«Audi RS6» pārāks par «BMW M5» 88

 
13.novembris 2001 8:56

Audi A6 visjaudīgāko modifikāciju, kura sauksies Audi RS6, daži analītiķi uzskata par konkurentu tādiem auto kā BMW M5 un Mercedes AMG E55, un kuru varēs iegādāties tikai Eiropā. Amerikai šis 460 Zirgspēku auto oficiāli piegādāts netiks...

Visjaudīgākā Audi A6 versija, kurai nosaukums ir Audi RS6, tiks pārdota tikai Eiropā... Šī modeļa oficiālā «pirmizrāde» notiks nākošā gada pavasarī, tapēc, ka vēl pašreiz auto pabeidz pēdējos ceļu testus uz speciālajām ātrumtrasēm. Jāatzīmē, ka šis spridzeklis sver tikai 1900 kg un līdz 100 km/h tas ieskrienas nieka 4,7 sekundēs. Maksimālais ātrums tam ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h, bet izspiest no viņa varētu 288 km/h. Kā kļuva zināms, jaunumam būs 460 ZS turbodzinējs plānotā 440 ZS vietā, kā bija plānots iepriekš. Šis dzinējs ir Audi S6 V8 4,2l dzinēja modifikācija. Šajā auto būs pusautomātiskā ātrumkārba Tiptronic, kuras vadības pogas atrodas uz stūres. Pie tam automašīnai RS6 būs pilnpiedziņa, un vislielākās ielas mašīnas riepas - 255/35ZR18. Šis auto būs nopērkams gan kā sedans, gan kā universāls. Bāzes komplektācijā būs speciāli sporta sēdekļi, CD atskaņotājs, kondicionieris un ļoti daudz mūsdienīgas «ekstras». Neskatoties uz to, ka Audi RS6 tiek pozicionēts kā BMW M5 un AMG versijas Mercedes E-Class konkurents, tas būs jūtami jaudīgāks par tiem. Kā atzīst daži analītiķi, jaunais Audi RS6 var kļūt par visjaudīgāko sērijveida auto savā klasē. iAuto/lenta.ru
 
Visi komentāri
 
4201. viesis 13.novembris 2001 9:08
0 0 Atbildēt

Nee nu nebija jau redaktor jaaizcelj tas virsraksts tik traki ka tur redz Audi paaraaks par BMW(vienkaarshi te paariits tuliit (perfs beems utt.) explodees he he!

Nu sen jau nevienam nebija nosleepums ka tikai Audi speej uzcept jaudiigaakos seerijveida autinjus:)!

4205. viesis 13.novembris 2001 9:52
0 0 Atbildēt

Audi rullleeja, rullee un rullees!! Gria kaa gribi, bet M5 taapat smukaax!!

4207. viesis 13.novembris 2001 9:59
0 0 Atbildēt

Tas vai viņš būs jaudīgākais savā klassē vēl nav apstiprināts un to tikai rādīs laiks, bet vai viņš būs labāks par BMW un Mersi nu nezinu. Pieļauju iespēju ka konkurēt viņš varēs kaut kādā jomā ar šiem auto, bet ne tik ļoti lai ietekmētu šo auto iegādi.

Ja es stāvētu izvēles priekšā kuru Audi, Mersi vai BMW nu pirktu to BMW tak. Pirmkārt šis auto sevi jau ir pierādījis un nav tik tiko izlaists pie tam man BMW dizains labāk iet pie sirds nekā Audi, bet tā jau ir gaumes lieta - vai ne tā.

Manas domas ir tādas tie kuri pirka BMW un grasās to darīt tos arī pirks, nekāda konkurence tur nebīs, būs tas pats Audi un BMW kā arī MB.

4212. viesis 13.novembris 2001 10:35
0 0 Atbildēt

pirmais bmw fanus aplauza VW ar savu W12 kupeju, nu arii audii, nevarees bembisti vairs bljaustiities "bmw ruulzz rulleeez"

dizaina zinjaa bmw ir labaaka par audi, bet piedzinja - lai kaa arii mums negribeetos piemeerottaaka tomaar Latvijas apstaakljiem ir prieksheejaa vai arii 4x4

P.S. varereetu buut amizants skats kaa universaalis (piekrauts ar visaadaam lietaam - tapeteem, kraasu spainiishiem, griidas liisteem) paatrinaas liidz simtam 5 sekundees :))

4215. viesis 13.novembris 2001 12:40
0 0 Atbildēt

Paga, paga puiši. Pasakiet tikai cik tam aparātam ir turbīnas :|? Kārtējo reizi Audi apliecina, ka bez turbīnām tas neko nespēj! Te nav jāsalīdzina Audi turbo ar parasto BMW, tad ņemiet BMW Alpine, kas arī saliek turbīnas, tikai jūs jau esat mīkstie, zināt, ka zaudēsiet :D

4218. viesis 13.novembris 2001 13:22
0 0 Atbildēt

BMW nemāk turbīnu uztaisīt? :)

4220. viesis 13.novembris 2001 13:37
0 0 Atbildēt

Pareizi vzini ... nemaak un viis .. bet Bimmer tu netrako - gan jau ar laiku iemaaciisieties :P

4222. viesis 13.novembris 2001 13:53
0 0 Atbildēt

Vai nu Bimmer nekā nerubī no BMW vai vienkārši vairs nezin, kā aizstāvēt savu marku! BMW M5 ir pat ar divām turbīnām! Tā ka, nevajag tagad te bļaustīties. Vienkārši quattro vienmēr būs dinamiskāks un arī praktiskāks par klasiku!

Jurons

4223. viesis 13.novembris 2001 13:53
0 0 Atbildēt

Audi still rulezzzzz and forever!!!

4225. viesis 13.novembris 2001 14:22
0 0 Atbildēt

Kas tu viesi ambālis esi? :| M5 ir atmosfēriskais dzinējs!!!!! Tur nav nekādas turbīnas!!! Priekš tam ir Alpine, kas liek turbīnas iekš BMW. BMW bez turbīnas ir nepārspējams tehniskajos rādītājos. Tikai ir tādi mīkstie, kas jūtās krutie tikai ar beisbola nūju rokās :D (to par Audi turbīnām es saku)

4228. viesis 13.novembris 2001 14:34
0 0 Atbildēt

Tikai nepārsprāgsti Bimmer! Laikam no satraukuma esi jau sarkans palicis un nospļaudījis monitoru.

4230. viesis 13.novembris 2001 14:43
0 0 Atbildēt

Vienkārši nesaprotu, kā tādi lohi ar Vzini priekšgalā nespēj saprast, ka BMW M5 un Audi RS6 nav autiņi, kurus varētu salīdzināt, vo, tas ir ātrāks, tas ne, jo BMW ir atmosfēriskais dzinējs (ja vispār zināt, kas tas ir :D), bet Audi ir sabāzis kādas 2 turbīnas kā minimums. Es saku, tas ir tāds pats variants, kā Stīvenu Sīgalu salikt kopā ar mīksto, kam ir 9mm Beretta (BMW ir Sīgals un mīkstais ir Audi :D). Pamācieties skolēni dzinēja uzbūvi un tad veriet savas pākstis vaļā!!!

4231. viesis 13.novembris 2001 15:10
0 0 Atbildēt

To Bimmer, un BMW dīzeļautomobīli ir baigie. Tikai pasaules ātruma rekords ar dīzeļdzinēju pieder Mercedes 3l prototipam C111/3, kas 1978. gadā sasniedza ātrumu 327 km/h. ;)))

4232. viesis 13.novembris 2001 15:16
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka prototipam :D Tāds autiņš reāli neexistē, bet tie BMW dīzeļi reāli existē un tos var katrs iegādāties, arī Alpine versijā, man šķiet, ka lieki skaidrot, ka konkurentu tiem nav 8)

4233. viesis 13.novembris 2001 15:21
0 0 Atbildēt

Bimber tu tak esi bezsmadzenju radiijums ... bljin ja shis Audii tiek uzskatiits par BMW un MB konkurentu tirguu tad tos arii driikst saliidzinaat peec parametriem - jo ar ko tad vinju bljin ar reaktiivo lidmashiinu liidzinaat ... un laikam nekaa cita tu nezini kaa tik savu atmosfeerisko dzineeju - aazis!

4234. viesis 13.novembris 2001 15:23
0 0 Atbildēt

Muahahaa. Tā taču ir īsts fleimgabals. Skaidrs, ka abi auto ir labi. Tikai jājautā, kāpēc atmosfēriskais motors pēc noklusēšanas uzskatāms par labāku?

Bet Bimmera piemērs ar Stīvenu Sigalu ir zīmīgs. Me nezheligi reec. Tādi ir tie BMW draiveri, nāvīgi smalki zēni...

4236. viesis 13.novembris 2001 15:37
0 0 Atbildēt

Bimmer! Ha ... BMW XXXTDs bet seit bez "Turbo"? :)

Un vel - 91 gads:

BMW : 2.3 - 120HP (lidz 85, pec 96g. 150HP), 2.5 - 193HP. Audi: 2.2 (lidz 91 bez Turbo) - 136HP, 2.3 (bez Turbo) - 133HP. BMW5 Svars - 1900kg/Audi100 svars - 1700kg.

Un tagad ar Turbo 2.2 Turbo 220HP vairak neka 3.0 BMW, bet tilpums mazak.

4238. viesis 13.novembris 2001 16:21
0 0 Atbildēt

aR bIMMER NAV VĒRTS ŅEMTIES! šis neko nejēdz!

4241. viesis 13.novembris 2001 16:42
0 0 Atbildēt

Nu, jā, viesi jau ir tādi mīkstie, kas nespēj ne piereģistrēties (dzīvot vēl gribās laikam) vai ir galīgie loši. Ja gribat salīdzināt to RS6 ar kādu no BMW saimes, tad ņemiet BMW Alpine, kam arī ir tās turbīnītes, bet jūs jau esat MĪKSTIE, MĪKSTIE. Ienāks perfs un sados jums te infu par tiem Bimmeriem!!!

4243. viesis 13.novembris 2001 16:47
0 0 Atbildēt

he he ... nav jau tik traki ka neko nejeedz ... bet nu no BMW pamaz .... vinjsh vareetu buut speeciigs aktieris!

4246. viesis 13.novembris 2001 16:59
0 0 Atbildēt

to Bimmer: labi, ka man nav BMW, citādi būtu jākaunās, ka ar tādas pašas markas auto brauc visādi prasti gaiļi. Un RS6 ir ātrāks nekā M5, un kāda nozīme - ar turbīnām vai bez.

4247. viesis 13.novembris 2001 17:23
0 0 Atbildēt

Bimmer, tu pēc runas stila atgādini tīņa vecuma puišeli! MĪKSTIE, MĪKSTIE, u.t.t. A, kas tu cietais krutais bemberists? Gribi atrauties, varam sarunāt kādu boksa maču ringā! Tāds kā āksts, patiešām. Tagad saprotu, kāpēc BMW tiek uzskatīti par rupjāko braucēju auto. Jo vienkārši tie ir bezsmadzeņu lopiņi, kas neprot uzklausīt citu cilvēku kritiku un pārrākumu.

4248. viesis 13.novembris 2001 17:30
0 0 Atbildēt

To: vienu augstāk....

tiko pats apliecināji to ka esi bez smadzeneem, ja viņas tev būtu tad nebūtu lamājies, bet argumentējis savu teikto....

BMW vienkārši nav nearko jākonkurē tas ir un paliek šedevrs savā klasē...

Visu cieņu .....

4249. viesis 13.novembris 2001 17:31
0 0 Atbildēt

Mhahah ha! Nu laikam Bimmer tāds arī izskatās, kā reģistrētajā info. Un tik pat stulbs.

4250. viesis 13.novembris 2001 17:34
0 0 Atbildēt

fakti. tas arii viss. man neko vairaak nevajag. bemwe nerulz, audi rulz. punkc

4251. viesis 13.novembris 2001 17:36
0 0 Atbildēt

Ar vien biežāk izraisās tik slimīgas diskusijas! Un viss tādēļ vien, ka BMW laimīgie īpašnieki grib kaut ko pierādīt pārējiem. Nu bļin, rullējat ar saviem BMW un aizveraties! Bez jums ir arī citi autoīpašnieki, kuru domām nav obligāti jābūt līdzīgām kā jūsējām. Samierinaties ar to.

4254. viesis 13.novembris 2001 18:02
0 0 Atbildēt

Neviens AUDI nevar parspet BMW. BMW ir stils, dzivesveids, daudz vairak neka masina, ta ir un bus legenda, un lai kautkads augiks... hihihi... Smiekls nak!!!

4256. viesis 13.novembris 2001 18:41
0 0 Atbildēt

BMW šedevrs? Ņirga nāk! :) Prasta kaste uz riteņiem ar baigo devu ambīciju!

4259. viesis 13.novembris 2001 18:53
0 0 Atbildēt

Smuks jau ir ts BMW, nav tam ne vainas, tachu, ja jaarunaa par braukshanas aatrumu un stabilitaati, Audi ieliek taadam bembim klokji ar norautu roceni. Un pa ziemu jau nu vispaar... Taa vish i, tur nekaa nevar padariit. Gribi taapat vien lepni pavizinaaties-peerc BMW, gribi s vetjerkom-naaksies apstaaties pie Audi ( tas, jja runaa par shiem diviem auto) Veel nesaprotu, kaada vaina turbiinaam! Jo vairaak jo labaak!!! Ka tik autinjsh griezhas!

4260. viesis 13.novembris 2001 19:15
0 0 Atbildēt

Jaa, shitie jau galiigi nemaak skrieties (es par Audistiem), tie jau toch kaa Bimmers saka- miikstie. Buutu labaak savus Audi bez turbiinaam likushi blakus tiem BMW, bet kaapeec juus baidaas? juus man te vairaak izskataties peec lohiem un sharaam pieriiteem, nekaa tie bemberisti. Vzinis jums te laikam ka suuds starp diviem pirkstiem.

4261. viesis 13.novembris 2001 19:21
0 0 Atbildēt

Veči,jums laikam prāts ir pakaļā!Katram auto savi piekritēji.Nedzenat fufeli.

4262. viesis 13.novembris 2001 20:01
0 0 Atbildēt

Piekrītu viesim 17:30, 18:02 un 19:15, vismaz zinu, ka ir vēl daži, kas kaut ko jēdz no auto lietām. Tad jau var arī mērīties tā- 3A3 ieliek trolejbusam, tramvajam, autobusam (varbūt), invaļidkai.... Tikai piemirst, ka pastāv sadalījums pa klasēm un kubatūrām, nerunājot nemaz par turbīnām. Sakat nav svarīgi? Formulām-1 ir 2,5 litru dzinējs, tātad BMW Williams F-1 pret Audi A4 2,4. Tieši tāds pats salīdzinājums kā M5 pret RS6. Nu, auto pazinēji, ABLAMAĻIS ?

4265. viesis 13.novembris 2001 21:40
0 0 Atbildēt

tas ka bmw nejeedz ielikt turbiinu nenoziime, ka tei kas to prot ir sliktaaki

4266. viesis 13.novembris 2001 21:48
0 0 Atbildēt

tikko izlasiiju bimmera profila info. un sapratu, ka nav veerts satraukties par hormonu veetru plosiita puishelja izteikumiem; nomierina doma, ka ir daudzi bmw lietotaaji, kam galvaa viss ir kaartiibaa - vinji speej pienjemt, ka kaads izveidojis, ko labaaku par pashreiz pieejamajiem BMW un speej to konstruktiivi apsriest.

Gala spriedums (neapstriidams un nepaarsuudzams) - audi - ruluuezzzz, bmw - ruluuezzzz, bimmer - ********

4269. viesis 13.novembris 2001 23:30
0 0 Atbildēt

Es lloti labi saprotu ka BMW ir labi auto. Bet tikai kaapeec ALPINA liek turbiinas? Veel viens fakt-kaapeec jaunus AUDI zog vairaak? Manu ALLROAD jau 3 reizes meegginaaja nozagt?

4272. viesis 14.novembris 2001 9:39
0 0 Atbildēt

Ja jums ir jautaajumi kamdeel BMW ir labaakais nopeerkat peedeejo zurnaalu Auto un tur viss ir loti labi izklaastiits.

Bet par to vai cienu citus bez BMW autinus nu varu atbildeet taa: Nav nesmuku sieviesu ir tikai gaumes dazaadas..... :)))

4274. viesis 14.novembris 2001 10:16
0 0 Atbildēt

Njirga nak par Bimmer un parejiem BMW ipasniekiem, kas te nemas kaa negudri. Kaada jeega skali blaustities un salidzinat kadu no BMW modeliem jaunajiem, ja tev taa nav?! Tas ir tavs neizsapnotais sapnis. Kad varesi atlauties to nopirkt, tad varesi varstit muti. Tas, ka Audi ir ar turbinu un quattro, tas tikai pierada sis masinas prieksrocibas pret klasisko BMW. Un tu Bimmer ar savu vecaa tipa motora 535 BMW vari te ******** un splaudities par Audi, bet uz cela viss ir redzams, kurs rulleee. Turpini vien, mes pasmiesimies! Un ja tu jau sac salidzinat sporta auto ar parasto ikdienas auto, tad man vairs nav ko teikt! Savukart RS6 un M5 ir vienas klases auto. Tādēļ aizveries labāk.

4275. viesis 14.novembris 2001 10:23
0 0 Atbildēt

Liekas, ka Bimmer butu gatavs pieradit sava auto prieksrocibas tikai pret VAZ. Un ari tad VAZ tikai zaudetu dinamikaa. Tev neliekas, ka visvairak no svara ir, kas sez pie stures? Ja iedalam klases, tad Audi S4 ar savu 2,2 turbo motoru nemaz neietilpst citaa klasee nekaa tavs BMW 535 (rekinot pec rallija noteikumiem). Bet S4 tadam BMW 535 ieliek piipeejot. Ka tagad tu so komentesi?

4276. viesis 14.novembris 2001 11:04
0 0 Atbildēt

Jaa, nebiju bijis sheit kaadu meenesi vai pat divus. Pirms tam smagi kodos ar Perfectyion par teemu AUDI pret BMW. Figvinjzin ko tas var noziimeet, bet finaalaa muusu striids paarveertaas par siiku puishelju lieliibu sacensiibaam. Tas ir pieraadiits, ka pret bembistiem striideeties par kaut ko ir pavisam bezjeedziigi. Par temmu AUDI pret BMW jo sevishkji.

ps. Esmu bijis normaals pieregjistreejies lietotaajs (veel shobriid esmu, ja nemaldos), bet tiem bembisti sabojaa visu iauto fiiri. Njefig man te tagad rauties pret cilveekiem kuriem intelektuaalaa attiistiiba ir apstaajusies beernudaarza treshajaa grupinjaa. No visiem iauto lietotaajiem BMW aizstaavji prot izcelties. Hmmm, sliktajaa noziimee.

Mati.

4278. viesis 14.novembris 2001 11:15
0 0 Atbildēt

Viss sis teksts kas aukstaak sarunaats ir tiirais bullshet. Kaa jau teicu pirms tam tad Gan Audii gan BMW ir cienas veerti tikai izveele paliek aiz jums ar ko braukt. Es braucu ar BMW tamdeel nesaku ka audis ir suck, tomeer tas kas teica mazliet augstaak par to ka jauns BMW ir neizsapnots sapnis nepiekriitu - klau dzekin kaa tu zini ar kaadiem auto brauc tie kas raksta seit kaut ko, tik pat labi es vareetu teikt ka tev tas Audi ir tikpat neizsapnots kaa jebkuram citam tas BMW ko lecies ? Augstaak par savu pakalu neuzleeksi !!!!

Visu cienu tiem kas normaali maak parunaat un nevis leekt divu D**** aukstumaaaaaa...

4279. viesis 14.novembris 2001 11:16
0 0 Atbildēt

To BIMMER

Kaarteejo reizi esi ablomiijies, es tavaa vietaa nerakstiitu vairaak, jo pats sevi pataisi par mulkiiti. Audi RS6 un M5 tk tiesaam ir vienas klases masiinas, neskatoties uz to, ka viens ir ar turbiinu, otrs bez.Tas ir taapat, kaaa katra kompaanija uzskata kuraa autosporta veidaa ielikt naudu, BMW ir labs formulaa 1, bet audi veel labaak Le mans sacensiibaas, un nav svariigi kaa to ieguust ar vai bez turbiinas. Un ko tu baaz te Alpinas versiju ieksaa, tas tak ir jau tjuuningots variants, arii Audi ir tjuuninga versijas, kas to pasu mazaako Audi RS4 uzpuus liidz 500Zs

Tad es nesapratu, tu piedaliijies Rilliisos tajaa BMW tusinaa un pats brauci? Jeb tikai skali blausties?Un gasee pa ielaam ar savu 535? Neatceries, kas tur uzvareeja? AUDI!! Taapeec, ka vins neblaustaas, kuram lielaaks motors, bet treneejas braukt un ielika taviem tjuuningotajiem BMW, kuri stulbi saliidzina tikai ZS.

4280. viesis 14.novembris 2001 11:30
0 0 Atbildēt

To viesis 11:15:40

Protams nezinu, ar ko lielakaa dala BMW aizstavju brauc. Toties, ar ko Bimmer brauc, ir skaidrs (535 '90). Un nav saprotams, kadel ir jabaz acis kaut kadi rezultati, ko uzradijusi jaunakie BMW modeli, ja pasam lidz tam vel taalu. Ja grib kaut ko pieradit, tad lai pierada ar savu galošu, kas pašlaik ir. Pasam ari '92 gada galoša Audi S4. Bet tadel jau necuraju bikses no laimes, kad kads RS6 jeb jaunais S4 ir uzradijis graujosus rezultatus, jo pagaidam tik talu vel nesniedzas roķeles. Gribam salidzinat realus rezultatus varam uzrikot dragreisu. Bet tad bez ********nas, ka manam ir quattro un turbina. Neesmu jau vainīgs, ka BMW ir bez šīm priekšrocībām. Jo galu galā iet runa, kurai mašīnai ir lielākas priekšrocības. Un tās pašlaik vairāk sliecas uz Audi pusi.

4281. viesis 14.novembris 2001 11:32
0 0 Atbildēt

Tas jau ir raksturīgi - ja nevar neko pieradit ar darbiem, tad sakas atmazkas un gudra muldesana.

4282. viesis 14.novembris 2001 11:42
0 0 Atbildēt

Kaac murgs - shirpotrebs jefu auto Audi tiek saliidzinaats ar karalisko BMW?!?!!??! iauto.lv - kas jums praatinsh izkuukojies?

4283. viesis 14.novembris 2001 11:46
0 0 Atbildēt

ha ha ha! Karaliskais BMW?!?! Vai tev nav aizvēries, ko?!

4284. viesis 14.novembris 2001 11:51
0 0 Atbildēt

Nee - nav, punkjutapa! Vienkaarshi reaali skatos uz lietaam!

4286. viesis 14.novembris 2001 11:56
0 0 Atbildēt

Tad jau tavs reālais skatījums ir dikti tālu no patiesā!

4292. viesis 14.novembris 2001 13:12
0 0 Atbildēt

aplamaakaas mulkjiibas. Nekad neviens AUDI nevar absoluuti nevienaa zinjaa paarspeet lielisko BMW!!!!!!!!!!!!! Audi ir bremze!!!!

4294. viesis 14.novembris 2001 13:31
0 0 Atbildēt

Pirag, tev ir BMW? Gribi es tev pieradisu pretejo?

Juris (Audi S4)

4296. viesis 14.novembris 2001 13:52
0 0 Atbildēt

Bet BMW bremzes nav! :))))) He He .....

4297. viesis 14.novembris 2001 13:59
0 0 Atbildēt

P.S. Draga Jelgavas soseja visi BMW tikaj saka startet kad Golf GTi un Audi jau bija pie finesha :) Ha Ha Ha ... BMW SUKS!

4298. viesis 14.novembris 2001 14:11
0 0 Atbildēt

Protams SA var izrakstiit daudz audii bet vai izrakstīs M5 BMW ???

4302. viesis 14.novembris 2001 14:35
0 0 Atbildēt

Pirags, jau apgalvoja, ka neviens audi nevienā ziņā! M5 ir dažas sekunžu simtdaļas dinamiskāks.

4303. viesis 14.novembris 2001 14:45
0 0 Atbildēt

BMW M5 340HP/1700kg = 0-100 E34 6.3,5.9 E39 5.3

Golf GTi 140HP/1000kg = 0-100 7... sec

Audi S2 230HP/1500kg = 0-100 6.1sec

Audi RS2 315HP/1500kg = 0-100 5.4sec

Audi S1 standart Quattra 550HP/1200kg = 0-100 n/a

Audi S1 Rally (Pikes Peak) Quattro 620HP/1250kg = 0-100 n/a

4304. viesis 14.novembris 2001 14:50
0 0 Atbildēt

Varbūt viesis iztulkos šo tabulu!? Ko tu ar to gribēji pateikt?!

4305. viesis 14.novembris 2001 14:59
0 0 Atbildēt

Audi S8 360HP/1700kg = 0-100 5.4sec (6 atr.k)

Audi A6 ABT tuning 1.8T 240HP/1700kg = 0-100 7.9sec

4306. viesis 14.novembris 2001 15:02
0 0 Atbildēt

To Jurons:

BMW M5 - Rulez?! :) Varbut ir laiks aizmirst so temu "Audi pret BMW"? Audi , BMW - rulez , katram ir savs stils un t.t.

4308. viesis 14.novembris 2001 15:10
0 0 Atbildēt

bmw m5 labaks

4310. viesis 14.novembris 2001 15:36
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu - Audi un BMW iet soli solī! Katram savs stils un priekšrocības. Uz sausas šosejas BMW jūtas kā zivs ūdenī. Toties sliktu ceļu apstākļos un ziemā Audi ir priekšrocības. Katram savs. Un nevar teikt, ka M5 labāks jeb sliktāks. Vienkārši tas ir savādāks un katrai gaumei savs! Ar M5 ziemā tālu neaizskriesi.

4312. viesis 14.novembris 2001 16:17
0 0 Atbildēt

ha haa, beidzot BMW piekriteeji var laiziit kjepas. Senais striids ir atrisinaajies - AUDI labaaks ! OOOO rules !

4318. viesis 14.novembris 2001 18:04
0 0 Atbildēt

[viesis 2001-11-14 16:17:30] Pietiek! :( Cik ilgi var par to pasu?!

4323. viesis 15.novembris 2001 0:32
0 0 Atbildēt

Juus visi stulbie $#%^&*. Zheel ka tikai tagat pamaniiju shito raxteli. Nu labi, riit pateikshu kaa ir .

Bimmer, tu vinjiem te uzd*#s par to ka E39 M5 jau driiz buus saucams par 'veco modeli', un ka shitas RS6 ir domaats kaa konkurents tam V10 motoram ar 550 hp... Bljin naak miegs slinkums pasham raxtiit :).

Davai loshi, gruzaties taa arii taalaak, baigaa reeka naak lasot to aptaureeto viesu texteljus. Ejiet...... he he.

BMW rulzzzzZ

4340. viesis 15.novembris 2001 11:26
0 0 Atbildēt

ej guleet aazi nav nepiecieshami te tavi tukshie spriedeleejumi

4350. viesis 15.novembris 2001 12:39
0 0 Atbildēt

Jā, te daudzi bļauj- ko tu salīdzini Audi ar auto, kura tev nav. Tad man rodas jautājums: "Jūs te visi ar RS6 braucat?" Cik zinu, tad L-jā neviens tāds nav pārdots :D, bet E39 M5 kādi desmit toč 8) Bet kārtējo reizi jūs apliecinat savu MĪKSTUMU salīdzinot jau "veco" M5 ar savu svežoku RS6, bet, kā saka Perfs, tūlīt tūlīt būs M5 ar formulas dzinēju, tad gan jūs te vairs nemanīšu, jo jums būs SLABO :D

4360. viesis 15.novembris 2001 13:46
0 0 Atbildēt

Bimmer, ko nozīmē slabo un mīkstie?! Ar cipariem un tehniskiem rādītājiem, kurus var internetā atrast, katrs var bārstīties! Tas jau prātu neprasa un vadītprasmi! Vai tad tavs BMW galoša labāk no tā iet, ja BMW saimē ir nācis klāt kāds M5, kuru tu pagaidām nevari atļauties?! Es tev vēlreiz saku, ja gribi pierādīt kaut ko, tad sarunāsim dragreisu. Ja vienkārši gribi atrauties, tad sarunāsim boksa maču ringā! : )))

4365. viesis 15.novembris 2001 14:41
0 0 Atbildēt

Jā, Juron, ar tiem mīkstajiem es domāju tādus Audsukserus, kā tu, kas saka, ko tu runā par M5, ja tev tā pašam nav, bet, ko tu lieli savu RS6, kura tev nav (starp citu, L-jā tāds neviens nav pārdots, bet BMW M5 E39 kādi desmit ir toč) Vispirms izvelc savu baļķi no pakaļas, tad runā par citu skabargām :D

4367. viesis 15.novembris 2001 14:54
0 0 Atbildēt

Tu aprobežotais Bimmer, atkal bārsti tukšus vārdus! Citē mani, ja apgalvo, ka es lielu RS6! Tu esi vienīgais (arī Perf), kas te dzen naglas sev pakaļā un ņemas kā slimi aizstāvot BMW! Nav bijuši tādi teksti no manas puses. Tas vēlreiz pierāda, ka tu esi lauznis absolūts, kas prom braukt tikai ar muti. Nožēlojami!

Lai arī ir tas M5 ātrāks, jaudīgāks un vēl nezin kāds tur, tev par mierinājumu. Man pie ānusa tas! No tā jau tu nekļūsti ievērojamāks.

4372. viesis 15.novembris 2001 15:01
0 0 Atbildēt

Atļaušos pieminēt, ka tev Bimmer, pat ziemas riepām nepietiek piķa, kur nu vēl priekš M5! Tā kā vari sapņot tālāk. Vismaz tas tev labi padodas!

4376. viesis 15.novembris 2001 15:29
0 0 Atbildēt

B#$%dj! Tu esi redzējis kādu Porku ar ziemas riepām? Nu nafig ziemā braukt ar 3,5i motoru? Kā izskatīsies 185mm vai 195mm uz 15" ziemnieces platajās arkās??? Tāpēc man ir 2,5TD čebureks! Bet ne jau es tev konkrēti uzbraucu par to, ka tev nav RS6, bet visiem audistiem kopumā, kas man te pārmeta, ka man, redz, neesot M5, bet pašiem tā "pseido rulz" auģuka nav. Tā kā sorre, ja pārprati, bet anyway...

4379. viesis 15.novembris 2001 15:37
0 0 Atbildēt

to Bimmer:

Dīvainā kārtā esmu redzējis Porsche ar ziemenēm un ar pieklājigu platumu. Varbūt tu dzīvo dzīļi mežā, kur Porkas nebraukā. Protams pa dziļu sniegu ar tādām nepabraukāsi, bet pa pilsētas ielām normāli. Nu un 535 bembim jau nu ahūni platās arkas, ne! Un kāds sakars 3,5l motoram ar ziemu? Nevar pabraukt? Varbūt vienkārši neproti?

4383. viesis 15.novembris 2001 15:45
0 0 Atbildēt

To: jurons

Ko tu tur d*#s ja nezini, bimmeram ir puustaas arkas...

To: bimmer

Bljin man tie loshi zb, tas jau vairs nav bazars. Negribaas pat neko daudz gruziit te :( ....

4387. viesis 15.novembris 2001 15:56
0 0 Atbildēt

Un droši vien pauris arī uzspūsts, ne! Nu uzpūstās arkas džekam! A braukt ta nemāk ziemā! : ) Jāņem redz kaut kāds čebureks, lai varētu pabraukt! Un tu Perf, tāds pats lauznis. Puiši, tas ka lecīgākie un skaļākie BMW īpašnieki neprot braukt, jau sen pierādījies gan auto tusiņos, gan citos pasākumos. Varu derēt, ka jūs esat no tiem abi ar Bimmer.

4458. viesis 16.novembris 2001 14:11
0 0 Atbildēt

To BIMMER

tu tomeer veel te raksti?Laikam tiesaam tev smadzenes nav? Tu gribi teikt, ja ir paardoti 10 M5 Latvijaa, tad tas ir raadiitaajs, ka taa ir labaaka masiina? Tas tikai noraada to , ka taadi kaa tu , bezsmadzenu radiijumi tikai peerk masiinas ar vieniigo nosaciijumu, lai tikai lielaaks motors un vairaak zs.

Tu taa arii neatbildeeji, vai piedaliijies Rullisos BMW tusinaa, kur vineeja AUDI? Pats brauci? Vai brauc tikai ar muti pa internetu?

4503. viesis 18.novembris 2001 13:06
0 0 Atbildēt

Mani nekas neparliecinas ka audi ir labaks par BMW. it ipasi par m5. man pie ******* ka audi ir vairak zirgspeku bet brauc vini vienadi atri.

Nu labi, bet BMW M5 ir ari smagaks. Starp citu ieskreiens, ja es nekludos ir tads pats. Audi ir pedejais *****

4506. viesis 18.novembris 2001 13:35
0 0 Atbildēt

To: augsheejais viesis

Neaizmirsti, ka tam suudam RS6 vairaak hp buus tikai liidz tam laikam, kad M5 buus jaunais V10 ar apmeeram 550 hp. Nu vobshe buus OOOO kaads pusotrs gadinjsh ko papriecaaties ka vismaz kaukur ir cieniigs konkurents BBBMMMEEE :))

4706. viesis 21.novembris 2001 15:10
0 0 Atbildēt

Losiigie audisti, naivaas dveeseles, negribu sabojaat jums ziemassveetkus, bet audi var konkureet ar opeli un ne vairaak :)

Juus esastpsihiski nevesali taapeec arii neko neargumenteeshu.

P.S. lai veicas.

13092. viesis 22.februāris 2002 12:16
0 0 Atbildēt

ich kann kein japanisch, oder was das hier sein soll!!!

30202. viesis 9.jūlijs 2002 10:33
0 0 Atbildēt

Gan jau MTM ari to audi uzlabos par to pusotru gadinju uz 800hp, projekts jau top.

30392. viesis 9.jūlijs 2002 23:47
0 0 Atbildēt

HAHAHAHAHAHA! BMW var aizriities! Quattro ir paaraaks un vienmeer buus paaraaks! Audi rulz!

30393. viesis 10.jūlijs 2002 0:08
0 0 Atbildēt

Nu, labi, labi, tas taa... Katraa gadiijumaa, man personiigi Audi peec dizaina skjiet pievilciigaax. Un ko tur daudz ******* ka dinamiskaax Audi tikai deelj turbiinaam... Nu lai ir... Tik un taa dinamiskaax! Personiigi es izveeleetos Audi!

A par tiem shaurpieriishiem kas BMW aizstaav jau vispaar nav ko runaat. Smadzenes uz vienu BMW noklemmeejushas un viss... Bet ko var gribeet no shaurajaam pieriiteem. Droshvien ar videejo nepabeigto izgliitiibu te mums BMWisti savaakushies!

C ya!

30397. viesis 10.jūlijs 2002 8:17
0 0 Atbildēt

Rēcīgi palasīt bimmera tekstus, kāds man bmw utt., a pašam oka, he :-)

30420. viesis 10.jūlijs 2002 10:46
0 0 Atbildēt

Tiešām var pārēkties: ...Tu esi redzējis kādu Porku ar ziemas riepām? Nu nafig ziemā braukt ar 3,5i motoru? Kā izskatīsies 185mm vai 195mm uz 15" ziemnieces platajās arkās??? Tāpēc man ir 2,5TD čebureks! ...

Sanāk, ka šim ir bijis ir Porsche un vēl kāds (laikam BMW) dīzelis!

;-)

PS. Forši pārlasīt vecu rakstu komentus...

30421. viesis 10.jūlijs 2002 10:54
0 0 Atbildēt

Par nozjeelu RS6 tiehsaam kaadu laiku kabinaas m5 dinamikaa. Liidz jaunaa M5 iznaakshanai vismaz 2 gadi, tad jau lietas atkal mainiisies. Par laimi RS6 kabinaas arii cenas zinjaa, uztureeshanas izmaksaas un braukaas rinkjii ar veco , moraali novecojushu dizainu. Tatad suudiigaaka prece par lielaaku naudu. Bet visumaa abas ljoti labas mashiinas - katrai savs pirceejs, ljooti paarticis pirceejs:)

32469. viesis 27.jūlijs 2002 23:57
0 0 Atbildēt

Sviestains virsraksts shim raxtam! Kaadaa zinjaa Audi buus paaraaks par BMW M5? Jaudas zinjaa? Ieskreejiena zinjaa? Varbuut, bet BMW M5 izlaida 1999. gadaa, kad Audi RS6 labi ja bija tikai plaanots, taa ka nevajag te gudri runaat par kaut kaadu paaraakumu! Veel kas piederas pie lietas - cena. Es nebuutu ar mieru maksaat 8000$ vairaak par nieka 60Zs jaudas un 0.6 sek. ieskreejiena!!! Tad jau labaak ielikt to naudu tanii M5!!! Pa 8000$ var mieriigi satuuneet M5, lai taalu paarspeetu doto Audi! Nez kaa tam Audi ar gaitas iipashiibaam, Quattro laikam labi turaas uz celja, nu ok, to paarmest laikam nevar.

Izskats - Tas Audi universaals galiigi ne peec kaa neizskataas - taada gjimenes mashiiniite, toties BMW un Mercedes saliidzinaajumaa ar Audi sedanu izskataas daudz agresiivaak un siluets arii tiem ir pievilcigaaks un atpaziistamaaks! Jautaajums:Kaapeec tiek saliidzinaats ar BMW M5? Taapeec, ka te ir kaa boksa machaa, ja uzvar chempionu, ieguust vinja titulu!:) Luuk, chempions uz doto briidi ir BMW(Audi veel nemaz nav paardoshanaa, un arii kad paraadiisies, peec neilga laika iznaaks jaunaa 5.seerija un tad Audi atkal 3 gadus varees censties paarspeet BMW)!!!

Iisaak sakot, Audi ir tikai kaarteejais VW meegjinaajums izlekt no peleekaas masas fona. Varbuut uz kaadu laiku vinjiem tas izdosies, bet tad atkal buus jaasaak razhot gjimenes auto kaa tas jau no laika gala ir bijis!

Man nekas nav pret Audi kaa taadu, bet es jau vislaik par to virsraxtu:"Audi RS6 paaraaks par BMW M5" Pilniigas muljkjiibas!

32470. viesis 28.jūlijs 2002 0:32
0 0 Atbildēt

To Bimmer: Tikko izlasiiju Tavus komentaarus un man gandriiz vai jaasaak piekrist audistiem! Tu vispaar zini, kas par firmu ir Tevis pasha piemineetaa ALPINE??? Es Tev pateikshu, vinji piedaavaa skanjas un navigaacijas iekaartas mashiinaam. Ar kaut kaadaam turbiinaam vinjiem nav NEKAADA sakara! To lietu dara ALPINA! Redzi, deelj viena nepareiza burtinja, kas Tev pasham varbuut liekas siikums, Tu ritiigi esi (kaa Tu pats saki) ablomiijies!:( Nu ja Tu man netici, aizej uz sho abu firmu majas lapaam www.alpina.com un www.alpine.com!

Un paareejie arii taadi ambaalji, ka nevar savlaiciigi aizraadiit, kauneejushies buutu, BMW fani un atbalstiitaaji veel saucaas!!!

191543. viesis 25.janvāris 2006 0:41
0 0 Atbildēt

Bimmer! Ha... BMW XXXTDs bet seit bez "Turbo"?

Un vel - 91 gads:

BMW : 2.3 - 120HP (lidz 85, pec 96g. 150HP), 2.5 - 193HP. Audi: 2.2 (lidz 91 bez Turbo) - 136HP, 2.3 (bez Turbo) - 133HP. BMW5 Svars - 1900kg/Audi100 svars - 1700kg.

Un tagad ar Turbo 2.2 Turbo 220HP vairak neka 3.0 BMW, bet tilpums mazak.

ты лошье бля пизданутое наглухо. BMW E30 323 ДО 85 года 123л.с после 1985 года 150 л.с.BMW E36 323 172л.с.пиздец откуда такие конченные берутся которые утверждают то, чего вообще не знают.долбоёбы на*******.М моторы собираются в ручную и они никогда в жизни не были турбо.а если уж дело идет до сравнения турбо мотора и простого атмосферного это многое значит,а именно, то что атмосферные моторы BMW способны конкурировать с турбо моторами ауди.

to Zakjiitis советую тебе вобще закрыть свой тупой ебальник и никогда его не открывать.если ты нихуя не знаешь и не понимаешь, сиди и дрочи дома за телевизором.Alpina это вид тюнинга BMW, точно так же как Hartge, AC Schnitzer. тут нихуя не идет речь о сабвуферах и усилителях АУДИО фирмы элпайн.если ты не видишь разницы между АУДИО и ТЕХНИКОЙ, то тебе в детский сад. меня просто возмущают данные комментарии абсолютно нихуя не знающих тупорылых ебланов, которым лишь бы свой нос засунуть.по поводу или нет - по******* дым. пиздец..нет слов

191544. viesis 25.janvāris 2006 0:49
0 0 Atbildēt

Nightwing [?] 09.07.2002 23:47

HAHAHAHAHAHA! BMW var aizriities! Quattro ir paaraaks un vienmeer buus paaraaks! Audi rulz!

а вот и нихуя подобного.уже полтора года назад признали что XDrive на BMW 3 и 5 серии лучше аудяевского торсена!так что поррошу не пиздеть

193030. viesis 17.februāris 2006 13:10
0 0 Atbildēt

gan bmw gan audi ir suds

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 6

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti