CP: Nervus vajag arstēt, mīzēj... 140

 
22.septembris 2003 9:30

21. septembrī (Rīgas rajons Baldones l. t.) braucu virzienā uz Vecumniekiem. Aiz Milupītes tilta kreisajā pusē ir mājas Vecārstes (nu tā ir rakstīts kartē), aiz mājām iebraucamais ceļš pa kreisi un tur stāv trafarēts VW Passat DT8319.

Pabraucu tālāk (100-150m). No ceļa, ja labi ieskatās, redz tikai bākugunis (neieslēgtas). Tātad viņus neredz. Policisti nostājušies (paslēpušies) aiz mašīnas un tēmē ar radaru pāri aizaugušam laukam. Apgriezos, paņēmu foto, lai iemūžinātu šo "slēpto metodi".

Braucu virzienā atpakaļ uz Rīgu, nu jau iebruktuve ir labajā pusē. Nofilmēju skaistu dabas ainavu, bet fonā pagadījās tie paši - policisti. To, ka viņi ir Ceļu policisti, varēja spriest tikai pēc radaram līdzīga priekšmeta rokās. Pabraucot puskilometru tālāk apstājos, lai apgrieztos. Nu, protams, puiši jau ir aizmugurē.

Vīrs izkāpj no trafarētas a/m VW Passat, v/n DT8319 16:07, pienāk un nobļaujas:
"Labdien, Ceļu Policija".
Atbildu: "Labdien".
Sapratu, ka tā viņu sauc - "ceļu policija".
Nākošais uzbrukums.
CP: "KAS JUMS ATĻĀVA FOTOGRAFĒT?...KAS JUMS ATĻĀVA FOTOGRAFĒT?...."
ES: "Man neviens nav aizliedzis fotografēt."
CP: "NĒ, BET, KAS TEV ATĻĀVA FOTOGRAFĒT!!!.....FOTOGRAFĒT VARI SAVU SIEVU UN BĒRNUS....KO TE IEDOMĀJIES, GUDRINIEKS ESI?!"
CP: "MŪS VAR FILMĒT TIKAI REPORTIERI UN ŽURNĀLISTI AR SPECIĀLU ATĻAUJU."
CP pēc pauzes "JŪSU DOKUMENTUS... IZKĀPIET NO MAŠĪNAS..."
Sejas vaibsti tādi, ka tūlīt uzsprāgs. Nolēmu neriskēt un pakļauties - respektīvi, izskāpu no mašīnas.
Sākas nākošais presings. CP nu jau mierīgāk: "Atveriet bagažnieku...!" Apskata saturu.
CP: "KAS MAISĀ?..."
ES: "Saulespuķes"
Paliekam stāvot starp manu un CP a/m.
CP: "Nu dod šurp filmiņu..."
ES "Man nav filmiņas, man ir ciparu foto."
CP: "NU NES ŠURP, ES TEV PALĪDZĒŠU IZDZĒST!!" Man sākas drebulis :)
Otrs CP sēž mašīnā smaidīgu seju.
Labi, nolēmu, ka situācija nav īsti piemērota, lai ielaistos diskusijās (nebija vēlēšanās atrauties un palikt bez fotoaparāta),uz ko policists visu laiku tēmēja ar zemtekstiem. Paņēmu fotoaparātu un policista uzraudzībā izdzēsu viņu bildes.
CP nu jau pavisam mierigi: "Nu parādi, kas tev te ir? Kā var bildes uz priekšu paskatīties?" Parādīju kā, kamēr CP skatījās bildes, iesākās saruna.
ES: "Jūs taču stāvējāt noslēpušies!"
CP: "Da tu ko, mēs neslēpāmies (nav skaidrs tikai kāpēc viņiem tās fočenes tik ļoti vajadzēja izdzēst), mēs jau uz otru pusi ķeram, tur visu var redzēt."
ES: "Nu ja, protams, abi nostājas aiz mašīnas, kas iedzīta sānu ceļā un caur garo zālāju tikai radarē"
CP izbrīnīti : "Aiz kādas mašīnas? Tu, ko ...."
ES: "Nu rīt mēs rakstiņu nopublicēsim "iAuto"... "
CP2 sēž CP a/m un paliek arvien smaidīgāks.
CP pārliecinājies, ka bilžu tik tiešām vairāk aparātā nav, atdod dokumentus un fotoaparātu: "Nervus vajag arstēt, mīzēj..."

Iekāpj atpakaļ savā VW Passat DT8319 16:15 apgriežas un aizbrauc atpakaļ.

Sakārtojos, apgriezos, jo man tomēr vajadzēja uz Vecumniekiem. Braucu, protams, CP stāv savā iesildītajā vietā ar radaru un puļī pāri zāles stiebriem.

Apciemojis radiniekus, braucu atpakaļ 19:47. Tā pati ekipāža, tikai nezinu, kas viņiem noticis? Stāv ceļa otrā pusē uz apmales tā, ka var redzēt no abiem virzieniem.
 
Tiešām tas sods par slēpšanos ir tik bargs, ka CP to atļāvās darīt triju liecinieku klātbūtnē? Kurā likumā ir rakstīts, ko es nevaru filmēt, ko vien vēlos? Kurš izsniedz tās mistiskās atļaujas?
 
Robchiks, iAuto lasītājs

Redakcijas piezīme: Iekšlietu ministrs gan CP ir aizliedzis slēpties, šiem laikam bija piemirsies. Un galvenais: Latvijas Republikas Satversmes 100. pants nosaka -  100. Ikvienam ir tiesības uz vārda brīvību, kas ietver tiesības brīvi iegūt, paturēt un izplatīt informāciju, paust savus uzskatus. Cenzūra ir aizliegta.

P.S. Par šiem policistiem (Rīgas rajona Policijas pārvalde) ir dzirdēti daudz ne pārāk skaisti vārdi. Laikam jau pelnīti...

 
Visi komentāri
 
97829. viesis 22.septembris 2003 9:37
0 0 Atbildēt

nomiizi vai ? vajadzeeja pasuutiit ******* tos aakstus....

97830. viesis 22.septembris 2003 9:37
0 0 Atbildēt

labs....

97831. viesis 22.septembris 2003 9:40
0 0 Atbildēt

Es buutu izprovoceejis tomeer no vinja kaut nelielu uzshaavienu ar to pashu striipaino zizli. Kaut vai digitaala sasishana ... nu vienalga kas, bet tad viens shitaadsCP aprindaas buutu mazaak.

97833. viesis 22.septembris 2003 9:41
0 0 Atbildēt

Kārtējais siekalaina tīņa murgojums. Ja esi varonis, tad neslēpies un kačā savas pravas. Ja es mīzējs, tad dzēs laukā bildes un nolaid biksiņas. ZB, vakaru ziņu filiāle.

97834. viesis 22.septembris 2003 9:43
0 0 Atbildēt

Toch miizeejs, ja jau bildes izdzeesa :)

97835. viesis 22.septembris 2003 9:44
0 0 Atbildēt

Nu ja esi viirs, kas var nopirkt digitaalo fociku, bet pietruukst viira gribas taas bildes tomeer nedzeest araa, tad vari to kompenseet ar diktafona iegaadi:) Nakamreiz, kad liks brutala veida dzeest bildes, tad ieraksti par moraalu iespaidoshanu visu sarunu diktafonaa.

97837. viesis 22.septembris 2003 9:45
0 0 Atbildēt

Varu tikai piekrist viesim 9:41.

Morāla vārguļa čiepstoņa.

97839. viesis 22.septembris 2003 9:45
0 0 Atbildēt

Mjā, es arī ne visai sapratu... 3 liecinieki un pakļauties prasībai izdzēst? Uzrādīt bagāžas nodalījumu, kas maisā?

Loms

97844. viesis 22.septembris 2003 9:50
0 0 Atbildēt

Ja taa Tev digitaalaa, tad pastav no flash diska meginat uztaisiit unerase;)

97845. viesis 22.septembris 2003 9:52
0 0 Atbildēt

Nu apdir$ēji, gribētu redzēt kā jūs saglabātu stāju (latvieti, nepadodies !) kad 2 poliči sāktu jūs "ārstēt". tāpat būtu bixēs slapjums, ja ne vēl lielāx. Atcerieties kautvai bmv reda (kurš ir gana bravūrīgs tipiņš) saķeršanos. Viņš jau nu točno neuzvarēja šajā pasākumā. Arī Robčix ir guvis skarbu pieredzi, bet augstāko mērķi viņš sasniedza.

Niks

97846. viesis 22.septembris 2003 9:57
0 0 Atbildēt

Jā, labs pasākums! Nu, laikam es ar šādā situācijā būtu satraucies...

97848. viesis 22.septembris 2003 10:01
0 0 Atbildēt

eu nu davai, spechuki, palidiziet robchikam meegjinaat unerase uztaisiit kamerai :) mozh taas sejas dabuus tomeer pa pakalju ?

bet nu...es tomeer ietu liidz galam,p asuutiitu ******* tos klaunus, un ja kas zvaniitu 112 !

MaD

97850. viesis 22.septembris 2003 10:02
0 0 Atbildēt

>Janniss 22.09.2003 09:50

es jau pameginaju, ir tikai viena nelaime,

ja ir izdzests ar fotoaparatu, tad tas ir ar galiem.

atjaunot var tikai tos failus, kas nodzesti caur kompi :(

/Robchiks/

97851. viesis 22.septembris 2003 10:04
0 0 Atbildēt

tiešām mīzējs, Tu autor esi!!! Ja juties tik pārliecināts par sevi pa gabalu, kādēļ ta nobijies runājot ar viņiem? Ja Tu neko neesi pārkāpis, kādēļ gan baidīties? Vai tad Tu nezini, ka labākā aizstāvība ir uzbrukums? Viņi gan to zināja, tādēļ pret Tevi arī izmantoja.

97852. viesis 22.septembris 2003 10:05
0 0 Atbildēt

Situācija visnotaļ interesanta, bet Tev (autoram) nu gan vajadzētu savas tiesības uzzināt labāk. Pirmkārt, Satversmes 100 pants, otkārt, CP bez protokola nav tiesības pārmeklēt mašīnu (nav jau robežsardze) un pat ar protokolu jābūt reālam aizdomu pamatam - Tu izskatijies aizdomīgs?

Treškārt vienmēr var zvanīt 02. Valsts policijai ir pienākums Tevi un tavas tiesības aizsargāt.

97853. viesis 22.septembris 2003 10:06
0 0 Atbildēt

Nau ko braugt virsuu, pashi arii shaadaa situaacijaa buutu bikses pielaidushi ... a ja buutu izceelies kautinsh buutu ljoti gruuti pieraadiit, ka neesi uzsaacis sho duuru vicinaashanu. Liidz ar ko seko pants par uzbrukumu policistam. Jaa, piekriitu, ka Cp riikojaas cuuciigi ...

97854. viesis 22.septembris 2003 10:08
0 0 Atbildēt

Robchiks: labi meginaji? ar kadu softu, mozh uzmeilo: janniss@navigator.lv

97856. viesis 22.septembris 2003 10:09
0 0 Atbildēt

Man jāsaka kā tai blondīnei anekdotē: "Situāciju sapratu, bet atvainojiet, kur tieši te ir problēma?"

Vai tie kadri bija tik ļoti vērtīgi, vai kas, foto tak neatņēma, neviens necieta, kaut kāds sviests. Par ko autors sūdzās? Viņš taču pats tos failus dzēsa ārā, ne jau kāds cits.

Sviestains raksts IMHO.

97857. viesis 22.septembris 2003 10:10
0 0 Atbildēt

bet "tie" menti tieshaam ir konkreeti p i d a r i. vakar es braucu no Vecumniekiem (~22.00 patumsh jau bija) un shie staav pie kruumiem aiz liikuma bez gabariitiem, bez nekaa. Es gandriiz vinjiem pakaljaa neiliku, bet megjinot izvairiities no sadursmes iisti nesapratu ko vinji tur dara. Veel garaam braucot , padomaaju, ka mosh piedzeerushies un nav vareejushi uz priekshu vairs pabraukt un taapeec noleemushi nedaudz pasnaust :) es arii buutu nofocheejis vinjus, bet par nelaimi bijia baterijas nobeigushas. mosh par laimi, jo tad buutu no ljaunajiem CP pa viepli noraavies, he he

97858. viesis 22.septembris 2003 10:12
0 0 Atbildēt

CP: "KAS MAISĀ?..."

ES: "Saulespuķes"

:]]]]]]]]

97863. viesis 22.septembris 2003 10:29
0 0 Atbildēt

Tie viesi reāli kretinizē ! Nenormālie kingi ! Ielogojaties un tad bezdet , pumpainie puņķēdāji.Paši būtu bikses pielikuši.Besī ārā šitie ineta bruņinieki .

97864. viesis 22.septembris 2003 10:31
0 0 Atbildēt

mapo ir reāls neveiksminieks.

97865. viesis 22.septembris 2003 10:36
0 0 Atbildēt

viesis 22.09.2003 10:12

CP: "KAS MAISĀ?... "

ES: "Saulespuķes"

: ]]]]]]]]

-----

cp: "KUR DABŪJI"

x: "NOPIZ.Ģ.IJU"

----- labi - jox

Bet nopietni runājot - cik reižu es jums visiem neesmu teicis, ka šādiem gadijumiem par labu nāktu ja autiņā būtu kamera iebūvēta. (Tad vari dzēst bildes cik gribi ārā, bet viss vienaga tiek iefilmēts - vienīgi attiecīgās sejas kadrā jāievilina).

P.S. Man pašam patreiz priekš šāda pasākuma biš' par īsu, bet domāju, ka vairākiem no jums toč pietiktu. (mini kamera ~60Ls + video maģis (ierakstošais) vienalga kāds kurš pie 12 voltiem pieslēdzams (var vūt arī parastais, bet tad invertoru (~15Ls) vajag) - var būt arī vecs).

P.P.S. Un tad varētu paskatīties, kurš ir "mīzējs" mēs, autobraucēji, vai tomēr CP.

97866. viesis 22.septembris 2003 10:37
0 0 Atbildēt

viesi 10:31 > :) Kas ir ? Apvainojies kad visiem atklāju tavu mazo noslēpumu par ekskrimentu ēšanu ???

Ja gribi man uzšaut - dod ziņu ! :)

P.S. Un izmet beidzot tās Clean&Clear pudelītes,idiņ. :)

97870. viesis 22.septembris 2003 10:41
0 0 Atbildēt

Robciks vienā personā ir gan mīzējs, gan dirsējs.

97871. viesis 22.septembris 2003 10:43
0 0 Atbildēt

viesis 10:41 > Tu nu gan esi baigi kruts keks !!!

Man liekas , kad komentārs zem raksta ir lai izteiktu viedokli par situāciju , nevis lai apdirstu autoru.

97872. viesis 22.septembris 2003 10:44
0 0 Atbildēt

Vai tiešām iauto ir jāpublicē tāds stulbums???

Kas tur sevišķs?

NESAPROTU.

97873. viesis 22.septembris 2003 10:45
0 0 Atbildēt

Stulbums ir apstāklī, ka policija ierobežo mūsu [pilsoņu] tiesības brīvi iegūt un glabāt informāciju. Policists jau nav ar likumu aizsargāta informācija - tam ir kā reiz jābūt "caurspīdīgam"...

97874. viesis 22.septembris 2003 10:48
0 0 Atbildēt

Lohs. Flash karti vajag izņemt pirms dot šiem rokās un teikt ka nekādu bilžu vispār nav!

97875. viesis 22.septembris 2003 10:49
0 0 Atbildēt

viesi 10:45 > Respect.Beidzot viens labs koments no vieša ! :)

97876. viesis 22.septembris 2003 10:49
0 0 Atbildēt

mapo

Labi, ņemu nost dirsējs, nu bet mīž viņš pamatīgi un nevajadzīgi.

Ja reiz autors spēaj iegaādāties ciparu fotoaparātu (min. Ls 80), tad jau noteikti ir iegādājie mobīlo telefonu. Un policijas klātbūtnē neviens viņam neliedz saspiest 112 vai 02 un tur pateikt, ka viņam uzbrūk policijas formā tērpti cilvēki, kas dara ... skat. rakstā. Un ja tas, ko rakstā min autors ir patiesība, tad tajāz pat brīdī problēma būtu atrisināta. Un par labu, atvainojiet, mīzējam, pat ja viņam tajā brīdī nebūtu taisnība. Tā lūk.

97878. viesis 22.septembris 2003 10:53
0 0 Atbildēt

Mjaa, tas ozz peec dienesta paarbaudes...

97880. viesis 22.septembris 2003 10:55
0 0 Atbildēt

viesi 10:49 > Ņem vērā to kad cilvēki ir dažādi .Un katrs mēs domājam savādāk .Un katrs dotajā situācijā būtu rīkojies pa svojemu.Kā ir pareizāk ??? Kas to lai zin , bet besī kad, tik šausmīgi naski visi ir uz apdiršanu nepadomājot par patieso raksta sāli.

Sāls ir tur, - kad ne visiem ir tāda pieredze ''parunās'' ar CP kā vairumam šeit kometētāju! Un šo izlasot varbūt nākošreiz tos cepistus kāds gudrs cilvēks pasūtīs uz turieni kur saule neiespīd.Jo viņš būs gatavojies.

Subjektīvs viedoklis

97882. viesis 22.septembris 2003 10:55
0 0 Atbildēt

Ja Tev bija liecinieki, tad tos mentus vareeji nenemt pieree...vini tak tevi taapat nesistu :)

Un vispaar...tev vajadzeja buut gudrakam un uztaisiit vel kadas paris bildes, tikai uz cita chipa...

Tos mentus vajag drateet pec pilnas programmas...nav ko te palaist visu pashplusmaa...

97883. viesis 22.septembris 2003 11:00
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 22.09.2003 10:53

Nu tad pieradi, ka Tu to vari - ierosini parbaudi un zino par rezultatiem - visi butu tikai pateicigi, ka daziem smadzenes tiktu ieliktas atpakal...

97886. viesis 22.septembris 2003 11:02
0 0 Atbildēt

Vajadzeja jau protams pasutit vinus d i r s t, bet nu ne katram tadam solim dushas pietiks... Nez ka pats butu rikojies, bet pec idejas viniem naf tiesibu ko tamlidzigu iesakt... Vajadzeja zvanit uz 112 un aprunaties, nez ko tad vini daritu...

97890. viesis 22.septembris 2003 11:18
0 0 Atbildēt

Cik te daudz varoņu! Ja nav kur likt negatīvās emocijas, ejiet un mežu un izbļaujaties, nevis lienat rakstīt šeit stulbības.

Varbūt, ka autora liecinieki bija 3 mazi bērni...

97891. viesis 22.septembris 2003 11:30
0 0 Atbildēt

Cerams, ka CP pārvaldē kaut kāda razborka par šo gadījumu tomēr notiks. Iespējams, pienācisbrīdis visus CP darbiniekus REIZI PA REIZĒM iepazīstināt ar Latvija Satversmes ( konstitucionālais likums) saturu. Divas nedēļas atpakaļ uzdāvināju vienam CP ierindas policistam divus dokumentus, par ko viņš bija ļoti priecīgs un pateicīgs - Latvijas Satversmi un MK noteikumus, kuri regulē alkohola testa kārtību. Tātad, skaidrd ir tas, ka policistu skolā Kauguros jaunajiem policistiem satversme netiek mācīta, un viņi neprot tulkot Satversmes normas. Tātad, viņiem ir sveša arī teorija par Cilvēktiesdībām , kā tādām... Bet, vai tik vāji sagatavota policijas amatpersona drīkst iziet uz ceļa un nokļūt saskarsmē ar BRĪVAS valsts pilsoņiem ?

97894. viesis 22.septembris 2003 11:38
0 0 Atbildēt

Nē nu nopietns raksts,

Un nopietni komentāri...

Bet ieskatoties rūpīgāk,

Kas paliek pāri?

Bija puisis kas tēloja kruto,

Žurnālistu, kas poličus atmasko

Ņēmāstā , ka vai pakaļa puto,

Bet izrādās

Viņš tikai viņiem kurpes ievasko.

Pēc tam savu sāpi

Viņš metās i-netā publicēt

Cenšas cik spēdams komunicēt

Ar tādiem pašiem kā viņš dirsā līdējiem

Uz ekrāna brašiem, bet onlainā mīzējiem.

Un nav tas tik personiski, jo

Man tas ir PO

Kas ir šis autors -

Robčiks vai Mapo

97896. viesis 22.septembris 2003 11:43
0 0 Atbildēt

PS. Neaizstāvu policistus, bet mēs katrs būsim tik brīvi, cik brīvi gribēsim būt...

Un ja pateici A, esi gatavs teikt B, nevis dzēst ārā failus...

97898. viesis 22.septembris 2003 11:44
0 0 Atbildēt

vajadzetu laikam dzejas sadalu ieksh iauto atvelet brivmaksliniekiem;)

97900. viesis 22.septembris 2003 11:50
0 0 Atbildēt

shitaa funjfanja dzeja ir galiigs otstojs.... :( neskan kautkaa, tikai beigas.....

97901. viesis 22.septembris 2003 11:57
0 0 Atbildēt

Jūs visus par CPistiem likt strādāt. Vismaz kāds zin viņu pienākumus. Būs kārtīga CP. Ne piecīšus ņems, fotogrāfēt ļaus...

97902. viesis 22.septembris 2003 11:58
0 0 Atbildēt

Nav ko brīnīties, ka mums braukšanas kultūra ir tikpat augstā līmenī kā šeit iztekto aizskarošo neiecietīgo komentāru kvalitāte.

Protams, iespējams, ka aizskarošos komentāru raksta morāli nenobrieduši tīņi bez vadītāja apliecībām:)

PS Iesaku redaktoram lielu daļu no šiem te komentāriem vienkārši izdzēst.

97904. viesis 22.septembris 2003 12:01
0 0 Atbildēt

To autors- nu luuk naakamreiz zinaasi, ka vienkaarshi vajag iznjemt flash karti, kaut kur nolikt un pateikt ka nezini kur vinja ir.

Nevajag arii raustiities, bet gan zinaat, ka ja tev saak prasiit atveert bagaazhnieku, tad vajag prasiit lai sastaada protokolu, par apskates veikshanu, kuraa noraada kaads ir apskates iemesls. It iipashi var mazaak uztraukties, ja tev mashiinaa ir liecinieki, kas varees apliecinaat visas tavas darbiibas.

Bez tam- citreiz paluudz vinjam lai vinsh nosauc un iepaziistina kuros normatiivajos aktos ir rakstiits par shaadaam "magjiskaam" atlaujaam, kas aizliedz/atlauj filmeet amatpersonu, pie pienaakuma izpildes.

ps. es veel saprastu filminju gruuti iznjemt, bet nu flashkarti, jau gan nav gruuti.

pps. un nosuutiitu iesniegumu, par sho gadiijumu uz vinju to iestaadiijumu, kur izskata shaadus gadiijumus.

ppps. red- kaa tad tev iisti beidzaas tas gadiijums par gruustiishanos ar policiju?

97908. viesis 22.septembris 2003 12:29
0 0 Atbildēt

Ja jau autors bija tik kruts, lai bildētu, vaēja iepriekš palasīties papīrus, lai justos pietiekami spēcīgs savā argumentācijā, ka drīkst bildēt. No raksta var spriest, ka īstas pārliecības viņam nebija vis.

97914. viesis 22.septembris 2003 12:39
0 0 Atbildēt

Man nav skaidrs ar kādu car brauca garīgi cietušais un kādēl vispār uzprasījās tur riņķodams uz nepatikšanām. Es ar savu BMW šādā situācijā darītos ļoti vienkārši; Tātad situācija tāda ,CP man aiz muguras , es viņiem kādu gabaliņu priekšā un viņi grib mani apstādīnāt , tātad - spiežu gāzes pedāli grīdā, līdz ātrums sasniedz 200 km/h ..ja vajag 220 ...nu te es domāju viņi ar savu tādas un tādas ......markas a/m man nekā neizdarītu.

By by love!

97917. viesis 22.septembris 2003 12:47
0 0 Atbildēt

Aga... Tikai pec tam atbrauktu pie tevi ciemos :)

IkdienasViesis: kur dabut tos MK noteikumus drukataa veidaa?

97919. viesis 22.septembris 2003 12:48
0 0 Atbildēt

Edmis 12:39 - visi jau nav tik bezatbildīgi kā tu...

97923. viesis 22.septembris 2003 13:06
0 0 Atbildēt

Vienalga ko autors būtu teicis vai darījis, teikums par mīzēju un nervu ārstešanu no poliču puses nebija diez ko korekts. Man personīgi nav gadījies sastapties ar rupju policijas attieksmi, bet varbūt vienkārši ir cilvēki kuri izprovocē pret sevi rupju izturēšanos? Ja jau sāk kratīt pamācoši ar pirkstu 'kapēc slēpāties, tā taču nedrīkst, pēē' tad nevajag brīnīties par rezultātu. Sarunas ar policiju ir sava veida diplomātija, un ja tu pret viņiem izturies naidīgi, nervozi vai kašķīgi viņi to uzreiz sajūt un izgāž to pašu pār tevi. Un ne jau viņiem pēc tam būs sabojāta diena (kaut gan kas to lai zin).

97924. viesis 22.septembris 2003 13:06
0 0 Atbildēt

Funķik ! Beidzot tu esi mani pārliecinājis ! Tu esi mīzējs ! Tu esi vecs , dumjš īgns pensiķis kurš domā kad ir gudrāks par pārējiem.

vienīgais ar ko tu esi priekšā visiem ir tā stulbā humora izjūta.

Tu saki kad tev ir PO , nu tad pierādi - izslēdz datoru un ej ārstēties.

Jo savādāk sāku uztraukties par Tevi.Tu sāc zudēt savu morālo stāju.:)

97926. viesis 22.septembris 2003 13:13
0 0 Atbildēt

To Mapo:

:) Man ārsts kā reize ieteica savu neapmierinātību ar idiotismu publiskot internetā, lai es nesāktu uz ielām atšaut idiotus, jo, izrādās, ka cilvēku idiotisms vēl nav iemesls to iznīdēšanai. Liekas, ka ārstam bija taisnība, jo Latvijā saprāta pietika tikai 1/3 cilvēku. Tā kā turies, vecīt, jūsējo ir vairāk!

97927. viesis 22.septembris 2003 13:14
0 0 Atbildēt

nu gan varonji te sanaakushi, dzheks normaalu rakstu uzrakstiijis lai izceltu kaarteejo Ceementu rupjo stulbuma izpausmi, a komentos paraadaas paaris nenodraaztu tiinju kopums kuriem tik taa vien vajag "parunaat", buutu tiem krutajiem nemiizeejiem kaadreiz pienaacis ments ar steku un kalashu blakus uzprasiit pareizu laiku 100punkti ka visiem jums buutu bikses bruunas.

Buutu juus ar saviem darbiem izceelushies.

Kaads no jums vispaar ir kaadu CP nobildeejis vai vismaz piegaajis un pateicis ka taa nu nedriikst dariit.

97928. viesis 22.septembris 2003 13:17
0 0 Atbildēt

VETAL:

Šos noteikumus: LATVIJAS REPUBLIKAS MINISTRU KABINETS

22.12.1998 Noteikumi nr. 472 ,

"Alkohola, narkotisko vielu un psihotropo vielu ietekmes pārbaudes kārtība", spēkā esošā redakcijā, var atrast un izdrukāt no NAIS sistēmas. Oficiālajā avotā Vēstnesī noteikumi ir bez grozījumu redakcijas. Piebildīšu, ka šobrīd šajos noteikumos nav paredzēta alkohola testa veikšana bez attiecīga pārbaudes protolola iepriekšējas sastādīšanas. CP darbinieki, sava slinkuma lāpīti, parasti un regulāri šo protokolu nepilda, aizbildinoties, ka tas neesot obligāti. IR OBLĪGĀTI.

97930. viesis 22.septembris 2003 13:21
0 0 Atbildēt

btw,cik noprotu,nav pie mums nekaadas instituucijas,kura vareetu shaadaa gadiijumaa sniegt apliidziibu un aizstaaviibu? tipa kaa RUOP krievijaa / whatever, kautkaada kantora,kur piezvanot tiek atsuutiita mashiina ar tipa omonu,lai shitaadus aahus apcietinaatu,un uz izolatoru? ibo manaa skatiijumaa shii ir dienesta staavoklja ljaunpraatiiga izmantoshana ( par kuru savaa laikaa peec ierochu reglamenta driiksteeja shaut bez briidinaashanas),draudi,shantaazha,un apvainoshana ( peedeejais juridiski kautkaa viltiigi saucaas) - imho tur nevis "dienesta paarbaudi",bet apcietinaajumu,un peec vainas noskaidroshanas caur tiesu kjurkjii ( kaut vai uz 15 diennaktiim),un no mentiem aaraa,ar ieraxtu darba graamatinjaa...

a taa - ko saukt paliigaa? izsauksi policiju - nav teikts,ka pashu veel vainiigu nepadariis,ibo roka roku mazgaa - tas pats ments vien ir,turklaat nav nosleepums,ka cp valsts policijas darbiniekus nesoda par aatruma paarsniegshanaam,utt "siikumiem" - kur ta nu shis njems un savu zinaamaa meeraa "koreshu" ies iegaazt?

imho viela paardomaam sanaak par policijas dziljaako buutiibu,un "likumiigu valsti"...

a ja viens esi,vispaar imho vaaks - panjems un zavaljiis tevi no dienesta ierocha,un pateiks,ka uzbruki...un ne gailis pakalj nedziedaas....valmieras rajonaa kautkur liidziigs gadiijums bija,tikai tas liekas nebija cp,bet gan parastais ments...:( un nekuja vinjam nebija....

97931. viesis 22.septembris 2003 13:22
0 0 Atbildēt

Labi,labi Funt ! Neņem galvā ,ņem starp .......... ! Mirkļa vājums uznāca .Uz tevīm dusmoties nav jēgas.:) Tu vismaz kad dirs tad ielogojies , nevis tā kā tie sakanie vieši. Tu un es nekad nemainīsies. :) Lai dzīvo ES ! :)

97933. viesis 22.septembris 2003 13:27
0 0 Atbildēt

Blin, ku dazh labs te gudrs! Buutu tie salashnju viesi autora vietaa, gan pashi ar buutu nobijushies. Ja vins viens bija, vinam taapat ne 1 peec tam neticeetu, jo neko pieraadiit nevareetu... Protams, ka bagaznieks nau jaataisa valjaa, protams, ka var bildeet kaadu ainavi vien grbi un protams CP ir jaastaadaas prioeksaa u.t.t. Bet ej nu peec tam to kaadam pieraadi. Ja buus 2 menti pret vienu soferi... Kam ticees vairaak...?

Zigulists.

97936. viesis 22.septembris 2003 13:33
0 0 Atbildēt

2 SuperEdmis 22.09.2003 12:39:

Muahahahha $umahers atradies ... aaaaahha ... tu ar savu BMW ... es labaak neteik$u ko ... vot bla $itas kex owno ... sen buutu tev bruuna striipa dibenaa kad tur ar savu BMW no mentiem muktu ... vot mla varonis !

97937. viesis 22.septembris 2003 13:34
0 0 Atbildēt

bljagj, vajadzeeja Maarim zvaniit !

97940. viesis 22.septembris 2003 13:36
0 0 Atbildēt

Piekrītu FunFan 22.09.2003 11:43, ja jau teic A (fočēji), tad pasaki arī B (pastāvi par sevi), bet nevis te dzēs arā vai citādi rasuties. Taisnība tam CP šorei ir (pēdējā frāze)..

97943. viesis 22.septembris 2003 14:12
0 0 Atbildēt

Njaaa! Pilniiga lazha!!!! Ments pareizi pateica - miizeejs! Ja ir slabo,tad nevajag lekties ar savu digu - atradies fotograafs! Neee nu chista - miizeejs...

97948. viesis 22.septembris 2003 14:21
0 0 Atbildēt

Tas, ka menti nosleepjaas veel nav nekas saliidzinaajumaa tam ko naacaas redzeet kaada no Latvijas izslaveetajaam mazpilseetaam. Mashiina ir iedziita padzilji saanceljaa aiz kokiem, menti tusee pie mashiinas, bet celjmalaa privaatajaas dreebees staav neuzkriitoshs bomziitis, bet ak vai - vinjam ir radars! Tikliidz taalumaa tiek nofikseets aatruma paarkaapums - bomzis tin makshkjeri un nodod radaru mentam, kursh ar ceelu zhestu stopee paarkaapeeju... Taa luuk!

97951. viesis 22.septembris 2003 14:35
0 0 Atbildēt

tak tie CeMenti galiigi affigelji, shoriit redzeeju kaa viens chibriks uz briiviibenes aiz ceesu ielas, virzienaa no centra bija savu dzels rumaku iebraucis taadaa pievaartee un pac nosleepies un taa gluun gar stuuru, un stopee laikam ciet tos kas no ceesu ielas uz briviibeni griezhas. blagj, vo .... reeciigi bija noskatiities, kaa jamais izbaazh savu mordu pa malinju un luur....es pis vienkaarshi.....

97952. viesis 22.septembris 2003 14:36
0 0 Atbildēt

es neblefoju kā daudzi varbūt iedomājās.Lūk nesen tas ir augustā kādā saulainā brīvdienā devos uz Jūrmalu peldēt sauļoties un itin nemaz ka vienmeŗ nedomāju pirkt kaut kādu caurlaidi. Braucu pa trešo joslu un mana sajūta jau brīdina ka kaut kas būs. Jā tieši tā , CPists kurš pirms tam stāvēja miera stājā pie būdeles pēķši paskrēja uz priekšu un sāka vicināt savu zizli kā burvju nūjiņu. Ātrumu nesamazināju un aizsmēķējis cigareti mierīgi aizbraucu līdz savam galamērķim.

97959. viesis 22.septembris 2003 15:16
0 0 Atbildēt

Edmis - nujā, kruts gan tu esi. Lupata, kas spēj tikai aizbēgt. Vai tā cigarete tev deva papildus drosmi vai vienkārši esi atkarīgs no nikotīna?

97964. viesis 22.septembris 2003 15:34
0 0 Atbildēt

mjaa dzeest bildes nevajadzeeja. Vajadzeeja piezvaniit uz iauto un pajautaat ko dariit

97965. viesis 22.septembris 2003 15:35
0 0 Atbildēt

Kad buutu jaabeeg edmis savu bembeli pieslapinaatu :)

97967. viesis 22.septembris 2003 15:50
0 0 Atbildēt

Viesim 22.09.2003 11:00

Viss jau notiek...

97968. viesis 22.septembris 2003 15:52
0 0 Atbildēt

Ticu, Edmi, ka tasnā gabalā no OKAs aizmuktu. Bet nedo dies, kāds līkums. Sanāktu kā parasti :-)

97969. viesis 22.septembris 2003 15:52
0 0 Atbildēt

Neviens un nekas nespēs pāraudzināt mūsu CP darbiniekus, ja paši autovadītāji neveicinās CP darbinieku nelikumīgas rīcības. Te es domāju piecīšus u.c. tāda veida pateicības par itkā sīkiem pārkāpumiem (vai arī lieliem parkāpumiem). Bet CP priekšniecībai es ļoti silti ieteiktu atgādināt pašu izdotās instrukcijas par agdījumiem, kad un kādā veidā drīkst apstādināt auto. Man prieks, ka Latvijā ir tādi cilvēki, kuri pastāsta arī parējiem par gadījumiem, kad viņu prāt CP darbinieki ir pārkāpuši savas pilnvaras. Viegli ir zākāt, ņirgāties un izteikties nicinoši par šiem cietušajiem autovadītājiem, bet pirmkārt vajadzēta paskatīties pašiem uz sevi (ja vispār esat likumīgi autovadītāji). Daža bravūrīgais braukšanas stils piem. SuperEdmis), bezkaunīgi uzspļaujot policistiem un arī citiem autovadītājiem ne par ko labu arī neliecina, ja nu vienīgi par rievu trūkumu smadzenēs, tadēļ par to nevajadzētu lielīties.

97972. viesis 22.septembris 2003 16:01
0 0 Atbildēt

viesis 15:52 - 100% piekrītu viesim 15:52. Varu tikai pievienot, ka žults izgāšanai CP audzināšanā ir mazs efekts, ja pat ne pretējs. Protams, tāpat ir arī ar autovadītāju audzināšanu. Bet ir latviešiem tāds labs teiciens - "gudrākais piekāpjas".

97975. viesis 22.septembris 2003 16:25
0 0 Atbildēt

Mans arguments kritiskās situācijā ir beisbola nūja.Pēc tam var arī mierīgi uzsmēkēt cigareti un izdzert tasi kafijas.

97977. viesis 22.septembris 2003 16:26
0 0 Atbildēt

Cartman_626:

Līkumus es ņemu pa pretējo joslu. Tā lūk.Īsāks ceļš.

97978. viesis 22.septembris 2003 16:34
0 0 Atbildēt

Super Edmi;

cik tev gadi? Tu laikam veel neesi paaraudzis tiinja vecumu, ja tev patiik taadi jociņi!

97979. viesis 22.septembris 2003 16:34
0 0 Atbildēt

ja diezgan labi tevi menti otjebalji, mizejs tu esi bez bazara, un pareizi vinji teica fochuku bardaka un neko nezinu kur nu ve l bagazhnieku atveri.

97992. viesis 22.septembris 2003 17:09
0 0 Atbildēt

Robchik!

Galvenais, ka ir raksts! Bet AR bildeem, vai BEZ bildeem - tas nav svariigi. Riskeet ar savu digitaalo arii nevajag gan. Laukos polichi briizhiem vispaar bez smadzeneem.

Turies, veciit!

97996. viesis 22.septembris 2003 17:19
0 0 Atbildēt

shajaa gadiijumaa totaali nodereetu beisbolene ;)

Redaktors 22.septembris 2003 18:13
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 22.09.2003 15:50

Pastāsti, kas tieši notiek. To, ka rajona šefs ir lietas kursā, es zinu.

98009. viesis 22.septembris 2003 18:28
0 0 Atbildēt

ONEMEN

Par Mīzēju - taisnība, bet par atklātību un drosmi to visu apraxtīt - paldies! Un visiem novēlu nemīzt no nobiedēta policista!!! Ja tiešām bail - zvaniet 02 vai 112.

98015. viesis 22.septembris 2003 19:37
0 0 Atbildēt

Daudzi gan te gudri komentētāji:Pasūti,laidies,aizstāvi savas tiesības utt., taču kad esmu redzējis kā šie krutie čomi runā, kad pašam sū*i ir klāt, tad nāk rēka par šiem-Kur tad tā varonīgā rīcība :))))

Katram mums ir savas tiesības, taču pirms pierādīt kurš vainīgs, situācijas var būt dažādas un rezultāti var būt visādi.

Man ar ir bījušas situācijas, kurās esmu 100% rīkojies pēc likuma, taču ir tik pat 100% pārkāpumi kuri darbojas pretēji, jo katram likumam var atrast vainu pierādošu pārkāpumu.(Labs jurists to pierādīs :)

P.S. Viss atkarīgs no vietas, laika un no situācijas

T.i. Ja Rīgā Tevi(vadītāju) apturēs CP kad varētu būt(neskaitot CP darbiniekus) kāds liecinieks notiekošā un Tava(apturētā vadītāja) vaina ir nepamatota, tad tiksi cauri, bet ja brauksi taj pašā vietā/laikā piem. pl.5 no rīta un situācija būs tā pati-vari droši uzskatīt, ka ir D****.

Par to diemžēl liecina pieredze uz LV ceļiem (Polijā līdzīgi :) )

Nejiet runa par tiem CP darbiniekiem, kas savu darbu pilda atbilstoši likumiem un ciena arī vadītājus, jo cilvēks cilvēku saprot.

98017. viesis 22.septembris 2003 19:47
0 0 Atbildēt

es jau nu gribeetu redzeet ko shitie te visi gudrie varonji dariitu aprakstiitajaa situaacijaa. + veel kaa parasti reti kursh iebrauc raksta jegaa, runa tak iet par CP patvalju nevis par to kursh nomiiza un ko kursh veel tur darija. Varjaubuut ka kaads buutu riikojies savaadaak, tachu tas nemaina lietas butiibu. Mans personiigais noveerojums - vienaa otraa vieta aarpus riigas CP iedomaajas sevi par vismaz OMON paarstavjiem savaa rajonaa vai kautkaa savaadaak. Tad no vinjiem naak shadi teksti aaraa - kas tu njuhu pazaudeejis esi? kas tev veseliiba par daudz.. sha aizvediisim uz dezhurku un parunaasim.. un utt. Karoch cirks kautkaads.

98023. viesis 22.septembris 2003 21:18
0 0 Atbildēt

lai nu kaa, bet miizeejs toch tu esi

98025. viesis 22.septembris 2003 22:50
0 0 Atbildēt

To all:

nu ko lielie runaataaji un duuru varonji. To cik daudziem ir drosme runaat pretii CP es kopaa ar Redu noveeroju kaadu laiku atpakalj pie Spices.

Arii tur CP visiem lika veert valjaa bagaazhniekus un uzraadiit magjisko triisvieniibu: aptiecinja, triisstuuris, ugunsdzeeshamais. Kaa juus lielie d***eeji domaajat, cik nepakljaavaas un neatveera? Da visis actinjas nolaidushi ar smaidu leca aaraa no mashiinaam, lai tikai vareetu paraadiit savus prichendaaljus.

Par sevi varu pateikt, ka es vieniigais no visa lielaa kopuma atklaati pateicu ka neko neraadiishu un taa arii dariiju. ( par sho gadiijumu varat pamekleet rakstu iAuto arhiivaa).

Kas attiecas par to no*****anu, tad normaali domaajosh cilveeks parasti izveertee situaaciju un pienjem leemumu atbilstoshi apstaakljiem.

Noveeleejums anoniimajiem viesiem: ja reiz pietiek drosmes uzd*****t, tad paraadiet drosmi arii ielogoties, pieraadiit savu taisniibu CP un tad to aprakstiit.

Ar pilnu atbildiibu varu teikt to, ka raksta autors nebuut nav nosaucams par m***u, jo kopaa ar Redaktoru un Robchiku esmu pa naksniigaas Rigas ielaam nobraucis ne mazums km, un nevienu vien krenkji samekleejis......

Tusis

98026. viesis 22.septembris 2003 22:57
0 0 Atbildēt

true ... true ...

98029. viesis 23.septembris 2003 0:40
0 0 Atbildēt

Karoche neesmu lasiijis tos visus komentus, bet teksta autoram varu pateikt tikai vienu, ka nevienam CP vai kaadam citam P nav nekaadu tiesiibu aizliegt filmeet, fotograafeet, ziimeet vai veel kaadaa citaa veidaaa iemuuzhinaat vinja darbu. Piemeers Tev veciit kaadu nedeelju atpakalj Teikaa es arii vienu ekipaazhu fotograafeeju no visaam puseeem un shie man uzmetaas 3jataa virsuu un es vinjiem mieriigi paskaidroju lai tik shanceee taalaak, jo vinjiem nafffff praavu aizliegt man vinjus fotograafeet un viss. Beidzaas tas viss ar to ka vinji aiztinaaas no taas vietas. Luuk taa.

98030. viesis 23.septembris 2003 0:42
0 0 Atbildēt

To all

Bedzot esmu atshuvies no visiem darbiem, nu nebija iespeja piedalities shaja diskusija. Esu izlasijis visusu komentarus.

Gribu pateiktie visiem, kas mani atbalstija un ari tiem, kas centas lai diskusija "neapdziest" :))

Un tagad mans viedoklis par sho visu:

Prieksh tiem, kas sakas "Mizejs, tu esi ..." - Ja, es biju gan satraucies, gan sabijies, neibilstu, bet tas nav iemesls parkapt savas pilnvars.

Ka jau dzhi te pamanija (tiem kam smadzenju vairak), ka raksts nav sudziba, bet gan situacijas apraksts, ko var atlauties policists.

Par to, ko vini parkapa, lai doma pashi. Ja nezin, lai pajauta prieksniecibai.

Varu nedaudz pateik prieksha: nestadijas prieksaa (vards uzvards, ienemamais amats), rupja apieshanas ar autovaditaju (netkarigi no autovaditaja gariga un morala stavokla), neprotokoleta bagazhas nodalijuma parbaude, pilsonja aizradijuma neieveroshana (nenemot vera to, vai vins ir mizejs, dirsejs vai vel kaut kas), respektivi, pec aizradijuma izteikshanas no pilsonja "Mizeja" puses, vini var nostaties atpakal taja pasha vieta un turpinat iekaset naudinjas no slepnja. Un vai tik tiesham a/m sedoshias, smaidoshais un saruna neiesaistijies policists nezinaja, par ko notiekas musu saruna. Vina pienakums bija piebiedroties un atturet kolegi no nelikumigu darbibu veikshanas.

Tatad, vienas nelikumibas vieta (slepshanas), te jau "izpeldeja" neskaitami pilnvaru parkapumi, bet nu ne jau man viniem tagad par to skaidrot, vini tachu ir "Varoni".

Ipashs paldies Jaaniss par piedavajumu, bet man tik tiesham nav svesha datortehnika. Es to parzinu jau kopsh 1984 gada un esu pietiekushi pazistams ar datu atjaunoshanu.

Varbut tiesham var palugt > viesis (IeM) 22.09.2003 15:50

pastastit, kas tieshi notiek, jo mans raksts nav versts uz to, lai kadu soditu, bet gan uz to, lai cilveki doma, ko vini dara un ko atljujas, budami terpti policijas formas.

Vienigais, ko aizmirsu piebilst, ka darbiniekam, kas runaja ar mani, nebija redzami vinja iniciali vai zhetons uz formas. Iespejams, ka tie bija aizsegti ar gaismas atstarojoso vesti.

Paldies visiem par sapratni :)

98033. viesis 23.septembris 2003 8:11
0 0 Atbildēt

nu lohs kas lohs ,ko tu miz no tiem urodiem .

98034. viesis 23.septembris 2003 8:30
0 0 Atbildēt

Jautājums:

Kas man draud ja es laižos no poličiem, bet šie mani noķer? Naudas sods?

98035. viesis 23.septembris 2003 8:36
0 0 Atbildēt
98036. viesis 23.septembris 2003 9:10
0 0 Atbildēt

Ka tevi sauc drosmigais draugs > viesis 23.09.2003 08:11?

/Robchiks/

98038. viesis 23.septembris 2003 9:29
0 0 Atbildēt

Redaktoram 22.09.2003 18:13

Publiceetais materiaals nonaaca rokaas arii augstaaka liimenna vadiibai par rajona liimeni, jo šajā gadiijumaa sarunas subjekts ir ne tikai nekompetence...

98042. viesis 23.septembris 2003 9:55
0 0 Atbildēt

Kāda ir morāle, vajadzēja ielikt diktafonu un pa taisno pie Gulbja, kamēr vēl šis tur šeptēun tad gan vajadzētu būt šovam :o)

98046. viesis 23.septembris 2003 10:07
0 0 Atbildēt

nu dzheki dabuus pa bikseem :)

98047. viesis 23.septembris 2003 10:14
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, vai Tev pašam nav neērti vēl komentēt savu murgojumu? Ja esi tik varens, ka trīs reizes vari braukt garām un no attāluma fočēt, bet kad Tev liek paskaidrot savu rīcību pārbīsties, bet divas dienas pēc notikuma saņemies kaut kādā i-neta lapā visu izklāsti (ar visiem a/m reģ.Nr.). Kas Tu esi par veci, ja tikai aiz muguras esi spējīgs aprunāt un spriest, bet kad jārunā ar pašiem vainīgajiem CP, esi melns un maziņš.

Nesaku, ka CP rīkojās pareizi, taču Tev šoreiz nav tiesības viņus aprunāt, jo pats esi uzvedies visai nožēlojami.

bertone

98049. viesis 23.septembris 2003 10:22
0 0 Atbildēt

Thanks. Nepadošos, kaut vai miršu kopā ar savu bembi.

98055. viesis 23.septembris 2003 11:06
0 0 Atbildēt

2 bertone: tu esi klauns,jo ar logjiku tev reaalas probleemas ir.

pirmkaart ments teoreetiski ir cilveeks kurs paarstaav likumu,un vinjam nekaadu tiesiibu uzvesties kaa kautkaadam pacanam nav.

otrkaart vinjam ir ierocis,un tiesiibas to pielietot,kaa arii valsts protekcija. tas taa,informaacijai...tb,ja tev uz ielas kaads uzklups,un tu vinjam pa purnu iedosi,taa buus pashaizsardziiba,ja tev uzklups tas ments,un tu vinjam iekrausi,taa buus pretoshanaas policijai,miesas bojaajumu nodariishana pildot dienesta pienaakumus,un veel hvz kas,un dienas gaismu no taa briizha tu ilgi neredzeesi,taqa ka nav ko pontot te par "aciis teikshanu mentam"....

98056. viesis 23.septembris 2003 11:22
0 0 Atbildēt

to draco

Ar loģiku kā reiz man viss ir ok! Nenoliedzu, ka CP šoreiz rīkojās nepareizi, taču man liekas, ja reiz esi tik uzņēmīgs, ka vari nofočēt, tad atbildi par savu rīcību, nevis aiz muguras tēlo lielu vīru! Autors zin CP pienākumus un tiesības, bet savas nezin kādēļ, runājot ar CP, aizmirst. Bailes? Nu un kur tad viņas pazudušas tagad, kad neviens reāli viņu vairs neapdraud? Man tā arī nepielec, NO kurienes informācija, ka CP taisijās viņam uzbrukt ar ieroci?

bertone

98071. viesis 23.septembris 2003 11:50
0 0 Atbildēt

2bertone: a tu ko,droshi zini,ka pie taadas runas manieres ierocha pielietoshana bija izsleegta? jeb tavupraat pirms ierocha pielietoshanas tas vienmeer tiek pazinjots,tipa "nemuldi te daudz citaad tuuliit noshaushu tefi"? un galugalaa,lai kaa autors tur kontakta laikaa neuzvestos,tomeer ir labi,ka informaacija par visu to nonaak atklaatiibaa,ibo taadiem kadriem vietas iexlietu sisteemaa viennoziimiigi nav! un kluseet par taadiem kropljiem ar nav praata darbs - noteikti ne viens vien no vinjiem moraali,un varbuut arii fiziski cietis,bet neko nekur nav zinjojis...tas ir stulbi,imho...

98073. viesis 23.septembris 2003 11:53
0 0 Atbildēt

Cik sapratu, šitais Robčika sacerējums ir nonācis Rīgas rajona CP priekšnieku rokās. Rodas jautājums: Kurš var pierādīt to, ka Robčiks nemelo? Kādēļ vienmēr un visur CP ir tie idioti, bet mūsu starpā visi ir baigie "keksi"? Varbūt tieši šī Robčika pieminētā CP ekipāža ir tā, kura džekam ir uzlikusi reālu sodiņu, vai atņēmusi tiesības, vai nav ņēmusi kukuli. Vai tādu varbūtību neviens nepieļauj? baigie keksi apdirst CP aiz muguras. Besī visi šitie dirsēji un dibenā līdēji!

atkal es

98074. viesis 23.septembris 2003 11:55
0 0 Atbildēt

Draco! tas nekādā ziņā nav domāts Tev :)

Redaktors 23.septembris 2003 12:01
0 0 Atbildēt

Nu robchiks nav slepena persona, ka Tu, tapec nevajag. Vins ir gatavs atbildet par saviem vardiem - ja policijai bus nepieciesams, man ir vina koordinates. Vins labprat to visu atkartos ar CP sabiedriba. Ta ka nevajag. Sanemies un ielogojies, lai nevajadzetu anonimi apsaukat citus. Robchiks nav anonims...

98082. viesis 23.septembris 2003 12:09
0 0 Atbildēt

eu viesi paradi man vienu CP kursh nenjem kjepaa, visi vinji ir cilveki, vienigais zhel ka vinji strada uz sevi nevis uz valsti lielakoties.

98083. viesis 23.septembris 2003 12:11
0 0 Atbildēt

to redaktors

1. Es neesmu anonīms!!!

2. Es neapsaukāju, tikai izsaku pieņēmumu!!!

3. Brīva valsts, apzinos savas tiesības un drīkstu izteikt savas domas šajā vai kādā citā jautājumā!!!

bertone

98086. viesis 23.septembris 2003 12:14
0 0 Atbildēt

vakar bij ljoti laba filma Oligarhs krievu tur vareja redzet vienu godigu mentinju un kas ar vinju notika beigas , vinju izmeta no darba

98108. viesis 23.septembris 2003 13:27
0 0 Atbildēt

Nu, jā - vispār jau tie Rīgas rajona CP ir pelnījuši"pa biksēm" . Tos kumēdiņus, ko viņi dažkārt taisa Babītes apkaimē, grūti būtu nosaukt par patrulēšanu satiksmes drošības dēļ . par to liecina visneiedomājamākie slēpņi uz posma : Babītes robeža - 4.autobusa galapunkts. Tur CP slēpņi redzami gan dziļōs krūmos, gan grāvī, gan tieši uz blakusesošā veloceliņa, gan tieši pagrieziena virāžā iepretim autobusa galapunktam. Lūk, kad tāds "zaļais draudziņš" PĒKŠŅI izlec priekšā džipam, tad skatiņš ir nesliktais. Protams, CTN jāievēro visiem, bet CP cīņa ar pārkāpējiem jāorganizē ES civilizācijas normu ietvaros, nevis pēc "mērkaķu" metodēm. Nevienam nav noslēpums, ka pēdēja laikā it visur pieaugušas CP aktivitātes slēpņu veidošanā, kas ir tiešā pretrunā ar ministra M.Gulbja nostādnēm (skat. M.Gulbja atbildes iauto lasītājiem). Vai tiešām CP būtu organizēti "sacēlusies" pret sava ministra pozīciju konkrētajā jautājumā ? To varbūt Ļ.cien. Redaktora k-gam vajadzētu uzzināt no CP šefa Voina . Bijām gadiem ilgi pieraduši pie CP "paslēpēm" uz šosejām, bet šobrīd jau visi Rīgas policisti uz ielām vairs "nespēj" nostāvēt atklātā vietā - notiiek regulāra slapstīšanās aiz svešām automašīnām, un izlekšana TIKAI pēc pārkāpuma konstatēšanas. Motocikletisti -CP vispār pat neizmanto zaļas vestes, kādēļ autovadītājam pirms apstāšanās CP aktīvists vēl jāatpazīst. Manā skatījumā, īpaši NEŽĒLĪGA izskatās CP dežūrēšana pie gājēju pārējām. Tā vietā, lai CP darbinieks STĀVĒTU pie gājēju pārejas, un ar savu klātbūtni disciplinātu gan gājējus, gan vadītājus, tādejādi novēršot CSN pārkāpšanas situācijas - lielākā daļa CP iparasti izvēlas stāvēt 50m tālāk un gaidīt: tiks kāds saplacināts, vai ne ???....

98157. viesis 23.septembris 2003 15:35
0 0 Atbildēt

Policijas darbiniekus ir aizliegts fotograafeet un filmeet bez vinju atljaujas-vinji ir valsts dienestaa.sleepshanaas shajaa gadiijumaa ar netiek konstateeta mashiina ir redzama-taatad vinji nesleepjas.luudzu definiiciju vaardam sleepshanaas un pietam nekur nav teikts kaa ir jaakjer PAARKAAPEEJI,kas apdraud sabiedriibas droshiibu braucot ar paaraak lielu aatrumu

98176. viesis 23.septembris 2003 16:24
0 0 Atbildēt

> Sanders paradi kur tas ir rakstits ?

/Robchiks/

98180. viesis 23.septembris 2003 16:31
0 0 Atbildēt

Sanders: nedaudz korekcijas. policijas darbiniekiem nedrikst traucet, bet fotografet es drikstu jebko (LR Satversmes 100.punkts). Un ir skaidri noteikts, ka jaker parkapeji - sini gadijuma ar Iekslietu Ministra paveli - ta ka seko lidzi laikam nevis vienkarsi plapa, ko nezini. Varonis atradies. Policists ir vienkarsa amatpersona. Es pat drikstu vinam uz ielas aizradit, ja man skiet, ka vins ko dara nepareizi. Ari vina uzvardu es drikstu uzzinat jebkura laika.

98190. viesis 23.septembris 2003 17:06
0 0 Atbildēt

Sandersam: Nevajag policijas darbiniekus par varoņiem iztēlot.

Tikai retais Latvijā pelnījis ir šo godu. Policista statuss ABSOLŪTI neatšķiiras piem. no sētnieka statusa (kuram arī var būt gaismu atstarojoša veste). Satversmes pantam nenoliedzami arī ir ļoti liela nozīme. Bet, faktiski, šai foto lietai, vairāk ir piemērojams sadzīves raksturs. Ir cilvēki, kuri vienkarši nevēlas fotografēties. Ārvalstīs pat viens otrs moris paprasa atlīdzību, par to, ka tiek fotografēts. Mūsu CP to vēl pagaidām nedara, bet ko var zināt... Saskarsmes kultūra it kā nosaka, ka būtu nepieciešama tīri cilvēciska fotografējamā objekta (šajā gad. - cilvēka) piekrišana. Tātad, no cilvēciskā viedokļa it kā policistus var saprast. Protams, ja policisti pārkāpj savas tiesības, un negodrātīgi pilda savus pienākumus ( kā konkrētajā rakstā), tad tur, manuprāt, nekā nosodāma nav. sabiedrība ir jāinformā par CP pārkāpumiem , Loģiski, ka tādā gadījumā jebkura fotogrāfēšana jāveic profesionālāk, lai pats "paparaci" nenokļūst pa tvērienam , kā aprakstītajā gadījumā. Ar likuma normām, perspektīvā, iespejams tiks ierobežota tikai fotogrāfēšana tiesas zālēs. Arī šobrīd šis process jau tiek saskaņots ar tiesas priekššēdētāju. Bet paparaci jau ir visur. Demokrātijas vārdā tur nekā nosodāma nav.

98198. viesis 23.septembris 2003 17:34
0 0 Atbildēt

Kā jūs domājat, kas paliktu pāri no kameras, ja poliči puikam viņu atņemtu? Vai vispār atrastu? Aber kamera tak paksā savus 500 Ls! Es arī droši vien (ja tā būtu mana. nevis, teiksim, kādas avīzes) labāk nodzēstu. Bet, ja bija vēlme kašķitaisīt, tad gan piekrītu: vajadzēja neuzkrītoši kabatā dioktofonu ierakstīt un sarunas gaitā palūgt, lai nosauc savus vārdus. Tas JAU būtu materiāls

98215. viesis 23.septembris 2003 20:03
0 0 Atbildēt

Es tik nesaprotu, kāpēc Ikdienas Viesis, pats būdams kārtīgs autovadītājs, kritizē ātruma kontroli no slēpņiem. Tā taču ir varen laba lieta. Jo vairāk pārkāpējus noķer, jo vairāk viņi tiek sodīti, jo pēc tam vairāk ievēro noteikumus, jo drošāka braukšana visiem, tai skaitā Ikdienas Viesim.

98217. viesis 23.septembris 2003 20:07
0 0 Atbildēt

Pilnīgas muļķības - policijas darbs nav nekāda spēle paslēpēs. Policijas pienākumos ietilpst arī novērst, nevis pieļaut un tad arī sodīt. Policists nav kases aparāts - viņš ir mūsu kalps un viņš PATS GRIBĒJA PAR TĀDU KĻŪT!

98229. viesis 24.septembris 2003 1:18
0 0 Atbildēt

..mjaa, marihuaanu par laimi neatrada!:)))

Nebrauciet virsuu Robchikam, tas i muuseejais!

98250. viesis 24.septembris 2003 9:30
0 0 Atbildēt

viesis 20:07 - kāpēc tu domā, ka atklāta stāvēšana ceļmalā ātruma pārsniegšanu novērstu labāk nekā slēpšanās un sodīšana?

98321. viesis 24.septembris 2003 14:21
0 0 Atbildēt

Tie ir baigie kraani!!! Klau nevajag raustiities!!! Ko vins tev var izdariit!!! Taadus suukaataajus vajag sist!!!

98367. viesis 25.septembris 2003 9:25
0 0 Atbildēt

tak lai slepjas, brauc noteikumu robezas un problemu nebus. Netrauce ari ka atrodas krumos, nestav tacu uz brauktuves.Nesaprotu , kur seit ir problema!

98412. viesis 25.septembris 2003 12:08
0 0 Atbildēt

Ja jau CP nedrīkst slēpties, tad lai veikalos visas novērošanas kameras ir redzamas, visi apsardzes darbinieki, arī slepenie, lai būtu redzami. Vispār visi polocisti, kas tagad privātās drēbēs dodas ķert sliktos obligāti lai ir formā. Lai tās mašīnas māneklīšu steidzīgi pārkrāso policijas auto krāsās...

Marazszms.

Vispār labāk būtu, ja CP sēdētu krūmos un no turienes nelīstu ārā. Un viņiem būtu tās kameras, kuras taisās darbināt automātiskā režīmā. Un tad lai fiksē paši visus pārkāpumus. Bet robčika pašam nevajag provocēt citus.

98418. viesis 25.septembris 2003 12:40
0 0 Atbildēt

> viesis 25.09.2003 12:08

Es ari neesu pret to lai vini slepjas.

Bet ir pavele ar kuru viniem ir aizliegts to darit.

Par paveles neieveroshanu laikam tomer vajadzetu aizradit.

Ja viniem tas butu atljauts nebutu ari shi incidenta.

/Robchiks/

98457. viesis 25.septembris 2003 15:19
0 0 Atbildēt

Nu ok, izlasīju komentārus un piekrītu autoram. Strīdēties uz vietas būtu lieki - lai gan labāk būtu uzreiz iebildis, ka fotogrāfēt drīksti kur gribi un ko gribi, tāpat kā iebildi, ka šie bija noslēpušies, tad varbūt šie paši būtu noraustījušies. Vismaz man tā līdzīgi reiz sanāca - bildēju kaut ko pavisam citu, policisti, kas turpat blakus stāvēja sanervozējās un arī prasīja filmiņu. Mierīgi atbildēju, ka bildēt ir manas tiesības un ka viņus nemaz nebildēju. Šie gan nenoticēja, bet norausītījās kaut ko turpināt un aizgāja...

Bet nekad jau nevar zināt cik līdzsvarots ir tas policists (jebkurš cilvēks jau var būt nedaudz kreizī), tapēc to labāk ir darīt mierīgi un prātīgi. Taisīt supervaroni arī jau nav jēgas. Nafig?

Vispār piekrītu, ka vajag viņus nedaudz pēc tam paraustīt - lai redz, ka tādi nervozitātes izlecieni nepaliks nepamanīti un ka tie tomēr nav pieļaujami - lai nākošreiz padomā, pirms dara stulbības.

98466. viesis 25.septembris 2003 15:59
0 0 Atbildēt

Robchik, patiesībā kāda tev daļa gar viņa pavēlēm? :) Tad jau tu, piemēram, ej pa ielu 11 no rīta, bet pie tevis pienāk policists un saka - ko tu te dari, tev ir jābūt darbā - tev ir dots rīkojums, ka pusdienas laiks ir no 12iem līdz 13iem. Iekšējā lieta, tā teikt. :) Vai ne?

98473. viesis 25.septembris 2003 16:23
0 0 Atbildēt

Qued: nesalīdzini Robchiku, kas strada parasta darba kompanija ar zverestu devusu brivpratigi mani aizstavet un likumu ieverot gribosu policistu. Un ja jau ta, tad lai vins ari ievero visus likumus un paveles! Tas tacu ir elementari. Tu neuztrauktos, ja arsti saktu ignoret savas paveles un arstesanas vieta saktu graizities...?

98823. viesis 29.septembris 2003 14:31
0 0 Atbildēt

Robchik,kur raxtiits,ka driixt, ja tev saka nevar znachit nevar neviz tu te izdomaasi ko gribu to daru-taa tu savai sievai vari teikt,ragaini!

98829. viesis 29.septembris 2003 14:50
0 0 Atbildēt

Sanderss laikam ir ments un nearstejams...

98853. viesis 29.septembris 2003 15:45
0 0 Atbildēt

neaarsteejams-jaa,ments -nee,bet zinaama saistiiba ir...

Redaktors 29.septembris 2003 15:51
0 0 Atbildēt

Jus laikam IP adreses tikai saista, ja :) ??

98902. viesis 29.septembris 2003 22:53
0 0 Atbildēt

>Sandlerss

Vardinus izvelies cienitais.

par "Ragainibu" nevajag pac sevis spriest. :)

Skaties ka tevi neatsien no tas saistibas.

Tad varbut bus laiks ari paarsteties.

/Robchiks/

99108. viesis 30.septembris 2003 16:02
0 0 Atbildēt

eu visi lielie varoņi,gudri dirsēji jūs esat pie kompja uz ielas kautkā muldamais ciet.manuprāt lielākā daļa dirsēju naf aizdirsuši tālāk par skolas solu.No savas pieredzes taikšu mazāk dirsīsi ilgāk dzīvosi,par pārgudru diršanu var trāpit uz lieliem izdevumiem.

99172. viesis 30.septembris 2003 22:44
0 0 Atbildēt

Tev ko, galva nestraadaa?! Sauliit, kaa vinji tev var pieraadiit, ka tu esi filmeejis?! Pabrauc garaam, apgriezies, nofilmee, nobaaz kameru bardachokaa, apgriezies un piljii atpakalj... -Kas jums atljaava filmeet? -Es nefilmeeju! (lai pieraada preteejo!) paarmekleet vinjsh tevi nedriikst.. Jaasastaada protokols. Lai staada. 3 liecinieki ir 3 liecinieki. Tos vinjsh paarmekleet nedriikst, pat ja buutu kaadam no vinjiem iedevis savu aparaatu tureet... Vsjo. Papiiri tiiri, 3 lietas ir - iepuut man.... ATCERIES CITAAM REIZEEM!!!!!!

99173. viesis 30.septembris 2003 22:50
0 0 Atbildēt

Un draazt shitaadus CP.istus - nevis taapeec, ka "buutu labaak", ja vinji kruumos seedeetu... varbuut arii buutu. Bet PRINCIPA PEEC. Vinjsh NEDRIIKST un beigts bazaars. Muus nez kaapeec soda par to, ko mees dariit nedriikstam. Kas sodiis vinjus? Sanaak - mees.. ja ne mees, tad tikai ar muusu starpnieciibu. Un ja kaadam mentam nepatiik (es te nedomaaju tos 2% godiigo CP.istu), lai iespiezh kuli skruuvspiilees un paraud spilvenaa...

99204. viesis 1.oktobris 2003 9:49
0 0 Atbildēt

Vairākkārt dažādos iepriekšējos rakstiņos esmu jau uzsvēris, ka ŠOBRĪD, CP darbinieku darbība posteņos faktiski netiek kontrolēta. Nosacīta ir arī posteņu un dežūrvietu sadale - precīzāk šis mehānisms darbojas tikai svetku pasākumos, ārvalstu delegāciju apciemojumu laikos. Parastās darbdienās, uzsākot maiņu, CP darbinieks saņem tikai simboliskas norādes,dežūrvietas parasti izvēlas pēc saviem ieskatiem. Darba kvalitāte, saprotams, arī pēc paša ieskatiem. Pēdējo gadu laikā nav dzirdēts, ka Galvenā policijas pārvalde sevi būtu apgrūtinājusi ar CP posteņu darbības kvalitātes pārbaudi. Arī izslavētās specrotas aktīvisti ar šiem jautājumiem nemīl nodarboties. Specrotistiem vislabāk mpatīk pazīmēties eskortējot ārvalstu delegācijas, vai patrulējot kampaņu laikos kopā ar žurnālistiem un augstām amatpersonām. Pārējā "kontrole" paliek līdzpilsoņu ziņā- ja kāds pazvana piem. pasūdzēties uz CP uzticības tālruni vai uzraksta kādu "žalobu" , CP vadībā sākas zināmas aktivitātes. Padomju laikā CP darbību itin veiksmīgi kontrolēja pedantiski prokuratūras darbinieki - vispārējās uzraudzības kārtībā. Pašlaik , kad vispārējās uzraudzības jēdziens vairs prokuratūras likumā neeksistē, prokurori CP darbībai vispār uzmanību nepievērš, un "kašķi" bez vajadzības nemeklē - jo paši ir ieinteresēti ar dienesta apliecības palīdzību

izsprukt no liekām nepatikšanām. Faktiski, ši lieta atrodas tādā kā pašplūsmā - CP galvenais uzdevums joprojām ir izpildīt dienas FINANSU plānu noteiktajā apjomā. Iespējams, perspektīvā, minētās nianses noteiks attiecīgas ES regulas.

99330. viesis 1.oktobris 2003 15:10
0 0 Atbildēt

he he adreses ar :))

99491. viesis 2.oktobris 2003 14:16
0 0 Atbildēt

tu tds lohs esi kurs rakstija so rakstu baigais pacans nofotografeji un baigais varonis nu tak apdirsies tu ar savu foceni *******

99523. viesis 2.oktobris 2003 16:18
0 0 Atbildēt

Kā ir ar to foķēšanu? es drīkstu foķēt CP vai ne?

99692. viesis 3.oktobris 2003 15:06
0 0 Atbildēt

ātruma ierobežojumus vajadzētu likvidēt kā šķiru. No šejienes arīdzan pārējie secinājumi. Tiem,kas aizstāv slēpšanos - jūs laikam visi ar zapiņiem braukājat un aiz skaudības muldat.

100509. viesis 9.oktobris 2003 16:20
0 0 Atbildēt

Latvijā pēdējā laikā savairojušies šādi vādītāji ar sakropļotu psihi!Ne velti ir tāda paruna,ka latvietim labākais ēdiens ir ...

100512. viesis 9.oktobris 2003 16:30
0 0 Atbildēt

Jebkuru personu (arī privātpersonu)drīkst fotografēt tikai ar tās personas piekrišanu.

100955. viesis 14.oktobris 2003 10:44
0 0 Atbildēt

komentaari nav domaati lai viens otru apdirstu bet lai izteiktu savu viedokli un tas ka kaac domaa savaadaak nenoziimee ka shis kaac lohs vai veel k.kas cits......bet nee notiek tikai apdirshana un kas par to ka lielaakaa dalja uz ielaam neko nevareetu izdariit da kam ts interesee te jau naf nekaac briivo ciinju klubs

101189. viesis 15.oktobris 2003 13:32
0 0 Atbildēt

Labais - ir nu gan aaksti tie Policisti - xe xe xee Laikam intelekts mazaak nekaa caalim :))) MIZEJ - ko veel var atlauties pateikt !!!

Man arii bij gadiijums kad Policists atlaavaas pateikt - kur btauc mulki !!!!!! Nu tad es vina klaatbuutnee arii uzzvaniiju uz policijas nodalu un paskaidroju kaa vinu koleegi mani uzrunaaja - nezinu vai tas bija tas labaakais - bet varbuut kaads par to zvanu lika viniem atskaitiities !!! Abi Polici gan isskatiijas diezgan noruupeejusies par manu zvani !!

Tev veciit nevajadzeeja dot to kameru - vajadzeeja teikt - lai iet pabekot biki !!!!!!

101521. viesis 17.oktobris 2003 10:32
0 0 Atbildēt

Naakosjreiz nefilmee, ja negribi lielaakas nepatiksjanaas iekulties. Nevajag raustiit "lauvu aiz uusaam".

101617. viesis 19.oktobris 2003 21:03
0 0 Atbildēt

Es to taa neatstātu,bet musu valdibai jau tas (KA JAU VIENMER) ir vienalga. Skumigi. :(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti