Lēnie divplākšņi 104

 
5.maijs 2003 20:28

Katram laikam ir gadījies pa asākai situācijai uz šosejas, kad kāds izlien priekšā no mazākas nozīmes ceļa. Uz Bauskas šosejas starp Rīgu un Ķekavu tas jau kļūst par pataloģiju - tu, cilvēks, steidzies uz darbu, brauc nu tā uz 120 km/h, un te pēkšņi uz šosejas izlien pensionārs ar savu golfu un kratās uz 60!

Satiksme tur diezgan intensīva (īpaši rītos) un ne vienmēr var ar slaidu loku apdzīt, sanāk strauji bremzēt tev un visai kolonnai aiz tevis. Lūk tādi kretīniski gadījumi, manuprāt, izraisa ne mazums avāriju, un tādēļ ceļu policijai vajadzētu vairāk uzmanības pievērst tādiem šoferīšiem, kas traucē satiksmi un apdraud tās drošību!!!!

JA ESI AIZMIRSIS KUR MAŠĪNAI GĀZES PEDĀLIS, TAD UZ ŠOSEJAS NELIEN - PADOMĀ PAR CITU DROŠĪBU!!!

kirpuss, lasītājs

 
Visi komentāri
 
76842. viesis 5.maijs 2003 20:30
0 0 Atbildēt

Pareizi!!!!

76843. viesis 5.maijs 2003 20:33
0 0 Atbildēt

Muļķis tu esi, atļautais ātrums ir 90km/h, tā lūk . Tāpēc jau tev ir dotas acis lai tu skatītos un paredzētu situāciju, es gribētu paskatīties kā tu pats brauc, vai nekad nevienam nelien priekšā...

19

76844. viesis 5.maijs 2003 20:45
0 0 Atbildēt

Viesies: tu esi meegjinaajis paarvietoties regulaari posmaa Kjekava-Riigaa riita stundaas?? Nelien te ar savu atljauto 90km/h. Seedi kluss!!

76845. viesis 5.maijs 2003 20:48
0 0 Atbildēt

Pēc būtības piekrītu, jo ir jābrauc tā, lai netraucētu braukt citiem un citi netraucētu braukt tev.

76846. viesis 5.maijs 2003 20:49
0 0 Atbildēt

Nez.Ja nemak atri braukt lai nebrauc pavisam.Lai noper riteni.

76849. viesis 5.maijs 2003 20:55
0 0 Atbildēt

Nu ******* kāds raksts! Nu vienkārši... man nav ko teikt... Te stingri jānodala kas ir kas

76850. viesis 5.maijs 2003 20:56
0 0 Atbildēt

Padomaa, padoma :)

Redaktors 5.maijs 2003 21:16
0 0 Atbildēt

Edzuli, vai raksta dzeltenais fons Tev neko neizsaka?

76855. viesis 5.maijs 2003 21:26
0 0 Atbildēt

Steidzas uz 90, bet brauc uz 60 km/h !!! IIsteniibaa te buus taa pati diskusija kas BMW vs AUDI.

76859. viesis 5.maijs 2003 21:54
0 0 Atbildēt

Jaa, taadu gudrenieku ir daudz, tepat pa Riigu pietiek pabraukaat, lai vismaz riita steigaa kaads "maisiitos pa kaajaam" un noblokjeetu satiksmi ar saviem 40 km/h, braugshanu pa divaam joslaam u.t.t.

76870. viesis 5.maijs 2003 22:45
0 0 Atbildēt

Autors - krāns kaut kāds. Ja nespēj laicīgi piecelties, kavē vien darbu. Opis nav vainīgs, ka tu nespēj izvikt savas kuslās miesas no cisām laicīgi.

Ne jau visiem ir megarulzi, ar kuriem dazhaas sekundees var uznjemt ieveerojamu aatrumu, taad ka ar to ir jaareekjinaas. JA satiksme intensiiva, uz celja aaraa jaatiek arii opim.

76874. viesis 5.maijs 2003 23:20
0 0 Atbildēt

Muahahā!

Atkal viens nabadziņš apdalīts.

Kaut kāds sierains golfiņš traucē šī megarulzam. Kā ta nu tā.

Kā tur bija ar to dejotāju un *******em?;)

76875. viesis 5.maijs 2003 23:23
0 0 Atbildēt

Mob tel ekrana dzelteno fonu neredz. Redz tikai gaisi zilo :)

76884. viesis 6.maijs 2003 0:52
0 0 Atbildēt

kirpuss: ko Tu te bļausties par drošību?!?! es arī brauktu 120 km/h, bet es nesauktu, ka tas ir īpaši DROŠI uz Bauskas šosejas. atšķirība starp 90 km/h un 60 km/h gan nav liela.

76885. viesis 6.maijs 2003 0:53
0 0 Atbildēt

iepriekšējais biju es

Marcis74

76889. viesis 6.maijs 2003 2:10
0 0 Atbildēt

Eh, jaunības maksimālisms!

Tādi vadītāji pēc dažiem gadiem kļūst par rāmiem braucējiem vai arī - kļūst par līķiem (:

Parasti nomierināties palīdz iekļūšana avārijā un lai Dievs dod, ka visi paliek veseli!

76906. viesis 6.maijs 2003 8:34
0 0 Atbildēt

nu bljin.. ir tak pavasaris un dachnjiki un sniegpulksteniishi lien aaraa...

bet patiesiibaa reaali besii laukaa shitie pareizie ruleetaaji uz 60-70 pa shoseju... nespeej iekljauties pluusmaa seedi maajaas un nelien uz celja...

76916. viesis 6.maijs 2003 8:45
0 0 Atbildēt

Tādi paši opji ar žigulīšiem un moskvičiem ir novērojami uz Rīgas-Jelgavas šosejas. Intresanti kāda viniem ir sajūta braucot uz saviem 70 km/h pa otro joslu, bet tajā pašā laikā daudzi šoferīši, kas brauc aiz viņa, ir spiesti viņu apdzīt pa labo pusi. Pa kreiso joslu satiksme ir tik intensīva ka labāk vispirms padomā pirms tur spraucies. Parasti šāda aina ir vērojama no rītiem Rīgas virzienā aiz Jaunolaines.

76924. viesis 6.maijs 2003 8:58
0 0 Atbildēt

*******a, nu nav labi nesties ar 120 km/h, bet arii uz 90 km/h braucot cilvji kas krataas uz 60 nopietni traucee, taa kaa bazaars te shoriez pa citu teemu, bet nu ne jau nu taadus raxtus buutu jaaliek iauto, jo diez vai tie "opji" iauto lasa. :))

76925. viesis 6.maijs 2003 8:59
0 0 Atbildēt

Wala... bet Tengizs ta lasa...:D

76929. viesis 6.maijs 2003 9:03
0 0 Atbildēt

Idejas pēc piekrītu autoram. Arī pašu mēdz kaitināt, ja šitādi muļļas pa priekšu brauc. Kad kārtoju tiesības, man instruktors bija izbijis CP-ists un nepārtraukti uzsvēra, lai braucot plūsmā ar citiem. Vislielākās briesmas uz ceļa rada vadītāji, kas brauc par 20 km/h ātrak vai lēnāk par pārējiem, jo līdz ar to sākas bremzēšana un slaloms pa joslām...

Bet pats Tu arī esi idiots, kas pats pārkāpj noteikumus un tad gruzī citiem virsū, jo viņam, redz, traucējot. Nav ko lidot pa to ceļu ar 120. *******, kur CP-isti skatās.

76930. viesis 6.maijs 2003 9:05
0 0 Atbildēt

Diagnoze skaidra - cilvēki nezina CSN. Tests - cik no klātesošajiem zina, ka CSN aizliedz apdzīšanu pa labo pusi?

Gadījumā par Jelgavas šoseju lēna braukšana pa kreiso joslu ir "braukšana traucējot satiksmi", tātad sodāms pārkāpums. Nav tik' kas soda.

76934. viesis 6.maijs 2003 9:08
0 0 Atbildēt

Qued taa nu ir labi zinaama lieta bet kad braucot piem. pa pleskaveni pa kreiso viens velk piekabiiti ar zirdzinu uz 80-85 un kaadu 1,5 km neliekaas ka maniitu ka mirkshkjina ar taalajiem tad nekas cits vairs neatliek...

76937. viesis 6.maijs 2003 9:12
0 0 Atbildēt

tas nav autobaanis, kur ir uzbrauktuves ar ieskrieshnaas joslaam. taa kaa ja lido, tad jaareekjinaas ar to, ka cilveeks paskataas - nav auto - griezh aaraa - un tad viens lidotaajs klaat un lamaajas.

76938. viesis 6.maijs 2003 9:13
0 0 Atbildēt

Savā ziņā var piekrist raksta autoram, ka šie gliemeži, kas izlien uz ceļa , vienkārši tracina. Kad pati savulaik mācījos braukt, tad visi mani "skolotāji" vienā balsī teica, ka , ja lien ārā, tad dari to tā, lai netraucētu pārējiem satiksmes dalībniekim. Un to pašu vienmēr esmu teikusi arī tiem, kurus pašai nākas pamācīt.

76940. viesis 6.maijs 2003 9:15
0 0 Atbildēt

Kindzulis - jāa, zinu - pašam ir gadījies. Tomēr jāatzīst, ka pēdējā laikā situācija pamazām mainās uz labo pusi.

76941. viesis 6.maijs 2003 9:16
0 0 Atbildēt

Cleer - laukos ir tāda metode, ka neskatoties izgriežas uz galvenā ceļa un brauc pa apmali, kamēr visi pa galveno ceļu braucošie apdzeni. Esi redzējusi? :)

76942. viesis 6.maijs 2003 9:17
0 0 Atbildēt

saliidzinoshi ar kaadiem paaris gadinjiem atpakalj jaa..bet ne par to shobriid ir runa... :)

76944. viesis 6.maijs 2003 9:20
0 0 Atbildēt

Vecais nomet savam autinjam no 120 uz 90 un kuņģa čūla Tev piemetīsies pāris gadus vēlāk. Karoče, lieki nenervozē... nodokļus maksā visi un brauc arī visi.

76950. viesis 6.maijs 2003 9:28
0 0 Atbildēt

Qued, laukus labāk nepieminēt......Jau sen esmu nonākusi pie secinājuma, ka laukos notiekošais ir bīstamāks, nekā pilsētā. Kaut arī ātrumi tur mazliet citi, prognozēt, ko darīs oncīc, kas vienreiz gadā izvelk no garāžas savu žiksi, lai aizbrauktu uz veikalu, ir neiespējami.

76951. viesis 6.maijs 2003 9:29
0 0 Atbildēt

veel viena patalogjiska vieta ir Tallinas shoseja no Pleskavas viadukta liidz Baltezeram abos virzienos... zheel ka CP nepaliidz ciiniities...

76959. viesis 6.maijs 2003 9:47
0 0 Atbildēt

man piedaavaajums, visus kas sheit registreejushies nafig atregistreet un izmest, peec tam ljaut pieregistreeties tikai tad, ja noliek online CSN testu ar 1 kljuudu no 30 jautaajumiem. Jau *******a lasiit shidaadus texts.

un nejau taapeec, ka autoram nav taisniiba, bet taapeec, ka vinsh savu PRIVAATO probleemu (kompleksu, slimiibu, kaiti) popularizee ieksh liela medija

76961. viesis 6.maijs 2003 9:52
0 0 Atbildēt

netikai uz šosejas, bet arī pilsētā. Pilnīgi idiotiska situācija, kad Tu uz darbu steidzies ar 60km/h, priekšā brīvs ceļš, tikai pa 1 joslu lēnītēm (apmēram 45km/h) dudina žigulītis (par ko dusmas nav, jo viņš brauc pa malējo joslu) un tādā pat lēnā gaitā pa 2 joslu dudina 525BMW ar briļļainu jaunkundzi pie stūres, kura neredz, ka Tu mirkšķini, nedzird, ka Tu uzpīpini un vispār viņai ir pofig, ka Tu vispār kaut kur steidzies, jo viņa redz BRAUC.

Un vai ziniet kā tas viss beidzās? Žigulīša vadītājs - visu nonicinātais opis - sāka braukt ātrāk, lai varētu mani palaist!!!

76963. viesis 6.maijs 2003 9:56
0 0 Atbildēt

taadeelj ka oopis agraak vai veelaak saak fixeet kas notiek apkaart :)

bet viesim kas bikuciit augstaak... palasies pac csn graamatinju... kas tur teikts par leenu braukshanu ...

76965. viesis 6.maijs 2003 9:58
0 0 Atbildēt

jā! un vēl dīvaini liekas, ka sestdienas dienā pa Maskavas ielu (pirms Rumbulas) pa 1 joslu lēni brauc mācībnieks, tad asi pagriež stūri pa kreisi, jo tur priekšā vēl lēnāk kustās traktors. un tā pa otro joslu lēnītēm brauc Mācībnieks un lai viņu apdzītu ir jāveic akrobāta cienīgi triki, jo atpakaļ pirmajā joslā iegriezt vairs nespēj, negrib vai nezin, ka tā vajag. Interesantākais tas, ka instruktors ta sēdēja blakus. vai tiešām viņš neko par ceļa kultūru un CSN kursantam nestāsta?

76973. viesis 6.maijs 2003 10:15
0 0 Atbildēt

Uzrauc nevis lēnie braucēji, bet tie kas ar 100$ mašīnām velk uz nebēdu.

76978. viesis 6.maijs 2003 10:20
0 0 Atbildēt

viesis 9:58 - Varbūt mācībnieks bija pirmo reizi izbraucis ielās un intruktors negribēja lieki stresot apmācāmo. Pilsētā gan uz ielām, kur vienā virzienā ir divas joslas, drīkst braukt pa kuru joslu patīk.

76980. viesis 6.maijs 2003 10:22
0 0 Atbildēt

un ar kādu ātrumu?

76982. viesis 6.maijs 2003 10:24
0 0 Atbildēt

ar kādu tad? viesis, tu jau nepateici, ar kādu ātrumu brauca mācībnieks. "Lēni" var būt gan 10, gan 40 km/h. Ja otra josla ir brīva, es neredzu iemeslu stresot.

76987. viesis 6.maijs 2003 10:33
0 0 Atbildēt

Tādu gadījumu ir dahuja, jo ir tādi cilvēki, kas izlien uz ceļa un tikai pēc tam kaut kur skatās..., ja vispār skatās!

76988. viesis 6.maijs 2003 10:37
0 0 Atbildēt

neviens jau nestreso, tikai laikam nepateicu, ka sestdienas rītā visi steidzas uz laukiem vai Rumbulu, tādēļ abas joslas pilnas.

76990. viesis 6.maijs 2003 10:39
0 0 Atbildēt

aatrais bezsmadzenju radiijums kirpuss, tu esi ne ar ko ne labaaks par tiem divplaakshnjiem kas izlien uz shosejas, aizmirstot kur tiem atrodas gaazes pedaalis... atceries vienu lietu - ja esi pie auto stuures - vairs nekur nav jeesteidzas, iipashi jau nu uz 120... tici man, ja tu brauktu uz atljautajiem 90 - tev divplaakshnja golfa ieskreejiens no 0 liidz 90 16 sekundees neliktos nemaz tik traigisks... ja patiik lidot - reekinies ar taadaam situaacjiaam, jo arii divplaakshnji ir taadi pashi aapshi kaa tu, kuriem no punkta A jaatiek uz punktu B...

77026. viesis 6.maijs 2003 11:06
0 0 Atbildēt

Piekriitu! Uz Bauskas shosejas starp Riigu un Kjekavu tas ir izteikti, brauc visaadi leenie

77028. viesis 6.maijs 2003 11:08
0 0 Atbildēt

da par ko ir kashkjis?? Ir bijushi chammas un buus! Shameejiem ir apnicies guleet maajaas un tad sho pashu meegjina darit uz celja. Nemaz nevajag 120, lai seenju viirinji un tantuki izbesiitu....

Bet ne par to ir shis stasts.. Ja atrodies uz celja, tad reekjinies ar to, ka nez no kurienes var izlidot paardesmit lashus veerts auto, uz celja var rasties sastreegums vai arii kaada cita neprognozeejama shaize. Taapeec esi pie stuures ar valjeejaam aciim un nebriinies ne par ko! MADs

77032. viesis 6.maijs 2003 11:09
0 0 Atbildēt

kirpuss- varbūt būsi dzirdējis pēdējos jaunumus kā iet tiem trijiem jaunajiem, daudzsološajiem? Nu, tiem, kuri palika dzīvi pie Raganas, kad viņiem arī bija ļoti jāsteidzas.

Uzraxti iesniegumu A.Jirgenam, ar kādu ātrumu tu tur mēdz steigties no rītiem, varbūt, ka palīdzēs. Vai, labāk, iebrauc Igaunijā pademonstrāt savu prasmi viņu opjiem.

77044. viesis 6.maijs 2003 11:14
0 0 Atbildēt

Tie opji tagad pavasarī parādījušies ļoti daudz. Arī jaunas meitenītes ar 80 logā, bet pajauniem un spēcīgiem auto. Bet, diez vai CP šos lēnbraucējus jebkad sāks tramdīt, unvai tas būtu korekti. Arī Ņujorkā itin bieži viena otra 90 - gadīga tante ar kadiljaku mierīgi rulzē pa ceturto joslu, un neviens viņai neko neaizrāda un neaizrādīs - ja vien nevēlēsies iesaistīties nepatīkamos tiesas darbos. Piebildīšu, ka īpaši gausi šie lauku opji brauc pa Rīgu, bet tas ir saprotams.

77071. viesis 6.maijs 2003 11:50
0 0 Atbildēt

tomick

Raksta autors pats ir riktiigs smerdelis. Ja cilveeks steidzaas uz darbu uz 180 tad opjiem vinsh tiek garaam kaa staavoshaam mashiinaam. Bet vinjam patalogjiski saak trauceet visaadi leenie brauceeji kas brauc uz 120.

Vajaga agraak celties no riita. tad buus labaaks tonuss, mundraaks praats un optimistiskaaks garastaavoklis. Nevis piecelties drusku pirms darba laika saakuma un tad nesties uz darbu. taapat ar aatrumu starpiibu 30 km nau nekaadas jeegas nesties, lai peec tam staaveetu sastreeguaa uz Salu tilta.

77096. viesis 6.maijs 2003 12:26
0 0 Atbildēt

Cien. raksta autors? Ārpus apdzīvotām vietām max. ātrums ir 90 h! Izņemot dažas vietas, kur drīkst braukt līdz 100h. Tas gan neattiecas uz ceļa posmu pa kuru Jūs braucat!

77101. viesis 6.maijs 2003 12:34
0 0 Atbildēt

UZ bausenes tiesam visa ta figna sakas starp Kekavu un Rigu,nevajag braukt nemaz uz 120 pietiek 90-100 un tad tapat visadi taures netikai ,opisi, ar labam masinam ar kuram vispar nezinu ka var pabraukt uz 70 velkas traucejot riktigi satiksmi. Un ja brauc pa prieksu smagai tad vispar zopa jo puse pat nav iemacijusies apdzit

kikos

77109. viesis 6.maijs 2003 12:48
0 0 Atbildēt

90nieki lai nomierinās - 120km/h ir ļoti normāls ātrums, nav jau vairs 60tie-70tie moskviču gadi.

Tik un tā jāpiekrīt tiem, kas saka, ka stress šeit ir lieks, lai tas onka pukšķina ar saviem 60, apbrauc viņu kā parastu šķērsli.

ps. apdzīt pa labo pusi vispār nav iespējams, bet apsteigt pa labo pusi ir aizliegts tikai tajā pašā joslā braucošo un ārpus apdzīvotām vietām.

77120. viesis 6.maijs 2003 13:13
0 0 Atbildēt

Tiem, kas te lecās par apdzīšanu pa labo pusi. Es, personīgi, to daru, nepārkāpjot noteikumus. Jo apdzīšana ir iebraukšana pretējā kustības joslā un atgriešanās savējā. Ja tā nav, tad sanāk tikai apsteigšana, vai, vēl labāk, pārkārtošanās uz malējo joslu, neliela ātruma palielināšana un pārkārtošanās atpakaļ, kas, nav CSN pārkāpums. Kur jūs atrodat labajā pusē pretējās kustības joslu? Ejiet ka viesi, pamācieties CSN.

Un lēni ir slepkavas uz ceļa. Man ziemā sanāca brauk pa ar putru pildītām risēm uz 90 (pareizajiem informācijai - ārpus Rīgas tas ir atļauts). Kamēr aiz viena līkuma ieraudzīju vecu sarkanu Reno ar dāmīti iekšā, kas, biksiņas pielikusi, vilka uz 50km/h. Tā kā segums bija slīdīgāks par ledu un no risēm izbraukšana ar tādu ātrumu bij garantēts grāvis, izdevās man mašīnu savākt un pārmesties otrā joslā pāris metrus no vecenes. (SteelRat, jautri bija, ne? :-) Es tās kazas bremzēšanas dēļ gandrīz vāku paņēmu.

77121. viesis 6.maijs 2003 13:15
0 0 Atbildēt

Jā, *******, es ar mierīgi braucu tā mazliet virs 150km/h un te pēkšņi aiz līkuma viens idiots uz saviem 70-80km/h brauc!!! sanāk strauji bremzēt ne tikai man, bet arī tam, kurš man astē iesēdies mēģina līdz turēties....

STULBUMS!!!!

Likums neaizliedz braukt uz 60km/h!!!! Un piemēram tiem kam nav vēl divi gadiņi atsēdēti pie stūres nemaz virs 80 nedrīkst!

Raksta autors šķiet īsti nepārzin ceļu satiksmes noteikumus!

Bet braucot uz 120km/h tiek pārsniegti 30km/h!!! kas pēc likuma 122.panta ir sodāmi ar naudas sodu līdz 15Ls vai tiesību atņemšana no 1-3mēneši. Ja tas ir apdzīvotā vietā, tad sods līdz 30Ls vai atņemt tiesības uz laiku līdz 6mēnešiem.

Takā raksta autors tagad varētu šo savu sūdzību par 'sliktajiem' braucējiem iet pastāstīt CSDD un atstāt uz kādu laiku tur savas tiesības!!!

77123. viesis 6.maijs 2003 13:19
0 0 Atbildēt

Cartman_626-> 90 ir atļautais max. ātrums, bet katram autovadītājam pašam ir jānovērtē situācija uz ceļa un atbilstoši laika apstākļiem un ceļa segumam jāizvēlas atbilstoš braukšanas ātrums!!! tas arī ir noteikumos rakstīts! Un ziemā ja nespēj valdīt autiņu uz 90km/h tad brauc lēnāk!

Lai gan patiesībā saprotu un nejaušības un sagadīšanās visādas var būt. Bet tas kurš tev priekšā uz 50 brauc nav noziedznieks!!! Viņam varbūt tas šādā laikā ir max ātrums, citādi aizies pats grāvī!

77130. viesis 6.maijs 2003 13:27
0 0 Atbildēt

Jociigi sanaak, par aatruma paarkaapshanu soda, jo tu "itkaa" apdraudi kaadu un izraisi apkaarteejos "itkaa" saspringtiibu un "itkaa" avaarijas situaacijas. Bet par to ka brauc leenaak kaa tauta un chakaree citiem satixmi + izraisi avaarijas situaaciju (visi grib apdziit, taisa manevrus, peec apdziishanas spraucaas atpakalj), nav nekas paredzeets :| Vot vajadzeetu taadiem paraadiit ka radaraa ir 90 vietaa 60 un noshtraafeet :)

77133. viesis 6.maijs 2003 13:35
0 0 Atbildēt

Arsmens-> nevis "itkā", bet tiešām izraisa avārijas ātrie braucēji! Protams ka tie, kas ir ielīduši kreisajā joslā un velkas- tracē satiksmi un patiesībā arī pārkāps noteikumus tādā veidā! Bet ja viņš brauc godīgi pa labo joslu, tad nedrīkst neko pārmest! Uz ceļiem kur satiksme ir ātra un kurš šādi braucēji traucētu un būtu bīstami var uzstādīt arī ceļazīmes par minimālā ātruma ierobežojumu! (jā! ir arī tādas ceļazīmes! :) )

77136. viesis 6.maijs 2003 13:39
0 0 Atbildēt

nu tik nepadomājat, ka pats es braucu vienmēr nepārsniedzot max ātrumu, vai vēl trakāk, zem atļautā max ātruma.

Bet es neko sliktu par tiem, kas brauc PAREIZI ievērojot noteikumus nesaku!

77137. viesis 6.maijs 2003 13:40
0 0 Atbildēt

Tādas ceļazīmes ir uz rokas pirksiem sakaitāmas.

Pilnībā piekrītu Arsmen.

77139. viesis 6.maijs 2003 13:42
0 0 Atbildēt

DeSuns: jap taas celjaziimes ja nemaldos civilizeetaas vietaas uzstaada virs joslaam, lai zin taadi ***, kuraa joslaa uz cik jaabrauc. Un veel kaitina situaacijas, ka pa celju ar 2 joslaam brauc 2 blakus ar vienaadu aatrumu un tu vari aiz vinjiem leekaat kaa gribi, bet garaam netiec!

77140. viesis 6.maijs 2003 13:42
0 0 Atbildēt

Pēc CSN, ja braucu ar atļauto ātrumu, man ir tiesības ņemt žiguli un mēct pakaļā visiem, kas izlien uz galvenā ceļa un nepagūst ieskrieties līdz manam ātrumam.

77141. viesis 6.maijs 2003 13:43
0 0 Atbildēt

Cartman un Arsmens-> piekrītu, tikai tad, ja ir uzlikta zīme par min ātruma ierobežojumu!

77144. viesis 6.maijs 2003 13:46
0 0 Atbildēt

Cartman, taa gan nedari ar zhiguli ;-) Nav veerc, taa ieskriesha pakaljaa ir varen striidiiga lieta, kurai nekad nav paredzams rezults. Un kursh galu galaa buus uzvareetaajs (karaa uzvareetaaju nav ;-) ) Cietiis nevainiigs zhiguliic un otrs taac pac kas izliida.

77157. viesis 6.maijs 2003 14:22
0 0 Atbildēt

nu ir jau man ar gadījies tādi, kas izlien un tad ļoti lēni uzņēm ātrumu, bet nu jāpacieš, jo tādiem jau vienkārši tas uzrāviens ir tāds, ātrāku paātrinājumu nevar izspiest!

Bet tas, ka izlien kāds priekšā, tas jau mazliet savādāk, tādiem kas neaprēķina tavu ātrumu un izlien priekšā, nu tādi gan ir bīstami. Bet par šo gadījumu, ja brauktu uz atļautajiem 90km/h, nu kaut uz 99km/h, tad tā sabremzēšana nebūtu tik traģiska.

Pamēģiniet paši (esmu speciāli mēģinājis) uzskriet uz 120 (vai cik nu katrs grib) un strauji pilnībā apstāties, un tad to pašu no 90km/h, ticiet man, atšķirība būs liela!

77158. viesis 6.maijs 2003 14:23
0 0 Atbildēt

Cartman_626 06.05.2003 13:13 rakstija:

"Man ziemā sanāca brauk pa ar putru pildītām risēm uz 90 (pareizajiem informācijai - ārpus Rīgas tas ir atļauts). Kamēr aiz viena līkuma ieraudzīju vecu sarkanu Reno ar dāmīti iekšā, kas, biksiņas pielikusi, vilka uz 50km/h."

Un ja nu tur būtu kāda mašīna noplīsusi vai kāds baļķu vedējs stavētu, ko tad?

77171. viesis 6.maijs 2003 14:37
0 0 Atbildēt

Mašīna stāvētu uz nomales, nevis uz šosejas, jebkurā gadījumā, būtu centies vākties, maybe, izdotos. Un ja kāds man pretī brauktu, vispār auzas. :-)

Nevajag te gudri ******* par to kas būtu, ja būtu. Mana komentāra jega bija pateikt, ka divplākšņi:

1. Ir bīstami.

2. Ir sitami.

3. Nav laižami uz ceļa.

4. Pārkāpjot 3. punktu, iestājas 2. punkts, kamēr, vairs nelien, vai iemācas, kur ir gāze.

77177. viesis 6.maijs 2003 14:43
0 0 Atbildēt

Un, ja divplākšņiem piespiest močīt normālā ātrumā, viņi samērā vekli iemācītos braukt, vai arī paliktu zaros. Anyway, ceļi atbrīvotos īstiem vīriem un vīrenēm :-)

77179. viesis 6.maijs 2003 14:43
0 0 Atbildēt

Cartman_626-> :) labi pateici

77180. viesis 6.maijs 2003 14:43
0 0 Atbildēt

Es savukārt gribēju pateikt, ka ātri braucot tomēr ir jārēķinās ar lēni braucošiem opjiem, stāvošiem tarktoriem, nokritušiem kokiem un kaut vai arī ar miglu un dūmiem, kas ceļas no zāles dedzināšanas.

Vai atceries pirms dažiem gadiem bija vairāki lieli kraši uz Jūrmalenes miglas dēļ?

77181. viesis 6.maijs 2003 14:44
0 0 Atbildēt

par tiem 4.punktiem domājis biju

77196. viesis 6.maijs 2003 14:56
0 0 Atbildēt

Es piekrītu tam, kurš te teica, ka bīstami ir tiek, kas izlec no straumes ar vairāk nekā +/- 20kmh. Normālai straumei ārpus pilsētas vajadzētu būt bik virs 90kmh. Tad braucēji robežās 80 - 110kmh būtu jāuztver pilnīgi normāli. Tie, kas velkas lēnāk ir jāmāca. Tie, kas lido 120+ (pac arī šad tad tā braucu), lai rēķinās, ka vairums pārējo satiksmes dalībnieku brauc ievērojami lēnāk un tuvojas dikti strauji. IR JĀRĒĶINĀS un viss. Nevis te jābļaustās. Tas attiecas arī uz tiem, kas pa gludo ledu normāli atvelk, zinot, ka uz ceļa būs tādi, kuri tomēr baidās ātri šādos apstākļos braukt.

77213. viesis 6.maijs 2003 15:11
0 0 Atbildēt

:D Cart. LABS !!!

UZMANIIBU !!!

Tiek izsludinaata 4u punktu nedeelja... ( ar apakshnosaukumu "Seeneem pa muti") :D

77219. viesis 6.maijs 2003 15:22
0 0 Atbildēt

tas jau no sērijas " es te mierīgi braucu, a man te golfs pirkšā velkas uz 120 ... "

ļ.c. autor, atgādinu, ka atļautais ātrums ārpus apdzīvotām vietām LR ir 90 km/h (nevis 120, jo jāsteidzas uz darbu ... parēķini cik Tu laika ziņā vinnē .. 10 min ? ) šis te 90 ir noteikts tieši tāpēc, lai tie vecie Golfonkuļi varētu izlīst uz tās šosejas neradot bīstamas situācijas... ja Tu brauktu uz 90, tad Tev nebūtu strauji jābremzē... tad kurš rada bīstamas situācijas ???

77223. viesis 6.maijs 2003 15:25
0 0 Atbildēt

DeSuns -> Sapratu ;-)

Gasjs -> Tev ir taisnība, bet, no otras puses, katram CS dalībniekam, saskaņā ar CSN, ir _tiesības_ rēķināties, ka visi citi CS dalībnieki ievēros noteikumus. T.i. - nemētāsies pa ceļu ar 2x mazāku ātrumu par atļauto. Ja nemāki - nebrauc.

Kindzuli, tas ir kā pieklājības nedēļa :-) Piedalos.

77229. viesis 6.maijs 2003 15:29
0 0 Atbildēt

Es šorīt ieraudzīju zīmi 100, skaistu, spožu, apaļu. Priecājos kā par pirmo tauriņu :-) Vasara sākas.

77231. viesis 6.maijs 2003 15:30
0 0 Atbildēt

Var pārlikt spidometrā latiņu par 10 uz augšu. Nē, fiziski sanāk par 10 uz leju :-) Lai onkas sargās.

77239. viesis 6.maijs 2003 15:35
0 0 Atbildēt

Cartman_626 06.05.2003 15:29-> nu jau bezmaz dzejā pateici :)

77242. viesis 6.maijs 2003 15:37
0 0 Atbildēt

Un vispār Wampirius nerullē. Es, ietaupot, minūti, tieku priekšā autobusam, kas taisa kreiso pagriezienu, tā ietaupot 2 min. uz nākamā zaļā rēķina, tad paspēju uz mirgojoša zaļā krustā pa kreisi, pieplusojot vēl 2 min. Tā, pareizi visam sagadoties, var ātrāk uzsākot un pārkāpjot par 10-15km/h Rīgā vinnēt pat ceturto daļu laika.

Var arī nepaveikties ar sarkanajiem utt, bet lēnāk, kā braucot uz 50, tāpat nebūs. Var būt, tikai motors karstāks :-)

Bet nav ko klavieri bakstīt, katram savs liktenis. Ieteikums sēnēm - Ja nevari lidot, vismaz rāpo ar augsti pacltu galvu.

(c) Ne mans

77245. viesis 6.maijs 2003 15:40
0 0 Atbildēt

DeSuns - bet ir taču jauki :-) Vaļēji logi, alus, Marcopolo sagādātas smukas plikas meitenes kluba tusiņā. Dzīve turpinās :-)

77246. viesis 6.maijs 2003 15:40
0 0 Atbildēt

pareizi..lai raapo ar paceltu galvu... mosh skalpa regulaara pieshuushana kautko iemaaciis :)

77247. viesis 6.maijs 2003 15:41
0 0 Atbildēt

Cartman_626

Teorētiski vari pieskriet pirms autobus uz mirgojošā zaļā... bet sorry, uz šosejas tādu nav. OK iebruaksi Rīgā 10 min ātrāk nokļūsi darbā 15 min ātrāk .. sorry, bet tas nav nopietns ieguvums (pritams ir situācijas, kad 1 minūte ir nepieciešama), bet no šī raksta sapratu, ka 120 ir ikdiena ... manā uztverē tā ir izlaidība, pagulēt 10 min ilgāk un tad klaigāt par opjiem, kuriem golfs virs 70 vienkārši nevelk ...

77253. viesis 6.maijs 2003 15:47
0 0 Atbildēt

Es braucu uz 120 arī nekavējot darbu. Ceļos laicīgi, esmu darbā no 5 min 2h pirms darba laika sākuma (kad pamostos par ātru), pa ceļam atmostos. Galvenais, zināt, kur zaļie slēpjas.

77255. viesis 6.maijs 2003 15:49
0 0 Atbildēt

Tā ka esmu nevis izlaidīgs, bet totāli izvirtis, jo braucu nedaudz ātrāk nevis nepieciešamības spiests, bet tāpēc, ka mašīna iet un man tā patīk.

77261. viesis 6.maijs 2003 15:55
0 0 Atbildēt

cartman, ja es to 100 ziimi paarkrasosu uz 200, vai tad tu no prieka nepieliksi bikses? Cerams, ka virsbuuvi tu remonteesi sogad tikai savu, nevis vel ari kaadam citam.

seene

77264. viesis 6.maijs 2003 15:57
0 0 Atbildēt

Seeneem OLAS NOST !!!! :D

77267. viesis 6.maijs 2003 16:00
0 0 Atbildēt

Seeneem OLAS NOST ! !! ! : D Pareizi, un piesuut kindzuliem, kuriem savu nav.

77269. viesis 6.maijs 2003 16:01
0 0 Atbildēt

100 par 200? Hmm, nepielikšu, bet latiņu par kādiem 30 vēl nolaidīšu. Vairāk gan nē, jo mūsu Autoceļu direkcija drīz būs panākusi, ka reālais ceļu stāvoklis atbildīs izliktajām zīmēm. :-(

Sēņotājs uz ceļa - sēnes bieds :-)

77270. viesis 6.maijs 2003 16:02
0 0 Atbildēt

Sēnes skaita rudenī :-D.

77277. viesis 6.maijs 2003 16:35
0 0 Atbildēt

vajag meklēt kompromisu: (60+120)/2=90 (km/h)

77289. viesis 6.maijs 2003 17:09
0 0 Atbildēt

2 olas večiem + 0 olas meitenēm = 1 ola katram? :-)

Nē, man labāk lai paliek divas :-)

77290. viesis 6.maijs 2003 17:13
0 0 Atbildēt

Starp citu, vakar man viena beibe ar savu ne īpaši jauno Asconu(?) Brīvībenes krustā pa pretējo apdzina un nostājās priekšā. Kad uztaurēju, pa sarkano arī aiztinās. Izrādās, bezkaunīgas ir arī meitenes :-(

77292. viesis 6.maijs 2003 17:14
0 0 Atbildēt

Vai kāds zin, no kā ir atkarīgs tas, ka dažkārt ģīmīši sanāk, bet dažkārt tur pauzes iespraužas pa vidu?

77295. viesis 6.maijs 2003 17:32
0 0 Atbildēt

piemeeram es pa loti bedrainiem celliem ar braucu lloti leenu!kaa arii pa bruggi! jo mans 325 BMW ir tikai 5 cm no zemes!un ja kaaads idijots piipina vai ko citu sliktu dara es vinaam paraadu iiIii

77297. viesis 6.maijs 2003 17:42
0 0 Atbildēt

Tad Tu esi nopircis normālu mašīnu un iztaisījis kaut ko gejisku :-(

Ar tādu vāģi ir jāmauc, bet, nu labi, tā ir Tava izvēle.

77298. viesis 6.maijs 2003 17:42
0 0 Atbildēt

nu ja savu auto jātaupa (kam tas ir aktuāli) kam nē, tie ālējas, kā var.. protams, ir jautājums, vai tie, taupītāji traucē tiem, kas ievēro CSN, vai tiem, kas pārkāpj ātrumu ar + 30 un vairāk km/h

77299. viesis 6.maijs 2003 17:46
0 0 Atbildēt

Manuprāt, auto nav jālauž, bet Tengiza variants, kā te viesis reklamēja, arī neder. Ar auto ir jābrauc.

77301. viesis 6.maijs 2003 18:18
0 0 Atbildēt

Cartman 626 bet vai tavs autinss pa ssoseju var uzraut max. 260km/h

un lidz 100km/h 6,7 sec.????

Es domaaju ka visiem ir jaatiecas uz labiem celliem pie mums!!Bedreem neee!!! un kas slikts tuningam - es velkos pa bedreem bet spridzinu pa gludu cellu!!! ;)

77302. viesis 6.maijs 2003 18:38
0 0 Atbildēt

:) kaada jeega no 6,7 un 260 utt ja rausties (es neshaubos ne mirkli) zemprofilenes paardauziit ? liidz ar to pa lielaako dalju celja esi spiests seenjot un maisiities pa kaajaam pat pajaatu oooo iipashniekiem ?

77456. viesis 7.maijs 2003 14:43
0 0 Atbildēt

Nu kirpuss, mīzals tāds. No nika vien var saprast ka ar ķieģeļiem bijusi darīšana. Ja tev uz ielas/ ceļa kāds traucē nelien vispār no savas svalkas āra. Besī šādi tipiņi. Viņam redz kāds traucē. Man šķiet ka tu dzrīzāk citiem traucē ar savu haotisko braukšanas stilu.

77466. viesis 7.maijs 2003 15:15
0 0 Atbildēt

Braucot uz 120 jau nevajadzetu traucet tie kas tur lenam dudina, ir tak bremzes domatas, ja nav bremzu, tad labo kaju vajag straujak nospiest un apdzisana bus patikamaka, proces notiks atrak. Nu ja ta masinite neripo atrak pa 120, tad brauc uz 70, taka opji, lai butu jaudas rezerve prieks apdzisanas.

77475. viesis 7.maijs 2003 15:42
0 0 Atbildēt

varētu padomāt, ka pilnas šosejas ar večukiem, kas velkas uz 60 km/h. Protams,ka gadās, bet.. manuprāt, šeit ir vēl viena slima cilvēka raksts, kuram būtu jāpamācās savstarpējā iecietība un pieklājība.

77773. viesis 9.maijs 2003 7:49
0 0 Atbildēt

Aiwa gudrinieks, brauc ar M5 un protams ka var iespiest:)

78177. viesis 12.maijs 2003 19:05
0 0 Atbildēt

Nu ko Tev varu pateikt, ja brauktu ar atlauto atrumu tad ta starpiba nebutu tik liela.

80300. viesis 27.maijs 2003 1:08
0 0 Atbildēt

Raksta autors ir laame, kaapeec man buutu jaaspiez griidaa un jaateree savs benziins, tikai taapeec, ka te kaads krutais redzi laiz uz 120 un vinu jaapalaiz! Cits gadiijums, ja tieshaam izlien priekshaa, tachu man taa reti ir gadiijies, pat neatceros taadu gadiijumu.

80546. viesis 29.maijs 2003 10:48
0 0 Atbildēt

Adresēts šī raksta Autoram.

Tevi -ātro divplāksni , kurš vēl piedevām ir guļava

un nevīžo darbā ierasties laicīgi ,

vajadzētu drāst katru dienu par ātruma pārsniegšanu.

No tādiem kā Tu rodas vairāk nemlaimju

nekā no tiem kas brauc lēnu.

Umņiks atradies!!

81163. viesis 3.jūnijs 2003 17:19
0 0 Atbildēt

Domaaju ka policija diez vai tur varees ko dariit jo vai tad ir minimaalaa aatruma ierobezojums???

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti