Volkswagen – uzticamākie auto 18

 
12.maijs 2003 9:07

Aktuālākais automašīnu tehnisko negadījumu pētījums katru gadu informē par uzticamākajiem un mazāk uzticamiem automobīļiem.

Polo pagājušajā gadā iegūto 1. vietu saglabā un ir ne vien iemīļotākais, bet arī viens no uzticamākajiem mazo automobīļu klasē. Golf un Bora saglabā iepriekšējā gada pozīciju. Automobiļu C klasē Passat uzlabo savus rādītājus un tādā veidā apsteidz Mercedes markas automašīnas. Sharan, pakāpjoties no 2. vietas, kļūst par līderi. Ikgadējā ADAC auto negadījumu statistika sniedz pārskatu par 4 – 6 gadu vecu automašīnu tehnisko stāvokli. 2002. gada pārskats ietver arī automašīnu sērijas, kuras 1. reizi reģistrētas laika posmā no 1997. – 1999. gadam. Pētījumā aplūkotas vienīgi tās automašīnu markas, kuras gada laikā reģistrētas ne mazāk kā 10 000 eksemplāros. Dati sagatavoti: Baltic Car Import
 
Visi komentāri
 
78084. viesis 12.maijs 2003 10:10
0 0 Atbildēt

MULKIBAS !!!

TDI

78094. viesis 12.maijs 2003 10:55
0 0 Atbildēt

Diezgan neviennozīmīgs jautājums, par kuru varētu ilgi un daudz diskutēt. Savulaik pats 3 gadus biju itin laba golf2 īpašnieks, kādēļ varu izteikt savus vērtējumus. Kā zinām - golfem vēl šodien tirgos turas itin labas cenas, ir pieprasījums. Bet daudzos gadījumos nonākam galējībās, kas raksturīgas tikai Latvijas autobraucējiem - maksāt vairāk par mazāku un zemākas klases auto, nekā TIKPAT par itin labu, lielu auto. Bez tam, nebūt Golfi nav pelnjuši UZSLAVU par kaut kādu neba tur izturību....triju gadu laikā ritošajai daļai bija daudz remontu , kopumā par latiem 300. Nojuka pat reduktors. Un ar īpašu ērtumu, ekonomiskumu, ietilpīgumu, laidenu gaitu golfi lepoties nevar. Šo iemeslu dēl "izslēdzu", no nākotnes plāniem iegādāties 3golfu,vento vai passatu. 80-to beigu passati vienu laiku bija ļoti augstā TOPĀ, nu bet tagad vairs nav. Un loģiski, jo kā irādās pēc dažu gadu braukšanas - ir baigās "rūsas kastes"

Manam kaimiņam Jūrmalā 90.gada passatiņs rūsē krietni vairāk nekā mans 88.gada skorpis. Pastaigājot pa Rumbulas tirgu, liekas, ka STULBI ir tas, ka 3golfs ir vienā cenā ar 940 vai pat 960 Volvo, kuri ir lieli,ērti,eleganti un respektabli auto. Arī normāli 93 -94 gada pārejas Skorpji maksā tikai 2500 - 3500 $, kamēr grabošie B4 "ziepju trauki" un 3golfi krietni vairāk. arī jaunās paaudzes passati ne ar ko īpaši neizceļas. Paziņam nupat 1998.gada passatam - "crazh" automātiskajā kārbā, bojājums arī dzinējā.

Viennozīmīgi uzskatu, ka tas volksvāgenu BURBULIS pie mums Latvijā , līdzīgi kā Audi , ir pārāk "uzpūsts", un daudzi nepieredzējuši autovadītāji uz to iekrīt. Nenoliedzami, ka ļoti daudzi ir apmierināti, fano par VW auto, pērk arvien jaunākus un dārgākus modeļus...bet, PĒKŠŅI , iesēžoties augstākas klases auto - VOLVO, BMW,Mercedes mašīnā , ilūzijas par lieliskajiem VW mēdz arī pazust. Kā tas gadījās man.

78102. viesis 12.maijs 2003 11:17
0 0 Atbildēt

Piekrītu iepriekš teiktajam pilnībā. Cenas nav uzticamības kritērijs. Pie mums ne. Ritošā daļa pa mūsu ceļiem tiek nokauta vienlīdz ātri gan opelim, gan fordam, gan mazajiem japāņiem. Golfs&Co nav ne labāks, ne sliktāks par vairumu no tiem. Cik zinu golfu īpašniekus, visi sadalās 2 galējībās - brauc bez problēmām (sievietes pa pilsētu ar 1.3 motoru) un tā nīdēji, kam nav tik ļoti paveicies (vīrieši ar dzinēju 16/1.8 neatkarīgi no dzīves vietas...)

78104. viesis 12.maijs 2003 11:24
0 0 Atbildēt

Stulbi komentaari!

Protams, ka visiem ritošās daļas nokaujās vienādi,bet jāskaātās arī cena.Cik jebkura rezerves daļa maksā japānim vai jebkurai skandināvu mašīnai un cik jebkuram Vācietim,neskaitot protams septītos BMV.

Tāpēc jau arī pērk vāciešus jo tautai jau nav tās naudas tik daudz:(

78105. viesis 12.maijs 2003 11:27
0 0 Atbildēt

Nju mana pieredze ari liecina, ka VW passaati liidz 96 gadam sukaa vairaak nekaa 93 gada Toytas Carina E. Lai arii Toyo nav nekaadu extru, juutos daudz labaak pa Latvijas celjiem nekaa ar passatu. Par jaunaakiem modeljiem nevaru spriest nav gadiijies tik daudz braukt.

78119. viesis 12.maijs 2003 12:20
0 0 Atbildēt

VW faniem var atgādināt veco anekdoti.

Ar ko atšķiras vācu un japāņu auto? Pirmos uz auto kapsētu aizvelk vai aizved, bet otrie turp aizbrauc paši:))

78132. viesis 12.maijs 2003 13:04
0 0 Atbildēt

Ha par hadeneem runaajam, tad neesmu redzeejis izturiigaaku hadeni kaa Subaariem. Nenokaujama. Nezinu kapeec, bet nu jau 50000 kaa buus novaaleeti pie tam taa nesaudziigi un pagaidaam hadene i paparasijusi tikai Ls 10, ko samaxaaju meham par chekingu. Vaacieshiem liidz taadai izturiibai veel daudzi gadi treknaa suudaa jaaaug.

78135. viesis 12.maijs 2003 13:36
0 0 Atbildēt

to: viesis 12.05.2003 13:04

Bet kā ar Subaru transmiju? Pašam nav saskares bijis, bet dzirdēju, ka tur bieži rodoties problēmas. Kādas atsauksmes?

78253. viesis 13.maijs 2003 11:42
0 0 Atbildēt

Te kads bilda par detalu cenam, kas japaniem esot dargakas - tas jau nu gan ir novecojis arguments - labi varbut tas ir par 10-15% dargakas, bet japaniem remonts jataisa 3-4x retak!!! To VW un AUDI fani aizmirst! Es savai Mazda626 3 gadu laika nomainiju tikai stures sarniru, kurs maksaja 10Ls un gada nobraucu gandriz 100000km.

Ari mana draudzene mocijas ar AUDI 80, lidz es vinai ieteicu to nomainit pret japani - tagad vina jau gadu brauc ar MAZDA323F bez jebkadam problemam.

Vacu auto problema ir ta, ka to dalas ir taisitas ar krietni mazaku izturibas rezervi ka japanu auto ritosas dalas. Tapec servisos tipiska aina ir lies daudzums vacu auto un tikai dazi japanu.

John

78273. viesis 13.maijs 2003 12:59
0 0 Atbildēt

IkdienasViesi...citēju - "Nojuka pat reduktors". Vai tas bija syncro golfs ? vai par kādu reduktoru golfā iet runa ?

P.S. manui golfi arī juka uz velna paraušanu....

78279. viesis 13.maijs 2003 13:46
0 0 Atbildēt

Reduktoram:

Nē, tas bija parastais 1,6 golfiņš. Varbūt, pat vairāk bija reduktora gultņu stiprinājuma vaina,nekā zobratu. Bet šloseri jau šodien ir par slinku ,lai ņemtos ar tādiem sīkumiem. Še tev, secon hand reduktors ar visu kārbu , un rullē vesels....lai nu kā bet nenožēloju nevienu sekundi, ka nomainīju golfu pret skorpi.

Skorpi jau arī šodien lielākā daļa aprej, bet man divas ziemas sezonas izdevās nobraukt bez jebkādām problēmām.

78323. viesis 13.maijs 2003 21:22
0 0 Atbildēt

Dzīvē viss ir savādāk, un tas ir pierādāms. Protams kā konstrutīvu risinājumu kopums GOLFs ir mašīna ar lielo burtu. Vispār pasaulē ir pārsteidzoši maz pareizi konstruētu auto, ar kuriem ir domāts ne tikai braukt, bet arī ērti apkopt un parocīgi remontēt. Golfs ir pie labajiem. Iegāž komplektējošo detaļu kvalitāte un protams negodprātīga salikšana. Pats esmu braucis ar pārdesmit auto marku dažādiem modeļiem, un par tehnisko izturību viennozīmīgi labākie jāatzīst Japānā ražotie japāņi. Tas nebūt nenozīmē, ka tie būtu labāk vadāmie, ērtākie, komfortablākie utt.

78367. viesis 14.maijs 2003 9:59
0 0 Atbildēt

Par WW cenām pareizi-nepamatoti augstas,par pārējo varētu

pastrīdēties,man ir bijuši gan japāņi gan vācieši,visi japāņi

rūsēja daudz vairāk,arī rezerves daļas bija jāpasūta un jāgaida

kā arī-dārgas,-piemēram sajūga ķocis ar izsp.gultni 180 Ls

komforts gan japāņos likās augstāks.Vācu auto rezerves daļas

var dabūt uzreiz,un viena tipa rez. d. pa dažādu cenu,piem.st.

pirksts-5 ,8 ,11 Ls izvēlies cik labu gribi!

78368. viesis 14.maijs 2003 10:01
0 0 Atbildēt

78375. viesis 14.maijs 2003 10:21
0 0 Atbildēt

Arī šrotās ar 10g veciem vācu auto nav problēmu-rez.daļu

kā biezs,cenas normālas,viens tips dodot atpakaļ iebuktēja durvi

pus dienas laikā atradu durvi tādā pat krāsā-praktiski neatšķirt

Personīgi ikdienas darbam izvēlos vācieti.Arī vēl tāpēc,ka visi

remontnieki uz tiem ir ;uzsituši roku"un ir zināma garantija,ka remontējot nesačakarēs vēl vairāk.

78445. viesis 14.maijs 2003 14:41
0 0 Atbildēt

Runājot par komfortu jāsaka, ka tas kas japāņiem ir standarta komplektācija vāciešiem ir ne tikai "ekstras", bet par "super ekstras". Taisnība, ka detaļas ir vāciešiem lētākas, bet jau auto lieto ilgāku laiku un remontus veic servisā (protams ne tādā kā Partner motors), detaļu dārgums atmaksājas ar lielāku resursu un mazākiem izdevumiem par remontdarbiem un dīkstāvēm.

78466. viesis 14.maijs 2003 17:05
0 0 Atbildēt

Kas par sviestainu rakstu! Tas ir ķipa kaut kāds Vācijas pētījums, ja? Latvijas apstākļiem tas pilnīgi nav piemērojams. Latvijas degvielas kvalitāte un ceļu stāvoklis vien apgriež visu statistiku kājām gaisā.

Šādu rakstu var arī nepublicēt, jo jēgas nav nekādas.

Par Subaru hadenēm - pēc tā, ko esmu dzirdējis par Subaru, 50 k km bez tehniskām problēmām ritošajā daļā ir veiksme.

Runājot par auto izmaksām, vērts atcerēties, ka auto, kurš jāremontē retāk, bet kura rezerves daļas ir dārgākas, ilgākā laika posmā tāpat var izrādīties lētāk ekspluatējams kā auto, kura rezerves daļas ir lētas, bet kurš lūzt bieži.

78479. viesis 14.maijs 2003 19:40
0 0 Atbildēt

Iebrauciet sadaļā"Lasītāju pieredze" tur palasiet,ko raksta

japāņu īpašnieki.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 31

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti