Svētdienas rīts sākās drūmi. Vēl braucot pa Jelgavas šoseju māca šaubas, vai BMW organizētajā pasākumā vispār būs dalībnieki. Par laimi - ļaunās prognozes nepiepildījās: sacensībās piedalījās vairāk kā 25 auto.
Tie gan visi nebija BMW markas aparāti, bet vairākums gan. Tas, kā jau arī tika solīts, nebija tikai «BMW kluba» pasākums - šeit piedalījās arī BMW Speed klubs, BMW Fight klubs, viens dalībnieks no Ford kluba. Mašīnas pēc piedziņas tipa netika dalītas - vērā tika ņemts tikai dalībnieka dzimums. Šoreiz gan piedalījās tikai divas dāmas, bet gaidāms, ka turpmāk viņu būs vairāk.
Pateicoties lietum, kas trasi bija samitrinājis, braukšana bija nedaudz jautrāka. Pirmajiem braucējiem nācās lavierēt arī starp peļķēm. Šoreiz sacensībās lielu lomu spēlēja riepas.
Katrs dalībnieks varēja izbraukt iepazīšanās apli un pēc tam - uz laiku - trīs braucienus pa vienam aplim. Starts, kā jau BMW klubam ierasts - lidojošais. Braucienu laiki tika summēti, tādā veidā ļaujot braucējiem kļūdīties, bet pēc tam vēl labot savu koprezultātu.
Uz trases bija ko redzēt. Jau pirmajā braucienā viena BMW auto pakaļējais ritenis pameta auto uz trim ripuļiem - nolūza skrūves. Auto pārleca riepām un tā arī palika "uz vēdera". No skrejceļa nācās to evakuēt ar Coolberga Audi Quattro un līdzjutēju palīdzību...
Arī Coolberg izcēlās ar saviem ieskaites braucieniem. Kaut arī viņa Audi ir Quattro, tomēr uz ceļa noturēties bija problemātiski. Otrā brauciena noslēdzošajā līkumā viņš nenovaldīja auto un "plakaniski" mēģināja taranēt betona sienu. Pateicoties gar sienu saliktajām riepām, auto līdz kontaktam ar betonu netika - tikai stipri sabiedēja skatītājus un tiesnesi, kas knapi paspēja pamukt malā. Arī trešajā braucienā tika ķertas riepas, bet šoreiz mazāk sāpīgi. Pēc brauciena jautāju Andrim, kas par vainu? Vai auto par stipru? Izrādās, ka šim Audi tikušas uzliktas vecas, nobrauktas plēšamās riepas - tāpēc arī auto uz trases neturējās. Iespējams, ka tieši riepu dēļ šoreiz Coolberg pie balvām netika.
Pilnā rezultātu tabula ir šeit, bet galvenie uzvarētāji ir:
Vīriešu konkurence
1. Jānis Kārkliņš, BMW
2. Gvido Elksnis, BMW
3. Kārlis Bētiņš, Toyota
Dāmu konkurence
1. Zane Junga, BMW
2. Diāna Elksne, BMW
Fotogrāfijas no Rullīšiem skatāmies šeit »»
Elmārs Biele,
iAuto redaktors
Cik no tiem bembistiem bija piedzerushies?