Maksimālais Ford Focus C-Max 7

19.jūnijs 2003 8:07

Ford laidis klajā jaunu minivenu - Ford Focus C-Max. Lasiet, salīdziniet, vērtējiet. Viss sākās 1996 gadā. Toreiz Renault klajā laida Scenic, pēc tam 1999. gadā Opel sāka ražot Zafira, un šā gada sākumā VW laida klajā Touran.

Arī Ford neatpaliek no pārējiem. C-Max būvēts uz Focus bāzes, tas ir par 12,6 cm garāks un par 16 cm augstāks nekā tā priekštecis.

cmax1.jpg

Tas, kurš laiž klajā savu modeli pēdējais, ir soli priekšā pārējiem, jo var novērst konkurentu pieļautās kļūdas. Diemžēl, C-Max ir viens mīnuss- vietas trūkums. Citi šajā klasē ir mazliet ietilpīgāki. Neko nevar darīt, C-Max taču nav gluži jauns auto, bet gan pārveidots Focus.

C-Max aizmugurējos ārējos sēdekļus iespējams regulēt. 10 cm uz aizmuguri un 6 cm uz priekšu. Iegūstam Maybach limuzīna cienīgu vietu kājām. Kā parasti, sēdekļus var arī nolocīt vai vienkārši un ērti izņemt. Iegūstam vietu vismaz trim vidēja izmēra ledusskapjiem.

Kā jau minēts, ar plašumu C-Max lepoties nevar. Parasti septiņu pieejamo sēdekļu vietā Fordam ir tikai pieci. Sēdekļu trūkumu Ford argumentē šādi: Mārketinga speciālisti esot izpētījuši, ka tikai aptuveni 10 procenti pircēju obligāti pieprasa septiņas vietas. Otrs arguments ir dizains. Ford šajā ziņā krasi atšķiras no Zafira, Touran un citiem.

cmax2.jpg

C-Max starp konkurentiem izskatās ļoti pievilcīgs. Noliektā jumta līnija padara auto mazliet elegantāku. Ford to var atļauties, taču nācās „izgriezt” papildus sēdekļus.

„Ar C-Max mēs vēlamies gūt tādus pašus panākumus kā ar Focus”, apgalvo Ford. C-Max izceļas ar ļoti labu vadāmību. Ne velti Ford pielicis lielas pūles, projektējot pavisam jaunu piekari.

Arī par C-Max, kā nopietnu auto šajā segmentā, liecina pieejamo motoru palete. C-Max pieejams ar Common- Rail dīzeļdzinējiem. 1,6 litru dzinējs attīsta 110 Zs jaudu un 240 Nm griezes momentu pie 2000 apgr./min. 2,0 litru dzinēja jauda ir 135 Zs, griezes moments- 320 Nm pie 2000 apgr./min. C-Max pieejams arī ar 1,8 litru benzīna dzinēju, kura jauda ir 120 Zs un 169 Nm griezes moments pie 4500 apgr./min.

C-Max varbūt ir būvēts uz Focus bāzes, tomēr ir pavisam cits auto. Riteņu bāze C-Max ir mazliet platāka, lielāks svars, augstāks smaguma centrs. Ford inženieriem nācās krietni vien pasvīst, iekams auto ieguva perfektu vadāmību un stabilitāti.


Mārtiņš Šīrants

 
Visi komentāri
 
83738. viesis 19.jūnijs 2003 11:05
0 0 Atbildēt

Nu gribēetos jau iemeegjinaat. Bet vai benziina dzineejs buus tikai 1.8 l. Taa kaa prasiitos lielaaku arii. Varbuut kkads zina kur mekleejamas salona bildes?

83741. viesis 19.jūnijs 2003 11:14
0 0 Atbildēt

www.autobild.de/test/neuwagen...c7db2830ee75f#

spiezham uz Gallerie, tur ir veel daudz un dazhaadu bilzhu.

83843. viesis 19.jūnijs 2003 15:13
0 0 Atbildēt

Pietiks arī ar 1.8 ... Es braucu ar Focus hečbeku ar 1.6 - man pietiek. Focusam baga;znieks tiešām vrētu būt lielāks, bet brukšanai ikdienā un pie mūsu parkošanās pašā laikā.

84013. viesis 19.jūnijs 2003 21:14
0 0 Atbildēt

Blins... toč, tūliņ arī Ferrari un Porsche ražos dīzeļsporta auto... :P

84249. viesis 23.jūnijs 2003 3:41
0 0 Atbildēt

Ahu%$%^$%nna sapuuties Focuss. :D:D:D: :P Varbuut slims! :)

84376. viesis 25.jūnijs 2003 13:02
0 0 Atbildēt

siviks

116003. viesis 23.februāris 2004 11:19
0 0 Atbildēt

Kroplīts. Ideaļniks ir 1996.gada Dodge/Chrysler Voyager/GrandVoyager vai Caravan kā viņi tur pareizi... Nu vēl Totyota Pregio ne paša jaunākā dizaina ir prikolīga.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ceļš uz Positivus aizņem daudz laika; daudzviet ceļa remonts un ātruma ierobežojums līdz 70 km/h (+ FOTO)

Ceļš uz Positivus festivālu Salacgrīvā aizņem vairāk laika nekā citgad daudzo ceļa remontu posmu dēļ. Lasīt vairāk

 

Satiksmes ministrija uzskata, ka autoparka tehniskās apskates tirgus atvēršana var atstāt iespaidu uz satiksmes drošību 8

Latvijas autoparka tehniskās apskates tirgus atvēršana var atstāt iespaidu uz satiksmes drošību, aģentūru LETA pauda Satiksmes ministrijā, komentējot Konkurences padomes secinājumu, ka valsts nepamatoti liedz privātajiem uzņēmumiem iesaistīties transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa kontroles tirgū. Lasīt vairāk

 

Satiksmes ministrija nepiekrīt Konkurences padomes ziņojuma secinājumiem 15

Ņemot vērā Konkurences padomes ziņojuma secinājumus, Satiksmes ministrija atgādina, ka 2023.gadā tehniskās kontroles veicējus izvēlēsies publisko iepirkumu reglamentējošos tiesību aktos noteiktajā kārtībā, kā to nosaka spēkā esošie normatīvie akti (2017.gada 30.maijā apstiprinātajiem Ministru kabineta noteikumi Nr.295 "Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļa"). Lasīt vairāk

 

AvtoVAZ atjaunojis Lada Granta sedanu (+ FOTO) 9

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ publicējusi pirmos atjauninātā Lada Granta sedana attēlus, paziņojot, ka oficiālo pirmizrādi tas svinēs augusta beigās, Maskavas autoizstādē. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti