Renault Kangoo 4X4 tiks uzlabots 14

 
19.augusts 2003 0:04

Tie, kuri jau izbaudījuši praktiskā Renault Kangoo priekšrocības, sapratīs, kas šajā auto ir tik īpašs. Beidzot Renault padarīs Kangoo pievilcīgāku. Jauni priekšējie un aizmugurējie lukturi tagad rādīs gaišāku ceļu.

kangoo.jpg

Ko iegādājas cilvēks, kuram vajadzīgs praktisks auto ar labu caurgājamību? Atbilde: Renault Kangoo 4X4. Tagad šis auto saņems dzidrinātos lukturus priekšā, kā arī jauna dizaina lukturus aizmugurē. Renault Kangoo prezentēs sevi tipisko nekrāsoto bamperu izskatā.

Iekšpusē ieraugām piecas vietas. Renault Kangoo 4X4 pircējs varēs izvēlēties starp vienu vai divām bīdāmajām durvīm. Kā jau pierasts, dažādu nelielu noliktaviņu šajā auto netrūks. Renault Kangoo 4X4 iegūs divkrāsainu instrumentu paneli, kā arī viduskonsoli, kurā tagad ieraudzīsim glāžu turētājus. Pēc Renault domām, Kangoo salons vairs neatstās “lēta” auto iespaidu. Kvalitātes ziņā jaunais salons būs krietni vien pārāks par veco. Skaņas izolācija arī būšot labāka. Uzlabotais Renault Kangoo iegūs arī citus, labākus sēdekļus ar augstākām malām.

kangoo3.jpg

Jaunais Kangoo 4X4 būs pieejams trijos dažādos aprīkojumos: Authentique, Expression un Privilege. Bāzes versija Authentique tiks aprīkota ar stūres pastiprinātāju un diviem galvas balstiem aizmugurē, kā arī nolokāmu vadītāja sēdekli. Versija Expression saņems elektriskos logu pacēlājus priekšā, centrālo atslēgu ar tālvadību, trīs galvas balstus aizmugurē, divas aizbīdāmas durvis un bagāžas nodalījuma pārsegu. Privilege versija papildus būs aprīkota ar gaisa kondicionieri, kasešu radio, elektriskiem spoguļiem un miglas lukturiem. Visas versijas būs aprīkotas ar ABS un četriem drošības spilveniem.

Ja jau stāsts par Kangoo 4X4, tad noteikti jāmin adaptīvo visu riteņu piedziņu jeb latviski – piedziņu, kura māk pielāgoties braukšanas apstākļiem. Braucot pa līdzenu ceļu, sistēma gandrīz visu dzinēja jaudu pārnes uz priekšējiem riteņiem. Tiklīdz viens no priekšējiem riteņiem izslīd, jauda pakāpeniski tiek pievadīta uz abiem velkošajiem tiltiem, kas padara auto par īstu visurgājēju.

kangoo4.jpg

Renault Kangoo 4X4 tiks aprīkots ar diviem dzinējiem – benzīna un dīzeļdzinēju. 1,6 litru 95 Zs jaudīgais benzīna dzinējs, kas spēs attīstīt 148 Nm griezes momentu, automobilim ļaus sasniegt 153 km/h maksimālo ātrumu. Vidējais benzīna patēriņš nepārsniegs 8,7 litrus uz 100 km. Nav nekāds brīnums automobilim ar visu četru riteņu piedziņu. No 0 līdz 100 km/h auto ieskriesies 13,1 sekundē. 1,9 litru 84 Zs jaudīgais dīzeļdzinējs ar griezes momentu 180 Nm automobili spēs iekustināt tikai līdz 148 km/h. Neko nevar darīt – lai kaut ko iegūtu, no kaut kā ir jāatsakās. No 0 līdz 100 “dīzeļkangoo” ieskriesies 16,2 sekundēs. Un tomēr, nav nemaz tik slikti. Degviela tik bieži nebūs jāuzpilda – vidējais patēriņš nepārsniegs 7,4 litrus.

Kopumā vērtējot – auto nav piemērots gariem pārbraucieniem. Ar apvidus auto arī grūti salīdzināt un pasarg’ Dievs – tik glauns kā Mercedes arī nav. Taču kā auto, ar kuru brīvdienās braukt pie dabas vai uz laukiem, Renault Kangoo būs vairāk nekā piemērots. To visu varēsim iegūt par aptuveni 16000 eiro.

Shearer, speciāli iAuto

Foto: Renault Nissan Dtl. AG

 
Visi komentāri
 
93302. viesis 19.augusts 2003 9:31
0 1 Atbildēt

jaa, izreklameejos to kropliiti pamatiigi :)))

ugias

93385. viesis 19.augusts 2003 11:43
0 0 Atbildēt

Ir braukts ar dti , nav ne vainas un piekramet vinu var ne pa jokam un izbraukt pa lauku neceliem ari labi pat bez 4x4 - augsts vins ir . Tadiem gurisiem ka ugias ieteiktu vispirms pameginat , tad ''aptaisit'' , tas raxsts nebija par skaistumu , bet par iespejam ko tads ''kroplitis'' par savu cenu piedava . Saprotams vecaja Kangaa bija VAZiskas sajutas , redzot plikus blekus uz stoikam un durvju malam , tapatam benki taliem gabaliem nbija tielabakie - cik noprotu no raxta , tagad tie trukumi ir noversti .

TDI

93428. viesis 19.augusts 2003 13:25
0 0 Atbildēt

Redaktor, kāpēc izdzēsts koments?

93481. viesis 19.augusts 2003 15:02
0 0 Atbildēt

Nu no praktiska viedokla sadi 'kroplisi' ir fantastiski, vizuali gan tadi divaini. No skata, imho, Citroen Berlingo un pegijs pec restailinga skiet jedzigaki.

93565. viesis 19.augusts 2003 23:46
0 0 Atbildēt

dīzeļa patēriņs lielāks kā 250 MB universālam 1987 gada :(

93595. viesis 20.augusts 2003 10:05
0 0 Atbildēt

Ja jau pagaajusho reizi Sheerera k-gam uzbruku Renault sakaraa, tad shoreiz teikshu ar kaadu vaardu. :o)) Kopumaa raksts ir ok. Nav gluzji parastais kaada individuaalista murgojums par teemu auto. Tachu: shis "jaunums" Latvijaa tiek tirgots nu jau 2 meeneshus.

Par pashu autinju: ja es dziivotu laukos un man buutu paaris beernu, es taadu labpraat sev iegaadaatu kaa gjimenes autinju.

Un nepiekriitu viesis 19.08.2003 23:46

, jo:

1) ruupniica uzraada pavisam normaalu degvielas pateerinju shim PILNpiedzinjas variantam;

2) Latvijaa nav daudz cilveeku, kuri praktiskaa ekspluataacijaa JAU vareetu apgalvot ko liidziigu shim viesim.

Katraa zinjaa suudziibu par nenormaalu degvielas pateerinju shii auto sakaraa NAV.

93650. viesis 20.augusts 2003 12:10
0 0 Atbildēt

Lipsa

Reno taisa meganes pilnpiedziņas. Ir kantoris, kas savā laikā iepirka vairākus šīs markas auto (Reno megane džipi) . "Būtu zinājuši, kādi s..di, būtu Ņivas pirkuši". Tā kā nez vai kangoo būs labāks...

93677. viesis 20.augusts 2003 13:17
0 0 Atbildēt

To Loms

Njaa. Visnotalj "logjiska" doma. Es, piem. uzskatu, ka Renault Thalia reaali nerulle. Bet taadeelj jau es neteikshu, ka Laguna ir garaam. Jopsiit - es vismaz runaaju par lietaam, ar kuraam man PERSONIIGI ir bijusi saskarsme. Njaa - un saliidzinu SALIIDZINAAMAS lietas.

Un veel kas - Renault nerazjo "dzhipus" :o)) Ir tikai miniveni. Arii pilnpiedzinjas miniveni. Renault Megane (saakotneejais nosaukums) un veelaak Renault Scenic vai Scenic Rx4 ir miniveni. Peedeejais - pilnpiedzinjas. Ja kaads no minivena gaida to pashu, ko no dzhipa, nu tad sorry :o))

93678. viesis 20.augusts 2003 13:18
0 0 Atbildēt

Man jau pilniigi vienalga par tiem Kenguriem, bet pa 16 000 piedavat ar kasesu radio. Vai ta kauns nav?

93687. viesis 20.augusts 2003 13:46
0 0 Atbildēt

A es es 2000 gada pa ls6500 vispar nekadu radio nedabuju un po man uz originalajiem radio , tagad pa ls 100 var dabut pat ar mp3 ja kadam vajag un autotirgotajiem nav ko jautat radio , bet auto . Es pat isti negribeju userim laut likt radio , lai kads auns nemegina uzlauzt to autinu , kamer vaditajs pie klienta strada .

TDI

93761. viesis 21.augusts 2003 0:55
0 0 Atbildēt

93762. viesis 21.augusts 2003 0:56
0 0 Atbildēt

kango ir vaagjis ok bet tikai ne pilseetas braukshanai!

un par to RX4 megani vinja ir tiesham suuds bet nju nevag ar paarveerteet taa autinja speejas un nelieksies kardaani!

bet kangucis ar 1.6 motooriiti pilseetaa 95 eed ka nemetaas savi 13 litri sanaak!

93769. viesis 21.augusts 2003 8:41
0 0 Atbildēt

deadtet 21.08.2003 00:56

ta tev 1.6 16v motors pilsētā ēd virs 10l (protams, ja tu visu dienu nesēdi sastrēgumā) tas ĀTRI BRAUC UZ SERVISU

93975. viesis 22.augusts 2003 15:07
0 0 Atbildēt

Lipsa

Man galīgi neinteresē ko reno(un pārējie franči) taisa, ko es gribēju pateikt - tu saprati. Ja čakarēties klāt vārdiem, tad džipus (jeep) tikai amerikāņi taisa...

P.S. 2gadus reno bija dienesta auto...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 2

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 

Gaidāmā sniegputeņa dēļ Rīgā ievieš "sniega biļetes" un bezmaksas sabiedrisko transportu autovadītājiem 9

Gaidot sniegputeni, Rīgā pirmdien tiek ieviestas "sniega biļetes" un autovadītāji varēs izmantot sabiedrisko transportu bez maksas, aģentūru LETA informēja Rīgas dome. Lasīt vairāk

 

Latvijas elektrisko automašīnu tirgū ienāk Ķīna; vai rietumu ražotājiem ir ko likt pretī? (+ VIDEO) 5

Pasaulē lielākā elektrisko automašīnu ražotāja Ķīna pagaidām gan mazā apmērā, bet sāk startēt arī Latvijā. Pasaulē otras lielākās ekonomikas pārstāvniecība ar šāda tipa transporta līdzekļiem pagaidām nav sevišķi liela, taču tuvāko gadu laikā tas varētu mainīties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti