Audi A8 tiks pagarināts par 13 cm. Tagad pat aizmugurē sēdošais basketbolists jutīsies ērti un komfortabli. Iekāpšana un izkāpšana vairs nesagādās nekādas problēmas.
Limuzīns ar pagarināto virsbūvi sauksies Audi A8L un tā bāze starp riteņiem sasniegs 3,07 metrus. Maksimālais attālums starp priekšējo un aizmugurējo sēdekli, ko iegūstam pabīdot priekšējo sēdekli uz priekšu, sasniedz 1,08 metrus.
Limuzīnu varēs pasūtīt arī ar elektriski regulējamiem, apsildāmiem aizmugurējiem sēdekļiem. Pašlaik Audi A8L tiek piedāvāts tikai ar V8 motoru, kura jauda sasniedz 335Zs. Jaunais limuzīns sērijveidā tiks aprīkots ar 6-pakāpju Tiptronic automātisko ātrumkārbu, kā arī visu četru riteņu piedziņu. No 0 līdz 100 km/h Audi A8L ieskrienas tikai 6,4 sekundēs, maksimālais ātrums sasniedz 250 km/h.
Patīkams jaunums būs jaunākās paaudzes „adaptive cruise control” sistēma, ar kuru klients savu Audi A8L varēs aprīkot par papildus samaksu. Tā strādās aptuveni šādi: Aiz dekoratīvās restes tiks ievietots sensors, kas uztvers uz priekšā braucošo automašīnu raidītos radara signālus. Sistēma aprēķina un atpazīst attālumu un attiecīgi reaģē- „piedod gāzi vai bremzē”. Šo sistēmu varēs regulēt četrās jūtīguma pakāpēs.
Sagatavots pēc www.spiegel.de
Mārtiņš Šīrants
Kruta jau kruta, bet no taa visa bisku nelabi saak palikt.