Mazda rādīs savu sporta dīzeļkupeju «Kusabi» 16

 
8.augusts 2003 0:10

Mazda vēlas arvien vairāk iespraukties kompakto automobiļu segmentā. Šoreiz tas tiek darīts ar pilnīgi jaunu konceptu „Mazda Kusabi”, kas tiks prezentēts rudenī notiekošajā autošovā Frankfurtē. Nedaudz dīvaini, ka jaunā sporta kupeja būs... dīzelis.

kusabi.jpg

„Mazda Kusabi” tiks prezentēta kopā ar visjaunāko „Mazda 3”, kas Japānā pazīstama kā „Mazda Axela”. „Mazda 3” tirdzniecība sāksies jau šā gada beigās.

„Mazda Kusabi” radīta kā unikāls projekts, kurā iekļautas ļoti daudz innovācijas un tehnikas sasniegumi. Tulkojumā no japāņu valodas „Kusabi” varētu nozīmēt „jauna ceļa radīšana kādam”. Tieši par to arī domā Mazda kompānijā – iekarot jaunu nišu – ražot kompaktus, vieglus, ātrus, mūsdienīgus, tomēr agresīvus sporta auto, kurus uz priekšu dzītu vienkārši, ekoloģisks un ekonomisks (piemēram, 1,6 litru) dīzeļdzinējs. Tomēr Mazda vēlas arī saglabāt saviem klientiem asas izjūtas un brauciena baudu – dzinēja jaudas un mašīnas masas attiecībai jābūt pietiekami „iespaidīgai”.

Kaut arī tas tomēr ir to pašu Mazdas dizaineru darbs, „Kusabi” agresīvais izskats tiks pastiprināts ar krietni asākām formām, paplašinātām riteņu arkām, šaurām lampām un milzīgo radiatora resti. Bez tam jaunumam būs nestandarta sānu stiklu un jumta attiecība, kā arī pilnīgi cita pieeja kupejas trešo durvju konstrukcijā, kas atvieglos bagāžas ievietošanu mašīnā. Tas savukārt palielinās „Kusabi” gribētāju skaitu – šo auto varēs lietot arī ikdienā.

Normunds Jēkabsons

 
Visi komentāri
 
91864. viesis 8.augusts 2003 8:42
0 0 Atbildēt

dīzeļmotoriem parsti ir lielāks lietderības koeficients - jāiemācās tikai palielināt tā jaudu un sporta auto gatavs. sporta auto nav īpaši jāuztraucas par trokšņu līmeni :) un īpašu pasažieru komfortu. patreizējās tehnoloģijas ļauj salīdzinoši lēti dīzeļmašīnu pataisīt sportisku - te arī rezultāts

91888. viesis 8.augusts 2003 10:05
0 0 Atbildēt

Šī bilde pārk jau atgādina SAAB konceptus kuri tika reklamēti vēl pirms pāris gadiem

91913. viesis 8.augusts 2003 11:13
0 0 Atbildēt

daudz būtiskāka ziņa ir tā, ka mazda pieļauj iespēju par jaunās paaudzes RX-7 atgriešanos...

91925. viesis 8.augusts 2003 11:44
0 0 Atbildēt

Raksta autors ir izbriiniits par diizeli??? Laikam jaapapildina zinaassanas autobuuves norisees, jo Mercedes Benz savaam kupeejaam kaadu laiku piedaavaa diizellus. Audi veel ieprieksseejaas paaudzes kabrim piedaavaaja diizeli. Tressaas seerijas BMW kupeja ar diizeli arii ir nopeerkama. Un tie nav piemeeri.

Redaktors 8.augusts 2003 11:50
0 0 Atbildēt

Laikam IeM lasītājs nav pamanījis, ka šoreiz būs TIKAI dīzelis, bet nu labi, visu jau nevar gribēt.

91933. viesis 8.augusts 2003 12:11
0 0 Atbildēt

Un ko tad redaktora kungs ar to gribeeja pateikt??? Tas ir tikai loggiski, ka beidzot ssaads auto tiks razzots plassaa seerijveidaa, jo nelielaas seerijaas aatras un daargas diizellu kupejas, kuras komplekteeja tikai ar VW grupas diizelliem Vaacijaa tika razzotas nu jau pirms gadiem, ja neklluudos, septinniem. Un Juusu nekorektaa attiekme pret IeM serveri ir vairaak kaa aizspiedumaina, jo man ssajaa gadiijumaa ir taisniiba. Un taa nav pirmaa reizie, kad iauto tehnisko zinaassu liimenis neatbilst ssi portaala buutiibai. Neesiet tik aizspriedumains un atzzistiet savas nepilniibas. neviens nav perfekts. Par Jums nemaz nerunaajot...

91934. viesis 8.augusts 2003 12:16
0 0 Atbildēt

Varbuut saaksim markeet arii Lauksaimnieciibas ministriju? Zamkopiibas ministriju? Ministru kabinetu? Interneta kafejniicas??? Ko nnematies redaktora kungs??? Mees sseit nerunaajam par teemaam, kas skar IeM sfeeras, taapeec no kurienes un kas raksta, nav noziimes. Un man ir jautaajums - vai Juusu cieniitajaa, atklaataajaa, atveertajaa portaalaa savu viedokli izteikt IeM darbiniekiem nav tiesiibu? IIpassi nnemot veeraa, ka daudzos jautaajumoes vinniem ir pietiekmi veeraa nnems viedoklis?

Redaktors 8.augusts 2003 12:25
0 0 Atbildēt

Viedokli var izteikt, katrs, bet tomēr iauto vēlas, lai cilvēki parakstās zem saviem vārdiem. Jāatzīmē, ka reģistrētiem lietotājiem "izcelsmi" nerāda. Un vēl - no šīs pašas IeM adreses diezgan daudz žults ir nākusi, tā kā apvainojumiem par lauksaimniecības ministriju nav pamata.

91942. viesis 8.augusts 2003 12:44
0 0 Atbildēt

Ja jaasaka godiigi, tad tiessi ssii adrese zzulti noteikti nav gaazusi jau krietni sen, jo zinot Juusu metodiku, nav patiikami, ka Tavu viedokli noliidzina liidz ar zemi, tikai taapeec, ka straadaa vietaa, kura kaadam nepatiik. Viedoklsi tiek paarveersts no viedoklla pret attieksmi pret cilveeka darba vietu. Tas ir ne tikai nekorekti, bet arii dogmaatiski un liecin apar aprobezzotiibu. Un veel, ja iauto uzksta, ka katram, kas runaa un pauzz savu viedokli, varbuut vajag sso portaalu no visiem pieejamas un atklaatas vietas par sleegtu portaalu ar pieejas kodiem. Tad visi viens otru paziistot vareetu cuukoties iekseeji. Priecee gan tikai tas, ka citiem portaaliem nepiemiit iauto liidziigas slimiigas tendences ierobezzot briivu viedokllu paussanu. Un veel - lai Jums nebuutu tik gruuti ciiniities ar cilveekiem no IeM, kas "atllaujaas" paust savu viedokli (un te man jaasaka, ka to pedeejaa laikaa dara retais IeM darbinieks)- tiessi iauto portaala vadiibas un tajaa esossaas nopiedossas publikas neelastiigaas un taisnvirziena attieksmes deell, kas liidzinaas raganu mediibaam. Laipni luudzu, redatora kungs, turpiniet savu politiku, bet varbuut padomaajiet par vaardiem poleemika, intelekts, tiesiibas briivi izteikties, tiesiibas buut nekontroleetam... Juusu metodika pat mazliet liidzinaas padomju komiteju stilam - kurss teica, ka siltumtrases caurules tek? A, Vasja - nu Vasja jau mums ir dzeeraajs un nav pie goda deella, taapeec vinnam ticeet nevar. Jauki, tikai tas nemaina faktu, ka caures tek!

91943. viesis 8.augusts 2003 12:50
0 0 Atbildēt

Nu ko ņemas? Pieregistrejies un neviens Tev nesekos....

BTW: šis ir raksts par citu tēmu, kungi!

91988. viesis 8.augusts 2003 16:26
0 0 Atbildēt

Nr. 1, es neveelo reggistreeties, jo internets it kaa teoreetiski ir no kotroles briiva vide (to, protams, redaktors apgaazz).

Nr.2, domaaju, ka gadiijumaa, ja viedokllu izteikssana ir piellaujama tikai reggistreetiem (paarbaudiitiem, lojaaliem utt. lietotaajiem), tad tas iauto kaa meedijam ir jaadefinaa un skaidri jaanoska.

Nr. 3, IeM darbinieku fobija ir vienkaarssi stulba. Iespeejams, ka saknes mekleejamas redaktora kaa autovadiitaaja ne visai glaimojossajaa pagaatnee.

Nr.4, atvainojos visiem lasiitaajiem par drukas klluudaam manos komentaaros.

Nr. peedeejais - redaktor, izgliitota un inteliggenta cilveeka paziime ir speeja atziit savas klluudas.

Redaktors 8.augusts 2003 16:44
0 0 Atbildēt

IeM viesim:

Nr. 1, es neveelo reggistreeties, jo internets it kaa teoreetiski ir no kotroles briiva vide (to, protams, redaktors apgaazz).

Dīvaina nezināšana no IeM darbinieka puses. Ja es šeit [internetā] rakstītu musinošas, aizskarošas vai citādi līdzīgas lietas, tad tā pati IeM mani gan sodītu. Tad kur ir "no kontroles brīvā vieta"?

Nr.2, domaaju, ka gadiijumaa, ja viedokllu izteikssana ir piellaujama tikai reggistreetiem (paarbaudiitiem, lojaaliem utt. lietotaajiem), tad tas iauto kaa meedijam ir jaadefinaa un skaidri jaanoska.

Viedokļu izteikšana ir iespējama ikvienam.

Nr. 3, IeM darbinieku fobija ir vienkaarssi stulba. Iespeejams, ka saknes mekleejamas redaktora kaa autovadiitaaja ne visai glaimojossajaa pagaatnee.

Neviens jums nejautā par manu "ne visai glaimojošo pagātni". Šķiet, šeit neviens arī nerokas jūsu datora saturā un nepublicē to. Un fobijas nekādas nav. Drīzāk fobija ir pašiem IeM viesiem, kuriem liekas, ka vārds IeM ir kaut kas līdzīgs "žīdu zvaigznei" uz muguras.

Bet vēlreiz gribu atgādināt, ka šeit nav īstā vieta, kur apspriest manu fobiju vai kādas citas "īpašības". Laipni lūdzu, sūtiet e-mailus ar saviem ieteikumiem, spriedelējumiem u.c. uz iauto@iauto.lv

91993. viesis 8.augusts 2003 17:05
0 0 Atbildēt

Redaktor, ideja un izpildījums ir līmenī. Brīžiem jau apnika dažu viesu pārāk lojālā (tas maigi teikts) attieksme pret IeM struktūrās valdošo bardaku. Vienīgi, ka nesanāk kā ar tengizu, kurš tagad vairs praktiski te neraksta.

Interneta pievilcība ir tā, ka te cilvēki izturas brīvāk, nekā IRL, jo domā, ka ir anonīmi. Šo ilūziju graujot, domu apmaiņa portālā samazināsies.

91994. viesis 8.augusts 2003 17:07
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 08.08.2003 12:44

Bet kad kāds saka, ka kolhozā ar šmigošanu nav problēmu un mēs uzzinām, ka tas ir Vasja, kurš pats ir žūpa un sliņķis, tad viņa domas var neņemt vērā, vai ne? :-)

91995. viesis 8.augusts 2003 17:10
0 0 Atbildēt

IeM VS Redaktors:

Taa nav slikta doma - IZBESIITIES PIE KOMPJA - varbuut uz ielas buusiet mieriigaaki.:) Bet nu gan besaas...

99339. viesis 1.oktobris 2003 15:35
0 0 Atbildēt

mja cik sadam vagiitim varetu buut Ls????? mazda 3?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti