Vakar (12.06) vakarā ap 22 braucu mājās no kārtējā darba brauciena pa Vidzemi. Uz brīvības ielas pretī Katedrālei kreisajā joslā stāvēja divas policijas automašīnas ar iedegtām bākugunīm -- avārija. Mazda 323 notriekusi skuteristu, kurš, pēc visa spriežot, gājis bojā. Skumji.
Es nezinu lietas apstākļus kā notika šis CSN, taču ko skūterists darīja 2. joslā??? Vai tad nepietiek ar labo joslu?
Cits gadījums. Jau kādu laiku atpakaļ braucu pa K.Valdemāra ielas 2. joslu no Vanšu tilta puses un pretī Ģimnāzijai starp joslām izspraucās gados jauns skūterists ar pasažieri aizmugurē un pie luksofora nostājas manai mašīnai tieši priekšā. Parādījās zaļais luksofora signāls un šie turpināja braukt pa 2. joslu kaut arī bija stingri lēnāki kā 1. joslā braucošās automašīnas. Vai skūteristam jābrauc 2. joslā???
Tā taču palielinās spriedze jau tā pārpilnajās Rīgas ielās.
Vēlos aizsākt aktīvu diskusiju par skūteristu uzvedību uz ceļa, lai izskaustu bezatbildīgu izturēšanos uz ielām un ārpilsētas ceļiem.
Un beigu beigās, lai šīs diskusijas laikā izkristalizētās dalībnieku idejas varētu izmantot CSDD darbinieki stingrāku skūteristu ceļu satiksmes noteikumu izveidē.
twist, iAuto lasītājs
"Vēlos aizsākt aktīvu diskusiju par skūteristu uzvedību uz ceļa, lai izskaustu bezatbildīgu izturēšanos uz ielām un ārpilsētas ceļiem.
Un beigu beigās, lai šīs diskusijas laikā izkristalizētās dalībnieku idejas varētu izmantot CSDD darbinieki stingrāku skūteristu ceļu satiksmes noteikumu izveidē."
Twist, tev tāda interesanta valoda, vei neesi deputāts, vai kas līdzīgs?