VW Beetle vairs neražos 36

 
10.jūnijs 2003 10:44

Mieru, tikai mieru! Tik traki nemaz nav. Volkswagen AG vadība ir pieņēmusi lēmumu - ar nākamo mēnesi pārtraukt izlaist pirmās paaudzes VW Beetle, ko vēl joprojām ražo Meksikas rūpnīcā.

vwbeetle250.jpg

Šobrīd katru dienu no Meksikas rūpnīcas konveijera noripo 53 pirmās paaudzes Beetle. Tomēr no nākošā mēneša ražošana tiks apturēta un rūpnīca pārprofilēsies uz jaunā VW Beetle ražošanu.

VW Beetle tika izlaisti gandrīz 70 gadus un kopā tas ir 21,5 miljons auto. Līdz ar to Beetle ir uzskatāms par vienu no visvairāk saražoto auto. Beetle radītājs bija Ferdinads Poršē, kura izgudrojumi tiek izmantoti vēl pat šodien.

Starp citu, arī "tautas auto" radīšanas ideja arī piederēja Ferdindam. Tikai tā nebūtu izdevusies, ja vien to neatbalstītu pie varas esošais Ādolfs Hitlers. Neskatoties uz to, ka Beetle tika izstrādāts jau pirms kara, tā pa īstam tas tika sākts ražots pēc II. pasaules kara.

iAuto // www.lenta.ru

 
Visi komentāri
 
82133. viesis 10.jūnijs 2003 10:49
0 0 Atbildēt

:D kaa zinjo pasaules vadoshaas zinju agjentuuras ... vecaa kaluma hipiju viduu saakusies nevaldaama suiciida uzplaukums...

82142. viesis 10.jūnijs 2003 11:07
0 0 Atbildēt

Skumji. Uz vecie "beetle" (patiesiibaa jau Kaeffer) bija un ir kaut kas diezgan revolucionaars un vēsturisks, kas saistaas ar daudziem vaardiem - Hitlers, Porše...

Es jau nesaku, ka būtu jāražo, bet man nebūtu lielākas skumjas, ja pateiktu, ka neražos vairs jaunos - tie ir tikai laicīgs modes kliedziens, īsts fufelis.

82147. viesis 10.jūnijs 2003 11:19
0 0 Atbildēt

eeeeeehhhhhh........ te nu bija..... skumji : /

82149. viesis 10.jūnijs 2003 11:22
0 0 Atbildēt

Jaa, jaunie man arii nepatiik.

82152. viesis 10.jūnijs 2003 11:26
0 0 Atbildēt

Man gan arī jaunās vaboles liekas labas. Kaut kāds stiliņš tajā visā ir!

82154. viesis 10.jūnijs 2003 11:27
0 0 Atbildēt

a kas te skumjsh - nu tas auto ir novecojis par kadiem 30 - 40. vai kaads te taisiijaas taadi iegaadaaties??? un ja tieshaam taada veelme to izdariit, tad vaacijaa to luuzhnju veel netruukst. taapat jamo izmantot kaa ikdienas auto ir mazohisms.

82157. viesis 10.jūnijs 2003 11:52
0 0 Atbildēt

Gh, es nemaz i nezināju, ka tās vēl ražo!

82161. viesis 10.jūnijs 2003 12:10
0 0 Atbildēt

Njaa zheel aizgajeeja. Lbaak buutu jauno fufeli paartraukushi razjot ( vai updeitojushi dizainu). Bet tas tikai noziime, ka labi saglbaatu veco Vabolju cena tagad vareetu saakt celties ne pa jokam.

82162. viesis 10.jūnijs 2003 12:25
0 0 Atbildēt

Es jau sapriecājos, ka tās kroplības mazāk paliks. Ka stur par stilu, ja tās nepraktiskās mašīnas ir katram trešajam.

Protams, man arī ir vāģis, kas nav nekāds retums, bet es to vismaz nesaucu par stilu.

Riebjas vaboles.

82166. viesis 10.jūnijs 2003 12:34
0 0 Atbildēt

Pretīgs auto

82175. viesis 10.jūnijs 2003 12:53
0 0 Atbildēt

Vaboles rullē. Imho ļoti skaisti auto - vecās vaboles, protams. Pilnīgs pretstats Latvijā vairākumā sastopamo 9x gadu auto dizainam.

Vaboles bija, ir un būs stila priekšmets. Tas ir auto, uz ko cilvēki atskatās. Ar parastu auto tādu efektu var panākt tikai uzkarinot kārtējo kroplīgo antispārnu vai pakaļdarinātus spoilerus.

Par praktiskumu var strīdēties.

82178. viesis 10.jūnijs 2003 13:01
0 0 Atbildēt

kaa tad vaboles rullee - salons nejeedziigi shaurs, benkjis neerts, speeciigaakajaa versijaa 34Zs, taa kaa pret lielaaku kalnu var rasties probleemas, pecka nekaada, taa kaa ziemaa logi atsalst tikai tad kad tu pac ar savu elpu esi salonu piesildiijis, savukaart kasrtaa vasaraa motors reaali paarkarst ja kaut drusku padarbojas staavot uz vietas. nu iisaak sakot luuznis

82179. viesis 10.jūnijs 2003 13:02
0 0 Atbildēt

Da kam viņas vispār vajadzēja?!

Labāks ir pat krievu vecais zapiņš!

nepirka neviens to veco kropli, tāpēc arī klapē ciet ražošanu. Jauno vaboli jau arī pērk tikai sanarkojušies hipiji :)

82180. viesis 10.jūnijs 2003 13:10
0 0 Atbildēt

Pilnigi piekritu, ka vajadzetu slegt so monstru razosanu pa visam! Kas tas par kulta auto?:))) Tad jau mansm vecais VAZ 2101 ari tads ir, pie tam komforts taja bija lielaks ka vecaja vabole! Tizlaku salonu neesmu redzejis!

Kaut ko tik tizlu var razot tikai vaciesi:)

Kulta auto var but tikai tadas masinas ka Porsche 911, Chevy Corvette, Ford Thunderbird, Mustang, BMW 6. serijas haizivs.

Tas protams tikai manas domas:) Vabolu fani, nevermind!

John

82185. viesis 10.jūnijs 2003 13:14
0 0 Atbildēt

kulta auto, stila priekšmets muah nu ja mees spriezham pec sarazhotaa daudzuma tad arii golfs un fiesta principaa stila priekshmets un kulta auto

82191. viesis 10.jūnijs 2003 13:35
0 0 Atbildēt

markel:

1. salons nau shaurs - ja nejeedz, paklusee! tieshi otraadi, deelj savas apaljaas formas vinjsh ir perfekts! it iipashi garajiem [kaa es]

2. 34 zs kaareiz ir visvaajaakaa - 1.2 versija

3. ne pret vienu kalnu nerodas probzas, jo te ir cits cipars - griezes momenc, kas vabolei btw deelj boxera dzineeja ir baigi labais

4. pechka nekaada... hi, hi! taapeec, ka pechkas nemaz nau! bet tiem modeljiem, kam ir (a la superbeetle) pechka i taada, ka rokas tuvumaa labaak nebaaz

5. par opaarkarshanu vispaar 100 punkti shkjeersaam, jo vienkaarshi motoram nau no kaa paarkarts, jo tiek dzeseets ar gaisu!!! tieshi shii iemesla deelj vaboles ir mega izplatiitas spaanijaa, dienvidamerikaa un aafrikaa!

izskataas, ka tev galvenais ir muldeet, pat nemeeghinot izmantot smadzenes, kur nu veel pacensties pirms raxtiishanas noskaidrot vai tas, ko raxti, maz atbilst taisniibai! viss no seerijas: viena tante teica :)

82192. viesis 10.jūnijs 2003 13:38
0 0 Atbildēt

nju nju.... saakaas te! kroplji un meesli!

phe... da juusu ruulzi jau peec gadiem 10 buus shrotos, kaameer mana 38 gadus vecaa vabole ar pirmo reizi caur TA rullee... nu labi, iznjemot taas reizes, ka no sherpas braukshanas ir nodrilleetas riepas :)

82193. viesis 10.jūnijs 2003 13:40
0 0 Atbildēt

Sev vaboli negribētu, bet vispār vabole rullez the big time.

Pēc Ford T tā bija riktīgs automolizācijas dzinulis, jo bija lēta, praktiska (savā laikā), izturīga un elementāri uzturama. Nebrīnos, ka tikusi kulta auto statusā. Un tie paši izslavētie Porsche (ieskaitot 911) gan pirmsākumos, gan bišku vēlāk tika veidoti pēc līdzīgas šnites - gaisa dzeses boxermotors aizmugurē, aizmugures piedziņa, arī exterjerā ir zināmas līdzības.

82196. viesis 10.jūnijs 2003 13:43
0 0 Atbildēt

2 gasjs: pirmajiem porsche ir vaboles motors 1:1, tilts, lampas, shaadi taadi interjera knibulji etc. vispaar baiki garais saraxc sanaak, ja visu uzskaita

82199. viesis 10.jūnijs 2003 13:47
0 0 Atbildēt

2 googoo: Tu domā 36x? Un tāpat tas bija tīrasiņu tā laika sportinieks.

82200. viesis 10.jūnijs 2003 13:52
0 0 Atbildēt

porsche 356 - 911aa teetis :)

taapeec es savam vabulim detaljas varu suutiit gan no porsche kataloga, gan no vw! lieki piebilst, ka no vw sanaak n-tik reizes leetaak :))

82201. viesis 10.jūnijs 2003 13:57
0 0 Atbildēt

markel - toch, ja nerubī, turi muti. Protams, vabolei pečkas nav, bet apsilde notiek no dzinēja gaisa dzesēšanas sistēmas. Ja gaisa kanāli ir kārtībā salonā siltums ir pilnīgi pietiekams. Diemžēl vairumam vaboļu šīe gaisa kanāli ir izrūsējuši, tādēļ šāds mīts.

tāpat taisnība viesim 13:35 - tieši gaisa dzesēšanas dēļ vaboles rullē karstajās zemēs. Tur nav, kam izvārīties. Kamēr no parasta auto kapota apakšas nāk tvaiks, vabole tikai brauc. Nav tiesa, ka vabole pārkarst uz vietas stāvot - ja ar dzesēšanas sistēmu viss kārtībā (tur ir spēcīgs ventilators), tad problēmām nevajadzētu būt.

viesis 13:10 - tev laikam kulta auto ir tas ar jaudīgāku motoru. Tipisks krāniņsindroms. Vabole ir kulta auto ne jau saražoto apjomu dēļ, bet gan dēļ izskata un koncepcijas.

82202. viesis 10.jūnijs 2003 14:01
0 0 Atbildēt

Starp citu, vabolei ir normāla benzīna pečka. Nevajag muldēt tiem, kas apgalvo, ka vabolē ir auksts! Ja visa ventilācijas sistēma ir ok, vabolē silts paliek jau pēc 1minūtes, jo siltais gaiss nāk gar izplūdes sistēmu, kas karsta ir uzreiz. Iespējams, ka vabolē var būt priekšējā loga appūšanas problēma, bet ar siltumu viss ir kārtībā!

82204. viesis 10.jūnijs 2003 14:07
0 0 Atbildēt

paaris reizes esmu braucis - tas kursh apgalvo ka tur i daudz vietas vai eerti benkji neko citu iznjemot virtuves tabureti nav redzeejis. njifiga tur nesilda un logus veel peec 20 minuushu braukshanas naacaas kasiit valjaa, lai gan viss tjipa bij kaartiibaa. nu neiet vinja - trolejbuiss ieskrienas aatraak.

par to paarkashanu sorre - to me nau izbaudiijis, taads viedoklis bij dzirdeec, a viss paareejais peec pasha pieredzes.

82207. viesis 10.jūnijs 2003 14:25
0 0 Atbildēt

markelis - tu esi braucis ar vienu un to pašu vai dažādām vabolēm?

82209. viesis 10.jūnijs 2003 14:32
0 0 Atbildēt

Manas domas ir tadas, ka sava laika vabole tiesam rulleja pateicoties savam letumam un vienkarsibai, tapec ari vina kluva par kulta auto, nevis kaut kadam genialam inzeniertehnikas novitatem. Tas ka jauna vabole no ta laika slavas ir tikai tada atrauga tas nu skaidrs.

Bet jasaka, ka es tomer sevi nemocitu ikdiena lietojot to brinumu, ka neka pa 70mit gadiem prasibas pret komfortu tomer ir mainijusas. Tomer jebkura gadijuma vaboles un vabolnieki manskiet ir n-tas reizes simpatiskaka publika par vecu shrotu ar tonetiem stikliem un zilam lampinam rulzotajiem...

82223. viesis 10.jūnijs 2003 15:45
0 0 Atbildēt

Izviziniet kāds markeli ar normālu vaboli, citādi viņš daudz ko palaidis garām. Logi salst ciet pie -27C, pārkaršana nav gadījusies. Pie -27C lielākajai daļai auto rodas problēmas, toties vabole pielec ar 1 reizi. Un 100 km/h iet uz nebēdu. markelam kāds sačakarētu zapiņu par vaboli iesmērējis...

82227. viesis 10.jūnijs 2003 16:16
0 0 Atbildēt

Ohoo, viens te ar vaboli šerpi brauc :)))))

Ieksrienās līdz 20 un tad liek sāniski līkumā (tikai jāuzmanās, ka ratus nenolauž), un tad atmet gāzi, atkal grīdā tā, ka rati svilst (reizēm, kad pārkarst no motora, vai arī ja kāds izmet degošu cigareti, tad aizdegās, jo benzīns tek garām pa visām malām).

Pie krustojuma met pa mēmajiem (un apstājas pie nākošā krustojuma, jo bremzes ta tik daudz, cik pac ar kāju pa zemi strīķē). Kā luksoforā zaļais, tā met robā (ar 4 reizi parasti sanāk ielikt primajā, jo sinhronizatoru kārbai nav kā šķiras), sagāzē riktīgi (līdz galvu reibinošiem 2500 apgriezieniem minūtē), un rauj vaļā sajūgu! Dūmi kūp (ne jau no riepām, bet motora, kurš eļļu patērē tik pat cik benzīnu), nenormāla skaņa (aizmugurējie nevar sagaidīt kad sāks kustēties un pīpina)... Tad blakussēdētājs ar kāju atsit durvis vaļā (nu īpaši labi viņas netaisās), un piemet plecu pie stenderes lai palīdzētu šerpajam jaudīgajam auto izkustēties no vietas. Atkal seko nenormāls uzrāviens (15 sekundēs līdz 10 km/h), un drīz jau klāt nākošais līkums (jāsāk jau laicīgi bremzēt, kas zin, vai šoreiz bremžu pedālis atkal neatteiks).

Jā, vabole tas nu r viens stilīgs un šerps auto. Citi saka, ka pat varot ieskrieties līdz 100km/h. Nu ja, ja nolaiž no kraujas, tad mierīgi!!!

82228. viesis 10.jūnijs 2003 16:17
0 0 Atbildēt

Ziniet, kas man riebjas vabolēs visvairāk? - tas, ka tāds širpotrebs tiek saukts par stilīgu.

Tiešām, hipiju vāģis.

82246. viesis 10.jūnijs 2003 16:58
0 0 Atbildēt

tigers, mosh ievietosi savu adresiiti? lai dakteri zin, kur piebraukt :)

82252. viesis 10.jūnijs 2003 17:10
0 0 Atbildēt

Cartman - nu šobrīd tas nav nekāds širpotrebs. Cik Latvijā ir veco vaboļu? Daži desmiti. Bet cik to pašu golfu vai mzdu? Padomā, ko murkšķi.

tigers - ja tu domā, ka bija asprātīgi - pa tukšo. Nebija.

82372. viesis 11.jūnijs 2003 13:20
0 0 Atbildēt

Man gan šķiet, ka tigera teksts bija asprātīgs. Tiger - restepa :-)

Qued, es runāju par visām tās pretīgās formas WV Beetle. Mazda RX7 arī nav širpotrebs, ko ta Tu salīdzini kat kādu konkrēta modeļa vaboļu skaitu ar visām Mazdām?

Kopējais Beetļu skaits Latvijā un pasaulē ir iespaidīgs, varam mieīgi teikt, ka tas ir širpotrebs.

82410. viesis 11.jūnijs 2003 15:08
0 0 Atbildēt

Cartman, nu kāda starpība - visas mazdas vai, piemēram, mazda 323. RX7, dabiski, ir izņēmums, retums. Salīdzināšana ar to ir nevietā.

Vai Tu zini, cik Latvijā ir vaboļu? Cik tad "iespaidīgs" tas skaitlis ir?

82462. viesis 11.jūnijs 2003 17:14
0 0 Atbildēt

hm, pat normāli uzturēts pirmais golfs ar oriģinālo rādio un krāsojumu maksā daaudz vairāk nekā izļurkāts 1988. gada bmw ar izpidarasītu salonu. ja cilvēki nerubī, ko nozīmē autoleģenda, moš nevajadzētu sēsties pie klavas ?

esmu redzējis vaboles ar porsche dzinēju, ādas salonu ar megabeņķiem...tāds projekts maksā ojojoj...nu patīk cilvēkiem laiku un naudu tā tērēt, nu kam no tā sliktums ?

Bet pie mums jau cieņā izolenta uz lukturiem, zilās *******askas visās malās, lillā tonēti logi un perdošs glušaks. tfū.

82484. viesis 11.jūnijs 2003 22:14
0 0 Atbildēt

Labi, skaidrs, es neko nesaprotu.

Es maksātu vairāk par BMW vai Golfu ar izpidarasītu salonu, nekā par veco Vaboli autentiskā stāvoklī ar visu hromējumu. Jo man mašīnā galvenais ir apgriezieni, zirgi, komforts, eleganta forma.

Iespējams gan es nopirktu tomēr Vaboli, ja kāds sviestu pakaļ. Bet tikai lai nopārdotu maniakiem un nopirktu mašīnu.

Reduktor, datortehnikas leģenda ir 086, BK, IZOT un citi draņķi. Bet nemanu, ka kāds uz viņiem tekstus grabinātu, lai gan teorētiski, kaut vai uz XT tas ir iespējams.

82524. viesis 12.jūnijs 2003 9:39
0 0 Atbildēt

Cartman_626:

autobūve pieder pie evolucionārās nozares, kur viss pārsvarā ir izgudrots un notiek cīņa par dažiem procentiem, par katru klientu, par katru gramu.

Datortehniku es nosauktu par revolucionāru nozari, kur attīstība joprojām notiek lēcienveidīgi, kad pusgada-gada laikā moderns kompis pārvēršas par rakstāmmašīnu.

Tāpēc arī tāda atšķirība ka vecs labi uzturēts auto vērtējas, bet vecs kompis interesē tikai specializētus muzejus.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti