Mazliet savādi iedomāties, ka produkts ar amizanto nosaukumu Kukanols nav vis kāda saldumu šķirne vai, piemēram, rotaļlieta, bet gan visnotaļ nopietns autoķīmijas pārstāvis.
Kukanolu, kas ir vējstikla mazgāšanas šķidrums vasaras sezonai, piedāvā TSC AUTO, un tas ir interesants ne tikai ar savu nosaukumu. Atšķirībā no citiem vasaras šķidrumiem, kas nopērkami veikalos, Kukanols ir nevis rozā, bet tiešām vasarīgi zaļā krāsā. Jāpiebilst vēl, ka tas nav nekāds pārpratums vai lieka ārišķība – Rietumeiropā diezgan daudzi logu šķidrumi ir tieši tādi, nevis rozā, un šis BioLine rūpnīcas ražojums ir normāls Eiropas produkts.
Vēl kāda patīkama nianse. Ja ziemas šķidrumiem ražotāji galvenokārt pievieno kādu aromatizētāju, lai nomāktu etilspirta smaku, tad vasaras šķidrumi parasti ir vispār bez aromāta. Kukanols, savukārt, jauki smaržo pēc citrusaugļiem.
Kā jau visai TSC AUTO piedāvātajai produkcijai, arī šim ražojumam ir īpaši padomāts par iepakojumu un lietošanas ērtumu. Kukanols tiek pildīts litra, divu litru un piecu litru kanniņās, no kurām mazākā maksā tikai 40 santīmus, bet lielā piecu litru kanna – ne vairāk kā pusotru latu. Nebūt ne augsta cena par labu redzamību un no mušām un putekļiem tīru logu vasarā. Turklāt Kukanols ir uzreiz gatavs lietošanai – tas nav koncentrāts, kas vēl papildus jāšķaida ar ūdeni, tātad jāmeklē kāda tukšā pudele un jākrāmējas ar piltuvēm.
Šis produkts izceļas arī ar ērto pielietojumu. Piecu litru kanniņas aizmugurē speciālā ieliekumā zem etiķetes atradīsiet uzskrūvējamu snīpi. Ņemot vērā, ka mazgātāja tvertnes atvere dažkārt ir tikai plika caurule, kas turklāt dažreiz diezgan neērti aizsniedzama, šī „ekstra” ievērojami atvieglo šķidruma iepildīšanu. Starp citu, snīpis der arī divu litru iepakojumam.
Kukanols atšķiras arī ar ķīmisko sastāvu, ko saprotamu iemeslu dēļ TSC AUTO atklāt nevēlas. Šīs slepenās sastāvdaļas uzdevums ir mīkstināt pāreju no ziemas šķidruma uz vasaras šķidrumu, kas dažkārt izraisa neparedzētas reakcijas un nosēdumu veidošanos ar sekojošu sprauslu aizsērēšanu.
Produkta priekšrocība ir tā, ka tas nekādi nekopē tirgū pieejamos produktus, bet gan piedāvā kaut ko savu, kaut ko atšķirīgu – kaut tā būtu tikai krāsa, aromāts un snīpis ērtākai ieliešanai. Jāatzīmē, ka Kukanols Latvijas tirgū ir jau trešo sezonu un šajā laikā ir iemantojis sev gan konkurentus, gan atbalstītājus.
Apmaksāts reklāmas raksts.
anonimikji - kas ar pudeles abrezku, kas eleganti ar sniipiiti - gaumes jautaajums