Ceļu remonta īpatnības 45

 
29.augusts 2003 14:16

Pēdējais ceļu remonta šedevrs mani ir spiedis tomēr ierunāties par mūsu ceļu remontu īpatnībām, bet nu tuvāk pie lietas. Pirmais ceļu remonta šedevrs kas man lika nedaudz pabrīnīties atrodas kādu laiciņu atpakaļ izveidotajā Ulbrokas ielā.

Tika uzliets brīnišķīgs asfalts 4 joslās, sarakti apgaismes stabi, trotuāriņi. Jauki, bet salaiduma vietā ar veco ielas daļu, ir izveidots nepārspējams šedevrs – apmēram 50 metru garš neizprotamas kvalitātes asfalts, kas ar jūtamu tramplīna vai «guļošā policista» cienīgu šķērsli pāriet jaunajā asfaltā. Tādā skatā iela tika nodota ekspluatācijā (!). Ā, bet ir viens jaukums – tā vietā lai veicot ceļu būves darbus visu sataisītu uzreiz (kas gan tā varētu iedomāties, ka tā būtu norma) ir uzlikta zīme – uzmanību nelīdzens ceļš. Jauki, ne? Nākamais šedevrs. A. Deglava iela. Posms no Saharova ielas krusta Ulbrokas virzienā. Platā 4 joslu iela pāriet pēkšņi šaurā 2-joslu ielā. Nu, it kā nekas īpašs, satiksmes intensitāte tur nav īpaši liela. Tikai asfaltbetona marka vai sastāvs netika pareizi izvēlēts slodzei, ko ielai ir jāiztur. Gāja laiks, veidojās risas, kas kombinācijā ar ceļa garenvirzienā esošo viļņveidīgo struktūru radīja ko līdzīgu amerikāņu kalniņiem ar «bonusa» programmu – automašīnām kurām zemāks klīrenss reizēm karteris ķērās pie starp risām izspiestā kūkuma. Nu gadās, bet lai situāciju cik necik uzlabotu, vārda burtiskā nozīmē tika «uzkleksēti» asfalta pikuči, lai grambas nebūtu tik būtiski. Nevar teikt, ka nekas netika darīts situācijas uzlabošanai, bet vai tas bija pareizais risinājums – šaubos. Dzelzavas iela posmā starp Stirnu un Nīcgales ielām nesen tika uzklāts asfalts. Jauns smuks asfalts! Bet jau iepretim vienai trolejbusa pieturai pēc kādas nedēļas tika tas uzlauzts, jo redz kaut kādi komunālie tīkli, redz, bija jāparemontē. Vai tiešām nav iespējams šīs lietas saskaņot? Pirms ko rakt pārbaudīt vai konkrētajā ceļa posmā, kas tiks remontēts, nevajadzētu pirms asfalta seguma uzklāšanas vismaz kādu par komunikācijām atbildīgo uzņēmumu norīkot komunikāciju pārbaudei, lai tiktu veikts nepieciešamais remonts, ja tāds nepieciešams, PIRMS asfalta ieklāšanas??? Nākamais, šedevrs. Stirnu ielā tiek ieklāts jauns asfaltbetona segums, viss jauki, apmalītes nomainītas. Skaisti, bet!!! Stirnu un Ieriķu ielas krustojumā, braucot virzienā uz Lielvārdes ielu ir atkal salaiduma vieta. Kāda velna pēc salaiduma vietā ir jāizveidojas asai, dziļai risai perpendikulāri kustības virzienam? Tas domāts, lai tur vienmēr būtu maza, bet dziļa peļķe, kas sagādā pārsteigumu izšļācot vienā mirklī priekšējo stiklu, lai pagriezienā ieejot radītu adrenalīna šalti organismā??? Pie reizes veicot mēģinājumu izbeigt automašīnas amortizatorus? Tas nav īpaši pārredzams krustojums, un līdz ar to es neuzskatu, ka tas uzlabo satiksmes drošību šajā ne īpaši veikli un loģiski izveidotajā krustojumā... Un vēl pāris lietas, kas mani tracina – vai sastādot konkursa noteikumus pilsētu ielu asfaltēšanai nav tehniskajā aprakstā nav jānosaka uzreiz savādāku asfaltbetona seguma struktūru pie krustojumiem un sabiedriskā transporta pieturvietās, lai tur neveidotos labi pazīstamās grambas? Jo vai vēlāks nepieciešamais remonts netiek veikts par mūsu ceļu lietotāju maksātajiem nodokļiem un vai tas nerada papildus «ērtības» braucējiem, kad minētajās vietās parādās ceļu remonta brigādes ar kustības ierobežojumiem... Skumji. Vēl ir arī pārsteidzoši, kā tiek ieklāts asfalts krustojumos – reizēm rodas sajūta, ka galveno ielu remontē, plus kādi 2 metri šķērsielas sākuma, bet kad asfaltu ieklāj šķērsielā, tas to klāj tālākais līdz 3 metru atstatumam no galvenās ielas. Kāds rezultāts? Paliek vienu metru plata josla uz šķērsielas perpendikulāri tai ar bedrēm, kuras neviens neuzskata par vajadzīgu remontēt. Nezinu, man tas liekas absurdi. Droši vien faktus, kas šeit uzskaitīti varētu nosaukt simtiem, bet ne jau par to ir šis raksts. Raksts ir kliedzošs jautājums – Kas pilsētā ir atbildīgs par šīm nevīžībām un neizdarībām? Kas pieņemot ekspluatācijā šādi «saremontētos» ceļus kā atbildīgā persona uzliek savu parakstu uz pieņemšanas nodošanas akta? Kas ir atbildīgs par šo nejēdzību apzināšanu un novēršanu? Un gala beigās, kas ir šo nejēdzību novēršanas finansu ņemšanas avots? Ceļu būves firma, kas ko tādu ir radījusi, atbildīgā persona, kas to ir pieņēmusi vai mēs ceļa lietotāji, kas regulāri maksā ceļa un akcīzes nodokļus – brīnoties, kur nauda paliek? Vai ar šo vēstuli varētu iepazīties arī par šiem jautājumiem atbildīgās amatpersonas, kas varētu sniegt paskaidrojumus, kāpēc tas tā notiek un kāpēc tam tā ir jānotiek. Ar cieņu iauto lasītājs Palaidniex
 
Visi komentāri
 
94704. viesis 29.augusts 2003 14:22
0 0 Atbildēt

A man po, es dzīvoju pārdaugavā un šitās uzskaitītās ielas man nesatrauc :)

94707. viesis 29.augusts 2003 14:27
0 0 Atbildēt

Nu, papildus tam visam mani sajūsmina ceļa apzīmējumi. Vai tad tiešām nevarētu atļauties bikiņ biezāku to krāsas sastāvu, lai baltās strīpas izturētu ilgāk kā trīs nedēļas? Regulāra to pārkrāsošana (kas nenotiek!) arī ir tikai lieka naudas izšķiešana.

Bet, jāatzīst arī, ka stāvoklis ar ielām paliek labāks! Štruntīgs, vērtējot no tā "kā varētu būt", bet labāks, ka jebkad ir bijis!

94709. viesis 29.augusts 2003 14:33
0 0 Atbildēt

jealousy, vai tieshaam labaaks? Nu nav tie atjaunoshanas apjomi tik lieli, lai teiktu labaaks. Diemzheel...

94710. viesis 29.augusts 2003 14:42
0 0 Atbildēt

autoram taisniiba jau ir. bet juus domaajat, ka uz RD iet tie talantiigaakie, domaat un analizeet speejiigaakie cilveeki? vai kaut vienam no vinjie interesee kaut kas vairaak par savu maku?

94711. viesis 29.augusts 2003 14:43
1 0 Atbildēt

to palaidniex

Ir tāda iestāde kā rīgas domes satiksmes depataments, tur tad arī ir visi tie pieņēmēji un parakstītāji, ja nemaldos Zītars tur bija un vēl tur kādi ierēdņi, kas pieņem ceļu būves un remonta firmu darbus. tevis pieminētais nav nekas jauns, par svaigi izremontētu ielu uzlaušanu pienākas sods! tas departaments diez ko nereklamē savus darbus, laikam jau nav ar ko lepoties.

ielu balto "strīpu" krāsošanai dome neiedala tik daudz naudiņas, cik vajadzētu... vispār, tavs rakstiņš tāda pabrēkšana jau vien ir, jo reāli jau neviens neies zvanīties uz domi un skaidroties, kas vainīgs par to un šito ielu remontu... kaķim zem astes...

var jau turpināt arī par asfalta kvalitāti, kuru arī it kā kontrolē, bet faktiski pieļauj arī atkāpes un klāj tik iekšā utt utt utt. sorry, apnika...

94712. viesis 29.augusts 2003 14:44
0 0 Atbildēt

labs raxts. aktuaala teema... Nu nemaak Latvijaa celjus buuveet. Pat Via Baltika posms Gauja -Lilaste tika uztaisiits nekvalitatiivi. Tipo noaariija visu gandriiz liidz grunts uudenjiem un salika nezcik kaartas dazh nedzhaados slaanjus, bet tik un taa gluds nesanaaca...

Labs skats bija paaris vasaras atpakalj uz Kr.Valdemaara ielas. Tipo trotuaaram liek brugjakmenjus. Vienaa kvartaala galaa tuuliit beigsies celja darbi, bet otraa tolji Riigas uudens, tolji Riigas siltums aarda jau nost pirms paaris dienaa ielikos akmenjus...

94713. viesis 29.augusts 2003 14:51
0 0 Atbildēt

Ehh nu ko juus cilveki, domaajat ka mees no padomijas taalu esam tikushi - nekaa nebija turpat vien seezjam, tikai tehnika mums tagad modernaaka, ar ko "gurkji"rullet. :))

94721. viesis 29.augusts 2003 15:03
0 0 Atbildēt

Jā es vakar atkal pie stacijas laukuma pārliecinājos, ka virzienā uz Čaka/Merķeļa ielā ir noīsināti luksofori. Viss būtu saprotams - ekonomija - tikai no vidējās joslas, no kuras jāgriež uz Merķeļa ielu luksofors vairs nav redzams, ja malējā ir nostājies kāds autobuss. Krustojuma pretējā pusē kā jau tagad pierasts luksoforus vairs neliek. Atliek vien braukt uz izjūtu:))).

Kāpēc vajadzēja remontēt vienlaikus Eksporta un Pulkveža Brieža ielas.

Ir vēl vesela kaudze vietu, kur tas, ka nav zīmes apstāties aizliegts, reizēm apgrūtina satiksmes plūsmu, piemēram pirms uzbraukšanas uz Brasas tilta. Ja tur centra virzienā ir novietota mašīna to var apbraukt vienīgi uzbraucot uz tramvaja sliedēm. Ir arī pietiekoši daudz vietu, kur mierīgi varētu atļaut vismaz apstāties, ja nestāvēt.

Kaut kur bija iepublicēti CSDD ieteikumi satdepartamenta vadībai kā būtu uzlabojams satiksmes organizācija centrā - ak cik tur to ieteikumu bija daudz. Vai tiešām CSDD nevar RD satdepartamenta darbiniekiem sarīkot kādu atestāciju un patīrīt to lāmeru midzeni?

viess

94722. viesis 29.augusts 2003 15:04
0 0 Atbildēt

Taa ir gan. Es veel gribeetu piebilst, ka ir veel viena DIIVAINIIBA.

Tiek iesaakti desmitiem, varbuut simtiem celja remonti un remontinji, tacju pamazaam cakareejas un neviens neko liidz galam nepadara. Katru riitu Aagenskalnaa izlaizhu pasahieri (liidzbrauceeju) neizremonteetas ielas galaa. Par to remontu briiniijamies vasaraa, ko tur liidz septembrim var kasiities. Izskataas, ka liidz sniegam nepabeigs. Taapat ir Chakenee, Pulkvezha Briezha ielaa, Laacpleesenee, Salu tiltu droshi vien remontees 5 gadus, taapat kaa Lidostas uzbrauktuvi. Riigaa max aatrums buus 15 - 30 km.

94723. viesis 29.augusts 2003 15:14
0 0 Atbildēt

Es domaaju, ja jau taada nekaartiiba valstii notiek buutu veerts premjeram izskatiit satiksmes ministrijas kompetenci, jo skjiet satiksmes ministrijas kompetencee ir gan pazemes komunikaacijas, gan virzsemes celji...

Smiekliigi ka taisa taa - itkaa visu sataisa, bet paliek skumji siikumu, kas visu labo iespaidu par padariitajiem milzu darbiem sabeidz. Cik noprotu nav jau raksta teema par to, ka viss ir slikti. Nav jau galiigi viss slikts, ir arii labi piemeeri celju uztureeshanaa, buuvee un remontaa, bet raksts vairaak ir par vienaldziibu, neieintereseetiibu, neveeleeshanos veikt savus pienaakumus nepieciesamajaa liimenii, kaa valsts iereednjiem (iisaak sakot parpof.igismu), kas valda parasto un atbildiigo amatpersonu galvaas un riiciibaa. Ja jau ir tik neprofesionaali tie iereednji var jau buut, ka to kvalitatiivas paarmainjas vareetu panaakt samazinot shtata vieniibu skaitu un paaugstinot sho cilveeku kvalifikaaciju. Un summaari iereednieciibas izdevumi gala rezultaataa samazinaasies, bet kvalitaate paaugstinaasies...

Formula vienkaarshs 3 speci ar algu Ls 200 sanjem kopaa Ls 600, bet 10 nuugji ar algu Ls 120 izmaksaa nodoklju maxaataajiem Ls 1200.

Taas ir manas domas.

94730. viesis 29.augusts 2003 15:45
0 0 Atbildēt

Stipri šaubos, ka atradīsies labi speci, kas par 200 Ls strādās ....

94737. viesis 29.augusts 2003 16:03
0 0 Atbildēt

njā manuprāt ļoti labs raxts!, pie tā "rajona" nejēdzībām vēl jāpieskaita tas posms pie "Jaudas" - tur pretī Jaudai ir pamatīga asa bedre jaunajā asfaltā. Savukārt pie 16/22 trolley galapunkta noasfaltēja abpus sliedēm, bet aizvēsturiskās nozīmes STOP zīmi tā arī neaizvāca, lai gan vilcienu tur neviens jau sen nav redzējis, CP gan...

94739. viesis 29.augusts 2003 16:07
0 0 Atbildēt

Klau, tiešām pie visām nejēdzībām jāpieraksta, ka tagad uz Brīvības ielas ir saminīta luksoforu darbība un līdz ar to vairs nav zaļā viļņa :???????

94743. viesis 29.augusts 2003 16:24
0 0 Atbildēt

Pats nodarbojos ar celu buuvesanu taka varu so to pakomenteet :

projektos netiek paredzets savadaks asfaltbetona segums pieturaam un krustojumiem viss ir vienads un ja salaidums ir ar bedri tad vainigs ir tas kas ieklaja asfaltu un pasutitajam tads darbs nebutu japienem.

Protams nejedzibas ir daudz un vel ilgi tas bus bet priecajieties ka bvismaz mazak bedru ir uz celiem.

94744. viesis 29.augusts 2003 16:35
0 0 Atbildēt

Nu, Lubānas ielas galā pirms Dreiliņiem arī izgrieza asfaltā bedrainās vietas un ieklāja jaunu asfaltu, kurš nez kāpēc ir ļoti grumbuļains - tieši tāds pats kā tur, kur pie Saharova ielas sašaurinās Deglava iela.

Nepamanīju, vai bija uzrakstīts arī par tramplīnu Valmieras un Matīsa ielas krustojumā (braucot pa Valmieras ielu virzienā uz centru).

94745. viesis 29.augusts 2003 16:36
0 0 Atbildēt

Grumbulains kada zinjaa?

Varbut tada asfalta marka ka loti rupjs asfalts?

94748. viesis 29.augusts 2003 16:43
0 0 Atbildēt

Lai pamaacaas no igaunjiem asfaltu klaat.

94752. viesis 29.augusts 2003 16:56
0 0 Atbildēt

sodien tiesi braucu pa valmieras ielu paris matisa un domaju ka nez ir ja brauc uz 50km/h pari sim krustam un nezin ka te tads tramplins ir! :)))

94759. viesis 29.augusts 2003 17:23
0 0 Atbildēt

A kāpēc tik grandiozs remonts tiek taisīts uz lidostu ???

Tas segums tur bija tīri ciešams un auto plūsma tur salīdzinoši nav liela.

Man škrobe - tik daudz sliktu ceļu, bet labo to, kuru nemaz nevajag!

94760. viesis 29.augusts 2003 17:24
0 0 Atbildēt

Es arii piekritiishu, ka uzlabojami ir, bet ne tik lielos apjomos kaa gribeetos. Tas gan ir finanseejuma, nevis celju buuveetaaju vainas deelj. Neprasmiigi sastaadiits konkursa projekts liecina par nekompetenci konkursa noteikumu izstraadaataaju pusee. Bet liekas, ka arii celju buuveetaaji iipashi necenshas mudinaat un/vai izgliitot pasuutiitaaju, lai pareizi un kvalitatiivi izgatavots projekts neprasiitu atkaartotu valsts pasuutiijumu ne paaraak saspringt griboshaa uznjeemumaa, jo taa var ieguut nevis vienu un labu, bet divus, taatad labaak apmaksaatus pasuutiijumus. nevis viereiz par 1,2 miljoniem, bet vispirrms bez pieturvietu un krustojuma seguma atskjiriibaam par 1 miljonu un peec tam remontdarbus par 300 tuukstoshiem...

94761. viesis 29.augusts 2003 17:26
0 0 Atbildēt

Nuu ja valsts konkursos vinne ne jau projekts, kas paredz lielaakas izmaksas (proti labi izstraadaats projekts, kas bez iipasha celju remonta vai uztureeshanas izdevumiem nodziivo 5 gadus), bet projekts kura tuuliiteeja realizaacija izmaksaa leetaak, nedomaajot par uztureeshanas izdevumiem tuvaakajie paaris gadiem. Leetaaks pirkums shodien nes lielaakus izdevumus riitdien.

94764. viesis 29.augusts 2003 17:40
0 0 Atbildēt

Nu ja iet runaq par jaunaa asfalta uzlauzshanu, tad vispaaraakaa vieta ir Briezha iela. Tikai pagaajusho gadu tur uzklaaja jaunu segumu, un shogad pus ielu uzlauza lai kapitaali mainiitu trubas.

Skjiet ka shaadu trubu nomainju plaano parasti kaadu gadu ieprieksh, vai tad nevareeja pagaidiit ar asfalteeshanu.

Atkal RD apkjeeziijaas par muusu naudu.

94771. viesis 29.augusts 2003 18:41
0 0 Atbildēt

Sorry, robchik, caurules neiztureeja hidraulisko paarbaudi plkv. Briezha ielaa, a plaanots bija, ka vismaz 5 gadus veel kalpos. Pie mums Griivas ielaa vispaar iela atveeraas paarbaudes laikaa, labi , ka cilveeki necieta :-( Taa nu tais padomju laikos buuveeja - tagad jaaciesh visiem. Un , lai kaa gribeetos nozhnjaugt kaadu idiotu no RD, shie nav tie gadiijumi.

Kolenvals

94784. viesis 30.augusts 2003 0:31
0 0 Atbildēt

Kas atliek autovadiitajiem sliktu celju apstaakljos? Vienkaarshi jaabrauc leenaak. Iesaku pa Riigas - Jelgavas shoseju braukt ar aatrumu 75-80 km/h. Kaads Volkswagen-santana vadiitaajs taa arii dariija.

94786. viesis 30.augusts 2003 0:50
0 0 Atbildēt

... jaukais VW-santana shoferis taa dariija shovakar starp plkst. 19 un 20.

94789. viesis 30.augusts 2003 11:59
0 0 Atbildēt

Sveiks, Palaidniek!

Labs, taisnīgs raksts.

Es jau kādus 5-us gadus šeptēju projektēšanā par projektu vadītāju, nostrādāju arī pašvaldībā, tobiš - man dienu no dienas iznāk plecu pie pleca strādāt ar konkursiem, ceļu remontiem, to saskaņošanām ar apakšzemes komunikāciju pārbūvēm u.c., u.t.t.

Manas domas - problēmas ir ~kādas divas: ceļinieku neprofesionalitāte konkrēti pilsētu ielu, ceļu un stāvlaukumu būvniecībā un otra - pašvaldībās katastrofāli trūkst ceļu speciālistu, kuri profesionāli var novērtēt risinājumus u.c.

Mums L-jā ir vairākas tiešām labas ceļu firmas, lielos bāņus viņās uzbūvē uz "5-", bet pilsētā ir cita specifika, kur ceļš ir jāpielāgo vecajam segumam, jāatrisina lietus kanalizācija, jāizveido kritumi u.t.t. To mūsējie vēl nemāk, pagaidām...Pagaidām ir viens risinājums - ceļu būvēt no bruģa seguma (kas ir dārgāks), bet to ir vieglāk izlocīt ar kritumiem, tas labi drenā lietus ūdeņus (kādu laiku, ~3-5 gadus, kad notiek smalkās frakcijas izskalošanās).

Otrs - pašvaldībs nekompetence. Nesaukšu nevienu vārdā, bet es cieši esmu strādājis ar kādām 5-ām un tajās nevienā par ceļu uzraudzību atbildīgajā amatā nestrādā ceļinieks! Kurš zinošs ceļinieks ies strādāt par "peramo zēnu" darbā, kur maksā kādus 200-300 Ls un tevi nemitīgi drāāž?! Šajos amatos strādā mehanizatorus un ekonomistus beiguši cilvēki, ir pat vieta, kur šeptē ar tehnikuma izglītību. Kāda te var būt runa par darba un kvalitātes kontroli, kad pasūtītājs pats absolūti nerubī fišku?

Tā lūk, manas domas...

94793. viesis 30.augusts 2003 14:32
0 0 Atbildēt

oi veci, tas ka peec nedeeljas jauno asfaltu rok un zaagee, tas ir VISAAS IELAAS!! bez iznjeemuma! VISAAS!!!!

94797. viesis 30.augusts 2003 15:48
0 0 Atbildēt

Man prieks par Bumbulics, kursh atradis darbu Jelgavaa un kuram taapeec nav katru dienu jaamero celju uz Riigu un atpakalj visai nervozaa un nepatiikami straujaa satiksmes pluusmaa.

94811. viesis 30.augusts 2003 20:52
0 0 Atbildēt

Okei, bet vai tikai nebuutu praatiigi tomeertinjaas samazinaat shtatu un palielinaat taas sasodiitaas algas, lai nu beidzot atbildiigajaas vietaas tomeer straadaatu specs?

Zinu, ka ir probleemas, bet vai taas nebuutu vienreiz jaarisina?

Kaanekaa esam jau gana ilgu laiku savaa valstii noteiceeji pashi paar saviem celjiem. Ir cilveeki, kas veeleetos to dariit un kautko uzlabot. Kaapeec nelaist tos pie teikshanas? Gala bigaas vai tam nekompetentajam mehanizatoram pasham neliekas stulbi braukt par pasha pienjemtu celju uz savaam maajaa un kratiities irkaa uz celja buutu spraagusi shkjembaina atombumba? Vai vilkt pa pelkjeem, jo celju sliipumi ir nepareizi izveidoti uz notewkrenshtelju vietaam...?

Ko Valdiiba saka par sho te???

94813. viesis 30.augusts 2003 22:36
0 0 Atbildēt

viesis 16:36 - nu tāds pampakains, it kā nebūtu ar rulli gludināts, bet ar kājām piemīdīts :) Aizbrauc, paskaties

Qued

94814. viesis 30.augusts 2003 22:39
0 0 Atbildēt

Interesanti, starp citu, no kā rodas tās dīvainās bedres uz ceļa - tāds, kur asfalts ieliecas un nosēžas? NEsen tāda bija muitas ielā, vairāks bija un ir Krasta ielā... Dīvaini, ielas vidū pēkšņi sāk ieliekties asfalts un izveidojas nepatīkama, asa bedre.

94816. viesis 31.augusts 2003 0:42
0 0 Atbildēt

Uz Valmieras shosejas, kur apriilii nositaas divi jaunie aktieri, pie nelaimes vietas ir nejauks trampliins.

94824. viesis 31.augusts 2003 14:59
0 0 Atbildēt

Sveiki, TAUTA!

Paldies, paldies SantaFe! Man pašam prieks, jo, ja Tu zinātu kā man laikā bija noriebusies tā stumšanās uz Rīgu...

Pie vakardien rakstītā - aizmirsu izklāstīt savas domas par to, kad iebūvējot jaunu segumu, tas īsā laika posmā tiek salauzsts, remontējot apakšzemes komunikācijas.

Te - lai tā notiktos mazāk, pašvaldībās ir tāda lieta, kā "Saistošie noteikumi", vairums no kuriem ir teikts - aizliegta seguma uzlaušana pēc seguma ieklāšanas 3...5 gadus (kā kurā pašvaldībā), izņemot avārijas darbus.

Savukārt te jau ir divas problēmas:

1. Dažreiz pašvaldība nemaz neapzina - kas ir zem zemes remontēt paredzētajā posmā. Vairums gadījumu tur kaut kas ir - ūdensvads, kanalizācija, lietus kanalizācija...telefona kanalizācija, gāze...u.c. Uzliek jaunu asfaltu, bet pēc nedēļas piesakās, piemēram gāzinieki - viņiem esot avārija, vajagot rakt augšā. Rezultāts...paši ziniet.

2. Pašvaldība apzina komunikācijas, ziņo visiem valdītājiem, ka tur un tur tiks remontēts...Komunikāciju īpašnieki, piemēram "Rīgas ūdens", zina, ka tajā posmā ir 25-us gadus vecs ūdensvads, kurš pagaidām strādā. Pārlikt to noteikti būtu nepieciešams, bet šobrīd ir 100 un 1 vajadzība, kur šos 5...6 tūkstošus ierakt zemē, tādēļ viņi saka - mums viss tur ir OK! Pēc asfalta ieklāšanas ūdenavada avārija, rezultāts - skatīt punktu Nr.1.

Risinājums maniem šiem un iepriekšējiem komentāriem - ES NEZINU! Nesen es nodzīvoju nedēļu Maskavā, mēs it kā esam viņiem krietni priekšā, bet tomēr - daudz kur esam vienā līmenī. Tas pats - ceļu remonti. Liela daļa celtnieki strādā vēl Padomju garā, arī prasības viņiem tomēr ir kā 80-jos. Manuprāt vēl ir jānomainās 0,5 paaudzei, lai kas mainītos.

94825. viesis 31.augusts 2003 15:12
0 0 Atbildēt

For: Qued 30.08.2003 22:39

Iesēdums rodas tādā gadījumā - ja iebūvējot jaunu segumu, apakškārta netiek pienācīgi noblietēta. Dažās pašvaldībās iebūvējot jebkuru komunikāciju, prasa - izrakto grunti nomainīt ar jaunu smilti (ar blīvēšanas koeficientu 1.25), ko bieži vien būvnieki un uzraudzītāji neievēro - saber atpakaļ to pašu melnzemi, būvgružus u.c., nenoblietē, uzber šķembu kārtu, uzlej asfaltu. Rezultāts - pēc 2 mēnešiem iesēdums. Skumji!

94827. viesis 31.augusts 2003 15:57
0 0 Atbildēt

To Bumbulics

Intereresanti, kas nes atbildiibu par tik nolaidiigi veiktu darbu, kuru rezultaataa ielaapi noseezhaas? Kas finansee atkaartotu remontu? Ja tiek (kautgan maz ticams) konstateets shaads fakts un ir nolemts (kas ir veel mazaak ticams) radushos ieseetumu noveerst?

94828. viesis 31.augusts 2003 16:14
0 0 Atbildēt

For: viesis 31.08.2003 15:57

Cik man ir nācies saskarties ar šāda veida defektiem, vai patiesībā sakot - nolaidību, bez ierunām remontē darbu veicējs. Bet jautājums ir pašā saknē - nafig tā vispār ir jānotiek? Jo šādā gadījumā darbu veicēja pienākums ir - noturēt būvi kaut cik ciešamā skatā 2 gadus (parasti šāds ir garantijas termiņš, varbūt kādā reizē arī vairāk), bet tikko ir aizgājusi 731-ā diena, būvnieks pasaka: Ej tu d-st un pašvaldība atver savus jau tā plānos maciņus un labo kļūdas.

94829. viesis 31.augusts 2003 16:38
0 0 Atbildēt

tad, jau sanaak, ka pashvaldiiba nav speejiiga izsekot saviem pasuutiijumiem...?

94867. viesis 1.septembris 2003 11:26
0 0 Atbildēt

Jaa, arii es esmu pamanijis dalu no rakstaa pieminetajam ielaam, pareizak sakot pieminetos sedevrus un pie sevis esmu nodomajis, cik "fantastiska" izdoma ir bijusi cilvekiem, kuri veikushi sos "makslas" darbus, un vel jo vairak, tak cilvekiem par siem sedevriem arii kads maksaa!!! Arii man gribetos loti zinaat kaa tiek sadaliita muusu naudina, kuru it kaa iekasee kaa "celju nodokli". Patreiz rodas tads iespaids, ka cilveki tik maksaa un maksaa un jamaksaa arvien vairak un vairak, bet realaa situacija uz celjiem neuzlabojas!!!! Ja arii tiek uzklaats kaads celja posms, tad nu tas ir uz neilgu laika periodu, kad atkal jau redzam, ka celjaa ir no smagaa transporta izbrauktas rises vai atkal kads makslinieks uzracis asfaltu un pec tam nemakuligi aizkleksejis. Gribetos, lai vienreiz siis nejedziibas beigots, bet liekas, ka taas vel ilgi turpinasies, bet varbuut nee, varbuut tomer kadas dzirdiigas ausis sadzirdees?

To: Raiders, arii es esmu sai valmieras un matiisa ielas krustojumaa braucis un domaju, kursh makslinieks ir parupejies par so sedevru, zel ka paleeciens ir tik mazs, varbuut vajadzeja sho trampliinu lielaku;)

94878. viesis 1.septembris 2003 12:24
0 0 Atbildēt

A braucot pa Tallinas ielu krustaa ar chakeni no risaam ir taads drebeklis ka tur droshi var braukt paarbaudiit Auto piekares efektivitaati un buudas izturiibu :)

Crash

P.S. Jaa veel shoseja posmaa Berzkrogs -Vecpiebalga vispaar ir bedre ar asvalta malinjaam ...

94880. viesis 1.septembris 2003 12:38
0 0 Atbildēt

Nu, ko, laikam sho rakstu kaadz noatbildiigajaam personaam tomeer lasa!

Briinums sekojoshs - Stirnu un Ieriķu ielas krustaa ACB darbinieki tomeer ir izfreezeejushi to saodiito bedri un mudiigi gatavojas ieklaat asfaltu!

Bravo! Viens plusinjsh celjiniekiem.

Bet miinuss taac, ka Ulbrokas ielu taisiija tas pac ACB.

94928. viesis 1.septembris 2003 15:16
0 0 Atbildēt

xe, pie mums tas skaitas normali. Re pavasari sataisija smuki pulkveza brieza ielu, bet tagad tur mekle "naftu" un liek siltumtrasi, lidz ar to pusei ielas ir atkal ar gumzauinu un nekvalitativu asfaltu jo pec siltumtrases ieliksanas caurumos ielietasi asfalts ir jau tagad ar gumzam un plaisam, pec ziemas iela bus tada pati kada bija jau daudzus gadus:))))

94959. viesis 1.septembris 2003 16:16
0 0 Atbildēt

Veel ir viens uuber idiotisms saziimeets. Uz pleskavas shosejas aiz Riigas robezjas, labaa maleejaa josla peekshni tiek "iesuutiita" uz veikalu vai benjtanku. Ieskrieshanaas un bremzeeshanas zonas tajaa posmaa arii nav. Rezultaataa pleskavene 3 joslu vietaa ir ar divaam. Gribeetos satikt to, kursh pienjeema to projektu izpilde in toch sejaa pateikt "Tu esi iiblis" Kaa var kautko tik kretiinisku izdomaat.

97370. viesis 19.septembris 2003 9:18
0 0 Atbildēt

Rīgas satiksmes departaments nesen www.satdep.lv publicēja sekojošo:«Luksofora objekta izbūve Biķernieku un Eizenšteina ielas krustojumā tiek uzsākta 18. septembrī. To plānots pabeigt līdz 7. oktobrim. Līdztekus šiem darbiem jau notiek Eizenšteina ielas seguma atjaunošana. Kopumā šā krustojuma rekonstrukcijā ieguldīs 71 847 latus.» ''Sorīt 19, septembr''i, dienu pēc darbu itkā sākšanās brīža, nekāda celtnieciska kustība nebija manīta...

Skumji.

103687. viesis 5.novembris 2003 17:21
0 0 Atbildēt

Latvijaa celu praktiski nav, ir tikkai neceli!!! Braukt ar jaunu mashiinu te vispaar ir absurds!!!

114240. viesis 10.februāris 2004 11:39
0 0 Atbildēt

braucu no rita uz turibu,vechi uz salu tilta laapa asfaltu-laimigam sejaam met asfaltu pelkees ieksaa,braucot atpakal jau laap otro joslu nu domaaju super varees braukt un nebaidiities ka arii nobraucot no tilta buss visi 4 riteni,nakosajaa dienaa atkal braucu no turiibas mieriigi braucu ar atljauto aatrumu,nebaidos no bedreem,bet she tev,vini aizlaapiijushi bedres caur vienu,dazhas atstaajushi,tas taa asaakaam braukshanas sajuutaam,vai nu tie meistari bija akli,vai vienkaarshi bija maz asfalta

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 2

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 

Gaidāmā sniegputeņa dēļ Rīgā ievieš "sniega biļetes" un bezmaksas sabiedrisko transportu autovadītājiem 9

Gaidot sniegputeni, Rīgā pirmdien tiek ieviestas "sniega biļetes" un autovadītāji varēs izmantot sabiedrisko transportu bez maksas, aģentūru LETA informēja Rīgas dome. Lasīt vairāk

 

Latvijas elektrisko automašīnu tirgū ienāk Ķīna; vai rietumu ražotājiem ir ko likt pretī? (+ VIDEO) 6

Pasaulē lielākā elektrisko automašīnu ražotāja Ķīna pagaidām gan mazā apmērā, bet sāk startēt arī Latvijā. Pasaulē otras lielākās ekonomikas pārstāvniecība ar šāda tipa transporta līdzekļiem pagaidām nav sevišķi liela, taču tuvāko gadu laikā tas varētu mainīties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti