Daihatsu Copen varētu kļūt par vasaras sezonas iekāres objektu. Nolaižams jumts, vasarīgas krāsas- ko vēl var vēlēties?
Visi būs pret Tevi laipni, ja domās, ka Daihatsu Copen ir Tavs. Kaimiņi, kuri no rītiem parasti Tevi nesveicina, pēkšņi kļuvuši runīgi, it kā vēlētos Tev iemainīt savu golfiņu. Protams, cilvēks, kurš negrib runāt par savu auto, labāk iegādājas golfu. Pretējais- Daihatsu Copen saimnieki vienmēr drīkstēs atbildēt uz vieniem un tiem pašiem jautājumiem. Jā, jumts atveras automātiski, tā pat kā SLK Mercedesam. Jā, sēdekļi ir apsildāmi, un ABS arī ir!
Maziņš gan viņš ir- Daihatsu Copen. 3,40 metrus garš, 1,48 metrus plats un 1,25 metrus augsts. Pat Smart ir platāks (1,52m) un augstāks (1,55m). Dzinējs Daihatsu Copen ir aptuveni tik pat jaudīgs, kā kārtīgam japāņu mocim- 64Zs.
Nu tad, spiežam podziņu! Alumīnija kapucīte atlokās automātiski. Ak vai, tagad bagāžas nodalījumā pietiek vietas tikai divām sieviešu rokas somiņām. Tikai bez panikas, “šis auto tak ir konstruēts priekam”!
“Baigi smukais…”, katru reizi jānoklausās, kad noparkojamies.
Aplūkojam salonu. Ārprāc! Stūre atrodas labajā pusē. Pārāk mazs noiets Eiropas tirgū šim mazajam Osakā ražotajam auto, tāpēc arī šī “ekstra” :). Nu, tas jau nekas. Viņš jau tik un tā ir mazāks nekā motocikls ar “blakusvāģi”, kloķīšu un stūres atrašanās vietu nāksies iegaumēt. Garajiem letiņiem virs 1,80 varētu būt neērta sēdēšana, jumts visu laiku uzbrūk pakausim… Nerunāsim nemaz par ielocīšanos un izlocīšanos no auto. Arī vieta kājām ir paredzēta mazajiem japāņiem.
Daihatsu Copen dzinēja kubatūra- 659cm3. Nesmīkņājiet! Starp 3500 un 6000 apgriezieniem minūtē mazais motorīts parāda nepeļamu spēku. Pēc 6000 apgriezieniem minūtē jau jūtamies tā, it kā zem kapota virtuves kombains smalcinātu burkānu kilogramus. Turam gāzes pedāli. 8000 apgriezieni minūtē!
Šādus apgriezienus parasti attīsta tikai tādi auto kā Honda Civic Type-R vai Ferrari. Mazajam laikam vienkārši patīk smalcināt tos burkānus :).
Sagatavots pēc www.autobild.de
Mārtiņš Šīrants
Stilīgs auto nelielai stilīgai sievietei.
Tūlīt gan salīdīs visi lielmotoru un lielizmēru cienītāji un sāks vienā balsī bļaut, ka ne viņiem pašiem ne viņu meitenēm šāds
auto nepatīk.