Jūrmalas dome sākusi Lielupes autotilta remontu 11

 
18.septembris 2003 11:13

Slēdzot satiksmi pa Lielupes autotilta pusi virzienā Rīga - Jūrmala, pēc Jūrmalas pilsētas domes pasūtījuma ir sākta Lielupes autotilta un piebraucamo ceļu rekonstrukcija, ko paredzēts pilnībā pabeigt 2005. gada vasaras sākumā. Darbi kopumā izmaksās vairāk nekā 4 miljoni latu.

Satiksme remonta laikā tiek organizēta pa vienu joslu katrā virzienā tilta kreisajā pusē, raugoties no Rīgas puses. Jūrmalas pilsētas dome lūdz autovadītājus ar sapratni uzņemt neērtības, ko sagādās tilta un vēlāk arī pievedceļu vienas puses slēgšana satiksmei. Kad vien iespējams, braucienam uz Jūrmalu vēlams izmantot apvedceļu. Toties rekonstrukcijas pilna cikla noslēgums garantēs daudz ērtāku un drošāku iebraukšanu Jūrmalā nekā līdz šim. Zinātniski tehniskās firmas "Inženierbūve" izstrādātais rekonstrukcijas projekts paredz tilta brauktuves un balstu rekonstrukciju, paplašinot tilta platumu par diviem metriem uz katru pusi, kā arī tilta dzelzsbetona konstrukciju remontu, piebraucamo ceļu rekonstrukciju posmā no pilsētas robežas Priedainē līdz Pērkonu ielas pieslēgumam Rīgas ielai, paredzot asfaltbetona seguma nomaiņu brauktuvei un ietvēm, izbūvējot velosipēdistu celiņus, pārbūvējot caurlaižu automātu laukumu un izbūvējot nobrauktuvi uz Viestura ielu. Tiks veikta arī apgaismojuma rekonstrukcija un inženiertīklu izbūve vai pārlikšana. Darbus uz tilta veic akciju sabiedrība "Latvijas tilti", kas uzvarēja četru pasūtījuma izpildes pretendentu konkurencē. Šogad tiks paveikti darbi par 750 tūkstošiem latu, ko atvēlējusi pašvaldība no pilsētas budžeta. Līdz 2004. gada jūnijam paredzēts veikt pilnīgu tilta, piebraucamo ceļu un inženiertīklu rekonstrukciju virzienam Rīga - Jūrmala. Nākamās vasaras tūrisma sezonas laikā tiks veikti darbi zem tilta, netraucējot autosatiksmi pār upi. Savukārt no nākamā gada rudens līdz 2005. gada pavasarim tiks veikta pilnīga tilta un piebraucamo ceļu rekonstrukcija virzienam Jūrmala - Rīga. Tā kā pašvaldība nevar viena pati atvēlēt 4 miljonus latu pilnai tilta un pievedceļu rekonstrukcijai, projekts tiek iesniegts Valsts investīciju programmai, lūdzot pusi finansējuma uzņemties valstij. Ja gadījumā projekts netiks iekļauts Valsts investīciju programmā 2004.-2005. gadam, rekonstrukcija varētu tikt veikta tikai pašam tiltam, pievedceļu sakārtošanu atbīdot tālākā nākotnē. Paša tilta uzlabošana vairs nav atliekama, jo tehniskās ekspertīzes slēdzienā atzīts, ka 2005. gadā tilts bez kapitālā remonta turpmāk vairs nebūtu ekspluatējams.
 
Visi komentāri
 
97283. viesis 18.septembris 2003 11:31
0 0 Atbildēt

97285. viesis 18.septembris 2003 11:41
0 0 Atbildēt

paga paga!

kas var pateikt, vai tad būs tiltam pa trim joslām uz katru pusi?

97292. viesis 18.septembris 2003 11:48
0 0 Atbildēt

Patiesībā remonts jau kādu laiku kā sācies...

97293. viesis 18.septembris 2003 11:51
0 0 Atbildēt

"... paredzot asfaltbetona seguma nomaiņu brauktuvei un ietvēm, izbūvējot velosipēdistu celiņus, pārbūvējot caurlaižu automātu laukumu ..." Tas nozīmē, ka joprojām nelikumīgi kāsīs latu (vai 2!!!) par iebraukšanu ???????????? Sen bija runa, ka šo marasmu atcels!!!! Vai arī steidzīgi jānovieto šādi automāti uz ceļa Jūrmala - Rīga (par iebraukšanu Rīgā):)

97300. viesis 18.septembris 2003 12:14
0 0 Atbildēt

kruta dome ar lapstam rokas rubi tas iepriecina

97301. viesis 18.septembris 2003 12:32
0 0 Atbildēt

nemot veeraa saals kaisiisanu ziemas laikaa uz celiem un tiltiem, saaktoneeji atjaunotie tilta posmi uz 2005. gadu jau buus jaaremontee atkal.

97314. viesis 18.septembris 2003 14:39
0 0 Atbildēt

Nu tas remonts bija sācies jau pagājušo nedēļu :):>

97325. viesis 18.septembris 2003 15:43
0 0 Atbildēt

-> Var redzeet, ka celju buuvee tev ir tumsha bilde :-D

97326. viesis 18.septembris 2003 15:43
0 0 Atbildēt

Tas bij Shepam domaats :)

97342. viesis 18.septembris 2003 16:43
0 0 Atbildēt

Piektdienās no 17.oo tagad tur superīgi PIKI veidojas - ne sliktāk kā Rīgā. Braucamās joslas arī pašauras , diez kā būs ziemā ? Jau tagad daudzi NODOD pa stabiņiem.....Nu, bet, ko vajag,to vajag. Bija jau nu tas tilts "pumpains" un uzrūdzis. Neatceros, ka pēdējo 30 gadu laikā viņš jebkad būtu remontēts.

97368. viesis 19.septembris 2003 9:11
0 0 Atbildēt

kvatra

tev **nu$@ ir tumsa bilde

tas bij domats, kaa Nē saals kaisiisanai ziemaa, nevis nee tilta remontam

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti