Uzmanību, itālis pie stūres! 9

 
23.septembris 2003 11:29

Itāļi esot vissliktākie Eiropas autobraucēji! Tādi ir aptaujas rezultāti, ko veica britu pētniecības institūts TNS pēc automašīnu apdrošinātāja uzņēmuma Direct Line pasūtījuma. Pavisam tika aptaujāti 1 000 respondenti katrā valstī – 1 000 britu, spāņu, franču, itāļu un vācu autobraucēju.

Aptaujas galvenais mērķis bija uzzināt no kuras valsts nāk vissliktākie autobraucēji. Rezultātā 36% respondentu atzīmēja Itāliju, kurai seko Francija un Spānija. Turpretī vislabākie autobraucēji esot vācieši (27%), tālāk seko  briti un nīderlandieši.

Salīdzinot valstu auto nelaimes gadījumu statistiku, šī aptauja diemžēl neapliecina iegūto rezultātu sakritību, jo piemēram, Vācija ir otrajā vietā aiz Lielbritānijas pēc notikušo auto nelaimes gadījumu skaita.
Pēc International Road Traffic and Accident Database datiem Vācijā 2001. gadā no 382 950 notikušajiem auto nelaimes gadījumiem uz vairāk kā 50 miljoniem reģistrētiem transporta līdzekļiem sasniegtā negadījumu daļa sastādīja 0,8%, bet Itālijā šī daļa ir 0,6%.

To ka vācieši nav paši labākie autobraucēji, liecina arī pašu vāciešu braukšanas mākslas kritiskais pašnovērtējums. 18% vācieši atzīst, ka viņu tautieši ir slikti autobraucēji. Vēl sliktāki tomēr esot nīderlandiešu autobraucēji, to min katrs ceturtais vācietis.

Direct Line Versicherung AG uzņēmuma komunikāciju nodaļas vadītāja Bettina Welter cer, ka katrs satiksmes kustības dalībnieks centīsies būt uzmanīgs un iecietīgs savā braukšanā. Tas varētu apdrošinātājam un klientam taupīt finanses apdrošināšanas tarifos.

Avots: www.eiropa.lv

 
Visi komentāri
 
98060. viesis 23.septembris 2003 11:33
0 0 Atbildēt

gan jau ka itaalji nesatraucaas, ja bishkji kaadaa krustaa noshkjilj auto, ja var braukt, ta mochii taalaak :) pie tam, braucot ar mazauto ir vieglaak izvairiities no otra mazauto :)

98081. viesis 23.septembris 2003 12:09
0 0 Atbildēt

ha ha, un kurā vietā būtu latvijas braucēji?

98085. viesis 23.septembris 2003 12:14
0 0 Atbildēt

Man gan šķiet, ka tieši itāļi ir vieni no labākajiem braucējiem, jo pie viņu ātrumiem un braukšanas dinamikas - minimums avāriju un cietušo, ko nevarētu teikt par pedantiskajiem vāciešiem, kas brauc ar tieši noteikto, un katru dienu pa kādam smagam negadījumam.

98165. viesis 23.septembris 2003 15:43
0 0 Atbildēt

Pavasrii nobraucu ~1000 km Itaalijaa. Saakumaa biju sabijies - visaadi staasti dzirdeeti...Tak nekaadas vainas - traki miiliigi brauceeju tie itaali!

98213. viesis 23.septembris 2003 19:47
0 0 Atbildēt

Biju arī šajā valsti. Dienvidos ir nekaunīgi brucēji, bet par cik arī mēs mākam būt nekaunīgi un busam bija labi skaļa taure tad nekādu problēmu nebija.

Vafan kūlo !!!

98230. viesis 24.septembris 2003 2:26
0 0 Atbildēt

Itālijas satiksme-Ar Latvijas,Vācijas,Krievijas,Polijas,Lietuvas, vai Igaunijas-kā arī citām Eiropas valstīm nav salīdzināma, jo Itālijā ir asa, bet vienlaicīgi pieklājīga kultūra uz ceļa.

Precīzāk:Itāļi necieš tos guļavus, kuri tiko izbrauc no stāvvietas uz ielas un vēl pāris stundas guļ pie stūres(Es ar neciešu šos agros rīta korķus Rīgas ielās, jo daudzi no rītiem reāli guļ pie stūres-°KAS TĀDIEM DEVA TIESĪBAS, VADĪT MIEGAINIEM AUTO :))))))))))

P.S. Manī laikam rit Itāļu raksturs :)), jo jebkurā laikā esmu pie stūres modrs-Ir pirādījies gadu gaitā....

98237. viesis 24.septembris 2003 8:54
0 0 Atbildēt

Tik lēni kā Latvijā nebrauc gandrīz nekur uz Dienvidiem. Grūti pateikt vai tur vainīga mentalitāte vai vecie auto. Ja nebraucu pa bāņiem, gan Vācijā, gan Austrijā, gan Itālijā braucot ar noteikto ātrumu aiz manis veidojā mašīnu rindas gan pilsētā gan laukos, it seviški kalnainos apvidos. Īpaši visi ber virsū pie krustojumiem. Viesojoties Itālijā un Vācijā mūs vadāja vietējie vidēja vecuma paziņas ar saviem auto. Netiek ievēroti ātruma ierobežojumi, brauc pēc situācijas. Nekādus citus pārkāpumus neievēroju. Latvijā lēno braukšanu veicina policija, kas pelna sev kabatas naudu, parasti ar satiksmes drošību tam ir mazs sakars. Policija stāv vietās, kur neveidojas bīstamas situācijas, kur maz krustojumu, zema mašinu plūsma un vienīgais ko var sabraukt ir zirga ******* uz ceļa, citur grūti apstādināt braucējus. Tā kā policija nerūpējas par satiksmes drošību, tad tā arī ir zema neskatoties uz salīdzinoši tukšajiem Latvijas ceļiem. Braucot pa Eiropu pirmos policistus var manīt šinī pusē Polijā un arī tikai vietās, kur ir ātruma ierobežojumi. Domāju ka noteikti var samazināt daļu ceļu polijas, no tā satiksmes drošība nemainīsies, vienīgie zudējumi būs policistu ģimeņu budžetam.

98238. viesis 24.septembris 2003 8:57
0 0 Atbildēt

Vācieši ārpus Vācijas nav nekādi pieklājīgie braucēji, vismaz ātruma ierobežojumi ievēroti parasti netiek...

98265. viesis 24.septembris 2003 10:33
0 0 Atbildēt

195.22.199.157/view/view.shtml - šī ir webcam-live no Tirānas (Albānija) centrālā laukuma; pieļauju, ka Itālijā un Grieķijā brauc līdzīgi. Interesanti! Agrāk tur arī luksoforu varēja redzēt, tad vispār bija jautri - nekādu sakaru ar luksofora gaisām neredzēju. :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti