Kārlis Auza iesaka «Ferrari» 39

 
19.novembris 2001 11:33

Kārlis Auza, pazīstamā žurnāla «Klubs» autožurnālists, viens no Rīgas autošova «AutoExotica» rīkotājiem, «DDB» sporta mārketinga projekta direktors saka, ka braucis ar lielāko daļu pasaulē pazīstamākajiem automobīļiem, bet pats brauc ar...

Ar ko Tu šobrīd brauc? Volvo 850 T5. Tas ir ļoti jauks automobīlis, aprīkots ar 2,3 litru turbodzinēju, kura jauda ir 235 Zs. Dinamisks – 7 sekundes līdz 100 km/h. Manuprāt, tas ir ļoti labs rādītājs šādai mašīnai – 167 Zs uz 1000 kg. «Volvo» es nopirku nejauši. Es nebiju domājis pirkt šo marku. Man draugs piezvanīja un teica, ka ir iespējams nopirkt Volvo T5. Sagadīšanās – mana pirmā mašīna, kuru es esmu testējis (16 gadu vecumā) bija tieši Volvo 850 T5. Vispār man par Volvo ir labs iespaids. Neskatoties uz to, ka esmu braucis ar lielāko daļu pasaulē vērā ņemamu automobīļu – Volvo ir labs. Tā ir tipiska skandināvu mašīna, varbūt tā šobrīd nav piemērota manam vecumam – ar Volvo brauc vecāki cilvēki… Izcila salona ergonomika, labi dinamikas rādītāji, ļoti kvalitatīva un uzticama mašīna. Kāda bija Tava pirmā automašīna? Tas bija VW GOLF II Gti. Tas bija pirms trijiem gadiem. Visi ļoti labi zina tādu modeli – 16 vārstu dzinējs, aprīkots ar sporta sēdekļiem, sporta izpūtēju, 16” diski. Katrā ziņā tā man bija ļoti mīļa mašīna – kā jau pirmā… Cik vispār Tev bijušas automašīnas? Pašreizējais Volvo ir mana … otrā mašīna. Ņemot vērā manu autožurnālista darbu, ikdienā es to vien daru, kā braucu ar dažādu marku un jaudu automobīļiem. Līdz ar to varu ļoti skaidri izvērtēt, ar ko automobīļi atšķiras viens no otra. Tāpēc man nav nepieciešamības regulāri mainīt mašīnu. Auto pieredzi es iegūstu no svešām mašīnām. Tas ir autožurnālista darbs – testēt un nodot šo informāciju pārējiem «lietotājiem». Kādu mašīnu Tu vari ieteikt «asajiem» Latvijā? Ja gribi jaudīgu un dinamisku mašīnu, tad tā varētu būt Porsche 911, BMW M3, Mitsubishi Evolution… Viss ir atkarīgs no iespējām. Bet, ja ir vairāk naudas, tad tas būtu jebkurš Ferrari modelis, kas sniedz pilnīgi satriecošas emocijas, salīdzinājumā ar citiem automobīļiem. Tavs sapņu auto? Dīvaini, bet pēc tā, ka esmu izbraucis ar Ferrari, Lamborgini, Porsche Turbo, rodas ne tikai sapratne par mašīnām, bet ir unikāla iespēja uzzināt, kas tas tāds ir, nenopērkot mašīnu. Man ir bijusi priekšrocība, ka es zinu, kas ir katra no šīm mašīnām, kādas emocijas tā sniedz. Ja runā par braukšanu, tad ar visiem iespējamajiem sapņu auto esmu jau izbraucis… Neesmu braucis ar Jaguar XJ 220, ar Bugatti vai McLaren F-1, bet ļoti gribētos. Tās ir mašīnas - ikonas. Atbildot uz jautājumu, man ļoti patīk Ferrari 360 Modena – jaunākais Ferrari modelis, kas pirmo reizi tika prezentēts 1999. gada Ženēvas autosalonā un ar ko man bija iespēja izbraukt šogad augustā, kad tā tika izstādīta «AutoExotica 2001». Emocijas bija fantastiskas! Kad sēdi mašīnā, spiežot gāzi, jaudīgais V8 dzinējs, kurš atrodas aiz muguras, veic muguras masāžu. Skaņa … tas kaut kas no citas dimensijas. Viss Ferrari imidžs, vēsture – tā ir leģenda. Man arī ļoti patīk BMW, kas, spriežot pēc iAuto portāla diskusijām, patīk daudziem lasītājiem. Tas ir vislabāk pozicionētais auto brends pasaulē, mašīnai ir izcila kvalitāte, ļoti laba dinamika, dizains. Galvenā lieta, kas man patīk BMW - tas ir pēdējais lielais neatkarīgais auto ražotājs pasaulē, līdz ar to mašīna pati par sevi ir unikāla. Visi pārējie auto ražotāji savos auto izmanto unificētas detaļas. BMW ir individuāla mašīna. Pēdējais «ātrais auto», ar ko esmu braucis ir Porsche 911 Turbo. Rīgā šobrīd viens ir nopirkts. 420 Zs, 4,2 sekundes līdz 100 km/h. 100km/h šai mašīnai nenozīmē neko. Tās ātruma «teritorija» ir virs 200 km/h. Zinu gadījumu, kad Porsche 911 Turbo īpašnieks izvizināja BMW M5 saimnieku. Pirms tam viņam nebija motivācija, ka vajadzētu mainīt savu M5 uz jaudīgāku. Pēc šī brauciena viņam mainījās domas – parādījās motivācija. Tavs braukšanas stils? Es cenšos braukt uz «saprāta robežas». Kad es braucu ar Porsche, es braucu ātri, jo es zinu, ka šī mašīna ir izcili vadāma un spējīga arī nobremzēt… Uz ielas ar Volvo cenšos ātrumu nepārkāpt. Es braucu atkarībā no garastāvokļa. Ir dienas, kad es braucu mierīgi (kā pienākas braukt ar Volvo), bet ir dienas … trakākas. Attiecības ar Ceļu policiju Normālas. «Noķer» mani samērā reti – dažas reizes gadā. Ja es pārkāpju, tad arī samaksāju. Nekādu konfliktu vai domstarpību nav bijis. Avārijas arī man nav bijušas, tpu, tpu… Tava pirmā darbība automašīnā Piesprādzējos. Negribas ar galvu dauzīt stiklus. Tā kā mašīnā ir «air bag», braukt bez siksnām ir bīstami, jo tad «air bag» var nosist tevi. Vai Tu lasi «iAuto» un ko tieši? Jā, dažas reizes nedēļā - noteikti. Izlasu aktuālākās ziņas. Patiesībā es tam pāreju pāri virspusīgi, paskatos, vai neesmu ko palaidis garām… Tavs novēlējums «iAuto» lasītājiem Lai katram būtu tāda automašīna, kadu viņš vēlas! Fotoaparāts no CANON centra iAuto
 
Visi komentāri
 
4459. viesis 16.novembris 2001 14:40
0 0 Atbildēt

hmm ... nee nu taisniiba jau ir shim dzhekinjam ! taa jau tur ir ar tiem auto briinumiem ... kaa narkotikas - pameegjini un chau! Jaudu jaudu un veelreiz .. !

4463. viesis 16.novembris 2001 15:45
0 0 Atbildēt

Viss jau butu labi, bet pilsonis jau isti nemaz nemak braukt!

4468. viesis 16.novembris 2001 16:16
0 0 Atbildēt

Festers (taada savulaik bija K.Auzas iesauka) diemzheel nepaarzin, ar ko brauc...

Taa Volvo modeļa jauda ir 225 ZS pie 5200 apgr.min. Bet 0-100 km/h saskanjaa ar pasha Volvo datiem: 7,4s, kas reaalajaa dziivee ir stipri vairaak. It iipashi, ja Auza lieto Statoil degvielu....

4470. viesis 16.novembris 2001 16:25
0 0 Atbildēt

Pavļiks Otmorozovs

tas mudazvons nerubii, ka masas jaudu meera kg/KW, kas tam vinja verkjim (volvo suukaa!!!!!!) ir 8,6kg uz KW vai 6,3 kg uz ZS....un Auza nemaak reekjinaat. Peec teh. datiem vinjam tas cipars sanaak 158,4....vot!!!!!! Ja vien vinjsh nav sabaazis iekshaa visaadus kankarus kaa pedinjsh.....

Redaktors 16.novembris 2001 16:33
0 0 Atbildēt

Nav liela māka anonīmi «uzbraukt», ne?

4481. viesis 16.novembris 2001 17:25
0 0 Atbildēt

Varu uzbraukt arī es! :| Kopš kura laika 850 sver 1407kg? :)))) Gribu redzēt, kas ir izmests ārā no tās buņdžas! Motors?

4483. viesis 16.novembris 2001 17:30
0 0 Atbildēt

Tukša tā arī sver...

Redaktors 16.novembris 2001 18:02
0 0 Atbildēt

225 Zs ir minimālā jauda un nevis pie 5200, bet pie 5280 apgriezieniem... Kā rakstīts šīs mašīnas tehniskajā dokumentācijā, braucot ar turbīnu vismaz 30 sekundes, palielinās turbīnas spiediens - jauda palielinās līdz 240 Zs, kā arī palielinās griezes moments! Tā kā jauda intervijā ir minēta pareizi!

4498. viesis 17.novembris 2001 20:00
0 0 Atbildēt

Tieshi taa, juus tur augshaa visi $#%^. Es jau neaizstaavu volvo, volvo ir galiigaakais *******, bet zb ja shitaadi saak blatnojus meetaat (iipashi veeziic :P).

4518. viesis 18.novembris 2001 22:49
0 0 Atbildēt

Es atvainojos, Perfection cik tev ir gadu? Spriežot pēc runas stila 12-16?

4530. viesis 19.novembris 2001 11:54
0 0 Atbildēt

850ais kaut peec izskata ir tipisx volvo, patiesiibaa ir krietni diferenc! pie plusiem - forsha piekare, kas ljauj sportot, droshiiba [pashi zinat - tas ir volvo], skandinaavu fishkas, kas padara auto ideaalu ziemaa - pechka, ventilaacija, apsildaamie benjkji - neviens ne-skandinaavu auto pat liidzi netur!

piedevaam 850ais desu vaaghis ir viens no retajiem, kuram nolaizhot benjkjus ir pilniigi taisna griida - vienkaarshi perfekc risinaajums celjojot - izrullee guljammaisu i shnjaac uz nebeedu!

vieniigais miinuss - kaut arii motors ir dinamisx, vinjs ir baigi neelastiigs - ne tajaa robaa iebaaziisi i skuju - necels!

4532. viesis 19.novembris 2001 12:37
0 0 Atbildēt

Nu lielie AUDI cieniitaaji, sevisski Juron, palasiet un spriezziet passi pas ir labaaks - jaunas A4 vai BMW 330iX.

www.autoreview.ru/new_site/year...test/test2.htm

ZIP.

4542. viesis 19.novembris 2001 15:08
0 0 Atbildēt

man arii riktiigi patiik VOLVO. forsha tachka.

4574. viesis 19.novembris 2001 18:56
0 0 Atbildēt

Es labprat uzzinatu ko vairak par Kārļa Auzas profesionalo karjeru! mix@one.lv reals dzeks! Ari es ar tadu volvo esmu braucis... labs vagis, tikai rij daudz!

4580. viesis 19.novembris 2001 22:32
0 0 Atbildēt

tipa par v 850 - shis bija modelis, kas izvilka visu volvo koncernu no baigi dziljaas bedres - taa ka visu cienju.

Vienu lietu nesaprotu, kaapee visi lielie auto speci izveelas , maigi izsakoties, diivainas (nav domaats sliktas) mashiinas - auto zhurnaala galv. redzaktors savulaik nopirka jaunu suzuki jimmy (nezinu kas vinjam ir pashlaik), shi spec 850 volvo, ir arii citi piemeeri - sakritiiba? kaut kaa diiivaini sanaak

4581. viesis 20.novembris 2001 9:16
0 0 Atbildēt

To Pef:

Tu to vēzīti man? 850 ir baudīts un lai nestāta, ka sver 1400kg! Smieklīgi! Ceļa nodokli apskaties par to bundžu vismaz! :|

4582. viesis 20.novembris 2001 9:34
0 0 Atbildēt

Nav jau labi skaitīt svešu naudu , bet cik tad pelna žurnālists , ja var atļauties V850?Laikam vērts pievērsties žurnālistikai?Bet auto tiešām ir labs!

4596. viesis 20.novembris 2001 13:10
0 0 Atbildēt

jums visiem laikam skauzh, ka shitas dzheks dabuu pabraukties ar taadiem autinjiem, kaadus juus tikai bildiitees redzeejushi esat. vish mizo apkart ar ferrari un par to veel pikji sanjem, laimiigais.

4603. viesis 20.novembris 2001 14:28
0 0 Atbildēt

Visu izteica viņa teiktais: "Ļoti patīk BMW, kas, spriežot pēc iAuto portāla diskusijām, patīk daudziem lasītājiem. Tas ir vislabāk pozicionētais auto brends pasaulē, mašīnai ir izcila kvalitāte, ļoti laba dinamika, dizains. Galvenā lieta, kas man patīk BMW - tas ir pēdējais lielais neatkarīgais auto ražotājs pasaulē, līdz ar to mašīna pati par sevi ir unikāla. Visi pārējie auto ražotāji savos auto izmanto unificētas detaļas. BMW ir individuāla mašīna" . Nu, kas ir ko? Nokaunējāties par saviem Opelsuksiem un Peggysuxiem :D ??? Nu, rullē rullē tas BMW...

4614. viesis 20.novembris 2001 16:10
0 0 Atbildēt

tu gan izceelies idiots

4624. viesis 20.novembris 2001 16:57
0 0 Atbildēt

O, o Šīris iemācījies elementārus soļus iekš HTML :D, bet bildīti paraxtā nemāk vēl ielikt :p

4625. viesis 20.novembris 2001 16:58
0 0 Atbildēt

To iepriekšējo es teicu, vienkārši nepaspēju ielogoties, kad jau ieraudzīju to idiotu

4626. viesis 20.novembris 2001 17:02
0 0 Atbildēt

oioioi, tu domaa, uzgaidi mirkliiti :P

4644. viesis 20.novembris 2001 18:47
0 0 Atbildēt

Mudaks

4669. viesis 21.novembris 2001 10:16
0 0 Atbildēt

Jūs visi esat mudaki! BMW nav individūalitāte, bet pats sakanākais auto! Paskatieties, ko ar to dara dizaineri! Tas tunings to marku pārvērš pilnībā! Un kur tur oriģinalitāte? Vai tajās lampās? Vai vecuma garšā? Un vispār , ko var spriest žurnālists? :|

4685. viesis 21.novembris 2001 12:42
0 0 Atbildēt

Shearer Tas mirklītis ir ievilcies :D

Vzini Tevis teiktais izskatās pēc mirstošas cūkas agonijas :D

4718. viesis 21.novembris 2001 17:06
0 0 Atbildēt

mudaks ir karlis, karlim nav bmw

4726. viesis 21.novembris 2001 19:39
0 0 Atbildēt

Bimmer ir žurnālsits? :))))

4937. viesis 23.novembris 2001 13:04
0 0 Atbildēt

Tas, ka kaads gandriiz veel nepilngadiigs jefinjsh ir truli ripinaajies ar labiem automobiljiem, veel nenoziimee, ka vinjsh kaut ko no taa visa sajeedz.

Lai nu kaa, bet jeegas no shiem testiem ir tik pat kaa dot bomzim nogarshot pasaules labaakos konjakus.

5025. viesis 23.novembris 2001 17:31
0 0 Atbildēt

Minka:

nu ko jus apliekat to redaktoru! Katram sa ka ta ir savs viedoklis! Tatad ari redaktoram! Cieniet vina viedokli!

5026. viesis 23.novembris 2001 17:31
0 0 Atbildēt

Minka:

Ka te vispar var normali vardu ierakstit?

5032. viesis 23.novembris 2001 17:43
0 0 Atbildēt

Auza ir plaģiāts. Rakstus veido no vairākiem ārzemju žurnāliem. Viņa stils atgādina The Car publikācijas. Bet autiņus viņš ņem, lai zīmētos un ar nodomu savākt kādu beibi, bet cik zināms tad tas viņam nepārāk labi sanāk. Tāds lecīgs šmurgulis viņš vien ir!

6912. viesis 14.decembris 2001 18:36
0 0 Atbildēt

Šitajs puisītis 3 gados (pirms 3 gadiem bija 1. auto - golf!) kļuvis par auto specu???!!!

9474. viesis 16.janvāris 2002 23:31
0 0 Atbildēt

VOLVO UN TIKAI VOLVO

ZE BEZD OV ZE BEZD ON ZE VORLD

 

56153. viesis 18.decembris 2002 14:13
0 0 Atbildēt

Kas var but unikals masinai ar 900 000 gab. tirazu? Tas ir kvalitativais "sirpotreb" !

95470. viesis 5.septembris 2003 18:57
0 0 Atbildēt

nu smukas jau mashiinas un labas arii zeel ka taas ir tikai ikonas tieshaam taada skaade vareetu katru dienu ar taadu braukt buutu labi

113979. viesis 8.februāris 2004 13:23
0 0 Atbildēt

viena bilde (respektiivi sii www.iauto.lv/images/zinas/auza_400_13.jpg) ir feika fotomontaaza imho ;)

Redaktors 8.februāris 2004 18:00
0 0 Atbildēt

tā nav fotomontāža

287386. viesis 30.septembris 2012 21:05
0 0 Atbildēt

Manliekas ka šis raksts ie labs,nekāda vaian

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti