Aura Auto salonā var apskatīt jauno Mazda RX8 28

29.augusts 2003 14:52

Sākot ar 29.augustu “Mazda” autosalonā “Aura Auto” piecas dienas varēs apskatīt un testēt jauno sporta automašīnu “Mazda RX 8”. Pārdošanā Latvijā jaunais auto būs pieejams 2004.gada sākumā.

rx8.jpg

Jaunais sporta auto “Mazda RX8” ir jau novērtēts starptautiskajās auto žurnālistu aprindās, jo tā motors “Renesis” tika atzīts par gada labāko motoru.

“Šāda veida motoru pasaulē gatavo tikai “Mazda”. Tas atšķiras no jau labi zināmajiem cilindra motoriem ar to, ka tas ir rotortipa motors, kurš ar maza izmēra dzinēju, piemēram, 1.3 l, var panākt ļoti lielu jaudu – līdz pat 195 Zs,” skaidro “Aura Auto” direktors Gundars Margēvičs.

“Tāpat jaunajam sporta auto “Mazda RX8” ir 6 pakāpju kārba, kas varētu šķist interesanta sporta auto cienītājiem,” uzskata G.Margēvičs, piebilstot, ka “Mazda RX8” netiek ražota ar automātisko kārbu.

G.Margēvičs atzīst, ka “Mazda RX8” izskats ir ļoti iespaidīgs – kupeja un tās dizains, izliekumi pie riepām, kā arī motora pārseguma forma rada ļoti sportiska un agresīva auto iespaidu.

Salons automašīnai “Mazda RX8 “ ir veidots no ādas. “Ļoti iespaidīgi izskatās sarkanas un melnas ādas salons sarkanai “Mazda RX8”,” atzīst G.Margēvičs, piebilstot, ka tieši šādas krāsas salikumu varēs apkatīt “Aura Auto” salonā apskatāmajai automašīnai.

“Mazda RX8” līdzīgi kā pārējie jaunie “Mazda” modeļi ir ar papildus aprīkojumiem – klimata kontrole, elektriskie logi, pretbuksēšanas sistēma, navigācija utt.

“Jāuzsver ir šī iespaidīgā sporta auto īpaši veidotās durvis, kuras veras līdzīgi kā skapim,” norāda G.Margēvičs, skaidrojot, ka šofera durvis atveras tāpat kā parasti – no labās puses uz kreiso, bet aizmugurējās durvis – otrādi, līdz ar to cilvēkam, kas vēlas sēdēt aizmugurē ir ērtāk un vienkāršāk iekāpt, jo nav jānoliec šofera krēsls, kā tas ir parasti kupeja tipa mašīnās.

G.Margēvičs uzskata, ka “Mazda RX8” būs iecienīts auto Latvijā un to vēlēsies iegādāties sporta auto cienītāji tās dizaina un salīdzinoši demokrātiskās cenas dēļ. Paredzams, ka šāda auto cena būs no Ls 20 000 līdz 25 000.

“Pēdējo gadu darbs, radot ar vien jaunus “Mazda” modeļus, ir vērtējams kā ļoti produktīvs, jo katru gadu tiek laisti klajā jauni un kvalitatīvi “Mazda” modeļi, kas tiek novērtēti un atzīti visā pasaulē,” atzīst G.Margēvičs, kā piemēru minot “Mazda6” automašīnu, kas arī Latvijas auto tirgū ieņēma nozīmīgu vietu pārdoto auto ziņā, tāpat “Mazda2” jau ir iecienīta kā pilsētas automašīna.

“Aura Auto” autosalons atrodas Brīvības ielā 224 (ieeja no Vairoga ielas). Papildus jaunu auto tirdzniecībai, autosalonā esošais serviss sniedz tehniskās apkopes pakalpojumus, garantijas remontu un rezerves daļu piegādi “Mazda” automašīnām, arī tām, kas iegādātas pie citiem dīleriem.


“RKT-Publicitāte”

 
Visi komentāri
 
94715. viesis 29.augusts 2003 14:57
0 0 Atbildēt

heh, nu smalkaak pa tehnisko vareeja uzraxtiit...

94719. viesis 29.augusts 2003 15:03
0 0 Atbildēt

vizuaali jau konkreeti laba...

94720. viesis 29.augusts 2003 15:03
0 0 Atbildēt

gribu notesteet :)

94724. viesis 29.augusts 2003 15:14
0 0 Atbildēt

Vispār diezgan smalki ir aprakstīts iekš www.mazdarx8.com

Laba gan nav no "ātrajām".

Bet šajā rakstā ir dažas nepilnības (salīdzinot ar minēto saitu):

1) jauda High Output versijai 238zs/8500rpm. Bez kādiem tur turbo.

2) Esot pieejams arī 4-pakāpju automāts komplektā ar Standart Output dzinēju (es gan dom, ka automāts šim auto neiet)

3) Salona āda ir tikai opcija

Iespējams jau, ka Eiropā un Latvijā tas piedāvājums ir pilnīgi savādāks un šis raksts attiecas tikai uz vietējiem ierobežojumiem.

94726. viesis 29.augusts 2003 15:16
0 0 Atbildēt

Ak vai, cik jauki remontējas tie Vankeļa tipa motori pēc kādiem 200000 km...

Citādi jau auto uz goda. Varen smuks izskatās.

94728. viesis 29.augusts 2003 15:31
0 0 Atbildēt

Njaaa... Nu ta ir Mazda!!! Visu cienu Mazdas Inzenieriem par ieguldito darbu saja autina! Formas nu pilnigi citadakas ka vecajai RX-7, bet sirds tapat sak straujak pukstet. :) Sito jau nu gan gribetos iemeginat...

94729. viesis 29.augusts 2003 15:40
0 0 Atbildēt
94733. viesis 29.augusts 2003 15:48
0 0 Atbildēt

Hmm, nez kas buus tie kas varees veikt testdraivus? Tachu ne jau katrs automaans, kas to gribees.

94735. viesis 29.augusts 2003 15:56
0 0 Atbildēt

Incanti, vai tagad tie rotordzinēji ir ieguvuši kaut nedaudz lielāku motorresursu, vai būs tāpat kā septiņdesmitajos, kad viena mašīna savas dzīves laikā dabūja nomainīt trīs, četrus dzinējus?

94756. viesis 29.augusts 2003 17:12
0 0 Atbildēt

Jau par RX-7 motorresursu ir dzirdētas diezgan pozitīvas atsauksmes. Šis motors ir vēl viens nopietns solis uz priekšu rotornieku attīstībā.

Bez uzbrauciena - nez cik liels resurss ir tiem Hondas bīdeļiem, kuri iekš S2000 utml. spēj griezties līdz 9krpm/min?

94772. viesis 29.augusts 2003 19:00
0 0 Atbildēt

Soore, viiri, jau RX-& laikaa tika sasniegts motra resurss >300 000 km, kas princiaa atbilda un paarsniedza virzuljmotoru resursu, rezhiimos, kaadi shaada tipa mashiinaam ir vinju iistaa dziives zona :-)

Kas grib eksperimenteet ar motorellaam - jess, 200 000 un mazaak, kas ieveero ruupniicas priekshrakstus , brauc arii 450 000 bez beedu :-) Diemzheel lielaakaa dalja rotordzineeju, kuri nonaak pie mums, ir noraavushies pa aadu no sintetisko motorellu miiljotaajiem, svechu ekonomeetaajiem utt.. Diemzjeel.

Principaa ar sho auto var dot iekshaa jebkuram "dragreisu" speciaalistam - tjipa, kameer tas raustiis meshalku un krakshkjees, ar mazdinieku var atgriezt cik rpm? Prakse raada, ka liidz aatrumam 160..180 km/h ar RX ir jaapaarsleedzas 2x mazaak :-)

Shogun

94775. viesis 29.augusts 2003 19:31
0 0 Atbildēt

Vēl nav apskatāms! Tiko tur bijām!

KRiX

94792. viesis 30.augusts 2003 14:17
0 0 Atbildēt

tā demokrātiskā cena 25Kilolatu varētu pamācīties demokrātiju no amerikas dīleru cenām (25kilobaku un uz augšu).

p.s. papildus rakstā lietotajai rakstībai "RX8" un "RX 8" piedāvāju trešo variantu "RX-8". Tas ir redzams webā.

94807. viesis 30.augusts 2003 19:02
0 0 Atbildēt

Šis drīzāk tāds ģimenes auto - 4 pilnas vietas un sportiskais skats arī tikai no priekšas... Redzēju nupat Vācijā tādu auto darbībā - kluss pēc suņa, tik aizšņākuļoja garām. Iespējams, ja šī auto salonu un elektronisko aprīkojumu iebāztu 2. paaudzes RX7, un Renesis motoram piespertu turbīnu, tad gan būtu auto "bezuprečnijs" :)

94810. viesis 30.augusts 2003 20:42
0 0 Atbildēt

Nu lotgi neprofiseonals rakstins izdevies tai “RKT-Publicitāte”!

94822. viesis 31.augusts 2003 11:42
0 0 Atbildēt

RX-7: klusa darbība nav trūkums. Es gaidu kad CP sāks sodīt pseidotjūnerus kuru ķerras pirž tā ka liekas ka izpūtēja nav vispār (dažiem točno nav, i guess). Sportiskums nav tikai skaņā. Un sorrī, salīdzināt rx-7 tehnoloģiski r rx-8 vispār nebūtu pareizi....2+2 sēdēšana arī nav trūkums, nav taču GT klases superkārs. Mazda to pozicionē kā sportisku auto par samērīgu cenu, tikai pie mums tas maksā 2x dārgāk un tas nosaka pircēju loku. Tizli, protams, a ko lai dara ?

94840. viesis 1.septembris 2003 0:20
0 0 Atbildēt

Viesi 11:42 Ko tu gribi teikt ar to, ka pie mums tas maxa 2x dargak?

To, ka citur var nopirkt letak, ja ta, tad saki kur ir 2x letak un es saspringstot varetu pacelt!

94842. viesis 1.septembris 2003 7:11
0 0 Atbildēt

mrpresident: taa nu vinjsh ir, pie mums LV tie auto nereti maksaa latos tik, cik USA zaljajos. Tas taa rupji, bet tur auto ir krietni leetaaki.Ja ir kaads, kas menedhzee to lietu tai galaa, tad uz priekshu! Labaak gan buutu veikt to iegaadi Kanaadaa - vismaz chakars ar elektiibu (lukturiem) atkritiis.

Kolenvals

94846. viesis 1.septembris 2003 9:26
0 0 Atbildēt

Biju MMotorsā. Tur šāds stāv. 4 pilnas vietas tur nav. Es, kad iesēžos aiz sevis (184cm), tad galva duras griestos un ceļi priekšas atzveltnē. Tātad tomēr 2+2. Citādi auto patika dikti - manuprāt pievilcīga sarkanas un melnas ādas apdare (opcija), ellīgi īss ātrumkloķa gājiens. Vispār feini noformēts gan eksterjers gan interjers - dzīvē auto izskatās labāk nekā bildēs.

Ak jā - un Normal Output (~200hp) nāk no 17'000Ls, kas nu nemaz nav aplam daudz.

94851. viesis 1.septembris 2003 10:31
0 0 Atbildēt

1) Kāpēc tikai 196Zs???

2) Vai auto ar 4 durviim ir kupeja????

94862. viesis 1.septembris 2003 10:55
0 0 Atbildēt

Sestdien tika redzēts RX-8 Rīgā uz ielas (ar igauņu numuriem 008 RXX).

94866. viesis 1.septembris 2003 11:18
0 0 Atbildēt

2 MX-3:

196zs ir RENESIS ar 4 ieplūdes portiem - saucas Normal Output. Tāds mierīgs bīdelītis, kuram nez kāpēc ir nedaudz lielāks griezes moments par High Output versiju. Sarkanā zona arī sākas pie vēl daudzmaz saprotamiem apgriezieniem.

MMotorsā stāvēja RX-8 ar High Output motoru (6 ieplūdes porti) un apm 240Zs.

Ja vēlāk pieliek turbo (ir doma, ka atjaunotais RX-7 varētu būt ar turbo, vai vienkārši lielāka tilpuma atmosfēriskais rotornieks) un... viss notiekās.

RX-8 4 durvis ir visai nosacīti - tās otrās 2 ir mazas un veras vaļā tikai, kad pirmās jau ir vaļā. Un auto formas un 2+2 sēdamformula tomēr neliek šaubīties par apzīmējumu kupeja.

94876. viesis 1.septembris 2003 12:16
0 0 Atbildēt

Es jau nemaz neteicu, ka klusa motora darbība ir trūkums :)

Bet tas, ka auto tiek pasniegts kā 4-vietīga "kupeja" un pie tam vēl, ja cilvēki reāli tur var sasēsties tikai 2 (otri divi varētu būt bērni vai japāņi), tad gan nākas noskumt par kupejas stila maitāšanu. Un, man tomēr šķiet, ka 240 ZS ir daudz par maz modernākajam rotorniekam (ja pat 3. paaudzes RX-7 bija 230 ZS) - turbīna prasās pilnīgi noteikti! Būtu taču stulbi, ja, piemēram, Intel izlaistu kādu Pentium 5 procesoru, bet maksimālā takts frekvence šai sērijai būtu, nu teiksim, 233 MHz... Un lepni paziņotu - tas ir mūsu jaunākais procesors, kas ir ļoti dizainisks, maziņš, tērē maz strāvas, aprīkots ar jaunākajām multimēdiju instrukcijām u.t.t., u.t.jpr.... tas nekas, ka P4 bija jaudīgāks :)

Nu nevajadzēja viņiem gudrot kaut kādu ne īsti sporta, ne īsti transporta līdzekli... Labāk būtu Renesis motoru apturbīnojuši un iebāzuši uzlabotā RX-7 virsbūvē. Un nosaukuši par jauno RX-7, nevis sadalījuši spēkus, lai radītu RX-8 un pēc tam, kaut kad, varbūt turpinātu leģendu - RX-7. Tam auto taču jau bija vārds pasaulē, savi fani un citi interesenti, kas ir gatavi uz vietas pirkt - nebūtu jātērē tik daudz naudas jauna produkta (RX-8) palaišanai tirgū.

94877. viesis 1.septembris 2003 12:23
0 0 Atbildēt

2 RX-7:

Gan jau būs Tev arī jaunais RX-7. RX-8 tomēr ir krietni "masveidīgāks"auto par RX-7 un tāpēc varētu būt neslikts naudas pelnītājs kompānijai. Un RX-7 fani arī pēc dažiem gadiem vēl nebūs izmiruši - sagaidīs.

Man iekš RX-8 sāpina, ka nav tur tomēr to 4 vietu.

94884. viesis 1.septembris 2003 12:42
0 0 Atbildēt

par tiem zirgiem...negribu izklausīties lecīgi, bet pēc maniem vērojumiem, 90 vai pat vairāk % cilvēku izmanto vidēji 40% no savu auto iespējām. runa protams neiet par auto bendēšanu nezināšanas dēļ, kas arī resursu izmantošana ;)

Uz šī fona to zirgu pilnīgi pietiek, imho. RX-8 taču nav GT klases auto, vai ne ? Un tam nav jābūt jaudīgākam par lambo, ferrārijiem utmldz auto. Uzsvaram manuprtāt jābūt uz jaudas/vadāmības attiecību, jo tieši noslīpēta vadāmība sniedz braukšanas baudu (nu kāda bauda no ļodzīga pajūga ar 1000zs ?). Es pagaidām balsotu par lielāku griezes momentu, jo man tas ir svarīgāks par lieliem zirgiem. Kautkā jocīgi tas viss sanāk....

95473. viesis 5.septembris 2003 19:39
0 0 Atbildēt

kas ir GT klases auto ? Ko noziimee shis magiskais GT ?

102370. viesis 25.oktobris 2003 16:33
0 0 Atbildēt

DZIRDĒJU, KA SHIM AUTO SADALIJUMS PA ASĪM IR 50:50, TĀTAD VADĀMĪBAI JĀBŪT LABAI...

cTx

215466. viesis 25.oktobris 2006 21:12
0 0 Atbildēt

Diezgan detalizēts apraksts,pārliecinošs-komentārus neprasa.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vairāki 100 tūkstoši eiro skāde - vācu pensionārs realizē „krusta gājienu” pret fotoradariem 2

Vācu pensionārs sabojājis sešus fotoradarus, nodarot milzu zaudējumus, kas sasniedz vairākus tūkstošus eiro. Lasīt vairāk

 

Autoservisu aptauja uzrāda milzīgas atšķirības apdrošinātāju pakalpojumu kvalitātē

Auto Asociācija ir veikusi apdrošināšanas sabiedrību darbības novērtēšanu, anonīmi aptaujājot autorizēto un neatkarīgo virsbūvju remonta uzņēmumu pārstāvjus, kuru darbs ikdienā ir tieši saistīts ar apdrošināšanas sabiedrībām un kuri nodrošina apdrošināšanas sabiedrību klientu transportlīdzekļu remontu. Lasīt vairāk

 

2,4 miljonu vērtajam Bugatti Chiron atrod defektu konstrukcijā 5

ASV transporta drošības aģentūras (NHTSA) speciālisti atraduši defektu 2,4 miljonu eiro vērtā varenauto Bugatti Chiron konstrukcijā, kā rezultātā 47 automašīnām būs jāiegriežas servisos uz pārbaudi un, iespējams, arī remontu. Lasīt vairāk

 

Vai policija ceļu satiksmes negadījumu izskata pēc būtības? (+ foto) 44

Portālā iAuto.lv vērsās kāds lasītājs, kurš ir neizpratnē par policijas lēmumu, izskatot ceļu satiksmes negadījumu Krasta ielā, Rīgā. Saskaņā ar lasītāja teikto, negadījuma vaininieks ir autovadītājs, kas piebraucis kas no otrās joslas centies tikt ceturtajā, tomēr policija lēmusi citādāk. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti