Kā īsti ir ar 3 lietiņām? 105

 
25.aprīlis 2003 10:40

Lasītājs: 18.aprīlis, piektdienas vakars, Spices stāvlaukums. Ceļu policijas vīri, kā parasti, pārbauda gandrīz visus no laukuma ārā braucošos auto. Gan dokumentus, gan arī ieskatās bagāžas nodalījumos. Arī mani apturēja.

Policists lūdza uzrādīt dokumentus. Pēc tam viņš lika man izkāpt un atvērt bagāžas nodalījumu. Uz manu jautājumu, kāpēc, viņš neatbildēja un tikai atkārtoja prasību. Kad es atteicos to darīt, tika piesaukti vēl citi ceļu policisti, kas kopīgiem spēkiem mēģināja mani pārliecināt, ka tas ir likumīgi - uzrādīt viņiem ugunsdzēšamo aparātu, avārijas trijstūri un aptieciņu. Atteicos no šīs "iespējas" izrādīt savu mantību, jo uzskatu, ka CSN nav paredzēts, kas man būtu policistam jārāda kas cits bez CSN 25. punktā pieminētajām lietām: tiesībām, tehniskajai pasei un apdrošināšanas polisei. Pēc mana atteikuma, policistiem pēkšņi vairs nebija svarīga mašīnas apskate un tika nolemts izrakstīt man sodu 10Ls par braukšanu ar mašīnu, kas nav aprīkota ar CSN 180.1., 180.2., un 180.3. punktos noteiktajām lietām. Tas tika ierakstīts protokolā. Kad policists pabeidza rakstīt protokolu, es palūdzu papildus paskaidrojuma lapu un uzrakstīju savu paskaidrojumu, kurā norādīju, ka mans auto ir aprīkots ar visiem 180.pp. minētajiem priekšmetiem. Pieaicinot lieciniekus, palūdzu šim pašam policistam pienākt vēlreiz pie mana auto un parādīju viņam, ka mans auto ir aprīkots ar ugunsdz., aptieciņu un av. trijstūri. Tālākā vārdu apmaiņa bija apmēram tāda: nu ko lai dara, tāds mums darbs. Nav ko vakaros braukāt uz Spici, mums [policistiem] jau jāpilda tādas pavēles, utt. Rezultāts: esmu saņēmis Lēmumu Nr. VB295559 par to, ka saskaņā ar LAPK 122.' 2.punktu, mani nolemts sodīt ar maksimālu naudas sodu - 10Ls. Austris, iAuto lasītājs Redakcijas komentārs: arī iAuto uzskata, ka policists nav tiesīgs "tāpat vien" pieprasīt atvērt visu, kas ienāk prātā. Kas tad sekos tālāk? Liks parādīt spiedienu riepās, eļļas līmeni vai pārbaudīs sēdekļa stiprinājumus? Nav šaubu - avārijas trijstūrim, aptieciņai un ugunsdzēšamajam aparātam IR jābūt, bet tas nav nevienam (ja nu tikai CSDD apskatē) jāuzrāda, jo negribas ticēt, ka CP inspektors spēs atšķirt īstu ugunsdzēšamo no neīsta. iAuto uzskata, ka CP "izdarības" pie Spices (dažādu veidu masveida pārbaudes, alkohola testi bez protokoliem) ir tikai mēģinājums sagādāt šeit atbraukušajiem cilvēkiem liekas problēmas. Protams, ka tiks iesniegta sūdzība, lai šis muļķīgais lēmums tiktu atcelts. Par to iauto ziņos vēlāk. P.S. iAuto portāls neatbalsta šos nelegālos pasākumus, bet bieži tur atrodas - novērotāja lomā.
 
Visi komentāri
 
75634. viesis 25.aprīlis 2003 10:47
0 0 Atbildēt

Nu bet kāds ponts bendēt nervus sev un policistiem, grūti parādīt, vai? Nu takš tas būtu kudi vienkāršāk, nekā tagad visa šitā putra. Neatbalstu CP rīcību, bet manuprāt tāda akla iziešana uz principiem arī nav nekas apsveicams, tā mēs tikai vairojam spriedzi savstarpējās attiecībās. Parādi, pasmaidi, un brauc tālāk :)

75635. viesis 25.aprīlis 2003 10:48
0 0 Atbildēt

Starp citu, policisti arī ļoti bieži iziet uz principiem...

75636. viesis 25.aprīlis 2003 10:48
0 0 Atbildēt

Pareizi dara ka drāž tos atsaldētos dragerus pie Spices.

75638. viesis 25.aprīlis 2003 10:49
0 0 Atbildēt

Starp citu, pie Spices neviens jau sen kā nedrago. Tā ir izveidojusies kā tusiņa vieta.

75640. viesis 25.aprīlis 2003 10:50
0 0 Atbildēt

naff ko vazaaties gar Spici :) gh gh gh vai tad tieshaam ieksh LV tik daudz teevinju (dimzheel arii daamu) kas savu pubertaates vecumu sasniedz stipri peec 20 gadiem ? :) ir tak milzums citaadu veidu kaa apliecinaat sevi un savu vareeshanu un vareniibu, tak skaitaa auto jomaa (tjuunings, skanja, braukshanas iemanjas utt utjp...)

75644. viesis 25.aprīlis 2003 10:52
0 0 Atbildēt

to viesis 25.04.2003 10:48

nu bet gudrākais taču piekāpjas, vai ne? :)

75653. viesis 25.aprīlis 2003 11:03
1 0 Atbildēt

A visiem pēc kārtas, ko aptur ir jāpalūdz tam policistam, lai uzrāda savus dokumentus. Un tas būs policista pienākums uzrādīt savu apliecību. Un cik ilgi viņš izturēs to katru reizi velkot ārā no kabatas? Ja jau viņi uzvedas kā suņi, tad vajag dot pretīm! Un tie priekšnieki, kas dod viņiem šādas pavēles, tie ir vēl lielāki zābaki un viņi nav atbilstoši savam amatam.

75656. viesis 25.aprīlis 2003 11:14
0 0 Atbildēt

nesaprotu noraidosho attieksmi pret tusinju pie SPICES, jaa man arii nepatiik sadzeerushies tiinji, bet taadi ir visos masu pasaakumos, vai tad taadeelj uz tiem neviens neiet? bet pie SPICES ljautinji ar auto satiekas paskataas viens otra tuningu, stailingu, audiotuningu, laukutuningu un laukstailingu utt. nesaskatu tur neko sliktaaku par seedeeshanu kaadaa krogaa vai boulinga speeleeshanu, katram savas intereses un hobiji.

vienigais, kas sagaadaa neertiibas ir miskaste peec pasaakuma- kultuuras vai miskastes truukums, un varbuut arii druscinj traucee vieteejiem, bet esmu pamaniijis, ka vieteejie (gjimeniite ar siichiem) atnaak kaajaam ieveerteet rulzus...

75657. viesis 25.aprīlis 2003 11:15
0 0 Atbildēt

Piekrītu viesim (25.04.2003 10:49) par dragreiseru tramdīšanu. Nezinu gan kā tur ir, pats neesmu bijis piektdienas vakaros (arī 18.04 bija piektdiena), bet vēl Lieldienās čoms, kas tur blakus dzīvo, mani aicināja braukt šonedēļ uz Spici skrieties drag race... Kā katru nedēļu... Pat ja nav īsti likumīga prasība uzrādīt 3 lietas, kas nav asaras, dziesmas un alus, citu veidu kā to idiotus tramdīt neredzu.

75659. viesis 25.aprīlis 2003 11:17
0 0 Atbildēt

Nav ko pašam lekties, būs mazāk problēmu. Man kontakts ar CP neaizņem vairāk par 20 sek - papīri, goda aplis ap mašīnu un "Laimīgu ceļu".

75664. viesis 25.aprīlis 2003 11:20
0 0 Atbildēt

Šitajā gabalā visrēcīgākais ir postscriptums!! :) Paldies, redaktor, vismaz šorīt izsmieties dabūju! Neatbalstam, bet bieži novērojam!!! :) Nu, moins! Varbūt iAuto varētu arī paplašināt savu interešu loku un sākt bieži novērot (protams, neatbalstot) arī, teiksim, auto zādzības?! Vai vēl kādus citus likumpārkāpumus? A to garlaicīgi paliks, visu laiku tikai dragreiserus novērojot. Varbūt jūs varētu vērot arī putnus, tagad kareiz ir Putnu dienas, vai pieteikties Svara vērotājos, ko? :)

Redaktors 25.aprīlis 2003 11:25
0 0 Atbildēt

Jā, tad iznāk, ka žurnālisti, kas raksta par noziegumiem ir slepkavas.

75672. viesis 25.aprīlis 2003 11:36
0 0 Atbildēt

Bet vai tad sprieumu nevarētu pārsūdzēt, ja nebūtu rādījis mentam tos trijstūrus?

75673. viesis 25.aprīlis 2003 11:38
0 0 Atbildēt

Pirmkart, tas nav spriedums, bet gan lemums. Otrkart - vieglak sūdzēties, ja ir neapgāžami pierādījumi. Un šoreiz tie ir.

75678. viesis 25.aprīlis 2003 11:42
0 0 Atbildēt

CP darbiniekiem nav tiesības pieprasīt 3 lietiņas.

CP darbinieki nav tiesīgi pieprasīt 3 lietiņu uzrādīšanu (aptieciņu, trijstūri un ugunsdzēšamo aparātu), kas parasti tiešām tiek darīts tad, kad vairs nav kur “piesieties”. Te jāatgādina, ka CP darbinieki kā amatpersonas drīkst darīt tikai to, kas viņiem atļauts ar likumu. Savukārt autovadītāji drīkst darīt visu, kas ar likumu nav aizliegts. Vienīgā iespēja CP darbiniekiem apskatīt 3 lietiņas varētu būt transportlīdzekļa apskate, kuras gadījumā saskaņā ar APK (administratīvo pārkāpumu kodeksa) 256. panta 5. daļu ir jāsastāda protokols. Taču, saskaņā ar APK 252. pantu, administratīvo aizturēšanu, mantu apskati, kā arī mantu un dokumentu izņemšanu var veikt tikai:

1) lai pārtrauktu administratīvos pārkāpumus, kad izlietoti citi ietekmēšanas līdzekļi;

2) lai noteiktu pārkāpēja personu;

3) lai sastādītu protokolu par administratīvo pārkāpumu, ja to nevar izdarīt uz vietas.

Līdz ar to ir skaidrs, ka 3 lietiņu sakarā pat mantas apskate nav pieļaujama, jo tā nevar ne pārtraukt administratīvo pārkāpumu, nedz noteikt personu, nedz arī sastādīt protokolu. Kas attiecas uz sodiem, tad tos varētu piemērot tikai konstatējot, piemēram, gadījumus, kad trijstūris nav izlikts CSN noteiktajā kārtībā, transportlīdzeklis nodedzis nedzēsts vai nebija iespējams sniegt pirmo palīdzību u.tml.

75682. viesis 25.aprīlis 2003 11:46
0 0 Atbildēt

Respektiivi, sanaak, ka dzekam reali piespriests sods 10 Ls PAR ATRASANOS PIE SPICES. Totaals murgs.

75683. viesis 25.aprīlis 2003 11:48
0 0 Atbildēt

Neiznāk vis! Jo žurnālisti nesēž un nenovēro, kā viens tips lēnā garā uztrin nazi, sameklē sejas masku, iziet uz ielas un klusiņām pielavās kādam no muguras un pargriež rīkli! Savukārt jūs bieži apmeklējat nelegālas sacensības, sēžat un novērojat, ka pamazām pildās vadzis, kurš agrāk vai vēlāk lūzīs! Un nevajag stāstīt, ka tās ir tādas nevainīgas auto tjuningotāju sabraukšanas kopā - tie ir meli!!! Varbūt, ka kaut kur tiešām arī sabrauc tūnētāji, bet 99% gadījumu tie ir parasti dzērāji, kas izliek uz kapotiem pudeles, pēc stundiņas viens otram žagodamies stāsta kurš nopircis vēl krutāku auto ar vēl lielāku dzinēju un vēl pēc pusstundas izdomā arī viens otram nodemonstrēt, kuram te ir spēcīgākais auto! Tad, kad pirmais dragreisers ielidos skatītāju bariņā, tu, redaktor, varēsi ar lepnumu rakstīt, ka sen un bieži jau esi šādas sacensības novērojis!

75684. viesis 25.aprīlis 2003 11:49
0 0 Atbildēt

Nafig lekties par siikumiem, gruuti paraadiit? Te izskataas, ka raksta autoram gribeejies pakaskjeeties ar mentiem, nevis vinjs tieshaam gribeejis pieraadiit taisniibu.

75689. viesis 25.aprīlis 2003 11:52
0 0 Atbildēt

Jā, jā - vadzis lūzīs, vadzis lūzīs. Negribas piesaukt nelaimi, kā to parasti dara atbildīgāki cilvēki, bet šī kustība notiek jau gadu - tikai izrādās, ka neviens pūļos nebrauc, avārijas netaisa un līķu arī nav. Katru dienu Latvijā uz ceļiem iet bojā kāds cilvēks - bet ne dragojot.

75690. viesis 25.aprīlis 2003 11:53
0 0 Atbildēt

to tuncis:

ok, karaš Irākā - žurnālisti sēdēja un skatījās, kā Amerikāņi ielādē raķetes un mauc, vai tad tāpēc žurnālsitus uzskatīsim par kara atbalstītājiem ???

75691. viesis 25.aprīlis 2003 11:54
0 0 Atbildēt

Vēl redaktor neaizmirsti novērot arī savu draudziņu, kuram patika braukāt pa vienvierziena ielām nepareizā virzienā! :) Vai viņš ir precējies? Es šodien redzēju viņam vienu prīmā partiju - man uz vienvirziena ielas gandrīz purnā ielikās viena iesirma, bet vēl tīri priša kundzīte ar golfu, jo arī viņai laikam bija jāsteidzās un negribējās braukt apkārt veselam kvartālam! :)

75693. viesis 25.aprīlis 2003 11:54
0 0 Atbildēt

Es nevadāju aptieciņu un trijstūri. Tās ir liekas lietas, tādēļ arī nevēršu bagāznieku vaļā, lai menti man iepūš. :-)

tuncis, beidz dzīt vilni, esmu vairākas reizes bijis tajos dragos. Alkahols tur ir mazākais, ka tautu aizrauj. Aizbrauc un paskaties, tad te vēkšķi.

75694. viesis 25.aprīlis 2003 11:56
0 0 Atbildēt

tunci, Tu uz kašķi uzprasies tādēļ ka tev vēdera izeja šorīt nenotika 9:16, kā pierasts, vai arī tādēļ, ka mazais tuncītis no rīta čurājot iekrita podā?

75695. viesis 25.aprīlis 2003 11:57
0 0 Atbildēt

viesim ->

Protams, ka viss kārtībā! Tās dažas mašīnas, kas ik pa brītiņam pēc šādiem pasākumiem tiek atrastas grāvjos ar riteņiem uz augšu jau neskaitās! Jo to vadītāji bija jau tā piekodušies, ka līdz dragam nemaz netika! Tā ka drago tik tālāk!

75698. viesis 25.aprīlis 2003 12:00
0 0 Atbildēt

Cartman ->

A kas i? Pakašķēties nedrīkst?! Ai, da nu labi - skrūv jū ap, aim going houm!

Redaktors 25.aprīlis 2003 12:00
0 0 Atbildēt

Visas zivis un citi zvēriņi nomierinās! - šeit stāsts ir par CSN un POLICIJU un tās nelikumībām, nevis dragu. Par dragu izsakieties diskusijas - tur ir gana daudz topiku.

75702. viesis 25.aprīlis 2003 12:05
0 0 Atbildēt

gh gh gh

little flame... :/

75704. viesis 25.aprīlis 2003 12:09
0 0 Atbildēt

tunci, pareici ir "Screw you, guys, I`m going home"

(c)Cartman

75705. viesis 25.aprīlis 2003 12:09
0 0 Atbildēt

Problēmu varētu atrisināt vienkārši - policistam būtu jābūt tiesībām pieprasīt uzrādīt "3 lietas".

Btw nekādi nesaprotu, kādēļ Spices īpašnieki neattopas ieviest "guļošos policistus".

Man patīk Redaktora aizbildināšanās, ka iauto pasākumā atradās "novērotāja lomā".

75709. viesis 25.aprīlis 2003 12:21
0 0 Atbildēt

Qued:

tapec, ka tie nav vajadzigi - pie Spices reti kadi atsaldetie skrejas. Labi ja 2 reizes pagajusho 6 meneshu laikaa esmu redzejis.

75713. viesis 25.aprīlis 2003 12:31
0 0 Atbildēt

Kāpēc īsti policistam vajag atļaut pārbaudīt šīs lietas? Lai piķi nokāstu? Ja atceltu Ls 10 sodu, es varētu braukt ar karogu, ka nav aptieciņas, un man neviens nešūtos klāt.

75718. viesis 25.aprīlis 2003 12:48
0 0 Atbildēt

Cartman, pareizi ir "pareizi"

(c) tuncis

:)

75725. viesis 25.aprīlis 2003 13:08
0 0 Atbildēt

es vienu lietu nekādi nevaru saprast: ja jau tas nepatiesi sodītais džeks caur tiesu sasniegs atziņu, ka ir nepareizi sodīts un sods tiks atcelts, tad kādēļ neiet līdz galam un pēc tam RAKSTĪT IESNIEGUMU MINJISTRIJAI PAR ADMIN. KOMISIJAS KLAJO NEKOMPETENCI LĒMUMU PIEŅEMŠANĀ UN PIEPRASĪT IZSKATĪT ŠO JAUTĀJUMU UN ATBILSTOŠI SODĪT VAINĪGĀS AMATPERSONAS!!!?? ja tās netiek sodītas, tad rakstīt tālāk un pat līdz tiesai vai 'tautas kontrolei' vai kā viņu tur...

Ja iet uz principu, tad iet līdz galam un šī debilā visatļautība izbeiksies, jo neviens ministrs negribēs sasmērēt savus reitingus ar ilgstošu šāda veida kariņu!

75732. viesis 25.aprīlis 2003 13:20
0 0 Atbildēt

Komentari izcili debili... Ko cilveki var *******, kas un kurs ir labs vai slikts... Nevienam no jums to nebuus spriest... Tikai muti virinat...

75737. viesis 25.aprīlis 2003 13:35
0 0 Atbildēt

Tur pie SPICES tie zalajiem vispar olas noraut. Vini rada sastregumu apturot masinas. Viniem butu jaregule satiksme un jarupejas par kartibu. A vini protams to nedara, tad kapec lai mes vinus cienitu. Braucot SPICES stavlaukuma mani aptureja. parbaudija dokus un palaida ar textu:"ieksa tiki ara netiksi". Nu blin tas in normals policists. Protams ka es izbraucu un iebraucu vel divas reizes un gar to pasu musaru. Neapstajos jo vins mai tureja no kreisas puses, ko nedrikst darit. Pat pakal neviene nenaca.

75742. viesis 25.aprīlis 2003 13:46
0 0 Atbildēt

tuncim protams ir zinaama dalja patiesiibas, bet izskataas, ka vinsh nav bijis nevienaa pasaakumaa, jo- neviens ar savu rulzu uz tusu vai dragu nebrauc dzeeris, taapeec, ka visi zina, ka buus dariishana ar CP.

protams galjinieks potenciaali var buut, bet laiks- vairaak kaa gads, raada, ka viss notiek kaut cik droshi.

75743. viesis 25.aprīlis 2003 13:51
0 0 Atbildēt

tautas kontrolei - I.Makarovai suudzeeties nav jeegas, es ar vinju runaaju- suudziibas par CP ienaak biezaa slaanii, jamie tad vareetu visu dienu raadiit raidiijumu par vinjiem.

stulbaakais ir tas, ka visi zina CP attieksmi, tautasdziesmas ar pieciishiem arii visi dzied, bet no valdiibas puses nekaadu radikaalu solju nav... izskataas, ka vinji savu nespeeju sakaartot lietas, arii samaksaat pieklaajiigu algu ir noveelushi uz satiksmes daliibniekiem...

75744. viesis 25.aprīlis 2003 14:03
0 0 Atbildēt

jā policijai ir jādara savs darbs, bet tas ir jādara pēc reglamenta

un mums autovadītājiem ir tiesības pieprasīt lai pret mums neizturās kā pret noziedzniekiem

un ko nozīmē CP izteikums - Nav ko vakaros braukāt uz Spici,

šāds teksts smird, aizliedz braukt kur cilvēks vēlās

75748. viesis 25.aprīlis 2003 14:18
0 0 Atbildēt

Vilks

Nu un tagad paskaidro, kā man var būt zināma daļa patiesības, ja - citēju tevi: "neviens ar savu rulzu uz tusu vai dragu nebrauc dzeeris"??? Jebšu tavā tekstā uzsvars jāliek uz vārdu "savu" nevis "dzēris"?? Beidzamo reizi, kad man gadījās braukt garām vienam "tusam", tur uz kapotiem stāvēja pudeles, turklāt nebūt ne minerālūdens! Un viens plānprātiņš ceļa vidū spolēdams meta riņķus ar kūpošām riepām, līdz kamēr gandrīz iejājās grāvī... Nevarētu teikt, ka šis skats mudināja piedalīties pasākumā...

75756. viesis 25.aprīlis 2003 14:38
0 0 Atbildēt

Zivs, marš mājās, nedzirdēji, ka Redaktors teca šito izbeigt :-)

75758. viesis 25.aprīlis 2003 14:39
0 0 Atbildēt

Naf ko kasiities, triis lietinjaam ir jaabuut... un tieshaam vajadzeetu atljaut cp pieprasiit to uzraadiishanu...

75760. viesis 25.aprīlis 2003 14:41
0 0 Atbildēt

aj, da ko var spriedleeet, taapat skaidrs ka ar neformaaliem atsaldenju un gruuto beerniibu upuru auto-tusiem ir jaaciinaas... un taa ir nekaartiiba... un pilniigi atbalstu CeePee riiciibu - taisiit shiem sprukstinjiem probleemas.... arii pieziime ieksh CeePee darbinieka blocinja blakus auto valsts numuram - "D.R.", arii kaut ko shiem idinjiem noziimees naakotnee :) ka arii tie daudzi tipa nevainiigie (tipa - a es ta ko, es jau neko, es garaam braucu, paskatiities) zinjkaariigie mani paarsteidz ar savu trulumu - nu ko var mekleet shaadaas miskastees ? padariija no fufelja kaut kaadu kulta lietu... tas viss ir pamataa no nabadziibas, materiaalaas un pirmkaart gariigaas nabadziibas...

75764. viesis 25.aprīlis 2003 15:14
0 0 Atbildēt

Piekriitu DeaDMoroZZZ 14:41

Nesaprotu tos gudriissus, kuri kad CP apstādina saak mekleet kasskki. Kad mani aptur es vienmeer paraadu pieprasiitos dokumentus un nekad nav bijussas probleemas ar CP. Vajag ar ciennu iztureeties pret otru un tad jau nebuus passam galvas saapes.

75766. viesis 25.aprīlis 2003 15:25
0 0 Atbildēt

Domāju, ka iauto lasītāji ir pietiekoši labi izglītoti, lai žuļicīgi noskaņoti - neizglītoti CP darbinieki , nevarētu paņemt uz "muļķi". Tas attiecas gan uz minētajām 3 lietiņām, pūšanu trubā, administratīvā un apskates protokola rakstīšanas nosacījumiem. SAPRAST es nevaru tikai to, kādēļ joprojām CP darbinieki nav iemācīti zināt tos normatīvos aktus, kuri jāpiemēro ikdienas darbā. Ja autovadītājam par brīvu ir jākonsultē CP darbinieks, tas vien ir motīvs , kādēļ Jirgenam pēdējais laiks rakstīt demisijas rakstu....

75775. viesis 25.aprīlis 2003 15:56
0 0 Atbildēt

Cartman 12:31 - tev kaut kādas pataloģiskas aizdomas, ka visi grib tev nokāst naudu. Kādēļ tāds jautājums "lai naudu nokāstu"??? Ja tev tās trīs lietas būs, neviens jau naudu nekāsīs. Turklāt šīs lietas, lai arī netieši, tomēr ietekmē satiksmes drošību.

aivarish - protams, ka nav ko braukāt uz Spici vakaros. Imho ja cilvēks tur brauc vēlā vakarā vai pa nakti, tad diez vai iepirkties vai saulrietu vērot. Tā ka tāds izteikums ir loģisks - tā kā idiotiskie "dragreisa" tusi rada nekārtības, tad saprotama ir poliču vēlme opāt atsaldeņus, kas tur ierodās.

75781. viesis 25.aprīlis 2003 16:12
0 0 Atbildēt

koroche,ir divi laagerji - vieni,kas mentu priekshaa juut tik neizsakaamu cienju,ka gatavi peec to pirmaa pieprasiijuma sev kabatas izgriezt lai pieraadiitu ka nav narkomaani,un atsuukaat veel vinjiem,ka tik neuzbrauc...un otri,kuri grib justies kaa cilveeki,un nevis skaidrot mentiem vinju tiesiibas un pienaakumus...kaa arii dazhiem aciimredzot veel nepielec,ka cp primaarais meerkjis ir naudas pelniishana,nevis satiksmes droshiiba,un citas mulkjiibas,kuras vinjiem materiaalu labumu nenes :))

75786. viesis 25.aprīlis 2003 16:21
0 0 Atbildēt

draco - pričom te atsūkāt, vienkārši cieni citus, un Tevi arī cienīs. Tas iedarbojas pat uz mentiem, noriskē vienreiz un pamēģini:) Have a nice day!

75791. viesis 25.aprīlis 2003 16:28
0 0 Atbildēt

draco, un aciimredzot ir arii veel dazhi "laageri" , piemeeram kuros apvienojas taadi mudazvoni kaa tu :) bgh bgh bgh

75798. viesis 25.aprīlis 2003 16:47
0 0 Atbildēt

draco - nevajag pārspīlēt. Ir runa par elementāru kašķa nemeklēšanu, nevis pazemošanus. Manuprāt, dokumentu vai to pašu 3 lietu uzrādīšana NAV pazemošanās. Tev ir? Tad tev ir kaut kāds sevis pārvērtēšanas komplekss.

75799. viesis 25.aprīlis 2003 16:48
0 0 Atbildēt

Cienīt mentus? Mēģināju, nepalīdz. Vaļā tiku, bet prieka nekāda, ka kaut kāds vieplis Tevi aptur, kaut arī Tu esi izrēķinājis laiku pa minūtēm, un nepaskaidrojot iemeslu, savāc doķus, pūš Tev virsū peregaru un apvainojas, kad izrādās, ka neesi dzēris. Cieņa mazinās :-(

75800. viesis 25.aprīlis 2003 16:49
0 0 Atbildēt

Tango: es cienu tikai tad,kad ir par ko cieniit...cp gadiijumaa nav gadiijies ar cienjas veertiem exemplaariem sastapties diemzeel...un 100% es necieniishu taadus,kas man prasiis uzraadiit aptiecinju,vai citaadi nekompetentus cilveekus...nedomaaju,ka tu cieniitu piemeeram, servisa automehaanikji,kursh meegjinaatu tavam diizeljauto nomainiit aizdedzes sveces,vai sadaliitaaja vaacinju...ja cilveeks ir pilniigs nulle profesijaa ar kuru vinsh pelna sev maiziiti,vinsh nudien naf cienjas veerts,manupraat...

75801. viesis 25.aprīlis 2003 16:49
0 0 Atbildēt

Trīs lietas uzrādīt nav pazemošanās, bet kādēļ man veikt liekas ķermeņa kustības un taisīt vaļā bagāžnieku? Tad jau tik pat labi varētu mani palūgt zobsiksnu uzrādīt, vai nav sadilusi. Kas tad tur, pusstunda un lieta darīta.

75802. viesis 25.aprīlis 2003 16:51
0 0 Atbildēt

jaa,man taa ir pazemoshanaas,ja no manis pieprasa to,ko reaali peec likuma pieprasiit nav nekaadu tiesiibu! njem veeraa, nevis paluudz paraadiit,bet pieprasa! ja es tev uz ielas pieprasiishu paraadiit tavu maku,vai pasi,tu taksh paraadiisi,vai ne? galugalaa tev tax nav gruuti,un cienja,un vispaar...a?

75805. viesis 25.aprīlis 2003 16:56
0 0 Atbildēt

savaa laikaa paskatiijos uz tiem loxiem - pashvaldiibu mentiem...biju apstaajies pie autoostas un staaveeju - atraapoja un prasiija uzraadiit tiesiibas,mudaki...kad pateicu,ka tiesiibas neraadiishu,jo auto staav uz vietas - ash apdirsaas...beidzot izdomaaja ieganstu - personiibas paarbaude, vai kas taml...peec tam moraali lasiija...to vajag redzeet,kaa tie pa dziivi loxi meetaa krutos,kad forma muguraa...jo bez formas vinji paarsvaraa tomeer ir taas sabiedriibas daljas paarstaavji,kuri tiek ignoreeti ...diemzeel taada mums taa policija iraid...

75806. viesis 25.aprīlis 2003 16:58
0 0 Atbildēt

Kur palika gudri tolerantie vākļi?

75807. viesis 25.aprīlis 2003 17:03
0 0 Atbildēt

Cartman_626 nah Tev veikt liekas ķermeņa kustības te komentārus drukalējot, pārstrādāsies :D

draco - žēl, ka nav nācies sastapties ar normāliem mentiem, laikam tāds tādu atrod...

75816. viesis 25.aprīlis 2003 17:25
0 0 Atbildēt

jamekle cita vieta tusiem.....

75820. viesis 25.aprīlis 2003 17:31
0 0 Atbildēt

Kasheis: ja Tevi apturees un pieprasiis paleekaat uz vienas kaajas taadejaadi pieraadot, ka neesi simpanze un saproti ko Tev saka.... Tad arii Tu dariisi visu ko liks un izraadiisi savstarpeeju pieklaajiibu...? Domaa taksh ko runaa!

75833. viesis 25.aprīlis 2003 18:47
0 0 Atbildēt

Kad iAuto divainišiem, nedod Dievs protams, pašiem kadreiz degs auto, vai vajadzes aptieciņu, bet garam brauks lohu bari, kas "nepazemojas" CP priekša, tad ticiet man, redaktors meģinas pats parbaudit jums visiem tas "3 lietiņas" Neatkarigais noverotais:):):)

75835. viesis 25.aprīlis 2003 18:50
0 0 Atbildēt

Piedodiet nebiju ielogojies, tas viesis esmu es Trakais Kaķis:)

75837. viesis 25.aprīlis 2003 19:03
0 0 Atbildēt

Man ugunsdzēšamais ir, jo tas var noderēt. Bet tā plēve, kas ir aptieciņš, nevienam nekad nepalīdzēs, ja nu vienīgi sniega vētrā.

75856. viesis 26.aprīlis 2003 0:01
0 0 Atbildēt

Cartman ar draco vienā maisā bāžami :) Sen nebiju redzējis, ka iauto komentāros starp diviem čurvāksiem tāda vienprātība valda. Diemžēl jamo argumenti ir galēji un pastulbi - piemēram, draco piesauc maciņa rādīšanu. Kāds tam sakars ar aptieciņu vai ugunsdzēšamo? Maciņš dzīvību neglābs, bet ugunsdzēšamais vai aptieciņa gan var palīdzēt.

Cartman - tev no aptieciņas laikam gan nekāda labuma nebūtu, ja jau pat nezini, kas tajā iekšā (izņemot siltumizolējošo apsegu). Gan jau ka elpināšanu no mutes mutē no bučošanās neatšķir...

Cartman un draco - jūs te abi runājat par cieņu un darba pārzināšanu - bet vai paši esat paraugpilsoņi un savu darbu darat no sirds, godam un kompetenti (kam būtu loģiski jāizriet no jūsu "tiesību kačāšanas")? Stipri šaubos. Jūsu komentāri par neko tamlīdzīgu neliecina, drīzāk par pretējo. Ja jūs kaut ko saprastu un savstarpējas cieņas un pozitīvām attiecībām starp cilvēkiem, tad jūs runātu citādāk. Bet tagad - ja jūsu attieksme ir tik trula un tuvredzīga, es vispār neredzu jēgu ar jums diskutēt. Jūs pat nemēģinat pieļaut, ka jūsu subjektīvais viedoklis varētu būt kļūdains vai nepamatots.

75866. viesis 26.aprīlis 2003 7:24
0 0 Atbildēt

Ok, domā kā vēlies, bet "ortnung ist ortnung" un mentiem likumi tāpat ir jāievēro. Diemžēl, pagaidām CP mani ir pārliecinājusi, ka vissvarīgākais ir vienmēr glabāt makā skaidru naudu, ko arī daru. :-(

75867. viesis 26.aprīlis 2003 9:22
0 0 Atbildēt

Es ar nerubiju, priekškam savu dārgo laiku, nervus tērēt un kasiities ar CP . Padomājiet, piem. šodien sakasies a rīt tevi tas pats policists paņem par ātrumu, ticiet man tad viņš idpucēs pa pilnu programmu to likumu kalpu!

Es nekad nekasos ar normāliem CP, viņi dara savu darbu..... bet nahalus pārsteidzu ar flaeru pret viņu visatļautību un tad viņi man novēl laimiigu ceļu!

P.S. Neesmu gadu maksaajis sodus, bet regulāri nesanāk nobraukt uz 50 vai 90km/h - esmu "lidotājs" :) CIENI POLICISTUS UN VIŅI CIENĪS TEVI!

75877. viesis 26.aprīlis 2003 12:25
0 0 Atbildēt

es uzrakstiiju suudziibu par man piespriestiem 9Ls par 3 lietinjaam un man to sodu atceela :)

Daram zināmu, ka 2002.gada 13.decembrī Jūs apturēja ceļu policijas ekipāža inspektoru Kudreņicka un Štēves sastāvā un saskaņā ar likuma „Par Policiju” 12.panta 20.punktu veica Jūsu dokumentu un automašīnas apskati.

Uzskatu šo inspektoru rīcību par pamatotu un likumīgu.

Jūsu iesniegumā minētie fakti par inspektoru augstprātību un ētikas normu neievērošanu dienesta pārbaudes gaitā neapstiprinājās.

Savukārt inspektors Kudreņickis formējot administratīvo materiālu par Ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu nav ievērojis LR Administratīvā pārkāpumu kodeksa 248.panta prasības un līdz ar to lēmums Nr. VB 216993 ir atcelts. Par administratīvās lietvedības neievērošanu inspektors Kudreņickis saukts pie disciplināratbildības.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Ar cieņu, -

Priekšnieka vietnieks A.Bukevičs

75880. viesis 26.aprīlis 2003 14:04
0 0 Atbildēt

Šajā gadījumā CP prasība bez pamatojuma bija nelikumīga, jo likums nosaka, ka privātīpašuma (arī automašīna ir privātīpašums) pārbaude ir iespējama tikai trijos gadījumos:1) ja ir prokurora parakstīta sankcija uz kratīšanu sakarā ar apsūdzības celšanu; 2) tiesas rīkojums; 3) neapgāžama un uz faktiem balstīta informācija, ja privātīpašuma teritorijā (t.sk. automašīnā) atrodas ar likumu aizliegtas mantas (narkotikas; ieroči un sprāgstvielas bez atļaujām; meklēšanā esošas personas u.t.t.). Parasti VP un taj sk. CP balstās it kā uz šo trešo punktu, kurš jeb kurā gadījumā sākumā ir jāpierāda. Un šajā gadījumā, ja CP vēlējās pārbaudīt a/m aprīkojumu atbilstoši prasībām, viņiem bija jālūdz uzrādīt - u/a; aptieciņa; a/z. Izrakstītais sods, ja tā izrakstīšanas brīdī ar liecinieku palīdzību ir pierādīts pretējais, ir spēkā neesošs, un vēl vairāk, tas ir ne tikai atceļams, bet par šādu gadījumu var tikt ierosināta dienesta pārbaude pret minēto CP ekipāžu atbilstoši Likumam par Policiju, un iespējamo pilnvaru pārsniegšanu, kas jau ir krimināli sodāms pants (bet tas gadījumā, ja tiks pierādīts, ka šīs darbības tiek veiktas regulāri un ar ļaunprātīgi).

Tā kā - šoreiz 1:0 autovadītāja labā.

P.S. Varētu tak beidzot CP noorganizēt savu darbinieku atestāciju, vai vismaz ministra k-gs to varētu pieprasīt, jo CP darbinieku zināšanas par likumiem, un savām instrukcijām ir zem jebkuras kritikas. Personīgi vairākkārtīgi esmu par to pārliecinājies.

75896. viesis 26.aprīlis 2003 22:54
0 0 Atbildēt

xm...dazhiem viesiem buutu jaapieprasa prezervatiiva uzraadiishana,ja jau macinja uzraadiishanu vinji negrib veikt - galu galaa prezervatiivs ir primaars liidzeklis,kas pasargaa no STS,utt...?

2peedeejais viesis:

sanaaki,ka Priekšnieka vietnieks A.Bukevičs

arii plashi izraada pilniigu nekompetenci? interesanti,iekshlietu sisteemaa vismaz viens kompetents cilveeks straadaa? es saprotu,ka oficiaalaa alga maza,utt,bet nu tomeer! rodaas iespaids,ka tur asenizatorus ar 1 klases un 2 gadu koridoros izgliitiibu salikushi straadaat :((((

75922. viesis 27.aprīlis 2003 22:08
0 0 Atbildēt

draco - tu nu gan esi stulbs. Aptieciņa, ugunsdzēšamais un avārijas trujstūris neattiecas tikai uz tevi. Aptieciņa un ugunsdzēšamasi var palīdzēt glābt cita cilvēka dzīvību, tāpat arī trijstūris var palīdzēt novērst avāriju. Domā, ko runā, bet, ja nav nekā saprātīga, ko teikt - turi muti!!!

Ar ko asenizatora amats ir sliktāks par pārējiem (ja pareizi saprotu, tu to šeit pielieto negatīvā nozīmē). Jebkurš amats ir labs un noderīgs, ja tas tiek pildīts labi.

75923. viesis 27.aprīlis 2003 22:16
0 0 Atbildēt

Aptieciņa un ugunsdzēšamais var palīdzēt glābt cita cilvēka dzīvību, tāpat kā darba bremzes, bet tās taču CP nedrīkst pārbaudīt? Likums ir vai nav jāievēro?

75927. viesis 27.aprīlis 2003 23:32
0 0 Atbildēt

Jons

Tātad, visu analfabētu zināšanai, CP pirmkārt, strādā saskaņā ar CSN prasībām. Viss par ko ir rakstīts CSN grāmatiņā, kuru starp citu, maz kas no autovadītājiem pēc tā kad ir beidzis autovadītāju kursus, ir turējis rokā, CP ir tiesīga pieprasīt. Jo, šīs 3 lietiņas piederās pie auto aprīkojuma ( CSN punkts, 180 ), tāpat kā droš. jostas, riepas ar radzēm vai ziemas, u.c., starp citu, neaizmirstiet, ka no 1 maija nedrīkst braukt ar riepām kurām ir radzes, un kad CP par šā CSN 182 p. neievērošanu paprasīs 10 ls, tad netaisiet garus ģīmjus un nesakiet kad viņi nav tiesīgi to paprasīt, jo kā jau es teicu, tas piederās pie aprīkojuma, kā tās 3 lietiņas, par ko te tiek apspriests. Un vispār, kas attiecas uz to vai vērt a/m bagāžnieku vaļā pēc CP pieprasījuma vai nē, paskaidroju, ka jebkuram policijas darbiniekam, kurš pilda dienesta pienākumus, ir tiesības to pieprasīt. Protams, Jūs to varat nedarīt, bet tad policijas darbinieks būs spiests Jūs noformēt, vai arī aizturēt, par likumīgu prasību ( LR likums par VP policiju ) nepildīšanu, ar visām no tā izrietošām sekām. Kaut vai tapēc, ka a/m bagāžniekos tiek pārvadātas ne visai, reizēm, likumīgas lietas. Un turpmāk, pirms gribat pierādīt sev izdevīgu taisnību, vispirms pārliecinieties par to ka Jūsu taisnība ne ar ko nav apgāžama. Ar cieņu.

75932. viesis 28.aprīlis 2003 7:57
0 0 Atbildēt

CSN grāmatiņā ir aprakstītas uzrādāmās lietas. Bet es nekur neatradu tekstu, ka ir _jāuzrāda_ tieši šīs trīs lietas. Ieliec, Jon, lūdzu, šo citātu.

P.S. Pat ja es atveru bagāžnieku un tur nav policista meklēto lietu, tas nepierāda, ka viņu man automašīnā nav.

75935. viesis 28.aprīlis 2003 9:27
0 0 Atbildēt

qued: mudaks esi! prezervatiivs arii va glaabt cita cilveeka dziiviibu / veseliibu - teiksi,ja tu esi aids neesaataajs vai sifilitikjis,tad prezis var g;laabt tavu partneri :) taa ka neredzu nekaadu probz,kaadeelj gan menti nevareetu pieprasiit no tevis prezervatiiva uzraadiishanu

75936. viesis 28.aprīlis 2003 9:29
0 0 Atbildēt

zigulists

Mani CP apturejusi ntas reizes, bet nevienu reizi nav prasijusi ne palekat, ne uzradit tris lietas, ne dot uz kkepas.

75942. viesis 28.aprīlis 2003 10:02
0 0 Atbildēt

Mus ari aptureja un piesejas ka blakussedetajam nebija drosibas siksnas. Cp teica ta 3ls uz vietas vai velak maksasiet vairak nacas meklet triniti, velak laidam uz Liepajas soseju tur ari Cp kadas 7 masinas ablava pilnigaka tur ari aptur piesejas vel ka nav zime 80, bet uzradot ka tikko mes maksajat sodu atri vien atsejas.

75945. viesis 28.aprīlis 2003 10:28
0 0 Atbildēt

draco, tev laikam nepielec - es teicu, ka prezervatīvs lielā mērā attiecas tikai uz tevi pašu, bet aptieciņa un ugunsdzēšamais var palīdzēt glābt CITA cilvēka dzīvību gadījumā, kad šis cits cilvēks nav rīcībspējīgs - tb, cietis avārijā, iespiest mašīnā u.tml. Kas vēl tev nav skaidrs?

75948. viesis 28.aprīlis 2003 10:42
0 0 Atbildēt

Un kā man ar aptieciņu palīdzēt cilvēkam, kas iespiests mašīnā?

Labi, tā ir tukša polemika, ne par to ir strīds.

Ja ir ar likumu noteikts, ka šīm lietām jābūt ir mašīnā, tad ir jābūt. Un, ja nav, lai ir tiesa, vai sodi, vai vēl kas, likumā noteiktajā kārtībā. Tiktāl piekrīti?

Ja likumā NAV teikts, ka man policistam ir jārāda aptieciņa, tad man NAV jārāda. Un, ja no manis to prasa, man ir tiesības šo prasību ignorēt, vai sūdzēties par policistu, kas pārkāpj pilnvaras. Un šinī gadījumā ir jāsoda policists, vienalga, vai man ir vai nav šī aptieciņa. Vai Tā ir?

75951. viesis 28.aprīlis 2003 10:53
0 0 Atbildēt

davai ta vadaajam liidzi hidrauliskos domkratus durvju / jumta atspieshanai avaarijaa, "bolgarku" metaala dalju izgrieshanai, skaabeklja aparaatus,utt - tas reaalaak paliidzes glaabt kaada dziiviib,nekaa aptiecinja kuraa zaales pret caureju un marles gabalinsh 20x20 cm iraid...taapat kaa ugunsdzeeshamais ar kuru max kautkaadu mini papiirgozu apdzeest var....ugunsdzeeshamie saakas ar 10l tilpumu....taa ka nevaig te marazmu taisiit...pirmkaart - visu neparedzeesi,un visam nesagatavosies,otrkaart - sagatavotiibai arii jaabut...es neshaubos,ka qued ir profesionaals mediciinas darbinieks,un bijushais ugunsdzeeseejs,bet...

75952. viesis 28.aprīlis 2003 10:54
0 0 Atbildēt

Nē, Qued ienkārši ir super tolerants pret visu, kas nāk no policijas.

75953. viesis 28.aprīlis 2003 11:00
0 0 Atbildēt

tb,visdriizaak ments,kursh sanjem algu no manas kabatas,un straadaashanas vietaa pa internetu tuseejas ...:(

75955. viesis 28.aprīlis 2003 11:02
0 0 Atbildēt

Cartman - ja cilvēks asiņo, viņu var pārsiet arī iespiestu mašīnā - ja asiņojošā vieta ir pieejama. Mašīnā iespiestu cilvēku var apsegt. utt...

Es jau nediskutēju par to, ka policistam būtu jāļauj skatīties bagāžniekā neatkarīgi no tā vai viņš to drīkst vai ne, bet par to, ka aptieciņa, trijstūris un ugunsdzēšamais ir tās lietas, kuru esamību policistam būtu jāvar pārbaudīt. Tādēļ es necenšos akli kačāt kaut kādas tiesības un bakstīt ar pirkstu, ka, lūk, neviens man bagāžniekā nedrīkst lūrēt un tā tālāk. Domāju, ka nelielas pielaides ir pieļaujamas, sevišķi ar šādām lietām un neuzskatu to par pazemošanos. Varbūt draco bagāžniekā stāv puķainas biksītes, ka šis tā iesprindzis? Nesaprotu viņu.

Cartman, ja tu gribi prasīt no policistiem 100% noteikumu ievērošanu, vai esi gatavs tam, ka no tevis varētu prasīt 100% CSN ievērošanu? Tb, piemēram, ka tevi varētu sodīt par braukšanu 51 km/h apdzīvotā vietā, par distances neievērošanu, par braukšanu pa kreiso malējo joslu Krasta ielā, kad pārējās divas ir brīvas un pa kreisi nogriezties netaisies?

75957. viesis 28.aprīlis 2003 11:15
0 0 Atbildēt

Es pieļautu šādas, kā Tu saki, pielaides, ja CP interesētos par aptieciņu tiešām tādēļ, ka viņiem rūp, vai es varēšu kādam palīdzēt. Diemžēl, aptieciņa tiek prasīta tādēļ, ka tas ir pēdējais iegansts, lai dabūtu naudu vai ieriebtu. Vienmēr pirms tam tiek apskatītas tiesības, reģistrācija, apdrošināšana, tehniskā, jostas, un, tikai, ja nav kur piesieties, stāžs un aptieciņa. Tāpēc arī CP vairs nedrīkst to pieprasītun tieši tādēļ prasību parādīt trijstūri es uztveru kā uzbraucienu. Tipa, dod kāpostu, gan jau kaut ko atradīsim. Vai ta dtā nav?

75958. viesis 28.aprīlis 2003 11:22
0 0 Atbildēt

Bet man prieks, ka esam vienojušies par galveno - NAV OBLIGĀTI JĀRĀTA CP ŠIE TRĪS PRIEKŠMETI. Jo tas likumā nav paredzēts.

Jautājums, vai tos rādīt, vai nē, paliek katra garastāvokļa un pārliecības ziņā. tu rādi, es nē. Vai jā, ja man tā gribēsies.

100% noteikumu ievērošana ir sarežģīti izpildāma, bet mēs ar draugiem pa laikam joka pēc izejam pa CSDD testam un es parasti zinu, ko un kad pārkāpju un rēķinos, ka par to mani var sodīt. Man pat speciālā kabatiņā makā ir CP nauda. :-)

75960. viesis 28.aprīlis 2003 11:42
0 0 Atbildēt

Cartman - bet vai tad CP "piesienās" kuram katram? Cik zinu, nē. Piesienās tādiem, kuri iedomājas no sevis baigos kingus, kā arī tiem, kas brauc uz atsaldēto tusiņiem pie Spices. Kaut kā policijai viņi ir jāizklīdina, un viens no līdzekļiem ir padarīt ielas sacīkšu kārotājiem atrašanos pie Spices nepatīkamu. Protams, nav it kā likumīgi pieprasīt uzrādīt bagāžnieka saturu, bet iedomājies sevi likumsargu vietā - domāju, ka juridiskā bezspēcība (juridiska pamatojuma trūkums tusa izklīdināšanai) ir kaitinoša.

75962. viesis 28.aprīlis 2003 12:14
0 0 Atbildēt

Parasti kuram katram nepiesienas, ja nu vienīgi pēcsvētku dienās pa paģirainam CP meklē kāpostu.

Es saprotu, kāpēc CP piesienas cilvēkiem pie Spices, kaut arī to neatbalstu. Bet, ja navjuridika pamata, var būt, nevajag tusu izklīdināt? Vai, ja vajag, lai iesniedz likuma labojumus?

75964. viesis 28.aprīlis 2003 12:32
0 0 Atbildēt

Neviens policists mūžam neuzrakstīs likuma labojumus. Viņiem tāpat darba pietiek, bet šī ir gana specifiska lieta. Katrā gadījumā jautājums par likuma grozījumiem nav zemē metams, bet tas ir jādara atbildīgajai ministrijai. Bet tur jau nav dzirdīgu ausu.

75965. viesis 28.aprīlis 2003 12:39
0 0 Atbildēt

Tā pat, kā Iekšlietu Ministrijā nav dzirdīgu ausu CSDD lūgumam atcelt 80 zīmi, lai neradītu uz šosejām divātrumu plūsmu. Vieni cieš no vienām likuma nepilnībām un stulbumiem, otri - no citām. Bet CP ir jārāda priekšzīmi, vai ne? :-)

75967. viesis 28.aprīlis 2003 12:53
0 0 Atbildēt

Cartman - vai tad vajag? Tāpat tak var braukt 90 km/h, par to nevienu nesoda (vismaz neesmu dzirdējis). Brauc jau arī 100 km/h un vairāk tie ar 80 zīmi. Reti kad gadās redzēt, ka tas ar 80 aizmugurē tiešām ievēro šo ierobežojumu. Nebūs zīme 80, būs jāliek cita zīme, jo, manuprāt, citi autovadītāji jābrīdina, ka tur brauc jaunais autovadītājs. Protams, daudzi vecie autovadītāji brauc vēl stulbāk, bet tiem jau zīmes pakaļā neuzliksi, bet jaunajiem - nav problēmu :)

Bet par tusu pie Spices - klausoties nostāstus par ļautiņiem, kas un kādā vafelē tur satusē, nav brīnums, ka policija cenšās viņus izdzenāt. Tāds tuss draud ar nekārtībām, bet labāk taču novērst nekārtību cēloni nekā pašas nekārtības, vai ne?

75968. viesis 28.aprīlis 2003 12:56
0 0 Atbildēt

75969. viesis 28.aprīlis 2003 12:56
0 0 Atbildēt

Par "80" zīmi vēl varam strīdēties, bet šādai diskusijai tikpat nav jēgas. Lai par to vienojas CSDD un IeM. Man, piemēram, nav nekas iebilstams, ja zīme paliks. Pats arī ar "80" uz savas mašīnas lepojos. Ja citi to zīmi ierauga, parasti brauc piesardzīgāk un ietur lielāku distanci, jo ej nu zini, ko tāds iesācējs pie stūres izštuko un cik varens jūtas.... Es arī ieslēdzu paaugstinātas uzmanības režīmu, ja priekšām parādās "80" vai (nedod Dievs!!!) "M"zīme... Braukt mācēju jau ilgi pirms tiesību iegūšanas, tā kā reālais stāžs man ir krietni virs 2 gadiem. Un parādi man kaut vienu, kas tiešām ievēro tos noteiktos "80" uz Jūrmalas šosejas? Vai uz Jelgavas, Bauskas, Pleskavas ceļiem? Tāpat visi brauc krietni vien ātrāk un nav nekādas divātrumu plūsmas. Un arī mašīnas, kas parasti uz šosejām bremzē kustību vairumā gadījumu ir bez šīs zīmes. Vairums "jauniņo" stiepj ar ātrumu krietni virs atļautās bobežas, tā kā "80" vairāk ir tīri psiholoģisks raksturs.

Bet citādi par par IeM "dzirdīgajām" ausīm piekrītu. Stulbumu un nejēdzību ir vairāk kā pietiekami.

75971. viesis 28.aprīlis 2003 13:04
0 0 Atbildēt

Protams nepiekriitu, tam ,ka shajaa gadiijumaa CP darbiniekam vajadzeeja nonaakt liidz, tam, ka tika pieprasiitas shiis triis lietinjas,bet no otra skatiijuma kaapeec buut tik ietiepiigam un kaapeec vinjas neparaadiit.Nesaprotu, par kaadu taisniibu mees ciinamies!Man nav arii pienemams, ka shie Spices Drag Race, kaa raii citi nelegaalie aatruma saciikshu izbraucienu meeginaajumi apdraud, kaa citu, taa arii pashu auto daliibnieku droshiibu.kaadeel gan vinjiem nepiedaliiyties legaali riikotajos Drag Race braucienos, vai tikai tas nav kaa protesta izraadiens visiem paarejamiem.Protams ar to arii tiktu atrisinaatas visas ar CP radushaas probleemas,bet laikam tas probleemu saasinaajums rada adrenaliina kaapumu, UN TAA IR MUUSU DZIIVES NEATNEMAMA SASTAAVDALA!

75972. viesis 28.aprīlis 2003 13:05
0 0 Atbildēt

Mēs te tā gari un plaši runājam par tā trim lietiņām ....BET, vai tad kāds bez tiām IZBRAUC REISĀ ? Ceru, ka iauto lasītāji nav to vidū. Es savā auto visas minētās lietiņas vadāju līdzi jau kopš 1977 .gada. Protams, medikamentu kastīte un pažarnieku aparāts reizi "piecgadē" ir jānomaina. Taču, tā ir tikai un vienīgi CSDD TA kompetence - pārbaudīt šo inventāru. Dažkārt Jūrmalas TA inspektori mani nokaitina ar ilgstošo aptieciņas satura izpēti ( atgādina profesorus farmācijā) - bet tāds nu viņiem tas darbs. REIZI gadā var pieciest. Bet CP darboņiem gar šim lietiņām gan nav nekādas daļas. Mūsu - autovadītāju kopējais uzdevums, ir panākt, lai CP FILIGRANI ievērotu Latvijas Administratīvā procesa un Administratīvo pārkāpumu likumus.

Neatbalstu tos autovadītājus , kuri uzskata, ka mīļā miera labad jāizpilda visas CP NELIKUMĪGĀS prasības.

Tā jau kāds pakļāvīgais vadītājs būs ar mieru uz ielas novilkt bikses, ja CP "jokodamies" pieprasītu alkometra trubiņas uzgali viņam ievadīt anusā: "jo esot aizdomas uz alkohola ievadi ar klizmu...." /joks/

75979. viesis 28.aprīlis 2003 13:59
0 0 Atbildēt

jaaatziist,ka braukaaju bez ugunsdzeeshamaa...buus jaasanjemaas,un jaaaizved uzpildiities - ir 10 vai 8 l,kaads tur,ogljskaabes balons,un mazais - 2 litru laikam...pulverim neticu....btw,man viens padomjlaiku pulveraparaats ar beigtu kapsulu meetaajas - vieniem taadi metaala baloninji ar co2 bija,vinjus gazirovkas pudelees maajas lietoshanai veel izmantoja...neviens nezin,kur taadus var dabuut?

75980. viesis 28.aprīlis 2003 14:17
0 0 Atbildēt

Nu i loxs! Nau ko pisaaties pie taas *******inaas spices, ko ta tu tur lien?

75993. viesis 28.aprīlis 2003 15:33
0 0 Atbildēt

Skat kas notiek, kad ljauj mentiem paarkaat savas pilnvaras... Taapeec vinjus vajag audzinaat...

www.tvnet.lv/news/latvia/r...php?id=1679707

76025. viesis 28.aprīlis 2003 19:07
0 0 Atbildēt

Vai nu raksta autors izliekas par muļķi vai patiešām nemāk lasīt (cik nožēlojami).

Ceļu satriksmes noteikumu 25. punkts nosaka :

"...vadītājam jābūt klāt un pēc policijas darbinieku,..., pieprasījuma jāiedod pārbaudei šādi DOKUMENTI : ......"

Nezinu, cik gan ļoti ir jābūt neaptēstam, lai ugunsdzēšamo aparātu , aptieciņu un trīsstūri uzskatītu par DOKUMENTIEM. Un pārliecināties par transportlīdzekļu komplektāciju ir policista tiesības un pat pienākums.

76029. viesis 28.aprīlis 2003 19:43
0 0 Atbildēt

Viesi, autors teica, ka tās ir vienīgās lietas, ko ir pienākums uzrādīt. Tā nu sagadījies, ka tie ir dokumenti.

Kad Tev pārbaudīs bremžu šķidrumu, atceries manus vārdus.

76032. viesis 28.aprīlis 2003 19:49
0 0 Atbildēt

anonima viesa kungs: nekad nedrīkst aizmirst, ka policists ir amatpersona. mums - parastajiem pilsoniem drikst visu, kas nav aizliegts, bet amatpersonas visu, kas ir atlauts. Sen zinama patiesiba.

76038. viesis 28.aprīlis 2003 21:10
0 0 Atbildēt

Jons.

Tātad, vēl reiz priekš ĪPAŠI bremzētiem. 3 lietiņas par ko te runājam piederas pie auto aprīkojuma, tātad CP ir tiesības saskaņā ar LAPK 122`p.2 daļu par transportlīdzekļu vadīšanu bez atbilstoša aprīkojuma, sodīt a/m vadītāju ar naudas sodu līdz 10ls. Es domāju ka ar to visam jābūt skaidram. Un nevajag izteikt debīlus piemērus.

76039. viesis 28.aprīlis 2003 21:42
0 0 Atbildēt

CP ir tiesības saskaņā ar LAPK 122`p.2 daļu par transportlīdzekļu vadīšanu bez atbilstoša aprīkojuma

Bet tas nedod viņiem tiesības Tev prasīt aprīkojumu uzrādīt. Vai vari norādīt pantu, kas tomēr man liek to figņu rādīt?

76043. viesis 28.aprīlis 2003 23:59
0 0 Atbildēt

Jons to Cartman.

Klau, Tev laikam nedohodit, Tu vadīt savu MAZDU gribi, vai ne. (nummuru neteikšu), ko tad Tu domā, ka Tu neparko neatbildi un no Tevis neko nedrīkst prasīt, tāda anarhija sanāk. Bet, iespējams, ka Tu, un arī lielākā daļa autobraucēju ir iedomājušies, it īpaši Drageristi, ka auto ir tāda rotaļlieta ar ko jauniem cilvēkiem padraiskoties, Drageristu vidējais vecums ir 18-23g., a/m vadītāja stāžs ir zem 2g. un pie tam, pārsvarā a/m ir pilnas ar pasažieriem, reizēm pat vairāk nekā a/m ražotājs to paredz, kur puse no tiem ir šmigā. Vienīgais plus ir, ka paši a/m vadītāji praktiski alkoholu nelieto.

Un vispār, ko es gribēju teikt, ka auto nav rotaļlieta, tas ir pastiprinātas bīstamības objekts, un ja Tu vadi šo bīstamo objektu, tad Tu nes pilnu, vienalga kādu atbildību, par to, kādā stāvoklī, tehniskā vai komplektējošā, šis auto ir. Un CP darbinieka pienākums un arī tiesības ir kontrolēt šo bīstamo objektu un it sevišķi tā vadītāju. Tātad, ja gribi vadīt jebkādu transportlīdzekli, esi tik laipns un nokomplektē savu braucamo atbilstoši tā prasībām, kuras ir paredzētas konkrētajā valstī. Starp citu, CP ir tiesības pat no velosipēda vadītāja pieprasīt, lai tā braucamais ir aprīkots atbilstoši CSN prasībām,( CSN 162p.), un par to nepildīšanu sodīt velosipēda vadītāju ar naudas sodu no 3 līdz 5ls.

Tātad " rezumē", Tev neviens neliek uzrādīt šo aprīkojumu, bet par cik jebkuram transportlīdzeklim ir jābūt atbilstoši aprīkotam, un ja šā aprkojuma NAV , tad par tā nebūšanu , Tu kā tā vadītājs nes administr. atbildību. Tā kā, vienkārši, par to lai Tevi nevarētu par to sodīt, Tu esi ieinteresēts par to, lai šis aprīkojums būtu, un Tu pats viņu parādīsi, lai kur arī šīs 3 lietiņas Tavā auto neatrastos, PAR CIK, TU, TAK VADI AUTO, no Tevis arī PRASA, ne jau no pasažieriem, vai vēl kāda.

76071. viesis 29.aprīlis 2003 9:40
0 0 Atbildēt

ko satraucaties, lai taču diršas tie mazgadīgie, pēc tam skries paši uz policiju tīkliņā nesot līdzi gan ugunsdzēšamo gan zīmi gan aptieciņu. Tur gan var aprēkties - sēž rindā tādi puisīši ar ugunsdzēšamajiem aparātiem :)

76165. viesis 29.aprīlis 2003 20:13
0 0 Atbildēt

nu peedeejie 3 saskarshanaas gadiijumi ar policiju paraada situaaciju ideaali. visas reizes bez nekaadas braukshanas augumaa paraadu visu, ko shie grib un ne reizi neesmu sanjeemis laimiigu celju. labaakajaa gadiijumaa pasaka: " brauc" , sliktaakajaa vispaar neko - aiziet prom un tu vari domaat braukt vai shis veel kaut ko iet luureet tur.

76434. viesis 2.maijs 2003 0:58
0 0 Atbildēt

Godājamais Jon, Tu esi kā ūdens lāse manā izslāpušajā dvēselē. :-) Žēl, ka esi viesis, citādi atbrauktu pie Tevis un parunātu voisē.

1. Tu manas Mazdas numuru nezini, citādi Tu arī zinātu, ka manu personīgo Mazdu skais atšķiras no viens :-)

2. Mans vecums ir krietni virs 23.

3. Es nesu atbildību par nedakomplektu, bet tikai tad, ja kāds to pierāda. Uzrēdīt man likums neko no aprīkojuma neliek, tā ka pierādiet kā mākat.

4. Ja man apniksiet, sacentīsimeis ātrumā. Pagaidām menti vienmēr zaudē.

77810. viesis 9.maijs 2003 10:26
0 0 Atbildēt

NU BĀ.... (ĪSTENĪBĀ TAS OŽ PĒC TIESAS DARBIEM)!

Ja jau liecinieku klātbūtnē visi minētie priekšmeti ir uzrādīti... Tur tākā, kā minimums CP priekšnieka atvainošanās prasītos...

80608. viesis 29.maijs 2003 18:03
0 0 Atbildēt

To Vekio 26.04.2003 12:25

Laimigais tu:) Es uzraxtiiju suudziibu un leemumu neatceela.... esot paarkaapti CSN 4 un 7 punkti.... kaa arii saskanjaa ar likumu par policiju .. shie esot tiesiigi kontroleet "satiksmes liidzeklju" tehnisko staavokli... Pie kam uz "paarbaudes" mirkli autoi staaveeja privaatmaajas pagalmaa...

Hmmz.. vaj satiksmes liidzeklis ir tas pac transportliidzeklis??.. Wot i nezinu taga.. ko dariit... paarsudzeet veelreiz, un kam, vai uz tiesu iet?... Ja iet ta liidz galam... Nu neticaas kaukaa ka iauto bleenjas raxta.....ka taas lietinjas nau jaaraada un taaa.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 24

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti