Aptaujas firma Access ir veikusi pētījumu starp 3 400 jaunajiem darba ņēmējiem, lai noteiktu jauniešu vēlmes darba tirgū. Universitātes absolventes vēlas strādāt pie autoražotājiem, taču nejau lakošanas vai montāžas nodaļa ir tā sapņu nodaļa, bet gan marketings.
Jaunas sievietes dod priekšroku zviedru uzņēmumam Ikea, kurš ir raksturīgs ar elastīgu darba laiku un draudzīgām darba attiecībām. Vīrieši dod priekšroku BMW, Porsche, DaimlerChrysler un Audi. Vīriešiem ir svarīgs atbilstošs darba atalgojums un labas karjeras iespējas.
Sieviešu iecienītākie darba devēji pēc Access aptaujas datiem:
1. vieta: IKEA ar 21,5%
2. vieta: BMW ar 20,7%
3. vieta: Lufthansa ar 19,4%
4. vieta: Bertelsmann ar 18,5%
5. vieta: DaimlerChrysler ar 17,5%
6. vieta: L'Oréal ar 14,9%
7. vieta: ProSiebenSat1 Media ar 14,9%
8. vieta: Porsche ar 13,8%
9. vieta: Beiersdorf ar 13,4%
10. vieta: Adidas-Salomon ar 13,4%
Vīriešu iecienītākie darba devēji pēc Access aptaujas datiem:
1. vieta: BMW ar 29,9%
2. vieta: Porsche ar 26,8%
3. vieta: DaimlerChysler ar 23,8%
4. vieta: Audi ar 19,2%
5. vieta: Lufthansa ar 19,1%
6. vieta: Boston Consulting Group ar 14,7%
7. vieta: McKinsey ar 13,7%
8. vieta: Siemens ar 12,1%
9. vieta: Bertelsmann ar 10,4 %
10. vieta: Allianz ar 9,9%
Avots: www.eiropa.lv
esmu strādājis auto montāžas līnijā ..tas toč nav sapņu darbs ;)