Nesakrīt ES un SM viedokļi par ceļu remontiem 31

 
1.oktobris 2003 13:42

Latvijas un Eiropas pārstāvjiem radušās domstarpības par strukturālo fondu līdzekļu izlietojumu, jo Satiksmes ministrija ar Eiropas Savienības (ES) Eiropas reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzfinansējumu vēlas realizēt projektus arī uz pirmās un otrās šķiras autoceļiem, taču ES norāda, ka ERAF nauda jāizlieto tikai valsts galveno autoceļu stāvokļa uzlabošanai.

Līdz ar to Latvijai radušās problēmas ERAF naudas apguvē, trešdien žurnālistiem bažas pauda satiksmes ministrs Roberts Zīle.

Ministrs norādīja, ka problēmas rodas divu iemeslu dēļ - pirmkārt, Latvijas galvenie autoceļi jau tiek atjaunoti par ISPA fonda līdzekļiem, bet pēc iestāšanās ES tiem plānots piesaistīt Kohēzijas fonda līdzekļus. Līdz ar to to stāvoklis būs salīdzinoši labs.

"Ja par ES naudu mēs veiksim tikai lielo ceļu remontus, mazākas nozīmes ceļus nebūs iespējams labot vispār," sacīja Zīle, skaidrodams, ka Valsts autoceļu fonda (VAF) kā speciālā budžeta likvidācija radījusi draudus lauku ceļu atjaunošanai. Mazos Latvijas ceļus līdz šim remontēja par VAF līdzekļiem.

Savukārt ministra padomniece sabiedrisko attiecību jautājumos Iveta Bērziņa-Bebriša BNS atzina, ka pašlaik pie šī jautājuma strādā speciālisti, kuru uzdevums ir pārliecināt ES, ka Latvijas izvēlētais ES fondu izlietojuma veids ir optimāls un Latvijas situācijai visvairāk piemērots.

"Pagaidām gan nav bijis gadījuma, ka ES kategoriski uzstātu uz konkrētiem naudas izmantošanas projektiem," piebilda Bērziņa-Bebriša.

Latvijas transporta nozarei kā ES kandidātvalstij bija pieejami PHARE programmas un ISPA fonda līdzekļi, taču, pievienojoties ES, Latvija varēs īstenot projektus transporta jomā ar ES struktūrfondu un Kohēzijas jeb izlīdzināšanas fonda līdzfinansējumu.

RĪGA, OCT 01, BNS

 
Visi komentāri
 
99287. viesis 1.oktobris 2003 13:44
0 0 Atbildēt

Jippī jē! Man arvien vairāk sāk patikt eiropa :)

99288. viesis 1.oktobris 2003 13:45
0 0 Atbildēt

Sākās...

99290. viesis 1.oktobris 2003 13:49
0 0 Atbildēt

kad tie kroplji normaali celjus taisiit saaks? a to uzklaaj jaunu asfaltu - peec gada,pusotra tur vairs tik ar tanku izbraukt var...kam vajag,tas jau vaaraas no shaadas lietu buutiibas...maitas taadi...

99291. viesis 1.oktobris 2003 13:49
0 0 Atbildēt

da normaali

99292. viesis 1.oktobris 2003 13:52
0 0 Atbildēt

nu ja, ka normaali, ko ta vairaak vajag??? pa riigu var normaali pabraukaat, liidz darbam un atpakalj nokljuut nav probleemu, man pie vienas vietas, kas notiekaas paareejiem celjim un ielaam miestos un aarpus tiem ... hotj bedres liidz pusasiim :)

99294. viesis 1.oktobris 2003 13:59
0 0 Atbildēt

Tas ir tiem kas balsoja PAR ES... Sanemiet...

99295. viesis 1.oktobris 2003 14:00
0 0 Atbildēt

Vetla: nu nesaac te tagad pluutiit tikai....

99297. viesis 1.oktobris 2003 14:02
0 0 Atbildēt

Debīli komentējam, ja mēs bez ES naudas neko nevaram tad ziepēs pret balsotājus. Va nu nav ceļu vispār vai ir tikai galvenie kas labāk?

99298. viesis 1.oktobris 2003 14:02
0 0 Atbildēt

patiesiibaa vareetu buut baigi labais risinaajums paaugstinaat kategorijas mazajiem celjiem, lai katraa saadzaa buutu pa savai magjistraalei :) nu taa, iislaiciigi :) kameer celju uztaisa :)

99299. viesis 1.oktobris 2003 14:03
0 0 Atbildēt

mja... domas dalaas... :) :)

tipa uz otrshkjiriigajiem vairaak kaapostu var kabataa iebaazt... bet pa tiem ES komisaarinji jau nebraukaa...

99300. viesis 1.oktobris 2003 14:06
0 0 Atbildēt

Uraaaaaaa!! Luuk arii pirmie eiropas savieniibas "auglji" :)_))) Keksi no taalaa vadiibas centra jau nebrauks pa suudainiem celjiem, taapeec vinjiem arii ruup lielaaku celju sakaartoshana, paareejie pofig, gan jau buus veel lielaaki suudi.

99302. viesis 1.oktobris 2003 14:08
0 0 Atbildēt

viesis 01.10.2003 14:02 tu esi dumsh. deelj ES jau arii kaaposts tika piegriezts :D

99304. viesis 1.oktobris 2003 14:11
0 0 Atbildēt

nez, kad sataisiis riigas-daugavpils shoseju??? riebjas liikumot pa to shauro celju, lai arii satiksmes intensitaate uz taa celja ir tiiri paliela, droshi apdziit arii nav iespeejams, jo visur liikumi, kalni, etc

99306. viesis 1.oktobris 2003 14:22
0 0 Atbildēt

Man jau likās, ka eiroskeptiķi atkal sāks vaukšķēt.

draco - lai ceļi būtu jēdzīgi, nepietiek tikai tos labi taisīt; vajag mācīt arī tos, kas žvadzēdami braukā ar radzēm vēlā pavasarī un tos, kas sūta pārkrautus smagos pa šosejām...

99313. viesis 1.oktobris 2003 14:35
0 0 Atbildēt

Lai beidzot to Pleskaveni piebeidz, vairaak ar neko nevajag :-)

99318. viesis 1.oktobris 2003 14:48
0 0 Atbildēt

man šī problēma po-es braucu ar džipu,ar ķengursitamo-manis pēc var pat ziemā ielas netīrīt :)

99324. viesis 1.oktobris 2003 15:01
0 0 Atbildēt

Nu sākam dalīt .......................................

99326. viesis 1.oktobris 2003 15:06
0 0 Atbildēt

muagha ha ha ha

ka tik nenaaksies driizumaa riikot refehrendumu par izstaashanos no ES, jo jautriibas tikai saaksies :)

99346. viesis 1.oktobris 2003 16:34
0 0 Atbildēt

he he...

99347. viesis 1.oktobris 2003 16:41
0 0 Atbildēt

Nu ko, beidzot mūsu gudrajām galvām ir jāsasparo savas smadzeņu šūniņas, lai pareizi atrisinātu jauno situāciju. Gan jau arī mazajiem ceļiem kaut kas atkritīs. Kam tad ir domāts degvielas akcīzes nodoklis.

99348. viesis 1.oktobris 2003 16:42
0 0 Atbildēt

ne tikai vēlais pavasaris vainīgs, dažs labs jau no šodienas sāks braukt ar radzenēm, kā nekā 1. oktobris ir klāt. viens gudrais no rīta pa radio pateica: vasaras riepas, sākot ar +5 grādiem pēc Celsija un zemāk zaudē savas saķeres un bremzēšanas īpašības, jo gumija paliek cieta. ha. tātad, ja no rītiem ir zem +5 grādiem, ir ļoti liela iespēja ar vasaras riepām aiziet kādā līkumā pa taisno! utt. utjpr. hm. nu ko. āpāriet uz ziemenēm.

99349. viesis 1.oktobris 2003 16:45
0 0 Atbildēt

a kāpēc tiek dalīts ceļu nodoklis un aiziet kaut kam citam tā naudiņa???? visu ceļu nodokli tikai ceļu remontiem!!!

99353. viesis 1.oktobris 2003 17:27
0 0 Atbildēt

Vo, s u k a s, jau sāk mācīt mūs kā dzīvot, ibio

99373. viesis 1.oktobris 2003 20:54
0 0 Atbildēt

aha dabujat ES gan vel jautrakais prieksa

99382. viesis 1.oktobris 2003 22:27
0 0 Atbildēt

Es vispaar domaaju, ka nafig tos celjus labot vispaar... Uztaisa labaak vienu normaalu banketu ar saluutu, un viss kulee

99394. viesis 2.oktobris 2003 9:10
0 0 Atbildēt

Pārvērtīsim Latviju par Eiropas ofroda Dižajiem Vasjukiem! Nost ar ceļiem! Tīrā naudas izgrūšana un laika šķērdēšana! Krievi ar Žiguļiem pamanās braukt pa ceļiem, kas atbilst 4-5 grūtības pakāpei! Mēs pāriesim uz pilnpiedziņas auto un mierīgi stūrēsim pa 6-7. Tik daudz naudas ietaupīsies budžetā! Valdības sētnieki varēs atļauties jaunus Volvo, ar ko vizināties pa Via Baltika eiroasfaltu ciemos pie kaimiņvalstu kolēģiem!

99397. viesis 2.oktobris 2003 9:28
0 0 Atbildēt

Kādus banketus, kādus dzipus, kas tās pa muļķībām - ceļi jātaisa un ar steigu. Ne jau kā līdz šim, kad aizlāpa caurumu un viss sataisīts. Ceļi norāda uz valsts iekšējo sakārtotību un uzlabo harmoniju iedzīvotāju vidū. Bojāram pa muti, kas tās pa muļ'ķībām par ceļu sašaurināšanu. Lai sašaurina sev pagalmu.

99413. viesis 2.oktobris 2003 9:55
0 0 Atbildēt

Tauta, jūs braucat auzās ar pārmetumiem ES. Ja būtu saglabāts autoceļu fonds vai cita veida speciālais budžets, nekādu problēmu ar ES līdzekļiem nebūtu. Viņiem vienkārši nesaprast mūsu problēmas. Bet 'jēlīši' ar Repša 'spožajām' idejām pieliek punktu mūsu ceļiem. Kārtējo reizi valdība problēmu risina no nepareizās puses. Vajadzēja sakārtot līdzšinējo sistēmu ar valsts pasūtījumiem ceļu remontam, kvalitātes pārbaudi utt. Finansējums lai nāk no degvielas akcīzes un auto nodevām.

99422. viesis 2.oktobris 2003 10:18
0 0 Atbildēt

Mlja, da tie p.i.derasi grib tikai vairaak ES naudinjas kabataas iebaazt! VAF naudas vinjiem jau nepietiek. Maitas! Un ja ES nefinaseetu to galveno celju atjaunoshanu tad mees vispaar buutu dir.s.aaa!

MITSULOVER

99464. viesis 2.oktobris 2003 12:22
0 0 Atbildēt

Kaada probleema lai pieshkjir celjiem taadas kategorijas kaa vajag lai naudu dabuutu un remontee man tak vienalga kaada kategorija celjam pieskjirta galvenais lai bedres nebuutu:)

99542. viesis 2.oktobris 2003 18:26
0 0 Atbildēt

IndulisV, ta jau varees kaadaa jelgavas nomalee normaali vinchoties paari krustojumam ja nekas netiks labots :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti