Slavas dziesma alfai 89

 
23.jūlijs 2003 0:02

Cilvēki, kuri brauc ar Alfa Romeo, ir patiesi šo auto fani; alfu nepērk “tāpat vien” – tā apgalvo šo itāļu auto īpašnieki. Līdzīgu secinājumu nācās izdarīt, kad Auto Torino mums laipni uzticēja vienu no saviem spēkratiem – Alfa Romeo 156 Sportwagon. Šī Alfa gan nedaudz atšķiras pēc savas idejas...

alfa156s4.jpg

Parasti šādus auto sauc par SW – Station Wagon. Bet 156 būs izņēmums, jo šī ir Sportwagon. Paskatieties uz auto profilu! Vagons? Nē – tā principā ir trīsdurvju kupeja-universāls. Aizmugurējās durvis pirmajā brīdī nemaz nav pamanāmas.

Līdz tam alfā biju sēdējusi vienu reizi – kā pasažieris, un neko īpaši sajūsmas vērtu nemanīju. Pārsēžoties vadītāja sēdeklī, aina paveras pavisam cita. Alfa Romeo tiešām ir radīta savam īpašniekam-vadītājam. Ļoti elegants izskatās panelis ar iedziļinātajām mēraparātu skalām. Interesanti, ka citiem šajā pasaulītē ielūkoties nav ļauts – skalas no blakussēdētāja redzes leņķa nav saskatāmas. Ādas stūre un ātrumpārslēga rokturis (arī no ādas) tīkami iekļaujas plaukstās. Aiziet!

alfa156s1.jpg

Automašīna, lai arī skaitās sportiska, nodrošina lielisku braukšanas komfortu. Sēdekļi regulējas ļoti plašā diapazonā – vari iekārtoties pēc noskaņojuma. Salīdzinoši ar citiem līdz šim izmēģinātajiem auto, “ātrumkloķis”, šķiet, pareizo “robu” atrod pats – tik viegli un bez piepūles notiek šī manipulācija. Ļoti noderīgs ir divzonu kondicionieris un klimata kontrole, kas ļauj vadītājam un pasažierim izvēlēties atšķirīgus temperatūras režīmus. Vietas priekšā sēdošajiem vairāk kā pietiekami. Ja aizmugurējiem pasažieriem vietas būtu tik pat daudz – vai tad tas vairs būtu “sportwagon”!

Runā, ka Alfa Romeo dzinēja skaņa tiek izstrādāta sadarbībā ar akustikas speciālistiem. Ja tā ir taisnība, tad speciālisti „ne par velti maizi ēd”. Izplūdes sistēma ir uzbūvēta tā, ka dzinējs izklausās pēc sporta auto. Tikai tas ir divas reizes klusāks un mazāk agresīvs kā Formula I dzinējs. Dzinējs ir dzirdams jebkurā režīmā - gan brīvgaitā, gan arī tad, kad tahometra bultiņa ielido sarkanajā zonā. Bet tas izraisa nevis nepatiku, bet gan lepnuma sajūtu par savu auto.

alfa156s2.jpg

Akseleratora pedāļa gājiens ir ļoti garš, bet tam ir savi plusi. Ja uz to briesmīgi nespiež, tad šis sportiskais auto uzvedas kā vienkāršs ģimenes sedans. Bet atliek tikai paspiest stiprāk un atdzīvojas tas, ko parasti gaida Alfa Romeo automobiļiem.

Pie bremzēm gan nākas pierast pa jaunu – šķiet, pedālis ir pilnīgi bez pretestības. Bremzes ir straujas. Priekšējie riteņi bremzē nedaudz agrāk par pakaļējiem, kas bremzēšanas brīdī rada auto „iegrimšanu”. Neuzmanīgi pieskaroties pedālim uzreiz nākas dzirdēt pasažieru nožēlu, ka nav piesprādzējušies...

Protams, pieejams viss iespējamais aprīkojums, bez kā šodien neviens sevi cienošs autoražotājs savus modeļus tautās nelaiž. Jāpiebilst, ka auto izrādās pietiekoši piemērots arī garākiem pārbraucieniem. Ar šo mašīnīti tika veikti 900 km, 700 no kuriem gandrīz bez apstājas – kaut arī sēdekļi šķiet nedaudz par mīkstu, mugura nesāpēja. Iespēja mainīt temperatūras režīmus ļauj vadītājam nezaudēt možumu, tajā pašā laikā blakus sēdošais var pat nedaudz piemigt omulīgos 20oC – sēdekli iespējams noregulēt ideāli ērtā pozā.

alfa156s3.jpg

Alfa Romeo gaitas īpašības varētu raksturot ar angļu vārdu “outstanding”, ja vien ne dīvaini lielais pagrieziena rādiuss, kas, ierobežotos laukumos apgriežoties, padara auto diezgan neveiklu. Bet tas tad arī laikam būtu vienīgais mīnuss. Visādi citādi vadīt šo auto ir īsta bauda. Auto piekare īpaši labi tas “uzvedas” grants ceļos un pie lielākiem ātrumiem – auto burtiski pielīp pie ceļa. Tas tika pārbaudīts vienā no rallija “Sarma” posmiem, kur „sakritības” dēļ tiek testēta viena otra no mums uzticētajām automašīnām.

alfa156s0.jpg

Par salonu nav ko piebilst - stilīgs, Alfa Romeo stilā...

Jau salonā mūs brīdināja, ka alfām “patīk” lieli apgriezieni. Arī tas pilnībā apstiprinājās. Braucam, uzspiežam un auto aizlido... Fantastiski! Tā vien šķiet, ka auto labāk jūtas, ja tam liek braukt uz 100-120km/h, nevis dienišķos 50/90km/h. Lieliski vadāms, dinamisks un stabils uz ceļa Alfa Romeo 156 Sportwagon varētu kļūt par ne viena vien automīļa sapņu spēkratu.

Tikai nesauciet to par universālu – tā ir Alfa Romeo 156 ar lielu bagāžas nodalījumu!

Alfa Romeo 156 Sportwagon:
Dzinējs: 2,0 T Spark
Jauda: 155 Zs / 6400
Grieze: 187 Nm / 3500
Maksimālais ātrums: 216 km/h
Ieskrējiens līdz 100 km/h: 8,8 sekundes
Vidējais degvielas patēriņš: 8,8 l/100km

P.S. Pie reizes iesaku piedalīties konkursā, kurā varat laimēt iespēju notestēt kādu Alfa Romeo visu nedēļas nogali.

Lapsa, iAuto

 
Visi komentāri
 
88576. viesis 23.jūlijs 2003 0:15
0 0 Atbildēt

Jauka reklaama...dereetu izmeegjinaat:)

88581. viesis 23.jūlijs 2003 1:00
0 0 Atbildēt

Ieskrējiens līdz 100...

88583. viesis 23.jūlijs 2003 1:48
0 0 Atbildēt

A kas ir Lapsa (šī raxta autors) :?

88587. viesis 23.jūlijs 2003 8:27
0 0 Atbildēt

:D

88588. viesis 23.jūlijs 2003 8:47
0 0 Atbildēt

nothing special....

88591. viesis 23.jūlijs 2003 8:51
0 0 Atbildēt

edzuli, pastaasti, tad cik aatri ieskrienas liidz 100 320 garais beemeevee?

modelis, kuru skjiet razjoja liidz 94 gadam aatraak par 11.4 sekundeem to bez nopietnas paarbuuves nespeeja pat lai vai cik veeleetos...

Taakaa paklusee kabatlakatinjaa - nesaliidzini vienkaarshu 2 litru motoriiti ar 5 litriigu monstru...

88593. viesis 23.jūlijs 2003 8:56
0 0 Atbildēt

Autovadītāja pienākums ir parūpēties, lai visi ir piesprādzējušies :) tad arī nožēla nebūs jādzird.

Patīkami lasīt auto apskatus. Jauks kontrasts pret dzeltenajiem rakstiem.

88598. viesis 23.jūlijs 2003 9:15
0 0 Atbildēt

trūka apakšā maziem burtiņiem "apmaksāts reklāmas laukums" :)

bet citādi rakstiņš ir ĻOTI labs

kā ar to izmēģināšanu? alfas laikam cilvēkiem nedod testa braucieniem citādi kā piesakoties konkursā :)

Redaktors 23.jūlijs 2003 9:19
0 0 Atbildēt

Tas nav apmaksāts reklāmas laukums. Tas ir vienkāršs tests un divkāršs emociju "plūds", kurš rastos arī jums, ja pabrauktu ar Alfu...

88603. viesis 23.jūlijs 2003 9:30
0 0 Atbildēt

OK, šodien aiziešu uz alfas lapu un pieteikšos testa braucienam ar sprotvagonu :) par rezultātiem protams ieziņošu

88604. viesis 23.jūlijs 2003 9:41
0 0 Atbildēt

Viss OK, ārēji izskatīga, bet salons (priekšējais panelis) izskatās pārlieku samocīts :(((

88605. viesis 23.jūlijs 2003 9:41
0 0 Atbildēt

Uz jāņiem sanāca biku pabraukt ar 156 2.0 Tspark 2001.g. alfiņu... :)

Personīgi man, par VW boru stipri labāk patika. Ar citiem šo gadu auto nevaru salīdzināt, neesmu braucis.

88606. viesis 23.jūlijs 2003 9:42
0 0 Atbildēt

Salons vienkārši elegants! Stilīgs, gaumīgs, un galvenais - ērts! :D

88608. viesis 23.jūlijs 2003 9:47
0 0 Atbildēt

Tikai nesaciet mani lamat, jo izteiksu savu subjektivo viedokli...

Sis tests man atgadinaja 90gadu sakuma lasito Auto, kur zuranalisti eiforija parsedusies no zigula arzemju aparata da vienalga kada savus testus rakstija bazejoties tikai uz emocijam, tad tas bija saprotams...., tagad - nu nezinu....

Un vel neliela iebilde, vai tad nevareja kaut aiznemties uz so pasakumu kadu foto kameru un uztaisit originalas bildes, nevis izvilkt bildes no kataloga.

Tapec lai neviens neapvainojas, bet man sis tests likas, ka lai to vieglak pasaka, nenopietns un drizak atbilstoss reklamrakstam, jo negribas ticet, ka iauto nevaretu veikt nopietnaku auto testu.

Tas nenozime, ka man nepatik alfa - patik pat loti...

88611. viesis 23.jūlijs 2003 9:51
0 0 Atbildēt

Nu man gan radās pietiekams viedoklis par Alfu, lai tālāk pats interesētos. Nav nemaz tik svarīgi, lai būtu oriģinālās bildes. Bet teksts labs.

88615. viesis 23.jūlijs 2003 9:56
0 0 Atbildēt

Varbūt tiešām pieteikties uz testu? Baigi iekārdinājāt.

88617. viesis 23.jūlijs 2003 9:57
0 0 Atbildēt

viesis 23.07.2003 09:51

Man auto testa teksta galvenais ir informacija nevis literarais sniegums, tam ir citas vietas un to cik tas vai cits aparats ir labs vel telainak var palasit ari katalogos un reklamas bukletos...

Nu es jau neko nesaku, vienigi gribetos to limeni drusku augstaku, tas ari viss...

88636. viesis 23.jūlijs 2003 10:35
0 0 Atbildēt

Romiqe - sheit Tu neatradiisi izvilkumus no tehniskajaam specifikaacijaam - ar taam ir pilns viss internets. Shis vienkaarshi ir staasts par "nedeeljas nogali kopaa ar Alfa Romeo". patieshaam - iesaku visiem piedaliities konkursaa, lai laimeetu vizinaashanos.

88644. viesis 23.jūlijs 2003 10:44
0 0 Atbildēt

kiska 23.07.2003 10:35

Labi nestridesos - vienam mate, otram meita, citam vispar dels patik :)

Man patikamak lasit ir tadus testu aprakstus kadus sagatavo Avto Revju...

88645. viesis 23.jūlijs 2003 10:44
0 0 Atbildēt

Atceries tadu mazu sikumu, ka BMW ir atmosferiskie dzineji, bet alfai turbo, ta ka salidzinat ieskrejienu lidz 100 nav isti pareizi, jo ari oficialos dragrace turbomotoriem tiek piemerots koeficients 1.7

88660. viesis 23.jūlijs 2003 11:09
0 0 Atbildēt

To Maxis

Tas 2.0 tvinsparks ir visparastaakais atmosfeeriskais dzineejs. Man pasham ir 2.0 tvinsparks, tikai uz 155 (krietni vecaakas alfas) Jau taalajaa 92 gadaa tas deva manam speekratam ieskrieties ar ATMOSFEERIKO 2.0 litru dzineeju liidz simtam 9.0 sekundees.

A turbomotori Alfai ir tikai Dīzeļi un uz 155 alfu bija turboquattro versija (tikai viena modifikaacija).

Taakaa pirms muldeet par lietaam, kuras nesajeedz iepaziisti auto, kas ir tieshs beeemm vee konkurents...

Starp citu driiz atkal taps (peec ~ 10 gadu paartraukums) RWD uz Alfas taakaa....

P.S.

Pirms striidies uzzini ko vairaak par striidus objektu

88662. viesis 23.jūlijs 2003 11:10
0 0 Atbildēt

Alfan

(Maxis to palaidniex) WAP 23.07.2003 10:44

Tu ko? Alfa jau sen nerazo turbo motori. T.Spark ir tikai motora nosaukums.

88666. viesis 23.jūlijs 2003 11:16
0 0 Atbildēt

:D rēcīgi

88669. viesis 23.jūlijs 2003 11:19
0 0 Atbildēt

Vēl jau bij - Alfa Romeo 164 2.0 Turbo (laikam no 87.g.- 91.g.)

88675. viesis 23.jūlijs 2003 11:38
0 0 Atbildēt

Runājot par konkursu, kāda tad ir Alfas klasiskā krāsa - Sarkana?

88678. viesis 23.jūlijs 2003 11:49
0 0 Atbildēt

"Sēdekļi regulējas ļoti plašā diapazonā – vari iekārtoties pēc noskaņojuma."

Es gan sēdekli regulēju kā ērtāk, nevis pēc noskaņojuma...:)

88683. viesis 23.jūlijs 2003 12:14
0 0 Atbildēt

ikdienā braucu ar AR 156 , un izlasot šo rakstu apjuku, par ko ir runa, vai par auto ar ko braucu vai ko citu, laikam jau cilvēka sajūtas tomēr ir ļoti atšķirīgas, varbūt lapsa ikdienā brauc ar kaut ko, kas šīs sajūtas dara savādākas

1 ) visā pasaulē zināms, ka alfu ātrum kārbas nebūt nav tās labākās pasaulē, arī 156, nekas tur neko pats neatrod, īpaši 1 robs, es nesaku ka viņa ir slikta, bet ir redzētas labākas

2) runājot par pedāļiem - viena no raksturīgām alfu īpatnībām - mazi, tuvu un vienā līmenī novietoti pedēļi, ar mazu gājienu, bet bremzei ir jāpieliek spēks pietiekoši liels - bet varbūt, ka lapsa ikdienā brauc ar auto bez bremžu pastiprinātāja

3) pagrieziena radius (5,6 m) ir tieši tāds pats kā A4, 2,5 motoram tas ir lielāks, bet arī nerada problēmas, pat mazās stāvvietās, tā kā runāt par neveiklību būtu pārspīleti

4) šī mašina nav radīta zemes ceļiem un neuzvedas nemaz labi galvenokārt sava zemuma un cietās piekares dēļ, vislabāk viņa uzvedas uz laba asfalta līkumainiem ceļiem

šķiet ka rakts tāds emocionāli, samocīts sanāca

88686. viesis 23.jūlijs 2003 12:18
0 0 Atbildēt

arba - nevaru piekrist nevienam Tavam apgalvojumam - iipashi par kaarbu; varbuut tie ir 2 dazhaadi auto :)

88687. viesis 23.jūlijs 2003 12:19
0 0 Atbildēt

nezinu, saliidzinot wagonu ar 147., wagona kaarba patieshaam pozitiivi paarsteidza

88688. viesis 23.jūlijs 2003 12:21
0 0 Atbildēt

fotogrāfijas ir ne tikai no cita auto bet no auto pirms pārveides, atēla redzamajam nav nekāda divzonu kondicioniera

man kā lietotājam šķiet, ka auto kas ir pelnījis slavas dziesmu, ieguvis tik tādu papļāpāšanu par tēmu lai atgādinātu par savu esamību

kautgan Latvijā vispār nav lasīti objektīvas auto recenzijas

88692. viesis 23.jūlijs 2003 12:25
0 0 Atbildēt

viss ir ar ko salīdzina, ja AR kārbu salīdzina ar 93 gada golfu ok -ideāli, bat ja ar jaunu A4 tad priekšroka jāatdod A4

atgādinu braucu ar AR 156 ikdienā un uzskatu viņu par vienu no labākiem pēdējās 10 gades autiņiem

es neko neapgavoju es izsaku savas subjektīvās domas, ja

88693. viesis 23.jūlijs 2003 12:26
0 0 Atbildēt

Arba, tai 156, kuru pamocīju es, bremzes bij kā naži, tik viegliņām piedur zoli pedālim, un jau sasveries uz priekšu... Par pedāļu izvietojumu pilnībā piekrītu, arī manai 164 ir tas pats, no sākuma, kamēr nepieradu, pāris reizes gadijās uzlikt kāju uz gāzes un bremzēm vienlaicīgi. :(

88694. viesis 23.jūlijs 2003 12:27
0 0 Atbildēt

nu jaa - es arii :)

un manas subjektiivaas domas par alfu ir nu ljoti pozitiivas; vareetu ziemsveetkos zem egles kaads man pabaazt 166. :)

88695. viesis 23.jūlijs 2003 12:28
0 0 Atbildēt

tad jau alfa ir sievieshu auto - smalkaakas kaajinjas, i pedaalji nekjeras :)

88700. viesis 23.jūlijs 2003 12:35
0 0 Atbildēt

viss ir atkarīgs ar ko salīdzina ja salīdzina ar Hondu Civik tad bremžu pedalis ir jāspiež, ja ar Audi tad iekrīt grīdā

tas ka kā naži piekrītu, bet ir jāspiež no kājas smaguma grīdā nekrīt

tiko salīdzināju AR 156, A4, un Hondai Accord ir vienādi pagrieziena radiusi -5,6 visām ar 2,0 dzinēju

par kājiņām - ziemā ar lielu zābaku spiežas uzreiz bremze un gāze

88705. viesis 23.jūlijs 2003 13:25
0 0 Atbildēt

A nu sorry, domaju, ka T nozime turbo, bet pa alfam tiesam neko daudz nezinu, bet cik zinu tad tiesam labas masinas, bet laikam labakiem celiem paredzetas, neka LV!

88708. viesis 23.jūlijs 2003 13:47
0 0 Atbildēt

to Arba, testēts jau tiek jauns autiņš, tātad ar jauniem bremžu diskiem, jauniem bremžu klučiem. Jaunai 156 bremzes tiešām ir kā naži. Iespējams ar laiku dažādi piedilst kluči, no tā arī tā efektivitāte sliktāka. Starp citu, Tev orģinālie kluči un diski?

88709. viesis 23.jūlijs 2003 13:59
0 0 Atbildēt

To Max

Atver Alfa Romeo zonu

tur paskaties linkus - var daudz saziimeet par alfaam.

Ja ir veelme izbraukt ar 155 varam saorganizeet. Kameer nav braukts - spriest gruuti. :)

P.S.

Teic, ka pie SKANIAS kaada alfa esot labu sutu citaam markaam uzdevusi, bet aculiecinieks nezinaaja staastiit vai taa bija 2.0 T.S. vai tomeer V6 2.5 (tas man skjiet ticamaak)

88716. viesis 23.jūlijs 2003 14:24
0 0 Atbildēt

155?

88718. viesis 23.jūlijs 2003 14:26
0 0 Atbildēt

es taču nesaku ka viņai bremzes nav kā naži, viņas tieši tādas ir , bet pēdālis nekrīt grīdā, viņš ir īsu gājienu ar nelielu spēku, tas nav japāņu autiņš kur no kājas svara iekrīt kāja grīdā

88720. viesis 23.jūlijs 2003 14:33
0 0 Atbildēt

arba, ko cepies? :D:D:D

labāk piesakies uz šodienas 21:00

skatīt: www.iauto.lv/viewtopic.php...1&last_page=on

P.S. kaukā es šodien baigi spamoju... :(

88721. viesis 23.jūlijs 2003 14:35
0 0 Atbildēt

to arba, es jau par to arī saku, ka palietotām bremzēm varētu būt nepieciešams lielāks piespiešanas spēks lai kompensētu sliktāku saķeri starp kluci un disku. Ļoti būtisks labai saķerei ir gan kluča materiāls, gan nodilums.

arm

88729. viesis 23.jūlijs 2003 14:52
0 0 Atbildēt

232

jaa ar 155

nu man vienkaarshi nav jaunaakas :(

88730. viesis 23.jūlijs 2003 14:55
0 0 Atbildēt

Paga, paga, tad tas Tu tur izbāzi kādu pie SCANIA? :D

P.S. Man ar nav jaunākas...pagaidām ;)

88735. viesis 23.jūlijs 2003 15:14
0 0 Atbildēt

Nee, tur kaac ar 156 ir izdariijies.

Pac neredzweeju, man kaiminjsh staastiija. Kaiminjam arii mainiijaas domas par to ko no ziimee alfa:))

88736. viesis 23.jūlijs 2003 15:14
0 0 Atbildēt

P.S.

taa Alfa 156 esot bijuse sudraba karaasaa

88746. viesis 23.jūlijs 2003 15:33
0 0 Atbildēt

Labais ;)

88751. viesis 23.jūlijs 2003 15:54
0 0 Atbildēt

2 Palaidniex...

sore, ja ko nesmu izlasījis. baigi daudz samuldēts. iz pieredzes -

2.0 T dzinējs ar priekšas piedziņu ( tas gan nebij Alfa) - teorētiski 8.3 0-100km/h

bmw 320 touring (2.2 kubatūra) 8.5 0-100km/h. tad nu lūk - bmw iet labāk. esmu izpildījis 9sek. ar līdzvērtīgu FWD auto , zem 10 nu nekādīgi.

neko negribu sliktu teikt par alfu, bet te gāja runa par performance . tas pats notiek arī 156 3.0 alfai salīdzinājumā ar 328 ( par 330 nerunājot).

88754. viesis 23.jūlijs 2003 15:59
0 0 Atbildēt

Jāpaskaidro, ka Alfa jau nu gan nav dragrace, sorry, streetrace mašīna - bet vidējos apgriezienos tā ceļ ideāli. Salīdziniet Alfu un BMW uz kartingu trases - BMW paliks pēdējais...

88756. viesis 23.jūlijs 2003 16:00
0 0 Atbildēt

Yanny, Yanny

alfai ir kubatuura 1995 ccm un punkc. Nekaadi 2200 vai kaa citaadi. ar 1995 vecais dzineejs ieguust 143 Zs 8 vaarstu izpildiijumaa, 150 16 vaarstu izpildiijumaa un 155 ar 16 vaarstiem jaunajaa izpildiijumaa (uz 156). Iet runa par parastu atmosfeerisko dzineeju. klase liidz 2.0.

Veelreiz atgaadinu Alfa Romeo, cik man zinaams peedeejaa desmitgadee ir bijis tikai viens turbo dzineejs 2.0 16V ar 186 Zs, tika uzstaadiic uz 155 un 164 alfas. Paareejie ir atmosfeeriski un T.S noziimee nevis TURBO SPORT, bet TWIN SPARK.

Starp citu Alfa 155 Q4 (imho 2.0 16V turbo, ar pilnpiedzinju (gluži ka AUDI)) savus 100 kmh sasniedza 7.0 sekundees.

Veelviens atgaadinaajums nevajag saliidzinaat dazhaadu kubatuuru dzineejus. Es tak nesaliidzinu V6 3.2 litru Alfas GTA motoru ar beeemmvee 2.5 litriigo motooriiti...

88757. viesis 23.jūlijs 2003 16:01
0 0 Atbildēt

2 viesis - to jau var noskaidrot. no Alfa nation loka izvēliet vienu braucēju, no bmw braucējiem sarunāsim vīru , zināmu ar niku Spiid, un mierīgi noskaidrosim.

88758. viesis 23.jūlijs 2003 16:03
0 0 Atbildēt

Yanny un abiem iedosim standartautomashiinas, jo mehaanisko tuuniga rezultaatu nevar saliidzinaat...

88759. viesis 23.jūlijs 2003 16:05
0 0 Atbildēt

2 Palaidniex - es runāju par to, ka Alfa zaudē FWD dēļ.

Es arī runāju par atmosfērisku dzinēju , ja jau precīzi , tad 2117 kubatūru. Līdzvērtīgu auto izpildījumā, zaudēs fwd pret rwd.

fwd ir lētāx ražošanā un diemžel tas arī labus auto padara netik dinamiskus.

88760. viesis 23.jūlijs 2003 16:06
0 0 Atbildēt

bmw būs sērijveida.

88761. viesis 23.jūlijs 2003 16:08
0 0 Atbildēt

Ja gribiet vienādus motorus tad paņemiet davu mega izslavēto V6 3,2 un nolieciet blakus BMW R6 3,2, kuram ir gandrīz par 100zs vairāk... Un ieskrējiens uz papīra ir *******nja. BME vienmēr uzrāda lielāku ciparu. Atsevišķos modeļos pat ir novērotas 1,5 s izmaiņas...

88763. viesis 23.jūlijs 2003 16:09
0 0 Atbildēt

Alfai smux dizains:) Peace.

88766. viesis 23.jūlijs 2003 16:14
0 0 Atbildēt

Vot tā, atnāca BMW jūzeri un sap*sa visu torti...

:D:D:D:D

88768. viesis 23.jūlijs 2003 16:16
0 0 Atbildēt

Visas nav smukas. GTV smuka. jaunā mazā 146, laikam, arī. Dažas ir drausmīgi drūmas.

88770. viesis 23.jūlijs 2003 16:17
0 0 Atbildēt

Yanny, tur jau ir tas poc, ka tu esi iists «neticiigais TOMS».

FWD, RWD tur nav starpiibas. Ja iet runa par tiiru uzraavienu, varbuut tas ir juutams pirmajos 10-20 metros un ne vairaak.

Man nav vajadziigs auto taisnvirziena kustiibai, jo pie pirmaa pagrieziena RWD saak zaudeet...

Protams, lai RWD nezaudeetu ir nepiecieshama daudz augstkvalificeetaaka bliive pie auto stuures, bet vienaados apstaakljos RWD diemzheel zaudee.

Papeeti kauchvai sacensiibu (kuraas piedalaas Alfas un Bembji) - tiesha FWD un RWD konfrontaacija. Diemzheel ciinja BMW vs ALFA nav nemaz tiktiikami rezultaati bembim

Tad jau sanaak ka FWR izdara RWD?

88772. viesis 23.jūlijs 2003 16:25
0 0 Atbildēt

2 Paladniex

spriežu tikai pēc savas pierezes, resp - esmu braucis ar ļoti dažādām automašīnām, t.i fwd, awd, rwd. neesmu izcila blīve, tamdēļ piekrītu, ka diletantam/amatierim fwd savākt ir vieglāk. bet tā kā mūsdienās automašīnas ir apgādātas ar visāda veida palīgierīcām ( es domāju BMW :) ), tad neizjūtu nekādas neērtības gadā nobraucot 33-35k km :). un izvēlos bmw.

ja arī esmu kaut kādā ziņā "neticīgais", tad tikai savas pieredzes dēļ.

88779. viesis 23.jūlijs 2003 16:48
0 0 Atbildēt

Nu taa jau arii ir...

"Pieredze ir kaa lukturis, ko nesam sev aiz muguras, kas savukaart met lielu eenu mums priekshaa..."

/Konfuucijs/

Nav jau runa par to, kaa buutu, ja buutu - ir svariigi kaa ir - runaat var tikai par to, kas ir proveets. Te nu gruuti nepiekrist, ka var saliidzinaat tikai izmeegjinaato, bet nevajag nosleegties pret jauno.

Piemeeram es te nesen patesteeju BMW M5 (iisto, nevis M5 kit) '99. Nu, ko raķete, eerta, liela (aizmuguree gan tradicionaali pamaz vietas), bet tikai lielceljam... Shauriem liikumainiem celjiem ne visai omuliigi... Tomeer pasmags tas daikc ir sanaacis un lielaas masas radiitai centrbeedzes speex asos liikumos sevi liek maniit visaa kraashnjumaa... Tiesa ar M3 (vismaz tik jaunu) braukt nav gadiijies, iespeejams buutu baudaamaaks. esmu gan braucis, bet ar '86. Stingri nojaatu un nekoptu (diemzheel, kaa jau lielaakaa dalja bmw). Tas nepatika

88786. viesis 23.jūlijs 2003 17:41
0 0 Atbildēt

man ir piedaavaajums visiem Alfa Romeo iipashniekiem un domu biedriem satikties Piektdien 20:00 pie Auto Torino salona un apspriest idejas par Alfu fanu pulcinaashanu un apvienoshanos.

Iepaziistinaashu ari ar jauno Alfa Romeo 156 GTA un ari par Alfas jaunumiem naakotnee.

Vai varat to pazinjot visiem interesentiem kam nav pieejams internet un tiekamies tad Piektdien 20:00? Ko sakat?

Andris Kulbergs

andris.kulbergs@autotorino.lv

www.alfaromeo.lv

88795. viesis 23.jūlijs 2003 18:45
0 0 Atbildēt

piebildei

cik atceros tad 155 un 164 bija 2,0 turbo, bet ne alfu, tie bija Lancia dzinēji

88805. viesis 24.jūlijs 2003 0:40
0 0 Atbildēt

njaa, 8.8 sek - iists sportwagen :D bet vizuaali man patiik.

88811. viesis 24.jūlijs 2003 8:48
0 0 Atbildēt

Man ari patik Alfa romeo masinas jo viņaas ir apvienots stils ar jaudu komfortu drosumu un sportisku garu.

88813. viesis 24.jūlijs 2003 9:09
0 0 Atbildēt

nepietiek ar 8,8, ņem ar 2,5 motorīti - 7,3, ja ar to pa maz ņem GTA arī tas ir sportvagon izpildījumā

88833. viesis 24.jūlijs 2003 9:34
0 0 Atbildēt

To arba

Klau par taam gangjeneem un sleegshsnaas vieglumu... Cik man zinaams vismaz 155 modelim visas gangjenes ir uz kuliseem, bet V6 un 2. turbo ir uz troseem. Vai 156 nav taada pati kombinaacija un liidz ar to arii kaarbas sleegshsnaas iipatniibas?

To MOnk a ko tad tu gribeeji no 2.0 motora??? Starp citu par gana sportiskiem (autorazhotaajupraat) tiek uzskatiiti auto, kas 100 km/h sasniedz aatraak par 10 sekundeem. Taakaa neredzu iemesla sarkasmam.

88896. viesis 24.jūlijs 2003 10:39
0 0 Atbildēt

man ir aizdomas ka man arī ir uz trosēm, bet neesmu līdis apakšā nezinu

89028. viesis 24.jūlijs 2003 14:33
0 0 Atbildēt

to arba

ir ari 156 uz trosēm. Tagad praktiski visiem Fiat ražojumiem ir uz trosēm. Vienkāršāka konstrukcija.

arm

89137. viesis 24.jūlijs 2003 18:39
0 0 Atbildēt

7,3 der.

89156. viesis 24.jūlijs 2003 20:06
0 0 Atbildēt

Alfa nav muusu apstaakliem.

89158. viesis 24.jūlijs 2003 20:18
0 0 Atbildēt

interesanti kādi mums ir apstākļi kuriem alfas neatbilst

nesen biju somijā, kur ziemas nedaudz bargākas kā mums, un pārsteidza ka uz ielām ļoti daudz alfu. Arī ritošās daļas nebūt nav sliktākas un vārgākas par citiem auto.

89194. viesis 25.jūlijs 2003 9:25
0 0 Atbildēt

to viesis 24.07.2003 20:06

gribi teikt, ka alfas vieniigaas, kas remontee pie mums hadenes? vai to dara biezhaak par citiem auto?

saki ka auto ruusee? saliidzini izlaidumu gadus ruuseejoshssm auto markaam - ruusee visas, neatkariigi no modelja...

89454. viesis 26.jūlijs 2003 22:56
0 0 Atbildēt

uuuuhhh, daudz te visaadu muljkjiibu sarakstiits :)

turbomotori Alfaam IR, apziimeejaas kaa TB, apziimeejums noziimee 2.0l V6 dzineeju shkjiet ar klasisku Garret turbiinu. motors ir veidots kaa alternatiiva 3.0 V6 motoram dazhu eiropas valstu nodoklju politikas deelj. mashiinaam ar motora tilpumu virs 2.0 nodoklju slogs ir ieveerojami lielaaks. taadeelj arii shie TB motori nav iipashi populaari, bet neko sliktu par shiem nerunaa, ejot labi, esot izturiigi. tika uzstaadiiti jau kopsh 164. alfas liidz pat GTV un 166. 156, cik zinu, shis motors nekad nav bijis.

bremzes- pieljauju iespeeju, ka peedeejo gadu (2001~2003) ir ieviesti kaadi kardinaali uzlabojumi, agraakaam alfaam visaam bremzes ir taadas, pie kuraam ir jaapieshaujas. ja paarkaapj no piemeeram ford mondeo, tad alfai bremzhu nav. patiesiibaa ir, tik jaamaak ar to riikoties. un man patiik, ka abs nostraadaa tikai peedeejaa briidii, pashaa pedaalja galaa. un taas ir mashiinas sportiskai braukshanai, kaada bremzeeshana ar darba bremzhi, nafig? :) sleedzam uz leju un kraameejam.

kaarbas- arii tas pats, var jau buut, ka peedeejos modeljos ir kas mainiits, ieprieksheejo gadu alfu kaarbas nu nebuut nav sajuusmas veertas, ne ar ko nav labaakas par citu fwd auto kaarbaam. shajaa laucinjaa opel, bmw un kam nu veel taa vaacu ruupniicinja kaarbas buuveeja ir pirmajaa vietaa. par 33shaas alfas kaarbu labpraat paklausiitos taas inzheniera/izgudrotaaja komentaaru- kaa 90to gadu auto var ievietot taaaaaaaaaaaaaadu agregaatu. protams var pieshauties un braukt tiiri labi.

par autores mineeto "garo pedaalja gaajienu" varbuut domaata aatrumkaarbas paarnesumu attieciiba. 2.0TS motoram tieshaam ir "gara kaarba", pie tam motors briivi griezhas liidz 7500, attieciigi 1ais robs sanaak 60, 3shais liidz pat 150. nezinu labi vai slikti, man peec kartinga tipa auto bija jaapierod. pie tam motors, pateicoties mainaamam klokjvaarpstas lenjkjim, piedaavaa jau 80% jaudas pie 3000 apgr.

bet kvalitatiivaakaas braukshas sajuutas alfas sniedz uz laba asfalta pie liela aatruma, asfalts veelams maximaali liikumains, vislaabaak ar ziimi (70) un (ass liikums) :)) taisnaa gabalaa maksimaali iisaa laikaa sasniegt maximaali lielu aatrumu kaut kaa nav kaifa.

un- labpraat piedaliitos kaadaa mellushtrases izbraucienaa, lai tad var saliidzinaat atbilstoshas klases (~2.0l) 1ritenja piedzinjas (ne 4x4, nu lab 2ritenji ar LSD driikst :>) uzstaadiitos laikus.

89653. viesis 28.jūlijs 2003 15:08
0 0 Atbildēt

man pret alfām bija rezervēta attieksme, līdz pats iesēdos 147-ās šofera beņķī. Izbraukt nedabūju, bet 147-ās alfas panelis ir patiešām OK, tad sāku ievērot, ka arī exterjers ir OK. Smuks un stilīgs auto!

89677. viesis 28.jūlijs 2003 16:02
0 0 Atbildēt

Yukki - tieshi taapat bija ar manu necilo personu :)

89693. viesis 28.jūlijs 2003 17:17
0 0 Atbildēt

kiska - takš ej piesakies uz testa braucienu

uj atvaino - tiesības cerams tev ir - tad varēsi ne tikai pa pakaļējo sēdekli palēkāt :)bet arī izbraukt kādu līkumiņu

89705. viesis 28.jūlijs 2003 19:59
0 0 Atbildēt

atkal viens gudrinieks atnāk un sāk di...

cik zinu kiska jau brauc ar 147

89710. viesis 28.jūlijs 2003 21:35
0 0 Atbildēt

ooooo, atvaino kiska, no tava teksta bija saprotams, ka tu tāpat kā Yukki iesēdies alfas šofera vietā, bet pabraukt nedabūji :)

es jau dumš lohs un neko nejēdzu :) tikai dir$u

89722. viesis 29.jūlijs 2003 0:30
0 0 Atbildēt

Pirmais, gan jau ka ar alfaam iru braukusi vairaak nekaa Tu...

/kiska/

89723. viesis 29.jūlijs 2003 0:31
0 0 Atbildēt

a to, ka lohs, to Tu pats pateici :)

/k/

89741. viesis 29.jūlijs 2003 8:26
0 0 Atbildēt

k - ja jau braukusi, tad nehren kositj pod yukki :(

89769. viesis 29.jūlijs 2003 10:02
0 0 Atbildēt

nee Tu toch esi lohs! mandomaat normaalam cilveekams buutu jaasaprot, ka "tieshi taapat", noziimee, ka pietiek arii ieseesties alfas vadiitaaja benkjii, lai maniitu par to viedokli. ja veel ljauj braukt.... bet Tev tak to nesaprast...

89777. viesis 29.jūlijs 2003 10:16
0 0 Atbildēt

kiska 29.07.2003 10:02

iedo man arī iesēsties pie ALFAS STRŪRES :):):) lai tak es arī par CILVĒKU reiz kļūstu :)

89783. viesis 29.jūlijs 2003 10:55
0 0 Atbildēt

nez nez vai cilveece ar to ieguutu ... :)

89971. viesis 30.jūlijs 2003 10:38
0 0 Atbildēt

šobrīd vācijā atrodas 80 vietā pirktāko auto TOPā

90146. viesis 30.jūlijs 2003 20:01
0 0 Atbildēt

viesis 30.07.2003 10:38

ko tu gribēji ar to teikt, ka atrodas 80 vietā, nu un , pirmajā droši vien ir golfs, vai tas nozīmē, ka viņš ir labākais auto, ko Vācijā var nopirkt, Krivijā droši vien pirktākais auto ir VAZ 2106

91904. viesis 8.augusts 2003 10:50
0 0 Atbildēt

Smuks auto :)

109731. viesis 28.decembris 2003 21:54
0 0 Atbildēt

diezgan rijigs,18litri pilseta mazliet par daudz.ja taisitu karsto autinu top3 tad liktu 3vieta aiz impreza03 un evoVlll

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Busiņa šoferis zaudē tiesības (+ VIDEO) 3

Busiņa šoferis brauc pa kreiso malējo joslu un bloķē ātrāk braucošos, bet, kas vēl ļaunāk, vienā brīdī viņš apstājas un iet izskaidroties ar Audi vadītāju. Lasīt vairāk

 

Nissan modernizējis krosoveru Qashqai (+ FOTO) 7

Pēc trim gadiem apritē, modernizāciju piedzīvojis viens no Nissan kompaktās klases modeļiem - krosovers Qashqai. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 5

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 21

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti