Jaunā - piektā Golfa paaudze izskatīsies daudz sportiskāka un muskuļotāka, nekā iepriekšējās četras. Priekšējā optika piedos Golfam vairāk agresivitātes izskatu, savukārt aizmugurējās lampas, kas novietotas ap lielu VW logo līdzinās sporta kupejai...
Auto salons kļuvis lielāks un komfortablāks. Pirmām kārtām to jutīs aizmugurējie pasažieri – palielinot riteņu bāzi līdz 2,57 metriem, aizmugurē kļūs krietni plašāks. Vispār Golf V izplešas uz visām pusēm. 4,2 metrus garš, 1,76 metrus plats un 1,47 augsts. Tomēr bagāžas nodalījums kļuvis tikai par 10 litriem lielāks – viss atdots pasažieru ērtībai.
Bāzes versija saņems 1,4 litru 75Zs dzinēju, kā arī 1,4 litru 85Zs FSI dzinēju, kas jau pazīstams no VW Polo. "Karstā" cienītājiem paredzēts 2,0 litru FSI turbodzinējs, kura jauda būs ne mazāka par 200Zs. Bez tam, Golf V saņems 1,6 litru FSI dzinēju ar 115 zirdziņiem un 2,0 litru 150Zs dzinēju. Informācijas par to, kas būs Golf V GTi "vēderā", vēl nav. Arī dīzeļcienītāji netiks apdalīti: būs iespējami 1,9 litru 100Zs, kā arī jaunie četru vārstu motoriņi ar 136 un 160Zs jaudu. Savukārt pats jaudīgākais - Golf R32 tiks aprīkots ar 250Zs dzinēju.
Volkswagen ir paplašinājis ar komplektāciju klāstu. Tagad tās ir trīs: bāzes, Comfortline un Highline. Eiropā trīsdurvju bāzes versija maksās no 15.500€. Par šo summu pircējs saņems 75Zs dzinēju, 6 drošības spilvenus, ESP ar brake-assist un dažādus citus labumus.
iauto // www.autonews.ru
Aizmugure mazliet atgādina alfu... Pēc manām domām. :)