laiku pa ārējo malu. TAs gan nav noteikumu pārkāpums, bet kopējo plūsmu krietni bremzējošs faktors (nevar aplī iebraukt, krītas kopējais ātrums)

73755. viesis 7.aprīlis 2003 12:04
0 0 Atbildēt

Nesakarīgs raksts.

It kā to vietu zinu, pats arī esmu braucis, bet tik un tā nesaprotu, kur lasītājai radusies problēma?

73756. viesis 7.aprīlis 2003 12:04
0 0 Atbildēt

Qued, Redoktors u.c.

Saskaņā ar mūsu CSN, var darīt ļoti daudz un dažādu muļķību. (Piemēram vālēt pa Tallinas šoseju uz 50km/h):)

73757. viesis 7.aprīlis 2003 12:11
0 0 Atbildēt

Reto:

intensiiva satiksme ir tad, kad ar saviem negaidiitiem manevriem tu noteikti kaadam trauceesi, bet nevis vizuaals mashinu skaita noveerteejums, un man daudzi muullaapi taa no kreisaas joslas ir nogriezushi celju, izbraucot aaraa no aplja. Ja visi raiti brauc pa aareejo malu, un nepaarkaartoijas nemitiigi, tad satiksme ar to, ka daudzi virzaas pa aareejo malu, netiek trauceeta.

73764. viesis 7.aprīlis 2003 12:23
0 0 Atbildēt

"ar auto brauc pa pirmo joslu un gaida, kad kāds no iekšējās joslas "ieliks sānos"..

Butiba ir sodaams joks, ja vien apdroshinataji ir gudri. Jo mineshu ka shis perdelis veic vairakus apljus. Skandinavija par to ir bargs sods - par rinkoshanu. Istenibaa nezinu kaa Latvijaa tas ir ??

73766. viesis 7.aprīlis 2003 12:29
0 0 Atbildēt

Reto - nu tu uzreiz ar galējiem piemēriem. CSN aizliedz braukt tik lēni, ka tas traucē satiksmi. Bet par muļķībām - kā nu kurš uzskata. Man jau liekas, ka, ja cilvēks prot braukt pa apli, viņš nevienam netraucē ne iekšējā, ne ārējā joslā. Es pats praktizēju tādu jociņu Slāvu aplī, ka no tilta bliežu pa pašu ārējo joslu un pie nogriešanās uz Lubānas ielu pīpinu tos, kas brauc pa vidējo un pēdējā mirklī metas pa labi nogriezties. Man tas sagādā prieku. :)

73772. viesis 7.aprīlis 2003 12:59
0 0 Atbildēt

jenny

Piedod, Tu esi bezcerīgs gadījums!:) Galvenais ir būt pārliecinātai(am) par savu taisnību un nekad neaizdomāties, priekš kam vispār aplī tās divas iekšējās joslas.

Qued

Katrs izklaidējas, kā māk!:) Man viens opis reiz klārēja, ka "galvenais i jāizvēlas DROŠS ātrums" un iepūt viņam! A Tu saki...:)

73773. viesis 7.aprīlis 2003 13:06
0 0 Atbildēt

Reto, piedod, bet Tevi es nenjemos raksturot, jo neesmu tik gudra, kaa TU :) Bet ja es buutu Tavaa liimenii, es teiktu, ka Tu esi galiigs muullaaps :)

bet tas, ka Tu maacii taadas lietas, liecina par to, ka pasham vel vajadzetu pamaciities :P

73777. viesis 7.aprīlis 2003 13:36
0 0 Atbildēt

ai riiga taada province vien i. naacaa vasaraa pabuut pariizee un paskatiities kaa notiek kustiiba aplii apkaart triumfa arkai. pisec. astonjas joslas (aptuveni jo uz seguma nav ieziimeetas) n-taas ielas nu kuraam var uzbraukt un aplja un nogriezties un visi mauc krustu skjeersu bez jeb kaadiem pagriezieniem pilniigaa mieraa nobraucot no aplja no kaadas 3 - 4 joslas. aarpraac. taa aka salu tilc taads nieks vien i. ((((:

73778. viesis 7.aprīlis 2003 13:46
0 0 Atbildēt

Reto - drošs ātrums - kā to traktē. Manā izpratnē tas ir ātrums, kādā autovadītājs jūtas komfortabli un braukšana ar kādu netraucē citiem.

73781. viesis 7.aprīlis 2003 14:07
0 0 Atbildēt

Reto ir iists Retro ;))))))))))

73782. viesis 7.aprīlis 2003 14:08
0 0 Atbildēt

Pareizi pa apli ir braukt ne vairāk par 3reizēm! Nesaprotu kāpēc tas vēl nav iestrādāts arī satiksmes noteikumos! :DDD

Igaunis

73784. viesis 7.aprīlis 2003 14:16
0 0 Atbildēt

A man liekas, ka atbildi sniedz CSN...

73791. viesis 7.aprīlis 2003 15:01
0 0 Atbildēt

Es ieteiktu raxta autoram griezties pie kaadas autoskolas instruktora un paaris reizes pavizinaaties pa sho apli, jo autoskolaas sho konkreeto vietu iemaaca diezgan pamatiigi, jo gandriiz visi exaamenu marshruti iet cauri shim aplim !

73792. viesis 7.aprīlis 2003 15:06
0 0 Atbildēt

he viensh pazinja arii tur sataisiija sev mashiinu un biki veel paari palika

73793. viesis 7.aprīlis 2003 15:10
0 0 Atbildēt

Si ir viena no tradicionalajam i-auto temam, jo var viens otru izlamat, un slavet savu prasmi CSN ieverosana.

Vai ir iespejams kaut kur iesniegt priekslikumus CSN uzlabosanai? Nu noriebusies pasreizejie CSN ... #$%@^

Biedrs Bedriitis

73798. viesis 7.aprīlis 2003 15:28
0 0 Atbildēt

Es piekriitu RETO! Perfekts komentaars...

73829. viesis 7.aprīlis 2003 20:22
0 0 Atbildēt

vispaar autoskolaas biezhi ir taa ka tev liek izbraukt krustojumu, a peec tam staasta ko tu esi izdariijis nepareizi, kas jaadara utt.

varbuut jaapienjem kaads likums, kas paredz sistemaatisku autovadiitaaju paarbaudi CSN zinaashanaas??? a to daudziem tie noteikumi aizmirstas + daudzi tos nemaz nezin!

73832. viesis 7.aprīlis 2003 21:27
0 0 Atbildēt

a hulji tu tur lien iekshaa ? aizej uz autoskolu un pamaacies veelreiz kaa to apli izbraukt...bremze...

73837. viesis 7.aprīlis 2003 23:27
0 0 Atbildēt

vai nebuutu veerts attieciigiem dienestiem pieveersties shai problemai-taa nenotiek tikai shajaa vietavien, kaapeec te neredz mazos zaljos virinjus

73842. viesis 8.aprīlis 2003 9:27
0 0 Atbildēt

aita

73853. viesis 8.aprīlis 2003 12:00
0 0 Atbildēt

KAD ES BRAUCU AR SAVU 750 BMW VISI *******JI PAMUUK, ******* MAN NO KURAS JOSLAS GRIEZT!!!!!.

73854. viesis 8.aprīlis 2003 12:13
0 0 Atbildēt

noveelu lai tavam suuda bmw 750 kaads ieliek riktiigi saanos :) p.ohuists atradies :)

73893. viesis 8.aprīlis 2003 16:25
0 0 Atbildēt

nevis *******ists, bet lohs kursh sacereejies kaadreiz tikt pie 750, ar kuru tad vareetu likvideet savus mazveertiibas kompleksus!

73914. viesis 8.aprīlis 2003 20:09
0 0 Atbildēt

Man kā šo apli izbraukt diezgan pamatīgi iemācīja autoskolā, žēl, ka tev to neiemācīja.

Tomēr ja vairs negribās visu no jauna mācīties, tad brauc pa pirmo joslu un parādi kreiso pirms ceļa atzarojumiem, lai tie kas gribētu no 2 joslas griezt pa labi zinātu ar ko ir darīšana, un viss būs labi. galvenais tikai ir nenervozēt un darīt visu ar apdomu un tad gan jau sanāks, bet pirms mēģini to darīt labāk nopērc labu papildus apdrošināšanu.

73918. viesis 8.aprīlis 2003 23:55
0 0 Atbildēt

Johai, nu kur ir problēma? Problēma ir tad, ja pirms iebraukšanas aplī malējā joslā kāds ir nosprādzis, vot tad ir problēma. A šeit, te tak uz pirkstiem var izstāstīt.

Braucam no centra puses un gribam tikt uz TA staciju. Nobraucot no tilta ir divas joslas, tādēļ shēma ir sekojoša. Malējā josla nobrauktuvei piekļaujas aplim un izveido vēl vienu joslu aplī. Kreisā josla iekļaujas vidējā apļa joslā. Kā saproti, aplim līdz šai vietai ir divas joslas. Nākamais, pie labā pagrieziena uz Mūkusalas ielu labā malējā josla iziet ārā no apļa un aplim atkal ir tikai divas joslas. Un tā uz priekšu - katra piebrauktuve veido jaunu joslu, katra nobrauktuve samazinu apli par vienu joslu. Ja tu iebrauc aplī pa malējo joslu, tev ir priekšroka, jo aplī braucošajiem ir jāpārkārtojas uz joslu, pa kuru tu jau brauc. Attiecīgi, ja tu aplī iebrauc pa kreiso joslu, tev ir jādod ceļš tiem, kas jau ir aplī.

Ja tev tomēr nav saprotams, prasi CSDD, lai sakrāso joslas.

73927. viesis 9.aprīlis 2003 9:31
0 0 Atbildēt

Graberis, visi tavi spriedumi par joslām, kas parādās un pazūd, nav ne plika graša vērti, kamēr apļos nebūs sazīmētas līnijas. Kamēr nav līniju, visas šīs joslas pastāv tikai teorētiski, jo katrs autovadītājs brauc pa sevu "iedomāto" joslu, un dažādiem autovadītājiem šīs joslas ne vienmēr sakrīt. :) Runājot par gadījumu, kad iebraucot aplī tev ir priekšroka - vai esi kaut kur redzējis apli, kur tajā iebraucošajiem nebūtu priekšā zīme "galvenais ceļš"?

73939. viesis 9.aprīlis 2003 12:10
0 0 Atbildēt

Pirms dažiem gadiem, šķiet , pēdējo tādu apli par laimi nolikvidēja pie Tukuma, jo tas bija ļoti mulsinošs ;-)

JB

73941. viesis 9.aprīlis 2003 12:13
0 0 Atbildēt

Qued: laikam domaaji "dodiet celju"

73946. viesis 9.aprīlis 2003 12:44
0 0 Atbildēt

tak visi lohi kas nemaak to apli izbraukt....

73956. viesis 9.aprīlis 2003 15:41
0 0 Atbildēt

jenny - aha, paldies - nevarēju atcerēties, kā precīzi to zīmi sauca :)

viesis 12:44 - sauc kā gribi, bet tādi ir ļoti liela daļa no autovadītājiem... Pirms iebraukšanas aplī uz liela plakāta jāizkarina instrukcijas :)

73992. viesis 10.aprīlis 2003 17:03
0 0 Atbildēt

Nu ko, meitēns joprojām vēl pa apli riņķo? :) Nu palīdziet takš kāds, ibio, esiet džentelmeņi:):)

74006. viesis 11.aprīlis 2003 11:06
0 0 Atbildēt

a man piedraazt

74011. viesis 11.aprīlis 2003 14:26
0 0 Atbildēt

nu johaidy - tas tak ir 4elementāri, man liekas - iebraukt var no vienas, divām vai cik tur joslām, bet izbraukt - tikai un vienīgi no ārējās (labās) joslas!!! kādas zīmes speciālas vēl jūs gribiet! protams, ir jau gudrinieki, kas izbrauc no apļa uz Salu tiltu no iekšējās (otrās joslas), kas attiecīgi aiziet tālāk aplī (var jau arī saprast - trollejbuss priekšā un rodas sastrēgums, bet...) nu tā vismaz man mācīja - ja gribi nogriezties pa labi - pārvietojies tuvāk ceļa labajai pusei (joslai), gribi griezt pa kreisi - tuvāk ceļa (joslas) kreisajai pusei.

74017. viesis 11.aprīlis 2003 15:45
0 0 Atbildēt

ekk buus jaapdroshina mashiina :)) vsjotaki siikums bet patiikami kad teu kaac iebrauc saanos un tu sanjem naudinju par to :))

74019. viesis 11.aprīlis 2003 16:18
0 0 Atbildēt

es tak saku ka man piedraazt, ko juus te varat njemties,

74031. viesis 11.aprīlis 2003 23:21
0 0 Atbildēt

Veel shonedeelj es gandriiz ieliku vienam saanos , meegjinot uzbraukt uz tilta shajaa palii, tachu pateicoteis instinktam un izjuutai, kaa arii "iesaistiitaa" golfista reakcijai no tas izdevaas izvairiities pa 10 cm., Velak Golfists man raadiija visaadus zhestus, bet es taa padomaaju pie sevis - it kaa jau butu bijis vainiigs, uz tik liela apljja , kaa lucavsalaa, braukt pa 1o jsolu pa apli nevis uz tilta var tikai pilniigs aazis pat tad , ja tas ir noteikumos atljauts. Acimredzot golfa vaditajs tikko bija nolicis tiesiibas un apguvis shiis dumjiibas skolaa. Vadiitaaj, neesi aazis un apdomaa ko dari peec noteikumu burta un taa sakariibu ar reaalo satiksmi.

86407. viesis 8.jūlijs 2003 22:37
0 0 Atbildēt

tur jau diezgan biezi staav menti un nokaahs pikji no tiem, kas nepareizi bobrauc no aplja, un shaadu nepareizo ir juutami samazinaajies peedeejaa laikaa, un paraadijusies baigaa spieshanaas labajaa joslaa, kas peec pieredzes izraisa diezgan daudz avaarijas situaacijas

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti