Krievijā protestē pret OCTA likumu 20

8.oktobris 2003 10:03

Maskavas centrā otrdien notika mītiņš, kura dalībnieki pieprasīja atcelt likumu par obligātās transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu (OCTA), jo tas, pēc viņu vārdiem, ir izdevīgs tikai apdrošinātājiem, nevis autoīpašniekiem.

Aģentūra "Interfax" vēstī, ka vairāki desmiti cilvēku, galvenokārt jaunieši, pieprasīja atcelt likumu, norādot, ka likums neaizsargā automašīnu īpašnieku intereses. Valsts domes deputāts Viktors Pohmjolkins mītiņā pavēstīja, ka tuvākajā laikā Krievijas parlamenta apakšpalātā plānots risināt jautājumu par likuma pilnīgu atcelšanu. "Protams, civiltiesiskās atbildības apdrošināšana ir vajadzīga lieta, un daudzas rietumvalstīs [šī sistēma] ir pieņemta," norādīja Pohmjolkins. Tomēr, pēc viņa vārdiem, Krievijā OCTA sistēmu vajag ieviest pakāpeniski. Pašreizējais likums aizsargā apdrošinātāju intereses, bet autoīpašnieku intereses neviens tikpat kā neņem vērā, uzsvēra deputāts. Lietus un stiprā vēja dēļ mītiņš notika tikai 20 minūtes. MASKAVA, OCT 07, BNS/INTERFAX
 
Visi komentāri
 
100147. viesis 8.oktobris 2003 10:31
0 0 Atbildēt

hmm ... latvijaa jau arii apdroshinaataaji uzvaaraas drusku, bet savs labums no taa visa ir , jo, ja , piemeeram kaads tavai mashiinai ieliek dir.saa, bet vinjam vispaar nav naudas ... tad ko tu dariisi ? kaa tu no vinja kaut latu izspaardiisi aaraa ?

100148. viesis 8.oktobris 2003 10:33
0 0 Atbildēt

krievijaa noshauj:-) taa teikt moraalais gandariijums,...

100150. viesis 8.oktobris 2003 10:35
0 0 Atbildēt

Nja apdrosinasana tiesam ir laba leita,ja ta visa sistema ir labi atstraadata,bet ka izskatas, tad krievija kads uz cilvju reekina pamatiigi uzvaras laikam. Pats labaakais sija rakstaa ir par to mitinja ilgumu.

100163. viesis 8.oktobris 2003 10:52
0 0 Atbildēt

Cik atceros, pie mums jau arī ne tuvu visi bija sajūsmā par OCTA...ziņas bija pilnas ar sižetiem par to, cik traki tagad sadārdzināsies dzīve a/m īpašniekiem.

Subaru: Latvijā apdrosinātaji uz OCTA uzvārās pamatīgi, ne tikai drusku vien. Tapēc jau viņi var atļauties pārdot polises ar 30% atlaidēm (pret ko man protams nav nekādu iebildumu:) ).

100184. viesis 8.oktobris 2003 11:30
0 0 Atbildēt

Stulbie krievi. Tur jau jo vairaak bezpridjela jo labaak. Taada nu ir taa krievijas buutiiba.

100203. viesis 8.oktobris 2003 11:46
0 0 Atbildēt

to subaru- nu cik zinaams, tad apdroshinaataaji uzvaaraas konkreeti. Imho pie mums taa octa ir vairaak naudas kaashana, nevis reaali straadaajosha sisteema, jo apdroshinaashanas kantori naudas izmaksas censhas samazinaat liidz minimumam un veel mazliet.

100231. viesis 8.oktobris 2003 12:00
0 0 Atbildēt

OCTA ieviešana ir smags sitiens tādam "biznesa" lauciņam kā "podstavnije avariji". Par šo tēmu ir ne vienreiz vien rakstīts, jo "upuru" vidū bijuši arī krievu autožurnālisti.

100239. viesis 8.oktobris 2003 12:06
0 0 Atbildēt

arī te šī ziņa nepasaka galveno - kāpēc šie tā protestē, ? "Podstavkas" labi strādā arī pie mums OCTA apstākļos, tā kā tas nebūt nav iesmesls!

100241. viesis 8.oktobris 2003 12:07
0 0 Atbildēt

Njaa kreivja tas podstavanajs avaarijas ir plasi izplatitas, par alimi pie mums tadas nenotiek, tapec ka OCTA tapat parasti nesedz visus zaudeejumus. Ieks ZR bija reiz plasi aprakstits kapec vajag OCTA un ari bija rakstits apr podstavanajam avaarijaam.

100245. viesis 8.oktobris 2003 12:13
0 0 Atbildēt

Godigi sakot, arī pie mums šo OCTA sabiedrība sākotnēji pieņēma bez "šajūsmas saucieniem". Vairāk bija PRET, nekā PAR. Tikai pateicoties ļoti prātīgam pārejas periodam, viss process noritēja itin mierīgi. Ja kāds jau piemirsis, atgādināšu, ka Latvijā OCTA likums spēkā stājās jau no 08.04.1997.

Krievijā cilvēkiem ir cita domāšana - ja viņi sajutīs, ka OCTAs galvenie ieguvēji būs paši apdrošinātāji, nevis autovadītāji, šis likums tur negūs atbalstu. Domāju gan, ka Krievijas apstākļos no tml.obligātās apdrošināšanas, ne viena vien firma "pārvārītos piķī", un mafiozņikiem būtu jaunas interešu sfēras....

100252. viesis 8.oktobris 2003 12:27
0 0 Atbildēt

..interesanti, vai agrāk bez OCTAs bija labāk, kad jebkurš banģugāns varēja atņemt dzīvokli par iebuktētu spārnu ? Tagad tak visi pēc podstavām var sēdēt auto un caur stiklu rādīt polisi.

p.s. pastāstiet, kā tad pie mums turpinās podstavas ? agrāk esot bijušas, tagad nav dzirdēts...ja nu vienīgi sit jaunos auto lai dabūtu kasku, bet pričom te octa ?

100274. viesis 8.oktobris 2003 13:16
0 0 Atbildēt

OCTA jau sen vairs nav rentabla apdrosinaataajiem, iet videeji pa nullem.

100276. viesis 8.oktobris 2003 13:17
0 0 Atbildēt

2 Kovacs 08.10.2003 11:46

Nu uzvaaraas vai nee - nezinu, bet vasaraa, kad es vienam renim iebuhnjiiju pakaljaa, tad man vispaar nekaadu probleemu - saveejai tik iztaisnoju blekus, ieliku jaunu pavarotu un viss ... man par to reni galva nesaapeeja ...

Par laimi veel nav gadiijies, kaads crashs, kur otrs ir vainiigs un man pasham nav naacies kraameeties ar apdroshinaataaju ekspertiem utt ...

100280. viesis 8.oktobris 2003 13:23
0 0 Atbildēt

eļementarno Vatson: braucu es pa Slāvu vai Salu tilta vai jebkura cita apļa 1.joslu ar savu jau diezgan pacietušo ZAZ, VAZ vai VW. Tu griez no neatļautās 2.joslas pa labi ārā no apļa, bet es stūrēju Tev sānos. Otrs variants,- es Tev priekšā strauji nobremzēju, Tu man ieliecies pakaļā.

Abos gadījumos es neesmu vainīgs, piedāvāju saukt mentus - Tu paliksi bez Ls 60-... vai 3 mēnešus bez tiesībām...slikta vēsture CP arhīvos, apdrošinātāju arhīvos, gemorojs ar laika tērēšanu... Ok, nav tik traki, samaksā man Ls 40-50 uzreiz un man maizītei pietiks:D

"Padstavas" strādā arī Latvijā, par to rādīja arī Zebrā un šķiet kautkur arī raxtīja. Summas nav tik lielas, kā ja nebūtu OCTA, bet viņiem pietiek.

100285. viesis 8.oktobris 2003 13:28
0 0 Atbildēt

...imho vienīgais ko darīt ir meklēt liecinus un iesniegumā CP rakstīt ka vecais VAZ apzināti izraisīja avāriju. Un tad viņus uzvilks...var pat aizspēlēties līdz kriminālam...

100286. viesis 8.oktobris 2003 13:31
0 0 Atbildēt

...un ja principiāli sauc CP, tad interesanti ko vecā VAZ vadītājs darīs...pietiek viņam īsā laikā atzīmēties kautvai 2 epiziodēs un trešajā CP būs skaidrs par ko iet runa. Gan jau ka pats gribēs mest mieru, bet tad jau ož pēc negadījuma vietas pamešanas...un tad viņam ir pipec pa ļubomu...

100310. viesis 8.oktobris 2003 14:24
0 0 Atbildēt

Viesi, kā tu pierādīsi ka vazists tā pelna,ja arī ierakstīsi diktofonā nekāda krimināla tur nebūs!

100314. viesis 8.oktobris 2003 14:27
0 0 Atbildēt

Tīšām netīšām, vainīgs tas kurš pārkāpis noteikumus....

100330. viesis 8.oktobris 2003 15:00
0 0 Atbildēt

...blakussēdētājs + kāds no plūsmas....

100544. viesis 9.oktobris 2003 19:30
0 0 Atbildēt

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto.lv testē Samsung Galaxy Tab S3 planšetdatoru (+foto) 4

iAuto.lv izmēģina Samsung Galaxy Tab S3 planšetdatoru. Tas tiek uzskatīts par labāko planšetdatoru, kam ir Android operētājsistēma. Lasīt vairāk

 

130 000 eiro – pārdošanā izlikts rallija un bezceļu "Porsche" (+ foto) 3

Vācu ārsts un automobiļu kolekcionārs Ēriks Brandenburgs izlicis pārdošanā tīmeklī ne reizi vien redzēto "Porsche" 911 Safari, kas piemērots rallija entuziastiem un bezceļu piedzīvojumu meklētājiem. Lasīt vairāk

 

Ugunsdzēsēji aizbrauc, divi sasisti auto paliek (+ video) 18

Ugunsdzēsēju auto ar ieslēgtiem gaismu un skaņas signāliem lēnām šķērso krustojumu pie luksofora sarkanās gaismas. Viens vieglais auto piebremzē, lai palaistu operatīvo transportu, taču viņam sekojošais vadītājs tam nav gatavs. Lasīt vairāk

 

Ķīnas lielākais auto ražotājs "Chery" tēmē uz Eiropu – piedāvājumā kompakts krosovers (+ foto) 5

Frankfurtes autoizstādē (no 14.09) Ķīnas lielākais auto ražotājs "Chery" ieradīsies ar kompakta krosovera prototipu. Tas ir tikai sākums lielākiem plāniem, ko "Chery" grasās realizēt Eiropā tuvāko gadu laikā. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti