Slēdzot satiksmi pa Lielupes autotilta pusi virzienā Rīga - Jūrmala, pēc Jūrmalas pilsētas domes pasūtījuma ir sākta Lielupes autotilta un piebraucamo ceļu rekonstrukcija, ko paredzēts pilnībā pabeigt 2005. gada vasaras sākumā. Darbi kopumā izmaksās vairāk nekā 4 miljoni latu.
Satiksme remonta laikā tiek organizēta pa vienu joslu katrā virzienā tilta kreisajā pusē, raugoties no Rīgas puses. Jūrmalas pilsētas dome lūdz autovadītājus ar sapratni uzņemt neērtības, ko sagādās tilta un vēlāk arī pievedceļu vienas puses slēgšana satiksmei. Kad vien iespējams, braucienam uz Jūrmalu vēlams izmantot apvedceļu. Toties rekonstrukcijas pilna cikla noslēgums garantēs daudz ērtāku un drošāku iebraukšanu Jūrmalā nekā līdz šim. Zinātniski tehniskās firmas "Inženierbūve" izstrādātais rekonstrukcijas projekts paredz tilta brauktuves un balstu rekonstrukciju, paplašinot tilta platumu par diviem metriem uz katru pusi, kā arī tilta dzelzsbetona konstrukciju remontu, piebraucamo ceļu rekonstrukciju posmā no pilsētas robežas Priedainē līdz Pērkonu ielas pieslēgumam Rīgas ielai, paredzot asfaltbetona seguma nomaiņu brauktuvei un ietvēm, izbūvējot velosipēdistu celiņus, pārbūvējot caurlaižu automātu laukumu un izbūvējot nobrauktuvi uz Viestura ielu. Tiks veikta arī apgaismojuma rekonstrukcija un inženiertīklu izbūve vai pārlikšana. Darbus uz tilta veic akciju sabiedrība "Latvijas tilti", kas uzvarēja četru pasūtījuma izpildes pretendentu konkurencē. Šogad tiks paveikti darbi par 750 tūkstošiem latu, ko atvēlējusi pašvaldība no pilsētas budžeta. Līdz 2004. gada jūnijam paredzēts veikt pilnīgu tilta, piebraucamo ceļu un inženiertīklu rekonstrukciju virzienam Rīga - Jūrmala. Nākamās vasaras tūrisma sezonas laikā tiks veikti darbi zem tilta, netraucējot autosatiksmi pār upi. Savukārt no nākamā gada rudens līdz 2005. gada pavasarim tiks veikta pilnīga tilta un piebraucamo ceļu rekonstrukcija virzienam Jūrmala - Rīga. Tā kā pašvaldība nevar viena pati atvēlēt 4 miljonus latu pilnai tilta un pievedceļu rekonstrukcijai, projekts tiek iesniegts Valsts investīciju programmai, lūdzot pusi finansējuma uzņemties valstij. Ja gadījumā projekts netiks iekļauts Valsts investīciju programmā 2004.-2005. gadam, rekonstrukcija varētu tikt veikta tikai pašam tiltam, pievedceļu sakārtošanu atbīdot tālākā nākotnē. Paša tilta uzlabošana vairs nav atliekama, jo tehniskās ekspertīzes slēdzienā atzīts, ka 2005. gadā tilts bez kapitālā remonta turpmāk vairs nebūtu ekspluatējams.- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam