Uzmanību, skūterists uz ceļa! 112

 
13.jūnijs 2003 9:26

Vakar (12.06) vakarā ap 22 braucu mājās no kārtējā darba brauciena pa Vidzemi. Uz brīvības ielas pretī Katedrālei kreisajā joslā stāvēja divas policijas automašīnas ar iedegtām bākugunīm -- avārija. Mazda 323 notriekusi skuteristu, kurš, pēc visa spriežot, gājis bojā. Skumji.

Es nezinu lietas apstākļus kā notika šis CSN, taču ko skūterists darīja 2. joslā??? Vai tad nepietiek ar labo joslu?

Cits gadījums. Jau kādu laiku atpakaļ braucu pa  K.Valdemāra ielas 2. joslu no Vanšu tilta puses un pretī Ģimnāzijai starp joslām izspraucās gados jauns skūterists ar pasažieri aizmugurē un pie luksofora nostājas manai mašīnai tieši priekšā. Parādījās zaļais luksofora signāls un šie turpināja braukt pa 2. joslu kaut arī bija stingri lēnāki kā 1. joslā braucošās automašīnas. Vai skūteristam jābrauc 2. joslā???

Tā taču palielinās spriedze jau tā pārpilnajās Rīgas ielās.
Vēlos aizsākt aktīvu diskusiju par skūteristu uzvedību uz ceļa, lai izskaustu bezatbildīgu izturēšanos uz ielām un ārpilsētas ceļiem.

Un beigu beigās, lai šīs diskusijas laikā izkristalizētās dalībnieku idejas varētu izmantot CSDD darbinieki stingrāku skūteristu ceļu satiksmes noteikumu izveidē.

twist, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
82644. viesis 13.jūnijs 2003 9:30
0 0 Atbildēt

"Vēlos aizsākt aktīvu diskusiju par skūteristu uzvedību uz ceļa, lai izskaustu bezatbildīgu izturēšanos uz ielām un ārpilsētas ceļiem.

Un beigu beigās, lai šīs diskusijas laikā izkristalizētās dalībnieku idejas varētu izmantot CSDD darbinieki stingrāku skūteristu ceļu satiksmes noteikumu izveidē."

Twist, tev tāda interesanta valoda, vei neesi deputāts, vai kas līdzīgs?

82646. viesis 13.jūnijs 2003 9:32
0 0 Atbildēt

Ja paskataas, kaa skuuteristi brauc itaalijaa vai citaas eiropas zemees, tad pie mums nemaz nav tik traki :-) Bet nu 2-jaa joslaa vinjiem jau nu gan nevajadzeetu atrasties, tas toch!

82648. viesis 13.jūnijs 2003 9:37
0 0 Atbildēt

Visam shajaa pasaulee ir dabiigais atbirums izdziivo stipraakais un GUDRAAKAIS

sailems

82649. viesis 13.jūnijs 2003 9:39
0 0 Atbildēt

nu bet ka tad tu iedomajies, ka skuterists ari nogriezas pa kreisi no 1. joslas, tapat ka ritenbraucejs?

82651. viesis 13.jūnijs 2003 9:42
0 0 Atbildēt

Man domāt skūteris tomēr drīkst braukt pa otro joslu. Mani reizēm tracina "krutie" autovadītāji: "stulbie velosipēdisti, stulbie skūteristi!" Vadītāji, esiet iecietīgāki, ceļš nepieder tikai automašīnām, velosipēdi un skūteri arī ir līdztiesīgi satiksmes dalībnieki. Bez tam man liekas, ka skūteri no autovadītāju rupjības un zemās braukšanas kultūras cieš daudz vairāk nekā autovadītāji no skūteriem. Cik nav redzēts kad automašīnas skūterus vai velosipēdistus spiež pie malas, taurē, gandrīz apzināti brauc virsū.

82652. viesis 13.jūnijs 2003 9:42
0 0 Atbildēt

Par skuuteristiem - ja skuutera motora tilpums ir >50 kubikcentimetriem, tas ir regjistreets CSDD un tam ir numura ziime, tad reaali vinjam ir VISAS TIESIIBAS braukt pa otro vai pat tresho joslu, ja tas ir nepiecieshams, jo virs 50cc peec CSN tas jau ir motociklu kategorijaa. Vieniigaa probleema ir taa, ka parasti ar scooteriem braukaa "zalji gurkji", kuriem CSN paarzin apmeeram tikpat labi kaa zirga pajuuga vadiitaajs lauku ciemataa...

82654. viesis 13.jūnijs 2003 9:45
0 0 Atbildēt

Vajdzeetu jau vispaar ieriikot celinjus prieksh skuuteristiem un ritenjbrauceejiem, cik nav redzeetas situaacijas kat vinji izraisa avaarijas situaaciju. Un vispaar vajadzeetu taa kaa vecajos "labajos"padomju laikos, likt tiesiibas uz shiem braucamriikiem.

82661. viesis 13.jūnijs 2003 9:54
0 0 Atbildēt

Haijaa

Pats esmu skuuterists un gandriiz vienmeer braucu pa labo joslu tuvaak labajai malai, otrajaa iebraucu tikai tad, ja vajag nogriezties pa kreisi vai apdziit kaadu leenplaaksni

82662. viesis 13.jūnijs 2003 9:56
0 0 Atbildēt

celiņi skūteristiem......

82663. viesis 13.jūnijs 2003 9:57
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu par taam tiesiibaam! Taapat vinji brauc turpat kur visi citi. Kaada tur atskiriiba kaut kaadam motora tilpumam?!? CSN ir domaati ne jau kaa apgruutinaajums, bet gan kaa droshiibas garants. Nu tjipa lai buutu sapratne starp vadiitaajiem (kur var mochiit, kur ne un kuram prieksroka uut.). Bet ja noteikumus zin tikai katrs otrais no celu satiksmes daliibniekiem, ta ir taa kaa ir - liikji uz celja...

Nu ir jau interesanti ar tiem scooteru motorim - gruuti atrast kur vinsh i :)

82664. viesis 13.jūnijs 2003 9:59
1 0 Atbildēt

Vajag izsludinaat naudas balvu par neatļautaas vietaas notriektiem skuuteristiem un velosipeedistiem. Uzreiz buus miers. :)

82665. viesis 13.jūnijs 2003 10:00
0 0 Atbildēt

visi atsaldeetie brauc ar mazdaam

82667. viesis 13.jūnijs 2003 10:01
0 0 Atbildēt

vieisi 13,06,2003 09:42 - baigi labs komentaars :)

pashai ar ir nacies sastapties ar bezjedzibu, kad varredzet, ka gurkjis neparzin csn, bet pasarg dievs! vai tapec man jaatauree, jaakriit panikaa,un jaardaas ? ja nu sheit vajag kautko izkriztalizeet un izkaust, tad taa ir auto vadiitaaju neiecietiiba un iespeejams vaajsh nervu staavoklis...

Pilniigi nesaprotu vadiitaajus, ka shitaa njemaas - jums ko dariit vairaak citu dziivee nav ko ? un tie kas veel speciaali spioezh pie malas... itkaa kautko paarmaaciis ne ?

nevien rolleris un skuuteris neiet mazaak pa 50 km/h - taatad teoreetiski var braukt arii par otro joslu, un jaa, veeel kreiso pagreizienu arii noteikti ka var veikt !

Vienkaarshi - vairaak iecietiibas :)

82669. viesis 13.jūnijs 2003 10:04
0 0 Atbildēt

Vai pie mums ir skuuteristi?!?!?! Beidz smiidinaat! Taa ir tikai vaaja atrauga no taa, kas ir dienvidu zemees. Choms no Malagas labi pateica, prinipaa visi, kas tur ar skuuteriem braukaa ir pilniigi atsaldeeti, un noteikumi viniem nav rakstiiti. Lai dabuutu tiesiibas galvenais jaamaak pargriezta "motobrauceeja" grimase uztaisiit:D:D:D

82674. viesis 13.jūnijs 2003 10:11
0 0 Atbildēt

skūterists (velo) vispār drīkst griezties pa kreisi, ja ir vairāk kā 2 joslas?

82675. viesis 13.jūnijs 2003 10:12
0 0 Atbildēt

Vienīgais veids kā apkarot skūteristu radīto haosu ir prasīt tiesības. Principā velosipēdam vajag tiesības, tad kāda mārrutka pēc mēs tās neprasām no šiem? Visumā viņi ir daudz bīstamāki sev un apkārtējiem par riteņbraucējiem. Domāju, ka daudzas problēmas tiktu atrisinātas ar nelieliem grozījumiem CSN. Tikai tie, kas gatavoja pēdējos grozījumus neaizdomājās par šo problēmu. Žēl. Tas sen jau varēja būt atrisināts...

Man arī ir naids pret visiem sīčiem, kas tikuši pie mazjaudas dzinēja uz riteņiem. Viņi ir bīstami citiem un apdraud satiksmi. Pirms dažām nedēļām dēļ viena tāda sasitu mašīnu. Braucu pa Graudu ielu virzienā no Valdeķu ielas un Vienības gatvi. Tas ir galvenais ceļš, kad viens tāds no sānu ieliņas man uzleca virsū, taisot kreiso pagriezienu. Sadauzīja man kreisās durvis un spārnu, pats izmeta skaistu loku pār haubi... Piekrītu, ka tur nav pārredzams un varbūt arī mani 50 bija par ātru plkst. 8 vakarā. Bet ja tur būtu sekundes n-tā daļa ātrāk, viņš būtu man zem riteņiem un vainīgs jau būtu es... Morāli atbildīgs noteikti. Stulbākais ir kas cits - kad izlecu no mašīnas ar jautājumu vai viss kārtībā un pats vesels, viņš mani izlamāja "mātes vārdiem"un lika skatīties kur braucu... MAN!!!! Un šāda attieksme tiešām aizdod dusmas.

82677. viesis 13.jūnijs 2003 10:13
0 0 Atbildēt

to tante: par to Malagu toch, pirms nedeeljas biju :-)

82678. viesis 13.jūnijs 2003 10:14
0 0 Atbildēt

Iecietīgākiem nu noteikti mums - autobraucējiem vajadzētu būt, taču lielākoties riteņbraucēji un skūteristi uz ceļa uzvedās neprognozējami, kas arī ir par iemeslu auto braucēju panikai un nervozitātei.

Nu net vispār tā dīvaini sanāk: Skūteristam ir tiesības ar 45-50 km/h braukt pa otro joslu un mums jābūt savaldīgiem (nedrīkst spiest pie apmales, nedrīkst taurēt), tai pat laikā, ja pa otro joslu ar tādu pat ātrumu brauc autiņš visi bļauj, ka sēne, idiots, un kas tik vēl nē, kas nezin elementāru ceļa kultūru. Man jau sāk likties, ka pie mums jau kā tradīcija izveidojusies, ka pilsētā ātrākā ir pirmā josla, jo pa otro brauc tie, kuriem pēc 1km jānogriežas pa kreisi vai vienkārši "Patruļnieki", kas brauc pēc CSN uz 50km, un redzot, ka viņam aiz muguras mirkšķina, šis tik ļauni smīn un nodomā: "Es neko nepārkāpju, es braucu pēc noteikumiem, a tas idiots, kas aizmugurē mirkšķina lai arī brauc pēc noteikumiem".

lai laba dieniņa :)

bertone

82680. viesis 13.jūnijs 2003 10:15
0 0 Atbildēt

Malaga, Barselona un citas Eiropas siltās vietiņas, protams, ir pillas ar dulliem skūteristiem. Bet tālajos austrumos šo ir vēl vairāk un šie ir vēl dullāki. Vot tur tad arī ir ģeniāls skūtero-haoss.

82681. viesis 13.jūnijs 2003 10:16
0 0 Atbildēt

anonimikis gan gribeetu lai visi velosipeedisti brauc tikai taisni, veelams kaut kur dzilji Latgales mazhos pa takaam, vai veel labaak - nebrauc nemaz! :)

82683. viesis 13.jūnijs 2003 10:18
0 0 Atbildēt

Nu OK, lai tie skūteristi brauc pa otro joslu un es pat varu pabraukt lēnāk no muguras, ja nav iespejams uzreiz apdzit, bet tad lai vismaz brauc uz 40!!!

Besii ārā kad viņi lien starp mašīnām, jo to sīko nevar pamanīt! Šie lien starp mašīnām, bet es mainu joslu!!! Kirdik viņam!!! :(

82684. viesis 13.jūnijs 2003 10:20
0 0 Atbildēt

2 garuda 13.06.2003 10:12

ble vajadzeeja pa muti uzshaut ! ! !

82685. viesis 13.jūnijs 2003 10:22
0 0 Atbildēt

To Regnarish 13.06.2003 10:18

Tas ka nedzird skuteristus ta toch ir baiga problema. bet liela problema ir ari ta ka parsti cela labaja puse notekas ir ap metru dziluma, bedres ka maz neliekas un smilshu chupas vel no aizpernas ziemas.

82686. viesis 13.jūnijs 2003 10:25
0 0 Atbildēt

es pats arii tagad vasaras sezonaa biezhi braukaaju ar velli ... (uz darbu un atpakaļ ... un ne tikai). Man sanaak ar veeli aizbraukt cauri visai Rīgai (no Jelgavas shosejas līdz teikai) un es neteikshi ka uz ielas var justies droši. Kaut gan arī vienmēr ietiepīgi nebraucu pa labās joslas labo malu - ja ir laba ietve, tad arī pa to var braukt ... pasham drošāk un nekādi netraucēšu satiksmi ...

82689. viesis 13.jūnijs 2003 10:28
0 0 Atbildēt

to: Subaru

Uzliku jau ar. Ja Redzēji krieveli tā starp 16 un 18 gadiem ar abām zilām acīm, tad zini, ka tas ir manējais... Degunu salauzu ar celi. Un nedaudz pa ribām arī uzšāvu (10 gadi karatē..) Tagad vismaz skatīsies kur brauc.

82690. viesis 13.jūnijs 2003 10:28
0 0 Atbildēt

Reāli ir pat nedaudz dīvaini, ka Latvijā ir tik maz braucēju ar skūteriem - pilsētā tas ir nesalīdzināmi ātrāks transports par auto.

Par velosipēdiem - skumjā lieta ir tā, ka Rīgā praktiski nav normālu veloceliņu, tas, ko uztaisīja uz Pārdaugavu ir piemērots vienīgi kamikadzēm, jo vairākās vietās šķērsām jābrauc pāri visai bīstamām ielām ar intensīvu satiksmi.

82691. viesis 13.jūnijs 2003 10:28
0 0 Atbildēt

2 garuda

a mentus tacu izsauci ?

82693. viesis 13.jūnijs 2003 10:30
0 0 Atbildēt

nu ja.. man no skuuteristiem arii besis. aizvakar vakaraa pa dzirciema ielu (pie botāniskā dārza) arī viena dāmīte ar skūteri lēni-nesteidzīgā garā čunčināja pa otro joslu, lai gan pirmā bija (!!!) absolūti brīva. sākumā, domāju, ka tā griezīsies pa kreizi uz imantas pusi, vai kādā sētā, bet nē.. brauc tikai taisni cik tālu - nezinu, jo mans ceļš veda uz imantas pusi ...

es vēl saprastu, ja tas būtu "njiprais skūteris, kas gāž uz 70-80 km.h, (OK vismaz pēc noteikumiem ~50 km/h, bet nē .. vaŗāk par 40 km/h tur nebija... toties ķivere galvā gan bija (varbūt jau sāpīga pieredze, bet nepareizi secinājumi dāmītei bija radušies ... )

82694. viesis 13.jūnijs 2003 10:30
0 0 Atbildēt

2 hack ... a tas velocelins liidz juurmalai vispaar esot kriminaals ... labaak tur nebraukt, ja negribi palikt bez 2ritenja pusceljaa ... diezgan organizeetas grupas tur veļļus atņemot ...

82695. viesis 13.jūnijs 2003 10:33
0 0 Atbildēt

Nē. Ko tur plēsties. Neko nepierādītu. Situācija nebija tik viennozīmīga. Viņš bēga un noķēru viņu ar visu braucamo pie pārbrauktuves. Uz tā smilšainā ceļa. Viņš bija tik veiksmīgi trāpījis tieši pa enģi un dabūju kāpt iekšā/ārā pa otru pusi. Stress jau arī. Ta nu viņš arī pamuka.

Secinājumus gan izdarīju. Tagad esmu 3x uzmanīgs no visiem citiem braucējiem. Un novēlu Tev veiksmi, lai brauktu pāri Daugavai ar riteni ir jābūt pašnāvniekam. Es izvēlos trolejbusu.

82697. viesis 13.jūnijs 2003 10:36
0 0 Atbildēt

nu nav tik traki paar daugavu ar riteni, es braucu pa ietvi i viss mieriigi. uz brauktuves gan nau ko mekleet

82698. viesis 13.jūnijs 2003 10:39
0 0 Atbildēt

To: Popo

Trakiem pieder pasaule...

Es arī esmu braucis par Rīgu ar riteni. Atmiņas nav tās labākās. Pārstāju, kad viens 'biezais' mani gandrīz ar džipu nonesa, kaut biju uz galvenā ceļa... Pats cenšos būt iespējami pieklājīgs vadītājs, jo esmu izbaudījis arī otru pusi. Nenovēlu citiem to, kas pašam nepatīk.

82699. viesis 13.jūnijs 2003 10:42
0 0 Atbildēt

2 subaru - Juurmalas velocelinsh vispaar ir pa pusei aizaudzis ar kruumiem, un tur biezhi pastaigaajas cilveeki, kaa arii maaminjas ar ratinjiem, par organizeetajaam grupaam nerunaajot. IIsi sakot - paarsteigumu pilns katrs pagrieziens :)

Par marshrutu uz Paardaugavu - esmu jau izstraadaajis saveejo, arii sanaak braukt liidz Jelgavas shosejai. Vispirms paari Zemitaanu tiltam, tad pa ielas malu vai trotuaaru liidz tallinas, tur pa kreisi un uz avotu ielu, pa avoteni pa kreiso malu, samainoties ar pretii braucoshajiem sab.trans. liidzekljiem, tad pa Laachpleeseni, peec tam uz Maskavas ielu, lejaa zem Salu tilta, pa Salu tilta gaajeeju celju zem tilta, un taalaak augshaa uz Bauskas ielas viadukta. Videeji sanaak ~30 min, pat iipashi aatri neskrienot :)

82700. viesis 13.jūnijs 2003 10:42
0 0 Atbildēt

ir jau vēl velosipēdisti. Pāris dienas atpakaļ Valdemāra un Bruņinieku krustojumā virzienā pa Valdemāra no centra, velosipēdists izbrauca pretējā joslā, lai tiktu garām automašīnai, kas uzsāka kustību pie zaļā, protams, atpakaļ otrajā !!! rindā viņš tikt nespēja un turpināja ceļu pa pretējo joslu. Tādus arī, piedodiet, laikam vajadzētu kastrēt

82701. viesis 13.jūnijs 2003 10:43
0 0 Atbildēt

Dažam labam velosipēdistam gan ar derētu padomāt, kur brauc un kā. Pa ietvi braukt nav aizliegts, bet ja tas netraucē gājējiem, taču daudzi jūtās tā, it kā gājējiem būtu jārēķinās ar viņiem, nevis otrādi.

82702. viesis 13.jūnijs 2003 10:46
0 0 Atbildēt

To Cleera - taa nav ritenjbrauceeju vaina, ka vinjiem nav kur braukt, un jaatziist, Riigaa taa ir. Runaajot par teemu "netrauceejot gaajeejus", gaajeejiem nereti ir taads "Po...." par ritenjbrauceejiem, ka mieriigi triis daamas var iet, aiznjemot visu ietvi, un man ir jaakapj nost no ritenja, lai vareetu pastumties garaam.

82703. viesis 13.jūnijs 2003 10:47
0 0 Atbildēt

sanaak taa: ja skuutera motora tilpums 50cc - vinjam jaabuut regjistreetam CSDD un ar Nr ziimi un tas jau var braukt kaa mocis arii pa 2o joslu (tiesiibas arii laikam vajag kautkaadas).

un kad milichi ssaks darboties sajaa jomaa?

vakar viens skuuterists krustaa piebrauc pie sarkanaa un mocii paari...

82704. viesis 13.jūnijs 2003 10:48
0 0 Atbildēt

2 garuda

Nu paga paga - paar daugavu es braucu pa salinieku - tb pa apakshu - tur kur gaajeejiem ir jaaiet ! tur nekaa biistama nav ... un ja veel atrodos tajaa pusee, kur veejsh nepuush, tad var pat pietiekami aatri atvilkt :)

btw - a kaadi ta tev zaudeejumi no taa ka tas lohs ienesaas tavaa mashiinaa ? (nu cik Ls ?) Un tam skuuterim nekas nebija ? Vareeji peec tam ka sasiti pa ģirkli, veel skuuterim riepu nolaist lai neaizbeeg :)

82705. viesis 13.jūnijs 2003 10:49
0 0 Atbildēt

aa, nu vienu secinajumu gan esmu izkriztalizejusi - braucot ar riteni vai rolleri, beisbola nuuja ir neatnjemama braukshanas sastaavdalja. :)

82706. viesis 13.jūnijs 2003 10:49
0 0 Atbildēt

To Sheps - jaa, taa sanaak, lielaakaa dalja skuuteri ir 49.9cc, liidz ar to nav motociklu kategorijaa, tomeer, arii uz tiem attiecas CSN punkts:

"Mopeeda vadiitaajam ir jaabuut liidzi mehaaniskaa transporta liidzeklja vadiitaaja aplieciibai", buutiibaa taa ir taa pati velosipeeda vadiitaja aplieciiba, kuru, demonstreejot pamatzinaashanas par CSN var ieguut CSDD. Pajautaajiet, cik skuuteristiem ir kaut taada...

82707. viesis 13.jūnijs 2003 10:51
0 0 Atbildēt

a bet braucot ar velli tacu der parastaa b kat. autovadiitaaja aplieciiba ? neko citu tacu nevajag ?

82709. viesis 13.jūnijs 2003 10:53
0 0 Atbildēt

2 subaru - CSN nav punkts par to, ka braucot ar velosipeedu ir jaabuut liidzi kaadaam tiesiibaam, tas ir mineets tikai par mopeedu (skuuteri).

82710. viesis 13.jūnijs 2003 10:54
0 0 Atbildēt

hack, bet tā arī nav autovadītāju, un gājēju vaina, ka velosipēdistiem nav kur braukt. Var jau saprast velosipēdistu - drošības ziņā un sadursmes gadījumā, gājējs ir mazāk bīstams kā auto. Taču , ja kā gājējs, kaut kādā mērā es pat jūtos vairāk apdraudēta no velosipēdistiem, nevis kā autovadītājs. Vismaz tik lielā mērā, cik es fiziski varētu gūtas traumas.

82711. viesis 13.jūnijs 2003 10:54
0 0 Atbildēt

nu peec CSN, ar skuuteru krustojums jaaskjeerso kaa velosipedistam, tb stumjot pie rokas. :)

82712. viesis 13.jūnijs 2003 10:56
0 0 Atbildēt

Ibio nah.. shitaadi raxti ? raxta autors laikam ir debiils... Pirmkaart to skuuteristu taraneeja mikroautobuss... otraamkaartaam peec tam vinsh nekauniigi deva pa pedaaljiem prom... ja neesi neko redzeejis kaada jeega vidspaar raxtiit kaut ko ? Un dzhekinsh tieshaam gaaja bojaa... zheel, ljoti zheel...

82713. viesis 13.jūnijs 2003 10:59
0 0 Atbildēt

8 gadus braukaaju ar auto ap 50K km/gadaa. Liidz shim biju paarliecinaats, ka visi velosipeedisti ir jaatriec nost no celjiem! Pagaajushajaa nedeeljaa iepirku sev velosipeedu un man kljuva skaidrs kaapeec regulaari tiek skraapeetas a/m, lauzti nost spogulji, utt. Autovadiitaaji (tajaa skaitaa es pats) nav par mata tiesu labaaki par velosipeedistiem - braukaa tik pat idiotiski un biistami apkaarteejiem. Tik vien taa atshkjiriiba ka a/m vadiitaaji ir aizsargaati savaa "metaala zaarkaa".

Ja ielas tiktu normaali saremonteetas (luukas un bedres netaalu no apmaleem), tad velosipeedistiem nebuutu jaabrauc pa 1.joslas vidu...

Ja a/m vadiitaaji saprastu, ka velosipeedu nevar aptureet tik aatri a/m, tad varbuut nemeegjinaatu velosipeedista priekshaa strauji bremzeet, lai nogrieztos pa labi...

Ja a/m vadiitaaji saprastu ka paarseezhoties uz velosipeeda tie vareetu ietaupiit 50-100 Ls degvielas naudas meenesii (pilseetas rezhiimaa)

Ja velosipeedisti saprastu, ka sadursmes gadiijumaa a/m tiks sabojaats tikai (varbuut) lukturis, bet no vinja pasha paari nekas nepaliks.....

Ja....

82716. viesis 13.jūnijs 2003 11:03
0 0 Atbildēt

Eu a kaa ir ja tas skuuterists pienjemsim ieliek autinjam saanos... Vinjam tak nav obligaataas apdroshinaashanas! Tad sanaak ka man jaameegjina izspiest kaadu kompensaaciju saviem speekiem?

82718. viesis 13.jūnijs 2003 11:04
0 0 Atbildēt

Es nezinu kaa ir ar skuuteristiem, bet veel shogad laikam zebraa raadiija pareizo veidu velosipeedistiem krustojumu shkjeersoshanaa. Un tas buutu - nokaapjam no fellja un paarstumjamies paari pa gaajeeju paareju...

Starp paareejaam diskusijaam pamaniiju, ka tiek apvainoti pilseetaa (!!!) pa otro joslu uz 50 braucoshie. Ljoti jauki. Arii es esmu 1 no tiem. Un es taa daru taadeelj, ka ar savu gada staazhu uz celja paaraak paarliecinaatsb nejuutos. avaariju nav bijis, tachu stadija "zivs uudenii" veel nav sasniegta. taa nu sanaak arii kaadu garaaku posminju pabraukt uz 50, ja zinu, ka veelaak naaksies pa kreisi griezties un kaartoties uz 1. joslu un atpakalj negribaas. Labaak uz 50, nekaa nepieredzeejusha brauceeja manevri...

82719. viesis 13.jūnijs 2003 11:05
0 0 Atbildēt

Tas tochna ... labo joslu labaas malas ir ĻOTI nelīdzenas, bedrainas utt ...

bet velosipeedu var nobremzeet diezhan aatri! protams ja pareizi operee ar abaam bremzeem .... ja bremzeesi tikai aizmuguri, tad vellis sasliidees un iespeejams ka buusi uz saana . Ja tikai prieksheejo paaraak stipri, tad paari ragiem uz mutes noliksi. A ja abas vienlaiciigi un pareizaas proporcijaaas, tad vellis (nu taads kas ir teh. kaartiibaa) staasies diezgan aatri :)

82720. viesis 13.jūnijs 2003 11:06
0 0 Atbildēt

arii rolleri ir jaapdroshina ar OCTA

82721. viesis 13.jūnijs 2003 11:07
0 0 Atbildēt

vajag veel kaadu duci skuuteristu piebraukt, tad gan jau Eiropas savieniibas birokraati liks muusu krutajiem un izdariigajiem birikraatiem kaut ko dariit lietas labaa. Bet kameer kaadi 20 nav nobraukti cereet uz izmainnaam ir lieki.

Noveelu visiem buut uzmaniigiem un nenoklluut to nobraukto sarakstaa, kaa arii nenoklluut nobrauceeju sarakstaa.

Optimists :o)))

82722. viesis 13.jūnijs 2003 11:08
0 0 Atbildēt

Bet kaadas mulkiibas par to stumshanu ...

Velosipeedists peec noteikumiem var braukt gan pa ielaam (tb. labo malu) gan pa ietveem. Taatad arii paari gaajeeju paareijai vellis nav obligaati jaastumj - var braukt :) Un kaa nogriezties pa kreisi, par CSN noteikumu graamataa bija ziimeejums. Pa labo malu paarbrauc taisni paari krustojumam. Tad pagriezhas pa kreisi un atkal taisni paarbrauc paari ielai. Un visa maaka ... vieniigi tas ka Latvijaa taads velosipeedists netiek iipashi ieveerots ... :(

82724. viesis 13.jūnijs 2003 11:09
0 0 Atbildēt

2 Arsmens. Peec idejas, gaajeeji, velosipeedisti un skuuteristi ar braucamo liidz 49.9 cc ir Gaajeeju statusaa. Rezultaataa, ja notiek kaada skaade, tad to sedz cietushaa autovadiitaaja civiltiesiskaas apdroshinaashanas polise. Ar "naudas piedziishanu" uz vietas rezultaataa var neaizrauties. Bet obligaati ir jaasagaida CP, kas piefiksees negadiijumu.

82725. viesis 13.jūnijs 2003 11:10
0 0 Atbildēt

2 subaru

Gaajeeju paarejas velosipeedistiem ir jaaskjeerso, stumjot velosipeedu pie rokas, taas NEDRIIKST skjeersot, braucot paari. CSN graamata nav nemaz tik ljoti bieza un neizlasaama, ja kas :)

82726. viesis 13.jūnijs 2003 11:14
0 0 Atbildēt

subaru: un tas ko es teicu nav mulkjiibas. paskaties to pashu zebru (tv.lv, panjem zebru un atrodi

Daži atgādinājumi riteņbraucējiem

Labvakar/Zebra – 25.03. Sākoties pavasarim, atsākās arī velosipēdistu sezona. Lietas, kas varbūt pa ziemu aizmirsušās – kā šķērsot krustojumu pa kreisi, vai velosipēdisti drīkst braukt pa ietvēm. Cienīsim viens otru!

82730. viesis 13.jūnijs 2003 11:37
0 0 Atbildēt

to subaru

nav gan praata darbs ar velli braukt paari gaajeeju paarbrauktuveem - aatrums (veelja) ir liels un braucosha a/m nevar laiciigi pamaniit "shkjeersli"

82736. viesis 13.jūnijs 2003 11:51
0 0 Atbildēt

To kvatra: Pagaajushajaa vasaraa Malaagaa vienu stulbu skuuteristu gandriiz notriecu. Jaasaka gan, ka es vairaak gan biju vainiigs. Biju viens pac visu celu no Madrides pie stures nobraucis, blin uz maldiijos pa taam mazajaam un shaurajaam ielinaam. Nereguleejamaa krustaa knapi pabaazu purnu araa, ka viens taads dudiks pilnaa hodaa nesaas.

Bet tas choms arii teica, ka slimniicaas skuuteristi ir loti biezi viesi. Saliidzinaajuma no mochiem praktiski vispaar neesot.

82738. viesis 13.jūnijs 2003 11:55
0 0 Atbildēt

Cik man zināms pilsētā var braukt pa kuru joslu gribās, nevis iespējami tuvāk ceļa labajai malai... Līdz ar to nevienam nav tiesiibu paarmest, ka es velkos uz 50 pa Valdemaarielas kreiso joslu...

Bet velosipeediem un rolleriem ir jaaskeerso brauktuve pa iedomaatu gaajeeju cela turpinaajumu, nevis no otraas joslas, u.tml.

82739. viesis 13.jūnijs 2003 11:58
0 0 Atbildēt

Nu bet loģiski, ka pa gājēju pāreju ir jāstumj. Ja tu brauc, tu vairs neesi gājējs, bet gan vadītājs.

Prikols protams ir sekojošs - ja tu mašīnu STUM, tu arī esi GĀJĒJS. Nezinu, kas rakstīts CSN, taču būtu amizanti šādā veidā pārvietoties.

82740. viesis 13.jūnijs 2003 12:00
0 0 Atbildēt

LETA raksta: Kā ziņots, vakar Rīgā, Brīvības bulvārī, plkst.21.20, apgāžoties motorolleram, gājis bojā tā vadītājs. Kā aģentūru LETA informēja Ceļu policijas pārvaldes inspektore Iveta Puķīte, bojā gājušā motorollera vadītāja personība vēl nav noskaidrota. Viņš miris notikuma vietā.

Bet juus faciliteejat vismaz buus ko palasiit :)

82741. viesis 13.jūnijs 2003 12:02
0 0 Atbildēt

da tos sukas vienkaarshi mochiit.

82743. viesis 13.jūnijs 2003 12:03
0 0 Atbildēt

ir taada lieta kaa braukshanas kultuura, speeja iekljauties satiksmee un veselais sapraats.

arguments:"Cik man zināms pilsētā var braukt pa kuru joslu gribās, nevis iespējami tuvāk ceļa labajai malai... Līdz ar to nevienam nav tiesiibu paarmest, ka es velkos uz 50 pa Valdemaarielas kreiso joslu..." man neshkjiet apziniiga satiksmes daliibnieka cieniigs, bet pikriitu, ka pljerdakiem "jaaskeerso brauktuve pa iedomaatu gaajeeju cela turpinaajumu, nevis no otraas joslas"

82747. viesis 13.jūnijs 2003 12:15
0 0 Atbildēt

pa jebkuru joslu pilseetaa uz 50 km/h driikst braukt, bet ne ar riteni vai skuuteru!!!!!

82748. viesis 13.jūnijs 2003 12:16
0 0 Atbildēt

teikshu, ka te ir jau agraak apskatiitais gaiijums - kaapeec visi leeni velkaas un traucee ar 120 braukt... fui.

82749. viesis 13.jūnijs 2003 12:18
0 0 Atbildēt

To SteelRat, man skiet, ka Tev ar psihi kaut kaa vis nav kaartiibaa....

82756. viesis 13.jūnijs 2003 12:33
0 0 Atbildēt

jaunībā pirms kādiem desmit gadiem pa ceļu nevarēja braukt ar velosipēdu bez tiesībām, bet tagad braukā visādi ar skūteriem bez tiesībām - tas ir bez CSN zināšanām un tādejādi apdraud savu dzīvību.

un arī šoferiem teik radītas problēmas, jo nobraucot tādu idiņu šoferis skaitās vainīgs(ir slepkava) - jāliek aiz restēm

82757. viesis 13.jūnijs 2003 12:33
0 0 Atbildēt

a nu ka paskaidrojiet kapeec es ar skuuteri nevaru braukt pa otro joslu a??? tiesiibas uz rolleri vajag un menti par to draatee! ja nezin tad nevajag *******! zb gudrie autovadiitaaji! pilniibaa atbalstu to lohu noshaushanu, kas braukaa bez kjivereem!

82758. viesis 13.jūnijs 2003 12:41
0 0 Atbildēt

To viesis 12:03

OK! Tu brauc ar 50km/h pa otro joslu, pa pirmo`visi brauc uz 40. Tev no aizmugures lielākā ātrumā (60...) tuvojas mašīna. Ko Tu dari? Vai turpini braukt ar saviem piecdesmit vai vienkārši palaid - lai skrien? Braukšanas kultūra nozīmē arī to, ka brīdī, kad redzi, ka kādam traucē tomēr padod ceļu. Lai skrien, ja vajag. Citreiz Tev vajadzēs, arī palaidīs:)

82759. viesis 13.jūnijs 2003 12:44
0 0 Atbildēt

Skūterists... Tādu vārdu latviešu valodā var izdomāt tikai tāds, kas, iespējams, klausās arī Scooter 'mūziku'. Čista latviski ir motorollerists, ja kas.

82760. viesis 13.jūnijs 2003 12:45
0 0 Atbildēt

Par komata kļūdu virsrakstā šoreiz nerunāšu, apnicis jau... :)

82761. viesis 13.jūnijs 2003 12:46
0 0 Atbildēt

Pareizi, pariezi Bimmer jaachakaree vini visi:DDDD

82762. viesis 13.jūnijs 2003 12:53
0 0 Atbildēt

A ko darīt... :)

82787. viesis 13.jūnijs 2003 14:19
0 0 Atbildēt

Zigulistam ieteiktu palasīt noteikumus:

"165. Velosipēdu un mopēdu vadītājiem pa ceļu atļauts braukt vienā rindā iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Netraucējot gājējus, atļauts braukt pa ceļa nomali, bet velosipēdu vadītājiem — arī pa ietvi."

82789. viesis 13.jūnijs 2003 14:21
0 0 Atbildēt

Katrs pats savas zaarka naglas kaleejs!

Ja negrib tie rolleristi vilkt kjiveri i nevaig. smadzenju ja nav tad nevar buut arii smadzenju satricinaajuma.

man sevis zheel, taapeec ne metra bez kjiveres nebraukshu

te kaads rakstiija par nedzirdamajiem rolleriem. spoguljos vajag skatiities pirms manevra nevis tad kad kautkas atsitas pret saaniem.

82790. viesis 13.jūnijs 2003 14:22
0 0 Atbildēt

Jep arii es gribetu piebilst, ka gan velo gan moto vadiitaajiem ir jaabuut vadiitaaja aplieciibai, vai taa ir konkreeta braucamaa katergorijas , vai augstaaka (mochiem tur veel mazliet sarezgjiitaak).

82792. viesis 13.jūnijs 2003 14:35
0 0 Atbildēt

Pac braucu gan ar moci gan ar riteni gan ar mashiinu gan ar skuuteri.

Patiesiibaa ir gan stulbi autovadiitaaji, gan ritenjbrauceeji, gan motociklisti, gan skuuteristi.

Ir naacies izjust autovadiitaaju neiecietiibu pret skuuteriem- laikam jau taapeec ka liela dalja tiehaam nemaak ar vinjiem braukt.

Vis labaak ir tad, kad braucot ar skuuteri man astee seezj autinjsh- kaut arii man aatrums atlauto 50 vietaa stipri virs 70, tomeer autinjsh tauree un midzina lai laizju garaam.

A pa pirmo joslu ar savu skuutu gan nebraukshu, jo vinjam raaviens ir labaaks kaa dazjam labam opelim.

Vienreiz arii mani viens duraks ar golfu gandriiz taraneeja, tikai taapeec ka shis leenaam ripinaajaas pie krustojuma, bet es pa dubulto liiniju gaaju vinjam garaam. Vinjsh man noteikumus gribeeja maaciit. Vecs pensionaars. Labi ka man nebija noskanojums vinjam bietee iedot.

82797. viesis 13.jūnijs 2003 14:48
0 0 Atbildēt

Normālam rollerim uzrāviens ir krietni virs vidusmēra auto, tāpēc ir vislielākais risks "trāpīt" uz kāda, kas "žmiedz" pāri pie dzeltenās vai pat sarkanās gaismas, kā arī uz tāda, kas izdomā veikt kreiso, pirms pārējie izkustējušies. Daudz šādu nelāgu situāciju ir bijis, IMHO autovadītāju kultūra arī ir D...ā.

82800. viesis 13.jūnijs 2003 14:50
0 0 Atbildēt

da ar tiem mazajiem eermiem tapat ka ar baikeriem ja grib braukt pa ielu lai iemacas to dariit. un liels pox uz vinjiem.4rati droshak :))))))

82801. viesis 13.jūnijs 2003 14:51
0 0 Atbildēt

Vai tiem skūteristiem nevajag nekāds apliecības, kas ļautu viņiem braukt pa lielām (tiesības)?

Jo arī es esmu pamanijis, ka daži no viņiem brauc ļoti pārgalvīgi un traucē satiksmi. Ir vēl tādi, kas sāk raustīties pa ceļa vidu tiklīdz notiek kāda neparedzēta situācija, viņi ir tik neaptēsti, ka pat nezin, kas jādara!

Es jau saprotu, ka gribās būt aktīvam satiksmes dalībniekam un rullēt pa ceļa vidu, bet tas var bēdīgi beigties...!

82802. viesis 13.jūnijs 2003 14:52
0 0 Atbildēt

noteikti 4rati droshaak, bet leenaak un noparkot gruuti

82803. viesis 13.jūnijs 2003 14:52
0 0 Atbildēt

Ja skuuterists ar savu braucamo ir registreets CSDD lai brauc pa ielas visaam joslaam bet nemanevree,bet ja nav tad brauc pa labo malinu vai ari sorry naaksies taraneet.Un nemeeginiet neesaaties pa gaajeeju celiniem-pa seju bez komentaariem!!!!

82804. viesis 13.jūnijs 2003 14:53
0 0 Atbildēt

To hack: Ko nozīmē "IMHO"?

82805. viesis 13.jūnijs 2003 14:53
0 0 Atbildēt

Vispār jau tie CSDD noteikumi dažreiz ir f..king nejēdzīgi. To es saku ka velosipēdists. Lai uztaisītu kreiso pagriezienu, daudz izdevigāk ir krustojumu veikt pa ietvi, kā gājējam, respektīvi - īsi pirms krustojuma veikt pārbraukšanas aktu no ielas uz ietvi, krustojumu šķērsot tā, kā to dara gājēji, un tad, kad esi nonācis vajadzīgajā krustojuma vietā (diagonāli - pa kreisi), atkal pārbraukt uz ielu, jo uz ietves jau maisās gājēji. Un tās visas pārbraukšanas ļoti nepatīk autobraucējiem. nu grūta dzīve...

Pats vienreiz braucu pa Ģertrūdes no Čaka uz Avotu ar ričuku (bija tiešām pie 50km/h), "sēdēju astē" dažiem autiņiem. Kad man priekšā esošie autiņi krustojumu ar Avotu ielu bija veikuši kāds jauneklis ar Golfu (brauca no Satekles puses) izdomāja, ka nu neviens vairs nav jālaiž, un viņš var veikt kreiso pagriezienu uz Avotu ielu. Tad es ar savu ričuku uz Ģertrūdes un Avotu krustojuma gandrīz garšļaukus nobremzēju ap 1m no viņa priekšas.. Jo tad, kad Golferis mani tomēr pamanīja, viņš izdomāja tajā krustojumā ieslīpi apstāties...

82806. viesis 13.jūnijs 2003 14:55
0 0 Atbildēt

to ermondo 13.06.2003 14:53

IMHO stands for "In My Humble Opinion" [eng]

82808. viesis 13.jūnijs 2003 14:58
0 0 Atbildēt

to

AudiRS6 13.06.2003 14:50

piekrītu Tev.

drošāk jau ir tie 4rati, bet vai tas nozīmē, ka ir jādara viss, lai 2ratnikiem padarītu dzīvi grūtāku?

[nedomāju to tieši par Tevi, bet pret šo domu kā tādu].

82809. viesis 13.jūnijs 2003 14:59
0 0 Atbildēt

OK, paldies, DimanC!

82814. viesis 13.jūnijs 2003 16:00
0 0 Atbildēt

CSN attiecas uz visiem, bet tos vajag (kaut vienu reizi) izlasit izbraucot uz cela, vai tas ir velosipedists, skuterists, vai autovaditajs.

Es isti nezinu, vai uz skutera drikst parvadat pasazierus!!!

82820. viesis 13.jūnijs 2003 16:19
0 0 Atbildēt

Par skūteri un pasažieriem - ar tādu pašu jautājumu var teikt, vai uz motocikla drīkst pārvadāt pasažierus. Motorolleri ir vienvietīgie un divvietīgie (pat ar atsevišķām "ķepiņām", kur pasažierim likt kājas). Ar divvietīgajiem noteikti drīkst braukt ar pasažieri, vienīgais, diezgan daudz redzēti arī 1-vietīgie ar diviem braucējiem...

82824. viesis 13.jūnijs 2003 16:37
0 0 Atbildēt

hehe vakar redzeeju vienu fruktu kursh brauca ar kautkaadu bmw mociiti, taadu kuram ir tas jumts....nu luuk, ja nemaldos jams ir vienvietiigais, un kad jams pabrauca man garaam :) aizmuguree jau aiz "kabīnes" viens mudaks seedeejaa uz taa bagazhnieka vai hvz kaa tur :) nu skats bljin pa rubli...... eezelis kautkaads....

MaD

82825. viesis 13.jūnijs 2003 16:41
0 0 Atbildēt

Diskusijas ruulz:)

Pēc savas pieredzes - vienu vasaru ar velo uz Rīgu/atpakļ ik dienu, pa pilsētu vēl ikdienā mazliet. Viss bij ok, tik vienreiz viens nobremzēja un nogieza pa labi priekšā dikti strauji. Trāpīju durvīs, pats pārlidoju pāri. Bet nu dzīvs:)

Tagad jau 3. vasara ar auto uz pilsētu/no, ar rolleri pa pilsētu. Ar rolleri braucot auto uz pilsētas ielām īstenībā gandrīz netraucē, lai ar rolleris iet max 60km/h. Tāpat visiem kam vajag, garām tieku. Rupju spiešanu malā neesmu par laimi piedzīvojis. Ķivere vienmēr galvā, pa sarkano krustojumus nešķērsoju, vadītāja apliecība ir:) Avārijās ar auto piedalīšanos nokļuvis neesmu, tik cik pāris reizes pats nogāzies:), un 1x gājējai uzbraucis, kas izlīda uz ceļa, kur nedrīkst.

Pa tām joslām, nu ir normāli, ka brauc arī pa otro. Lai vai kā kādam nepatīk. Ielu malas tiešām ir pabriesmīgas ar bedrēm u.t.t.

Morāle - sadzīvot var:)

Bet nu gan jau ka kādam autovadītājam ar esmu ar savu zaļo rolleri "ieriebis" pielbraukdams pie krustojuma priekšā:)

Žēl tik ka iespaidus i par autobraucējiem kopā un par rolleristiem kopā sabojā atsevišķi indivīdi.

82826. viesis 13.jūnijs 2003 16:43
0 0 Atbildēt

izvilkums no CSN:

Vadītāju vispārīgie pienākumi

26.3. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji);

82827. viesis 13.jūnijs 2003 16:44
0 0 Atbildēt

Karoche visiem kuri nezina noteikumus:

167. Nogriezties pa kreisi vai apgriezties braukšanai pretējā virzienā ārpus krustojuma velosipēdu un mopēdu vadītājiem atļauts tikai no brauktuves labās malas (labās nomales), dodot ceļu tajā pašā virzienā un pretim braucošajiem transportlīdzekļiem.

169. Velosipēdu vai mopēdu vadītājiem aizliegts:

169.6. braukt pa ceļu, ja tam blakus atrodas velosipēdu ceļš;

169.8. braukt ar mopēdu bez aizsargķiveres vai ar neaizsprādzētu galvā uzliktās aizsargķiveres siksnu, kā arī vest ar mopēdu pasažierus, kas nav uzlikuši galvā aizsargķiveri vai nav aizsprādzējuši galvā uzliktās aizsargķiveres siksnu.

Da imho visus peec kaartas njemt un draazt, a to toch bish pa naglu paliek taa paarvietoshanaas. Tjipa zina ka var braukt pa ielu, bet kaa to dariit gan nee.

82828. viesis 13.jūnijs 2003 16:47
0 0 Atbildēt

Veel piemirsu...

168. Nogriežoties pa kreisi krustojumā, velosipēdu vai mopēdu vadītājiem brauktuvju krustošanās vieta jāšķērso pa brauktuvju labo malu, iepriekš pārliecinoties par ceļu satiksmes drošību un dodot ceļu tajā pašā virzienā braucošajiem transportlīdzekļiem un tiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kam saskaņā ar braukšanas noteikumiem krustojumos ir priekšroka.

82831. viesis 13.jūnijs 2003 17:03
0 0 Atbildēt

to Kovacs.

Es tieshi ta ari daru, bet ka krievs saka "v semje ni bez uroda". atsaldenji ir gan starp gajejiem un motopelistiem, gan cik skatos te komentos ari starp autobraucejiem.

82834. viesis 13.jūnijs 2003 17:12
0 0 Atbildēt

to viesis

Nu jaa bet sheit driizaak ir apgrieztais princips. Pat pietiekami maz pa Riigu braukaajot tie velo/mopedo "briezhi" vieniigais ko izsauc ir veelmi nostumt vinjus malaa un iebaast sejaa satiksmes noteikumus.

btw- veel viens pants:

164. Braucot pa brauktuvi, cela nomali vai ietvi, diennakts tumšaja laika neapgaismotos cela posmos vai nepietiekamas redzamibas apstaklos velosipedam priekšpuse jabut iedegtam baltas gaismas lukturim, bet aizmugure — sarkanas gaismas lukturim.

Ljoti daudz ir redzeeti taadi, kuri brauc vakaraa, bet tikai ar atstarotaajiem, kas parasti ir noziesti ar dubljiem. Un reaali tu taadus ieraugi 20m attaalumaa (kas nav daudz, ja brauc kaa piem. uz Vanshu tilta ~90+)

82836. viesis 13.jūnijs 2003 17:15
0 0 Atbildēt

To kovacs: Ja nevari atstarotaju laicigi ieraudzit tad nebrauc ~90+, bet gan atlautajiem 70. Tad ari paspesi ieraudzit!

Turklat velobrauceji pedeja laika palikushi ieverojami disciplinetaki. Turklat ari pac piezi medzu ar richuku braukt. Ja gan, skuteri ta ir cita suga.

82838. viesis 13.jūnijs 2003 17:34
0 0 Atbildēt

to tanke_teica_ka:

Runa jau ir par to ka tas atstarotaajs biezhi vien ir taads ka vinju redzeet nemaz nevar. Bez tam- skat. 164. pantu.

82839. viesis 13.jūnijs 2003 17:35
0 0 Atbildēt

Citās ziņās bija teikts, ka minētais skūterists kritis braucot, un no gūtajam traumam gājis bojā. Nevis ka Mazda viņu piebeigusi. Laikam gribēja pazīmēties un kruta braukt, bet nesanāca...:(

82840. viesis 13.jūnijs 2003 18:07
0 0 Atbildēt

To Kovacs: Uz vanshu tilta nav neapgaismots cela posms! Ja Tev rodas nepietiekamas redzamibas apstakli, tad samazini braukshanas aatrumu liidz 70 km/h. :) Nothing personal:D

82843. viesis 13.jūnijs 2003 19:19
0 0 Atbildēt

He, braucot pa Briiviibas ielu no juglas ir krustojums ar Ropazju ielu. Sipeedisti un rolleristi parasti min taisni pa Briiviibeni, bet es griezjos uz Ropazju ielu. Nu un kaa tad tagad jaariikojas, ko ? Vai nu sipeedists/rollerists apstaajas un laizj autinjus, vai es laizju sho ?

82849. viesis 13.jūnijs 2003 20:33
0 0 Atbildēt

82851. viesis 13.jūnijs 2003 20:37
0 0 Atbildēt

es

82855. viesis 13.jūnijs 2003 23:05
0 0 Atbildēt

Viņi tak CSN nezina... :P

82864. viesis 14.jūnijs 2003 12:13
0 0 Atbildēt

Sveiki, TAUTA!

Nu, nezinu, manuprāt sūūds par tiem skūteristiem un velosipēdistiem! Pacs es ar nesen nopirku baigo felli, lai gan cenšos braukt tikai pa trotuāriem, zdorovje dorože. Labāk es patracinu tantiņas un jaunās māmiņas, nekā lavierēju kādam pa bampera priekšu.

Man 150-it reizes vairāk ir bailes no tiem nelaimīgajiem meža zvēriem - aļņiem, stirnām, kuiļiem, zaķiem, ežiem un sēņotājiem!

82874. viesis 14.jūnijs 2003 18:41
0 0 Atbildēt

Sveiki,

Uzrakstot šo rakstu, Es nevēlējos 'uzbraukt' rolleristu sugai kā tādai vai kādam citam. Mani vienkārši satrauc situācija, ka iet bojā vai tiek savainoti jaunieši savas nezināšanas dēļ.

82888. viesis 15.jūnijs 2003 17:12
0 0 Atbildēt

twist tu biji blakus kad tas notika ? NEE!!! tad nevaig shaadus raxtus likt.. Pirmkaart tas viss notika deelj debiila marshrutnieka..

82890. viesis 15.jūnijs 2003 21:00
0 0 Atbildēt

Espats esmu braucis ar scooter, bet centos nemaisiities pa kaajaam citiem. Ja vinjam tik ljoti patiik pablatot, lai jau blato - tikai nakts viduu.

82894. viesis 16.jūnijs 2003 9:00
0 0 Atbildēt

A davai nopērkam VISI skūterus jeb cūkas kā tos sauca krievu laikos un Rīga pilla ar dullajiem ! A KO !

82897. viesis 16.jūnijs 2003 9:42
0 0 Atbildēt

sveika tauta

pavisam vienkārši, ja CSN uzrakstīts, un labi uzrakstīts, par mopēdistiem, ko šie drīkst un ko viņi nedrīkst, tad, ievērojot, ka mopēds=skūters un mopēdists=skūterists, viss ir kārtībā! kur te problēma? nav nekādi CSN jāizgudro no jauna! diskusija par neko ir lieka! ar cieņu!

82949. viesis 16.jūnijs 2003 13:16
0 0 Atbildēt

To kovacs. Noteikumos jau smuki- nogriezoties pa kreisi ar velosipedu palaid, kas brauc uz to, kas brauc uz otru pusi un tad kaut kaa izbrauc. Tur kur es staavu (labajaa malaa), autinji griezshas pa labi + veel uz dzeltenaa + dazji uz sarkanaa. Pa kuru laiku es lai uztaisu to garo manevru, ja braucot uz zaljaa taisni paarii man tie autinji, kas pa labi piipina un raada duures?

+ Par braukshanu pa labo pusi iespejami tuvu brauktuves malai- praksee, piem, Briiviibas ielaa 2 joslas katraa virzienaa, labaa ir neizbraucama - bedres un kanalizaacijas akas. + veel automashiinas novietotas.

82954. viesis 16.jūnijs 2003 13:24
0 0 Atbildēt

to: viesis 16.06.2003 13:16

Dievs Tev devis 5 pirkstus. Ja tādiem pīpinātājiem parādīsi vienu no tiem, tas nenozīmēs, ka viņš ir baigi foršs džeks un baigi cool rīkojas... ;-)

83030. viesis 17.jūnijs 2003 9:36
0 0 Atbildēt

to viesis 13:16

Nu pa Brīvībeni braucot ar riteni, pārbraukt ielai pāri var arī pa gājēju pārejām. Tās tur ir uz katra krustojuma!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti