Jaunais «Fiat Punto» – tagad arī Latvijā 16

 
15.oktobris 2003 9:17

Latvijas automobiļu tirgū oktobra vidū tirdzniecībā ir nonācis uzlabotais mazās klases auto - Fiat Punto, kas tika izmainīts ne tikai vizuāli, bet arī bagātināts uzlabojumiem aprīkojumā, jauniem dīzeļa dzinējiem un progresīvām ātrumkārbām.

Punto_aizmugure.jpg
Fiat Punto visu savu pastāvēšanas laiku ir skaitījies viens no veiksmīgākajiem Fiat radītajiem modeļiem. Labākais pierādījums tam ir ievērības cienīgie pārdošanas apjomi Eiropā. Kopš 1999.gada, kad tika uzsākta Fiat Punto modeļa iepriekšējās versijas ražošana, uz šo brīdi to ir iegādājušies jau vairāk nekā 5 miljoni eiropiešu. Tas liecina, ka Fiat Punto atzīst dažāda vecuma, dažādu nacionalitāšu un profesiju cilvēki, gan sievietes, gan vīrieši ar dažādām gaumēm un vēlmēm.

salons.jpg
Jāatzīst, ka Punto savā klasē vienmēr ir bijis “pionieris”, iegūstot savā “modeļa mūžā” 25 dažādu žūriju godalgas, tai skaitā 1995.gadā Eiropas Gada Auto titulu. Un arī šoreiz, tā ir pirmā mašīna savā segmentā, kas tirgū ienākusi ar diviem otrās paaudzes Common Rail turbo dīzeļa dzinējiem: 1.3. Multijet 16v ar 70 Zs un 1.9. Multijet 8v ar 100 Zs. Jaunie dīzeļa dzinēji ir ne vien ekonomiskāki, bet gan arī daudz klusāki un jaudīgāki. Arī attiecībā uz alternatīvajiem degvielas veidiem Fiat ražotāji ir padomājuši. Punto savā kategorijā ir vienīgā mašīna, kuru var aprīkot ar Bipower dzinēju – tās ekspulatācijā var izmantot gan benzīnu, gan arī dabas gāzi.

Salīdzinājumā ar citām mašīnām savā klasē jaunajam Fiat Punto ir vēl pāris ļoti veiksmīgi aspekti. To ir iespējams aprīkot ar automātisko divu zonu klimata kontroli (kas parasti mazās klases automašīnām netiek darīts) un šajā klasē tam ir lielākais bagāžas nodalījums (297 litri). Pie tam ražotāji Punto piedāvā aprīkot ar modernākajām automātiskajām ātrumkārbām: Duallogic (sekvenciālā ar vairākiem ātrumu pārslēgšanas režīmiem) vai Speedgear (variatora tipa).

Jaunajam Punto ir paredzētas plašas komplektācijas iespējas: trīs un piecu durvju versijas, astoņu veidu dzinēji (1.2 8v, 1.2 16v, 1.4 16v, 1.8 16v, 1.3 Multijet, 1.9 Multijet, 1.9 JTD, 1.2 8v benzīns/dabas gāze), mehānisko un divi automātisko ātrumkārbu varianti (“Speedgear” un “Dualogic”), astoņi aprīkojuma līmeņi un 13 virsbūves krāsas, kurām parasti iespējamas divas dažādas salona apdares.

Fiat Punto modeli Auto Torino salonā, S.Eizenšteina ielā 4, varēs iegādāties par ļoti labu cenu - sākot no 8 550 EUR, savukārt aprīkots ar automātisko ātrumkārbu tas maksās sākot no 11 330 EUR.

Autotorino.lv

 
Visi komentāri
 
101080. viesis 15.oktobris 2003 9:24
0 0 Atbildēt

gandrīz 3t latu par automātisko kārbu?kas tie makaronu ēdāji prātā sajukuši jeb tā ir ''Auto Torino'' iekšējā varka?

101086. viesis 15.oktobris 2003 9:45
0 0 Atbildēt

Nu jaa, tikai paskataties ar ko brauc " Eiropaa" un ar ko Latvijaa. Eiropa labaak brauc ar jaunu mazu mashiinu, bet Latvija ar leilu, bet lietotu. Nu taa tas ir. Un ari es izvelos videjaas klases augsh dalju nevis mazos Punto, Clio, Polo, Matiz utt. Nu nav respekta uz celjiem... Un ari apdziit ar to mashiinu normali nevar. Nav pi mums taadi celji kaa Eiropaa.

joekid

101091. viesis 15.oktobris 2003 9:51
0 0 Atbildēt

braucot ar shitiem perdeliishiem ziemaa bagazhniekaa jaaliek smilshu maiss, buutu pie mums taads celju serviis kaa eiropaa, tad arii vareetu ar taadiem ripot.

101110. viesis 15.oktobris 2003 10:22
0 0 Atbildēt

Kaarteejais putekljusuuceejs....

101120. viesis 15.oktobris 2003 10:31
0 0 Atbildēt

Hem, patika koments par ziemu. Vai Cien Vilks ir arī braucis ziemā ar mazo? Es braucu ar veco Punto. Ziemā viņš vienkārši ir ideāls. Pietiekoši augsts klīrenss, svars uz velkošajiem ratiem, un fantastiska (tiešām fantastiska) stabilitāte uz ceļa. Ne man pilsētā bail kupenā iebraukt, ne uz šosejas apdzīt pa vidusjoslā sadzīto šļuras valni. Ja nu gadās viņu sanest, tad ļoti viegli un vadāmi viņu var arī savākt.

Protams nevajag salīdzināt ar kādu megarulzi, pim Subāri, bet nenonieciniet auto tikai tapēc ka viņš ir maziņš.

Tas pats pa lauku ceļiem, dubļiem utt, viņš iet kā tanks! Tur kur latvieša cienīga vidējā klase baidās līst iekšā.

Es jau viņu te nereklamēju, man no tā nekāds labums:) Tikai gribu teikt - beidziet drst, ja neesat paši braukuši:)

101122. viesis 15.oktobris 2003 10:37
0 0 Atbildēt

ar Punto nesmu braucis, esmu braucis ar citaam mazaas klases mashiiniiteem un tagad braucu ar videejo klasi, taapeec zinu atshkjiriibu.

101138. viesis 15.oktobris 2003 11:13
0 0 Atbildēt

Atkal kārtējās miskastes slavinājumi :)

Vai tad tiešām šī protāla apmelētāju vairākumu interesē tikai šitādi krāmi? Vai arī tas ir vienīgais, ko reklāmdevēji piedāvā šādam protālam?

101140. viesis 15.oktobris 2003 11:15
0 0 Atbildēt

patiesiibaa normaalais mazauto diils, ford fiesta, piemeeram, maksaa vairaak nekaa puntjiks

101149. viesis 15.oktobris 2003 11:33
0 0 Atbildēt

Mani ir vizinājuši ar šādu FIAT brīnumu ( pilnīgi jaunu) . Ko lai saka - tam standartaprīkojumā nav pat centrālās atslēgas, par pārējo pat nerunājot ...

Nu ļoooti normāls auto ! ! !

101155. viesis 15.oktobris 2003 11:44
0 0 Atbildēt

figna tie fiati.

101170. viesis 15.oktobris 2003 12:22
0 0 Atbildēt

Nekad: fiatam, škodai un reno netiks mana uzticība, sīkas miskastes par atbilstošu cenu!!! Eiropā tie ir topā, bet Eiropā viņus maina arī pēc viena, diviem gadiem uz jauniem, jo ilgāk tie šroti neiet!!!

101171. viesis 15.oktobris 2003 12:28
0 0 Atbildēt

Pie mums STUDENTIEM nav tik daudz naudas, lai tādus autiņus pirktu - jo ar šitādiem mēsliem ārzemēs braukā tikai studenti un mamiites uz veikaliem!

101179. viesis 15.oktobris 2003 12:52
0 0 Atbildēt

Nu domaaju ka pats labaakais buus 1,8 16v. Riktiiga rakjete. Braukaaju ar veco Punto 1,6 90zs, un kursh te teica ka gruuti ar taadu apdziit?

Manupraat ka Punto tieshaam ir viens no pashiem labaakajiem Fiat modeljiem, tikai cena normaali nopakotam autinjam prieksh muusu zemiites buus stipri vien pa augstu. Saakumcena jau ir vaargaakajam, bez jebkaadaam veeraa njemamaam extraam.

101243. viesis 15.oktobris 2003 18:01
0 0 Atbildēt

Vizuāli diezgan glīts izskatās, bet tam ir viens trūkums - FIATs.

Nekad nekas labs par tiem nav dzirdēts (līdz ar to liekas ka tas ir diezgan pamatoti), un šeit pirmo reizi redzu pozitīvas atsauksmes no Fiat lietotājiem.

101247. viesis 15.oktobris 2003 19:37
0 0 Atbildēt

Nav apspriešanas vērts

101256. viesis 15.oktobris 2003 21:12
0 0 Atbildēt

spriežot pēc atsauksmēm Avto Revju nekas īpašs ja neskaita piebāztību ar to kas vēlāk plīsīs un nestrādās. Pat jaunam autiņam bija defekti un detaļas kuras neiedveš uzticību

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti