Opel Corsa 1.7 CDTI GSi – «viens riktīgs aparāts» 33

 
25.septembris 2003 9:01

Opel Corsa nesen tika uzlabota kā no ārpuses, tā arī zem motora pārsega. Pirms neilga laika mazauto saņēma divus jaunus 1,3 litru un 1,7 litru dīzeļdzinējus. Šoreiz mazliet par to, ko tad sniedz 1,7 litru dīzeļdzinējs.

corsa1.jpg

Kas to būtu domājis, ka Opel Corsa Gsi (!!!) saņems 1,7 litru dīzeļdzinēju? Ar uzlaboto dizainu, vieglo virsbūvi un 100 Zs Corsa GSi iegūst īsti sportiska auto īpašības. Izrādās, dīzeļdzinējs ir īsts spēkavīrs. Pie 2300 apgriezieniem minūtē tas attīsta 240 Nm lielu griezes momentu.

corsa2.jpg

Iespaidīgie rādītāji tiek nodrošināti pateicoties jaunākās paaudzes Common – Rail iesmidzināšanas sitēmai. Degvielas patēriņš arī būs niecīgs – 4,8 litri, apgalvo Opel. Maksimālais ātrums, ko spēj attīstīt Corsa CDTI Gsi - 190 km/h.

Diemžēl, salonā nekādas izmaiņas nesagaidīsim. Mazliet izmainjušies apdares materiālu krāsu toņi, taču kopumā – viss pa vecam. Opel Corsa CDTI GSi maksās aptuveni 17000 eiro. Nekāds lētais braucamais nav, taču varbūt tomēr ir vērts – trīs maģisko burtiņu dēļ.

Shearer, speciāli iauto
Foto: Auto Bild

 
Visi komentāri
 
98365. viesis 25.septembris 2003 9:21
0 0 Atbildēt

Diez vai burtinju deelj ir veerts pirkt 100Zs diizeli. Man likaas , ka Gsi tiek piekskjirts biku cildenaakiem modeljiem.

Cerams, ka piem. Audi nenosauks 80Zs diizeljaino A2 par RS2.

98368. viesis 25.septembris 2003 9:26
0 0 Atbildēt

Vot tādu gribētu ar ko uz darbu pa lēto braukāt

98382. viesis 25.septembris 2003 9:50
0 0 Atbildēt

nu ja uz darbu pa leeto.... bet ceena!!!

98387. viesis 25.septembris 2003 10:03
0 0 Atbildēt

17000 eiro... Paskatāmies, ko reāli tirgū var dabūt par šādu summu - Audi A6 2.5 tdi ( ~99. - 01. gads), Bmw 530d ( ~98 - 00. gads).

=> Kam liekas, ka šāda CORSA ir ieguldītās naudas vērta? Un vai sirdij būs prieks tikpat liels kā maksa par to?

Maza viela pardomām.

98388. viesis 25.septembris 2003 10:09
0 0 Atbildēt

Heh, cilvēki joprojām netiek pāri veca bmw sindromam...

98390. viesis 25.septembris 2003 10:14
0 0 Atbildēt

Neredzu jēgu tāda krāma iegādei!

Ne mašīna, bet maza vanna, kurā tev nav vietas lai pat ātrumus pārslēgtu, jo roka beržas gar blakussēdētāju!

Smieglīgi ir tie mazie purkšķi!

Nekāda komforta!

98392. viesis 25.septembris 2003 10:16
0 0 Atbildēt

Ja esmu nobriedis ieguldīt tādu naudu transportal īdzeklī, tad jāpērk ir labākais.

98393. viesis 25.septembris 2003 10:22
0 0 Atbildēt

teiksim jaguārs

98395. viesis 25.septembris 2003 10:27
0 0 Atbildēt

Dažiem cilvēkiem liekas, ka vecs auto var būt 2000. gada???

Jealousy, tu ar galvu domā?

98397. viesis 25.septembris 2003 10:39
0 0 Atbildēt

Ir pieprasiijums - ir arii piedaavaajums... Kaadas probzas? Katrs peerk to, kas katram vaiciix vai patiik... :/

2 Kasinjsh: taadam A6 apdroshinaashana buus bik savaadaaka...

98406. viesis 25.septembris 2003 11:29
0 0 Atbildēt

Cena arii kaa joptwojumatj.

98407. viesis 25.septembris 2003 11:30
0 0 Atbildēt

Pat 5-10 gadus vecs BMW būs vairākas reizes labāks, ērtāks, prestižāks, izturīgāks par tikko nopirktu opeli, kur nu vēl tādu sūdu kā corsa!

Domā ko runā jealousy!

98416. viesis 25.septembris 2003 12:25
0 0 Atbildēt

tiger - kā krāna pagarinātājs BMW toč ir prestižāks :)

98426. viesis 25.septembris 2003 13:05
0 0 Atbildēt

pa daargu,bet diizeljiem ir naakotne! jau naakamgad bendziins maksaas 64kapeikas!!!

98427. viesis 25.septembris 2003 13:05
0 0 Atbildēt

Labāk vecs bembis, nekā šitā miskaste!!!

98430. viesis 25.septembris 2003 13:18
0 0 Atbildēt

un tu domā, ka soļarka būs krietni lētāka? cenas kāpums būs tāds pats kā benžam!

98432. viesis 25.septembris 2003 13:27
0 0 Atbildēt

Kreisaa soljarka taa neuzkaaps ;)

98442. viesis 25.septembris 2003 13:53
0 0 Atbildēt

ZB šitie cildenošie raksti par suksiem. Kādi vēl maģiskie burti, kāds vēl spēka vīrs. Murgs kaut kāds. Un vēl kā pliķis sejā gandrīz identiskie M3 spoguļi :|

98448. viesis 25.septembris 2003 14:22
0 0 Atbildēt

man nepatiik,esu ar mieru maksaat ka vai 80 santimus pa litru un braukt ar normaalu audi vai bmw.

98453. viesis 25.septembris 2003 14:57
0 0 Atbildēt

Cien. norējēji: Normālā sabiedrībā mazu ienākumu ļauži nekautrējas braukt ar maziem, jauniem aparātiem. Pilnas ielas un ceļi ar tiem. Daļēji tam jāpateicas arī nodokļu politikai, kas dažās ES valstīs ir dikti smaga attiecībā uz veciem "megarulzziem". Jāņem vērā, arī kāda ir šī auto mērķauditorija galvenajos tirgos (mūsējā gan ir galīgi savādāk noskaņota). Šis ir normāls studenta, mājsaimnieces auto, ar kuru gana ērti un ekonomiski ir pārvietoties (un parkoties) pilsētas ielās un šad tad izbraukt arī ārpus pilsētas. Cilvēkiem, kuriem locekļa un iedomātā locekļa garums nav atkarīgs no auto izmēra, brenda un jaudas.

Cena tas ir cits jautājums - jaunie dīzeļi vispār ir sasodīti dārgi (ir dikti jārēķina, cik daudz brauksi)

AGSi, kura ir bijusi visādiem nikniem Kadetiem un Mantām, arī šim aparātam gan nevietā.

98469. viesis 25.septembris 2003 16:07
0 0 Atbildēt

Gasjam taisnība. Tā arī neesmu īsti sapratis, kādēļ latviešiem ir tā mānija pirkt lielus auto. Komforts, protams, lielāks un gaita līganāka, bet papildus baigi maksāt par to? Ja nav kur naudu likt ... Komentāri jau parāda noskaņu. Cilvēki ir gatavi braukt ar norūsējušu "megarulzi" un regulāri to remontēt tā vietā, lai efektīvi pārvietotos ar jaunu un ekonomisku auto.

Gasjs - šodien laikam īstu Gsi neatmaksājas taisīt, jo maz būs to pircēju (cena arī noteikti nebūtu maza). Bet ķeksīti jau vajag :)

98475. viesis 25.septembris 2003 16:29
0 0 Atbildēt

Pashi juus pareekiniet,braukt ar piecgadiigu benziinieku ir leetaak nekaa ar jaunu corsa diizeli. Rietumos ir savaadaak deelj nodoklu politikas. Un vinji deel taa nemaz nav laimiigi. Esmu braucis arii ar jauniem mazauto, paldies. Piecgadiigs Audi, BMW, MB, arii lielaaki Honda un Mitsubishi ir labaaki. Vajag reekinaat arii auto veertiibas kritumu. Un veel, Rietumoos auto remonts ir daudz daargaaks nekaa sheit. Bet pie mums pirkt jaunu ato nav praatiigi dariits, tikai tad ja ir daudz naudas, vai arii vispaar no aauto neko nerubii.

98477. viesis 25.septembris 2003 16:46
0 0 Atbildēt

Ekonomija super attieciibaa pret jaudu, cena gan astronomiska.

98490. viesis 25.septembris 2003 18:33
0 0 Atbildēt

Mjaa, massiinas iegaades cenas dzeeki, protams, prot reekkinaat, bet uztureessanas izmaksas aizmirst. Kaa reizi smiekliu naak, par pajaunu "nikno" autinnu faniem, kuri var liizingaa izteereet kaadu 15 000 dolaarus par autinu, bet joprojaam dziivo kopaa ar mammucciem un iebraucot degvielas uzpildes stacijaa, pildaas par diviem latiem. Vienkaarssi vajag piemest taadas lietas kaa garantija, degvielas pateerinnss, izpuuteeja cena, bremzzu kluccu cena u.c. regulaari mainaamu "siikumu" cenas.

98497. viesis 25.septembris 2003 21:42
0 0 Atbildēt

GSI un cena garām, bet ar tādu Dti pārvietojos un ļoti lēti. Kaifa ķeršanai ir citas mašīnas.

98499. viesis 25.septembris 2003 22:18
0 0 Atbildēt

atkal tigersam kā dadzis acī šefa (P)opel(is) :)

protams ja maksimālajā ātrumā samauksies šitas megaturboopelis ar kādu septīto bēmēvē, tad diez vai tie trīs burtiņi palīdzēs :)

98541. viesis 26.septembris 2003 10:53
0 0 Atbildēt

OPEL pirkt nedrīkst. Īpaši jaunu. Sūd>s. Pa servisiem vien dzīvosiet.

Redaktors 26.septembris 2003 11:01
0 0 Atbildēt

Kur var būt stulbs komentārs. Jauni opeļi gan īpaši pa servisiem nedzīvojas.

98558. viesis 26.septembris 2003 11:51
0 0 Atbildēt

Eee tas tik i verkjis!

98659. viesis 26.septembris 2003 19:33
0 0 Atbildēt

nu nevajag teikt ka VECI opeļi pa servisiem dzīvojas - man vēl joprojām pie stūra stāv '85 (kādu pusmiljonu vismaz tas ir noripojis - dīzelis ir nost ziemā pielaist nevar - tāpēc saucu to par vasaras mašīnu) kadets - rūsē gan kā speciāli sālīts būtu - tad vēl tās priekšējās bremzes (visi kadetisti mani sapratīs)

abet citādi nekas tur nav jāserviso - mizo tikai kamēr turas uz ceļa - reizi gadā aizbāz izpuvušos caurumus, iekustini bremzes, izej tehnisko un min tālāk :)

98680. viesis 27.septembris 2003 18:01
0 0 Atbildēt

par veciem opeljiem piekriitu - nemirstoshi. bet jauni tieshaam nav normaali!

98687. viesis 27.septembris 2003 23:50
0 0 Atbildēt

Veči! Es zinu vislabāk!! Opeļiem 1,7 Turbo dizeļi ir baigi labie!!Bet tas ir ja runājam par jaunajiem no 2000 gada japāņu dīzeļiem.Nav nekā labāka par Astru 1,7 D ar 75 lopiem!! Pats braucu 3 gadus nekādu problēmu! patēriņš 5 l ne vairāk!! Un Corsai tagad būs jaunais Dīzelis 1,3 .tam jābūt labam.

98688. viesis 27.septembris 2003 23:57
0 0 Atbildēt

TO:ASS7

Acimredzot tu neko nezini par jaunam a/m!!

šaubos vai tu kaut 10 km esi nobraucis ar jaunu opeli!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti