Ieviesīs soda punktu sistēmu ceļu satiksmē 43

 
8.jūlijs 2003 16:50

Saeima otrdien galīgajā lasījumā akceptēja grozījumus ceļu satiksmes likumā, kas paredz no nākamā gada ieviest soda punktu sistēmu par pārkāpumiem ceļu satiksmē, kuras galvenais mērķis ir cīnīties pret sistemātiskiem pārkāpējiem.

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) direktors Andris Lukstiņš BNS iepriekš prognozēja, ka jaunā sistēma varētu stāties spēkā jau no nākamā gada 1.janvāra, ja valdība būs pieņēmusi pārkāpumu uzskaites punktu sistēmas piemērošanas noteikumus, kas reglamentēs reģistrējamos pārkāpumus, atbilstošos soda punktus un to noilgumu. Vēlākais sistēmas spēkā stāšanās termiņš ir nākamā gada vidus.

Likumā paredzēts, ka maksimālais soda punktu skaits, kuru sasniedzot automašīnu vadītājam tiks atņemtas tiesības, būs 16 punkti, bet vadītājiem ar stāžu līdz diviem gadiem - 10 punkti.

Maksimālais soda punktu skaits par vienu pārkāpumu būs astoņi punkti, kurus piešķirs, ja vadītāju pieķers, braucot alkohola vai narkotiku reibumā. Par šo pārkāpumu vadītāja tiesības atņems nekavējoties, stāstīja Lukstiņš.

Reģistrētie punkti būs spēkā divus līdz piecus gadus atkarībā no pārkāpuma smaguma. CSDD vadītājs atzīmēja, ka, pēc likuma autoru ieceres, par braukšanu dzērumā, kas uzskatāms par nopietnāko pārkāpumu, punkti saglabāsies ilgāko iespējamo termiņu - piecus gadus.

Ja soda punktu skaits tuvosies maksimālajam un šoferim jau draudēs tiesību zaudēšana, viņam par to nosūtīs brīdinājumu, kā arī tiks piemēroti citi ietekmēšanas līdzekļi - būs jāiziet mācību kursi ceļu satiksmes drošības jautājumos, semināri drošai transportlīdzekļa vadīšanai vai transporta līdzekļa vadīšanas iemaņu pārbaude, vai arī jākārto eksāmens ceļu satiksmē.

Ja tomēr būs sasniegts maksimālais punktu skaits, šoferim uz gadu atņems tiesības. Savukārt, ja tiesības uz vairāk nekā gadu pazaudēs atkārtoti 10 gadu laikā, vadītājs tās varēs atgūt ne agrāk kā pēc pieciem gadiem. "It kā viņam tiesības nekad nebūtu bijušas," paskaidroja Lukstiņš.

Likuma grozījumi paredz ieviest arī citas būtiskas izmaiņas, tostarp ieviest mopēdu vadītāju tiesības. Tās varēs iegūt no 14 gadu vecuma, savukārt transportlīdzekļa vadītājam, kuram ir tiesības vadīt vismaz vienas kategorijas mehānisko transportlīdzekli, būs atļauts braukt arī ar mopēdu.

Braucot ar mopēdu, tāpat kā vadot automašīnu, būs nepieciešami arī tā reģistrācijas dokumenti, kā arī īpašnieka pilnvara, ja vadītājs izbrauks ārpus Latvijas.

Līdz ar mopēdu tiesību ieviešanu no nākamā gada 1.janvāra paredzēts ieviest sodus par velosipēdu un mopēdu vadīšanu alkohola reibumā, taču velosipēdisti un mopēdisti, nebaidoties no soda, drīkstēs pie stūres sēsties lielākā dzēruma pakāpē nekā autovadītāji.

Atšķirībā no autovadītājiem, kuriem aizliegts vadīt transportlīdzekli, ja alkohola koncentrācija asinīs sasniedz 0,5 promiles, bet tiem, kuriem autovadītāja stāžs ir mazāks par diviem gadiem, - tikai 0,2 promiles, velosipēdisti un mopēdisti nesodīti varēs pārvietoties, braucot pat reibuma pakāpē līdz vienai promilei.

Arī sodi par braukšanu dzērumā viņiem būs pieticīgāki. Saeimā otrajā lasījumā pieņemtie grozījumi administratīvo pārkāpumu kodeksā paredz - ja velosipēdista vai mopēda vadītāja asinīs vai izelpā konstatēs no 1 līdz 1,5 promiles alkohola vai narkotiskās vielas, vadītājam būs jāšķiras no 20 latiem, bet, ja virs 1,5 promilēm, - no 30 latiem.

Auto šoferiem par tādiem pašiem pārkāpumiem sodi būs daudz augstāki - attiecīgi no 300 līdz 400 latiem un autovadītāja tiesību atņemšana uz gadu vai pat no 400 līdz 500 latiem un autovadītāja tiesību atņemšana uz diviem gadiem.

"Tas ir tikai loģiski. Braucot dzērumā ar velosipēdu, viņš vairāk apdraud pats sevi nekā citus un nevar izraisīt līķu kaudzi," kraso sodu atšķirību pamatoja Lukstiņš.

Tāpat ceļu satiksmes likumā nostiprinās jaunus ierobežojumus transportlīdzekļu vadīšanai, tostarp būs aizliegts vadīt transporta līdzekli, esot slimam vai arī tik nogurušam, ka tas var ietekmēt vadītāja darbspējas un ceļu satiksmes drošību, reakcijas ātrumu uzmanību samazinošu medikamentu iespaidā, kā arī būs aizliegts izmantot tiesības, ja mainījies transportlīdzekļa vadītāja vārds, uzvārds vai personas kods un 30 dienu laikā transportlīdzekļa vadītāja apliecība nebūs apmainīta, vai arī par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu uzliktais naudas sods nebūs samaksāts gada laikā no soda uzlikšanas dienas.

RĪGA, JUL 08, BNS

 
Visi komentāri
 
86299. viesis 8.jūlijs 2003 16:54
0 0 Atbildēt

Jūtu, ka vairākumam iauto komentētāju un viesiem varētu būt visai aktuālas šīs izmaiņas. Šamējie taču ir tādi braucēji, ka visi noteikumi ir pie kājas!

86300. viesis 8.jūlijs 2003 16:56
0 0 Atbildēt

Ja cp nebutu tik korumpeti, tad sita sistema gluzi labi stradatu!

86302. viesis 8.jūlijs 2003 16:58
0 0 Atbildēt

"Braucot dzērumā ar velosipēdu, viņš vairāk apdraud pats sevi nekā citus un nevar izraisīt līķu kaudzi"

Lukstiņš laikam nekad nav saķēris asas izjūtas, naktī pēkšņi ieraugot pa ceļa vidu plenderējošu velodzērāju.

86308. viesis 8.jūlijs 2003 17:05
0 0 Atbildēt

nu logjiski, ka shitam sekos pieciishu deveeju/njeemeeju skaita pieaugums. kursh gan gribees zaudeet tiesiibas deelj piemeeram 10km/h paarkaapuma, ja vinjam ir 15 punkti un truuxt tikai 1. logjiski, ka dos mentam kukuli....

86310. viesis 8.jūlijs 2003 17:06
0 0 Atbildēt

hmm.. katraa gadiijumaa stipri vien atbalstaama ir doma par 0,2 promilju normu jaunajiem ... bet 5 gadi terminjsh soda punktiem ir paliels :)

86313. viesis 8.jūlijs 2003 17:08
0 0 Atbildēt

a interesanti buutu apskatiic, cik punktus pa kaadu paarkaapumu dos? un tkjipa buus paraleeli soda punktiem jaamaxaa arii naudas sods?????

86314. viesis 8.jūlijs 2003 17:10
0 0 Atbildēt

vājprāc - ja 10 gadu laikā otreiz noņem tiesības, tad tas jau uz pieciem (!!) gadiem! Skarbi!

86317. viesis 8.jūlijs 2003 17:12
0 0 Atbildēt

nu fakc taads, ka buus jaamauc bez tiesiibam:)

86319. viesis 8.jūlijs 2003 17:15
0 0 Atbildēt

a kas ta par braukshanu bez TA ar punktus dos???

kas ta,man par kautkaadas nevienam nevaidziigas TA neesamiibas njems tiesiibas nost? vot maitas...

86326. viesis 8.jūlijs 2003 17:28
0 0 Atbildēt

..bet ar zirgu varees kjiiselii mochiit:)

86366. viesis 8.jūlijs 2003 18:16
0 0 Atbildēt

agraak cilveeki veel maksaaja 5ls oficiaali, tagad dos tikai uz rokas :] kaa rezultaataa atklaato paarkaapumu skaits strauji samazinaasies un visi buus laimiigi :]

86367. viesis 8.jūlijs 2003 18:17
0 0 Atbildēt

Ar janvāri būs jāpalielina makā esošo skaidrās naudas neaizskaramo rezervi.

86369. viesis 8.jūlijs 2003 18:24
0 0 Atbildēt

Lukstinsh ar CSDD biki galvu saspiedis, nu ne jau visas nromas ir garaam, bet par soda punktu sisteemu jau nu tochna. Sheit pieeja lietai pilniigi liika. Normaalas valstiis, par paarkaapumiem tu gan sanjem nosaciitus soda punktus tachu tiesiibas tev neviens negrasaas atnjemt par agresiivu braukshanu ( kas ir biezjaaka izpausme LV), bet ta vietaa tava oblligaataas apdroshinaashanas maksaajums pieaug, ta kaa tu tiec uzskatiits par paaugstinaatu apdroshinaashanas risku.

Nevienam nav jaadod kukulji, Un visi dziivo HAPPILY EVER AFTER.

86373. viesis 8.jūlijs 2003 18:33
0 0 Atbildēt

vai par visiem sodiem dos punktus? es ceru ka nee, jo piem. ja par braukshanu bez uguniim iedos kaadus 3 un veel 2 gadus kaa minimums par to turees tevi melnajaa saraxtaa, tad tas gan buutu pilniigs stulbums.

86389. viesis 8.jūlijs 2003 19:58
0 0 Atbildēt

Es domaaju ka stulbums ir tocjh tie velosipedistui untas ka vinji apdraud tikai sevi.

Ja es nobraucu sitadu alhkashu ar vinja saliekamo riteni, tad kuru liks cietunmaaa. vai lukstinja kungs to man varetu pateikt???

ja ieveisis likuma ka nobraucot alkashu es nesmu vainigs, tafd nemaz var nelikt to sodu vinjiem vispar latvija atbriivosies no neveelamiem un sabiedriibai bistamiem elemntiem.

bet sobrid vinji tiesi apdraud muus uj es domajun tur vajadzetu likt cietunma un kadam 10 sutkam par brauksanu reibuma, to pasu nvaretu attiecinat ari uz parastajiemauto draiveriem.

Es gan top punktu sistemu atbalstu, tachu biskinj liekas ta lieta par nopietnu. driiz toch visi braukas bez tiesiibam. ir jaameina sistema nevis dazi likumi. kapec cilveeks nedrikstetu pa liepajas soseju braukt uz 120 ja tuvuma nav nevina un vinjs neapdrud nevienu. es domaju ka tie likumi biezi vien ir bezjezdziigi. Vispirms saakt vajadzetu ar celja ziimju sakartosanu un pasu cp apmacisanu.

86395. viesis 8.jūlijs 2003 20:35
0 0 Atbildēt

Nu tad CSDD ir sastrādājis jaunus likumus, mazliet tā kā komunisma laikos 3 caurumi tiesību talonā un tiesības nost, kas notiek citur pasaulē, šajā jomā, vai arī ir sadomāta tāda punktu sistēma?

86396. viesis 8.jūlijs 2003 20:46
0 0 Atbildēt

Ja godiigi, es pat nezinu ko teikt... man nav ko teikt... es nezinu kaa lai pasaku savu sashutinaajumu... viss iet uz galu... debiilisma liimenis sit augstu vilni... katrs naakamais likums debiilaaks par ieprieksheejo... 5 gadi... 5 gadi no dziives... sistemaatiskie paarkaapeeji... paaraudzinaat?... driikst es izteikshu savas personiigaas domas?... tas ir nozheelojami... Driiz autovadiitaaja aplieciiba uz rokas buus prestizhaakaa lieta... bet uz rokas buus tikai seeneem un sastreegumu veidotaajiem... es eju piedzerties...

86399. viesis 8.jūlijs 2003 21:01
0 0 Atbildēt

Tiem puishiem CSDD mirstiibas liimenis galvaa sakaapis !!!

Tas nekas daudzi tur ir bijusie autosportisti un nemaz ne taadi paipuisiishi. Bet tas jau no seerijas, kad mees augaam tad "zaale" (zaaliite) bija stipraaka.

86405. viesis 8.jūlijs 2003 22:21
0 0 Atbildēt

Pēdējā gada laikā esu maksājis tikai par apstāšanos neparedzētās vietās. Tā kā man po, varat droši ieviest šito sistēmu.

86412. viesis 8.jūlijs 2003 23:17
0 0 Atbildēt

Ieliks tev pāris punktus par apstāšanos un varēsi stāvēt veselu gadu :)

86417. viesis 9.jūlijs 2003 0:08
0 0 Atbildēt

Izskatās, ak iAuto apmeklē tikai sistemātiksi paŗkāpēji, un ka likumus raksta tikai tā joka pēc, un kapēc vispār ti e likumi jāievēro.

Nu brauc godīgi , pārlai vēlreiz CSN grāmatiņu, un neaiztiks Tevi neviens policists.

Es neesmu nekāda kristāltīra dvēsele, jo satnadartā braucu ar +10, bet mani neviens neaiztiek. Būs jau labi, ja tikai poliči mazāk ukuļus ņems, bet ņemot vērā, ka viņiem arī dzīvot gribās, tad jau maz kas uzlabosies.

86419. viesis 9.jūlijs 2003 0:22
0 0 Atbildēt

pasakiet kurs policis mani nokers ar manu baiku, un ja nokers, tad pateikshu nav naudas, nav neka, un vel vardu samelosu- Egons Vagons :)

86420. viesis 9.jūlijs 2003 0:35
0 0 Atbildēt

ja jau nauda nav jamaksa, atnem tikai tiesibas, tad jau visi brauks bez tam! nafig kartot, ja atnems. nav un viss. iepuut man, zalais lops:)

86430. viesis 9.jūlijs 2003 8:26
0 0 Atbildēt

Ew, bet sodi taks bus jamaksa tapat, ka lidz sim, vel tikai bonusa naks tie punkti... Ta ka tiesibu nebusana, neko butiski nemainis.

86435. viesis 9.jūlijs 2003 8:49
0 0 Atbildēt

He, He! Logiski, pasam Lukstinam un vina branžai jau soda punktus neviens neskaitis

86448. viesis 9.jūlijs 2003 9:09
0 0 Atbildēt

arturo - a vinji tevi ar visu tavu baiku uz kraatinju :)

Vispār sistēma skarba, bet gan jau rezultāts būs. Nepiekrītu, ka visi maksās kukuļus, jo pie punktu sistēmas kukuļdošana būs acīmredzamāka nekā tagad, kad pastāv arī naudas sodi. Nav tik daudz to ļautiņu, kas bez sirdsapziņas pārmetumiem var iedot kukuli.

86519. viesis 9.jūlijs 2003 11:14
0 0 Atbildēt

nu ******* korumpetiiba tik pieaugs! pieciisha vietaa dosi 10 un punkti netiks skaitiiti! fck to marasmu!

86521. viesis 9.jūlijs 2003 11:14
0 0 Atbildēt

veel tikai gribeetops teikt, ka tagad varees zelt braukshana ar shrotiem kuriem iz aveel apmeeram gadu TA, tipo, njemu shrotu paarkaapju vius ko ienaak praataa, ta jaa skaitaa izliekos, ka man nav autovadiitaaja aplieciibas, peec tam neeju TA un nododu vaagji luzhnjos, kaa Juus piedziisiet soda naudu - gribeetu redzeet. Protams veelams ir nenokljuut kaadaa CP "maksas" staavvietaa, bet citaadi neredzu ko taadam degunam varees padariit !!!

86523. viesis 9.jūlijs 2003 11:18
0 0 Atbildēt

Ak jaa veel viena lieta, veel pastaav taada iespeeja, kaa vadiitaaju apvienoshanaas, un tad lielam vairumam ir jaanoprotestee shaada sisteema. Iemeslus droshi var izdomaat daudz un dazjaadus, sakot ar aciimredzamu infas vaakshanu par personaazjiem gan droshi veel ko labu vareetu izdomaat. Nu tipa paskatiisimies kaa straadaas jauna sisteema, un ja buus galiigaa D..., tad jaameegjina noprotesteet.

86576. viesis 9.jūlijs 2003 13:24
0 0 Atbildēt

CSDD-stulbeni, likumi-tikai ne prieks mums ! A varbuut tie zalknaabji ,kas sakaapusi AUDI COUPE,GOLF GTI,BMW 325 u.t.t. un iedomaajushies ka ir baigie asi,ar savaam vistu smadzeneem vareetu aptvert ka Latvija ir vieni no augstaakajiem raadiitaajiem negadiijumu,cietuso un bojaa gaajusho skaitaa,pirms tas skar pashus ! Ja tu pa reizei paarsniedz aatrumu -20 km,diez vai pa 2 gadiem 16 punktus savaaksi,bet ja gribi braukt shmigaa lai tev nonem tiesiibas,lai tu neapdraudi mani un citus.

86613. viesis 9.jūlijs 2003 14:20
0 0 Atbildēt

Shitie praatiigie, godiigie utt brauceeji var breekt, ka shii sisteema buus laba, bet padomaajiet pashi - stipri biezhi gadaas paarkaapt noteikumus tiiri netiishaam, formaali un nekaadaa veidaa nenodarot nevienam ljauna arii potenciaali ne, un es noveelu, lai jums taa gadiitos, un juusu tiesiibas norautu podaa uz gadu. es gribeetu redzeet, ko teiktu juusu sievas, par to, ka ne suuda nopelniit nevareesiet bez vaagja!

veel es pilniigi nepiekriitu tam, ka jaunie brauceeji ar audi coupe un 325i ir nejeegas un tikai "mauc", protams, sheit iznjeemumu skaits ir lielaaks, bet ko dara tie tizlenji, kas, piemeeram, ziemaa uz shosejas nejeedz braukt, oopiishi, kas domaa, ka riigaa uz briiviibas ielas braukdami ar 40km/h ir nejjedziigi pieklaajiigi brauceeji? kas tad patiesiibaa taisa sastreegumus bez citiem faktoriem? Visaadi lempji!

86641. viesis 9.jūlijs 2003 14:53
0 0 Atbildēt

a cik punktus dos par aaruma paarkaapumu liidz 20 km? ja 0.1, tad der, ja vairaak, tad gan ir dupii

86651. viesis 9.jūlijs 2003 15:01
0 0 Atbildēt

Rupju paarkaapumu,Viesi, netiishaam neizdarisi, bet nenems tev tiesibas par sikumiem. Es neslaveju punktu sistemu,es brinos cik traki visi grib pārkāpt noteikumus. Bet sastreegumus pirmkaart veido nevietaa nomesti auto,peec tam tik oopiisi, kuri mani ar bessii !

86698. viesis 9.jūlijs 2003 16:26
0 0 Atbildēt

Cik dzirdeeju pa Radio Kurbuli, tad tika skaidrots, ka punktus dos tikai par lielajiem paarkaapumiem - aatruma paarsniegshana virs 20km/h, braukshanu dzeerumaa. Bet par siikumiem, nedegoshaam tuvaam gaismaam, nepiespraadzeeshanos un aatruma paarsniegshana par 1-20km/h buus tikai naudas sods.

86765. viesis 9.jūlijs 2003 20:43
0 0 Atbildēt

Konkurēt uz vietu CP varēs tikai bagāto,vai ietekmīgo dēliņi!

Viņu ieņēmumi palielināsies konkrēti!

POLICISTS-tā nav profesija- tas ir dzīvesveids!

87096. viesis 11.jūlijs 2003 12:21
0 0 Atbildēt

Dubultsoda punktus CSDD un Citiem par nekvalitatīvo ceļu, par ātrgaitas ceļu trūkumu, policijas zemo atalgojumu un viņu brīnumiem.........

87597. viesis 15.jūlijs 2003 20:42
0 0 Atbildēt

87599. viesis 15.jūlijs 2003 20:49
0 0 Atbildēt

Man nav ko teikt vinni ir jaamochii nost. Kaa daomaajiet buutu reakcija kad cilveekam kursh straadaa par shoferiiti un pa pilseetu meenesii nogaazz vairaak kaa 10000 km izredzes kluudiities nav lielaakas Saliidzinoshi ar kautkaadu sveetdienas brauceeju?? Un nnemot veeraa kad tas ir vinna maizes darbs?? Manupraat rezultaats buus vinkaarsh- cilveecinni kuriem atnnemtas tiesiibas vairs nav ko zaudeet ne taa?? tad Hulli nesajaat tiem pashim CP dziivii??

87688. viesis 16.jūlijs 2003 14:04
0 0 Atbildēt

nu var jau blajut par korkjiem ko oopiishi izraisa u.t.t., IMHO punktu sisteema ir vajadziiga un tur viss ir OK

SX

P.S. nez kaapeec neviens "sportists" nesuudzas par to ka korkji meedz veidoties deelj kaada cita "sportista" - tikai otrais tagad jau katafalkaa brauc

88081. viesis 19.jūlijs 2003 11:36
0 0 Atbildēt

Es atbalstu soda punktu sisteemu. Vajag riktiigi ,,draazt,, noteikumu paarkaapeejus. Nav normaala lielas daljas vadiitaaju attieksme, kuri uzskata, ka ir pareizi braukt ar 110 km/h (,,pieciisha robezhaas,,), ja atljauts ir liidz 90 km/h. Likums ir jaaieveero! Atvaljinaajuma laikaa 3 dienas braukaaju pa Lietuvu, un man bija prieks, ka vieglie automobilji tur tik traki nenesas kaa pie mums. Aciimredzot tas arii ir par iemeslu tam, ka avaariju statistika Lietuvaa ir krietni labaaka nekaa pie mums.

89103. viesis 24.jūlijs 2003 16:56
0 0 Atbildēt

To Tengizs: Interesanti gan kādas briesmas rada tie,kas brauc 90 km vietaa 110?! To 85 un 90 km/h taa avaariju statistika ir tik liela. Traucee uz celja. Lietuvaa katrs sevis cienosh leitis izbrauks tev priekshaa taa, ka dabuusi mest pa meemajiem. To man pastaastiija letinjsh, kas tur dziivo kaadus 4 gadus.

89277. viesis 25.jūlijs 2003 13:16
0 0 Atbildēt

Briesmu rodas daudz:

1) Piemeeram, kaads, kursh grib tikt no mazaaksvariiga celja uz galveno, naivi domaa, ka pa galveno celju mashiina tuvojas ar 90 km/h, ka varees paspeet izbraukt. Tachu taa mashiina pa galveno celju tuvojas uz 110 km/h, un rodas situaacija, ka tai ir stipri jaabremzee.

2) Uz celja izskrien alnis. Pie 90 km/h sekas, saduroties ar alni, vienmeer buus mazaak smagas nekaa pie 110 km/h.

Vareetu veel mineet daudz citu piemeeru.

Tengizs

92039. viesis 9.augusts 2003 21:46
0 0 Atbildēt

Soda punktu sisteemu noteikti vajag, lai atsijaatu un izdraaztu tos, kuri uzskata, ka paarkaapt satiksmes noteikumus ir normaali. Es cienu CSDD juristu Reini Niimani, kursh ir ieguldiijis lielu darbu soda punktu sisteemas ievieshanai nepiecieshamo normatiivo aktu izstraadee. CSDD rullee!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti