Auto koncerns "Ford Motors" tika atzīts pēc žurnāla Diversity Inc. aptaujas reitinga, kā pati politkorektākā. Bija atzīts, ka kompānija labāk par visiem strādā ar dažādām minoritātēm: rasu, nacionālām, seksuālām, reliģiskām.
Labāko kompāniju izvēlējās no tā cik minoritāšu pārstāvju atrodas vadības posteņos, ko biežāk ņem darbā vai atbrīvo, ražo vai veic pakalpojumus kādai no minoritāšu grupai. Šis konkurs paredzēja 50 dažādus parametrus. Otro un trešo vietu ieguva Kompānijas Fannie Mae un American Express. Kā vēsta laikraksts USA Today, ka cenšoties ievērot politkorektumu, amerikāņu firmas ik gadus tērē līdz 8 miljardiem dolāru uz dažādām programmām un darbam ar minoritātēm, pie kam ne vienmēr no tā gūstot ienākumus. Toties Ford Motors spēja gūt no tā ienākumus demonstrējot politkorektumu. Kompānija izlaida jaunu Jaguar modeli, kurš paredzēts, spriežot pēc reklāmas kampaņas tieši seksuālās minoritātes pārstāvjiem. Pēc mārketinga pētījumiem, aptuveni 14 miljonu lesbiešu un geju ir patstāvīgi Ford Motors klienti un nes 450 miljonu dolāru peļņu gadā. Seksa minoritāšu pārstāvjiem ir nosliece uz dārgu iegādi un pozitīvi reaģē uz vērsto pret viņiem uzmanību. Atvars- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kurš ir tas Jaguārs ar kuru braukā minoritātes?:))