Latvijā tuvākajā laikā automaģistrāļu nebūs 24

 
5.septembris 2003 0:07

Tuvākajā laikā Latvijā nav plānots izbūvēt nevienu automaģistrāli, jo pašreizējā satiksmes intensitāte ir nepietiekama, lai tāda izbūve atmaksātos, BNS sacīja Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta direktors Andulis Židkovs.

Viņš pastāstīja, ka automaģistrāle ir nepieciešama tikai tad, ja satiksmes intensitāte ir ļoti liela, taču pašreizējā situācija Latvijā neprasa tā saucamo autobāņu izbūvi pat tādos ceļu posmos, kur satiksme ir ļoti intensīva. "Gan Jūrmalas, gan Pleskavas virzienā ceļu platums ir pietiekams, lai nodrošinātu normālu satiksmi. Tiklīdz intensitāte pārsniegs atļautās normas, tiks domāts par automaģistrāles būvniecību," sacīja Židkovs, piebilzdams, lai uzbūvētu automaģistrāli, nepieciešamas ļoti lielas investīcijas. Židkovs klāstīja, ka katra ceļa šķērsgriezumu nosaka pēc ekonomiskiem apsvērumiem - sagaidāmās satiksmes intensitātes un ceļa lietotāju ieguvumiem. "Tā kā nākamo gadu laikā satiksmes intensitāte nav sagaidāma tik liela, lai automaģistrāles atmaksātos, to būvniecība būtu lieka naudas izmešana," sacīja Židkovs, kā piemēru minot padomju gados izbūvēto četru joslu ceļa posmu pie Daugavpils. Viņš atzina, ka šobrīd puse no ceļa ziemā tiek slēgta, jo uzturēšanas izmaksas ir nesamērīgi lielas. Viņš skaidroja, ka daudzos ceļa posmos Latvijā satiksmes intensitāte ir tuvu kritiskajai. Kā maksimāli noslogotos ceļa posmus Židkovs minēja Rīga-Ķekava un vairākas vietas ap Rīgu. Tāpat viņš prognozēja, ka tuvākajā nākotnē ļoti noslogots būs ceļš caur Baltezeru. RĪGA, SEP 04, BNS
 
Visi komentāri
 
95342. viesis 5.septembris 2003 7:46
0 0 Atbildēt

Nu ble , tas prognozu gigants laikam ar vertaljotu lido , ja intensitate satiksmei pamaz vinam liekas .

95343. viesis 5.septembris 2003 7:56
0 0 Atbildēt

Lai kā mums gribētot "vīlēt" pa smuku platu bāni, jāpiekrīt, ka ta intensitāte NAV tik liela lai būtu baisi grūti pabraukt.

95344. viesis 5.septembris 2003 7:59
0 0 Atbildēt

Priekš kam bāņi mums vajadzīgi? Lai kaut cik kvalitatīvi pieremontē to, kas mums jau ir!

95351. viesis 5.septembris 2003 8:35
0 0 Atbildēt

Tagad, varbuut. Bet cilveeks atkal neskataas uz prieksju. Tad kad buus pietiekama( veidosies korkji) taisiisim baani.(sleegs ciet virzienu un saaks magjistraales buuvi. Visiem buus jaabrauc pa tuvaakiem apkaartceljiem kursj nu tuvaako maacees atrast. Visi buus baigi laimiigi "Mums buuveejas automagjistraale" :o).) magjistraali vienaa dienaa uzbuuveet nevar. Projekta izstraade vien var ilgt paaris gadus.

95352. viesis 5.septembris 2003 8:41
0 0 Atbildēt

Ge, sagaidiis, kad buuus ljoooti, ljoooooti liela intesnitaate i tad plaatiis rokas, uij, kaa tad taa, enkur nevar tik, kaa mees agraak nepadomaajaam, ka taa vareetu buut, tagad taisiisim veel lielaakus korkjus, lai peec 5gadiem buutu mums baanis :D :D

95356. viesis 5.septembris 2003 8:55
0 0 Atbildēt

Priekshkam magistraale, pa muusu Latvijas dzimtajiem baanjiem ar savu BMW er rulleju ne mazaak kaa ar atrumu 160 km/h. Max ap 200km/h. Leeni braucot taalu netiksi.

95357. viesis 5.septembris 2003 8:55
0 0 Atbildēt

automaģistrāle - tas ir 4 joslu ceļš vismaz. hm, neredzu, kur vēl vajag 4 joslas piebūvēt. labāk lai uztur un salabo visus esošos ceļus. laukos, vai cik daudz ceļu ir vispār bez asfalta seguma.

95360. viesis 5.septembris 2003 9:04
0 0 Atbildēt

bet jau esošos par ātrgaitas šosejām pārbūvēt? āutomaģistrāle jau nenozīmē tik vien, kā vēl vienu joslu klāt, bet arī max ātruma palielināšanu.

bojārs piedāvā šaurākus ceļus, tā vietā, lai uz vanšu tilta centra virzienā taisītu 3 joslas, kas jau tā gadiem ir realitāte; sakārtot ceļus tā, lai 120 vairs nebūtu pārkāpums, bet norma taču arī neprasītu miljonu ieguldījumus ...

95365. viesis 5.septembris 2003 9:44
0 0 Atbildēt

man jau praatiigaak liktos, ja saakut buuveet tad, kad intensitaate veel nav sasniegusi savu kritisko punktu, lai celjsh buutu gatavs, tad, kad tas kljuust vajadziigs. nu bet pagaidaam - taisiet esoshos celjus un, dieva deelj, sekojiet kvalitaatei!!!!!!! citaadaak sutlbi kaut kaa ik pa 5 gadiem likt jaunu asfaltu.

95366. viesis 5.septembris 2003 9:48
0 0 Atbildēt

Bāni varbūt ka arī nevajag, bet 4 joslas dažuviet gan kā ēst:

Ogre-Jēkabpils

Rīga-Ķekava

Rīga-Saulkrasti

tas tā, pirmais kas iešāvās prātā

95371. viesis 5.septembris 2003 10:20
0 0 Atbildēt

paris domas par subj.

1) viskritiskakais stavoklis/ lielaka intensitate ir Riga - Rigas periferija. stavoklis tikai pasliktinasies jo arvien vairak cilv. dzivos arpus & stradas lielpilseta;

2) Daugavas skersoshana jau tagad ir murgs;

3) Riga nav efektiva apveidcela pilsetas centram, kas lautu atslogot centra magistralas ielas no braucejiem, kuriem janoklust, piemeram, no Teikas uz Imantu;

4) Liels daudzums smago valkajas pa pilsetas centru (Krasta iela, Brivibas gatve, Maskavas iela).

RISINAJUMS: maksas apveidcels (pilsetas centram), ieskaitot tiltu(s) par Daugavu . lai lielie pilsetas Tevi nestasta, ka shadam projektam butu nepietiekosha atdeve!

95377. viesis 5.septembris 2003 10:37
0 0 Atbildēt

Lielais:

apvedceļus parasti netaisa kā maksas, tad jau viņiem zustu jēga :)

95384. viesis 5.septembris 2003 10:52
0 0 Atbildēt

friday, taisa un vel ka taisa - pabrauc US lielajas pilsetas:) jega ari visai logiski saprotama - gribi kraties pa korkiem, vai ari nedaudz samaksa un atvieglo savas cieshanas:)

95389. viesis 5.septembris 2003 11:04
0 0 Atbildēt

Štrunts par tiem bāņiem,bet ļoti veselīgi būtu atdalīt pretējos braukšanas virzienus-strauji samazinātos smagu avāriju skaits kad saliekas purns purnā.

95397. viesis 5.septembris 2003 11:30
0 0 Atbildēt

Šī ir kārtējā atruna, labi piekrītu priekš maģistrālēm par maz tarnsportlīdzekļu, bet esošie ceļi, ņemot vērā pārredzamību (līkumi, garenprofila lūzumi), brauktuves platumu, seguma stāvokli neatbilst esošajai satiksmes intensitātei.

jautājums plānotājam, kādēļ ja jau viss atbilst plānam un mūsu ceļiem ir tik daudz bojā gājušo????

P.S. nav ko acis aizmālēt ar maģistrālēm, sateisiet ceļus, kas ir atbilstoši esošajai situācijai!

95400. viesis 5.septembris 2003 12:06
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka bāņi nafig nav vajadzīgi. Ir akūti nepieciešams, kā jau agstāk minēts, salabot to, kas jau ir, lai atļauto braukšanas ātrumu varētu palielināt līdz 130km/h. Iesākumam pietiktu ar A šosejām.

Citādi mums te kautkāds marasms iraid: ātrvilcienu naff, ātru ceļu arī naf, nekā naff, lai normāli ceptu biznesu, lēno ceļu dēļ daudzas stundas katru dienu jānosit pa tukšo :E

95404. viesis 5.septembris 2003 12:18
0 0 Atbildēt

nevaru saprast, kapeec buuvee 1,5 joslu celju uz Saulkrastiem? nu nekaadi nevar izspiest 2 joslu? baigi biistami. Ja arii kaads laizh, braucot pa malu, tad var gadiities, ka tai malaa kaads minaas ar lisopeedu vai vienkaarshi noparkojies.

Zirgz

95408. viesis 5.septembris 2003 12:33
0 0 Atbildēt

Lielais:

nu pabraucu, bet tādā gadījumā naudiņa ir jāiekasē par braukšanu pār vanšu tiltu, nevis par apvedceļu caur ķengaragu :)

kstatje uz maksas celjiem auto nemaz nebija mazāk kā uz bezmaksas, vienīgais platāki un neinteresantāki.

95409. viesis 5.septembris 2003 12:40
0 0 Atbildēt

Lai papriekshu iemaacaas parastos celjus taisiit. Slinkji nedatjopas

95427. viesis 5.septembris 2003 13:37
0 0 Atbildēt

friday, Vanshu tiltam shobrid praktiski Toll boots nevar pievienot, lai nesachakaretu satiksmi pavisam:) tehniskais risinajums centra apveidcelam - atrgaitas cels 2+2joslas ar estakadem, exit-i pec iespejas uz visam magistralajam ielam pa perimetru, toll boots pie exitiem. par extram runajot - privilegija atri noklut no viena pilsetas gala uz otru apbraucot centru. risinajums principiali ir vajadzigs - tada pilseta ka Praga to atskarta dazus gadus atpakal un shobrid centra apbraukshanas projekts iet pilna spara. izzinai: Praga iedzivotaju skaits = Rigu, teritorijas zina- lielaka, reljefs - grutaks, tapat kulturvesturiska vide - bliva vesturiska apbuve = Riga (tjipa Jugendstils).

95454. viesis 5.septembris 2003 16:54
0 0 Atbildēt

lielais:

cik tad tur tā darba kasi uzbliezt, eleganti tas chikaga risinats bija uz skyline (ja nemaldos ta to sauca) garambraucot iemet naudinjas piltuvee un uz priekshu.

bet apvedceljus noteikti vajag, musejie megjinajumi, kas atduras sastregumaa ir galigi garaam ....

95467. viesis 5.septembris 2003 18:18
0 0 Atbildēt

Skumji, skumji, ka LR SatM, LAD un RD tik bezatbildīgi izturas pret infrastruktūras un līdz ar to ceļu plānošanu. Latvija būs 2004. gadā ES. Patiešām, nav biznesa un tautai atbalsta un korupcija sit augstu vilni. Ļoti skumji, ka cilvēki ar 9 klašu izglītību nosaka mūsu dzīvi. Laikam tomēr būs jābalso pret ES. Jo tādā gadījumā beidzot politiķi sapratīs, ka ielikt savā kabatā naudu nav progresīvi.

Solutions

95501. viesis 7.septembris 2003 10:34
0 0 Atbildēt

Pilniigi atbalstu:

.. Zhidkovu (rakstaa mineeto personu),

.. Lielais 05.09.2003 10:20,

.. wwwgrietalv 05.09.2003 11:04,

.. Solutions 05.09.2003 18:18 (par 9. klashu izgliitiibu)

Tieshaam autobaani mums nav pagaidaam vajadziigi. Bet celji taadi kaa Riiga Sigulda (kad divi braukshanas virzieni ir atdaliiti viens no otra) - vajag gan. Tas ieveerojami palielinaas braukshanas droshiibu, kaa arii celja caurlaidiibu, jo shaados celjot neapdzen, bet apsteidz.

95648. viesis 8.septembris 2003 14:15
0 0 Atbildēt

Ja Latvija tiek skandinata par tranzitvalsti, vajag obligati rupeties par infrastrukturu, tai skaita ari par atbilstosas kvalitates un augstas caurlaidibas celiem. Ari neatkartot uznemuma Ventspils Nafta bedigo pieredzi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti