Rallijā “Milzis 2003” pārāki Igaunijas sportisti 15

 
8.septembris 2003 12:51

Sestdien Cēsu rajonā notika Latvijas standartauto rallija čempionāta 6.etaps – rallijs “Milzis 2003”, kas vienlaicīgi bija arī Igaunijas meistarsacīkšu posms. Visās trīs čempionāta ieskaites grupās godalgotās vietas izcīnīja tikai Igaunijas ekipāžas.

Labākie no Latvijas rallistiem pilnpiedziņas klasē bija Roberts Vuguls/Normunds Vuguls (Audi Coupe), klasē virs 1600 kub.cm. Modris Skulte/Mārcis Boikovs (VW Golf), bet grupā līdz 1600 kub.cm. uzvaru svinēja titulētais krosa un rallijkrosa meistars Agris Upītis ekipāžā ar Miku Bērzkalnu (VW Golf). Jau pirms pēdējā čempionāta etapa, kas risināsies 11.oktobrī Liepājā, zināmi pirmie čempioni – pilnpiedziņas klasē jau otro gadu pēc kārtas zelta medaļas izcīna jelgavnieki Aivars Maļavkins/Aivars Šilabrits (Audi 80). Jau otro gadu rallijs “Milzis 2003” notika ar starptautisku skanējumu – sacensties ar labakājiem Latvijas standartauto rallistiem ieradās arī 27 ekipāžas no Igaunijas. Kopumā uz starta Cēsu rajona Priekuļos stājās 72 ekipāžas, tādējādi uzstādot pēdējo gadu Latvijas amatierralliju rekordu. Šāda popularitāte neapšaubāmi veicina arī atbalstītāju piesaistīšanu – tā šogad rallija “Milzis 2003” atbalstītāju pulkā bija alus darītava “Piebalgas alus”, SIA AB. G. Perrson, z.s. “Avoti”, SIA ”Art log”. Neraugoties uz Latvijas sportistu skaitlisko pārsvaru, vairāk nekā 200 km garajā sacensību distancē krietni labākas sekmes bija ziemeļu kaimiņiem. Visās trīs meistarsacīkšu ieskaites klasēs godalgotās vietas izcīnīja tikai Igaunijas ekipāžas, apliecinot, ka jūlijā gūtais pārsvars Vasalemmas rallijā “Suveralli 2003” bija likumsakarīgs. Vislabāko rezultātu absolūtajā ieskaitē un pilnpiedziņas klasē sasniedza ar Mitsubishi Lancer EVO 7 braucošie Jānus Murakas/Arvo Arula. Jāatzīmē, ka uzvara viņiem nāca ļoti sīvā cīņā, tuvākos sekotājus tautiešus Margusu Remmaku/Margusu Kīveru apsteidzot tikai par pusotru sekundes desmitdaļu! Labākā no Latvijas ekipāžām pilnpiedziņas klasē, kopējā ieskaitē uzrādot ceturto rezultātu, izrādījās Roberts un Normunds Vuguļi (Audi Coupe), no uzvarētājiem atpaliekot par 40,19 sekundēm. Vuguļu pārsvars pār citiem Latvijas sportistiem bija neapstrīdams, jo viņi sasniedza labāko rezultātu septiņos no astoņiem ātrumposmiem. Vien pēdējā dopā Auciema paralēlā slaloma trasē pussekundi ātrāki par Vuguļiem bija otrās vietas ieguvēji Aivars Maļavkins/Aivars Šilabrits (Audi 80). Tomēr ar šo rezultātu jelgavniekiem Maļavkinam/Šilabritam pietika, lai otro gadu pēc kārtās izcīnītu čempionu nosaukumu, neatkarīgi no čempionāta pēdējā etapa, kas 11.oktobrī notiks Liepājā, rezultātiem. Tāpat jau ir zināms, ka otro vietu kopvērtējumā nodrošinājuši Roberts un Normunds Vuguļi. Trešo vietu “Milzī 2003” negaidīti ieguva Didzis Blūms/Aigars Rencis (Mitsubishi Galant). Arī klasē virs 1600 kub.cm. uzvarētāju izšķīra sekundes desmitdaļas – finišā ātrākie izrādījās igauņi Silvers Havamā/Lauri Pettai (Opel Astra). Labākie no mūsējiem bija Modris Skulte/Mārcis Boikovs (VW Golf), sasniedzot piekto labāko rezultātu. Uzvarētājiem Skulte/Boikovs piekāpās 8,06 sekundes. Otrie Latvijas ieskaitē šajā klasē bija Mārtiņš Meldrājs/Gundars Vītols (VW Golf), bet trešie – Māris Freibergs/Itars Siliņš (VW Jetta). Labu sniegumu demonstrēja Latvijas čempions ziemas daudzcīņā cēsnieks Normunds Kārkliņš (VW Golf)duetā ar dēlu Ritvaru, ierindojoties ceturtajā pozīcijā. Reālākie pretendenti uz čempionu nosaukumu ir Meldrājs/Vītols – pēdējā etapā liepājniekiem pietiek ar piekto vietu. Vienīgie, kas vēl var apdraudēt viņu pozīcijas ir “Milža 2003” uzvarētāji Skulte/Boikovs. Patīkami pārsteidza tikai šosezon ieviestā jaunā klase līdz 1600 kub.cm., kas līdz šim ar īpašu dalībnieku daudzskaitlību neizcēlās --“Milzī 2003” kopā ar 11 Igaunijas ekipāžām uz starta stājās arī 12 Latvijas dueti. Tas tikai apliecina, ka lēmums izveidot šādu klasi ir bijis pareizs, un var cerēt, ka nākamgad jau katrā posmā startēs kādas 10 automašīnas. Bet ātrākie Cēsu apkārtnes ceļos izrādījās igauņi Tarmo Jarveoja/Rauls Ellermē (Ford Fiesta). Labākie no pašmāju braucējiem bija cēsnieki -- vairākkārtējais Latvijas čempions krosā un rallijkrosā Agris Upītis (VW Golf) ekipāžā ar Miku Bērzkalnu. Upītis,otrā vietā palikušos Edgaru Trūpu/Jāni Čauni (Rover 216i) apsteidza par 7,86 sekundēm. Trešajā vietā ierindojās vēl viena ekipāža no Cēsim –Mairis Kārkliņš/Jana Gustāne (Toyota MR2). Atgādināsim, ka Mairis tāpat kā viņa brālis Normunds ir šīssezonas čempions ziemas daudzcīņā. Interesanti, ka rallijā startēja arī četras dāmu ekipāžas. Vienīgajām Latvijas pārstāvēm Kristīnei Valdbergai/Helmai Purvinskai (Mazda 626) nācās atzīt Igaunijas braucēju pārākumu. Valdberga/Purvinska absolūtajā vērtējumā palika 56 (pavisam finišēja 68), bet klases līdz 1600 kub.cm. ietvaros viņām 27. vieta. Latvijas čempionāts standartauto rallijā 6.etaps, rallijs “Milzis 2003” Pilnpiedziņas klase Jānus Murakas/Arvo Arula (Igaunija, Mitsubishi Lancer EVO 7) 10:21,03, Margus Remmaks/Margus Kīvers (Igaunija, Mitsubishi Lancer EVO 6) +0,15, Andress Kasks/Trīns Seps (Igaunija, Subaru Impreza) +24,82, Roberts Vuguls/Normunds Vuguls (Latvija, Audi Coupe) +40,19,…6. Aivars Maļavkins/Aivars Šilabrits (Latvija, Audi 80) +1:01,56, 7. Didzis Blūms/Aigars Rencis (Latvija, Mitsubishi Galant) +1:15,11. Klase virs 1600 kub.cm. Silvers Havamā/Lauri Pettai (Igaunija, Opel Astra) 11:31,50, Erki Krūsimagi/Tūli Lānetu (Igauniija, Audi 80) +0,21, Silvers Kuts/Ranno Paosalu (Igaunija, Nissan Sunny Gti) +4,55,…5. Modris Skulte/Mārcis Boikovs (Latvija, VW Golf) +8,06,…7. Mārtiņš Meldrājs/Gundars Vītols (Latvija, VW Golf) +13,61, 8. Māris Freibergs/Itars Siliņš (Latvija, VW Jetta) +14,96. Klase līdz 1600 kub.cm. Tarmo Jarveoja/Rauls Ellermē (Igaunija, Ford Fiesta) 11:46,03, Kaido Vīra/Janeks Karu (Igaunija, Honda Civic Vti) +9,99, Ivo Četorkins/Lauri Seps (Igaunija, Škoda Fabia) +10,15,…7. Agris Upītis/Mikus Bērzkalns (Latvija, VW Golf) +22,87, 8. Edgars Trūps/Jānis Čaune (Latvija, Rover 216i) +30,73, 9. Mairis Kārkliņš/Jana Gustāne (Latvija, Toyota MR2) +34,22. Brīvā klase Kārlis Bētiņš/Edmunds Grostiņš (Latvija, Toyota Celica) 11:28,50, Ingus Amatnieks/Anna Knāķe (Latvija, Toyota Landcruiser) +2:07,26. Kopvērtējums pēc 6. (no 7) posma (neoficiālie rezultāti)* Pilnpiedziņas klase A. Maļavkins/A. Šilabrits 110 punkti, R. Vuguls/N. Vuguls 100, M. Vītols/E. Stankēvičs 60, A. Neļķe /J. Keterliņš 53, M. Kondrovs/M. Ozoliņš 41, A. Ušakovs/M. Bernands 35. Klase virs 1600 kub.cm. M. Skulte/M. Boikovs 86, M. Meldrājs/G. Vītols 85, A. Dimants/A. Jansons 71, M. Freibergs/I. Siliņš 64, O. Ošāns 55, A. Berķis/V. Vitkovskis 40. Klase līdz 1600 kub.cm. A. Andiņš/M. Ešmanis 90, E. Trūps 82, M. Kairis/N. Orlovs 47. * Čempionāta noslēgumā no kopējās punktu summas tiek atskaitīts katras ekipāžas sliktākā posma rezultāts. LAF Standartauto komisija
 
Visi komentāri
 
95621. viesis 8.septembris 2003 13:04
0 0 Atbildēt

bet logjiski, ar kaadiem estinji autinjiem brauca un ar kaadiem muuseejie :)

MaD

95622. viesis 8.septembris 2003 13:12
0 0 Atbildēt

Tas toch, biju aizbraucis auciemaa paskatiities, EVO tomeer paliek EVO, kvatras liidz nestaav.

95624. viesis 8.septembris 2003 13:19
0 0 Atbildēt

tas viss bija arii taa kaa lielajaa rallijaa biezaas masiinas salika pirmaas un saprotiet pasi braukt ar vecu AUDI 80 QUATTRO pasaas beigaas pa grunts aatrumposmiem bija diezgan beediigi un it seviski ja tie veel atkaartojaas

95625. viesis 8.septembris 2003 13:21
0 0 Atbildēt

Un ja veel ar sporta riepaam pirms tam sarok to trasi!

95626. viesis 8.septembris 2003 13:22
0 0 Atbildēt

vai tad liidz 1600 cm3 tie ir pareizie rezultaati ?

rrc

95636. viesis 8.septembris 2003 13:57
0 0 Atbildēt

Klasee virs 1.6 l dalja igaunju brauca ar sporta riepaam, savukaart latvieshiem shaada extra ir liegta. Taapat igaunjiem sodus par kaveejumiem uz LK nedeva( vismaz ir aizdomas uz kaadaam 3-4 ekipaazhaam kas pedeejaa LK iebrauca 3-4 min par atru), letinjiem ieshkjieba gan :))

95640. viesis 8.septembris 2003 14:04
0 0 Atbildēt

Kaut kas ar tiem rezultātiem nav riktīgi!

95763. viesis 9.septembris 2003 9:06
0 0 Atbildēt

to: viesis 08.09.2003 13:57

Uz peedeejo LK peec tiesneshu leemuma driiksteeja iebraukt aatraak, vismaz peedeejaam ekipaazhaam droshi.

vieniigi, kaa staasta redzeetaaji no malas, PS3 , PS5 bija vairaaki brauceeji, kas nepareizi izbrauca trasi, bet rezultaatos, tas manaams nebija.

VW Scirocco Nr 41.

95789. viesis 9.septembris 2003 10:01
0 0 Atbildēt

95793. viesis 9.septembris 2003 10:07
0 0 Atbildēt

ops erors!

to x-rays, runājot par to PS 3un5, šoreiz laikam nebija viss līdz galam izdomāts no organizatoriem vismaz šajā vietā un brīdī, jo to piefiksēja tikai 5 dopa beigās ka īsti neseko līdz vai trasi izbrauc taisni, vai pa paredzēto maršrutu, un tagad jau kas par vēlu tas par vēlu

95797. viesis 9.septembris 2003 10:12
0 0 Atbildēt

x-rays:

interesanti kur tas tiesneshu leemums bij redzams ???

PS-3un Ps-5 kross, kur tad tur vareeja izbraukt savadaak ?

95843. viesis 9.septembris 2003 11:45
0 0 Atbildēt

to viesis 09.09.2003 10:12

Tajaa vietaa, kur no asfalta griezhas uz krosa trasi bija riepa, kas bija jaaapbrauc, nu bet attieciigi dazhi tur esot droshi maukushi pa taisno krosa trasee iekshaa.

95844. viesis 9.septembris 2003 11:48
0 0 Atbildēt

Mums jau po, taapat ar asfalta riepaam krosa trasee laiki cuukaam :), bet nu kaadam dereeja par maaciibu iegriezt nepareizu trases izbrauksanu :))

95845. viesis 9.septembris 2003 11:51
0 0 Atbildēt

Bet kopumaa pasaakums bija iipashi izdevies. PALDIES organizatoriem !!!!

95847. viesis 9.septembris 2003 11:55
0 0 Atbildēt

x-rays:

buutu atraak zinaajis :) bet ar asfalta riepaam riepaam krosa trasee nemaz tik bediigi nebija, vismaz nezaudeejaam vairaak kaa ieguvaam kartingtrasee. Taktika odnako :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti