Saab 9-5 saņems jaunu turbodzinēju 8

 
1.augusts 2003 10:12

Pavisam drīz Saab 9-5 modeļu rindā nonāks vēl viena modifikācija, aprīkota ar turbodzinēju. Tas būs no 250 Zs deforsēts uz 220 Zs 2,3 litru dzinējs, kas pirms tam bija iespējams tikai 9-5 "top" versijās.

No nulles līdz simtam šis jaunums ieskriesies 7,8 sekundēs, bet maksimālais ātrums - 235 km/h. Bez šiem augstajiem dinamikas rādītājiem, jaunajam dzinējam būs arī pietiekama spēka rezerve - maksimālais griezes moments ir 310 Nm, kas tiek sasniegts jau pie 1800 apgriezieniem minūtē. Vācijā šāda auto modeļa bāzes versija maksās 34,500 €.

iAuto // lenta.ru
 
Visi komentāri
 
90680. viesis 1.augusts 2003 10:28
0 0 Atbildēt

Deforset par 30Zs - tads hokejs gan naf vajadziigs! :D

Ja nu vieniigi autinja cena mainaas par 10k eerikiem uz leju :D

90685. viesis 1.augusts 2003 10:42
0 0 Atbildēt

apcirpts turbinātors par to pašu cenu - kam tāds vajadzīgs??? Uz augšu un tikai uz augšu turbinēt vajag- 280 ZS un 350 Nm būs pašā laikā par tiem pašiem euriķiem!

90707. viesis 1.augusts 2003 11:15
0 0 Atbildēt

7,8s liidz simtam......ar 250zs dzineju un taadu griezes momentu un par taadu cenu....paldies nee

90719. viesis 1.augusts 2003 11:25
0 0 Atbildēt

Normāls marketings, cik atceros tad šādu dzinēju ar lielo turbīnu varēja dabūt tikai AERO versijai pārējiem nāca tikai zemspiediena turbīnas. Tagad būs pieejams arī cita komplektācija ar lielo turbīnu. Jaudas samazinājums ir domāts, lai būtu starpība starp AERO un pārējiem, kā tas ir arī ar vecajiem modeļiem.

90753. viesis 1.augusts 2003 12:38
0 0 Atbildēt

to viesis 01.08.2003 11:15

Izlasi uzmanigi tekstu... 7,8 sek ir apgrieztajai versijai....

90785. viesis 1.augusts 2003 13:44
0 0 Atbildēt

7,8 sekundes nemaz nav tik maz, ņemot vērā Saab svaru (pilnā masa ap 2,1 t, pašmasa 1,7 t). Pats braucu ar 250 Zs kombi un automātu, ar hronometru divas reizes pēc kārtas nomērīju 8,7 s līdz 100-tam (2 pieaugušie, 2 bērni plus bagāža). Pēc papīriem ir 8,5 s. Ikdienas braukšanā 250 Zs ir tā - sāc lidot, kurā ātrumā vien vēlies. Un vienīgi pilnīgs nezinātājs var pateikt, ka tas ir lēni.

90822. viesis 1.augusts 2003 16:17
0 0 Atbildēt

Bet bilde ta vel vecais 9-5 !!!

Zs tas ir pofig, galvenais lai ir griezes moments.

90852. viesis 1.augusts 2003 23:45
0 0 Atbildēt

Jaa, bildi gan vareeja jaunu ielikt. Taa ir veca AERO bilde. SAAB paarstaavji it kaa saka, ka peec paaris gadiem buus atkal jauna virsbuuve - pavisam savaadaaka. Gaaja runa arii par 9-2 izlaishanu naakamagad, esmu redzeejis arii skices (kopprojekts ar Subaru), bet viss apklusa un bilde no saabusa.com pazuda.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti