Ielu neregulējamo krustojumu «tops» 150

 
6.februāris 2004 0:00

Rīgā ir daudz neregulējamu krustojumu, uz kuriem notiek vairāk vai mazāk auto sadursmju. Varbūt tad kopīgiem spēkiem pamēģināsim definēt tos, kuros vajadzētu kaut ko darīt.

Biķernieku - Eizenšteina
Tallinas - Cēsu
. . .

Tepat - komentāros ievadi sev zināmos bīstamus neregulējamus krustojumus.

iAuto

 
Visi komentāri
 
96941. viesis 16.septembris 2003 13:28
0 0 Atbildēt

Deglava- un , ta iela kas uz ulbroku aiziet, lubanas laikam

96945. viesis 16.septembris 2003 13:30
1 0 Atbildēt

Valmieras - Kurbada

Katru dienu vismaz pa avārijai

96946. viesis 16.septembris 2003 13:30
0 0 Atbildēt

Biķernieku ielas pagrieziens pie SKY lielveikala Mežciemā

96947. viesis 16.septembris 2003 13:31
0 0 Atbildēt

Deglava-Ulbrokas

Meža pr. - Viestura pr.

96948. viesis 16.septembris 2003 13:37
0 0 Atbildēt

Ir arī dauzāmās ielas. Piemēram, izbrauktuve no Strēlniekiem uz 13. janvāra. Tur izbrauktuvei pēc zīmēm ir galvenais ceļš. Tikai tie, kas pa 13. janvāra brauc, parasti to nezina. Vienmēr esmu domājis par tādām lieliskām vietām, kur tā vien šķiet var salabot iebuktētus priekšējos kreisos spārnus vai durvis uz apdrošinātāju rēķina :)

96951. viesis 16.septembris 2003 13:40
0 0 Atbildēt

Kaivas - Lubānas

96952. viesis 16.septembris 2003 13:41
0 0 Atbildēt

Sharlotes - A.Briana, kadreiz tur blakam stradaju - katru dienu pa avarijai, mans bijushais shefs tur atstaja mashinu, un ari es aprili zaudeju autinju delj ta debila krusta. Pie intensivas satiksmes no sharlotes ielas tikt ara - nereali.

96955. viesis 16.septembris 2003 13:45
0 0 Atbildēt

96956. viesis 16.septembris 2003 13:46
0 0 Atbildēt

Balsoju par

1. Bikernieku-Eizenšteina.

Pilnīgs idiotisms, vajadzētu uztasīt testu ar kādu, kas atbild par satiksmes drošibu, lai pamēgina pārbraukt Biķernieku ielu tā ap 17:30, lai arī tagad aizliedz nogriezties no uz Pļavniekiem braucot no Sky puses, tomēr tas nemazina tā krustojuma bīstamību, sevišķi ņemot vērā atrumu ar kādu māšinas nāk no meža ārā (reti kurš nomet no mežā atļautajiem 70 km/h, tāpat kā reti kurš pa Biķernieku mežu brauc uz 70). Tad kad bija ūdensvada avārija pie Alfas, lielu daļu satiksmes novirz;ija uz Mežčiemu un tajā dienā tajā krustijumā esot bijušas 9 (!) avārijas.

2. Tallinas - Cēsu

Diez vai tur ir kas lietas labā darāms, sakarā ar Brīvības ielu, bet ja ņem vērā ka pie lielveikaliem var salikt luksoforus ik pa 10 m tad kau ko jau varētu izdomāt, piem. atļaut kreiso pagriezienu no Talllnas ielas uz Brīvības ielu

3. Deglava- Saharova

Arī ļoti bīstams krustojums ar nevājo satiksmi

96961. viesis 16.septembris 2003 13:51
0 0 Atbildēt

Slāvu tilta aplis ne Daugavas pusē;

Slāvu tilta aplis Daugavas pusē - plūsmas Maskavas iela->Centrs un Slāvu tilts->Maskavas iela katra ir ar vienu "Dodiet ceļu zīmi". It sevišķi forši ir plūsmā Maskavas iela->Centrs, kad varētu normāli uzbraukt uz Krastenes trešās joslas, bet tur visādi duriki no Slāvu tilta otrās joslas bez pagriezieniem tusē iekšā (viņiem taču galvenais!).

96964. viesis 16.septembris 2003 13:55
0 0 Atbildēt

Tallinas un Cēsu ielu krustojums ir normāli izbraucams, bet pateicoties MUMS pašiem (autovadītājiem) tur ir bardaks. Dēļ āžiem, kas braucot pa Tallinas ielu iebrauc šajā krustojumā, kad uz Brīvības un Tallinas ielas deg sarkanais, un tur arī paliek, nobloķē satiksmi krustojumā un loģiski ka citi netiek pāri šim krustojumam. Tad kad uz Brīvības un Tallinas krusta atkal iedegas zaļais, plūsma ir intensīva, un atkal nevar šķērsot šo krustojumu, tāpēc tur parasti notiek bakstīšanās.

Besī ārā tie braucēji kuriem obligāti vajag ielīst krustojumā, pat tad ja skaidri redzams, ka aiz krustojuma ir korķis un tāpat nekur ātrāk nevar tikt, laikam tie par 1 min. ātrāk nobrauktie 15 metri ceļ šo vadītāju pašapziņu....

96965. viesis 16.septembris 2003 13:56
0 0 Atbildēt

Ropažu - Džutas

96966. viesis 16.septembris 2003 13:56
0 0 Atbildēt

Eu, bet kas ir noticis ar www.satdep.lv?

Man jau otro dienu rāda, ka tādas nav.

Jeb nepareizi adresi atceros...

Jeb šiem jautājumi un uzbraucieni bija vairāk nekā spēja atbildēt...

Par biķernieku eizenšteina krustu martā solīja: tikko nokusīs sniegs un varēs rakt, tā būs ...

Legacy

96968. viesis 16.septembris 2003 14:00
0 0 Atbildēt

To Gugi:

Kas ir sarežģīts uz Ropažu un Džutas krustojuma?

96972. viesis 16.septembris 2003 14:07
0 0 Atbildēt

DM,

man arī it kā nav problēmu ar to Cēsu-Tallinas krustu (katru dienu braucu uz darbu un no darba tur), bet nu nav tas normāli, ja jāpaļaujas tikai uz citiem braucējiem, lai tiktu pāri Tallinas ielai...Nu pat nedēlu atpakaļ Clio bija pamanījies uz mutes nolikt Toyota Hiace busiņu un vēl pie tam tieši trolejbusa pieturā (!) labi ka tajā brīdī tur nebija daudz cilvēku....

96973. viesis 16.septembris 2003 14:07
0 0 Atbildēt

Agrak mierigaja Carnikavas pagasta tagad ari notiek avarija katru dienu viena un taja pasa vieta. Sakara ar cela remontu satiksme pec Adaziem virzas Carnikavas virziena un tad atpakal uz Gaujas tiltu. Agrak mierigais Y veida krusts ir kluvis bistams, jo ir mainits galvena cela virziens.

96975. viesis 16.septembris 2003 14:09
0 0 Atbildēt

Šodien ap 11:00 atkal kārtējais crash Eizenšteina - Biķernieku krustojumā. Kravenieks ar smiltīm + vieglais auto (vairs nenosakāmas izcelsmes- jo vadītāju grieza no tā ārā)

96976. viesis 16.septembris 2003 14:09
0 0 Atbildēt

Gugi, kas ta vainas Ropazu un Dzutas ielu krustam?

96980. viesis 16.septembris 2003 14:29
0 0 Atbildēt

ropazhu un dzhutas krustojums ir ir biistams, manii tur arii viens ielidoja, tjipo no briiviibenes braucot pilniigi nepaarskataams, iipashi tiem, kas pa otro joslu velk un domaa, ka redz labaak kaa tie, kas maleejaa

96981. viesis 16.septembris 2003 14:29
0 0 Atbildēt

To DM, Kamikadze: Salīdzinoši ar citiem krustiem nav nekādas vainas. Bet nu gadās, ka pa Ropažu ir liela plūsma, visi baigi vīlē, kreisajā pusē ir salikti autiņi nekas nav pārskatāms, lai no Džutas varētu kreiso taisīt. Ja tiko pārbrauktuve attaisījusies arī pret baigie bari pretī. šad tad ir gadījies knapi saglābt sānu.

96983. viesis 16.septembris 2003 14:31
0 0 Atbildēt

Kraasotaaju- Artileerijas

96986. viesis 16.septembris 2003 14:31
0 0 Atbildēt

Tallinas-Ceesu krustojums nav nekas sarezdziits vadiitaajiem bet peec pieredzes zinu ka gaajeejam toc tur ir vaaks.Ar masiinu izbraucu normaali bet kaa gaajeejam iet nav nekaada pasaka

96988. viesis 16.septembris 2003 14:35
0 0 Atbildēt

Tas T veida krustojums aiz Prezidentes pils pie Statoila PIK stundās arī ir SMAGI izbraucams. Luksofors neskādētu.

96991. viesis 16.septembris 2003 14:37
0 0 Atbildēt

Sarkadaugavas murgs ko tikko kaa pa jaunu noasfalteeja, un arii tas otrs krusts (urzeiz aiz dzelzcelja). Murgs :(

96993. viesis 16.septembris 2003 14:38
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu DM-absolūta patiesība,savukārt kur no slāvu tilta nāk pāri Maskavas ielai vajadzētu pavisam nedaudz-uzvilkt trešjai joslai gar malu nepārtrauktu līniju un visi no maskavas ielas brīvi tiktu ārā uz Krasta ielu,tas pats izbraucot caur Akmens tilta apakšu vajadzētu pavilkt to strīpu garāku tad varētu mierīgi iekļauties plūsmā bez riska,ka kāds mauc pa to pašu joslu no Akmens tilta puses

96998. viesis 16.septembris 2003 14:51
0 0 Atbildēt

Speciāli DM - pamēģini braukt pa Lielvārdes (vii tā jau tur ir Džutas) ielu un nogriezties uz Ropažu ielu pa kreisi. Asas izjūtas garantētas. Katru otro reizi, lai to izdarītu, jāatrod upuris, kas pāri tramvaja sliedēm lēnāk ripo p

āri un gar degunu jātaisa kaucošais kreisais, citādi tur var nakti sagaidīt.

97001. viesis 16.septembris 2003 14:53
0 0 Atbildēt

Ne gluži par šo, bet gandrīz "pa tēmu" :)

Es nekādi nevaru saprast, kā tas var būt, ka nu jau kuro gadu pēc kārtas Čaka/Pērnavas krustojums ir pac bīstamākais Rīgā, un no tā ne1 ne silts ne auxc. Absolūti it ne kas tur netiek mainīts/uzlabots ! Un augstāk pieminētais Valmieras/Kurbada arī avāriju top 5 nepamet jau kuro gadu.

Kam tad ir jānotiek lai kautkas tiktu darīts ? Krustojumā jāapgāž bendārznieku autobuss, vai varbūt mēra limuzīns tur jānoliek zem fūres ?

Mani nepamet sajūta ka kamēr kādam no atbildīgajiem nesāpēs pašam, dziļi personīgi, tikmēr nekas uzlaboc netix...

Niks

97003. viesis 16.septembris 2003 14:53
0 0 Atbildēt

www.satdep.lv strādā bez problēmām...

97005. viesis 16.septembris 2003 14:55
0 0 Atbildēt

vēl bīstams ir krustojums jau minētā Eizenšteina-Biķernieku "otrs gals" - krusts Deglava ielu. tā pati situācija - vismaz divās dienās reizi kāda avārija

97007. viesis 16.septembris 2003 15:00
0 0 Atbildēt

Meza prospekts un Viestura prospekts. Tiek kas nak no meza prospekta un grib tikt uz Sarkandaugavu sastreguma stundas var nonakt lielas nepatiksanaas.

97010. viesis 16.septembris 2003 15:05
0 0 Atbildēt

Visa Sarkandaugavas satiksmes organizācija ir galīga d., tikai dēļ tā, ka tā pārbrauktuve nekad nav vaļā, brauc kad gribi vienmēr ciet. Tur pāri dzelzceļam viadukts ir vajadzīgs, jo nekādi luksafori tur navar glābt situāciju.

97012. viesis 16.septembris 2003 15:12
0 0 Atbildēt

Vienības gatve - Ulmaņa gatve (pagreiziens no Ulmaņa gatves pa kreisi uz Vienības gatvi)

97017. viesis 16.septembris 2003 15:26
0 0 Atbildēt

nomiks, tur taču ir luksofors, tur kreiso no salu tilta puses vispār vajag aizliegt, lai brauc pa Tilta.

97019. viesis 16.septembris 2003 15:40
1 0 Atbildēt

Nīcgales-Purvciema ielas krustojums reaali besii aaraa!

97020. viesis 16.septembris 2003 15:42
0 0 Atbildēt

Tallinas - Cēsu .... nu vienkārši tracina (kad jāsteidzas)...

97023. viesis 16.septembris 2003 15:52
0 0 Atbildēt

Reali ir baigi daudzas vietas, kur vajadzetu visadiem ljolikiem, kas neievero 5m zonu pie krustojuma, un noliek tur savus autinus, reali dupsi satraumet! Del tiem musakiem pat visnormalakie krustojumi klust neparskatami un bistami.

97024. viesis 16.septembris 2003 15:55
0 0 Atbildēt

Buļļu-Daugavgrīvas-Parādes arī iet jautri

97026. viesis 16.septembris 2003 16:08
0 0 Atbildēt

Šitais par ilgiem laikiem ir labākais iauto raksts. Respecta! Killer krustu tops (manejais) -

1. Eizenšteina - Biķernieku (paldies allaham, ka vairs nedzīvoju Mežciemā)

2. Sarkandaugava visās tās izpausmēs, Meža pr.-Viestura pr. labākais.

3. Slāvu aplis rush stundās - godīgi izbraukt nav iespējams.

4. Deglava-Ulbrokas, virzienā no Deglava - adrenalīna vilnis.

5. Viesītes - Bauskas iela (nobrauktuve uz Salu tiltu), nupat pirms 30 min., braucot pa Bauskas ielu, gandrīz dabūju mersi ar blondīni sānos. Tur pie tramvaja sliedēm stāvošā stopzīme atstāj minimālu iespaidu, jo vēl jau jāiemanās šķērsot Bauskas iela.

Par citām stirnu takām neplātīšos, jo šobrīd jau tā tur ir daudz konkurentu.

97032. viesis 16.septembris 2003 16:20
0 0 Atbildēt

Valmieras - Kurbada

97034. viesis 16.septembris 2003 16:24
0 0 Atbildēt

elizabetes-ausekla

97038. viesis 16.septembris 2003 16:32
0 0 Atbildēt

Nu nav www.satdep.lv

jeb manai IP ir noliegta pieeja :)

The page cannot be displayed

The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

97039. viesis 16.septembris 2003 16:36
0 0 Atbildēt

Valguma - Trijaadiibas

97043. viesis 16.septembris 2003 16:50
0 0 Atbildēt

Murjāņu - Brīvības! Ziniet cik sekundes deg zaļais signāls tiem, kas no Murjāņu ielas grib tikt uz Brīvības ielu? nemūžam neuzminēsiet! labi ja divas! nemaz nevar paspēt ielikt ātrumā un sākt braukt, lai nogrieztos pa kreisi uz brīvības ielu centra virzienā, kad jau mirgo dzeltenais signāls un tulīt iedegas sarkanais! un besī ārā visi tie kājāmgājēji, kas iet pāri brīvības ielai vienlaicīgi ar manu manevru! nav viņiem zaļais tai brīdī, jupis rāvis! nu nav! ēēēhhh....

ikdienas iAuto lasītājs

97050. viesis 16.septembris 2003 17:46
0 0 Atbildēt

Slimais Salinieka aplis!

97065. viesis 16.septembris 2003 18:53
0 0 Atbildēt

HMZ jadoma ar CSDD kautkas nav kartiba, jo oktobri eizenshteina/bikernieka krustojuma buus luksafors.

97089. viesis 17.septembris 2003 8:35
0 0 Atbildēt

Pie jaunas Maximas Imantaa

Slokas ielas un Kurzemes Pr. Krustojums

Principaa pie vainas ir tie krumi kurus neviens negrib nocirpt. Laikam buus jaapagaida kameer kaada svariga amatpersona dabuus pa saniem savam autinnam.(Sis krustojums paris gadus atpakall tika arii raadiits raidiijuma ZEBRA, bet sobriid te ir uzcelts Leissu "tirgus Maxima" un satiksme kopss taa laika ir klluvusi vel intensiivaaka .)

97090. viesis 17.septembris 2003 8:48
0 0 Atbildēt

Kurbads bija varens vīrs

Mežā velnus atdauzījis

Tikai pēc tam uzzināja ka tie bijuši sēņotāji

(c) nežēlīgās tautasdziesmas

97091. viesis 17.septembris 2003 8:53
0 0 Atbildēt

Teksts gan iet par krustojumiem, bet gājēju pāreja pie ceļu policijas klijānu ielā stāvošo mentu privāto auto dēļ arī ir bīstama, jo uz sarkano skrienošus bērnus ieraudzīt nav iespējams.

97092. viesis 17.septembris 2003 8:56
0 0 Atbildēt

Par Eizenšteina Biķernieku krustu Nr1 vakar pat izskatījās pēc avārijas ar letālu iznākumu, līdz Oktobrim vēl uzspēs pārsisties jo tu pat 2 - 3 avārijas dienā notiek.

97102. viesis 17.septembris 2003 9:50
0 0 Atbildēt

Prūšu - Rušānu

97107. viesis 17.septembris 2003 9:59
0 0 Atbildēt

šobrīd Ādažos saistībā ar Tallinas šosejas apvedceļu pie veikala- Gaujas ielas un Rīgas gatves krustojums (mainījās galvenā ceļa un dodiet ceļu zīmes)

97108. viesis 17.septembris 2003 10:00
0 0 Atbildēt

Tallinas un Cēsu pieklājīgiem braucējiem ir OK. problēma tāda, ka tur nav iespējams veikt regulēšanu, kas būtu saskaņota ar visām plūsmām -- ne par velti parasti ap baznīcām ir aplis, te tas ir ignorēts. Tad jau drīzāk Cēsu ielu pārveidot par vienvirziena uz centru un pretējā virzienā Brīvības iela kā vienvirziena iela + daudz vietas, kur stāvēt automašīnām. Tad varētu izdoties regulējams krustojums uz Cēcu un Tallinas stūra

97111. viesis 17.septembris 2003 10:02
0 0 Atbildēt

Krāsotāju -- Artilērijas (vai uzlikt 1m x 1m zīmi ar norādi par galveno ceļu)

97126. viesis 17.septembris 2003 10:53
0 0 Atbildēt

Matīsa - vagonu

97131. viesis 17.septembris 2003 11:04
0 0 Atbildēt

Krustojums Bauskas ielā, pārbraucot Ulmaņa gatves viaduktu un griežoties pa kreisi uz MM pusi. Varēja vismaz apzāģēt liepām jaunos dzinumus, jo neredz līkumā pa Bauskas ielu pretī braucošos.Ja vēl priekšā trāpās maršruta autabuss, tad ilgi jāgaida kamēr var pārliecināties par pretī kāds nenāk.Stulbs krusts un arī ik pārdienas pa avārijai.

97137. viesis 17.septembris 2003 11:40
0 0 Atbildēt

Slāvu tilts - Krasta/Maskavas iela virzienā uz Ķengaragu, īpaši ap 17 - 18. Pirmais (mazākais) jautrības posms, kad nobraucot no tilta, jāgriež pa kreisi, kamēr džigiti no Maskavas ielas uzņem ātrumu. Otrais posms, kad uzbraucot uz maskavas ielas no kreisās puses dažos metros jāpārkārtojas pāri divām joslām uz labo, kamēr no krastenes 3/4 satiksmes griežas pa kreisi uz Slāvu tiltu.

Ja kaut kur ir jātaisa divlīmeņu krustojums, tad šitajā Slāvu - Krasta - Maskavas ielas murgā.

Un uz Slāvu apļa no Lubānas ielas uzgriezt arī nav īpaši fan.

97139. viesis 17.septembris 2003 11:46
0 0 Atbildēt

Bija jau minēts, bet mani regulāri besī T veida krustojums Kaivas-Lubānas ielās pie Sievasmātes.

97145. viesis 17.septembris 2003 12:09
0 0 Atbildēt
97173. viesis 17.septembris 2003 13:43
0 0 Atbildēt

Akmeņu iela - Valguma iela;

Balasta dambis - Raņķa dambis;

E.Smiļģa iela - Slokas iela;

Slokas iela - Jūrmalas gatve.

Atsevišķi: Meža ielā un E.Smiļģa iela, Meža iela un Nometņu iela - vispār nav ne vienas ceļa zīmes, bet tas ir 100% nepieciešamas.

97174. viesis 17.septembris 2003 14:01
0 0 Atbildēt

Ropažu - Krustabaznīcas ir mans krusts -1. vietā, turklāt katru dienu reizes 2 jāšķerso... Tur pat luksaforu nevar uzstādīt, jo tad pie sarkanā daļa mašīnu var palikt uz aizvērtas pārbrauktuves vilciena priekšā...

-2. būtu jau daudz minētais Eizenšteina-Biķernieku

Bet cik tad maksā cilvēka dzīvība mūsu valdībai? ārzemēs vērtētu pēc nenodzīvotās dzīves laikā nenomaksātajiem nodokļiem, pie mums šā vai tā tos nemaksā...

97190. viesis 17.septembris 2003 15:00
0 0 Atbildēt

Artilerijas un Caka krustojums. Regularas avarijas, pateicoties autovaditaju pieklajibas trukumam, pa Caka ielu iebraucot krustojuma, ja aiz ta izveidojies sastregums, lidz ar to no Caka ielas nav iespejams nogriezties pa kreisi uz Artilerijas ielu. Paldies tiem, kas palaiz, jo taapat nekur atraak tikt nav iespeejams. Liidziga situacija kaa Kurbada/Valmieras, bet retaakas avarijas.

97191. viesis 17.septembris 2003 15:05
0 0 Atbildēt

Ja, Eizenshteina-Bikernieku ir "super"... ja grib to krustu parbraukt taisni no Eizensteina puses. nesen 7-10 minutes ar pieaugoshu izmisumu ka kinieshu lelle grozot galvu meginaju saskatit kadu spraugu, atrodoties pie 240 Zs auto stures :( beigas nacas shkersot to killerkrustu pusavarijas rezhima, palaujoties vienigi uz to, ka no SKY puses ar atrumu 70km/h nakoshais auto mani redz... :(

97202. viesis 17.septembris 2003 15:45
0 0 Atbildēt

to viesis 16.09. 16:50.

No taadiem speciaalistiem, kas 2 sekundes jau pie degosha zaljaa liek aatrumaa visas nelaimes arii rodas, nu vismaz probkas tochna...

97203. viesis 17.septembris 2003 15:51
0 0 Atbildēt

1. Eizenshteina - Bikjernieku;

2. Slokas - Kurzemes pr. (pie Maximas);

97211. viesis 17.septembris 2003 16:12
0 0 Atbildēt

Es 1x Eizensteina krustaa braucot no mototrases veeleejos nogriezties pa kreisi - uz Bikernieku straasi. NU nogaidiiju minuutes 5 ... nu nekaa, tad vienaa mirklii paarshaavos paari visaam joslaam, apmetu rinkjii un normaali nogriezos pa labi :) savaadaak nu nekaa ... labi ka autinjam raaviens bija un nenoslaapa :)

97212. viesis 17.septembris 2003 16:16
0 0 Atbildēt

Tallinas un Cēsu vainiiga tikai un vieniigi shoferiishu liishana un nepieklaajiiba. pats reiz no ceesu veeleejos pa labi nogriest, tipa autinji no briiviibenes puses nenaak, vareetu zhmiegt, BET .... pa manu joslu no miera ielas puses naak autinji!!!! apdzen visus un veel met ar ugunjiem lai nelienu .... buutu veca tachka, tieshaam vareetu izremonteet pa leeto :)

97213. viesis 17.septembris 2003 16:17
0 0 Atbildēt

Nīcgales un Purvciema ielas krustojums.

97224. viesis 17.septembris 2003 17:25
0 0 Atbildēt

Biķernieku ielas pagrieziens pie SKY veikala Mežciemā

97256. viesis 18.septembris 2003 9:28
0 0 Atbildēt

A ka Jums, kungi, patīk rēgulējamais Vienības un K.Ulmana gatvju krūstojums !?

Cik braukšanas joslas katrā krūstojuma pusē Vienības gatvei !?!? 95% parliecināts ka ~80% no vadītājiem nedos pareizo atbildi. Un ~90% nespēs ievērot to, ja tas vēl vairāk apgrūtinās kustību.

Un pirms viņa - tuvāk pie Salu tilta - vispār šedevrs.

Kur braucošie pa troleibusa maršrutu vispār IGNORĒ ceļa zīmi "Dod ceļu" un vālē nedodod ceļu tiem kuri grīežās NO GALVENĀ ceļa braucot no tilta.

97287. viesis 18.septembris 2003 11:44
0 0 Atbildēt

Tēma gandrīz par tēmu. Radīsim problēmas lai cīnītos ar sekām. Biķernieku iela aiz meža ir saķēzīta.

1 kāpēc vajdzēja remontēt Strautu ielu ( kas aiz meža nāk no Purvciema) ja tūlīt tika uztaisīts Eizensteina ielas tutpinājums?

2 Kad sataisīs sen sākto un pamesto posmu? Tad varētu sakārtot krustojumus ar Hipokrāta un Kaives ielām.

3 Vai remontējot ceļu caur mežu uz papīrfabriku nevarēja iztaisnot to līkumu mežā?

Ja nebūtu šie faktori Biķernieku iela būtu laba alternatīva Brīvības ielai izbraucot no Rīgas.

Uģis

97302. viesis 18.septembris 2003 12:35
0 0 Atbildēt

viestura/meža pr

97309. viesis 18.septembris 2003 13:53
0 0 Atbildēt

A.Deglava - Ulbrokas

97320. viesis 18.septembris 2003 15:29
0 0 Atbildēt

Bauskas-Ziepniekkalna

97362. viesis 18.septembris 2003 22:32
0 0 Atbildēt

Lubānas - Ilukstes

97390. viesis 19.septembris 2003 10:32
0 0 Atbildēt

K.Ulmaņa gatve - Valdeķa iela - Vaiņodes iela

97470. viesis 19.septembris 2003 12:48
0 0 Atbildēt

Edgars V Bīstams ir Valmieras un Kurbada krustojums. Braucot virzienā no stacijas Pirms Kurbada ielas ir zīme, kas norāda, ka no kreisās joslas var nogriezties tikai pa kreisi uz Kurbada ielu, bet nezinātāji nezin, ka pretī pa Valmieras ielu nāk divas joslas. Parasti vidējā it kā laiž nogriezties pa kreisi, bet pa malējo kāds ātri rullē stacijas virzienā un tur arī abi "satiekas".Risinājums -zīmei, kas norāda ka no vidējās joslas var nogriezties uz Kurbada ielu jāpieliek vēl "divas daļas, jeb joslas", kas norāda ka nogriežoties pretī nāk divas nevis viena josla.

97608. viesis 19.septembris 2003 16:12
0 0 Atbildēt

Antonijas un Dzirnavu krustojums

Streelnieku un Dzirnavu krustojums, shodien tur bija kaarteejaa avaarija.

97610. viesis 19.septembris 2003 16:14
0 0 Atbildēt

Aaaa, nu jaa, un gjeniaalaa izbraugshana no Jeruzaalemes ielas un Dzirnavu. Vienkaarshi extreems :)

98095. viesis 23.septembris 2003 12:37
0 0 Atbildēt

Duntes un Ganību dambis

99483. viesis 2.oktobris 2003 13:58
0 0 Atbildēt

lubanas - kaives

99492. viesis 2.oktobris 2003 14:17
0 0 Atbildēt

beigās sanāk, ka visi krustojumi Rīgā, kuri nav regulējami ir bīstami . . . tad var būt saudzēsim, gan apkārtējo vidi, gan mūs pašus un pārvietosimies ar sabiedrisko transportu vai kājiņām? :)

99495. viesis 2.oktobris 2003 14:22
0 0 Atbildēt

Bauskas- Viesītes

99497. viesis 2.oktobris 2003 14:26
0 0 Atbildēt

Prūšu-Rušānu.

99499. viesis 2.oktobris 2003 14:48
0 0 Atbildēt

CAKA - Peernavas (Zemitaanu Tilts)

99506. viesis 2.oktobris 2003 15:04
0 0 Atbildēt

Smilšu un Jēkaba (Vecrīgā)))))))))))))))))))))))))))

99509. viesis 2.oktobris 2003 15:18
0 0 Atbildēt

1. Lokomotīves-Rušonu

2. Ropažu-Džutes

3. Mežciemā pie SKY

Te braucu vis biežāk

99510. viesis 2.oktobris 2003 15:21
0 0 Atbildēt

2 in27. Kas vainas Prūšu-Rušānu?

99516. viesis 2.oktobris 2003 15:45
0 0 Atbildēt

Lubanas - Kaivas

Lubanas - Deglava

Shie ir iistie krustojumi asu izjuutu cieniitaajiem ar mazjaudas mashiinaam. Rekomendeeju!

Iipashi eleganti notiek kreisaa pagrieziena manevrs no Deglava uz Lubaanas (atceramies - Lubaanas ielaa liidz shim krustam ir ziime 70). Vienkaarshi eleganti!

99517. viesis 2.oktobris 2003 15:54
0 0 Atbildēt

viestura/mezha prospekti

vispaar sarkandaugavas paarbrauktuve tiek tureeta ciet 5 min pirms vilciena un 3 peeec aizbrauksanas, un tad arii aizbrauc 1 lokomatiive uz sarkandaugavas satciju uz kiosku peec cigareteem

un tad brauc atpakal

99519. viesis 2.oktobris 2003 15:59
0 0 Atbildēt

Lomonosova un Aiviekstes ielas. Katru dieni pāris crash-i.

99520. viesis 2.oktobris 2003 16:07
0 0 Atbildēt

2 cyber. Tā kā sanāk braukt katru dienu, tad šogad vismaz 2 gājēju trupiki ir redzēti. Problēmas šajā krustā rodas braucot pa Prūšu ielu uz Maskavas ielas pusi. Bieži ir novēroti manevri, kad ir jādod atpakaļgaitā uz gājēju pārejas, jo trolejbuss, griežoties no Rušānu ielas puses, iebrauc Prūšu ielas pretējā joslā. Arī gājējiem tur ir jābūt apveltītiem ar lielu drosmi, jo tie braucēji, kas griež pa kreisi no Rušonu uz Prūšu, gājējus ierauga pēdējā brīdī.

99528. viesis 2.oktobris 2003 16:38
0 0 Atbildēt

It ka jau Riga daudz to krustojumu, kurus gruti izbraukt un kuros biezi avare mazak pieredzejusie. Bet, diemzel, man jau liekas, ka luksofors neko nemainis. Ja tadu uzliks, pasi pec tam besisimies, ka vins tur ir. Sakism ar to, ka Latvija vaditaju kultura ir tik talu kritusies, ka zemak gandriz vairs nav kur (ludzu bez komentariem). Gandriz jebkurs sevi cienoss braucejs tak neies otru palaist, uzskatis sevi par krutaku vai ka vinam likumi nav rakstiti. Un lielaka nelaime ir ta, ka tie kas agrak bija pieklajigi un palaida citus, tagad ir palikusi tikpat kruti. Tadu piemeru ir 101. Un ja mes ari kadu palaizam tad tas tiek darits ar tadu ka humano palidzibu nevis vienkarsu pieklajibas zesu! Pie mums respekte masinu ar ko tu brauc nevis brauceju. Es pats to labi zinu jo biezi sanak braukt ar dazadam masinam un cilveku attieksme ir vienkarsi parsteidzosa! Ta ka nav ko brekt par krustojumiem ja pasi braukt nejedzam!

99530. viesis 2.oktobris 2003 16:41
0 0 Atbildēt

1. Kalnciema - Apuuzes (pie Auto Aptiekas)

99534. viesis 2.oktobris 2003 17:10
0 0 Atbildēt

Elizbetes - Ausekļa

99536. viesis 2.oktobris 2003 17:18
0 0 Atbildēt

Balsoju par krustu - mezhciemaa pie SKY,

nu galiigi garaam vinjsh ir, tur vareetu apli uztaisiit, vietas tak daudz, vai nu arii paplashinaat + luksoforu ielikt, a to tagad troljji netiek garaam tiem, kas pa kreisi griezh, un aiz trolljiem baigaa rinda veidojas, savukaart pa kreisi (no slimniica braucot) ap 18.00 ir gruuti iegriezties, nerunaajot jau par tiem nabadzinjiem, kas tur vakaraa griezh no taas X (kas iet gar SKODA) ielas pa kreisi.

99540. viesis 2.oktobris 2003 17:40
0 0 Atbildēt

Pie iepriekšminētā varētu pievienot:

1) uzbraukšana uz akmens tilta no Mūkusalas ielas (bez cietušajiem, bet pietiekami bieži);

2) kreisais pagrieziens no Elizabetes uz Eksporta;

3) izbraukšana no veikala A7(laikam) uz bauskas šosejas pie Rīgas robežas;

4) uzbraukšana uz akmens tilta VNC pēc pl.22.00

99544. viesis 2.oktobris 2003 19:27
0 0 Atbildēt

Kad zem salinieka vienreiz lokam sadaloshaas joslas saziimees??????? ZB visi tie kam nav joslu izjuuta un spiezh pie malaam!!!

99568. viesis 3.oktobris 2003 7:22
0 0 Atbildēt

Bauskas-Mukusalas

99587. viesis 3.oktobris 2003 9:04
0 0 Atbildēt

da ko mēs runājam par luksoforu uzstādīšanu - man jautājums - kāda deputāta pēc bija jāliek gaismeklis maskavas/puškina stūrī. tagad no maskavas pa kreisi nogriezties ir daudz grūtāk, bet uz puškina nekad NAV bijusi rinda - tad jau labāk pa to naudu būtu pārbūvēši luksaforus turpat netālu dzirnavu/gogoļa stūrī tā lai no dzirnavenes daugavas virzienā braucot varētu brīvi griezt pa kreisi - līdzīgi kā pārtaisīja marijas/elizabetes gaismekli (sastrēgumstundās pa dzirnaveni pretī no daugavas puses nāk autiņi, un dažiem lohiem, kas dzirnavenes griež pa kreisi uz gogoļa - prom no centra) liekas, ka viņiem ir priekšroka, pie tam tomēr atrodas vadītāji, kas izbraucot no krustojuma (pa gogoļa) apstājas pie sarkanā.

99635. viesis 3.oktobris 2003 10:48
0 0 Atbildēt

Raideram: pilnīgi piekrītu. Tas ir kaut kāds sviests, kas uz ielām darās. Un 90% no šeit minētajiem "bīstamajiem" krustojumiem patiesībā nav bīstami (tb nepārskatāmi, neapzinīgu gājēju pilni utml.), bet vienkārši NEREGULĒJAMI un vispār nesagādātu problēmas, ja vadītāji nepārsniegtu ātrumu, negonkotu pa kreisajām joslām un pārmaiņas pēc iejustos to autovadītāju ādā, kuriem jānogriežas pa kreisi, jāizbrauc uz ielas ar dzīvu kustību vai jāšķērso tāda.

99656. viesis 3.oktobris 2003 12:08
0 0 Atbildēt

Pie Hypermaxima Imantā

Tur varētu arī neregulēt, bet tur bieži ir daudz tizleņu, tāpēc labāk būtu regulēt!

99680. viesis 3.oktobris 2003 13:39
0 0 Atbildēt

Volguntes/Apuuzes

99682. viesis 3.oktobris 2003 13:43
0 0 Atbildēt

1.Kreisais pagrieziens no Elizabetes uz Satekles ielu pie pasta. Gudrīši iekārtojuši autobusu pieturu, lai nekas nebūtu redzams, kamēr neesi izbraucis līdz trešai joslai.

2. Akmens tilta nobrauktuve uz 11.novembra krastmalu. Trolejbusi vienkārši uz......š satiksmes drošībai un mauc pa taisno. Ja kāds no daudzajiem autobusiem apstājas uz 11. novembra krastmalas, lai tos palaistu, tiem, kas brauc taisni redzamība - 0!

Ja bēdīgi slavenais Čaka un Pērnavas ielas krustojums ir labi pārredzams un saprotams, tur lielo avāriju skaitu rada braucēju iedzimtais stulbums, tad šie divi ir atbildīgu amatpersonu apzināti radīti kretīnismi pašā Rīgas centrā.

99769. viesis 6.oktobris 2003 9:56
0 0 Atbildēt

Pie prezidentes pils (kur shels), tajaa krustaa briizhiem manaamas avaarijas, bet ja ir, tad pusmagas taadas. No pils puses sameeraa pagruuti tyikt aaraa, it sevishkji uz krastmalas pusi. Tur ir bishi garaam, it sevishkji piikja stundaas. Vispaar vajadzeeja uztaisiit fiichu dazhos krustos, kur gaismafori straada tikai piikjos (riits, vakars, mozh dienaa, ja vajag - tam mums ir gudrie analiitikji un moeleetaaji), a paareejaa laikaa lai mirgo.

Veel vareeja uzlikt nedaudz ilgaaku zaljo no vairogu ielas krustaa pirms briiviibas (virzienaa uz kapiem). Tur zaljais ir ljoti iis un rindas no riitiem diezgan garas.

Labi, ka BEIDZOT ir ulikts sadaliijums pa joslaam uz daugavgriivas ielas pie zundas, tachu taalaakais krusts ar Buljlju ielu izbraucam ir tikai tiem, kas vinju brauc katru dienu:) Tajaa posmaa autinji brauc 3jaas joslaas, nu nedaudz par shauru, jo tur daudz smagie. Taa ka brauktuvi, ja iespeejams tajaa vidus daljaa arii vareeja plataaku uztaisiit, mazaak avaarijas "deelj gabariitiem" buutu.

99775. viesis 6.oktobris 2003 10:52
0 0 Atbildēt

Hospitāļu Zirņu krustojums

99789. viesis 6.oktobris 2003 12:48
0 0 Atbildēt

Nevaru atras Valmiueras-Kurbada krusu tad jau toc biistams ka pat kartee nau atziimeets :)

99794. viesis 6.oktobris 2003 13:28
0 0 Atbildēt

Ciekurkalna 2. skerslinija virzienaa uz Ciekurkalna 2 garo liniju, jo masinas no kreisas puses var ieraudzit tikai tad kad jau esi izbraucis uz 2 garo :( Tur prasiitos uzlikt spoguli.

99804. viesis 6.oktobris 2003 15:05
0 0 Atbildēt

Vietalvas-Vestienas, 5zaru krusts, tie kam buutu jadod ceļš regulaari to nedara!

99816. viesis 6.oktobris 2003 16:55
0 0 Atbildēt

Kronvalda-Elizabetes-Ausekla, sevishki shovasar, kad eksporta iela bija ciet.

Lielais

p.s. sorry, ja kads jau bija to minejis - nespeju visus 100+ komentarus parlasit

99820. viesis 6.oktobris 2003 17:35
0 0 Atbildēt

Valmieras - Ģertrūdes un pie akmens tilta, kur trolejbuss šķērso ielu, lai nokļūtu savā galapunktā Strēlnieku laukumā

99825. viesis 6.oktobris 2003 21:10
0 0 Atbildēt

Krāsotāju un Artilērijas!

99826. viesis 6.oktobris 2003 21:54
0 0 Atbildēt

Bikernieku-Eizenšteina.

100110. viesis 8.oktobris 2003 8:25
0 0 Atbildēt

viesim 06.10.2003 21:54

Tagad tas ir regulējams krustojums, bet tomērrr topā!

100655. viesis 10.oktobris 2003 11:36
0 0 Atbildēt

>> viesis 18.09.2003 09:28

>> Un pirms viņa - tuvāk pie Salu tilta - vispār šedevrs.

>> Kur braucošie pa troleibusa maršrutu vispār IGNORĒ ceļa

>> zīmi "Dod ceļu" un vālē nedodod ceļu tiem kuri grīežās NO

>> GALVENĀ ceļa braucot no tilta.

Nu nez ka tur bus ar to galveno. Taja vieta, kur ir patraukta linija nogriezties no Ulmanja pa kreisi, troleji un visi parejie ka izgriezhas no Vainjodes ielas, jau sen ir uz galvena, un pa kreisi griezejiem tomer butu jadod celjs. Bet piekritu, krusts reti riebigs, tapat ka Ulmanja/Vienibas gatves, lai ari regulets. Tur uz Vienibas gatves pietiktu elementari sazimet joslas, lai ieviestu vismaz kautkadu kartibu.

Vel varetu piebalsto par Elizabetes/Auseklja nereguleto - no Auseklja tikt ara - sirmi mati. Un lielakoties delj parkotajiem, kas ignoree 6 vai cik tur metrus aizliegumu krustojumos.

100661. viesis 10.oktobris 2003 11:59
0 0 Atbildēt

Meža prosp.- Viestura prosp.

100662. viesis 10.oktobris 2003 12:00
0 0 Atbildēt

Regulējamais!!!!!!!! krustojums Gaujas- Ķīšezera

102065. viesis 23.oktobris 2003 11:39
0 0 Atbildēt

Deglava - Ulbrokas

104486. viesis 13.novembris 2003 10:30
0 0 Atbildēt

Ceļš, kas nogriežas no Stahanoviešu tilta uz Krasta ielu (lokveida). Protams pats Stahanoviešu aplis. Tas ir kaut kas UNIKĀLS. Strādāju kādu laiku RD ofisu ēkā. Katru dienu kā minimums viena avārija vai nu uz Krasta ielas vai uz izgriešanās ceļa.

106007. viesis 25.novembris 2003 14:17
0 0 Atbildēt

Volguntes-Rucavas

113767. viesis 5.februāris 2004 14:54
0 0 Atbildēt

no preses nama u meža ielu ka brauc, tur i tizls krusts

113818. viesis 6.februāris 2004 7:58
0 0 Atbildēt

Nav gluži rīga, bet pierīga: Bauskas šoseja/Pagrieziens uz Baložiem. Jāiespraucas uz galvenā ceļa, pa kuru ar 50m intervālu kustas mašīnas aboz virzienos ar ātrumu 90km/h

113822. viesis 6.februāris 2004 8:33
0 0 Atbildēt

Nu, Rīgā vairs jau labu laiciņu nestrādāju. Bet agrāk novēroju un par ļoti bīstamu uzskatu Brīvības un Krimuldas ielu krustojumu.

113838. viesis 6.februāris 2004 9:43
0 0 Atbildēt

Volguntes-Irlavas; Volguntes-Rucavas

113839. viesis 6.februāris 2004 9:45
0 0 Atbildēt

tpu Irlavas nee, Apuuzes

113849. viesis 6.februāris 2004 10:41
0 0 Atbildēt

Ulbrokas - Deglava

113886. viesis 6.februāris 2004 13:25
0 0 Atbildēt

Ulbrokas-Deglava

113900. viesis 6.februāris 2004 14:03
0 0 Atbildēt

Mans tops:

1) Brīvības/Murjāņu - taisot kreiso no Murjāņu uz Brīvības, asas sajūtas garantētas;

2) Ropažu/Krustabaznīcas - luksafora nav, bet satiksme intensīva;

3) Ropažu/Džutas - no Džutas ielas grūti pārredzams - ja brauc no Čiekurkalna puses, sanāk izlīst uz tramvaja sliedēm, lai redzētu garām tramvaja pieturas būdai, kas notiek uz ielas!

Tās ir vietas, kur regulāri braucu...

113905. viesis 6.februāris 2004 14:31
0 0 Atbildēt

Lienes / Valmeras

Lienes / Deglava / Avotu / Asara

113937. viesis 6.februāris 2004 20:08
0 0 Atbildēt

Ulbrokas/Deglava - Deglava iela shai vietaa ir shaura un ar ljoti nekvalitatiivu klaajumu. Piedevaam braucot no centra puses ljoti slikti paarredzams tas krustojums jo priekshaa ir paugurs. Savukaart Ulbrokas shai vietaa ir ar 2 joslaam katraa virzienaa, bet ir jaadod celjsh.

A.Saharova/Deglava - Gaajeejiem sheit tikt paari - naaves nummurs. Piikja stundaas arii ar mashiinu pagruuti tikt paari jo no Saharova ielas biezhi vien mashiinas naak nepaartrauktaa pluusmaa, kur starp grupaam no Saharova/Keldisha luksofora iespraucas itin daudz brauceeju no Maximas un pieguloshajiem kvartaaliem.

Pavisam burviigi buutu pagarinaat veel arii Lielvaardes ielu liidz Saharova/Deglava krustam, kaa arii Dzelzavas ielu liidz Ulbrokas ielai.

P.S. - Kas te ar komentaariem notiek!? Raksts shodienas a lielaakaa komentaaru dalja no pagaajushaa gada rudens!

113938. viesis 6.februāris 2004 20:11
0 0 Atbildēt

Starpcitu Deglava iela posmaa no Saharova liidz Lubaanas sen prasaas peec pamatiigas rekonstrukcijas. Shis ielas posms ir neadekvaats tai pluusmai kas tur reaali ir. Pie viena tad obligaati buutu nepiecieshams arii luksofors uz Deglava/Lubaanas.

113957. viesis 7.februāris 2004 18:04
0 0 Atbildēt

Bikernieku -Eizensteina ir reguleejams krustojums nu jau labu laiku....

113968. viesis 8.februāris 2004 10:09
0 0 Atbildēt

Briiviibas iela un Smerlja ielas krustojums.Braucot no centra uz Juglu ,arii neredzu iemesla pagriezienam pa labi...Neredzu iemeslu kaapeec nelauj braukt caur 4.troljuka galapunktu un taa atslogojot Briiviibas ielu.

113986. viesis 8.februāris 2004 17:19
0 0 Atbildēt

Lubānas-Ilūkstes

113987. viesis 8.februāris 2004 17:36
0 0 Atbildēt

Viestura prospekts krustojoties ar Meža prospektu ! Vienkārši šaize !

114014. viesis 9.februāris 2004 9:52
0 0 Atbildēt

Auseklja/Elizabetes

Elizabetes/Eksporta - prasaas luksafors ar iisu zaljo.

kaut kas ir jaadara Citadeles/Valdemaara. varbuut tur tomeer var uzlikt vienu luksaforu, kam uz briidi iedegas pilnais zaljais, paareejaa laikaa papildsekcija. Kad lielais vairums mashiinu ir no Valdemaara ielas aizbraucis, sameeraa maz mashiinu uzrodas no Kronvalda bulvaara puses, tachu tieshi sho mashiinu deelj uz tilta uzbraucoshajiem auto ir jaagaida un korkji tur no darba braucot ir mezhoniigi uz visaam tuvaakajaam ielinjaam. PAR DUBULTO LIINIJU - vajag vinju neizliekt tik traki kaa tagad, bet nokraasot kaa bija, vai vismaz paskatiities reaalo situaaciju (peec netiirumiem, kas sakraajas, kur auto nebrauc). Jo mashiinas kas izbaazh degunu stipri taalu (a savaadaak neko neredz) spiezh brauceejus uz Paardaugavu braukt paari dubultajai preteejaa joslaa. Varbuut vareeja tur kaadu spoguli uzlikt, jo caur toneetajiem stikliem neko nevar redzeet (ne savas mashiinas) un attieciigi arii braukt aaraa, ja arii tur ir tuksh.

114015. viesis 9.februāris 2004 9:55
0 0 Atbildēt

Un pilseetaa VAJAG salikt ziimes galvenais celsh, jo ja tur brauc pirmo reizi, orienteeties var tikai peec ziimeem dodiet celju, kas biezhi ir slikti redzamas, pie tam uzstaadiitas krustojoshajai brauktuvei. un ziimi arii var noraut kaads, ko tad? tas iipashi attiecas uz sarezhgjiitiem krustojumiem, tipa Duntes/Ganiibu dambis.

114415. viesis 11.februāris 2004 9:08
0 0 Atbildēt

Ulbrokas un Deglava ielu krustojums

115868. viesis 20.februāris 2004 13:52
0 0 Atbildēt

Ne tikai Dzutas/Ropažu, bet arī rajonā pie Džutas/Viskaļu/Čiekurkalna 1.garās līnijas(tur, kur dzelzceļa pārbrauktuve). No rītiem pāri ielai iespējams tikt, ja paveicas pienākt laikā, kad tikko aiztaisa dzelcela pārbrauktuvi, ja pienāc, kad attaisa, tad var nākties stipri ilgi gaidīt.

116426. viesis 26.februāris 2004 15:13
0 0 Atbildēt

Ilūkstes-Strautu

118064. viesis 9.marts 2004 15:58
0 0 Atbildēt

Apuzes - Rucavas

118065. viesis 9.marts 2004 15:59
0 0 Atbildēt

Abas ielas kur krustojas ar Volguntes ielu

118679. viesis 12.marts 2004 12:17
0 0 Atbildēt

Deglava - Ulbrokas

122732. viesis 13.aprīlis 2004 0:07
0 0 Atbildēt

A.Deglava - Ulbrokas

123192. viesis 14.aprīlis 2004 17:23
0 0 Atbildēt

Valmieras-Kurbada

123569. viesis 17.aprīlis 2004 23:38
0 0 Atbildēt

kad beidzot uz deglava-ulbrokas būs luksofors??? cik vēl ievainotiem cilvēkiem jābūt?

124820. viesis 28.aprīlis 2004 23:15
0 0 Atbildēt

Zentenes iela - Anniņmuižas bulvāris. (IMANTA)

tur vēl jaucas gājēju pāreja un velosipēdu celiņš.

132564. viesis 13.jūlijs 2004 15:10
0 0 Atbildēt

Deglavas - Ulbrokas, es tur dzīvoju un mēnesī novēroju kaut 5 avārijas.

Ne tik sens gadījums Lubanas un Ilukstes, tur arī daudz ir, bet ceturdienas tragedija ta ir sausmigi. Vieglas tev smiltis - Janchuk.

135533. viesis 12.augusts 2004 11:47
0 0 Atbildēt

J.Asara - Lienes

144783. viesis 21.oktobris 2004 20:39
0 0 Atbildēt

Bullju - Dagmaras iela. (tas ir kad brauc uz Bullju aplja pusi gar

Dzeguzhkalnu). Shkersojot Dagmaras ielu ir gruuti parredzet vai kads brauc no labas puses, jo auto mashinas ir saliktas gandriz lidz pasham krustojumam, jo tur atrodas Nellijas pirts un parasti ir daudz mashiinu. mans ierosinajums ir uzlikt ziimi apstaties aizliegts vismaz 10-15 metrus no krustojuma.

145985. viesis 1.novembris 2004 10:14
0 0 Atbildēt

Melnsila un Kristapa, neparredzams. Normali var izgriezties ar labo pagriezienu, taisni parbraukt var normaali tikai dienas viduu vai teoreetitski, skatoties kartee.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti