Mazais spēkavīrs- Renault Clio V6 24

 
25.maijs 2003 20:35

Renault Clio V6 tiek uzskatīts par jaudīgāko kompaktklases sērijveida auto pasaulē. Zem Clio V6 motora pārsega gozējas 3 litru V6 motors, kas sasniedz 254 Zs jaudu. Jaunais Clio V6 ir ieguvis sportiskāku ātrumkārbu un piekari, kas “mazajam spēkavīram” ļauj attīstīt 255km/h.

ren_clio_v6.jpgBez ievērības nepaliek arī fakts, ka motors  ir novietots uzreiz aiz sēdekļiem. Šī konstrukcija nodrošina ideālu izsvarojumu un vadāmību. Noteikti jāpiemin, ka visa jauda tiek pievadīta uz aizmugurējiem riteņiem.

Ārēji Clio V6, pēc ekspertu domām, tikpat kā neatšķiras no parastā Clio, ja neskaita dubultos Xenona lukturus, gaisa uztvērējus sānos, masīvo bamperi un pa vidu uz priekšējās restes novietoto Renault markas zīmi. Auto ir aprīkots ar 18 collu alumīnija O.Z. diskiem, Bosch ABS bremžu sistēmu un ventilējamiem bremžu diskiem. Protams, padomāts arī par to, lai Clio no aizmugures izskatītos sportiski. To grezno divas pa vidu novietotas bamperī iebūvētas izpūtēja trubas, kā arī bamperī iebūvēta reste.

Iekāpjot mazajā “spridzeklītī” ieraugām ādas sēdekļus, kā arī ādas stūri. Protams, neiztikt bez alumīnija apdares materiāliem - pedāļu uzlikām, ātrumpārslēga u.c. patīkamiem sīkumiem.

Runājot par aprīkojumu, Renault Clio V6 nav nekāds atpalicējs. Auto ir aprīkots ar lietus un gaismas sensoriem, borta kompjūteru ar digitālo paneli un klimata kontroli. Kā pamataprīkojumu vēl varam minēt radio un sešu disku mainītāju, kuru varam parocīgi “darbināt” ar stūrē iebūvēto tālvadības pulti. Bez ievērības nevar palikt tādā patīkama lietiņa kā elektriski regulējams vadītāja sēdeklis.

Šis divvietīgais kompaktklases auto noteikti nebūs piemērots praktiskam cilvēkam. Interesanti izvietots bagāžas nodalījums, proti, jaunajam Clio V6 tie ir veseli divi - gan priekšā, gan aizmugurē. Slēpes vai klavieres ar Clio V6 pārvadāt nevarēs, taču nelielai ceļojuma somai un vēl dažiem sīkumiem vietas pietiks.


Sagatavots pēc http://www.auto-news.de/
Shearer

 
Visi komentāri
 
80019. viesis 25.maijs 2003 23:36
0 0 Atbildēt

Vispār jau Clio nav kompaktklase. Renault kompaktklase ir Megane. Bet Clio jau ir mazā.

80020. viesis 25.maijs 2003 23:37
0 0 Atbildēt

Bet auto jau jautrs

80021. viesis 25.maijs 2003 23:50
0 0 Atbildēt

Esmu braucis ar Clio 1.2, pissec. Lēkā kā varde uz ceļa, nafig ielika 250Zs, viņam ar 50 2x par daudz.

80038. viesis 26.maijs 2003 7:53
0 0 Atbildēt

Redz tagat dzinejs bus smagaks un nelaus lekat pa celju :)

Shis bus labs no krusta raujamais aparats, ar sho nebus parak droshi dragat pa latviju, vienkarshi tas bus bistami.

Man jau patik piebilde, gandriz neatshkjiras no parasta clio tikai 100 citi dizaina elementi un aizmugure konstrueta ta lai izskatitos sportiski.

Atkal kads azis tulkojis no krievu alodas.

80058. viesis 26.maijs 2003 9:24
0 0 Atbildēt

A priekš kam tādam kverplim tāds bīdelis vajadzīgs ??

80099. viesis 26.maijs 2003 10:55
0 0 Atbildēt

Bīdelis vajadzīgs, lai 0-100km/h uztaisītu iekš 5,8sek.

Tā lūk.

Un auto patiesībā ir par vairāk nekā 20cm platāks nekā parastais un esmu šo auto redzētijs - tas tiešām ir graujošs...

Ar parasto Clio tam patiesībā kopīgs ir ļoti maz kas...

Skeptiķiem noderīga informācija - auto cena ir 30.000,-LVL (trīsdesmi tūkstoši latu), bet tas nenozīmē, ka ar naudiņu rociņā atnācis uz dīlera salonu Jūs to varēsit iegādāties - pieprasījums būtiski pārsnidz piedāvājumu un jāgaida ir vismaz gads, jo auto ražo ar rokām ap 10 gab dienā (parasto Clio - varāk nekā 2000...)

Auto nu jau ir otrajā versijā un pirmo, starp citu, aiz neko darīt uztaisīja Renault F1 komanda tajā laikā kamēr Renault vēl aktīvi nepiedalījās sacīkstēs kā komanda. Šie ļaudis ir patiesi talantīgi - starp citu vai jūs zināt, ka Renault Sport nodaļa ir radījusi pirmo patiesi neatkarōgo velosipēdu aizmugures piekari (to izmanto GIANT un sauc par NRS), kā arī ražo turbodīzeļa dszinējus....lidmašīnām?

80120. viesis 26.maijs 2003 11:46
0 0 Atbildēt

es gan lasiiju ka shim ir visi 4tri spoleejoshie! un sportaa piedalaas ar 280 Ps versiju! tas gan bija kaadu puss gadu apakalj.

80161. viesis 26.maijs 2003 13:37
0 0 Atbildēt

Es a kauko biju dzirdējis, ka pēc tam, kad izrādījās, ka iepriekšējais Clio V6 bi pārāk tendēts uz pakaļas samešanu (īsa bāze jamajam), tad šitajam bija domāta visu riteņu piedziņa.

Un par atšķirībām no parastā Clio - tās nu ir vairāk nekā pamanāmas. Vai šim nav arī ievērojami pagarināta riteņu bāze?

80187. viesis 26.maijs 2003 14:40
0 0 Atbildēt

Cartman_626 nesaliidzini pirkstu ar kraanu:)

80253. viesis 26.maijs 2003 17:02
0 0 Atbildēt

Tāpat tam burbulim 250 ir krietni par šerpu. Vispār, mazas mašīnas nerullē :-)

80306. viesis 27.maijs 2003 8:03
0 0 Atbildēt

"Šī gada pavasarī Renault uzsāka ekskluzīvās automašīnas Renault Sport Clio V6 ražošanu un tirdzniecību. Tagad jauno sporta automobili var pasūtīt arī Latvijā," informē "Mūsa Motors Rīga" automašīnu Renault tirdzniecības vadītājs Andrejs Masulis, piebilstot, ka šī automašīna kopskaitā izlaista tikai 5 000 eksemplāros.

"Renault Clio V6 ir ekskluzīvs sporta automobīlis, ko radījuši Renault Sport Formula 1 inženieri un no parastā Renault Clio auto saglabājis gandrīz vienīgi nosaukumu, stāsta A.Masulis, uzsverot, ka "šai automašīnai ir īpaši izstrādāts dizains un konstrukcija – dzinējs atrodas automašīnas aizmugurē un velkošie ir auto aizmugurējie riteņi."

A.Masulis stāsta, ka "šī automašīna netiks izgatavota tāpat kā bāzes Renault Clio modelis, auto izgatavošana ir roku darbs. Renault Sport Clio V6 tiks ražota sadarbībā ar firmu TWR (Tom Walkinshaw Racing) un dienā tiks izgatavotas tikai 12 automašīnas. Renault Sport Clio V6 kopējais ražošanas apjoms ierobežots līdz 5 000 automašīnām, no kurām visas jau ir pasūtītas, padarot Renault Sport Clio V6 par vienu no ekskluzīvākajām automašīnām Eiropā".

A.Masulis stāsta, ka "patiesībā Clio V6 pasūtījumu apjoms ievērojami pārsniedz paredzētos ražošanas apjomus un ražošanas plānošana notiek loterijas formā – katra mēneša sākumā no visiem esošajiem pasūtījumiem tiek izlozēti tie, kam ir paveicies un kuri tiks saražoti tajā mēnesī, bet pārējiem atliek vien cerēt līdz pat brīdim, kad visi 5 000 Renault Sport Clio V6 būs izgatavoti".

Jautāts par to, vai arī Latvijā kāds gaida Clio V6, A.Masulis atbild apstiprinoši, ar nožēlu atzīmējot, ka pagaidām nav izdevies piekļūt ražošanas limitam. "Situācija ir tāda, ka klients, kas ir gatavs maksāt 25 tūkstošus latu par ekskluzīvo Renault Sport Clio V6, tomēr to nevar nopirkt ierobežotā ražošanas apjoma dēļ".

"Renault Clio V6 aprīkots ar 3 litru tilpuma dzinēju, kas spēj attīstīt 230 zirgspēku lielu jaudu," atzīmē A.Masulis, īpaši izceļot Renault Clio V6 sacīkšu modeli, kura jauda sasniedz 285 zirgspēkus. Ieskrējiens līdz 100 kilometriem stundā aizņem nieka 6,5 sekundes, kas garantē galvu reibinošu paātrinājumu. Mašīna ir gandrīz 20 cm platāka par standarta Clio, nodrošinot nevainojamu saķeri un stabilitāti.

A.Masulis norāda, ka Renault Clio V6 ir divvietīgs automobilis, kas aprīkots ar visu nepieciešamo komforta un drošības aprīkojumu - 4 gaisa spilveniem, ABS bremžu sistēmu, zamšādas salonu, kondicionieri, augsta līmeņa audiosistēmu un citām ekstrām. Automobilis tiek piedāvāts tikai divās krāsās - sudraba un melnā.

"Latvijas sportisko automašīnu cienītāji jauno Renault Clio V6 varētu iegādāties to iepriekš pasūtot "Mūsa Motors Rīga" autosalonā," atzīmē A.Masulis.

Jaunā Renault Clio V6 fotoattēli aplūkojami arī internetā www.rkt.lv/bildes/renault_clio_v6.

raxtinjsh neslikts bet kljuudinjas.... 25k Ls nevis 30... 12 gb nevis 10 utt :)

80325. viesis 27.maijs 2003 11:22
0 0 Atbildēt

iesaku par šo auto lasīt rakstu AvtoRevju, cilvēki vismaz ir braukuši un spēj paskaidrot atšķirības no pirmās paaudzes.

80349. viesis 27.maijs 2003 14:04
0 0 Atbildēt

Pisec, tam kverplim 3L dzineejs :D Tad kada jega no tiem 285 zirgiem, ja 100Km/k celj leenaak par Focus RS ar 215Zs? Tas noziimee, ka vinsh is ahuuna smags un ar kruto "ABS bremžu sistēmu" sahubos vai var apstaaties tieshaam aatri (piem. Focus RS no 160Km/h 4,2 sec.).

Un vispaar, kas tas par Clio?!? Tur nekaa no vinja nav! Pat velkoshie atskiras (nevienam Clio tachu nav RWD). Kaa jau comentos kaads teica: "ar 50Zs jau ir par daudz" jo vinsh tachu staigaa pa celju kaa piedzeeries jau virs 120Km/h :D Piemeeram Escort Turbo RS vai Golf GTi vismaz ir buuveeti uz Escort un Golf baazes - ljoti daudzas detaljas ir taadas pashas. Bet tam "Clio" pat kuzavs ir cits. Vareeja droshi izdomaat kaut kaadu citu nosaukumu :)

80361. viesis 27.maijs 2003 15:30
0 0 Atbildēt

Escortdriver - GTI un RS ir priekšpiedziņas dārza ratiņi ar šķērsām novietotu dzinēju sportiski noskaņotām tantiņām, savukārt šitam clio dzinējs ir bāzē, kas pamatos maina auto koncepciju un vadāmību. Tas būtu 2 vārdos ;)

80479. viesis 28.maijs 2003 13:10
0 0 Atbildēt

www.bmwpower.lv/article.php?sid=422 - te ar ir kāda informācija par šo auto, tikai atkal ar nožēlu jāsaka, ka rakstītājs (tas ir - ES) nekā no šī auto nesaprot, jo braucis ar to nav:(

80487. viesis 28.maijs 2003 14:26
0 0 Atbildēt

Idiotisks pasūtījuma slavinājuma raksts no Reno tirgotāju puses. Kam tāda mašīna ir vajadzīga? Kādam tīnim ko siekalu notecināt "... a ja man tāds būtu ...". Ja arī kāds tādu nopirks, tad tā būs derīga tikai ielu sacensībām (kas principā ir noziegums), jo liekas ka nekādā sporta mašīnu klasē tā neietilpst. Bet ja jau vajadzēja lielīties, tad kāpēc tikai V6 ar pāris simts zirgiem, vai tad V8 vai V12 nevarēja, smadzeņu pa maz vai rokas pa kuslu?

80488. viesis 28.maijs 2003 14:42
0 0 Atbildēt

šaubos ka tas ir pasūtījuma raksts, jo Latvijā tādus ja pārdos, tad varbūt 1 gabalu.....nu nav tas peļņas auto, reno pelna ar citiem auto.

par tiem V8 un V12 - pašam neliekas smieklīgi par šo tekstu ? galva ir dota, lai domātu ;)

80494. viesis 28.maijs 2003 15:10
0 0 Atbildēt

Patiešām dīvains koments no Maara puses - V6 tādēļ, ka šis dzinējs ir paņemts no lielākiem Renault modeļiem un protams pēc tam ar to paķīmiķots. Šāda mašīna ir vajadzīga lai pārvietotos ikdienā pa koplietošanas ceļiem - un kādēļ šeit pieminēji autosportu vispār nav skaidrs.

80523. viesis 28.maijs 2003 19:34
0 0 Atbildēt

Ja tu domaa, ka Focus RS ir luuznis, tad tu esi pilniigi atsaldeets. Ford RS modelji ir sava laika labaakais ko var piedaavaat auto (saglabaajot normaalu cenu).

Bet vai tad tu tieshaam esi akls? Es nosaucu konkreetas lietas kas man vinjaa liekas suudiigs vai nepienjemams - dzineeja jaudas/uzraaviena attieciiba un vispaar nosaukums kaa taads, jo shai mashiinai nav nekaa kopiiga ar baazes modeli. Esmu braucis ar paaris taadiem ('92.g. 1.2 bendz. un ~'95.g. D) un pie 110km/h likkaas, ka vinji vai nu nolidos no celja, vai sadaliisies :) Un pameegjini apstriideet shos 2 argumentus!

Ja jau vinji ir tik labi kaa tev liekas, tad kaapeec mans 20 gadus vecais "luuznis" 100km/h pacelj 2X atraak un braucot ar 160km/h nekur neplanee? Un 10 gadus vecs Escort Cosworth ar 225Zs ir aatraaks par 2003.g vieglaaku mashiinu ar 285Zs? Tie konstruktori tochen ir gjeeniji :P

80547. viesis 29.maijs 2003 10:54
0 0 Atbildēt

Reaaali reeka naak par taadiem textiem: Nafig taadam siikam autinjam taads biideklis vajadziigs?

Nafig vajag taadzu dzineeju, vinjam jau ar 50Zs par daudz u.t.t. ******* nu kaa var? :D:D:D

80569. viesis 29.maijs 2003 13:04
0 0 Atbildēt

vai tad es teicu ka RS ir lūznis ? pārlasi pls manu komentu augstāk. Es teicu ka RS un šis clio ir divi dažādi auto ar PILNĪGI ATŠĶIRĪGU koncepciju.

Par jaudu/zs/cenu - mūsdienās var spiest >100zs no litra, bet tas nav mērķis - saražot tikai tādus auto. Vieniem patīk brunetes, citiem blondīnes, citiem rudmatus, citi bakājas ar vectētiņu utt.

par savu 10g.v. eskortu, protams, vari būt lepns ka tas izcērt šādus auto ;) un kad būsi pats izbraucis ar clio v6 vai kautvai clio sport, tad uzraksti sajūtas - par planēšanu utt. Adios !

80637. viesis 30.maijs 2003 0:45
0 0 Atbildēt

tas i pesec, paarreekties var no shitiem kompetentajiem komenteetaajiem :D

ielu gonkas - noziegums - VISIEM SAMOKATUS!! :D

un FORDs RS i labaakais auto pasaulee, aiiizzzzzziieeeetttt... :D

80815. viesis 2.jūnijs 2003 10:05
0 0 Atbildēt

Maza papildus informācija:

285 zs ir Renault Clio Cup sacīkšu versijai, kurai ļoti maz kas kopīgs ar ielas versiju, jo piem. virsbūva gatavota no kompozīta un 0-100 vispār netiek norādīts....

Atbilde visiem, kas uzdod debilo jautājumu: "kam tāds vispārs vajadzīgs..." - vajadzīgs, tādēļ, ka cilvēki tādus pērk! Kā saka ir pieprasījums, būs piedāvājums....

Ja kādam zirgspēku par maz - esmu lasījis ārzemju presē, ka esot tjūninga varianti (testus lasījis neesmu), kuros ar divu (V6 tak...) turbīnu palīdzību tiekot panākti 360zs... un tas jau ir nedaudz ekstremāli...

Piekrītu Reduktora komentāriem ??zs no litra utt. šinī gadījumā ir ļoti maza nozīme.

Nozīme ir tam kāda harisma un pievilcība piemīt auto (vai jebkurai citai lietai), kas ir patiesais iemesls, kšādēl to vai cituu lietu cilvēki iekāro... Escort Cosworth varbūt ir ļoti ātrs auto, taču tā "iekārojamības koeficients" ir būtiski mazāks....

Un par to pilnībā var spriest tikai tie, kas šo auto ir redzējuši, ... ieraugot šo auto tiešām rodas ļooooti liela vēlēšanās to dabūt...kaut vai uz īsu brīdi....

81258. viesis 4.jūnijs 2003 11:04
0 0 Atbildēt

Gaseetaajs.

Ir jāsaprot arī divas būtiskas lietas! Clio 1.2 ir clio 1.2, kas ir jau bāzē veidots kā lēta un vienkārša mašīna prieks vienkāršas pārvietošanās un tas ka pie 120km/h tas sāk peldēt var būt pilnīgi normāli, jo viņš ir paredzēts tam. Līdzko autiņš jau tiek būvēts kādā no dārgākajām versijām, tā tas tiek arī attiecīgi nokomplektēts! Es personīgi pazīstu cilvēkus un kam pieder latvijā 3 vienīgie Reno Clio Sport ar 2l motoru un kautkādiem ~180zs standartā (precīzi neatceros). OK var strīdēties par izskatu, jo piem man arī viņi nepatīk vizuāli, bet tehniski viņi ir pārāki par citiem līdzīgiem autiņiem, kas arī pierāda to ka tieši šī 2l sport versija ir tik iecienīta autosportā! Tieši tās perfekto rādītāju dēļ -jauda, griezes moments, izsvarojums, stabilitāte utt. Mašīnu salīdzinot ar piem konkurentiem - Focus ST170 (2l motors) pārspēj pilnīgi visos rādītājos, Honda Civic Type R ir vairāk zs, bet tie nāk pie nenormāliem apgriezieniem salīdzinājumā ar clio! Focus ST170 ir vispārībā uzbūvēts galīgi šķērsām un sportisti L-jā un arī pasaulē visu laiku lauzīja galvas kā to savest kārtībā! Kas WRC rallijos ir izdevies tikai šogad. Ralliji L-jā ir pierādījuši ka trasē N grupā, kur nav pieļaujamas būtiskas izmaiņas Clio ir praktiski viskonkurētspējīgākais! Talsos rallijā pat Caune ar Civiku un krietni lielāku jaudu zaudēja clio! Tātad par kautkādu tur nestabilitāti ir pilnīgi liekas runas. Focus RS vēl pagaidām sevi nav pierādījis! Viņus itkā ražo, bet nekas īpašs nav dzirdēts. Tā tomēr ir pilnīgi cita mašīna ar pilnīgi citiem mērķiem. Arī vecā Toyota Celica 4 WD turbo versijā sasniedz labus rādītājus no 0-100, bet tāpat viņa ir novecojusi, smaga, govīga mašīna, kuras rādītājs varētu būt tik labs pateicoties pilnpiedziņai, kas ļauj ātrāk uzsākt, bet pat parastais 2l sport clio sniedz lielāku braukšanas kaifu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

200 000 eiro: Mercedes parāda elektrisko G-klasi (+ FOTO)

Mercedes – Benz pastāsta par G-580 EQ, elektrisko apvidnieku, kas iepazīšanās versijā Edition One maksās aptuveni 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 15

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 2

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 3

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti