Tie, kuri jau izbaudījuši praktiskā Renault Kangoo priekšrocības, sapratīs, kas šajā auto ir tik īpašs. Beidzot Renault padarīs Kangoo pievilcīgāku. Jauni priekšējie un aizmugurējie lukturi tagad rādīs gaišāku ceļu.
Ko iegādājas cilvēks, kuram vajadzīgs praktisks auto ar labu caurgājamību? Atbilde: Renault Kangoo 4X4. Tagad šis auto saņems dzidrinātos lukturus priekšā, kā arī jauna dizaina lukturus aizmugurē. Renault Kangoo prezentēs sevi tipisko nekrāsoto bamperu izskatā.
Iekšpusē ieraugām piecas vietas. Renault Kangoo 4X4 pircējs varēs izvēlēties starp vienu vai divām bīdāmajām durvīm. Kā jau pierasts, dažādu nelielu noliktaviņu šajā auto netrūks. Renault Kangoo 4X4 iegūs divkrāsainu instrumentu paneli, kā arī viduskonsoli, kurā tagad ieraudzīsim glāžu turētājus. Pēc Renault domām, Kangoo salons vairs neatstās “lēta” auto iespaidu. Kvalitātes ziņā jaunais salons būs krietni vien pārāks par veco. Skaņas izolācija arī būšot labāka. Uzlabotais Renault Kangoo iegūs arī citus, labākus sēdekļus ar augstākām malām.
Jaunais Kangoo 4X4 būs pieejams trijos dažādos aprīkojumos: Authentique, Expression un Privilege. Bāzes versija Authentique tiks aprīkota ar stūres pastiprinātāju un diviem galvas balstiem aizmugurē, kā arī nolokāmu vadītāja sēdekli. Versija Expression saņems elektriskos logu pacēlājus priekšā, centrālo atslēgu ar tālvadību, trīs galvas balstus aizmugurē, divas aizbīdāmas durvis un bagāžas nodalījuma pārsegu. Privilege versija papildus būs aprīkota ar gaisa kondicionieri, kasešu radio, elektriskiem spoguļiem un miglas lukturiem. Visas versijas būs aprīkotas ar ABS un četriem drošības spilveniem.
Ja jau stāsts par Kangoo 4X4, tad noteikti jāmin adaptīvo visu riteņu piedziņu jeb latviski – piedziņu, kura māk pielāgoties braukšanas apstākļiem. Braucot pa līdzenu ceļu, sistēma gandrīz visu dzinēja jaudu pārnes uz priekšējiem riteņiem. Tiklīdz viens no priekšējiem riteņiem izslīd, jauda pakāpeniski tiek pievadīta uz abiem velkošajiem tiltiem, kas padara auto par īstu visurgājēju.
Renault Kangoo 4X4 tiks aprīkots ar diviem dzinējiem – benzīna un dīzeļdzinēju. 1,6 litru 95 Zs jaudīgais benzīna dzinējs, kas spēs attīstīt 148 Nm griezes momentu, automobilim ļaus sasniegt 153 km/h maksimālo ātrumu. Vidējais benzīna patēriņš nepārsniegs 8,7 litrus uz 100 km. Nav nekāds brīnums automobilim ar visu četru riteņu piedziņu. No 0 līdz 100 km/h auto ieskriesies 13,1 sekundē. 1,9 litru 84 Zs jaudīgais dīzeļdzinējs ar griezes momentu 180 Nm automobili spēs iekustināt tikai līdz 148 km/h. Neko nevar darīt – lai kaut ko iegūtu, no kaut kā ir jāatsakās. No 0 līdz 100 “dīzeļkangoo” ieskriesies 16,2 sekundēs. Un tomēr, nav nemaz tik slikti. Degviela tik bieži nebūs jāuzpilda – vidējais patēriņš nepārsniegs 7,4 litrus.
Kopumā vērtējot – auto nav piemērots gariem pārbraucieniem. Ar apvidus auto arī grūti salīdzināt un pasarg’ Dievs – tik glauns kā Mercedes arī nav. Taču kā auto, ar kuru brīvdienās braukt pie dabas vai uz laukiem, Renault Kangoo būs vairāk nekā piemērots. To visu varēsim iegūt par aptuveni 16000 eiro.
Shearer, speciāli iAuto
Foto: Renault Nissan Dtl. AG
jaa, izreklameejos to kropliiti pamatiigi :)))
ugias